Diskuse

Opel Insignia (2019)

20.2.2020

Rozhodl jsem se, podělit se zde s vámi o své zkušenosti s vozem Opel Insignia v druhé generaci. Sice se zde na stránkách dá najít pár recenzí k danému…

 

Opel Insignia (David991)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto vladakraus

    vladakraus 24.02.  11:35

    moje zkusenosti s benzinovou verzi 121 kW

    Auto (r.v. 2017) jsem mel asi rok a zase jsem se ho zbavil. Proste mne nicim nenadchlo. Je to jen takovej velkej parnik na dalnice. Uznavam ale, ze oproti stare verzi Insignie je to obrovsky krok vpred.

    Plusy:
    + podvozek celkem usel, komfortni a zaroven pomerne jisty v zatackach (az na jakesi zhoupnuti pri zastaveni, ktere jsem do te doby znal jen z americkych aut, za coz bych dal takovy maly minus)
    + celkem dobre svitily ty matrixovy LED svetla
    + spotreba - jezdil jsem pod 7 litru benzinu, coz mi na tak velke auto prislo OK

    Minusy:
    - naprosto priserne hnusny kombik, u ktereho jsem nepochopil zamer designera s tou stribrnou linkou az k zadnim svetlum. nevkusne. koupil jsem liftback, ktery je naopak velmi pekny. z praktickeho hlediska bych ale radsi kombik.
    - hnusna kombinace digitalniho displeje uprostred a "chromovanych" budiku po stranach
    - chrasteni v interieru (sorry, ale u rok stareho auta s 10000 km to je neodpustitelne)
    - prekvapive line auto (mel jsem verzi 121 kW), vlazna odezva na plyn, pro mne nezvykle dlouha dvojka a trojka (manual)
    - motor netahl uplne rovnomerne (nekdy jakoby trochu cukal - podle servisu vse OK)
    - pri vyssich rychlostech jakesi divne aerodynamicke zvuky pravdepodobne od A-sloupku
    - hluk od kol (na to, ze to je to nejlepsi, co Opel nabizi je to dost bida, ale mel jsem dost velky a siroky kola, presnej rozmer nevim)
    - celkove nudna jizda, pocitove prils velke auto, jakysi pocit neohrabanosti na okreskach
    - kufr nemel po sklopeni sedacek rovnou podlahu, kufr u liftbacku by mohl mit o neco sirsi a nizsi otvor
    - odflaknuta cestina v infotainmentu (napr. "prumerna uspora paliva" namisto "prumerna spotreba paliva")
    - prilsi nervozni elektronika, auto porad pipalo, kvikalo, blikalo a a neco mne upozornovalo. nutnost vypinat pri kazdem startu system udrzovani v jizdnich pruzich, protoze mne to stvalo, jak to divne fungovalo na uzkych okreskach. zapinal jsem to jen na dalnicich, kdyz jsem potencialne citil unavu.
    - nespolehlivy system na cteni znacek (ale spolehlivy nema ani BMW, jak jsem nedavno u kamarada zazil)
    - vestavena navigace nic moc, hnusna grafika, opakovane to upozornovalo na neexistujici problemy na silnici
    - mel jsem obrovsky problem se toho auta zbavit, Opely proste nikdo nechce. Ani se nedivim, ze na to davaji takove slevy. Koupit to nove za cenikovou cenu, tak si asi ze zoufalstvi vyrvu vsechny vlasy.
  • 00 Reagovat !

    foto meddem

    meddem 24.02.  19:53

    Zkušenosti s BiTu 210ps

    Také přidám moji minirecenzi - mám služební Insi Sports Tourer (=kombi), 210PS 8AT 4x4.
    Pozitiva:
    - vzhled - sedá barva v kombinaci s černými doplňky (chrom zůstal jen na logu v masce)
    - kvalita zpracování - za 50kkm nikde nic nevrze, ani tuk - asi mám štěstí
    - komfort - mám adaptivní podvozek + EGR sedačky, jsem max spokojen
    - akusticky komfort - mám laminovana i boční skla, do 200kmh není třeba zvyšovat hlas.
    - infotainment - rychle reakce, jasné menu, 3D navigace, kterou ale nepoužívám (CarPlay a Google maps)
    - AT - v mem předchozím autě jsem měl DSG a s tím jsme se skamarádit nedokázal
    - twinster - je radost s tím jezdit, zvlášť při úplném vypnutí ESP. Opět musím zopakovat - předchozí Haldex byl výrazně horší
    - rovna podlaha v kufru po sklopení sedaček
    - jízdní vlastnosti pro moje potřeby (přesuny po dálnici v max rychlostech co auto umí) - rychle, citelne, pohodlné ... jen ta spotřeba

    Negativa
    - spotřeba - průměr 10l/100km a malá nádrž (62l)
    - místo na zadních sedadlech - na délku 5m je toho místa proste málo
    - display v kombinaci s budiky - OK, samo o sobě dobrý nápad, ale ten display je naprosto nevyužitý - zobrazuje jen par informaci, nevyužívá celou šířku displaye. Děla to na mě dojem, ze chtěli v Opelu něco extra, ale byli by bývali udělali lépe, kdyby tam ten display vůbec nedávali a nechali obyčejné budiky
    - HUD - v tomto autě na nic
    - BOSE radio - umí jen basy, nic víc
    - flexibilita výroby - chtěl jsem hnědou kůži a barvu z exlusive programu, ale bylo mi řečeno, ze čekací doba na jedno i druhé je 9 měsíců. Kdo si muže dnes dovolit čekat takovou dobu na mainstream auto...

    Vybíral jsem mezi Arteonem R-line 2.0tdi a E-Class 220d. Arteon nebyl tak pohodlný + tragické DSG. Mercedes je proste mercedes, ale já na prémii asi nejsem dělaný plus za cenu plné vybavených Insi/Arteona toho člověk u Ecka moc nedostane.

    Závěrem - tento konkrétní vůz je zatím nejlepší auto, které jsem dlouhodobě užíval a budu se s nim těžko loučit.
    • 00 Reagovat !

      foto Shr3k

      Shr3k 25.02.  16:41

      « Zkušenosti s 260k benzínem

      Taky přidám moji minirecenzi - mám soukromý 2018 Country Tourer, 300 k (EDS Phase 2) 8AT 4x4, předtím jsem měl 200k (VersaTune) dieselovou 2014 Mazdu 6 Wagon 6AT v červené Soul Red. CT jsem si vybral, protože jsem chtěl zvednutý kombík. Zkusil jsem Passat Alltrack, bohužel v něm bylo stejně málo místa jako v mazdě a nešel objednat v nějaké nenudné barvě. Naštěstí jsem vychytal slot, kdy šel ještě objednat 2.0 LTG motor bez filtru a zároveň začala Exclusive výbava s barvou na přání lakovanou ručně v Opel Special Vehicles - Glory Red byla jasná volba po mazdě.
      K poznatkům výše souhlasím, jen že na spotřebu příliš nehledím, jezdím za 10 N100. Místa vzadu je víc než v mazdě nebo passatu, ale kufr pod roletou je sice dlouhý, nicméně nižší než v mazdě. Displej mezi budíky byl stejný už v Insignii A - mně celkem vyhovuje, jen je komické, že nejde navolit boční ukazatele a zůstávají mi tam jen tlak oleje a napětí. Stejně komický je i zadní 250mm stěrač - musel jsem tam koupit 300mm z Astry J kombi. HUD mi vyhovuje. BOSE bude vždycky BOSE, za málo peněz trocha muziky dohnaná skrz 2Ohm repráky, woofer a DSP v zesilovači. V červené mazdě 6 GJ i v předchozí bílé mazdě 6 GH to bylo hodně podobné. Brembo brzdy jsou úžasné, jednou jsem potřeboval opravdu kriticky zabrzdit a měl jsem pocit, že auto udělalo stojku. Na profilu 235/50 R18 a adaptabilním podvozkem je auto hodně pohodlné. Pokud chci nasimulovat předchozí mazdu, stačí přepnout do Sport módu, nicméně pět metrů se do zatáčky skládá o něco hůř a řízení není tak citlivé (i ve sportovním módu).
      Auto si hodlám nechat hodně dlouho, protože je mi jasné, že bude jen hůř.
      • 00 Reagovat !

        foto meddem

        meddem 25.02.  22:08

        « Re: Zkušenosti s 260k benzínem

        CT je moc hezké auto, gratuluji k výběru - i ta barva je super. Já chtěl emerald green (která se snad i dala první půlrok objednat normálně), ale těch 9 měsíců mě odradilo. Jinak jsem rad, ze nejsem jediný spokojený řidič Opelu :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 27.02.  10:36

    Opel

    Prajem veľa šťastných kilometrov a veľa spokojnosti s Oplom.

    Kedysi som mal Astru G. Bolo to moje prvé auto, navyše nové. Pamätám ako ma ľudia odhovárali od kúpy - vraj že Oplom na výlet, vlakom späť... alebo že je to najhoršia Nemecká značka... Ja som mal jediný problém za 10 rokov - kvapkal olej zo snímača na motore. Oprava cca 40€. Takže som bol spokojný.
    Pri predaji som dal intzerát na internet a auto tiež nikto nechcel cca 3 týždne (každý asi hľadal Octaviu, Golf...). Tak som ho odviezol na komisionály predaj v Sobotu do bazáru. Auto bolo veľmi zachovalé, čistučké... Predalo sa hneď v Pondelok ráno :). Predpokladám, že človek prišiel po vysnenú Octaviu a keď videl moju Astru, nezaváhal a dobre kúpil.

    Samozrejme nie je možné porovnávať jednoduchú, starú Astru G (r.v. 2007 / konštrukčne 1998) s najnovšou Insigniou. V podstate som Opel neopustil kvôli nespokojnosti. Dôvod bol, že som chcel vyskúšať "japonca" - konkrétne Mazdu 3, ktorá ma očarila už pri predstavení v roku 2013. Vtedy som si povedal - toto bude moje ďalšie auto ;).

    Čo ma Opel naučil? Najväčšou lekciou bolo získanie tolerancie k rôznym pazvukom v interiéri :). Aj dnes mi to vadí, ale neberiem to tragicky. Mazda je na tom oveľa lepšie, stále ale nie je úplne dokonalá. Nájsť miesto, odkiaľ zvuk vychádza je často nadľudská úloha. Navyše ako naschvál, keď s tým človek príde do servisu, je všetko ticho :-)
    A ešte niečo - Opel mal kedysi príšerné vonkajšie čierne plasty. Ich údržba mi riadne žrala nervy - bez údržby stratili pigment s zošedli. Aj Felicie na tom boli oveľa lepšie. Dnes je to zrejme už dávno minulosťou.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

5G pro každého i ve střední třídě? OnePlus Nord N10 ukazuje, jak na to

5G pro každého i ve střední třídě? OnePlus Nord N10…

Nord měl být možná původně jediný model čínského OnePlus ve střední třídě. Úspěch zařízení ale ukázal, že značka…

Lineární televize rozhodně není mrtvá. Netflix to s ní teď zkouší ve Francii

Lineární televize rozhodně není mrtvá. Netflix to s…

Netflix a jemu podobné služby mnozí považují za zabijáky klasické lineární televize s vlastní skladbou pořadů,…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Dynamo - Plzeň 0:0. Trápení favorita a další ztráta venku

SESTŘIH: Dynamo - Plzeň 0:0. Trápení favorita a…

Fotbalisté Plzně v 9. kole první ligy remizovali v Českých Budějovicích bez branek, podruhé za sebou nezvítězili…

Maradona u míče? Byli jsme v pr... Kubík zažil jeho genialitu i zmizení

Maradona u míče? Byli jsme v pr... Kubík zažil jeho…

Bylo možné pokrýt Diega Maradonu v nejlepší formě? Luboš Kubík, někdejší hráč Fiorentiny, kroutí hlavou. Nešlo…

 

Reflex.cz

Drsný život v gulagu i v New Yorku. Čertův rypák i Tulipánek baví

Drsný život v gulagu i v New Yorku. Čertův rypák i…

Každoroční komiksová žeň je v plném proudu a nezastaví ji ani epidemie. Nakladatelé se na konci roku opět…

Kultovní festival ruských hippies nedaleko Moskvy: Každoroční orgie plné nahoty a opojení

Kultovní festival ruských hippies nedaleko Moskvy:…

Kdo by si byl býval pomyslel, že se v Rusku nedaleko Moskvy každoročně uskutečňuje festival, který dává…