Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  12:35

    « Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi

    Tak nám ty ceny aut "hezky" rostou, včetně koncernowvých awd hh:
    GR od 1.201.900,-
    S3 od 1.309.900,-
    RS3 od 1.552.900,-

    Anketní otázky:
    1.Kolik budou stát za rok, dva, tři..., a budou ještě vůbec v nabídce?
    2. Bude mít příští RS3 (pokud nějaká bude) ještě R5?
    3. Představte si, že si kupujete prémiový hh a nevyberete si žádnou barvu ze standardní nabídky. Připlatíte si za individuální lakování..., a prodejce po vás chce kód vybrané barvy/odstínu laku.
    Jakou barvu/odstín byste si (v režimu individuálního lakování) zvolili?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 21.09.  20:44

    « Re: Re: Re: Fotosoutěž má Recenzi

    Nielen pre Thomasina: GTI Clubsport vs i30N na Grossglockneri: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.09.  17:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    Toyota GR 86....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.09.  10:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    Nová 2er "line off"...v Mexiku.....i[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 17.09.  18:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    tms.....ok. Jestli váha nevadí, tak proč jsou formule a lehké sporťáky v závodech do vrchu nejrychlejší z vozů? Ano, není to jen vahou, ale je to podstatná veličina... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.09.  17:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    Ta váha nevadí, pokud tomu odpovídají brzdy. Což u M140i/M240i prostě z mého pohledu neodpovídají. Když tě svezu s M2c, která je ještě o něco těžší jako tvé M140i, uvidíš jak je to na ostrých brzdách v Násedlovických zatáčkách krásně stabilní a dá se pracovat s přenosem váhy :-) Podobně pěkně pak funguje na brzdách G8 GTI CS...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 17.09.  10:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    tms....rozložení váhy 50/50 je fajn, ale fyziku neošálíš. Ten kvicht tam zkrátka je a je to sakra znát. Já byl při sportování zvyklý na auta, která byla o 300-400 kg lehčí. Brzdy neřeším. Ty bych řešil až kdybych se vydal na okruh....a to s M140i nehrozí. Kdybych to měl někdy s něčím v úmyslu, tak bych investoval do karbónů.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.09.  20:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    M140i je tam taky fajn, to rozložení 50/50 je příjemné, jediný problém jsou ty brzdy, které prostě nejsou nic moc. Aspoň z mého pohledu. Fakt je, že mám vnímání brzd "překalibrované" od doby s Meggie, která s pořádnýma deskama brzdila skvěle. Až M2 s lepšíma deskama brzdila vpředu i vzadu dobře, M240i s lepšíma deskama průměrně, a teď teda nejlepší je M2c s těma velkýma brzdama 400mm. GTI CS taky hodně slušný, ale nyní už je na tom o něco hůře po těch dvou stintech na okruhu 8-s :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.09.  18:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    tms....Násedlovické zatáčky jsou prakticky "rodinné stříbro"..... ;-) >:D >:-[] Závody do vrchu se také jezdily svého času i na výjezdu ze Slavkova směr Rousínov. Párkrát sem tam s bráchou byl. Násedlovice jsem si nedávno projel na cestě do a z Bořetic, kde mám u benzinky Shell nového kámoše, co dělá do folií/polepů a ručního čištění interiéru aut.
    M140i se necítilo v těch zatáčkách zrovna nejlépe. Ten kvicht 6 válce vpředu je pro mě novota na kterou bych si musel asi dlouho zvykat. (Tak snad až v příštím životě >:-[] ). CTR by mě tam určitě vyhovovala víc a nedávno na ACZ zmíněná Fiesta ST s 1.5 l tříválcem by asi taky byla vhodná zbraň... ;-) >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.09.  18:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    iu...jasný, že na mojí babyM adaptivní podvozek mám. (Měl jsem ho i na X5 a tam ten rozdíl v nastavení byl markantní). A že ty malé rozdíly v nastavení u M140i tak vnímám..... .....tak už to zkrátka je. I tms potvrzuje, že u 240i byl rozdíl mezi v nastavení malý. I když tam mohlo být nastavení odlišné od M140i už v designu. Řekl bych, že v nastavení sport se dá jezdit prakticky všude, krom náměstí v Kyjově, kde je historická dlažba z kočičích hlav.... >:-[] Problém pro moje (i soudružčina) záda je design (anatomie ?) předních sedadel. Podvozek je fajn.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.09.  14:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    M140i a M240i mohla mít adaptivní tlumiče, ale M2 a M2 Competition je mít nemohla (až M2 CS). Ale rozdíl u M240i byl malý a proto jsem do toho nešel :-!
    M4 má ten rozdíl taky malý. Nechápu, že neumí větší. Moje G8 GTI CS proti tomu jede jako eSkový Medvěd na vzduchovím podvozku !!
    Praděda - jasně, oblíbené Násedlovické zatáčky :yes:
    Trasa Slavkov, Násedlovice, Čejč, Čejkovice, Velké Bílovice, Velké Pavlovice, Bořetice. Pak oběd v hotelu Kraví hora a stejnou cestou zpátky. Nebo zkráceně Bořetice, Kobylí, Terezín, Čejč, Násedlovice... Tak jsem jel s M4 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.09.  13:41

    « Re: Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    pd: OK, uznávam svoju chybu, bol som v tom, že 1er a 2er minulej generácie adaptívne tlmiče mať nemohli.
    Btw. ty ich na M140i máš? Lebo Tvoje závery o malom rozdiele medzi sportom a comfortom sa nezhodujú s mojimi skúsenosťami, ale ani s testom, na ktorý odkazuješ.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.09.  13:09

    « Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    iu....tož bacha....moje M140i měla v nabídce adaptivní podvozek a F20 ho měla v nabídce již hodně dlouho. Má 3 nastavení. Comfort - Sport - Sport +. Přečti si zde....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.09.  13:01

    « Re: Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    Ja tiež už auto takmer vôbec nefotím, tu je viacmenej jedna náhodná, kde hlavnou témou sú iné kone ako tie pod kapotou. Ale aspoň niečo, čo by som mohol prihlásiť (ak teda súťaž bude).
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.09.  12:42

    « Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    Do soutěže mám pouze toto foto...(již dříve zveřejněné v jednom příspěvku)
    z mobilu...Samsung Galaxy S9
    [odkaz]
    Sorry, ale focení mě na stará kolena už moc nebaví....ale ještě tu mám foto našeho "dálničního křižníku" Yarise po obdržení "očisty" po dalším úspěšném cestování v sousedních Čechách. Po 9 letech pořád fešák.... [odkaz] Ten samý foťák.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.09.  12:27

    « Re: Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    ad: Na mé 1er taky není v nastavení podvozku comfort a sport velký rozdíl.
    To preto, že bez adaptívnych tlmičov (ktoré 1er F20 nemala) nie je (a ani nemôže byť) v nastavení podvozku comfort a sport vôbec žiaden rozdiel. ;-)
    Naopak na mojom aute s adaptívnymi tlmičmi ten rozdiel v podvozku je pomerne citeľný.
    P.S. fotosúťaž, anyone???
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.09.  12:15

    « Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    tms....4er je moc povedený design až na ty "ledviny". Ty mě stále vadí. No a pak ta velikost.... >:-[] Podvozek..:yes: Na mé 1er taky není v nastavení podvozku comfort a sport velký rozdíl. Na fotkách tak nějak vidím i Slovácký kopec.....??? ;-) Report... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.09.  09:24

    « Re: Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    Tom: presne podľa očakávania: väčšie, ťažšie a preto komfortnejšie auto, rýchlejšie a výkonnejšie, ale nie tak agilné.
    Inak čo tá fotosúťaž? Máme tu dve fotky od Toma a wl, ja skúsim niečo nájsť, niekde by som za posledný mesiac mohol mať aj auto na fotke. Kto ešte sa pridá?
  • 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 14.09.  23:27

    « Dnešní svezení s M4 Competition a krátké srovnání s M2c

    Z dnešního příspěvku na FB Driverswebu: Dneska jsem měl na odpoledne zapůjčené BMW M4 Competition (510 koní, automat, RWD), abych si udělal na oblíbených okreskách Jižní Moravy menší srovnání s mojí M2 Competiton (410 koní, automat, RWD), se kterou jsem jel stejnou trasu včera. M4 je o poznání větší auto, je také trochu znát vyšší hmotnost, stejně jako o 100 koní silnější motor. Podvozek v režimu Comfort je příjemnější na horších okreskách, než poměrně tvrdě naladěná M2, která adaptivní podvozek nemá (nemohla mít ani za příplatek). Rozdíl mezi naladěním podvozku v režimu Comfort a Sport není moc velký. Řízení je přesné, ikdyž mírně odtažité, což je oboje hodně podobné jako u M2. Aktuální M4 vnímám spíše jako ostřeji naladěné GéTéčko, zacílené na jiné zákazníky. Zvládne jak dlouhé přesuny, tak si občas užít zábavu, když taťka vysadí rodinku a má prostor pro trošku toho dovádění. M2 je proti tomu hravější, působí kompaktnějším dojmem a líbí se mi její vypouklejší blatníky, dodávající tu správnou agresivitu. Jsem hodně zvědavý, jak se BMW popasuje s novou M2, která se již pilně testuje :-) Za zapůjčení děkujeme společnosti Renocar Brno.
    Fokty zde (a další): [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.09.  14:56

    « Macan 2021 Garáž

    Na konci GTS s příplatkovým difem...
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Umíte vybrat kvalitní mák? Tady jsou tři rady, jak se nesplést!

Umíte vybrat kvalitní mák? Tady jsou tři rady, jak…

Věděli jste, že Český modrý mák se dostal na seznam potravin s chráněným zeměpisným označením? To znamená, že se…

Temná legenda se vrátila a je drsnější než kdykoliv předtím! Recenze Quake

Temná legenda se vrátila a je drsnější než kdykoliv…

Quake před čtvrtstoletím zasáhl herní svět se silou skutečného zemětřesení. Okamžitě se stal hitem a během let…

 

iSport.cz

Seemanová s přítelem o filmu Zátopek: Řekli, v čem se liší od slavného páru

Seemanová s přítelem o filmu Zátopek: Řekli, v čem…

Film Zátopek není jen příběhem jednoho muže, ale sportovního páru. Odhaluje i to, jak radostné a občas smutné…

Nagano Gold: Legendární kůň se vrací domů. Závodil i před královnou

Nagano Gold: Legendární kůň se vrací domů. Závodil i…

Se šťastným jménem vyrazil do světa, kde ohromil. Sedmiletý hnědák Nagano Gold finišuje svou úžasnou kariéru,…

 

Reflex.cz

Bohumil Doležal: Zdá se, že do finále voleb plaveme v moři cynismu

Bohumil Doležal: Zdá se, že do finále voleb plaveme…

K těmto řádkům mne inspirovaly články Davida Klimeše v Aktuálně.cz. Zvlášť ten z pondělka, jmenuje se „Krade,…

Sodomu a Gomoru vyhladil výbuch meteoritu podobný tomu v Tungusce, tvrdí vědci

Sodomu a Gomoru vyhladil výbuch meteoritu podobný…

Tým vědců, mezi nimi i docent z Přírodovědecké fakulty Karlovy univerzity, přináší důkazy o tom, že před třemi…