Rolls Royce Silver Spirit (1985)
12.12.2020Každý člověk by si měl plnit své sny. A tohle auto bylo na seznamu mých dream cars už hodně dlouho. A hodně vysoko. Proto když se naskytla koupě…
Rolls Royce Silver Spirit (Barrichello)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Barrichello 14.12.20 23:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Bude na LPG?
Nejsložitější je podvozek s tou hydraulikou, zbytek je relativně jednoduchý, kámoš si dělá srandu, že to je technika jako ze Spitfire. Kára má naštěstí zánovní zadní tlumiče dle těch faktur, to je taky poměrně dražší položka.
Ale zas se to dobře opravuje, navíc pár věcí je od GM, takže taková malá amerika.
Díly samo nestojí jako na Fabii, ale úplně tragický to taky není.Tyhle káry se kupují srdcem, rozumově to smysl nedává. -
Barrichello 14.12.20 21:16
« Re: Re: Re: Bude na LPG?
No je to už na pováženou. RR není masovka a opravdu se nehodí takhle degradovat aristokrata. Jinak mi LPG nevadí, dobře udělané LPG nejde poznat že je v autě, jede to na něj úplně stejně, ale do Rollsu se to fakt nehodí, o tom není nejmenšího sporu. -
okoloidúci 16.12.20 07:43
« Re: Re: Vůz pro opravdové gentlemany
>Chci si to užít dokud to půjde, než to zakážou,
Čo konkrétne tým myslíte? Zákaz áut so spaľovacím motorom?
Ako je to vlastne s prihlásením takého auta? Musím priznať, že sa v tomto nejako extra nevyznám; pokiaľ viem každé novo prihlásené auto na území EU musí spĺňať v súčasnosti EURO6, ale ak už tu (EU, resp. predtým EHS) bolo prihlásené predtým, nevadí, že to nie je ani EURO1 a nemá ani katalyzátor a dá sa prihlásiť na štandardné značky? -
okoloidúci 16.12.20 07:33
« Re: Re: Bude na LPG?
>Ještě by to mohl přestavět na naftu a střelit to Ádovi.
Nemyslím, že by mal záujem. Stále by to nemalo ten správny pohon 4x4, ručnú parkovaciu brzdu, bola by tam automatická prevodovka (a tá je predsa len pre polovodičov), stále by to ťahalo pupok po zemi a k tomu všetkému po sklopení zadných sedadiel by nevznikla rovná plocha. Takže nič pre pořádné chlapy. >:D -
Dzakobo 14.12.20 22:35
« Re: Re: Re: Re: Bude na LPG?
Snad to nebude moc servisně nákladné. Jak píšeš - je v tom hodně výbavy a tak, na druhou stranu některá řešení mohou být poměrně jednoduše opravitelný, ale nevím. Děda když spravoval Cortinu (neustále >:D ) - tak říkával: "Ty Angláni jsou takoví blbci, ty to udělaj všechno tak jednoduchý." >:D >:D -
Barrichello 14.12.20 17:31
« Re: Bude na LPG?
Haha, někdo se snaží být vtipnej, i když - pokud si projedeš autoscout nebo mobile.de, zjistíš že to zejména u holandanů pár lidí napadlo.
U RR a auta co není daily je to hodně divný, spíš trapný. Navíc karburátor na LPG umí opravdu dobře v republice tak 5 lidí počítám.
Takže ne, LPG tak fakt dávat nebudu.
Rádio asi výhledově vyměním, alle spíš než za originál za moderní co je v retro stylu pro veterány.
Auto se vyrábělo 17 let, vč. prodloužených verzí od Mulliner Park Ward a jezdil v tom ve své době kdekdo, počínaje Brunejským Sultánem přes lidi jako Whitney Houston, Mike Tyson, královské rodiny a stovky dalších.
Je to design 80 let, je to hranatý. Já mam hranatý auta rád.
Nástupce Seraph má ty hrany jen zakulacený, ale hlavní nevýhodou je motor BMW. Sice V12, ale už to není tradiční RR. Všechny RR od založení do 1997 měly vlastní motory. Takže v tom je ta tradice.
-
Barrichello 14.12.20 14:19
« Re: Vůz pro opravdové gentlemany
Auto mam teprve 3 měsíce, takže nájezd zatím není velký, ale plánuji s tím jezdit coby víkendové auto pravidelně. Tyhle vozy paradoxně nejvíc trpí tím, že jezdí málo a stojí.
Chci si to užít dokud to půjde, než to zakážou, proto sem chtěl levostrannou verzi co jde přihlásit na klasické RZ.
Jinak kdo chce větší výkon, sesterké Bentley má oturbenou 6,75 a výkony kolem 300 Hp -
Barrichello 12.10.23 15:24
« Re: Parametre motora
Ty výkony se lišily v průběhu let a informace sou brané z techničáku nebo ze stánek co se věnují Silver Spirit. Výrobce v té době výkon oficiálně neudával, resp. udával že je dostatečný.
Ono to není ani podstatné, RR není o tom vymetat s tím okresky. Od toho je Jaguar XJR :-) -
okoloidúci 12.10.23 09:13
« Parametre motora
V recenzii je uvedené "Motor má výkon 240 HP, má dva karburátory SU (Skinner-Union), rozvod OHV, vrtání 104,1 mm, zdvih 99,1 mm, komprese 9,0, dva ventily/válec, točivý moment 450 Nm při 2000 ot/min."
Len tak zo zvedavosti; pozeral som parametre tohoto modelu aj na: [odkaz]
Keď kliknete na "VIEW THIS CAR DETAILED SPECS AND GALLERY", zobrazia sa ďalšie podrobnosti o motore; súhlasí vŕtanie, zdvih, 2 karburátory a OHV rozvod, kompresný pomer, avšak výkon a krútiaci moment sú 200 HP pri 4 000 ot/min a 540 Nm pri 2 000 ot/min. Je ten Váš nejako upravený?
-
Barrichello 02.01.21 23:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Vůz pro opravdové gentlemany
Jinej sem zrovna doma neměl, takže tak, nepiju tu alkohol zrovna po litrech, dám si občas panák na chut. Ne všechno kupuju, občas i něco dostanu za to že někomu pomůžu nebo poradím.
No a Bohemia Crystal je docela slavná značka, ta RR zrovna nedehonestuje.
Ta fotka byla jen taková momentka, jak by měla vypadat výbava gentlemana co sedí vzadu a k čemu se tam použít piknové stolečky :-) Jinak každej si tam dá co pije a kouří on.