Recenze

Badalucio (muž 34 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Volkswagen Golf 1.9 TDi GTi

9.80 Uživatelé

Hodnoceno: 37× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8
Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 13 Volkswagen Golf, foto 14 Volkswagen Golf, foto 15 Volkswagen Golf, foto 16 Volkswagen Golf, foto 17 Volkswagen Golf, foto 18 Volkswagen Golf, foto 19 Volkswagen Golf, foto 20 Volkswagen Golf, foto 21
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Golf III Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:207000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 81 / 110 * kroutící moment [Nm]: 235 / 300 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 / 8.6 * maximální rychlost [km/h]: 205 / 210 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 17 * zavazadlový prostor [l]: 330 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.2 / 6.4 *

Popis vozu

Zhruba před pěti lety jsem přemýšlel o koupi nějakého vozu a jelikož už tehdy jsem byl velký fanda tuningu a VW, tak jsem vybíral nějaké upravené auto. Konkrétně jsem sháněl vw golf 3 TDi 81KW, kterých u nás bylo samozřejmě málo. Asi tak po měsíci hledání na internetu jsem našel inzerát na prodej golf 3 20 jahre gti TDi. Neváhal jsem a během několika následujících dnů jsem se stal majitelem. Sice nebylo auto na 100% takové jak jsem si přesně představoval, ale říkal jsem si, že postupem času si ho předělám podle svého gusta. Výbava automobilu je poměrně slušná. Elektrická přední i zadní okna, elektrická zrcátka, el. ovl střešní okno, palubní počítač, sportovní sedadla a hudební systém včetně ekvalizéru značky NOKIA. Jediné co auto postrádá je klimatizace. Tehdy auto mělo stříbrnou metalízu, číré přední světlomety Hella, přední nárazník RS look, vyhlazené páté dveře, zadní nárazník s domečkem na SPZ, zamračenou kapotu s podivným airbrushem, pokovená okna, plastové blatníky a prahy. Auto stálo na šestnácti palcových discích se šířkou 9" s pneu 215/40 r16. O snížení vozu se staraly snížené sportovní pružiny. Sportovní vzhled zadní části dodal výfuk Remus, který však nezměnil u TDi ani trochu zvuk. V interiéru byl sportovní volant Victor.

Postupem času mě však všední design vozu omrzel a chtěl jsem ho trošku pozměnit, ale nakonec byla změna docela velká. Auto dostalo nové 17" disky AEZ excite dark o šířce 7.5" s pneu 215/35. Sportovní podvozek KONI stavitelný na výšku i tuhost. Kola byli povysunuty z blatníků pomocí rozšiřovacích podložek o tloušťce 2 a 3cm. O přední část se postaral nárazník CSR s mlhovkami a světla angel eyes od firmy sonar, včetně xenonů. Na zadní části vozu přibyla nová LED světla a zadní nárazník. Na pátých dveřích zmizel zadní stěrač. Velkou změnou prošly boční linie vozu. Byly ostraněny plastové blatníky, lišty dveří a boční blinkry. Dveře a blatníky byly následovně zavařeny a vyhlazeny. Auto dostalo nová zrcátka s LED blinkry.

Nakonec klempířské práce následovalo nekonečně dlouhé broušení a kitování. Zhruba po dvou měsících auto vyjelo z lakovny a dostalo lak ELECTRIC ORANGE z produkce Ford, konkrétně z vozu Ford Focus ST.

Exterier je viceméně hotový a tak následují úpravy interiéru. O zvuk se stará autorádio kenwood KDC-W7534U a komponentní reproduktory impulse. O zesílení se starají dva zesilovače, infinity o výkonu 2x100W RMS a druhý neznámé značky o výkonu 4x70W RMS. Zvýraznění basů doplňuje tuba americké značky Crunch o výkonu 300W RMS. Do budoucna bych chtěl celý interiér potáhnout béžovou, nebo bílou kůží.

Motor dostal novou mapu do řídící jednotky tzv. chiptuning a sportovní vzduchovou vložku Green. Výfuk přišel o katalyzátor a středový tlumič, tudíž už má auto i nějaký zvuk. Se všemi těmito úpravami by měl mít motor kolem 150ps. Zrychlení vozu z 0 na 100km/h podle GPS je 8.6 Sekundy, z původních 10.5
Spotřeba se mírně zvedla z 5.2 l/100km na 6.4 l/100km. Maximální rychlost je 210 km/h podle tachometru.

Silné stránky

Nízká spotřeba
Celková spolehlivost
Nízké servisní náklady
Pružnost motoru
Stavitelný podvozek

Slabé stránky

Hlučnost motoru
Výdrž turbodmychadla
Občasné problémy s elektronikou (okna, abs)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Automobil jezdí pravidelně na servis (olej, filtry, rozvody). Jediné co se muselo vyměnit bylo turbo a ložiska zadních kol.

 


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
1

Díky nízkým nárazníkům, je vůz velice nepraktický

prostornost
7
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
2

Auto je velice tvrdé skrz podvozek KONI

provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
6
spotřeba
10
hlučnost motoru
4
kvalita sedadel
9
brzdy
9

Brzdy jou velice spolehlivý, protože v sérii se na model 20jahre gti dávali brzdy, nápravy i podvozek z VR6

zavazadlový prostor
6





Blesk.cz

Dívka (10) v Plzni vypadla z okna: Matka ji držela za ruce, popisují svědci a mluví o vážné nemoci

Dívka (10) v Plzni vypadla z okna: Matka ji držela…

Obrovská tragédie se odehrála ve středu v Plzni. Dívka (10) vypadla z okna a její matka následně skočila za ní.…

Letový dispečer neunesl rozchod. Expřítelkyni hrozil, že nechá srazit letadla

Letový dispečer neunesl rozchod. Expřítelkyni…

Pasažéři dvou letadel nad australským Brisbane si prožili drama, o kterém ani nevěděli. Zatímco v poklidu…

 

iSport.cz

Po 13 prohrách skalp Třince. Můj gól? Jako ráno při bagu, smál se Baránek

Po 13 prohrách skalp Třince. Můj gól? Jako ráno při…

Udělali zatím jen malý krůček, ale pro Litvínov to může být velký skok. Na Hlinkově stadionu se zase tleskalo a…

Breite mizí z Liberce. Jak ho po sporu s Hoftychem zlákala Olomouc?

Breite mizí z Liberce. Jak ho po sporu s Hoftychem…

Chtěl zmizet. I Slovan si to přál. Na chvíli se Radim Breite ocitnul dokonce v libereckém béčku, v prvním týmu…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: Kupředu s Milionem chvilek pro demokracii, zpátky ni krok

Marek Stoniš: Kupředu s Milionem chvilek pro…

Spolek Milion chvilek pro demo­kracii pro mne znamenal od počátku paradox: spolek plný docela sympatických cílů,…

Na cestách po Indočíně, bývalé francouzské kolonii na poloostrově Zadní Indie: Dobře utajený park Bach Ma

Na cestách po Indočíně, bývalé francouzské kolonii…

Minh je asi třicetiletý Vietnamec, který nás vítá v návštěvnickém centru národního parku Bach Ma. V tesilkách,…