Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.  18:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    tms.....moc pěkné... :yes: Než budu prodávat RS3 nebo M140i nebo obě, tak si Tě najmu jako dvorního fotografa.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 03.12.  18:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Konečně kouknul na fotky z focení v Technologickém parku v Brně, tady 2 povenější, plus 4 starší na Pálavě :-) Aneb Sunset Orange pokaždé jinak ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  15:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    pd7
    Je to pouze málo pravděpodobné, ale (aspoň zatím) ne nemožné. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  15:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    iu
    Nějak si opomenul fakt o kterém jsem psal hned v úvodu, tedy že je to primárně technika VW, podobně jako je třeba R5 motor Audi a žádný VW ho nikdy nedostal, dokonce jej v tomto ohledu předběhl Seat/Cupra.
    S3 přímo konkuruje GR, takže tam může mít VW motivaci nedávat to do značkové "konkurence" a Audi to ani moc nemusí vadit, protože to zase zvyšuje exkluzivitu vrcholné RS3. U RSQ3 je to jednak dřívějším termínem uvedení současné g. a (jak jsem psal) není to poprvé, kdy je RS3 technicky o krok napřed před RSQ3. U TTRS je to ryze otázkou termínu uvedení a věřím, že při první příležitosti (fl?) to dostane taky.
    VW si uvedení této (své) techniky určitě plánoval dlouhodoběji, a to poměrně rychlé (v krátkém období) nasazení hned do čtyř (Golf 2x) eRkových modelů nebude náhodné, proto Tiguan i Arteon dostali tuto techniku prakticky s faceliftem.
    A produkce současné S3 začala o cca 3 měsíce před G8R (ArteR a TigiR), takže těžko by VW připustil, aby jeho technika měla premiéru v něčem, co nemá značku VW.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.  15:06

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl...píšeš..."Takže tyto modely tuto techniku dostanou až s faceliftem, případně novou generací, pokud ovšem ještě nějaké nové generace těchto spalováků vůbec budou".
    Ano, šance tu je, že bude nějaký ten F/L,.....ale nový model v současném EU politickém klimatu to je ....jak se v Austrálii říkalo..."a very long shot"... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 03.12.  14:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    U Audi chtěli ten diferák nechat jen pro nejvyšší model a to je RS3. Navíc S3 nebyla nikdy zaměřená tak ostře (ani oblíbená, částečně díky ceně) jako právě Golf R. A protože je Golf R nejvyšší model u VW, dostal to on. Mě to celkem logiku dává. Zvláště jestli je to technika VW a od nich ji má Audi půjčenou :-)
    Jako to že to dostal i Tiguan je docela překvapení, ale na druhou stranu jen dobře využili něco takového. Navíc Tiguan je neprodávanější SUV v Evropě, tak je to taková třešínka na dortu, z pohledu marketinku super, ikdyž jich prodají asi jen málo. Ale najdou se blázni jako já, co chtějí benzín kolem 300 koní i v středně velkém SUV >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.12.  14:03

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl: trošku Ti budem oponovať s tými termínmi, za prvé aj Tiguan je starší model a ten diferák dostal, detto Arteon. Za druhé S3 nie je rozhodne starší model, ktorý by bol predstavený predtým, ako bola táto štvorkolka k dispozícii. A3 je jednak technický súrodenec Golfu, rovnaká platforma, vyvíjaná spoločne pre všetky koncernové kompakty, najmä ale Golf 8 bol predstavený skôr ako A3 4gen. Takže mladšie a hierarchicky vyššie postavené Audi A3 nemá techniku, ktorú Golf má a na to nie je žiadny racionálny či technický dôvod. Je to čisto o prachoch, proste kto chce najlepšiu techniku, musí priplatiť za RS3. A preto pri priamom porovnaní S3 a GR vyzerá paradoxne "vyššie" Audi ako ten chudobnejší príbuzný.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  13:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    iu
    Jaká by byla cena a hlavně jaké prodeje takového auta (viz ceny a prodeje A110)?
    Proč by Porsche investovalo do (i když lehčí) konkurence vlastní (obdobné) řady 718?
    Tím spíš, když se dnes nižší hmotnost trestá emisními pokutami.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  13:42

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    iu
    Ptáš se, proč má techniku torque splitteru jen RS3 a naopak ji nemá (zatím) RSQ3, TTRS ani S3?
    Ze dvou důvodů, jednak je to v rámci koncernovwé "politiky" technika patřící primárně VW, ale hlavwně je to otázka termínů uvedení těchto modelů, kdy RSQ3, TTRS i S3 přišly dřív, než byla tato technika (s dostatečným předstihem!) k dispozici. Navíc u RSQ3 to není poprvé, kdy je verzí motoru o g. zpět proti RS3.
    Takže tyto modely tuto techniku dostanou až s faceliftem, případně novou generací, pokud ovšem ještě nějaké nové generace těchto spalováků vůbec budou.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.12.  13:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl: Leg zrejme myslel niečo ultraľahkého ako je Alpine A110. Cayman je na pomery svojej triedy ľahký, ale stále je to o triedu väčšie a hlavne ťažšie auto ako A110 (cca. 1400 kg vs 1100 kg). To je citeľných 300 kíl a pri športiakoch to je ohromne veľa. Práve vďaka nízkej hmotnosti dokáže Alpine A110 s 1,8čkou fakticky držať krok so šesťvalcovým štvorlitrovým Caymanom (a dvojlitrového Caymana zadupe do zeme).
    Ad Corolla GR: samozrejme je to len kresbička, CGR ešte nikto nevidel, ale ide o to, že ten základ je dosť dobrý a ostrý a moc "hot" úprav ani nepotrebuje, stačia drobné zmeny: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  13:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    iudex
    Ten druhý odkaz je na domácí hrátky x-tomiho.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  13:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Leg
    To byl spíš takový povzdech, že by mohli udělat nějakou verzi MGTS ještě víc při zemi...
    Neříkám, že to chce Porsche, ale mně by se to líbilo. >:-[]
    "vsadil by som na niečo puristickejšie a ľahšie ako 718"
    Tak to by mě zajímalo co, něco jednomístného? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.  13:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Tak tak...tržní síly jsou neúprosné ale spravedlivé. Samozřejmě existují případy, kde silný výrobce jako například Toyota, která v rámci celkové marketingové strategie uvede na trh i některé "ztrátové" modely. Avšak Toyota je i v tomto oproti koncernu ve výhodě, protože nemusí brát ohled na jiné koncernové značky a jejich modely. No a v případě Porsche to platí obzvlášť, které má velmi blízko k Audi. Takže...menší hot SUV Porsche by bylo super a já bych se s největší pravděpodobností zajímal (byl jsem velmi blízko MGTS), ale bohužel tíživá realita jako taková rules! ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.12.  09:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Presne ako píše Leg, ani pri vysokej cene by to pre Porsche vzhľadom na nízku predajnosť nebolo finančne zaujímavé (robiť len hotheč, bez obyčajných, masových motorizácií). A my chudobní by sme si to nemohli dovoliť ani pri povedzme 73t. Mňa preto viac zaujímajú dostupnejšie, ľudové HH, napríklad avizovaná Corolla GR. Písal som to už pod článkom na hlavnej, Toyota dáva teasery na maskovaný prototyp: [odkaz]
    Corolla GR by mala mať techniku Yarisu GR, teda 1,6R3T s cca. 200 kW, štvorkolkou a manuálom. To by mohlo byť hodne zaujímavé, v podstate jedinečné auto. Ten motor/výkon samotný zaujímavý nie je, hothečov s cca. 200 kW je v triede kopec, ale ani jeden nemá pohon 4x4 a manuál; jednak štvorkolku majú až podstatne výkonnejšie a drahšie autá (Golf R, M135i, A35AMG), ale tie majú zase výhradne automaty. Štvorkolka s manuálom na trhu kompaktných HH už žiadna nie je, takže Corolla GR by bola jediná. A aj dizajn sa zdá byť pomerne zaujímavý: [odkaz]
    A tiež ide chvála na nový Civic Si, čo je warm verzia Civicu a akýsi medzistupeň medzi štandardom a budúcim type R. Má to 1,5T, 200k, manuál, ale čo je v tejto kategórii neobvyklé, samosvor. A žne na fórach chválu na jazdné vlastnosti a agilitu, čo je výborná správa pre budúci ostrejší CtR: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 03.12.  07:33

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Problém s nižším Macanom vidím v zásade v dvoch rovinách:

    1. Kúpilo by ho tak málo ľudí, že ani pri cene 100 tisíc by sa neuživil. Tak isto ako sa RS3 ani pri na hothatch extémnej cene neuživí samo osebe, na to potrebujú predávať A3-ky na státisíce s cenovkou cca 30000€. A to je trh, kde Porsche nechce ani nemôže byť.
    2. V Porsche nič také vyrábať nechcú, aj ten Macan slúži iba ako dojná krava. Vsadil by som krk na to, že ak by mohli spustiť projekt na hranici ziskovosti, šli by do niečoho úplne iného, ako je prerastený hothatch (vsadil by som na niečo puristickejšie a ľahšie ako 718)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.12.  17:52

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    wl.....nevím nic o Macan platformě, abych mohl říct aj nebo naj. Ale ze zkušeností v oboru vím, že adaptovat větší kastly na danou platformu není až takový problém. A Toyota to dělala. Koncern to konečně praktikuje už delší dobu taky. Opačný postup? To nevím. Toyota nic takového nedělala. Každá platforma se designovala s tím, aby se dala protáhnout na délku. Kombi? Ale u Camry se například designoval i motorový prostor, aby se dal použít jak R4 motor, tak i V6. Ale náklady na tuto věc prošly jen tak tak. Kdyby se tenkrát neprodala většina V6 Camry na Blízký Východ, tak by vznikla značná finanční ztráta. Navíc se Camry musela vyrábět s pravostranným a i levostranným řízením. Uspokojit tento požadavek byla také nákladná záležitost.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.12.  17:21

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Tiguan je taky celkem starý model a eRko přišlo až po fejsu. Dát tam ten diferák není až tolik práce ;-) Otázka je výše prodejů a zda by to stálo za to :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.12.  17:20

    « Re: Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Ale řešíme diferák a jízdní vlastnosti a ne motor. Ten je sice dobrej, ale raději jsem vybral 2,0 TSI, která je lehčí, ikdyž o 80 koní méně výkonnější, než RS Q3, kde ten podvozek prostě není ono :-) A taky to bude žrát méně, ale i tak to bude po městě 12-14 >:D
    Teď mám s GTI 10-11 >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.  16:49

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    pd7
    Ne, nemusela by to být úplně nová platforma, psal jsem, že technický základ by byl společný s Macanem.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.  16:43

    « Re: Re: Re: RSQ3 vs MGTS

    Th, pd7
    Jeden o voze, druhý o koze! >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Těhotnou Evu (32) po výbuchu paneláku v Prešově zasypalo schodiště: Ze sutin se odplazila po čtyřech

Těhotnou Evu (32) po výbuchu paneláku v Prešově…

O svůj život a o život svého dítěte se bála Eva K. (32), která se v roce 2019 na Mikuláše vracela domů do…

Hrachovcová o režisérovi Života na zámku Hanušovi (†70): Popsala poslední okamžiky před smrtí!

Hrachovcová o režisérovi Života na zámku Hanušovi…

Ve čtvrtek ráno zemřel režisér úspěšných televizních seriálů Jaroslav Hanuš (†70) a pro všechny, co s ním kdy…

 

iSport.cz

Miloš Říha o tátovi: Poslední roky byly nejlepší, i když nakonec nejtěžší

Miloš Říha o tátovi: Poslední roky byly nejlepší, i…

V sobotu plánoval Přerov uctít památku bývalého reprezentačního trenéra Miloše Říhy staršího. Svému odchovanci…

Slavia v Olomouci: ruka, nebo rameno, úlet šéfa Mináře i výborný Ousou

Slavia v Olomouci: ruka, nebo rameno, úlet šéfa…

Další potvrzení pohody a dobrá reakce na výhru Sparty. Slavia sice v Olomouci nepůsobila navzdory týdnu bez…

 

Reflex.cz

Šimek + Grossmann: Málo známé pozadí zrodu populární dvojice. Co za tím stálo?

Šimek + Grossmann: Málo známé pozadí zrodu populární…

Miloslav Šimek (7. března 1940  – 16. února 2004) a Jiří Grossmann (20. červenec 1941 – 5. prosinec 1971). Jak…

Zachránce Moskvy i zrádce Stalina: Generál Vlasov vstoupil do dějin jako kontroverzní postava

Zachránce Moskvy i zrádce Stalina: Generál Vlasov…

Rozporuplný generálporučík Rudé armády a Ruské osvobozenecké armády Andrej Andrejevič Vlasov (14. 9. 1901–1. 8.…