Škoda Octavia (2008)
20.2.2015Škoda Octavia II RS TDI DSG, automobil jsem zakoupil po prvním majiteli jako 2 roky starý, volil jsem TDI (s výhledem nižších nákladů na provoz cca 50…
Škoda Octavia (FilipN)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
XTad 20.02.2015 21:04
RS
Tak proc jsi kupoval RS? U pracovniho auta jezdiciho po dalnicich by normalni TDI (i kdyz nejlepsi by samozrejme byl benzin), treba i s tim chipem, odvedlo lepsi praci. Jinak me prekvapuje, ze clovek zhyckany kresly v jaguarech oceni sedadla ve skodovce. Kazdopadne mas hodne zajimavy vozovy park, jsou tam jeste nejake perly? :-)-
FilipN 21.02.2015 11:24
« Re: RS
V době nákupu RS jsem neměl jiné auto, RS hlavně pro odlišnost od milionu další obyč oktavek, také jediná možnost 125 kw a automatu, chtěl jsem silnější motor, na dálnici je právě silnější z TDI lepší, s autem nemá tolik práce. v roce 2008 MY09 103kw TDI byla ještě PD a ty jsem nechtěl to je notoricky známí motor svými problémy se vstřiky, turby, praskáním hlav a další..........navíc v roce 2008 už často s filtrem pevných částic, který v kombinaci vysoké kouřivosti PD znamenal smrt velmi brzy, navíc výkonová (krouťák) špička PD doslova drancovala automaty DSG, comonrail ma průběh točivého momentu mnohem plynulejší. Takže tolik k důvodu proč RS, stále tut volbu považuji za lepší než slabší 2.0TDI, nejlepší volbou by byla 1.9TDI pokud se bavíme o naftě, bohužel jí chybí trochu šťávy. Sedadla v RS opravdu musím chválit, ve své třídě jsou extrémně dobrá, nesrovnávám je ze sedadly z S typa nebo XJR, to jsou auta za 3 a 4 mio, oktávka za milion, ale ve srovnání z obyč sedadly ze standardní octavky je to 100 a 1, dokonce mě mile překvapila i kůže na sedadlech, která opravdu nejeví známky únavy. Co se týče vozového parku ještě jedna perla je a to Škoda Felicia Pick up 1,3SPI, z asi cca milionem km:-)
-
-
Verny_2013 21.02.2015 18:41
Sedadla
Jak jsem pochopil ze recenze tak ta sedadla jsou z toho auta asi to nejlepší. Ten přetrvzený podvozek mě ale překvapil. Jel jsem jednou V RS TDi, už teda nevím jestli to bylo PD, nebo Cr. Podvozek byl sice tužší ale uskákaná koza to nebyla. Jsou tam originální péra a tlumiče?-
FilipN 22.02.2015 00:21
« Re: Sedadla
ano auto je zcela původní žádný tuning i měněné tlumiče jsou opět za origo, auto je dosti tvrdé, a při vyšších nájezdech to začne štvát, ze začátku mi to nepřišlo ale z odstupem času a km co jsem s autem ujel a cestování pohodlnými auty si to člověk uvědomí.......podvozek je stejný jak u PD tak CR takže to nemá vliv na nic. Jinak opravdu největší plusy jsou sedadla, prostor a převodovka
-
-
Rubb 01.03.2015 19:18
Servis
Zdravím, zejména ten servis turba ve 185tkm naštve... Navíc, když k autu člověk přistupuje zodpovědně viz dochlazování, zahřívání, 15tis interval. To je ale hold riziko nákupu ojetého auta, předchozí majitel asi věděl, že ho má na dva roky a podle toho se taky choval... Rozhodně to nejsou obvyklé závady u 125kW CR... Stačí si projít nějaké fórum (Audi, VW, Škoda), tento motor by měl být naopak relativně spolehlivý (jak jen to v dnešní ekonesmysl době jde). Ty naopak chválíš DSG, které je daleko častějším problémem uživatelů - tak alespoň to poslouchá :-)
Nicméně doba downsizingu už rizika s turby, nedochlazováním atd. rozšiřuje i na benzínové motory ;-\-
FilipN 01.04.2015 17:42
« Re: Servis
Ahoj, trochu do aut dělám a prošli mi rukama i jiné 125 CR a jak říkáš z2,0TDIje to asi nejlepší volba přesto má problému docela dost......např škrtící klapky a zarostlé EGR, turbo je u těchto motorů okolo 200 dost běžné :-( prostě poctivá auta dnes už neexistují:-(
-