Peugeot 206 (2002)
4.4.2017Zdravím všechny! Tuto recenzi jsem se rozhodl napsat, abych pomohl vyvrátit mýtus o francouzských autech, že jsou to nekvalitní auta, co přestanou…
Peugeot 206 (Bobanus)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Bobanus 04.04.2017 18:19
« Re: To je recenze...
Ahoj, nejlepší je vzít metr a proměřit - Peugeot je vpředu v loktech na cm stejně široký
jako Fábie II, vzadu si za sebe sednu i já s 180cm, to ve Fa I nehrozilo.
- Místo vzadu = nejlepší Fa II, pak překvapivě P206, nejhorší Fa I
- Sedadla = moje Fa1 je měla o řád horší než v 206, naopak FaII měla kapánek lepší.
- Lícování = moje Fa II sice měla palubku z měkčených plastů, ale od novoty tam byly docela velké nedostatky v lícování jejich dílů :-) Novináři dookola píšou ódy na Fa2, ale nic takového u mě a to jsem měl bohatou výbavu Magic.
- Hlučnost - já měl Fa I i Fa II s HTP motory od novoty a obě byly o dost hlučnější než P206. Fa I byla velmi tichá tak do 60tis.km, pak ale nastal zlom a hrůza, hlavně při zatížení. Fa II byla nepříjemná kulisou celou dobu, vlasntě kvůli tomu jsem ji chtěl prodat už v prvním roce vlastnění >:D
- Větrák = Fa1 i Fa2 větrák postupně začal pískat na st.1, děs na nervy. 206-nic takového
-
-
koblih 05.04.2017 09:20
(Bobanusi styď se :-) )
To je recenze panečku...Díky funkčnímu světýlku v přihrádce spolujezdce a popelníku a stále držícímu znaku na kapotě jsou francouzi prostě světová špička ve spolehlivosti (Bobanusi styď se :-) )-
Bobanus 05.04.2017 09:57
« Re: (Bobanusi styď se :-) )
15 let staré auto a takhle funknční, navíc tiché - paráda. Hele klidně si kup Fábii I 1.4 MPI a užívej si helmuta, nic proti nemám. Ale stydeť se budu maximálně za to jak nedokážeš příjmout jiný názor a zkušenost :-) Holt my češi prostě každý vímce všechno nejlépe žejo :-)
-
koblih 05.04.2017 11:33
« Re: Re: (Bobanusi styď se :-) )
Já cizí názory beru, ale když mi někdo řekne, že je peugeot spolehlivý (a neříkám že ne), protože mu funguje světlo v popelníku (který mohlo být navíc už vyměněno), tak se mu tak jedině vysměju... Nehledě na to, že tyhle věci jsou funkční i v ještě starších (nejen) škodovkách s více kilometry. Navíc obdivuješ držící logo, svítící světlo, ale to že má děravý výfuk a špatné těsnění, to už je ti jedno-
Bobanus 05.04.2017 23:38
« Občas někdo žije mimo tento vesmír a realitu :-)
Podle toho jak píšeš je mi jasné, že jsi nikdy starou bazarovku neměl a baví tě jen tak popichovat, dobře je to svobodné forum, máš na to právo a respektujiho.
Odpovím, ale naposledy, protože to nedává smysl říkat něco teoretikovi :-)
1. Běžná životnosti výfuku je 5-10let
2. Naprostá většina bazarovek do 50tis. nemá klimu vůbec funkční
3. Naprostá většina bazarovek do 50tis. kč. nemá klimu vůbec
4. Naprostá většina bazarovek do 50tis.kč nemá mlhovky natož funkční, nemluvě o ABS, airbagu, OSVĚTLENÍ středového panelu, přihrádky natož kufru.
5. Projdi si bazary, uvidíš, že naprostá většina bazarovek do 50tis. kč ma stav laku na bodu mrazu, stav čalounění na bodu mrazu, nemluvě o znaku značky, zejména znaky od Škody pratkicky vidět nejdou.
atd atd.
Když nevíš, nevadí, zajeď ověř a pak mi nadávej kolik chceš, ale takhle vařit z vody to je spíše ostuda pro chlapa :-)-
koblih 06.04.2017 17:05
« Re: Občas někdo žije mimo tento vesmír a realitu :-)
Tak přesto že už odepisovat nebudeš, tak já jakožto teoretik ještě zareaguju.
Patnáct let starou bazarovku za 50 tisíc jsem opravdu neměl, to ale hned neznamená, že nemůžu vědět, jak taková auta vypadají.
Pokud se bavíme o klimě, tak jsem schválně jen kvůli tobě obětoval pár minut hledáním... Do 50 tisíc se dá najít spousta aut (konkrétně třeba fabií) s klimatizací a přesto že se budeš divit, mají i mlhovky a ABS.
A k výfuku: v příbuzenstvu se nám už asi 20 let točí jedničková Octávka, která má teď nalítáno už nějakých 440 000 km a výfuk je tam pořád původní, stejně tak jsem se díval na fóra a nejeden člověk tam psal, že má na fabii přes 300 tisíc a také stále původní výfuk, stejně tak i Octavie s půl milionem kilometrů...Že by ho omylem vyrobili nějak moc kvalitně?
Dále má fabia jak osvětlení tlačítek na středovém panelu, tak osvětlení kufru.
Stav laku nevypovídá nic o spolehlivosti, nebo kvalitách auta, než jako o tom, jak se o něj majitel staral, stejně tak čalounění.. Abych nebyl teoretik, tak budu opět vycházet z "rodinné" Octavie, kde bylo jediné výrazněji opotřebené čalounění na loketní opěrce (šlo ale vyčistit) a řidičova sedačka už je trošku zašlá zase to ale není nic hrozného atd. atd.
Jinak nevím kde jsi vyhrabal že ti nadávám, nikdy jsem ti nenadával a ani to nemám v plánu, ale ok...
Doufám že po použití osobní zkušenosti s Octavii, už pro tebe nebudu jen zostuzený teoretik :D.
-
-
-
-
Rozhodně u 16-17 let starých aut nekoukat na značku, ale na stav. A čím méně výbavy, tím lépe.