Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino dnes 11:41
« Re: RS3
Iudex - pěkné shrnutí! Mě by se RS3 na daily taky líbila, ale vzhledem k mým zádům je pohodlnější mít mírně zvedlé auto. Nemusí to být moc, ale aspoň něco jako A4 Allroad apod, abych nesedal tak dolů a ke všemu dozadu za B sloupek (u menších aut). Nedávno jsme si byli projet X-Ceed 1.5T, přišlo mi to ještě jako celkem rozumný kompromis. Nad A4 Allroad jsem tehdy dost přemýšlel, škoda že nebyla i nějaká ostřejší verze :-) Pak by k tomu na vikend klidně stačila GR86 nebo BRZ. Co ten sraz zítra odpoledne v Rožnově ?? Máš čas? A co Speedfred? -
pradeda777 22.09. 20:30
« Sorry, ale myslím, že tento příspěvek je moc důležitý...
Tomáš Kriššák
Představte si svobodu, kterou máte.
Představte si, že Slovensko ztrácí hodnotové ukotvení garantované současnou ústavou
Představte si, že naše občanská práva a svobody mizí, protože zvolení zástupci v Národní radě hlas
Představte si, že se probudíte v zemi, která není ve svobodné Evropě, ale ve sféře vlivu říše nesvobody.
Představte si, že se průběh dějin obrátí a režim se bude šířit od Tater k Dunaji, který najdete v Evropě pouze v Rusku nebo Bělorusku.
Vidím vizi takového Slovenska, kde ztrácíme občanská práva a svobody pokaždé, když slyším, jak někteří politici usilují o reflexní kontrolu a směřování k občanům, občanské společnosti a i soukromému sektoru a veřejně signalizují svou mantru, že jen oni politici mají monopol o politické komunikaci.
Není to pravda? Lež, která pouze slouží moci a aktivně vytváří dojem, že občané nemají žádnou legitimitu ve svých aktivních a pasivních občanských právech a
Všichni můžeme mluvit o politice. Ten muž je "zoon politik". Definoval to starověký filozof Aristoteles. Každý člověk je politik, tedy společenská bytost nebo společenská bytost. Jeho přirozená podstata je život ve státě.
A člověk má právo žít tento život podle svého svědomí a svědomí. A když mu svědomí říká, aby jednal a mluvil, má svobodu tak jednat. A tato práva zaručuje náš základní zákon, Ústava Slovenské republiky.
A také máme právo postavit se proti a bránit demokracii a její hodnoty. Že tolik z nás jednají jen slovy je to nejmenší a že proti tomu, že jednáme jako občané nejvíce, jsou proti volení zástupci, kteří přirozeně tato občanská činnost komplikují jejich osobní politické cíle je pochopitelné.
Ale to opravdu nic nemění na našich činů, když rezignujeme. Když nic jiného, tak se podívejme na ústavu.
Čl.
Občané mají právo postavit se proti každému, kdo ruší demokratický řád základních lidských práv a svobod stanovených v této ústavě za předpokladu, že fungování ústavních orgánů a účinné používání právních prostředků není možné.
Nikdy to s tebou nevzdávej. Nikdy se nevzdávejme.
Slovensko je krásná země a žijí tu dobří lidé.
Demokracie k nám přišla díky práci našich předků a s pomocí našich spojenců v západních demokraciích v roce 1918 a přežila pouhé 2 desetiletí. Naši předkové museli přežít a bojovat desítky let, aby konečně po roce 1989 získali naše práva zpět. Demokracie ukázala, že není samozřejmost a už v roce 1998 museli občané bránit svou svobodu, abychom se nestali Běloruskem.
A je to stejné i teď. Ještě nikdy nebylo tak jasné, že tyto volby jsou o křižovatce mezi obranou a respektováním dědictví a práce našich předků, liberální demokracie, a s ní veškerá práva a svobody, kterých se po desetiletí požíváme nebo se vzdáváme společnosti a pro osobní cíle některých prominentních a politicky aktivních osob dojde k ničení hodnot, za které bojovali naši předci a vydáme se na cestu za druhým Maďarem nebo v horším případě Běloruskem.
Mé přesvědčení, že budeme hájit naši historickou roli a hodnotovou orientaci je silné a věřím, že Slovensko zůstane liberální demokracií. Nebudeme generací, která nechává své svobody plýtvat. Budeme bránit naši svobodu.
#teamŠtefánik #teamGabčík -
pradeda777 22.09. 17:28
« Re: Re: Re: bílá kola
wl....v Melbourne blato nebylo...smetáček na prach bohatě postačil..... :-! [odkaz]
kolem toho jezera se jezdí F-1 GP
13 reasons why Melbourne is the world's greatest city
Regularly voted the best place to live in Australia, Melbourne has it all for the ultimate holiday Down Under -
pradeda777 22.09. 15:44
« Re: RS3
iu....rozumím Tvému částečnému zklamání nad RS3 SD. Řekl bych, že mě to ani nepřekvapuje. Když někdo už roky řídí 6 vál. 340k, 4x4 3er, tak nějaký šok se asi s RS3 dostaví těžko.
Mě osobně na RS3 nejvíc zaujala lehkost a přímost řízení, které jsem postrádal na 1er. Naladění podvozku mě také příjemně překvapilo. -
iudex 22.09. 13:10
« RS3
Práve som sa vrátil z testovačky RS3 a hodím pár dojmov.
[odkaz]
[odkaz]
Zvonku sa mi sedan páči už v základe, v RS verzii pochopiteľne pôsobí agresívnejšie a dravejšie. V podstate presne takto si predstavujem hotsedan, primerane vizuálne ostrý, ale bez toho, aby to bolo prehnané či cirkusové. Celočiernu masku ( s čiernym logom) by som si však odpustil, aj tento odtieň krikľavo zelenej nie je podľa môjho gusta (aj keď nie je to také zlé, ako sa zdalo na niektorých fotkách).
Zvnútra nemám problém, sedačky výborné, volant tiež, na môj vkus veľa plôch v čiernom laku, krajne nepraktické, plus trochu moc ostrých hrán, inak ovládanie lepší koncern, rozhodne lepšie než celodotykový Golf.
Jazdne ma najviac prekvapil podvozok, inštruktor nebol schopný povedať, či sú tam nejaké adaptívne tlmiče, ale ako v comforte, tak v dynamic bol podvozok prekvapivo komfortný, čakal som od najostrejšieho RS modelu na 19kach (notabene vpredu 265mm) väčšiu vytriasačku, ale utlmenie je prekvapivo dobré, určite sa s tým dá jazdiť denne bez nejakého obmedzovania. Fungovanie torque splittera som na suchej ceste nebol schopný posúdiť, resp. som nemal priestor ísť tak, aby som mohol skúsiť nejaké odsadenie zadku, ani pri ostro prechádzaných kruháčoch som nedokázal ani náznakom odsadiť zadok, to už skôr pískali predné gumy. Správanie by som inak označil za prísne neutrálne (nerád používam klišé ako po koľajach, ale bolo to tak). Ale pochopiteľne najviac som bol zvedavý na motor, to je dôvod, prečo by som RS3 zvažoval. A je to fajn motorizácia. Je tam ten hutný zvuk a jemné bublanie, aj keď len zvonka, zvnútra je počuť iba výfuk a podľa mňa aj nejaký reprák (hoci inštruktor tvrdil, že nepúšťa zvuk z reprákov). Či umelý alebo prirodzený, je to fajn zvuk. Výkonovo tam tých 400 koní bezpochyby je, motor má záťah odspodu až do maxima v 7000 otáčkach, aj keď som možno čakal väčší rozdiel oproti mojej 40i. Zrejme menší objem a väčšie turbo znamená, že sa motor potrebuje nadýchnuť a až potom zatiahne. Ak teda pohľad na papierové zrýchlenie RS3 a 340i hovorí o rozdiele minimálne triedy (3,8s vs 5,0s), reálne to bude skôr spôsobené veľmi efektívnym launch controlom, štvorkolkou a rýchlou DSG. Pocitovo totiž taký citeľný rozdiel v zrýchlení nie je, najmä nie na jednej rýchlosti (v reále ale DSG bleskovo sekne vhodnú rýchlosť). Prevodovku okrem rýchlosti radenia tiež musím pochváliť za to, že pri manuálnom radení podrží rýchlosť v obmedzovači a nepreradí. A keď si človek neradí sám, zrýchlenie v priamke je parádne, keďže prípadné hluchšie miesta odspodu automat jednoducho nepustí a vo vyšších otáčkach to proste ide ako píla. K riadeniu tiež nemám najmenšie výhrady, Porsche to samozrejme nie je, ale je primerane presné a pomerne strmé.
Nakoniec jedna veta o praktickosti: vpredu bez výhrad, vzadu menej miesta nad hlavou pre zvažujúcu sa strechu a plytký kufor kvôli štvorkolke (plus pod podlahou je baterka).
Celkovo môj dojem bol taký, že RS3 má pocitovo blížšie k 340i, ako som predpokladal; jednak jazdí ako dospelé auto, nie nejaký splašený uskákaný hotheč, je dostatočne podvozkovo komfortné a teda je to plnohodnotne použiteľné ako daily driver; na druhej strane tam nie je taký výrazný dynamický odstup, ako som čakal, proste o niečo rýchlejšie; na hrane a na okruhu určite bude cítiť, pri bežnej ostrejšej jazde na ceste ale rozdiely nie sú veľké, aspoň nie tak, ako by človek od o triedu menšieho, ľahšieho a o 74 koní výkonnejšieho topmodelu čakal.
Ale aby to nevyznelo ako sklamanie, to rozhodne nie, RS3 je super auto a presne spĺňa to, čo od hotsedanu očakávam, teda veľký výkon a suverénna dynamika v praktickom a denne použiteľnom aute. Len to je oproti 340i možno viac krok stranou než krok jasne vpred. -
pradeda777 22.09. 08:49
« Re: Re: Re: GT3 touring
tms.....ty bílý kola samy o sobě nic moc, ale s bílými polepy je to ok. Ale to su já.. ;-) >:D >:-[] Já bych dal bílá kola i na moji baby M, ale nevím jestli by byl odstín bílé přijatelný s BMW AW.... 8-s Před časem borec někde od Ostravy prodával M135i s bílými koly. U mě ok.... [odkaz]
Samozřejmě bílá kola na mojí ex CW ITR byla super.... [odkaz]
Nevím jak je to s iu u 3er, ale u mojí 1er má manuál moc dlouhé kvalty a tím se nedají točivé vlastnosti motoru často využít. 8 rychlostní automat je sladěn s motorem lépe. Manuál by potřeboval 7 kvalt.... >:-[]