Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.01.  12:10

    « Re: Re: GR86 ceny

    Tak tak....místo v garáži. Já bych GR86 bral hned. Je to přece jen nástupce mojí srdcovky CELICA, které jsem vlastnil a proháněl po okruzích v Austrálii mezi roky 1977 - 2002.
    1977-1986 [odkaz]
    1986-2002 [odkaz]
    V GT86 jsem již před časem seděl a cítil se v ní "jako doma".... :yes:
    No a potom bych s RS3 jezdil pro rohlíky a s GR86 do Varů na dovolenou..... ;-) >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.01.  08:40

    « Re: GR86 ceny

    woody: tiež som čo do ceny skôr opatrný ako pradeda, ale ak by to bolo tak, potom nemáš čo váhať, posledná šanca dostať šoférske auto s RWD a manuálom za fakt slušné peniaze. A popravde tak nejak verím, že Ty a Emel nakoniec v tej GR86 skutočne skončíte. Držím Ti palce. :yes:
    Fred: bolo to u Teba tak trochu cítiť, že Ťa Júlia už tak nenapĺňa, resp. na ňu nemáš čas a naozaj sušiť auto len aby sa z neho stal youngtimer, kto na to má garáž? Užil si si naplno, zajazdil na okruhoch, škoda, aby stála nevyužitá, naviac teraz je najlepší čas na predaj auta, notabene takejto vzácnosti s manuálom. Pozri ceny na mobile.de a uber pár percent.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.01.  08:20

    « Re: GR86 ceny

    wa....na stránkách Toyoty zatím není GR86 v nabídce. Ceně v článku nevěřím. Vsadím 100 býků proti koženému lasu, že cena bude někde poblíž 1 mil. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 27.01.  21:30

    « GR86 ceny

    iudex: Nevím, nakolik se tomu dá věřit, ale takhle by to bylo asi lepší než kdo čekal. Tohle je pro mě námět na překročení tenké hranice mezi teoretickým uvažováním a vážným zájmem. ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 27.01.  21:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    To znie celkom logicky >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.01.  20:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    sf
    Nejvíc, co ti za ni ještě dá... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 27.01.  19:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    QV má fakt vážneho záujemcu. Nejako nutne ju predať nepotrebujem ale asi mi aj trochu zavadzia a akosi fakt není čas na krásavicu (och aké rúhanie). Čo vy na to koľko za ňu pýtať?
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 27.01.  16:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iudex - "Vážne neuvažujem aktuálne o ničom, len rád teoreticky vyberám" - hele, neprovokuj, nebo zase dostanu chuť něco vybírat a objednávat!! >:-[] >:D Už jsem za ty 4 měsíce skoro zapomněl, že mám něco objednané!! >:D Musím se občas kouknout na nějaké fotky a videa, abych si vzpomněl a potěšil oko ;-) [odkaz]
    Hele a co takhle jen přikoupit Toyotu GR86? Jedno z posledních zajímavých a schopných kupátek [odkaz] Poháněna ta správná náprava, k tomu lehké a s manuálem, atmosférickej motor. Podle všeho to jezdí skvěle a bude si relativně držet cenu, protože se bude do Evropy dovážet jen 2 roky. Počkal bych rok na nějakou Edici a vymalováno! A na menších okruzích se s tím dá skvěle vyblbnout. Ale nevím jestli máš něco po ruce. Já jedu zase 19.2. zablbnout do Hradce Králové.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 27.01.  16:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Leg.....sorry jako, ale mě ta nová CTR (jak už jsem se zmínil jinde), přijde "much too tame"....ITR byla přece jen 2 DR kupátko, tak bych to s 5DR, víceméně GC styling nové CTR moc nesrovnával. A po poslední CTR na mě tento styling působí jako hotová "obleva" a "ústup z bojiště".... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 27.01.  15:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    wl....ledviny u 128ti bílou folií zredukovat na + - podobnou velikost a měl bych vymalováno.... :-) >:D >:-[] [odkaz]
    Jenomže....chyběl by manuál a adaptivní podvozek (hlavně manuál). Takže, když už to musí být A/T, tak raději tu Audinu... >:-[] [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 27.01.  15:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iudex: do budúcnosti som ťa tipoval skôr späť v hothatchi, ale pomály už ani nie je z čoho vyberať. Tú ti som si všimol aj ja, z hlavnej cesty vyzerala celkom dobre, až na tie červené doplnky.

    Mne osobne naopak obličky vadia viac na trojke. Áno, v absolútnom meradle sú na trojke "menej zlé", ale trojka stále vyzerá ako BMW, tak to viac udiera do očí. Jednotka je už klasický eurohatchback, a tam to tak nebolí.

    Nový Civic T-R bude podľa mňa šupa, kto chce zaujať za každú cenu bude sklamaný, ale pre mňa to vyzerá tak akurát - decentný bodykit (ale s vytiahnutými blatníkmi), zadné krídlo, výfuk. Vizuálnym štýlom úprav by to mohlo pripomínať dedovu Integru T-R, len teda s kilami navyše. To už ale ináč nebude. Len sa obávam, že vo veľkých blatníkoch ostanú kolesá zapadnuté a bude to vyzerať ako drezina.

    BTW ceny: autá nie sú a ešte asi dlho nebudú, človek sa skôr diví, že nejaké zľavy vôbec dávajú. V US sa vraj žiadané autá predávajú výrazne nad cenníkovú cenu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.01.  10:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    pd7
    To my dobře víme, že ty by ses toho určitě nebál... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 27.01.  10:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iu....tož kdyby to bylo jen kvůli těm "ledvinám", tak ty by se daly vizuálně pořešit stříknutím nebo polepením okrajové lišty na bílo, čímž by se "ledviny" zredukovaly na rozumnou velikost. Popřípadě by se dala stříknout nebo polepit i středová příčka, což by ještě víc celý předek velikostně "zredukovalo". Já bych se toho určitě nebál..... [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 27.01.  09:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Vážne neuvažujem aktuálne o ničom, len rád teoreticky vyberám. :-) 128ti mi je sympatická z princípu, že ide o klasický univerzálny hothatch, teda denne použiteľné praktické (na rozdiel od 2er, ktorá sa mi páči viac) a pritom výkonné a rýchle auto spĺňajúce moje minimálne požiadavky na HH (min. 250 koní so samosvorom). A ako bonus - na rozdiel od konkurencie typu Focus ST - je to prémia. Ale naživo mi to fakt nesedí, ako základné proporcie sú fajn, ale hlavný problém je ten predok, proste je príliš mohutný, vysoký a tie obličky sú naživo obrovské, celé je to disproporčné. Mimochodom ani vyskúšať sa u nás nedá, biela 128ti, čo majú na salóne, nie je poistená a teda nedovolia predvádzačku. A ako som čítal, 1er v tejto generácii ani nedostane LCI, bude mať skrátený životný cyklus bez faceliftu, takže to dobojuje takáto škaredá. Takže ak hotheč, tak aktuálne väčším favoritom bude skôr CtR.
    Ale reálne to bude asi tak, ako píše Thomasino, vymením brzdy na 3er (už mi začínajú pískať platničky) za niečo kvalitnejšie a budem sa tešiť z toho, čo mám, ešte tak 3 roky, našetrím a potom asi kúpim končiacu M340i.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 27.01.  08:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iu....o 128ti jsi v jednu chvíli vážně uvažoval, jestli se nepletu...vzdal si to jen k vůli tomu předku?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 26.01.  16:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Jo, predok 2er je na pomery dnešných bavorákov super, mne sa páči viac, ako 3er. Dať tento predok na 1er, tak o nej vážne uvažujem. Takto ale 1er nepomôže nič, ani veľké kolesá, ani zaujímavá farba, ako to spravil AC Schnitzer: [odkaz]
    Inak 2er je už (zatiaľ v DE) dostupná aj s motorom 30i (ako je už v USA), čo by sa javil pre malé kupé ako ideálny kompromis (notabene pre tých čo chcú RWD), ale žiaľ už tú novšiu, emisne pridusenú, výkonovo okresanú verziu so 180 kW, teda nie so 190 kW ako je v 330i. Teda o dôvod navyše ísť rovno do 240i.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.01.  15:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Jo, předek je OK, zadek je trochu divný...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 26.01.  12:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Snad si časem zvyknu i na ten zadek. S předkem jsem již celkem v pohodě, podobá se to staré 2002 Turbo, tedy dávnému předchůdci M2 :-) A v té fialové vypadá celkem dobře. A chválí to. Už to má vpředu pneu o šířce 245mm, když dáš 19" kola? Protože těch 225mm u předchozí M240i bylo fakt málo na tu váhu. Ale mezi námi, o moc více asi nezískáš, proti tomu co máš ;-) Dej si tam pořádný brzdy a máš z toho ještě lepší káru!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 26.01.  09:20

    « Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Tom: tá je parádna! Dverami napred, dymiace gumy, tak to má pri M2 byť. :yes: :-) Mimochodom 2er sa mi začína čím ďalej tým viac páčiť, a to ako Tvoja generácia (ktorá dozrela do krásy), tak aj tá nová. Chcelo by to okuknúť M240i v tej fialovej naživo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 25.01.  20:47

    « Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Jóóó s cenama je to teď bída. Poslal jsem svému prodejci konfiguraci na středně vybavený benzínový Tiguan pro švagra (2,0 TSI 190hp) a sleva nic moc :'-( Jen asi 8%. No ve finále je to ale asi 1,1 mega s dph, takže to vypadá spíše na novou KIA Sportage 1,6 mildhybrid (180hp), která se dá s lepší výbavou pod milion, nebo se srovnatelnou těsně pod 900 tisíc. Tedy rozdíl na Tigouše asi 200-220 tisíc.
    Jinak se mi dostaly do rukou fotky z nedávného blbnutí na Polygonu v Hradci od fotografa, tak tady je 5 NEJ fotek. Ta druhá je TOP :-) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 25.01.  10:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iu....po mých zkušenostech u Audi, mě to vůbec nepřekvapuje. V tuto chvíli tu máme "sellers market" a tak dostat od dealera nějakou větší slevu je "Mission Impossible".... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 25.01.  09:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    offtopic k aktuálnym cenám, resp. zľavám na BMW (z diskusie na ACZ): "A k těm slevám, aktuálně 8% max. Když jsem hooodně tlačil, tak se skřípěním zubů a schvalováním majitele salonu dají 10%. A to se s prodejcem i majitelem znám. Bylo to na eMko, tam to je trochu jiné, ale i tak. Ve 2019 jsem svůj Touring vyhandloval za -29%... Tak moc je to špatný."
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.01.  13:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    ...ano, nová CTR je trochu this a trochu that....trochu ryba a trochu rak....zkrátka takový ryborak.....ano, poslední model byl možná pro konzervativce trochu přes čáru, ale tento nový je totálně vykastrovaný a s původní myšlenkou CTR se úplně rozešel...sorry jako...\ :-(
    To už ta 128Ti vypadá zajímavěji, i když bez manuálu bych ji asi nechtěl..... ;-\ Jo, a taky adaptivní podvozek by mě scházel.... :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 24.01.  12:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    No vidíš a mňa práve tá nuda v porovnaní s expresívnym či jednoducho tuzerským predchodcom oslovuje. A tiež oceňujem tú karosériu, je to trochu liftback a nie čistý hatchback, čo len pridáva praktickosť. Takže ja celkom dávam novému CtR šance.
    Inak práve som u miestneho dílera BMW zahliadol predvádzaciu 128ti ,tak ak bude čas, možno si dohodnem jazdu, len tak pre skúsenosť.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.01.  12:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iu...tak jsem se podíval na to video a je jasné, že borci nejsou z nového CTR nějak nadšení a já taky ne. Ano, milionkrát opakovali, že na živo bez maskování by to mělo vypadat lépe, ale faktem zůstává, že žádný wow efekt se konat nebude. Kastla je zbytečně dlouhá a postrádá jakoukoliv inovaci. Zkrátka...NUDA. 3 trumpety vzadu to nemohou zachránit..... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 24.01.  11:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Nový Civic type R na Tokijskom autosalóne (stále maskovaný, ale inak zrejme hotový): [odkaz]
    wl: sú tam tri trumpety. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.01.  19:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    tms.....souhlas....ten podvozek v RS Q3 na mě také neudělal ten nejlepší dojem. Už jsem to komentoval dříve....připomněl mi X5.... ;-\ Pak už to bylo lehké "to fall in love with RS3"... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.01.  13:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Protože mi podvozek v Tigi-R přišel o hodně lepší, než v RS Q3 a ten motor to pro mě nevyvážil. Kdyby RS Q3 měla ten novej diferák, tak klidně těch 250 litrů navíc dám, bohužel nemá.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.01.  12:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    tms.....tož ano....ta modrá RS Q3 vypadá moc dobře. I v tom základě. Proč ses vlastně nakonec rozhodl pro toho Tigouše? Cenově to už není takový rozdíl....a měl bys pořádný motor....a ne nějaký u.s.r.a.n.ý čtyřhrnek.... >:D No a nemusel by ses stydět před sousedy.... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.01.  11:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    ...ikdyž jsem měl v plánech jako 2. variantu RS Q3 v bledě modré se stříbrnými koly a doplňky, protože to je v základu a dát to celé do černé mi přišlo zbytečné a taky až moc drahé >:-[] >:-[]
    [odkaz] (plus druhé foto)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.01.  07:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    tms...tož ano, raději černé doplňky. Ale borec se rozhodl zůstat s originálními koly (jsou to originály?) no a k těm pak ten alu paket sedí. Černý pak k černým kolům....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 22.01.  22:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Ta modrá se stříbrnou je pěkná kombinace, skoro jako na Tigoušovi >:-[] Tahle modrá Nogaro je moc pěkná!
    Ale ke sportovnímu autu jakoje RS3 se spíše hodí černé doplňky..
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.01.  22:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    pd7
    Nogaro je klasika z dob legendární RS2.
    Konečně tam dal někdo ta hezká kola, jen škoda, že to ve finále zabil tím alu paketem.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 22.01.  17:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Nogaro Blue RS3 Audi Exclusive paint....[odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 22.01.  15:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Priatelia ďakujem za podporu. Keď bude najhoršie tak si pôjdem ešte po jedno do DE.
    Údajne by tam mali byť nejaké podvozkové diely od VW , to mám ale iba z počutia.
    Na denných 20-40km to stačí, nabíjať je kde. Som niečo ako Teslafanszákazník = beta testovač.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.01.  14:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    sf
    Jj, věř a víra tvá tě "uzdraví"... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 22.01.  13:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    No tak to ti jako zapřísáhlý ateista (až se někdy bojím, že mě za to Bůh potrestá ;-) ) přeji : Bůh s tebou. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 22.01.  12:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    V poslednej dobe si všetko robím sám tak to nejako aj oservisujem.
    Čítal som všetko čo sa dalo o tej haraburde a aj tak som to riskol. Verím v “džérmen inžiníring” >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 22.01.  11:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Thom: >:-[]
    speedfred: Čuměl jsem na to na mobilu a netušil o co jde. Kde na to najdeš případně servis ?
    [odkaz]

    Jinak ty už ty auta kupuješ, jak jeden známej známýho z Roudnice. Ten pracuje v Praze a bydlí v Roudnici. A před časem se u něj rozvinula dosud neznámá porucha. Prostě když šel kolem Ááááááček v Chabrech, tak musel nutně koupit nějakou "voňavku". A když už dovezl domů pátej, šestej kousek, tak to jeho žena nevydržela a musel k psychologovi. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 22.01.  00:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    No tak s tím srazem to musíme stihnout celkem brzo, nejlépe hned začátkem jara >:-[]
    Trochu černého humoru:
    V rámci Green Dealu a ekologie se uvědomělým občanům doporučuje kupovat auta pouze s certifikací GRETY Thunbergové. Poznáte je podle písmen „GT“ nebo "GR" v typu vozu, popřípadě vozy s označením GT-R (Greta Thunberg - Recommended) >:D >:D
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 21.01.  21:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Takže ešte k moto:
    vč som bol omakať plasty na Harlejovy Pan America a velmi velmi sa mi to páčilo. Zabila to ešte cenovka tak mám nad čím premýšlať. Necelých 400t za fungeľ novú aj keď základnú moto.
    Honda Afrika tak isto veľmi fajn aj keď trochu drahšia.

    No ale to podstatné. Po ceste na slintačky som kúpil do práce elektromobil. Nejaký nemecký užitkáč Elektroscoooooter scoooby dú (Streetscooter). Skúšobná jazda skôr sklamanie ale na denné poskakovanie to bude snaď ok. Odpichy sa žiadne nekonajú, rámus ako v starej Oravke (vlak) ale brzdí, zatáča to a snaď povozí aj nejaký náklad.
    Čo ma ale pozitívne prekvapilo tak je rýchlosť kúrenia a ako bonus to má aj vyhrievané čelné okno s šoférovu sedačku.
    Koniec správ.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 21.01.  16:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iu....v Aussie se říkalo, že je lepší mít nejhorší barák v dobré čtvrti než mít nejlepší barák ve špatné.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 21.01.  15:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Iudex: tak s tichuanom ťa za zbohatlíka nebudú mať ani v Sobranciach, toho by som sa nebál. >:D

    Tom: nepýtal si sa ho načo má tú keramiku? Skôr som mal vždy za to, že ak im človek nedáva do hrba, tak sú skôr kontraproduktívne.

    417 na diaľnici je slušný mozgový výplach. Dúfam že nikoho nezabije.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 21.01.  13:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Tom: vždy je to o porovnávaní, ak susedia majú Scalu 1,0TSI, tak Ťa s 320k hot-SUV budú vnímať ako rozožraného zbohatlíka. Ale potom sused môže mať SQ7 a zrazu pôsobí Tigi ako autíčko pre ženy. >:D Takže to znamená, že máš (budeš mať) práve tak akurátne auto, veľkostne aj výkonovo. ;-)
    Inak snáď stihneme nejaký zraz ešte kým máš GTI, to by som si popravde veľmi rád skúsil, oveľa skôr ako Tiguana.
    Inak zvesti sa šíria, že BMW citeľne obmedzilo zľavy, vraj štandardom sú len jednociferné zľavy a dostať sa na dvojciferné je fakt problém. O 20% už vraj človek môže len snívať. Možno to niekedy pôjdem skúsiť, len tak pre kľud duše, že mám byť spokojný s tým, čo mám. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 20.01.  22:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    tms....že jsi zmínil tu RS Q3. Kdyby totiž neměli v tu dobu v Top Centrum tu zelenou předváděčku RS 3 a prodejce mě ji nenabídl na vyzkoušení po jízdě v RS Q3, tak jsem dnes v RS Q3 již nějakou dobu jezdil. Měli tam jednu "on the floor" v šedé Nardo.a tu bych asi bral. Ovšem....člověk míní....Pán Bůh mění.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.01.  20:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    417 km/hod je už slušnej frmol. Osobně jsem jel max. 280 jako spolujezdec v 911 GT3 a 250 v MRS když jsem řídil :-)
    Jinak soused si domů dovezl novou Audi SQ7 v bílé barvě a keramiky brzdy (něco přes 3 mega minimálně), přesněji řečeno s tím bude jezdit hlavně jeho žena (a 3 děti), před tím měla předchozí Q7 3,0 TDI. Sám jezdí už 2 roky v sedanu S8 (benzín). Tahle SQ7 už není diesel, ale benzinový osmiválec se dvěma turby a výkonem 500 koní. Má to celkem slušný zvuk i v nízkých otáčkách >:-[] Jako občas jsem si říkal, že koupit RS Q3 (400 koní) už je rozežranost, že to nepotřebuji, stejně tak Tigouše R s 320 koníky, ale vedle tohoto monstra (fakt je to hrozně velké, 507x197cm) si budu skoro připadat jako chudý soused!! >:D >:D [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 19.01.  22:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Wl: to je problém rýchlych motoriek (a do značnej miery aj áut), jazdiť s nimi veľmi rýchlo je relatívne, ako píšeš, brnkačka. Ale keď nastane pr..er, možnosti riešiť ho sú často veľmi obmedzené a cena za (nie nutne svoju) chybu veľmi vysoká. Ja naopak chcem niečo, čo odo mňa chce maximálne úsilie až sa zapotím, ale na druhej strane nehrozí, že za svoju chybu zaplatím cenu najvyššiu.

    Děda: nie som expert na superšporty, ale myslím že vidím edíciu TDF (Tour de France), ktorá vznikla v obmedzenom počte a ľudia sa za ňou išli potrhať. Ak to trochu nadsadím, myslím, že skôr bude rarita kúsok čo má viac ako 1900 km. Väčšina asi bohužiaľ stojí v zbierkach s ďalšími (desiatkami) podobných súkmeňovcov a von sa dostanú len zriedka, ak vôbec. A to nehovorím o tom že podobné garáže sú často niekde v púšti arabského poloostrova alebo podobných miestach, kde si vozi Ferrari určite prídu na svoje.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.01.  20:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    w-a
    Těch 200 km/h, na takové motorce (výkonné a dobře "kapotované"), je nic, to jen ve dlouhém táhlém zatáhneš za plyn (trochu se ti na chviličku odlepí přední kolo) a máš tam 2+ kila během okamžiku, že ani nevíš kde se ti tam najednou vzaly. A pokud ti zrovna nic nevletí do cesty, je to vlastně brnkačka i na nějaké té okresce. Samozřejmě si musíš dobře hlídat zatáčky a všechna možná připojení k aktuální trase/cestě.
    A v rychlostech kolem 200 (a víc) moc nevystrkovat pracky z krytí kapotáže.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.01.  18:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    417 km/h na neuzavřené Dálnici je taky docela slušný risk:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 19.01.  18:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    wl: Těch 310 je příšerný....to si na motorce ani neumím představit. Oproti tomu pak těch dvěstě (když zvolnil a pomalu to padalo dolů) vypadá jako selanka. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 19.01.  17:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    wl....neměl si jich vůl tolik kupovat.... >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.01.  16:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    pd7
    Ale on jich má o "trochu" víc, než ty.
    Ty máš jen jedno a soudružka taky... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 19.01.  16:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Mistr světa F1 Kimi Räikkonen prodává jedno ze svých Ferrari. Bylo vyráběno mezi lety 2015 až 2017 V čem je speciální? Najeto má pouhých 1900 km. Kurňa a potom že jen mě stojí auto pořád v garáži...a ono aj Kimimu......:-D[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.01.  16:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    sf
    U nás ofiko Kawa N H2R 2020 310PS, s RAM air dokonce 326PS, oba výkony ve 14 tis. ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.01.  14:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    ...ale áno,vtedy nebola taká hustá premávka a aj pud sebazáchovy nebol ako je teraz. Preto momentálne stačí iba cesťák.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 19.01.  14:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Či 220 alebo 300 je na moto asi jedno. Ak nastane problém, už s tým moc nespravíš a máš to viac-menej na istotu. >:D To je ako chodiť po lane v desiatich alebo 100 metroch. :-)

    Tiež som v prvých rokoch vlastnenia výkonnejšieho vozu rád predbiehal kolóny v “nekresťanských” rýchlostiach (ale mal som polovičný výkon ako ty), ale potom sa začne človek zamýšlať, čo by sa stalo, keby sa druhý vodič v poradí rozhodol predbiehať a nepozrel do späťáku a radšej som si vždy počkal.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.01.  13:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    ....a bolo to na okreske >:D kúsok od nás. Na vrchole jemného stúpania som mal 260 tak si hovorím že to chvíľu podržim ešte dolu. Reálne to bolo asi hodne menej.
    Pocit keď som išiel v poho pretože to chceš udržať na ceste a až potom som premýšlal nad všetkým možným.
    iu : 220 je kdejaká prehľadná a prázdna okreska.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 19.01.  13:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Z jiného soudku....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 19.01.  12:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Jo, taká rýchlosť je brutalita už na aute, nieto ešte na moto. To mi pripomína Dinarovu reakciu na klasické petrolheadské reči aj tu na ACZ, že rýchlosť v priamke je nuda: a išiel si už vyše 300 kmh? Pretože to je dosť veľký adrenalín a nie nuda.
    Btw. ja som nešiel tuším cez 220.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 19.01.  12:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    wl....jaké měl sf pocity, když ručička kmitala na 310? To je přece jasné...měl p.r.d.e.l staženou tak, že by přecvakla i 10 mm kulatinu..... ;-) >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.01.  11:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    sf
    Tak potom, pokud chceš něco s podobnou "výkonovou rezervou", tak ten seznam kandidátů musíš poněkud upravit... ;-)
    Jaké jsi měl pocity ve 310 v jedné stopě? Mimochodem to je maximálka i u 911 GTS 991.2
    Nevím kdo a kde by jel na motorce těch 400 km/h? 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.01.  06:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Tá Ninja čo spomínaš je ale myslím nehomologovaná, ja som jazdil iba na tej “obyč” so značkami.
    Tacho ručička sa klepala okolo 310 a to je aj môj osobný rekord >:-[]
    To ako ide tá RR považujem za výkonovú rezervu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.01.  23:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    sf
    310 to už chce pořádné koule..., 80-208km/h na dvojku!
    Litr, který točí až 14.600 otáček!
    Kompresorová Kawa Ninja H2R má ofiko 310 PS, 216 kg a maximálku 400km/h.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 18.01.  18:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    To vieš už sa trochu bojím ale občas treba obehnúť auto a zistíš že si obehol kolónu na konci ktorej máš rýchlosť až ťa mrazí či teší podľa momentálneho duševného rozpoloženia >:D
    [odkaz]
    Kawa s kompresorom mi stačila, tá mala údajne 215PS ale tomu moc neverím.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 18.01.  16:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    wl....ty nevíš, že na Rusko jsou uvalené sankce.... ;-) >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.01.  15:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    sf
    Myslíš výkonovou rezervu nad 250+ koní? >:D
    Chápu, na stará kolena to bohatě stačí... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.01.  15:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    pd7
    Nemělo by to být naopak?
    Z tebe by teda soudruh Putin radost neměl... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.01.  11:39

    « Re: Re: MG Audace

    w-a
    To víš, že jo, taky už nějakou chvíli není Audace v nabídce, dnes by už musel mít kat. jako benzínová dodávka... ;-)
    Zřejmě jen otázka času, kdy budou chtít GPF i do moto... 8-s
    A motorka na baterky, to bude žúžo, dobíjecí kabel(y) v batohu! ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 18.01.  09:34

    « Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    wl.....v Rusku budou 3 trumpetky a všude jinde 4.... ;-) >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 18.01.  06:32

    « Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Najprv zistím či sa dá kde parkovať tak dnes idem volať do Bajkonuru a aspoň oprášim ruštinu.
    Leg : už nepotrebujem jazdiť rýchlo len mám rád výkonovú rezervu nad 250+ :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 18.01.  06:08

    « Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Leg: Netuším, jestli se sf už za volantem bojí, ale řidítka by mohla být léčba šokem. A to ani nemluvím o tom, že zrovna (snad se nepletu) sf tady kdysi řešil provozní náklady na letadlo. >:D Takže kudy půjdou jeho kroky je ve hvězdách. Speciálně pro sf: Ve hvězdách je jen slovní obrat, ne že si hned půjdeš zjišťovat ceny do prodejny raketoplánů. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 18.01.  06:01

    « Re: MG Audace

    wl: U Audace mě pobavila spotřeba. 9,5 litru....tvl, to nejen že v dohledné době zakážou, to budou už brzy demonstrativně upalovat na hranici jako čarodějnice. >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.01.  00:04

    « Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Leg
    Při správné volbě barvy plukowníka (colonel) jsem tě podporoval hned na první dobrou a jak píšeš, čas správnou volbu jen potvrzuje, hlavní je, že se pořád líbí tobě. :yes:
    Aktuální popularita zelené už dorazila dokonce i k Moto Guzzi:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 17.01.  23:05

    « Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iudex: jednotka sa ti oproti tvojmu autu nepáči, ale treba povedať, že súčasná trojka oproti tvojej tiež nie je žiadne terno. Otázka je, čo refreshom trojky získaš... viem čo stratíš a na čom si dosť zakladáš - kutáč. :-) Osobne som tipoval, že buď si trojku necháš veľmi dlho alebo sa vrátiš k hothatchom. Tak som zvedavý, či mi to vyjde.

    Anyway, plukowník green is the new black (fakt neviem ako sa povie plukovník po anglicky a ani ma to nezaujíma :-) ). Po roku sa mne osobne farba páči ešte viac ako na začiatku, a nielen mne. A nejde o klasické komplimenty typu "hm, pekná farba" ale o komentáre náhodných okoloidúcich, ktorí netušia, že aj majiteľ vozu sa náhodou nachádza v ich blízkosti.

    A ako bonus, v tejto farbe som videl za rok a pol tri Lexusy: Jedna importérska UX, ktorú som musel aktívne vyhľadať, aby som vôbec vedel, ako vyzerá farba naživo, druhé LC na showroome pri preberaní auta (to bola fakt šupa) a ešte jedno náhodné NX zaparkované na ulici. Takže buď som divný ja alebo ľudia nevedia, čo vyzerá dobre. :-)

    Ale treba povedať, že tomuto štýlu farby robí medvediu službu noša podobných odtieňov zelenej, ktoré sú totálne nezáživné a tuctové, také "škodovkové". Ako napríklad posledná tmavozelená na ... Škodovkách"

    speedfred: nestíham to tu úplne sledovať, ale tuším si spomínal, že už sa bojíš za volantom. No a v posledných príspevkoch sa tu začína skloňovať slovo začínajúce na Haya a končiace na busa. Tak neviem čo si o tom mám myslieť. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.01.  18:50

    « Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    pd7
    Takže kolik to bude mít vzadu trumpetek, 3, nebo 4? :-O 8-s >:-[]
    3 jsou málo a 4 už zase moc...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 17.01.  17:22

    « Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iu....když si necháte Mazdu jako rodinný koráb, pak já bych doporučoval menší CTR. To bude také definitivně poslední šance se povozit v benzinu s manuálem.[odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.01.  16:46

    « Re: Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Já bych to pořadí zelených prohodil a na první místo dal určitě Verde ermes. Naživo vypadá ještě líp, než na tom odkazu.
    Z toho co je přímo v konfigurátoru bych bral metalickou Dravitgrau, v konfigurátoru sice vypadá nenápadně, ale naživo má koule.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.01.  16:38

    « Re: Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    Pri individual colours nemám problém si vybrať, vedie Java green: [odkaz]
    pred Verde ermes: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.01.  16:19

    « Re: Re: Moto Guzzi a Sršeň

    iu
    Tak 5dv. 1er to bylo vždy ošklivé káčátko, tím spíš na poměry BMW.
    A kdybys vybíral zelenou z individualu?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.01.  14:36

    « Re: Moto Guzzi a Sršeň

    wl: ad 16.01. 12:35 "barvu už máš vybranou". No veruže nemám. ;-) Ideál by bola nejaká pekná zelená, ale pre 3er žiadna (mimo individual) nie je, takže aktuálne by som váhal medzi mojou Sunset oranžovou a modrou Portimao. Sunset je krajšia, ale nebudem mať dvakrát tú istú farbu, takže by to bola asi Portimao. Ale s faceliftom určite príde nejaká nová farba, takže potom uvidíme.
    Mimochodom cez víkend som sa utvrdil v tom, že 1er to nebude. Ako som parkoval vedľa M135i v typickej modrej Misano, tak som definitívne dospel k záveru, že 1er je škaredá. Hotheče mám rád a chcel som mať rád aj 1er, ale to auto s tými dvojnásobne väčšími obličkami ako na mojej 3er spredu pôsobí robustnejšie a vyššie ako 3er, fakt trochu smerom k minivanu (čo obzvlášť vadí pri HH, ktorý by mal pôsobiť nižšie). Takže ak BMW, tak 2er/3er, v opačnom prípade pôjdem do mainstreamu, napr. CtR.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…