Audi TT (2008)
6.4.2011Tak sem už konečně pořídil nějaké to foto auta, tak se můžete mrknout! Zdravím všechny a rád bych vám tady něco málo pověděl o tomto autě. TTčko…
Audi TT (Adams)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
mecha2020 21.04.2011 22:53
TT
:no: Promiň ale je to desingový paskvil, a nerozumím tomu že za takové peníze co to stojí si musím otvírat stejnéma klikama jako u sociální fábie, ;-\-
Adams 24.04.2011 23:44
« Re: TT
Ano, designový paskvil, který vyhrál v roce uvedení ocenění za nejlepší design roku. Toto auto v porovnání s (předpokládám s tvou a ještě k tomu 1.2HTP) fabií nemá společného asi nic, natož potom kliky od dveří :-)
Jinak TTčko na sebe strhává pozornost kde se objeví, už vím proč, on je to vlastně designový paskvil, to je dobré vědět. >:D
Ještě dodám, že pochybuji o tom, že jsi ty dveře někdy otvíral, natož abys "musel" je otvírat :-)
-
-
"-- skrytý --" 10.05.2011 19:11
Blow-off
Můžu tě uklidnit, že jsi turbíně neulehčil, protože turbo benzíny blow-off maji vždycky. Akorát neodfukuje ven, přepouští to jinam do potrubí, takže to akorát neni slyšet...-
Adams 10.05.2011 23:52
« Re: Blow-off
prosím přečti si něco o technice a pak referuj. Samozřejmně že má blow off v základu, ale recirkulační, tzn, že tlak se vrací zpět do traktu a tím způsobuje "zastavování" turba, takže se turbo musí znova roztočit, když znova přidáš plyn. Říká se tomu takzvaně turboefekt. Tím, že dáš atmosférický blow off ventil, tak tlak se vypouští do ovzduší a nezastavuje turbínu, tím pádem téměř odstraní turboefekt a motor reaguje na plyn spontáněji jako atmosférický. A čím že to šetří turbo? Tím že nevzniká u turba zpětný tlak, který ho zpomaluje, tak šetří především lopatky a celkové opotřebení je nižší(když se musí ze 150 tisíc otáček zastavovat a znova roztáčet tak to už jsou panečku točky, že? :-) )
Doufám, že jsem ti trošku osvětlit funkci tohoto jednoduchého zařízení :-)
-
-
JanPribik 10.05.2011 23:36
Konečně!!!
Ahoj,
neber to nijak špatně, jen neznám žádného majitele téhle krutokáry, tak se ptám tebe.
Připadáš si za volantem jako chlap?
Možná podnět k diskuzi ostatním, jak se díváte na chlapa za volantem takto roztomilého auta?-
Adams 11.05.2011 00:01
« Re: Konečně!!!
připadám si jako ten největší king na světě a baby mně do auta skáčou samy >:D
Teď vážně :-) Přiznám se, že sem asi nepochopil ten pravý význam tvé otázky :-(
Jak myslíš, že si připadá někdo, kdo řídí třeba Logana?
Každopádně jak jsem už zmiňoval, někteří toto auto milují a jiní zatracují, většinou nic mezi. Já osobně si z toho nic nedělám, je to jako u každého, hlavně že se líbí majiteli :-)-
JanPribik 11.05.2011 10:25
« Re: Re: Konečně!!!
ahoj,
správná odpověď, hlavně že se líbí majieli, to je nejdůležitější. Mě prostě připadá moc 4%... ale proti gustu, tisíc lidí tisíc chutí.
A na majitele Loganů nesahej! Pro mě to jsou frajeři, doopravdy. Někdo kdo dává najevo, že auto je pro přesun z bodu A do B, bez toho aby si autem zvyšoval "společenský status" a kašlal na image je frajer. Je potřeba si uvědomit, že každý z Loganistů si mohl klidně koupit jeté BMW 3 nebo něco podobného značkového. Každé auto o majiteli něco říká a majitel Logana troubí do světa : "Seru na to kdo si co myslí" a to je pro mě v dnešním "image" světě hrozně osvěžující.-
-
Adams 11.05.2011 12:26
« Re: Re: Konečně!!!
Přesně jak říká Rubb, mně je opravdu jedno co si kdo myslí. Díky za příspěvek ;-) :yes:
Já proti loganistům nice nemám, vážně, jen to uvádím jako příklad. Někdo jiný narozdíl od tebe by si o nich mohl myslet, že jsou to třeba lidi co nemají žádný vkus. Pro mně to třeba uplně "seru na to co si kdo myslí" zrovna k tomuto moc nesedí, ale třeba je to tak, on je to vlastně i můj případ tahle filozofie :-)
Tisíc lidí, tisíc chutí-v tom 100% souhlasím! :yes:
Jestli to můžu říct na rovinu, nic proti nim nemám, ale raději bych si koupil jak ty říkáš jeté BMW nebo něco podobně značkového, než toto auto. Je to taková krabička na 4 kolech :-)
-
-
-
-
-
Jetty 11.05.2011 10:01
Ahoj
V recenzi píšeš: "Předku dominuje známá maska Audi " singleframe", nízký sportovní nárazník s integrovanýma mlhovkama" - já na fotkách vidím pouze záslepky místo mlhovek, nebo se mi to zdá? 8-s
Ale jinak recenze vcelku povedená, auto bezpochyby taky, takže za 10b. Akorát těch fotek je zoufale málo, pár fotek z parkoviště to nezachrání (například úplně chybí foto motoru, interiéru, kufru...), zatím 8b, když to doladíš, klidně mi napiš - rád se podívám a eventuálně přehodnotím ;-)
Měj se a přeju ať TT slouží :yes: -
-
Trophy 08.04.2012 22:02
TT
Ahoj:-) Je fajn vidět tady někoho s TTčkem v modré barvě:-) Nemůžu si u těch fotek nevzpomenout na můj rok strávený za jeho volantem... Měl jsem (a stále je v rodině, i když už ho nemám já) skoro stejné TTčko, jako ty... 2,0 TFSI, modrá metalíza, 18" kola... Akorát s manuálem (podle mě se k autu hodí líp, než DSG, promiň), jiným designem kol a s S-line podvozkem. Byl to dlouho můj sen a začátkem roku 2011 se mi splnil... Motor úžasně pružný, výkon dostupný okamžitě a "hra" s vyklápěním spojleru na dálnici (zrychloval jsem a koukal do zpětného zrcátka, až se zvedne:-) ) mě nikdy nepřestala bavit...
Jenže... v létě nastal problém... Měl jsem na 14 dní půjčený Megane RS a to auto mě naprosto dostalo... Ty průjezdy zatáček, ta přilnavost... Když jsem se pak s odstupem pár dnů projel po stejných okreskách s TTčkem, byl jsem v šoku... Tam, kde se Megane pod plynem zakousl do asfaltu a držel, TTčko začalo na nerovnostech zběsile odskakovat a já se sunul po tečně ven... Což je dost blbý, pokud jedeš třeba od Žebětína k Masarykovu okruhu a kolem silnice jsou stromy a hlavně občas celkem sráz dolů... K tomu jsem začal vnímat věci, jako příliš přeposilované řízení okolo středové polohy a to byl začátek konce...
Proto jsem na přelomu roku přesedlal na Mégane RS Trophy (viz. moje.auto)... Zní to bláznivě, vyměnit Audi za Renault, ale nemohl jsem jinak...
Takže za auto a barvu :yes: , je to legenda designu a dobře se s ním jezdí i žije, holky skáčou samy do auta, ale není to na hardcore ježdění...