Mazda 6 (2005)
28.2.2007Koupili jsme ji v červnu 2005. Je to Liftback ve výbavě Sport, která zahrnuje Xenony, Bose soundsystém s měničem na 6CD přímo v palubní desce a 6 repro…
Mazda 6 (dedlyy)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 17.11.08 21:49
« šok!!!
Koupil jsem si Mazdu 6 2.3 sport a po ujeti 300km mi zmizel litr oleje. Zhruzou jedu do autorizovaného servisu at mi řeknou jak na tom jsem. Ku podivu motor jede kultivovaně a klidně žádné klepání ani nic jiného.Je to r.v.05 a najeto 120000 km. Nemáte někdo podobnou zkušenost? a jestli ano jak jste dopadli dekuji za odpověd. -
neregistrovaný: "hate^" [195.47.82.XXX] 02.11.07 23:13
« olej a m6
Zdravim, nizka hladina oleje moji M6 mi take pripravila horke chvilky... Pri pravidelne navsteve znamych na Morave jsme se zastavili s brachou (Oct RS II) na okruhu pro minibiky v Mohelnici, trochu se vyblbnout. Po nekolika okruzich se rozsvitila ikona mazani. Okamzite jsem zastavil a jal se zkoumat co se deje. (Auto jsem koupil jako ojete, s pravidelnymi serv. intervaly, podle stitku cca dva mesice pred rocni vymenou oleje.)
- hadam, ze v tu chvili jediny rozdil mezi mnou a kolegou se zadrenym motorem byl v tom, ze moje kontrolka se rozstvitila pri velike zatezi, kdy byly naroky motoru na olej mnohem vyssi nez pri bezne jizde a celkove trvala pouze chvilku. Presto me to dost vydesilo...
...shanejte v sobotu 300km od Prahy Castrol slx a1 ;) (vse co bylo mozno vycist ze stitku) po hodinovem telefonatu a pohotove intervenci kamarada u pocitace (thx mighty google) jsem na nejblizsi pumpe koupil litrik oleje s odpovidajici viskozitou 0w30, vyklopil ho do motoru a s tlukoucim srdcem se odplazil zpatky na zakladnu...
Po navratu do Prahy jsem se objednal na vymenu oleje a zda se, ze se incident obesel bez nasledku...
Epilog:
- od te doby kontroluji olej v paranoidnich intervalech
- pro jistotu jsem si objednal plechovku oleje navic a vozim ji s sebou
- nekde jsem vycetl ze hustsi oleje se min ztraci - nechal jsem si dat 5w30 - zatim po cca 3tis km ubytek prakticky 0
- tvrzeni ze m6 2.3i je rovnoceny souper Oct RS II je HODNE optimisticke >:D -
neregistrovaný: "Luko_6" [81.92.155.XXX] 20.09.07 21:48
« motor
Zdravím, otec má Mazdu 6 2,3i HB Sport F/L,takže mj. i s 6. stupněm, něco přes rok starou, najeto kolem 60tis. a chodí na garnačky, ale.. Stalo se mu to samé co tobě. Jeli na víkend, najednou rachot z motoru, kontrolky a konec... Do té doby ale kontrolka oleje nesvítila ani nepípala. Byli u Benešova a bydlíme na ústecku a auto je od BEKa z UL. Poslali odtahovku s náhradní 3. Půjčení bylo zpoplatněný, to je normální, nicméně i mě to vadilo, pokud se ti podělá auto v záruce takovým způsobem. Druhý den už věděli, že došel olej a ojnice prorazila motor.. Řekli mu, že do měsíce to prošetří a uvidí zda to bude v záruce..Nehorázný.. Auto v záruce, chodí pravidelně na garančky, táta jezdí 25 let a určitě by pokračoval v jízdě, když by se mu rozsvítil olej.. Ikdyby se byl táta tak blbej a jezdil se svítícím olejem, tak se přeci motor ,,jen,, zadře, ale nevylítne ojnice a neprorazí blok. Fakt mě dost zklamali.. Po 3 týdnech zavolali, že to bude v záruce a dali nový motor. Jediný co platil tak byly náplně do motoru, protože ho poslali Japonci suchej.. No velký zklamání :-( Mazdu nedoporučuji. -
GuitarsHero 19.09.07 22:22
« Re: to ma mrzi s tym motorm
Mazda ma len kontrolku, ktora hlasi nizky tlak (nie hladinu) v systeme. A ked tato zasvieti, tak to uz byva asi neskoro ;-\ Velmi to nechapem ale nad tymto by sa mali inziniery v Mazde zamysliet, kedze je to velmi dolezita informacia pre vodica a technicky to nemoze byt problem pre elektronicky najvyspelejsiu krajinu na svete zrealizovat. Fakt to nechapem, preco to tam nedali? -
GuitarsHero 27.06.07 22:53
« Re: OLEJ a Servisni Intervaly VS MARKETING .....atd tad
Dnes som bol na garancke po roku. Vsetko je OK! :) Pytal som sa aj servisaka na tych 20tisic a vyslovene mi to neodporucal. Vraj auto je takto nastavene a skor ako rok resp. 20tisic nema vyznam menit olej. Vyslovene som mu hovoril, ze to chapem ako marketingovy tah a som ochotny prist skor. Hovoril mi, ze to s tym nema nic spolocne a hoci by na tom aj zarabali a je mu to jedno, jednoducho mi to neodporucil. -
"-- skrytý --" 18.06.07 20:06
« OLEJ a Servisni Intervaly VS MARKETING .....atd tad
zdravim vsechny.... mel jsem M6 2.3 s automatem z USA, nikdy jsem nemal lepsi auto, bylo super....btw olej mi nezrala, ale co chci napsat je neco o tom jak tusim Renault vyprovokoval tohle co se ted deje s vymenami oleje a servisnimi intervaly. Proc auto v USA ma psany interval vymeny cca 8000 mil a v Evrope to same 20000 km? mam dojem, ze Konstrukter Automobilu (rozumej Rencek) si dobre zpocital, ze kdyz daji interval po 25tis km tak ten motor to proste 100tis km vydrzi... a pak bude KO ale to neni problem Renaultu, zakaznik je po zaruce a huraa bude platit za opravu. Muj nazor, dle ktereho se ridim je vymena KVALITNIHO oleje kazdych 10 max 12 tis km. at je predpis vyrobce jakykoliv. Olejove filtry jsou porad stejne, zadne super novinky ve filtraci oleju nejsou, motory jsou stale lepsi a vykonnejsi takze vyrazne vic zatizene vyssim tlakem a teplotou, takze lepsi olej tak tak staci dohanet nabusenost modernich motoru. Tohle je v prvni rade chyba prodejce ktery tohle ma zakaznikovi vysvetlit pri predavani auta, v mazdach jezdim uz deset let a krom jednoho dieselu v 323 s nejetym cca pul milionem kilometru mi zadna olej nezrala.... nevim jestli jsem mel jen kliku, nebo mi tim vraci tu udrzbu? :-)))