Toyota GT86 (2013)
30.5.2014biela perleť, r.v. 2013, kúpené v oblasti DE Mníchov, 0 km, reexport z Talianska (pre zaujímavosť) Auto som si nechal doviezť kamiónom pri nákladoch…
Toyota GT86 (A86GT)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Pochvala 30.05.2014 12:47 iudex
- sprosta zavist 30.05.2014 13:29 KLingO.KE
- Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo 30.05.2014 14:14 Barrichello
- 3km 30.05.2014 18:39 lichoběžník
-
-
A86GT 30.05.2014 14:26
« Re: Pochvala
Mám ešte XC60, nie som úplny psychopat , iba tak trošku ;-) . Jasné že som sa napočúval sem tam o tom, že je to k ničomu auto, malé, atď...ale mne plní to čo som hľadal a v tomto prípade je mi protinázor z domu...no proste ma nezaujíma :-!
Už sme v ňom šli raz 4...kamošovi asi 3km, to bola krása...ale radšej už nie, malá (1
,5r) bola za mnou ako zcvaklá nožka - no proste to nie je na to stavané...ale isofix je k dispozícii
>:D
môj postreh k pneu, Primacy som sa cítil menej bezpečnejšie a Dunlopy rovnako driftujú ale zároveň úplne inak držia v zákrute (Pezinská Baba ;-) ) Ono Primacy možno nie je zlá guma, ale nie je to obutie pre športové auto.
-
-
KLingO.KE 30.05.2014 13:29
sprosta zavist
normalne sprosto ludsky Ti zavidim :-)
ale aby ma karma nekopala tak Ti zaroven prajem vsetky km bez nehody/poruchy
inak ma zaujalo ze aky moze byt rozdiel v cene pri dovoze oproti nasim dealerom
proste 20k oproti 30k je masaker-
A86GT 30.05.2014 14:28
« Re: sprosta zavist
ja keď som kupoval tak veľmi dobrý kontakt u predajcu mi vedel vybaviť cenu 24,000 netto na predvádzačku vo farbe ktorú som nechcel...z DE som si doviezol i s dovozom za 20,000 EUR netto auto vo farbe ktorú som chcel...vo výbave ako som písal chýba len navi, koža, vyhrievanie...podľa mňa je to fakt veľký rozdiel, preto to u nás nepredávajú
-
-
Barrichello 30.05.2014 14:14
Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
200 Hp na váhu cca 1230 kg + řidič (tedy v reálu cca 1300-1330) není nix extra super výkonného. Ale věřím že to má dobrý podvozek, takže ta radost z jízdy tam bude. Zajímavá recenze jinak.-
A86GT 30.05.2014 14:30
« Re: Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
vieš čo, niekedy mi príde i týchto málo 200 koní masaker, zajazdiť ich so zadným náhonom v premávke a hraničných situáciách, zákrutach. Iste, niekedy by sa hodilo tých 50 navyše, ale naozaj som toto pocítil veľmi málo krát, zatiaľ...uvidíme, možno sa ten pocit časov dostaví, netuším.-
iudex 30.05.2014 15:37
« Re: Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
Barichella neber vážne, to je miestny fanda veľkotonážnych a veľkoobjemových Amerík, ktoré so športovou jazdou nemajú zhola nič spoločné (a možno to berie zo svojho pohľadu, že ani 400 amerických koní nie je nič extra, preto ohŕňa nos nad 200k). 8-s-
Barrichello 02.06.2014 10:27
« Re: Re: Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
Amerických koní sem měl jenom 350, 400 jich bylo britských. To jen tak bokem. Navíc srovnávat 2tunový sedan vyšší střední s lehkým kupé je trochu mimo.
Ale ne, já věřím že i auto s 200 HP pokud je lehké může být zábavné, ale pár koní navíc se vždy hodí. Zas Toyota těžko bude druhý Lotus, který právě všechno sází na nízkou hmotnost a ovladatelnost. Takže nepotřebuje ten výkon.
-
Bully_ 02.06.2014 20:37
« Re: Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
GT86 prave az takova musi vaha, jako se vsude udava, neni. S pohotovostni hmotnosti cca 1240-1260 (podle pramene a asi i vybavy) to je uroven lehkych kompaktnich vozu, avizovany zazrak se bohuzel nekonal. Navic s tovarnim ekoteroristickym naladenim motoru a delsi prevodovkou- treba Hondi K20 o stejnem obsahu i vykonu je uplne jinde, vykonostne i charakterem. Ale ta zase nesplnuje pozadovane EuroXXX... (dosadte si aktualni hodnotu, zitra to bude zase priskrcenejsi :-( )
Spis jde o samotnou koncepci auta, ze je motor vpredu a pohaneny lehky zadek muze trochu klouzat, zatimco predek zataci :-) . Lotus je nejenom jinde hmotnostne, ale i koncepcne. S motorem uprostred (de facto vzadu) ma velkou vetsinu hmotnosti vzadu, takze tolik neklouze a ma o dost vetsi trakci. Lehceji ovladatelna je proto prave Toyota, tim je z podstaty pro spoustu lidi i zabavnejsi. Jet rychle s Lotusem uz vyzaduje umet ridit o dost vic.
-
-
-
woody-alien 30.05.2014 16:52
« Re: Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
Tohle se dá správně posoudit jedině ze sedačky řidiče, a to ještě s ohledem na priority. Pokud nehodláš bojovat o levej pruh dálnice anebo o "Fastest Lap" na Ringu, věřím, že 200 atmosférických koní nemusí být málo a naopak může přispět k lepší ovladatelnosti. Tak či tak, nejdůležitější je stejně to, jestli jsi s autem spokojenej ty. A zdá se, že ty jsi. Takže se přidávám ke gratulacím a užívej dne. ;-) :yes: -
Bully_ 31.05.2014 09:53
« Re: Re: Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
U nas (L), ale i nekde v Nemecku montuje primo garaz Toyota do GTcek kompresorovy kit. Vysledek Stage 1 je cca 280 k a predevsim je vsechno oficialni, se zarukou a s TUV. Ziskas hodne Nm navic a zmizi propad ve strednich otackach. Sam jsem to ale jeste neprojel, ale zmena to muze byt dost velka.
Kazdopadne gratuluji k vybornemu autu za skvelou cenu. Uvazoval jsem o tom samem, ve stejne barve :-) . V zakladu a s pubertalnim Aero Packem, ze si to necham prave okompresorovat. Prusvih je, ze jak sahnes na tak vyvazene auto (zvyseni vykonu), tak se v tom uz vezes: krome techhle cca 6 tis.€ upravy potrebujes jina kola a pneu, jine brzdy, podvozek, ja urcite urvany vyfuk >:D , ... Nakonec je clovek na tak vysoke castce, ze je na urovni aut o tridu jinde a pritom auto porad neni dostatecne "performance". Asi u nej plati dvojnasob, ze ho musime brat tak, jak je, nebo se divat jinam.-
iudex 31.05.2014 12:01
« Re: Re: Re: Těch 100 Koní by se možná fakt hodilo
Súhlasím s Bullym; ak už výrobca nespravil sám výkonnejšiu verziu (s tomu prispôsobenými úpravami), robiť si to dodatočne je vcelku drahá sranda a človek sa môže dostať nebezpečne blízko iným autám. Vymeniť gumy je OK, výraznejšie zásahy, ako meniť atmo motor na preplňovaný aftermarketovo už možno naruší vyvážený a hravý charakter auta a stále s toho Cayman nebude.
-
-
-
-
-
-
-
m.z. 31.05.2014 21:00
« Re: Re: 3km
Dneska jsem si tohle autí zkusil na okruhu v Mýtě a opravdu překvapilo ovladatelností a čitelností, nicméně mi tam schází pořádný motor a lepší brzdy.
Velmi chválím výměnu pneu, asi bych to taky udělal, ale předtím bych je na okruhu zničil >:-[]
Přeju hodně zábavných kiláků a zároveň za odvahu odlišit se i na úkor praktičnosti :yes:
-
-
Bielu perleť som na 86ke ešte nevidel a myslím, že jej fakt svedčí.
Ad pneu: myslím, že úmyslom bolo, aby to auto bolo hravejšie a ľahšie sa s ním driftovalo (práve pre relatívny nedostatok výkonu na čisté powerslidy), inak tie Primacy HP mám na bežnom aute a nemám k nim výhrady.
A ešte ma dostala zmienka o tom, že máš dve malé deti: ja som práve z tohto dôvodu o Toyobaru reálne neuvažoval (hoci teoreticky som si ho niekoľkokrát nakonfiguroval) a som prekvapený, že si do kupéčka išiel; aj keď predpokladám, že máš ako hlavné auto niečo rodinné a veľké, predsalen sú situácie, keď aj druhé auto musí slúžiť rodinným potrebám a tu je kupé 2+2 nie zrovna vhodné. Ale keď Ti to polovička toleruje... :-)
Každopádne ešte raz pochvala za recenziu, prípadne môžeš ešte nejaké fotky pridať.