Diskuse

Ford Fiesta (2008)

13.11.2008

Na začátek mých (a bratrových) řidičských začátků jsme po dědečkovi zdědili stařičkou Fiestu 1.1CLXi z roku 1991. Za ty tři roky toho s náma prožila…

 

Ford Fiesta (T.Bonkers)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto igi2

    igi2 14.11.2008  16:10

    A hele - první...

    A hele - první... :yes:
    Gratuluji k novému autu, je to pěkný kousek, i když mne tento nový design Fiest moc nebere. V té červené vypadá super. Tak ať dlouho slouží. Vzhled motoru bych neřešil, motor není na parádu, má sloužit. Alespoň vidíš kde tam co máš :-) . A foto motoru by se tady taky sešlo. Ty vibrace bych ale řešil - je to nová kárka a záruka není pro legraci. Ať se u Forda chytěj za nos...
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 14.11.2008  16:16

      « Re: A hele - první...

      díky, su z něho fakt nadšenej.
      jo, vzhled motoru samozřejmě takovej problém není :-) fotku doplním.
      a ty vibrace začnu řešit až po nějaké době, jestli to třeba zajetím samo nezmizí...
      • 00 Reagovat !

        foto igi2

        igi2 14.11.2008  16:30

        « Re: Re: A hele - první...

        Jinak moc pěkná recenze. Taky mám Fiestu 2008 ale ještě starý model. Taky nadšení, ta moje nevibruje, ale zase docela žere. Ale to v záběhu bývá.
        Já bych asi byl trochu vyjetý z těch budíků. Takové ehem... futuristické? Jak Ti se do nich kouká?
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 14.11.2008  16:38

          « Re: Re: Re: A hele - první...

          a jakej v ní máš motor?
          tahle zatím taky celkem žere, za najetých 160km mám průměr 8.1 l/100km, ale zase jezdím celkem dost po městě a jedno zatuhnutí v koloně ju hned zvedne.
          ty budíky sou uplně super. jsou hodně přehledný a v noci jsou nádherně podsvícený. to taky ještě zkusim vyfotit.
          • 00 Reagovat !

            foto igi2

            igi2 17.11.2008  14:11

            « Re: Re: Re: Re: A hele - první...

            já mám 1,3 - po městě tak za 8,8 a když je to moc zasekaný tak i za víc.
            Ty budíky fakt vypadají potmě mnohem líp. Mě vždy na letákách vyděsily ty tubusy a paráda okolo. A motor vypadá dobře - alespoň to není taková ta plastová kostka ze které kouká jen hrdlo na dolévání oleje a v lepším případě ještě kontakty baterie.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.11.2008  18:36

        « Re: Re: A hele - první...

        nevypiná se jeden válec pri nizkých otáčkách kvůli emisím když auto stoji? takove vybrace znam z fabie jak 1.4/50kW tak i 1.4/74kW
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 14.11.2008  18:39

          « Re: Re: Re: A hele - první...

          o tom nic nevim. ale ono to není při nízkých otáčkách když auto stojí, dělá to na dvojku a výš od cca 1800 do 2500 otáček když víc sešlápnu plyn.
          • 00 Reagovat !

            foto Filip-

            Filip . 15.11.2008  10:06

            « Re: Re: Re: Re: A hele - první...

            Wow tak skoro som to tu necakal inac krasne auto velmi zaujimave gratulujem Ford nech sluzi kamo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Flammer-RSKa-

    Flammer (RSKa) 14.11.2008  16:11

    hmm

    pekna fiesta hlavne ten obrazok 6 z hore sa vydaril, len by ma zaujimalo ten volant len vyzera alebo aj je taky vajcovity?
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 14.11.2008  16:19

      « Re: hmm

      díky :-)
      vejcovitý? jak to myslíš? jako že má šišatej tvar? to vůbec, je kulatej. Způsobuje to asi rozšíření pro lepší úchop. A to pomáhá, volant se drží fakt dobře.
  • 00 Reagovat !

    foto roumnak

    roumnak 14.11.2008  17:17

    44 kw

    Ty jo v dnešní době 44kw bych nevolil, já mám Fiestu o 11 let starší, mám 1.3 44kw velmi podobný tvému a už tehdy to byl motor ze staršího modelu. Vyměň ho dokud na něm nemáš nic najeto ;-) Jinak designově se mi moc líbí.
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 14.11.2008  17:25

      « Re: 44 kw

      Tak když někomu ten výkon stačí, netřeba si kupovat silnější ;-) Na druhou stranu souhlasim, v dnešní době bych si asi nekoupil nové auto s tak malým výkonem. Já mám taky 44kW, jenže moje auto váží kolem 800 kilo, takže s ním ty koníky hýbou celkem slušně, Fiesta, navíc v nejvyšší výbavě, musí být už ale pěkný tlouštík. Nicméně proti gustu žádný dišputát, za tu cenu je to super auto, moc se mi líbí :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Bonkers

        Bonkers 14.11.2008  17:34

        « Re: 44 kw

        roumnak: jo, ty máš archivní 1.3, kterej je tušim osmiventil nebo tak něco. Tahle 1.25 je 16V a je to novej model.
        xganga: A zas takovej tlouštík to není. Jasně že 800Kg neváží, ale má myslim kolem jedné tuny. Ale ono to není důležitý, když vím že i s tím pidimotorem jede solidně.
        • 00 Reagovat !

          foto Ondrej-Samal

          Ondřej Šámal 14.11.2008  17:46

          « Re: Re: 44 kw

          On je to vlastně 16V, takže to jede solidně. Každopádně nemyslel jsem to nijak zle, hlavně že se Fiesta líbí (i když ta zelená metla mohla taky vypadat solidně ;-) )
          • 00 Reagovat !

            foto Bonkers

            Bonkers 14.11.2008  18:00

            « Re: Re: Re: 44 kw

            jo v pohodě :-)
            taky jsem si původně myslel že raději vezmem tu zelenou, ale když jsme je viděli naživo, tak vyhrála červená...
  • 00 Reagovat !

    foto h-onzyk

    h.onzyk 14.11.2008  17:39

    Hezká

    Tak brzo jsem ji tu nečekal, s hodnocením počkám až doplníš fotky ať můžu dát rovnou 3x10 :yes: Jinak se těším až novou Fiestu uvidím naživo, po prvotním šoku se mi líbí čím dál víc. Jsem docela zvědavej jak bude vypadat new Fusion. A´t slouží ! :yes: ;-)
    P.S: ta červená ji fakt sekne
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 14.11.2008  17:42

      « Re: Hezká

      díky moc! :-) naživo vypadá ještě líp než na fotkách, takže je se na co těšit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto roumnak

    roumnak 14.11.2008  17:44

    1,25 55kw

    Když už jsme u těch 16V, tak nějak před 11ti lety se do Fiest začala dávat 1,25 16V 55kw. Se 44 kw a váhou přes tunu prostě nepředjedeš. Na druhou stranu pro klidný styl jízdy když nikam nespěcháš to úplně stačí. Ať slouží :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 14.11.2008  18:02

      « Re: 1,25 55kw

      samozřejmě že nebudu moct předjíždět na dálnici a na 1. třídních do kopca, s tím počítám. A poměru váha/výkon vím svoje, jedzím na motorce, která má stejnej výkon (kolem těch 50KW, přesně ani nevim) a na předjíždění to je trochu jiný kafe :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Deadlift

      Deadlift 15.11.2008  20:57

      « Re: 1,25 55kw

      Fiesta ma od 1036 kg s 1,25 do 1100 kg s 1,6 TDCi.
  • 00 Reagovat !

    foto Dadanek-AlkoholixXx-

    Dadánek (AlkoholixXx) 14.11.2008  20:07

    pěkná přezdívka

    přesně tak se jmenuje náš pes, jorkšír ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 14.11.2008  21:50

      « Re: pěkná přezdívka

      tak to má krásný jméno :-) že pozdravuju!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.11.2008  19:22

      « Re: pěkná přezdívka

      A neni to jeho recenze? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Mistr

    Mistr 14.11.2008  20:29

    Paani, 44kw?

    To jsem teda ani nevedel ze se do nove fiesty ve vybave titanium montuji tak slabe agregaty, to musi byt jeste konstrukcne hodne zastaraly moturek, vzdyt uz driv 1.25 zetec nekdy pred polovinou 90tych let ve starych fiestach produkovali 55kw. Jinak je krasna,ale na zadne zavodeni to neni..
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 14.11.2008  21:50

      « Re: Paani, 44kw?

      taky jsem si myslel že to bude něco jako naše stará fiesta 1.1, ale byl jsem mile překvapenej, fakt to nejede špatně. :yes: samozřejmě v rámci možností :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Deadlift

      Deadlift 15.11.2008  20:20

      « Paani, 44kw?

      Nezijeme pred 12 lety!!!

      Stara 1,25 16V ma euro 5 nebo 4 a ma 5,4 l/100 km? Dobry vtip.
      >:D >:D

      Nove motory 1,25 Duratec ve Fieste maji uspornejsi 44 kW /60 koni a vykonejsi 60 kw / 82 koni!!!!! :yes: Stara 1,4 Duratec Fusion a Fiesta ma cca 80 koni!!! A i ta o generaci starsi 1,4 16V jezdi velmi dobre!!!

      Verze 44kW kombinovaná jen 5,4 l/100 km; CO2: jen 128 g/km!!!!!

      Do mesta idealni motor male emise i spotreba. :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 15.11.2008  10:57

    Prosím, na co jsou tam ty diody?

    Pokud to jsou diody?
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 15.11.2008  11:07

      « Re: Prosím, na co jsou tam ty diody?

      co přesně máš na mysli? Myslíš ty červený v interiéru? Ty jsou na ambientní osvětlení středové konzole.
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 19.11.2008  17:01

        « Re: Re: Prosím, na co jsou tam ty diody?

        Myslím ty v zadních svítilnách.
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 19.11.2008  18:21

          « Re: Re: Re: Prosím, na co jsou tam ty diody?

          tam jsem si žádných diod nevšiml, světla jsou klasický žárovkový.
          • 00 Reagovat !

            foto Johny-Rico

            Johny.Rico 20.11.2008  16:16

            « Re: Re: Re: Re: Prosím, na co jsou tam ty diody?

            V zadu ty tečky na svítilnách.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 15.11.2008  18:36

    No

    Docela ošklivý auto, na 183 cm málý, měřím přesně tolik. Barva nic moc...
    • 00 Reagovat !

      foto Deadlift

      Deadlift 15.11.2008  20:32

      « Re: No

      Jezis to ale nekdo blbec >:D Do stare Pumy se vejde clovek 210 cm natoz do vetsi Fiesty.

      [odkaz]

      Nejlepsi je v tom ani nikdy nesedet a rikat je to male. :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 16.11.2008  09:28

      « Re: No

      samozřejmě že velikostí se nemůže rovnat SUVčkám, kterým ty evidentně holduješ :-) ale vevnitř není s místem problém.
      a co se týče designu, tak ty s Cayennem bys měl pomlčet >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.2008  19:21

    .

    Pěkný foto, jenom dodej to foto motoru - chci se taky zasmát. ;-) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 16.11.2008  13:35

    Fotky

    Ahoj, vždycky mě zajímalo jakým způsobem se fotí ty 2 předposlední fotky?

    Jinak autíčko zajímavé, potkal jsem jí tuhle v bílé - ta taky sekne :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 16.11.2008  13:48

      « Re: Fotky

      Vezmeš foťák, dáš na stativ, nastavíš režim Bulb (závěrka je otevřená po dobu držení spouště) a spolu s dálkovým ovládáním (který má možnost zacvaknutí spouště na jak dlouho chceš) a potom už jenom spustíš a ty části který chceš nasvítíš nějakým zdrojem světla (já použil klasickou svítilnu). Když máš potřebný vybavení tak je to lehký :-)
      A díky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 17.11.2008  01:03

    Nejdřív to měla být nová Mazda2, potom jsme našli krásnej Civic Sport 1.6 (2005),

    No myslim ze jsi si vybral to nejlepsi, nova Fiesta je velka osobnost, barva nadhera. :yes:

    Mazda 2 by nebyla take spatny krok ale treba spotrebu ma Fiesta lepsi. Civic je generacne starsi auto. Nova Fiesta je o velky krok dal.

    Az bude updatovat text, tak napis treba dalsi dojmy z rizeni!
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 17.11.2008  10:23

      « Re: Nejdřív to měla být nová Mazda2, potom jsme našli krásnej Civic Sport 1.6 (2005),

      Ten civic by byl lepší jenom co se týče motoru, 1.6 V-TEC, 110 koní, to by bylo trochu jiný svezení než se 60 koníkama :-) ale co se týče výbavy, pohodlí, počtu dveří, spotřeby tak je na tom fiesta určitě líp. Jenom pořizovací cena byla o 60 tisíc vyšší :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Deadlift

        Deadlift 17.11.2008  22:47

        « Re: Nejdřív to měla být nová Mazda2, potom jsme našli krásnej Civic Sport 1.6 (2005),

        I ten motor by se dal vyresit, stacila by Fiesta 1,6 Ti-VCT 120 koni. >:D Ale jezdit se da dobre i starou Fiestou 1,3 8V a v pohode. Staci se naucit dobre radit ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 18.11.2008  01:24

          « Re: Re: Nejdřív to měla být nová Mazda2, potom jsme našli krásnej Civic Sport 1.6 (2005),

          tj, ta by stačila :-) ale podle Fordu se u nás tento motor vůbec neprodává, zatím. což je podle mě škoda. ale svižně se dá jezdit i s touto 1.25, zatáčky se totiž dají projíždět hodně rychle, takže vlastně ani není potřeba zrychlovat >:D ale přemýšlím že bych tam zkusil dat nějaký sportovní sání od K&N, co si o tom myslíš? pomáhá to aspoň trochu?
          • 00 Reagovat !

            foto Deadlift

            Deadlift 20.11.2008  04:03

            « Re: Re: Re: Nejdřív to měla být nová Mazda2, potom jsme našli krásnej Civic Sport 1.6 (2005),

            Kit sani moc bych od toho necekal. Jako doplnek kopletniho kitu motoru proc ne ale jako samotny kit sani, nic moc neresi.

            Pokud jde o tvuj motor, slabsi 1,25 44 kW jde upravit na verzi 1,25 60 kw.
            • 00 Reagovat !

              foto Bonkers

              Bonkers 25.11.2008  00:15

              « Re: Re: Re: Re: Nejdřív to měla být nová Mazda2, potom jsme našli krásnej Civic Sport 1.6 (2005),

              jo? a jak? origo od Fordu nebo nějakou bokovkou? a na jakým to je principu? asi jiná řídící jednotka, ne?
              • 00 Reagovat !

                foto Deadlift

                Deadlift 27.11.2008  21:21

                « Re: Nejdřív to měla být nová Mazda2, potom jsme našli krásnej Civic Sport 1.6 (2005),

                Ano, origo u dealera Fordu. Technicke info ti da urcite tvuj prodejce - Rašino ne?, urcite tam bude nejake update ridici jednotky. Jestli jeste neco dalsiho, to nevim, tak moc jsem to s nim neresil. Prodejce tvrdil, ze oba motory jsou shodne. Tak ze jak to chapu ja, tak ze ma jeden RJ vice na spotrebu a druhy vice na vykon.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 19.11.2008  19:21

    Hodnotíš jak blázen

    Své Fiestě jsi dal 10 bodů, Corvette jsi dal bodů 8. O jiných autech ani nemluvě. Prober se z té diskotéky! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 19.11.2008  20:14

      « Re: Hodnotíš jak blázen

      a to musím všem dávat 10-10-10? Corvetty nemám rád a podle mě to v dnešní době nejsou ani dobrý auta, tak nevim proč bych jí měl dávat 10. A to hodnocení mé fiesty myslíš tu spokojenost? jak by ne, je to malý úsporný, praktický auto, který mě maximálně vyhovuje. Takže asi tak.
      • 00 Reagovat !

        foto nasta-RSKa-

        nasťa (RSKa) 19.11.2008  20:21

        « Re: Re: Hodnotíš jak blázen

        jaks přišel na to, že to nejsou dobrý auta????? Přečti si nějakej test
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 19.11.2008  20:25

        « Re: Re: Hodnotíš jak blázen

        Tvá odpověď mi stačí. Házím tě do škatulky "podivín".

        Pokud své dámské auto hodnotíš 10, pak bys měl před Corvette pokleknout, omluvit se ji...
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 19.11.2008  20:26

          « Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

          A Cayennu Turbo koneckonců taky... :-!
          • 00 Reagovat !

            foto nasta-RSKa-

            nasťa (RSKa) 19.11.2008  20:30

            « Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

            a klečet tam celej den leštit kolečka kartáčkem od signalu :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 19.11.2008  21:22

          « Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

          Házej si mě kam chceš, je mě to jedno :-)
          Corvetty sou zastaralý, mají listový pera, což samo o sobě stačí. Obecně nemám rád americký muscle cary, před obřím motorem dám přednost lehkosti a kvalitnímu podvozku.
          Ale tobě asi uchází smysl hodnocení spokojenosti s autem. Kdybych měl ve své současné situaci Corvettu (nebo něco podobnýho) tak s ní spokojenej nebudu tak jako s Fiestou. Corvetta má vevnitř málo místa, žere, má jenom dvě místa atd. atd. Joo kdybych měl na to provozovat dvě auta a jedno z nich by byl nějakej sporťáček (ideálně Honda S2000) tak by to byla jiná.
          A Cayenne Turbo už je sice lepší, ale pořád ho nemám rád. Jednak je děsivě škaredý a Porsche ho vyrábí jenom proto aby vydělalo prachy.
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 19.11.2008  21:26

            « hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

            >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto David-Silver

              David Silver 19.11.2008  21:29

              « Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

              >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Drsnej nadpis!!! >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Bonkers

              Bonkers 19.11.2008  21:33

              « Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

              hodnotím podle "SVÉHO nejlepšího vědomí a svědomí". Corvetty prostě nemám rád, a to hodnocení je subjektivní. Pokud se někomu líbí, budiž, někomu ta síla motoru a slabost podvozku může imponovat, mě ale ne. Nevim proč tě to tak žere.
              • 00 Reagovat !

                foto nasta-RSKa-

                nasťa (RSKa) 19.11.2008  21:37

                « Re: Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

                jak můžeš tvrdit něco o slabosti podvozku?!?!
            • 00 Reagovat !

              foto Deadlift

              Deadlift 20.11.2008  03:35

              « Č...ák lázeňský

              Sorry ty "Svihaku" ale fakt se tak chovas!!! :no: :no: :no:
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 20.11.2008  16:10

                « Re: Č...ák lázeňský

                Deadlift, ty anonymní hov.no, co si tady ty chceš dovolovat? Komu nadáváš? Pojď mi to říct do očí, co se tady do nás se.reš?!
                • 00 Reagovat !

                  foto Deadlift

                  Deadlift 20.11.2008  21:19

                  « Re: Re: Č...ák lázeňský

                  To sorry beru zpet, kdybych ti to rekl do oci neodesel by jsi jen se ztratou virtualni kvetinky. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto riderhenry

              riderhenry 12.12.2008  01:44

              « Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

              To snad neni mozne! Tak to koukam - jak nekdo muze vubec nekoho kontaktovat, nedejboze mu vynadat, protoze dal nekomu spatne hodnoceni? Jste normalni? Hodnocenim projevuju nazor. Taky nemam rad Porsche Cayanne, BMW X5, Audi Q8 - ne ze je nemam rad, ja ty auta nesnasim. A jen protoze o nich novinari reknou, ze jsou dobra (a oni veskutecnosti urcite jsou), tak mne se proste nelibi, nechapu jejich existenci a NEMAM JE RAD! Tudiz se to projevi do meho hodnoceni. Pak jsou tady kolonky fotky a recenze - ohodnotim to, jak se povedly fotky a recenze... Ale vsechno je to porad jen subjektivni vec! Kdyz hodnotim Mazdu 2, tak ji hodnotim za 10, protoze se mi libi a chtel bych ji vic nez Fabii, Corsu, Ibizu, Fiestu... tak ma za 10, ikdyz mozna nevyhrala posledni srovnavaci test nebo ji ujede Ferrari. Tohle je ubohe. Jeste ubozejsi je se takto nekoho zastavat a delat tady ze sebe snad nejakeho nacelnika. Cele hodnoceni bych zrusil, jakmile nekdo nekomu neda 10, tak je to zlocin... Jako mala decka!

              BTW ty vibrace od motoru budou pravdepodobne zpusobene prechlastanim, rekl bych. Jestli teda pridavas prisli moc plynu. To je zcela normalni vec. A spatna odezva na plyn neni zaporna vlastnost projevujici se jen pri rozjezdu ale porad! ;-) Jinak si zvolil nejlepsi auto v segmentu, ktere jsi mohl, pokud ti slo o komplexni vlastnosti - zabavnejsi by ale pravdepodobne byla Mazda 2 (ale nevim, ani jedno auto jsem neridil). Nicmene urcite dobra volba, prijemne osvezeni v mori Fabii... :yes:

              Jo a jeste to video je uzasny! Super na zasmani! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Bonkers

                Bonkers 12.12.2008  11:59

                « Re: Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

                díky za zastání! konečně další rozumnej člověk, a taky motorkář! já jezdím na CBF 600S :-)
                a s tou Mazdou2, kdyby za ty prachy byla ve stejné výbavě tak bysme asi brali ju, ale aby byla tak by stála asi o 50 tisíc víc, ale zas má lepší základní motor, 1.3 s 82k (tušim). ale prostě to vyhrála Fiesta :-)
                Jinak líbí se mi tvůj výběr vozidel, jak CBR 600RR (boží nástroj!!) tak Mazda MX-5 ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto riderhenry

                  riderhenry 12.12.2008  15:10

                  « Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

                  Fiesta je celkove lepsi auto (alespon podle testu), ale mne osobne vic sedi Mazda 2 - mam rad jeji interier (volant z MX-5), a udajne ma byt nejhravejsi. Taky se mi nejvic libi. Neni to tim, ze bych byl snad zaujaty - ve skutecnosti mam nejradeji Hondy... ;-) Ale jak rikam - Fiesta je celkove lepsi auto. CBR600RR jsem bohuzel pred rokem prodal a vymenil prave za MX-5. Ne ze bych toho litoval, ale rad bych mel oboji... Tu CBF ti zavidim!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bonkers

                    Bonkers 12.12.2008  15:19

                    « Re: Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

                    Interiér je podle mě teda několikrát lepší ve Fiestě než v Mazdě, ale zase v té Mazdě jsem nikdy neseděl. Jinak Hondy jsou taky podle mě jedny z nejlepších :-) hlavně novej Acco a S2000 obzvlášť.
                    CBR 600RR jsem zkoušel párkrát na okruhu v Brně (zapůjčenou na Honda dnech) a je to skvělá motorka na zábavu, ale když jsem potom na cestu dom nasedl na svoje CBFko, jak jsem byl rád jakou pohodlnou motorku mám :-)

                    • 00 Reagovat !

                      foto riderhenry

                      riderhenry 13.12.2008  00:11

                      « Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

                      No to ja nemuzu prijit designu interieru fordu na chut uz dlouho. Nelibi se mi proste zadny od prvniho focusu... Trebka ten noveho Mondea mi prijde odporny, na me pusboi radoby luxusne, az preplacane. Ale fiesta na tom neni nijak tragicky, jen to ma ty prvky fordu, ktere zrovna moc v lasce nemam! ;-) Na fordech si cenim osobne jen podvozky a rizeni, nic jineho me nenadchlo. Ale jsou to casto nejlepsi auta v segmentu, kdyz se na to divas komplexne...

                      CBR 600RR mi prisla pohodlna, nemel jsem s ni zadny problem, a to mam skoro 190cm. Dokonce i zimu semnou bezpotizi a bez ztraty kyticky prezila... >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Poustnik

                        Poustnik 13.12.2008  00:30

                        « Re: Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

                        Píšu to tady na konci henry, Mazda2 má špatné sedačky, alespoň v klasice, to má Ford lepší. Ale Mazda2 1.3L zas líp jede....
                        • 00 Reagovat !

                          foto riderhenry

                          riderhenry 13.12.2008  01:54

                          « Re: hodnotíš jak si přeje admin- tumáš cukřík!

                          Nemuzu posoudit, nesedel jsem v nich! ;-) Sedacky muzou byt taky subjektivni a slysim poprve, ze by mela Mazda 2 spatne sedacky, nicmene nerikam, ze neprijmu kritiku ohledne Mazdy 2... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 19.11.2008  21:28

            « Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

            Nebo spíš, aby se Porsche zachránilo jsi chtěl říct ne?
            • 00 Reagovat !

              foto nasta-RSKa-

              nasťa (RSKa) 19.11.2008  21:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

              Teď už nemůže být řeč o záchraně, Kysky, vždyť už je vlastníkem celýho koncernu... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto David-Silver

                David Silver 19.11.2008  21:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                Ale je to záchraná brzda a i bude. ;-) Kdyby neprodávali model, který automobilku zachránil na životě, tak by asi padli z vyšně :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto nasta-RSKa-

                  nasťa (RSKa) 19.11.2008  21:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                  Záchrana bude už Golf :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto David-Silver

                    David Silver 19.11.2008  21:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                    Golf? Kdo jde na golf? >:-[] ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto nasta-RSKa-

                      nasťa (RSKa) 19.11.2008  21:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                      asi všichni :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto David-Silver

                        David Silver 19.11.2008  21:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                        Já hrál zatim jenom minigolf :-| Ale časem to napravím to vím :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 19.11.2008  21:30

            « Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

            dělám máchry! Koupil sis novou Fiestu v nej sériové výbavě aby jsi mohl machrovat, místo toho, aby sis koupil kloudné Mondeo téměř v základu za ty prachy! A mylsíš si tím že jsi machr, ale nejsi. Udělal bys líp kdyby jsi koupil to Mondeo klidně holý
            • 00 Reagovat !

              foto Bonkers

              Bonkers 19.11.2008  21:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

              A proč bysme měli kupovat jako třetí auto do rodiny Mondeo? Je to sice dobrý auto, to bezpochyby, ale proč bych měl kupovat jetý Mondeo v * výbavě, když můžu mít nový auto, který maximálně vyhovuje našim požadavkům, má skvělou výbavu a je nový?
              • 00 Reagovat !

                foto David-Silver

                David Silver 19.11.2008  21:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                Kdo tadyx mluví o ojetině ty vocasy???????
                • 00 Reagovat !

                  foto Bonkers

                  Bonkers 19.11.2008  21:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                  Já, evidentně. Nevim totiž kde bych sehnal nový Mondeo za 299k, když základní výbava stojí 549k... Trochu rozdíl, ne?
                  A nevim proč mě hned ezdůvodně nadáváš, cítíš se aspoň proto silnější? Ale když se dívám na tvůj věk tak je mi to už jasný...
                • 00 Reagovat !

                  foto Deadlift

                  Deadlift 20.11.2008  03:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                  Na to ze ti je 15 tak jsi docela drzej chlapec Vitezslave >:D
                  A Fiestu si do pusy neber.
                  • 00 Reagovat !

                    foto David-Silver

                    David Silver 20.11.2008  07:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                    SKLAPNI!!!!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Bonkers

                      Bonkers 20.11.2008  11:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnotíš jak blázen

                      Jedinej kdo je tady neslušnej a měl by držet ústa seš ty. A nekřič.
    • 00 Reagovat !

      foto Deadlift

      Deadlift 20.11.2008  03:40

      « Re: Hodnotíš jak blázen

      Pekne Corvette bych klidne dal 10 ale tobe a 1 bod. :no: :no: :no:

      Kazdy ma pravo hodnotit jak sam chce!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto nasta-RSKa-

    nasťa (RSKa) 19.11.2008  21:46

    Podvozek-vysvětlení

    jak můžeš tvrdit něco o slabosti podvozku?!?!
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 19.11.2008  21:50

      « Re: Podvozek-vysvětlení

      vždyť je to známá věc u muscle carů, motor sice silnej a hlavně velkej, ale co se týče podvozku tak ten tomu autu prostě nestačí. I když je pravda že Z06 a ZR1 jsou na tom už prý líp.
      • 00 Reagovat !

        foto nasta-RSKa-

        nasťa (RSKa) 19.11.2008  21:52

        « Re: Re: Podvozek-vysvětlení

        Pozor! corvette není muscle car, ale supersport! Podvozek na Z06 a ZR1 je stejnej! takže argument žádnej!
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 19.11.2008  21:59

          « Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

          supersport? supersport si teda představuju trochu jinak, například v podobě Lotusů, Nissanu GT-R, Arielu Atom, Fordu GT, Audi R8, F430... uznej že Corvetta je trošku někde jinde...
          • 00 Reagovat !

            foto nasta-RSKa-

            nasťa (RSKa) 19.11.2008  22:09

            « Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

            V čem?a kde?
            • 00 Reagovat !

              foto Bonkers

              Bonkers 19.11.2008  22:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

              Corvetta je podle mě, když už ne muscle car, tak GT. Podobně jako DB9, Maserati Granturismo, atp. Je prostě moc pohodlný a málo zaměřený na "handling" (nevim jak to vystihnout česky).
              A to je nějaká urážka auta, když (aspon podle mě) patří do jiné třídy než supersport? :-)
              • 00 Reagovat !

                foto nasta-RSKa-

                nasťa (RSKa) 19.11.2008  22:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                ne, není, ale tohle není žádný gt, nýbrž ryzí supersport. A měkký? Jel jsi někdy v podobném autu? Málo zaměřený na handling? Jel jsi někdy v podobném autu?
                • 00 Reagovat !

                  foto Bonkers

                  Bonkers 19.11.2008  22:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                  přiznám se že nejel, ale podle toho co jsem četl a viděl, tak si myslím, že co se týče handlingu tak rozhodně nepatří k tomu lepšímu. A ta měkkost je samozřejmě relativní, samozřejmě že se nedá přirovnávat k běžným sedanům, ale například proti Lotusu Exige S (což je podle mě ryzí příklad supersportu, Atom už je hardcore supersport) bude určitě měkčí a o hodně pohodlnější, což z něj v mých očích dělá GT, nebo, abys byl spokojenej, sporotvní auto. Ale ne supersport :)
                  • 00 Reagovat !

                    foto nasta-RSKa-

                    nasťa (RSKa) 19.11.2008  22:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                    tak proč řadí GM a profi novináři vettu mezi supersporty? a nemyslím si, že zrovna oni by tomu nerozuměli
                    • 00 Reagovat !

                      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                      TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.11.2008  23:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                      Newím ale lotus se mi nelibi ja radsi italy.
                      Ale bonky musiš brat že to auto neni dělany jako okruhovka ale na bežnější(vím že to zní blbě) jezdění.
                      A hlavně do americkeho prostředí kdybys tam žil tak bys nepotřeboval užasne řízeni enza když jedes furt rovne.
                      Můj nazor je že ta corveta je krasne opečovane auto, ve kterem bych se strašně rád projel a ucítil za zady tu silu(ja vím motor je asi vpředu).
                      A pls nehodnotte model a rok a kolik ujelo kilometru ale v jake je stavu je čista a určo se ji u majitele líbi tak proč nedát 10.
                      A pokud jde o porovnani papirových vlastností od toho jsou testy na okruhu a motorové brzde
                      • 00 Reagovat !

                        foto nasta-RSKa-

                        nasťa (RSKa) 19.11.2008  23:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                        k tomu Enzu, teď jsem četl v posledním TG, že při testování s ostatníma autama na Ringu před 2 měsícema, opakovaně selhávaly tlumiče, takže bude asi taky na rovinky v americe :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                          TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.11.2008  23:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                          Jsem s tebou ale na ferrari mi nesahej 8-s
                          To byl asi nějakej kus ktery předtím zkoušel tankodrom. :yes: :yes: :yes: :yes: :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto nasta-RSKa-

                            nasťa (RSKa) 19.11.2008  23:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                            já mám taky rád italy, o tom žádná ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Bonkers

                            Bonkers 19.11.2008  23:19

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                            Enzo je podle mě přeceňovaný. Dokonce ted když vyšla F430 Scuderia tak samotný Ferrari řeklo, že Scuderia je na jejich okruhu ve Fioranu rychlejší než Enzo. :-) já vím, mám blbý názory, že :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto nasta-RSKa-

                              nasťa (RSKa) 19.11.2008  23:23

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                              Taky jsem to četl, a je celkem mazec, když to i samo Ferrari uzná
                    • 00 Reagovat !

                      foto Bonkers

                      Bonkers 19.11.2008  23:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                      řekl bych že GM to říká proto že to je jejich nejsportovnější model :-) ale pokud to říkají i novináři, tak potom asi budu muset ustoupit :-) řadí se mezi supersporty, ale věřím, že kdyby měl podvozek naladěnej třeba od Lotusu (tak jako třeba Ford GT), hned by to bylo lepší auto :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                        TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.11.2008  23:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                        Radší od italu.
                        Ale zase ber že pak by to nebyla corveta jak ma byt.
                        Hodnotíš auto v tomhle případě legendu ne třídu aut.
                        Co se ti teda vlastně na vete tak nezdáá?? :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Bonkers

                          Bonkers 19.11.2008  23:21

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                          celá americká logika aut :-) i když je pravda že corvetta je z těch soudnějších, oproti Challengeru, Mustangu a jim podobných.
                          • 00 Reagovat !

                            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                            TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.11.2008  23:24

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                            Ale musíš to brat trochu objektivne a jejich pohledem proč by měli rvat prachy do podvozku když jezdí jen rovne.
                            Ale i tím se dokazali dostat do sine slavy.
                            A mi se na nich líbí právě ta sirová síla bez elektroniky a podobných * proste auto pro chlapy žadne porsche boxter
                            • 00 Reagovat !

                              foto Bonkers

                              Bonkers 19.11.2008  23:30

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                              právě že to beru objektivně a globálně. při dnešním trhu se přece nemůžou zaměřovat jenom na rovný americký silnice. V síni slávy nepochybně Vetty sou, jenom nevim proč :-) ale už to fakt raději neřešme, bylo by to na dlouho a tohle je diskuze o Fiestě :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto nasta-RSKa-

                              nasťa (RSKa) 19.11.2008  23:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                              no, tady s tím bych s Tebou nesouhlasil, dle mých zkušeností je Boxster na řízení a zábavu za volantem kolikrát lepší než 911, než jsem je zkusil, tak sem tomu nevěřil, ale boxster mě velice překvapil
                          • 00 Reagovat !

                            foto nasta-RSKa-

                            nasťa (RSKa) 19.11.2008  23:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                            ale z pohledu američanů jsou mustangy a challengery "tuctový" auta, která stojí jen o málo víc než průměrnej sedan. Mám možnost jezdit i v mustangu GT a je pravda, že kvalita ať už vnitřku či podvozku je někde jinde
                      • 00 Reagovat !

                        foto nasta-RSKa-

                        nasťa (RSKa) 19.11.2008  23:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                        nj, ale Lotus umí zase jenom podvozky a "motokáry" na okruh, vzpomeň si, když se snažil o něco jinýho, tak z toho vznikla Europa a dle všech byla k ničemu
                        • 00 Reagovat !

                          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                          TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.11.2008  23:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                          říkam lotus nebrat poslední dobrý lotus byl espirit, či jak to bylo a pak ten pod vodu z bonda, jamese bonda
                          • 00 Reagovat !

                            foto Bonkers

                            Bonkers 19.11.2008  23:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                            však supersport je určen z velké části na okruh, takže to bych nebral jako nevýhodu.
                            myslíš Esprit, to nevim, už nějakou dobu se nedělá, ale myslim že moderní Exige S je určitě pravej Lotus tělem i duší. A ta ponorka to je produkce tušim Rinspeedu, ne Lotusu samotnýho :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                              TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.11.2008  23:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                              Ale říkaji ji tam lotus.
                              No patří ale taky patří na bežne ježděni.
                              Prostě kdybys upravil vettu na okruh tak by utčitě byla rovnoceným soupeřem ale my se nebavíme o konstrukčních chybách ale o nastaveni
                              • 00 Reagovat !

                                foto nasta-RSKa-

                                nasťa (RSKa) 19.11.2008  23:41

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                                na okruh je ZR1 :-) můžu říct, ale že s příplatkovým tvrdším podvozkem je i moje vette celkem tvrdá
                              • 00 Reagovat !

                                foto Bonkers

                                Bonkers 19.11.2008  23:42

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                                Samozřejmě že když upravíš Vettu na okruh tak bude lepší než Lotus taky upravený na okruh, Lotus je totiž třída GT4 a Vette tušim GT1, což je velkej rozdíl :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto nasta-RSKa-

                                  nasťa (RSKa) 19.11.2008  23:44

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podvozek-vysvětlení

                                  však vetty v závodění v GT1 neměly dlouhou dobu konkurenci
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.11.2008  23:15

    T.bonks kde se schováváš

    švihák šel spat mužem se bavit slušně :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.11.2008  23:45

      « Re: T.bonks kde se schováváš

      Řšíme věci ktere nejdou vyřešit a ja nemyslel proti lotusu,
      Podívej ja mam taky radeji ferrari a lambo, porsche moc nemusim ale budiš.
      A kdybych mel prachy tak bych je rozhodne investoval do italky, ty třeba do lotusu ale to neznamena že corvetou opvrhuju at chci nebo ne tak je to legenda a ta ma 10 stejne jako fiat 500 v krasnem stavu-ktera svi.ne ho srazila z top 10
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 20.11.2008  17:22

        « Re: Re: T.bonks kde se schováváš

        Podobná svi.ně srazila z TOP10 i Corvettu. Ty mi máš co vyčítat, TK, a nezapomeň napsat, že se mnou nesouhlasíš, ať ti můžu poslat taky smajlíka... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Deadlift

          Deadlift 22.11.2008  15:01

          « Re: T.bonks kde se schováváš

          :no: :no: :no: :no: :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 22.11.2008  15:12

            « Re: Re: T.bonks kde se schováváš

            >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Deadlift

      Deadlift 20.11.2008  03:41

      « Re: T.bonks kde se schováváš

      A admin by mohl smazat ten bordel co tu nechal.
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 20.11.2008  11:36

    hodnotenie

    auto pekne, fotky kavalitne, recenzia na slusnej urovni. u mna fajn.
  • 00 Reagovat !

    foto kaaRS

    kaaRS 20.11.2008  17:17

    Nova..

    fiesta se mi moc libi a podle testu i pekne jede. Bral bych ji jako druhe auto do rodiny. Jen bych volil silnejsi motor a jinou barvu. Kazdemu vyhovuje neco jiného. At slouzi. :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 20.11.2008  17:42

      « Re: Nova..

      díky. silnější motor by se asi líbil každýmu :-) ale na to městský ježdění to stačí. Akdybysme volili jinou barvu tak bysme museli čekat tři měsíce...
      • 00 Reagovat !

        foto kaaRS

        kaaRS 20.11.2008  17:50

        « Re: Re: Nova..

        Ale jo jak pisu jak kdo co potrbuje nekdo holky nekdo vdolky. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Deadlift

      Deadlift 20.11.2008  21:23

      « Nova..

      Tobe 60 kW nestaci? >:D Jezdi to na 1,25 pekne. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.11.2008  19:53

    Foto

    Díky za foto motoru. >:D :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 02.12.2008  20:16

    Origo příslušenství Ford

    Ahoj kola najdes v katalogu zde..

    [odkaz]

    Jinak Fiesta je pomerne nova tak ze na webu toho moc neni ale dealer ma vsechno online v Ecatu. Tak ze staci se tam stavit a reknou ti cenu atd..

    [odkaz]

    Casem bude i nova Fiesta online zde s cenami..

    [odkaz]

    [odkaz]

    Kdyby jsi jeste neco potreboval klidne napis. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 03.12.2008  23:32

    disky

    OZ titan.
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 04.12.2008  11:22

      « Re: disky

      díky za první odezvu. určitě by se hodily kvůli svýmu "oblejšímu" designu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.2008  10:50

    Fiestička

    Jedním slovem - KRÁSNÁ. Opravdu se toto autíčko Fordu povedlo. Gratuluju ke koupi a ať slouží. Motorizace je každého věc,hlavně že jste spokojený.
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 04.12.2008  11:22

      « Re: Fiestička

      Díky. Když Mazda uvedla dvojku říkal jsem si že to je celkem pokrokovej design, ale Ford ji trumfl, s přehledem :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Marker

    Marker 05.12.2008  18:49

    Moc hezkej !

    Chválim za koupi Fordu a hlavně ať dlouho vydrží ! Co se týká kol , tak doporučuju ty Superturismo GT !
  • 00 Reagovat !

    foto macegt

    macegt 06.12.2008  21:54

    SLINT

    No krasny nova fiesticka jak se vyvedlaaaa :-) disky volim michelangelo 8 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 06.12.2008  23:32

      « Re: SLINT

      děkuji mnohokráte :-)
      zajímavý, že zatím každej doporučil jiný kola :-) s takovou to bude těžký rozhodování
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.2008  00:12

    Kola

    Já bych rozhodně volil originál od Fordu, sice nevim jak vypadaj ale originály jsou u aut skoro vždycky nejlepší. :yes: Ale určitě to budou O.Z když ne originály. >:D

    Tak Michelangelo 8, no. ;-) :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 07.12.2008  00:20

      « Re: Kola

      je pravda že originály nejsou špatný, ale co píšou v brožurce tak dávat 17k za 15" nebo 21k za 16" mi přijde trochu moc. i když tohle je cena volitelné výbavy a obsahuje i pneumatiky. na netu zatím příslušenství k této fiestě ještě není. ale do jara zatím času dost.
      každopádně díky za názor ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.12.2008  00:30

        « Re: Re: Kola

        Rádo se stalo. >:D :-) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 07.12.2008  17:37

          « Re: Re: Re: Kola

          Ty vpravo nahoře.
          a) maji lichý počet paprsků (to dobře vypadá)
          b) nemají přehršel paprsků (to taky dobře vypadá).

          Nová fiesta se fakt povedla. Akorát u toho řízení s tebou nesouhlasím - nastavení posilovače Mazdy2 mě narozdíl od konkurenčního Seatu Ibiza nepodporovalo v jízdě rovně (středová poloha byla velmi gumová a necitlivá).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.2008  15:27

    Výkon motoru

    Chtěl bych se optat autora na výkon motoru. Objednal jsem manželce stejný model titanium 1,25 44kw jako druhé auto do rodiny.Jsem trošku nejistý zda opravdu bude výkon motoru dostačující zejména při zapnuté klimatizaci atd. Provozovat ho budeme zejména po městě. Děkuji za info !
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 08.12.2008  17:17

      « Re: Výkon motoru

      Tak na město se toho vůbec neboj! táhne celkem solidně tak od dvou, dvou a půl tisíce otáček, ale s klimou jsem zatím vůbec nejezdil, zatím nebyla potřeba, ale co byla chvilku zapnutá tak jsem nepoznal rozdíl.
      Samozřejmě taky záleží na co jste výkonově zvyklí, ale jako malý praktický auto do města fakt s tímto motorem stačí.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.12.2008  07:17

        « Re: Re: Výkon motoru

        Díky za info ! Hledal jsem testy na webu ale všude jsou testy s 1.4 a atd. Už se těším až přijde.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.12.2008  12:23

        « Re: Re: Výkon motoru

        Tak auto už dorazilo ! Je v světlé modré metalíze a vypadá opravdu skvěle. Ten výkon motoru je opravdu dostačující a opravdu až překvapující. Zatím dost vysoká spotřeba ale zatím pouze po městě.Jak jste na tom vy se spotřebou nyní ? Jinak budu objednávat disky originál Ford 15 palců se 4 paprsky. Viděl jsem je na autě na showroomu a vypadá to úžasně . At Vám to jezdí !
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 22.12.2008  13:44

          « Re: Re: Re: Výkon motoru

          Gratulace!
          Spotřeba se pohybuje (podle stylu jízdy) kolem 6,8–7,1. Ale jezdím s tím celkem svižně, prudší akcelerace, mamka s tím dokáže jet za 6,3, ale to je nuda :-)
          Jo originál kola Ford je určitě dobrá volba, hodí se k designu auta. A nevíš kolik u nás tyto kola stojí? já bych ale bral asi ty 8paprskový :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.12.2008  14:35

            « Re: Re: Re: Re: Výkon motoru

            ještě jsem se chtěl zeptat jestli máte nějaké info ohledně úpravy motoru na verzi 1,25 82 PS ? Podle mně se dát instalovat chip. Neptal jste se ?
            • 00 Reagovat !

              foto Bonkers

              Bonkers 22.12.2008  20:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výkon motoru

              Nebudem si radši tykat? :-)
              Na tuhle možnost jsem se ve Fordu ještě neptal, ale mám to v plánu. Ale ptal jsem se u chiptunerů, a za 6500,- prej zvednou výkon o 12%, což bysme se dostali na nějakých 67 koní a prej sníží spotřebu... ale ideální volba by byla od Fordu na těch 82k a pak ještě chiptuning >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 23.12.2008  08:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon motoru

                to jo ale nevím jak je to se zárukou. Mám obavu že po úpravě by ve Fordu neuznali záruku >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Bonkers

                  Bonkers 23.12.2008  15:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon motoru

                  to je vlastně pravda, no tak s tím dva roky počkám, aspoň se mezitím řádně zajede motor :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 14.01.2009  08:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon motoru

                    zdravím chci se optat na tu černou střechu. Kde Vám to dělali ? (fólie ?)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Bonkers

                      Bonkers 14.01.2009  11:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon motoru

                      hoj. nikde, udělal jsem to sám ve photoshopu ( =je to fotomontáž) :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 15.01.2009  16:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon motoru

                        hm dobrej joke ! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto cb

    cb 11.12.2008  16:35

    kola

    OZ Titan
    • 00 Reagovat !

      foto Matt26

      Matt26 11.12.2008  22:00

      « Re: kola

      Neviem načo sa pýtaš ľudí aké disky by dali oni, keď aj tak vyberieš určite tie, ktoré sa páčia tebe. Čo človek - to názor. Ja by som rozhodne volil superturismo GT, lebo sú nádherné a mám rád veľalúčové disky.
      Inak auto pekné, chcelo by to ešte zopár foto ale kritéria "dobrej recenzie" to spĺňa - takže 3x10 odo mňa. Môžeš ohodnotiť aj ty moje ak budeš mať chuť. :yes:
      P.S.: Ešte k tomu výkonu motora - 44kw je podľa mňa fakt len na mesto - viezol som sa v kamoškinej tiež novej Fieste (a to má 1.4ku) a prišlo mi to dosť dýchavičné - buť fakt slabý motor alebo zlé krátke sprevodovanie. Každopádne dizajn vyhráva ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 12.12.2008  15:41

    Jak se podivuješ nad výbavou Ghia a Titanium,

    tak největší rozdíl, alespoň tady v Rakousku je ten, že Ghia má hliníky 8 I paprsků a Titanium 4 Y paprsky. My teď vybírali druhé auto do rodiny, tak jsem projel skoro všechny v tomhle segmentu. A Ford je v interieru rozhodně lepší než Mazda2, i když to nerad přiznávám, naši Mazdu5 si vychvaluju. Ale sedačky ve 2ce jsou tragické. Tak měkké boční vedení, nesedí se na nich dobře. Ale Ford má zase zoufalé výkony základních motorů. Jen 44 a 60 kW. A ucházející 1.4L 71kW se dělá jen v automatu. Vůbec nechápu, proč to u Forda udělali takhle. I proto u nás vypadl z užšího výběru. Hoj!
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 12.12.2008  17:48

      « Re: Jak se podivuješ nad výbavou Ghia a Titanium,

      Tak to máte v Rak. lepší, tady je i Titanium i Ghia s ocelákama... jinak teda rozdíl mezi nima ještě je, že Ghia má na výběr víc barev do interiéru, včetně luxusní béžové. Jinak souhlasim, ty motory jsou velká a možná i jediná nevýhoda naší Fiesty...
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 13.12.2008  09:12

    Fiesta

    Hoj. Krásná Fiesta, moc se mi líbí :yes:
    Škoda slabšího motoru, ale tak do města a na normální jízdu určitě postačuje....

    Ať jezdí... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 13.12.2008  11:50

      « Re: Fiesta

      Díky a jo, do města stačí bohatě a na obyč jízdu mimo město bez vetší zátěže taky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.12.2008  15:24

    KOLESA

    No podla mna su najkrajsie OZ Superturismo...:)
    • 00 Reagovat !

      foto escorpion

      escorpion 28.12.2008  06:47

      « Re: KOLESA

      Mne sa páčia OZ Gemini.
      • 00 Reagovat !

        foto Filip-

        Filip . 02.01.2009  09:20

        « Re: Re: KOLESA

        OZ na fiestu ? to uz by sa zislo skor silnejsie auto ;-) ja som fanusik OZ a BBS OZ superturismo GT ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto v3jc3

      v3jc3 02.01.2009  09:42

      « Re: KOLESA

      připojuji se a jsem také pro OZ Superturismo :-) Taky nad nimi uvazuji na Fiestu, ale v bílé barvě.

      Měj se fajn.
    • 00 Reagovat !

      foto dRudi

      dRudi 04.02.2009  20:37

      « Re: KOLESA

      no mě se líbí OZ Titan, hodne se mi zamlouvali kdyz jsem jezdil NFS Underground, ty jsem mel na Hondě >:D
      ikdyž ty Gemini nevypadají taky špatně, ted otazka jaby by vypadali na Fiestě? a když jsem četl test, tak byla obutá na "sluníčkach" origo Ford 17" a ty jí taky dobře slušely.. ikdyž ono ani ty vlevo nejsou vubec marny. Máš to fakt těžký :-|
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.12.2008  00:35

    Fiesta ST

    Zdar chlape! Já mám zhruba tak dlouho jako ty Fiestu ST (2006) co takhle dát si featuring někde v Brně/u Brna a omrknout svoje vozy??? ;-)
    PS: rád tě i povozím (Farinky a tak... ;-)

    Měj se a ať slouží!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 27.12.2008  14:23

      « Re: Fiesta ST

      Jo, to nezní špatně, rád bych konečně nějaký STéčko poznal zblízka :-) ale ted nebudu mít moc času, až do konce ledna a možná i v únoru budu mít zkouškový :-( ale rád bych se na něčem domluvil.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.12.2008  18:43

        « Re: Re: Fiesta ST

        Zkouškový - chápu. Na podzim jsem ten kolotoč konečně ukončil... ;-) Jasný, není problém. Klidně pisni na krosnic@seznam.cz a domluvíme se až se to bude oběma hodit :-)
        Zdravím a ať dáš vše napoprvé... :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 02.01.2009  10:15

    Pěkná kárka

    Nedávno jsem ji viděl u dealera Ford v módní bílý a byla naprosto úchvátná. Mě by se líbila spíš pro manželku než pro mě. Každopádně se povedla. Co se kol týká, tak OZ Racing se spíš hoděj na předchozí generaci. Na tuhle bych viděl spíš Michelangelo.
  • 00 Reagovat !

    foto Mishak-RSKa-

    Mishak (RSKa) 03.01.2009  19:46

    Letní kola

    Zdravím fiesta je moc pěkné vozidla a tady tahle je opravdu nádherná proto dávám 3x 10 a jinak co se týče těch kol tak bych měl jasno nedal bych nic jinačího jak OZ superturismo GT ;-) a jinak at to jezdí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Grinyi

    Mr. Grínyi 06.01.2009  23:29

    Kolečka

    Kola dělají auto, na tom se shodne každý. Respektive na tom, že se na vzhledu auta podílejí značnou měrou. Na tuhle jinak prima Fiestičku bych vybíral z jiných, tyto jsou pěkné, ale všechna jsou přespříliš sporty. Místo aby podtrhly look, tak by mohly vypadat fous nepatřičně. Osobně bych na malé a mladé svěží auto zkusil vybírat z jiných. Trošku napoví i výběrový program některých internetových prodejců, zadáš si konkrétní model auta a pak zkoušíš "nasazovat" vytipovaná kola. Ale možná neříkám nic nového... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto ZonixX

    ZonixX 08.01.2009  09:02

    OZety

    nazdarek, auto je to opravdu nadherny, Fordi paleta barev uzasna a tato Fieste obzvlaste slusi >:D jinak z tech OZ se priklanim k Michelangelo - Gemini jsou moc "preplacana", u Titanu konci paprsky tesne pred okrajem disku, coz je trochu zmensuje a Superturismo.. ty jsou klasika, ale v rozmeru 15" bych volil neco efektnejsiho :-) tak at ti to jezdi!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.2009  21:05

    a

    Zdravím nováčka z galerie AR :-)
    Fajn recenze, i fotky, a kola bych vybral ty Michelangela. ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Johnny-P

    Johnny_P 01.02.2009  10:42

    pěkná

    Já bych volil kola vpravo dole :-) (superturizmo GT)

    Jinak fiesta za deset :yes: . Nemám sice rád malá auta, ale nové auto se svěžím designem + pěkná recenze i fotky = 10b. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 04.02.2009  21:04

    Filkovo hodnocení

    Rád jsem si přečetl T.Bonkersovu recenzi jejich nové červené Fiesty. Kdysi jsem se starší naftovou Fiestou jezdil, tak mne zajímala i tato nová. Nelze jí upřít praktičnost a zřejmě i tradice, ale designově mne vůbec neoslovuje. Otevřenou tlamičku je asi lepší nechat Peugeotovi, klínový profil zase Alfě a zadek dotváří celkový východní dojem. Světlomety jsou jako oči Číňanky a boční pohled je zase podobný korejským kompaktním sedanům kříženým s citrónem C4. Oproti minulé generaci je sice design kinetický, což je zcela zřejmé i když auto stojí, ale okouká se daleko dříve než roztomile-elegantní, minulá Fiesta. Příliš mnoho prvků je totiž samoúčelných, myslím tím zmíněnou tlamičku, jak i T-Bonkers napsal, těžkou záď a kombinaci moderní a retro palubní desky. Přístrojová kaplička připomíná kapotáž motocyklů Yamaha a i zde je minulá generace nadčasovější. Když k tomu připočteme volant z Hondy, dotváří to rozpačitou rovnici o současné designerské bezradnosti.
    Design je samozřejmě záležitost individuálního vkusu a tak doufám, že T.Bonkerse nenaštvu, že se mi Fiesta nelíbí.
    To, že má perfektní věnec volantu, bezva sedačky a slušný motor, je určitě plusem, celkově mně ale přijde příliš záměnná s dalšími vozy.
    Celkově hodnotím Fiestu jako předesignované auto, typického představitele bezradných designérů konce prvního desetiletí, u kterého věřím, že má dobrý podvozek a vysokou užitnou hodnotu, ale nejzajímavější na ní je kapota zevniř. :no:
    Přísné hodnocení ospravedlňuji i tím, že mám v možných nástupcích Octavie 4x4 mitsu Lancer sedan, který trpí úplně stejným neduhem zejména bočních proporcí, jako Fiesta. ;-\

    Naopak vyzdvihuji povedené noční fotky a pěknou recenzi. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 05.02.2009  00:01

      « Re: Filkovo hodnocení

      wow, díky za obsáhlej rozbor :-) :yes: jak sám píšeš, design je věc individuálního vkusu a určitě mě svým postojem nenaštveš, naopak, rád slyšim/čtu dobrou kritiku.
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 21.02.2009  18:18

    Ford jako vždy dobrá volba pro nadšené řidiče

    Ahoj,
    pěkné auto a zajímavá recenze. Mám C-MAXe také od Rašina, koupeného před rokem, motor 1,8 benzín, viz.má recenze. Za rok bych to rád vyměnil buď za Focus ST (lehce jetý), nebo uvidíme jak bude vypadat nová Fiesta ST s nějakým pořádným motorem :-) Údajně má mít 1,6 Turbo, tak to by mohlo být zajímavé svezení. Nová Fiesta se fakt povedla, také se mě hodně líbí! Užívej si to.
  • 00 Reagovat !

    foto Dave-SK

    Dave SK 09.03.2009  15:30

    pekne 10b

    ak chces ohodnot moje
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.03.2009  22:14

    due fiesty...

    Nemáš zač kámo, pohodový odpoledne... ;-)
    PS: Hned dole pod Farinkama sem potkal Hondu S2000. Chtěla závodit, tak sem na to taky šlápnul. Jasně, že mě dostal, ale zase tak jednoznačný to nebylo...každopádně další úsměv na tváři... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 15.03.2009  00:44

      « Re: due fiesty...

      joooo tak S2000 je jiná liga :-) jenom škoda že nebyla možnost se trochu porovnat s tím X-Bowem co sme potkali :-)
      a věřím, vlastně teď už vím, že STéčko dokáže vykouzlit nejeden úsměv :-) je to skvělý auto!
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 16.03.2009  20:07

    ST

    Ahoj nechci ti kazit radost ale nekde jsem cetl ze nove ST nebude:(
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 16.03.2009  20:38

      « Re: ST

      já vím, taky jsem to četl, ale prozatím to byla spekulace... snad se Ford nenechá pos*at od Alfy, Renaultu, Hondy, VW, Opelu.... STéčka sou nejlepší ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto OS

        OS 16.03.2009  21:10

        « Re: Re: ST

        no uvidime:) takovajch atmosferickejch 180koni by bylo idelanich v takovem nadejnem aute. cetl jsem ze i zakladni Fiesta ma lepsi podvozek nez Alfa MiTo GT nebo jak ji rikaji...
        • 00 Reagovat !

          foto v3jc3

          v3jc3 16.03.2009  21:17

          « Re: Re: Re: ST

          No pokud vím tak nová Fista ST měla mít 1.6T s cca 200hp. Jinak to ta Alfa ma oznaceni GTA (Grand Theft Auto ;-) )
    • 00 Reagovat !

      foto Deadlift

      Deadlift 16.04.2009  23:11

      « Re: ST

      Bude.
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 10.04.2009  19:22

    od

    fiesty som sa nemohol odtrhnut bol som kupit nejake hluposti do seata u nas a vedla je ford salon a ako tak si idem domov pozeram co to je za auto zastavil som obehoval dookola a nemo pozeral ta stredova konzola nema konkurenciu >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 11.04.2009  19:52

      « Re: od

      :-) jojo je to krasavice a interiér má opravdu exklusivní design.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.2009  22:56

    Teplota motoru

    Jestli někdy vyřešíš ten přídavnej budík na teplotu mohl by jsi mi pak napsat jak na to? dik :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 16.04.2009  23:18

      « Re: Teplota motoru

      no, asi ho tam nedám. moc by to dovnitř nepasovalo.
      • 00 Reagovat !

        foto Wejvy

        Wejvy 21.06.2012  20:48

        « Re: Re: Teplota motoru

        O jakou tepltou se jedná? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 16.04.2009  23:51

    Motor

    "Pomalá odezva plynového pedálu a vibrace motoru když trochu víc šlápnu na plyn v těchto otáčkách, celý motor a pedály začnou celkem silně vibrovat."
    Napsal jsem u kolegy .... [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.2009  14:53

    Rozdíly mezi Voňavkou a Fifinkou

    Moje je verze Trend a vaše Titanium.
    Fifi má navíc: Přední mlhová světla, chromování, ambientní osvětlení přihrádky spolujezdce a ve stropě lampičky na čtení víc jsem opravdu nenašel
    Voňavka: Moje rádio přehrává mp3 a čte i ID3tag
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.04.2009  14:56

      « Re: Rozdíly mezi Voňavkou a Fifinkou

      Jo ještě máte kola R15 já mám R14
      • 00 Reagovat !

        foto Bonkers

        Bonkers 17.04.2009  17:04

        « Re: Re: Rozdíly mezi Voňavkou a Fifinkou

        a proč mi to tady vypisuješ?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.04.2009  17:56

          « Re: Re: Re: Rozdíly mezi Voňavkou a Fifinkou

          no ne jestli mi neprozradíš eště něco protože že by se lišili jenom v takovýhle drobnostech?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.2009  14:54

    Ještě dotaz

    T-Bonkre jak jsi to vyřešil s tou vodou v kufru? Už víš kudy se tam ta voda dostala?
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 17.04.2009  17:05

      « Re: Ještě dotaz

      právě včera jsem ji zavezl do servisu a ještě dneska tam je, ale snad už ne moc dlouho a taky to snad vyřeší. říkali že dneska zavolaj a nezavolali :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.04.2009  17:57

        « Re: Re: Ještě dotaz

        aha ne já se ptám jestli to tam mam taky někde zacpat :-) kdyžtak sem pak jenom napiš jestli přijdou kudy se to tam dostalo dik a drzim palce at je to nějaká banalita :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 17.04.2009  18:44

          « Re: Re: Ještě dotaz

          jo, s tímto dám ještě vědět. napíšu to asi do novinek.

          a odpověď na rozdíl výbav:
          no ještě kůží obšitej volant a řadička, 6 reproduktorů, boční airbagy řidiče a spolujezdce, kolenní airbag řidiče, palubní počítač, přední projektorový světla a prémiové osvětlení interiéru Titanium :-) jinak ty asi nemáš základní verzi Trend, ta totiž nemá klimatizaci a přehrávač s podporou empétrojek a v katalogu nevidim kombinaci 4 repro s empétrojkama. seš si tímto jistej?
          sry že to píšu takhle, ale nevim proč mě to nešlo vložit do příslušné "větve" :)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 17.04.2009  20:07

            « Re: Re: Re: Ještě dotaz

            JJ 6 repráků :-) to závidím jo trend mám ale klimatizace je připlacená a mp3 umí všechny ne? nevypálili jste si jenom blbě to CD? ale 4 repro to má u trendu
            • 00 Reagovat !

              foto Bonkers

              Bonkers 17.04.2009  20:39

              « Re: Re: Re: Re: Ještě dotaz

              jo těch šest repráků je super :-) hraje to vážně parádně. a přiznám se, že sem MP3 CD nezkoušel :-) ale až ho vrátí ze servisu, tak to zkusim :-) to by mě mile překvapilo
            • 00 Reagovat !

              foto Bonkers

              Bonkers 22.04.2009  15:21

              « Re: Re: Re: Re: Ještě dotaz

              tak jsi měl pravdu, čte to i MP3 CD :-) jsem mile překvapen. nevim proč to nikde nepíšou >:D
              • 00 Reagovat !

                foto the-white

                the_white 23.06.2009  14:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ještě dotaz

                Chalani, MP3ky prehravaju vsetky nove fiesty a autoradio s MP3 je uz v minimalnej vybave(predstavte si ake by to bolo smiesne kebyze v strede nieje nic:)
                Viac ma zaraza taka vec ze pod radiom je mala zaslepka. Vo vyssich vybavach je urcena na maly ulozny priestor s vyklapacimi dvierkami. V nasich fiestach som si to ale nejak nevsimol:-/ po mierne nasilnejsom odstraneni zaslepky som uvidel panty na dvierka a aj zasekavaci zamok:) Na tomto vo forde naozaj nemuseli setrit.
                Inak je mi luto ze sa k bratom cechom nedostali akciove ponuky SPIRIT-X a champion.... Su to obohatene Trend verzie so zatmavenymi zadnymi oknami, elektronmi, a hmlovymi svetlami v predu. Cenovo vychadzali velmi dobre tak som sa rozhodol pre Spirit-x:)
                Nech nam fiesticky dobre sluzia!:) A krtek, ty netunuj tolko, lebo si na fiesticke nieco doseries a vo forde ti to neuznaju:)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 09.07.2009  16:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ještě dotaz

                  Co se týče rádia vřele doporučuji ICE3 s hlasovým ovládáním. Nemusíš sundavat ruce z volantu. Ovládá se tím klimatizace, rádio, cd a telefon aniž bys musel uhnout očima na palubku... . V kombinaci s tempomatem je to i na dálnici super věc, věnuješ se řízení a ovládáš ty věci hlasem. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Matt26

    Matt26 23.04.2009  15:04

    Video

    Ten test Topgear je geniálny >:D :yes: . Dávno som nič tak dobré nevidel.Objektívne, vtipné, inšpiratívne. A tá naháňačka v nákupnom centre s Corvettou >:D , paráda, hneď by som si dal povedať. A ani tá Normandia nebola zlá. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 23.04.2009  15:34

      « Re: Video

      jojo :-) Jeremy když se do něčeho obuje tak to potom takhle dopadá >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.04.2009  17:44

        « Re: Video

        Zdar, posílal jsem ti zprávu soukromčo nevim jestli ti dorazila.... ptal jsem se tě jestli tě netrápí topení u nový fiesty, máme menší problem chtěl jsem se zeptat někoho kdo toto nový autko má taky. Tak píšu do diskuse....Kdyžtak se prosim tě ozvi napsal bych ti konkretne co mam na mysli. Díkes
        • 00 Reagovat !

          foto Bonkers

          Bonkers 26.04.2009  21:11

          « Re: Re: Video

          jo, vím o tom, psals mi dvakrát a já ti dvakrát odpověděl, tobě to nepřišlo? odpověď zní takhle: "jo, přesně tohle se děje i u té mé. cítil sem to hlavně v zimě, teď když mám větrání nastavený na studeno tak to ale necítím... takže to bude podle teploty vedenýho vzduchu."
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.04.2009  10:08

      « Re: Video

      jj video je skvělý a je to úžasně natočený Vážně skvělý video :-)
  • 00 Reagovat !

    foto dokina

    dokina 31.05.2009  10:10

    Prekvapujúci výkon +svižné zrýchlenie...

    ahoj,
    ozaj si myslíš,že 44 kW na 1,25 je prekvapujúci výkon? a že to svižne zrýchľuje?
    • 00 Reagovat !

      foto Bonkers

      Bonkers 31.05.2009  12:59

      « Re: Prekvapujúci výkon +svižné zrýchlenie...

      právě že na ten objem a výkon mě překvapil jak je motor v nižších rychlostech živej. uznávám že číselně je ten výkon malej, co sem koukal na chiptuning tak se z té silnější 1.25 dá vytáhnout 72KW (= 96k), což by se možná sáním a výfukem dalo vytáhnout na stovku. ale prostě na to že to má 60 koní tak nejede tak špatně.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.06.2009  23:40

        « Re: Re: Prekvapujúci výkon +svižné zrýchlenie...

        to urcite nejede :-) a ja jsem dokonce zjistil ze se s ni da i (samozrejme za citelneho zvyseni spotreby :-) ) i zavodit :-) a kdyz potrebujete akceleraci tak se hold musi sahnout az ke 4k otackam :-) ale motor ma v rozmezi 3-4k nejvetsi vykon a akceleraci :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 27.07.2011  22:59

        « Re: Re: Prekvapujúci výkon +svižné zrýchlenie...

        Čipovat atmosférickej maloobjemovej benzín jsou vyhozený peníze. Efekt nebude žádnej a budeš z toho jen zklamanej :no:

        Jinak 44kW z 1.25 je celkem bída, Opel dává do Corsy 1.2 s 63kW. Čímž ale neříkám, že nevěřím, že motor může překvapit, papírové hodnoty toho často moc neřeknou. Máš pěkné auto, Fiestu mám rád. Ať slouží ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto MyCrob55

    MyCrob55 05.05.2014  14:22

    Technický dotaz

    Ahoj, chci se zeptat na jednu věc. Už jsem to zkoušel na všech možnejch fórech a nikde mi neporadili. Chci se zeptat, jestli nevíš, kde je u tvýho (našeho) auta MAF, MAP nebo T-MAP senzor. Všichni mi tvrdí, že je mezi airboxem a motorem, ale já tam nic takovýho nemám a koukal jsem na tvoje fotky, tak u tebe to vypadá stejně jako u mě. Díky za odpověď. BTW: Jako velkej fanoušek Fiest ti dávám 10!!! Ať to jezdí!!! ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…