Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 11.08.13  21:36

    « Re: Hodnocení

    poterienko: Taky mně to pak napadlo. Ale mít v prémii dvoulitr TDI když ho mají všechny ostatní auta dokonce i v nižší střední? Dokonce Fordy i jiné další mají 2,2. Stojí to za to? A pokud váží víc, než půl druhé tuny..
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 11.08.13  21:02

    « Návrat z dovolené a trocha počtů

    Zdravím všechny,

    tak jsem zpět, věřím že jsem vám nechyběl ale máte smůlu. >:D

    K Ronově dilematu jen drobné zamyšlení. Při nájezdu cca 30.000 ročně ujedeš na letních 7 měsíců v roce, tedy 17.500 km za rok. To znamená, že letní by měly vydržet řekněme až tři sezóny. Pokud by 17" stály i třeba o 1.000 Kč víc než 16" (což asi ne), jedná se o navýšení 4.000 Kč za 3 roky na pneumatikách. To není tak moc. Vizuálně samozřejmě mnohem lepší a pokud je komfort stále přijatelný, klidně bych do nich šel. Pak je ještě otázka vlivu širších 17" na spotřebu, třeba u Mondea je mezi 17" a širšíma 18" rozdíl docela citelný. No a samozřejmě ještě pak vyřešit zimáky.

    Jinak tvoje volba je pochopitelná, ona sranda (alias zábava) je vocaď pocaď. Jakmile "drtíš" dálniční štreky, na Swift Sport si ani nevzpomeneš. ;-) Na dálnici opravdu těžko hledat nějakou zábavu, v mém případě snad jedině když se ti nějaká Octa 2.0 TDI marně snaží ukázat záda a vzápětí už jen tupě zírá na sice ošklivou ale rychle se vzdalující "pr.del" Mondea >:D , ale to jsou jen takové prchavé, dětinské okamžiky. ;-)

    Takže Octavia v naftě, proč ne. Aspoň mi budeš zpívat druhý hlas, až společně zanotujem "Já jsem ostuda petrolheadů". >:-[] Jen já být v tvé kůži bych ještě přece jen zkusil vyhledat nějakou přijatelnou, byť třeba slabší, novotu, která by se vešla do rozpočtu. Já jen že těch cca 380 tisíc už nějaký možnosti dává...a pocit z nového auta je docela fajn. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 11.08.13  20:57

    « Hodnocení

    double
  • 00 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 11.08.13  20:57

    « Hodnocení

    Anti: Mě to je fuk, naopak mi dnes udělalo velkou radost, že se recenze mé A4 začala objevovat na úvodní stránce MA.

    BUD: To máš tak, když se to většiny Q5 dává 2.0TDI, který není nic moc ani v A4, natož ve větším autě. Se mnou občas závodí X5 s 30d...a občas jim dám malý náskok, aby nebyly tolik smutní.
  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 11.08.13  20:01

    « Re: Diskuze o hodnocení a LÉČENÍ KOMPLEXŮ NA CESTĚ

    anti: Je to tak! Zrovna dnes jsem jel s manželkou a dcerou za rodinkou na chalupu a viděl jsem pěkného starého meďoura, jak svižně odbočil z hlavní a upaloval dál. To mně jaksi povzbudilo jet za ním a podívat se na něho, ale musel jsem předjet nějaké Audi Q 5. Tak jsem ho začal předjíždět, ale ejhle Audi začalo zrychlovat, tak jsem musel podržet plyn níž a neodřazovat. Pěkně jsem ho předjel s velkou rezervou a kochal se pohledem na meďoura, který ovšem odbočil kamsi mezi domky. Ale řidič obrovského Audi to asi nějak neunesl a začal se na mně tlačit, pořád vyjížděl do protisměru započít předjížděcí manévr, ale forma cesty a protijedoucí auta mu to neumožňovaly. To mně začalo nějak bavit, co asi prožíval, že ho předjelo takové starší autíčko - a bez turba.. :-) Pořád své manévry zkoušel, ale jako na zlost samé zákruty a auta naproti.. Čekal jsem, kdy mi narazí do kufru, jak se strašně tlačil. Až pak konečně přišla 800m dlouhá rovinka, krásně široká, nová a naproti žádné auto. I když jsem věděl, že přišel konec všech hrátek a rychle kolem mně prosviští a možná bude troubit, nebo mi něco ukáže, přesto jsem zatlačil plyn do podlahy, odřadil na 3 a připravil se zvednout ruku na pozdrav, až kolem mně projede. Jestli chce za každou cenu předjíždět, tak ať si to zaslouží. Mohl jsem mu to dát zadarmo, proč závodit, vždyť přece nikdy nezávodím, ale prostě jsem se v reakci na jeho jízdu v rychlosti rozhodl, si pro svou pomyslnou porážku zajet. :-) Ovšem osud to chtěl pro řidiče silného Audi asi trochu jinak. Vyjel sice do protisměru, čumákem se dostal na úroveň mého zadního kola, ale 14 let staré benzínové autko mělo během chvilky skoro 120 a milé, hezké Audi se dál nedostalo >:-[] Pak přišla hned pětka a nadrženému šoférovi qvé pětky se nepodařilo natrhnout atmosférickému staříkovi zadek >:D >:D Neznámý kolega má asi blbý pocit a možná bude uvažovat o jiném autě, ale já mám radost, že ne já, ale malá Fordka neumožnila nějakému frajírkovi ukojit své komplexy. >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto anti99

    anti99 11.08.13  17:59

    « Re: Diskuze o hodnocení

    no ak by Ti to bolo ukradnute, tak by si to tu neriesil ;-\ , ale ano aj mne sa stalo ked som ohodnotil auto, tak sa potom ozval autor ze preco som mu nedal 10, 10, 10 a ze coo mi vadi na jeho recenzii / tusim som mu dal 2x10 a 1x9 za recenziu.... tusim to bol Barichello so svojim Jaguarom naozaj pekne auto, ale nebolo to na top 10/. Kazdy to tu berie tak ako to citi, ak sa prejavy ze Ti posere hodnotenie tak si bud isty ze tak isto sa sprava aj na ceste- riesi si komplexy, a ty si o nom mozes mysiet tiez svoju vec.... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 11.08.13  15:13

    « Diskuze o hodnocení

    Prý se zde kecá o všem možném a tak chci znát Váš názor. Před x lety/měsíci/dny tu kdosi přidal recenzi na poměrně slušné auto, ale bez fotek s recenze samotné, takže jsem dal myslím si férově 8/1/1, proč taky čekat, až si to doplní, já také zvládl recenzi publikovat až po dopsání. Panáčka to asi urazil a tak mi to vrátil tak, že k mým myslím si ne úplně špatným recenzím také naházel 1 za foto a recenzi. Jaký máte názor na podobné msty? Můj názor je takový, že jde o honění ega. Mě je hodnocení ukradené, recenze píši pro lidi a nic z toho nemám.
  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 11.08.13  14:02

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova volba

    17" budou určitě lepší, dneska je řízení skoro všude přeposilované a Octávie je dost velké auto, takže to bude vypadat přirozeně. Nebo nemá už snad řízení s proměnlivým účinkem?
    Jinač, kdo by tak před rokem řekl, že budeš jezdit Octávkou :-) . Každý by si mohl myslet, myslím i tys to viděl na nějakého Francouze a pokud si dobře pamatuji, tak nejlépe atmosféru a na plyn. Ale jde vidět, že okolnosti a možnosti si člověk nevybírá, ale bere to co je možné. Myslím, že budeš spokojen, hlavně na té dálnici. Tam toho najezdíš zřejmě nejvíc..
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 11.08.13  11:49

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova volba

    Pánové, díky tedy za rady, nakonec jsem gumy vyřešil Šalamounsky. Nechám ty dvě nové 16" Michellinky taťkovi na Peugeota :-! Vive la 17"! :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 10.08.13  22:30

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Ronault: Jak říkám, ty bys s tím určitě problém neměl. Já musím mít pravou nohu nataženou a nekrčt. Ale máš pravdu, v sedě menší chlapi - když se postavíme jsou větší >:D Už jsme se na to s kolegou dívali, jakto že je vyšší a přitom v autě jsem nad ním, on má ale taky (v autě) ty kolena skoro bod bradou...

    Jinak když se bavíte o těch autech jak rostou a těžknou - zrovna před chvílí jsem nad tím taky rozmýšlel a díval se do katalogů, které jsem dostal při návštěvách showroomů a nějakých těch zkušebních jízdách. Je to síla, když vezmu svou Fordku, která má v malém tech. 1090 Kg. a se 74kW zvládne z 0 na 100 za 10,5 a zrovna Cruze který má o 25 koní víc to zvládne za 12,8s. Když jsme to s rodinou zkoušeli, bylo to strašně pomalé i manželka to jasně poznala. Navíc dost necitlivé řízení. Taky má o 300 Kg.víc. Teprve až ta zmiňovaná 1,8 104kW byla podobná naší Fordce a protože měl 17 kola i to řízení bylo lepší. ( Ovšem po přestoupení do starého Focuse bylo jasné jak má řízení vypadat). Orlando je už o dost vyšší, to se s tím motorem fakt nehodí..
    A ty dnešní atmosféry? Že by ta ekologie tak hodně ovlivnila? Je to možné? Hold všechno něco stojí. Nevím, jak je to u Civiku, ale např. kluci co maj Lencra 1,8 MIVEC, tak říkaj, že se ty kW projeví až nad 4000 ot. Jinak je to zcela normální a výkon je do 4 tis. například stejný jako 1,6 ze stejné stáje. Takže zrychlení z 0 na 100 jen nepatrně lepší, ale pružné zrychlení, právě při předjíždění je jiné, znatelnější. Ale spotřeba leze nahoru. A kdoví, jak to zní. No turbo je turbo a Octávie bez turba fakt nejde. Ještě ten dvoulitr u O1 je schopný, brácha ho má a jde to. Ale kolega má 1,6 a je to líné, ještě tam dal plyn, tak to ztěžklo na nějakých 1380 Kg.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.08.13  21:51

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Th - blonďák
    Umíš číst?
    "Pak je tu ještě možnost, že je Mazda jediná japonská automobilka kterou znáš, a nebo že ToyoBaru považuješ za konkurenci Octavie a spol."
    Hoď tu nějaký příklad současné úžasné atmosféry v Corolle/Aurisu?
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.08.13  21:45

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Tak samozřejmě že Golf VII s 1.4 TSI 122k, natož 140k, by byl rychlejší než i30 s 1.6, to je snad jasné. To tady taky nesrovnávám. Sice ne o moc v případě toho slabšího motoru, ale o něco ano. V pružném zrychlení bez podřazování rozhodně, ale tak to je jasné. Já tu ale prvotně řešil zábavné auto co bude radost řídit, ne rychlost na dálnici. Ta je pro malé kluky :-! Tohle je zase diskuze o ničem, jak tak koukám.
    Ještě pro GTI2: Co třeba Mazda a Toyota? Trojka, šestka, Auris, Corolla.. Ale vím, ty jsi zahleděný jen do tvého koncernu >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 10.08.13  21:19

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Thomasino: Sundej si i ty druhé růžové brýle. Jel jsem i30 s GDI, což je lepší motor než tvůj a konkurenční 1,4 TSI si ho dá k snídani...

    Musel bych dohledat konkrétní čísla, ale vsadím se, že moje Laguna je nižší (menší odpor vzduchu) a možná jen opravdu nepatrně širší, ono taky auta od r. 2001 pěkně nakynula. A hmotnost podobně, mám základní výbavu bez extras, aby ses nedivil těm nepatrným rozdílům.
    A teď pozor, já ještě jedu na Euro III, ty na Euro V, ty motory už nejsou jak bývaly. A variabilní časování kdo zkoušel porovnat 1,6 16V od Renaultu obě, tak udává min. rozdíly, resp. skoro žádné.

    Kolega má teď Orlando, beru, je to vyšší a přecejen větší, delší ale ne a těžké to taky není. Má tam 1,8 103 kW a nebyl schopen mě v táhlém dlouhém (je jich z Boskovic do Brna několik s 2 pruhy) předjet, dokonce jsem já mu ujížděl... a to on má najeto tak 10t km a já 350t km. Prostě ty dnešní kW v atmosférach škrcených Eurem V nejsou, Hondí tragedie se 103 kW budiž příkladem... stejný úsek jsem jel rychleji s C4 1,6 HDI 68 kW... smutné.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.08.13  20:58

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Th- blonďák
    Napíšu ti konkrétní příklad s aktuálním Civicem (Honda-Japonsko) 1,8 a ty na to "argumentuješ" tím, ať kouknu na Japonce???
    S tebou je snad dospělá diskuse nemožná... >:D
    Pak je tu ještě možnost, že je Mazda jediná japonská automobilka kterou znáš, a nebo že ToyoBaru považuješ za konkurenci Octavie a spol.

    P.S. Jak tu tak čtu ty tvoje nekritické chvalozpěvy na 1,6ku v i30, tak mě napadlo, že kdyby sis nechal k té zábavné atmosféře v i30, G6 GTI na běžné denní ježdění, tak si to měl vyřešené komplet. >:-[]
    Jako správný petrolhead bys jistě neuvažoval (na zábavu) o něčem s turbem, včetně třeba MRS. :*) ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.08.13  20:49

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Zdravím GTI2 !! >:-[] Atmosféry zdaleka mrtvé nejsou, koukni na japonce. Ale je jasné, že od určité váhy už potřebuješ silnější motor a nadopovat ho turbem je tak snadné :-) On je ale zásadní rozdíl třeba mezi Koktou II s 1.6i a i30 II 1.6i. Jednak ty motory jsou dost jiné a taky Kokta je o poznání těžší. Ale kdo nevyzkoušel a jen kritizuje, tak těžko pochopí. Nemám problém na dálnici s konstatní vyšší rychlostí, jen hold na okreskách nebo jinde při větším zrychlení či předjíždění nesmím být lenošnej podřadit a ten motor točit. Turbomotor je samozřejmě pro snažší život, ale tohle má taky něco do sebe, tady si to musíš trochu odpracovat a zasloužit ;-) Ale zdaleka to není takové trápení, jako když jsem kdysi honil Fábku 1.2HTP ve 150-ti po dálnici >:-[]

    P.S.: Rone, je to taky o váze auta. Tvoje Laguna je větší a těžší auto, navíc starší typ motoru bez variabilního časování. To nemůžeš srovnávat. Ale jestli chceš, klidně si srovnávej :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 10.08.13  20:47

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    WL: Tak nějak.

    Thomasino: Podle mě máš růžové brýle. 4000 ot. není žádná pohoda na dálnici, hlavně máš-li to poslouchat několik hodin. Beru, že třeba po D1, kdy posloucháš ještě dunění podvozku od hůře odhlučněného podvozku i30, tak ti to ani nepříjde. Ale stačí se svézt s autem s delšími převody a je to jiná píseň. Mě osobně stačí o dvě třídy menší, hůře odhlučněná a slabší taťkova 207 SW, i když je tam větší aerodynamický hluk nemluvě o hluku od kol, tak je to pořád přijatelnější svezení než atmosférický benzínový motor. Ten už dnes opravdu pohasíná.

    Neříkám, že už je mrtvý, pořád je to neskutečná paráda u červeného pole ždímat maximální výkon, takže vozy jako Swift sport neboru Toyobaru nás nesmí opustit! , ale na každý den prosím už dnes jen to turbo, nudné, hrozně nudné, ale pohodlné a přátelské na dnešní nudně přeplněné cesty...

    Ad tvé stíhání TDIčkám v i30. Nevěřím ani za mák. Mě v táhlém dlouhém ujel i VW Transporter TDI a to je prosím o hodně větší auto než Octavia, TDIčkám bys měl stíhat max. 1,6 TDI 66 kW, dvoulitrům bez šance... to mám odzkoušené bez růžovek ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.08.13  20:31

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Th
    ¨To je zajímavé jak jsi senzibilní u dieselů, nebo u hluku zrcátek O2, ale při "skučení" upocené atmosféry v i30 si naopak ještě libuješ. :*) >:-[]
    Co děláš v i30, když potřebuješ předjet nějaký rychlejší kamion? Že by "Korejci z Nošovic" přidávali k záruce i křišťálovou kouli na "bezpečné" předjíždění "long vehiclů". >:D
    Minulý víkend jsem projel G7 GTD a to pro mě mělo přijatelnější zvuk, než vytočená i30 s atmo 1,6.
    Dnes je prostě v novém autě velikosti Octavie atmosféra do dvou litrů "OUT".
    Běž se svézt třeba i s japonskou "atmochloubou" 1,8 v Civicu, což je aktuálně nejsilnější benzín pro Civic. Ty údajné kW tam budeš hledat podobně těžko jako u Korejců. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.08.13  19:31

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Chápu že 30 tisíc je už na uvažování o dieselu, ale já bych se nenechal zlákat ani tak >:-[] Spotřeba je sice fajn, ale to rachtání dieselu mě nebaví, u některých motorů je na dálnici pak slyšet takové dunění. Nové diesely jsou sice lépe odhlučněné, ale stejně je to slyšet stále, nemluvě o tom, že motor nemůžeš ani pořádně vytočit :-(
    Jo motor 1.8 TSI v Oktávce nebo 1.4 TSI je něco jiného, to by asi šlo :-)

    Zrovna před pár dny jsem jel na otočku do Prahy a cestou zpátky jsem jel místy 150 až 160 a neměl jsem pocit, že by těch 4300 až 4500 otáček nějak obtěžovalo. Mě se zvuk motoru u i30 líbí, ale to byl taky jeden z důvodů proč jsem do něj šel. Ale většinou jezdím dle GPS těsně kolem 135 km/hod, motor na šestku točí přesně 4000 otáček, na tempomat není absolutně žádný problém s dlouhým stoupáním ani ve dvou dospělích a dvou dětech. U i30 je slyšet spíše hluk od podběhů, kde se evidentně lehce šetřilo na tlumení. Kolem oken je to v pohodě, rozhodně o dost lepší než u Fabie, Pola nebo Swiftu. Samozřejmě Golf VI byl na tom ještě o hodně lépe a předpokládám, že Golf VII na tom bude stejně (alespoň co mohu posoudit dle dvou menších testovacích jízd). U dvojkové Oktávky mi přišel vždy divný aerodynamický hluk kolem zrcátek a oken, jel jsem s několika kusy, považuji to spíše za vlastnost než chybu jednoho kusu. Ale není to nic dramatického, dá se s tím žít, stejně jako s tím mírným hlukem od podběhů u i30 - asi dám lepší repro a zvýším hlasitost hudby :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 10.08.13  17:58

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Thomasino: Ročně teď najedu 30t km, pravda, mělo by to teď klesnout, protože jsem se přestěhoval tak, že to mám asi 100 m chůze do práce. A v areálu nem. tak parkuju i auto, jinak bych se Octavky bál, kdyby měla parkovat volně, byla by brzo fuč.

    Pravda, na dálnici i ta má 1,6 v Laguně jede slušně, 130 není problém držet v podstatě v každém stoupání. Bohužel daní za to je, že v reálných 130 km/h je na otáčkoměru skoro 4000 ot., takže jinak výborně odhlučněné auto od podvozku je prohlučeno vytočeným motorem. Aktuálně nejvíce najezdím na trase Bosk-Brno-Těšín a zpět, což je v podstatě furt dálnice. Třeba včera jsem to absolvoval v Octavii II 1,8 TSI LaK a paráda, podobně jak nafťáky dlouhé převody, takže v autě tichounko a dá se pohodově jet v kuse 150 km/h, což je u atmosférických motorů už akustická nepohoda. Proto už spíše prahnu po turbu.

    1,4 TSI v Golfu je zajímavá nabídka, vím jak jezdila VI. G a byl jsem nadšený. Problém je cenovka. Můj limit byl 350, už s Octou jsem to přebuřil o skoro 30t a to jen proto, že ta si udrží cenu i po letech.

    No není to lehké vybrat něco, co splňuje všechny požadavky a nejsem si jist, kde ustoupit. V podstatě jsem ustoupil v tom, že zvolím silnější 2,0 TDI místo 1,6 TDI výměnou za menší výbavu. Pravda, jsem docela hračička, ale Maxi dot tam je a USB vstup a originál BT se dá snadno dodělat, jak jsem se dočetl na škoda foru.

    Pro radost si s odstupem času beztak něco koupím :-) ;-)

    BUD: Asi máš dlouhé ruce a krátké nohy. Je to už nějaký pátek, co jsem Oktávku jel, ale nevšiml jsem si toho a 7G Golfa jsem ještě neměl tu čest.. asi se budu muset zajít podívat. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 10.08.13  16:41

    « Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba

    Ten sedmičkový Golf je opravdu hezký. A 1,4 TSI mu taky sluší. Už jsem si ho taky obhlížel a k panu Doktorovi by taky sedl. ;-) Našel jsem na něm jen pro mně jednu slabinu, která by Ronaultovi a mnohým jiným vůbec nepřišla. A to dlouhá dráha pedálu spojky. Stejně jsem to měl i ve Formanovi. Ale tady jsem vůbec nedosáhl a pedál zmáčkl jen napůl. Musel jsem se přitáhnout blíž, pravá noha už pokrčená, ale spojku jsem na doraz nedal. Leda, že bych se svezl na sedadle. :-( Dost mě to zamrzelo, protože to je fakt nádherné auto a s víceprvkem >:D . Kdo ví, jestli to nebude stejné i ve škodovkách?..A kdyby mohl být ještě s nějakou slevou.. . Ovšem hlavně ať to Ronaultovi slouží a dělá radost vždy, když se k němu přiblíží. A C4 neber, naše obvodní ho měla od novoty a pořád zlobil. Pak ho vyměnila za hybrida od Toyoty a je spokojená, už má druhé.. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…