Diskuse

Ford Focus (2019)

4.2.2025

Když se moje předchozí auto začalo dostávat do věku, kdy se náklady na údržbu začaly nebezpečně blížit zůstatkové ceně, začal jsem se poohlížet po nové,…

 

Ford Focus (Alekks80)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 04.02.  20:08

    Výkon

    Gratulujem k autu a prajem veľa spokojných kilometrov.
    Dosť ma prekvapuje tvoj názor ohľadom motora voči 1,5tsi
    [odkaz]
    Už vôbec nechápem tvoje zrovnanie voči 2,0tsi.
    No hlavne ,že si spokojný.
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 07.02.  15:16

      « Re: Výkon

      1.5 TSI je impotentní motor, jede, ale pokud se v tom svezeš, ten pocit je nijaký, takže možná proto to tak hodnotí, ale i zde na ACZ sprášil Fokus to 110kw TSI i s novějším 1.0 mhev 114kw hlavně v dynamickém zrychlení, takže to zase asi taková raketa nebude.

      2.0 TSI 140kw neznám, ale píše, že by mu stačil na okresce, protože Fokus je tam jako doma a Ofce je žebřińák, ale na dálnici by mu nestačil, takže mne to příjde naprosto srozumitelně popsané
      • 00 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 07.02.  20:25

        « Re: Re: Výkon

        Kedy si skúšal tú 1,5TSI ?
        Ona tá verzia evo2 celkom ožila.Už viacerí čo skúsili (a neboli to fanúšikovia koncernu) boli prekvapený.
        Aj v porovnaní s Oplom 1,5 turbo vychádza veľmi dobre.
        S Octavoiu som nešieľ. Taky Formentor 2,0TSI (140kw) išiel parádne.Verím že Focus 4 ma podvozok dobrý,ale jednotka to nie je.Či?
        • 00 Reagovat !

          foto Alekks80

          Alekks80 19.02.  17:54

          « Re: Re: Re: Výkon

          Asi jsem úplně neosvětlil svoje myšlenkové pochody. Preferoval jsem vůz s kombinací přímého a nepřímého vstřiku kvůli odolnosti vůči karbonizaci. Když budu brát vozy podobného stáří, tak jediná další alternativa (pokud vím) bylo 2.0 tsi. Dnes už ten motor je pouze přímovstřikový, ale jede hodně podobně. Proto jsem ho použil i ve srovnání.

          Aby nebyla mýlka. Octavia, zvlášť s tím dvoulitrem je v některých ohledech lepší auto než Focus a ten dvoulitr je přímo skvělý. Za mě ale zdaleka neodpovídá tomu cenovému rozdílu, takže v některých jednotlivostech a v poměru cena/výkon je Focus lepší volba.

          Ta 1,5 Ecoboost není žádný trhač asfaltu, to ani náhodou. Ale jde po otáčkách až přesně do té chvíle, kdy převodovka sama přeřadí (i v manuálním režimu). Bohužel automat jí občas trochu podráží nohy. 1,5 tsi mi subjektivně přišlo takový dejchavičný, nic to ale nemusí vypovídat o parametrech, koncern ty motory dělá poslední dobou s hrozně lineárním průběhem. A máte pravdu, byla to ta první generace, s EVO II nemám zkušenost.

          Ohledně podvozku, měl jsem i jedničkového Focuse, hatchback 1,8 TDCi 85 Kw. Řekl bych, že prostě tady je pokrok hodně znát. Za mě je ještě lepší. Hodně dělá vyváženost, kdy u MK4 mám vepředu lehký tříválec a tam jsem měl těžkou dieslovou potvoru. Ale třeba MK 1 měla hodně rezervy i v přímém směru, na dálnici ve vyšších rychlostech už tolik nedržela stopu, byla to vyloženě okresková sranda. Tenhle podvozek je vyváženější a umí fakt všechno. Samozřejmě s tím nejezdím na krev, takže v extrému to nejsem schopen porovnat ani u jednoho auta.
          • 00 Reagovat !

            foto idam-i

            idam.i 21.02.  21:21

            « Re: Re: Re: Re: Výkon

            Dnes už kombináciu priamy a nepriamy vstrek nekúpiš.Aj spomínaný 2,0TSI 190 koní od určitého roku (kód z hlavy neviem) prišiel o nepriamy vstrek.
            Pre mňa je 3válec s princípu chybný a cez to sa nevie,ani nechcem preniesť.Keby energiu ktorú venovanú vyladenie 3válcov venovali normálnému motoru,mali by super motor.Či Ford,či Stelantis.
            Bohužial smernice Bruselu bolu jasné.9
            • 00 Reagovat !

              foto Mikesus

              Mikesus 24.02.  22:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Výkon

              koupí se kombinace přímého i nepřímého, ale je potřeba se podívat jinam než ke koncernu no.
              • 00 Reagovat !

                foto idam-i

                idam.i 27.02.  22:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon

                Ktoré to sú a zároveň poskytujú aj primeraný výkon.
                Hyundai 1,5 Dpi určite neposkytujé poriadný dynamiku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…