Diskuse

Honda CR-V (2021)

15.12.2021

Měl jsem A4 Avant B9 (viz recenze), výborné firemní auto, hlavně na dálnice a delší trasy. Jako rodinné auto taky fungovala, ale určitě se dají najít…

 

Honda CR-V (sevi)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 20 Reagovat !

    foto popet11

    popet11 15.12.2021  18:12

    Super recenze

    Klobouk dolů před touto recenzí. Chystám se ji sem na toto auto napsat už víc než rok a teď vlastně ani není potřeba. Vystihl jsi a popsal prakticky všechno, jak bych to asi udělal i já :-)
    Mám verzi Executive hybrid 4x4 přes 2,5 roku a najetých skoro 60 tis. km. S autem většinou jezdí manželka, ale musím říct, že bysme ho klidně koupili znovu - veliká spokojenost.
    Ale drobné chybky se u auta taky najdou:
    - zadní sedadla nejde posouvat - je to škoda, protože je na nich skoro až zbytečně moc místa a dal by se tak třeba na dovolenou krásně rozšířit kufr
    - ani u nejvyšší verze Executive nemůžete mít odvětrávaná přední sedadla a 360-stupňový kamerový systém
    - LED světla svítí sice hezky, ale co si budeme říkat, adaptivní prostě nejsou :-(
    - keyless by mohl být i na zadních dveřích.
    Ale tím snad negativa končí. Kupodivu mi ani nevadí nic moc grafika infotainmentu - je to otázka zvyku. Jízdní vlastnosti, prostornost, podvozek, spotřeba a třeba i velmi rozumné ceny garančních prohlídek v Hondě to pohodlně dorovnávají k plné spokojenosti.
    Věřím, že tvoje recenze a možná i těch mých pár poznámek navíc, někomu pomůže při výběru nového auta.
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 15.12.2021  19:57

      « Re: Super recenze

      Diky za doplnění! Souhlas, že posuvné sedačky by se hodily. Tiguan je díky nim i přes kratší délku podobně využitelný. Tu svou plánovanou recenzi sem určitě dej, jsou tu všehovšudy jen dvě, rozhodně by to ještě nějakou chtělo. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto popet11

        popet11 15.12.2021  21:31

        « Re: Re: Super recenze

        Třeba se k tomu jednou dokopu, ale tys to fakt shrnul všechno ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto St-

    St. 15.12.2021  19:22

    Co dodat

    Mám toto auto 2. rok. Kupoval jsem hlavně kvůli originálnímu motoru. Máme v rodině auto rádi, jen jsem nechtěl kožená sedadla, tak po manželce “pumpuji” sedadlo na zem, ona pak zase úplně nahoru. Nemám rád vytočený motor, tak mě do kopce všichni předjíždějí. Infotainment mi vůbec nevadí. S Apple CarPlay je vše v pohodě. S Android to funguje ještě lépe (navigace na displeji před volantem). Měl jsem 3. generaci CR-V a byla trochu bytelnější, šetřit se musí.. Jen mě překvapuje, že v žebříčcích je u nás Honda tak nízko. Toto konkrétní auto, i jiné Hondy, co jsem měl, byly skvělé.
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 15.12.2021  20:00

      « Re: Co dodat

      Díky za reakci. Do těch kopců vážně pomáhá ten režim sport. Jen se musí zapnout včas, ještě před kopci, aby si stihl připravit baterku.
    • 10 Reagovat !

      foto popet11

      popet11 15.12.2021  21:30

      « Re: Co dodat

      Tak kožená sedadla jsem nechtěl taky, ale přebila to touha mít el. ovládání kufru, paměť na sedadle řidiče a vyhřívaný volant :-)
      Taky moc nechápu, proč se u nás CR-V prodává tak významně hůř než RAV4. Toyota je sice skvělá, ale Honda mi z těchto dvou aut přijde prostě pocitově na vyšším levelu ve všem.
  • 00 Reagovat !

    foto St-

    St. 15.12.2021  19:26

    Málem bych zapomněl

    Děkuji za recenzi, souhlasím se vším!
  • 10 Reagovat !

    foto JirkaVejrazka

    JirkaVejrazka 16.12.2021  13:53

    Hezka recenze!

    Moc pekne napsane! Hondou jsem nejel. Okolo prelomu tisicileti jsem byl fascinovan Hondou Insight (ano, tou prvni, osklivou, dvoumistnou a nepovedenou) a ta me vlastne privedla k hybridum a pozdeji k Priusu. Od te doby jsem ale nemel tu cest.

    Mne se na pohonu od Toyoty libi to, ze dokaze maximalne efektivne vyuzit dostupnou energii. Kdezto system Hondy v nizkych rychlostech prevadi mechanickou energii na elektrickou a zpet, zatimco pri primem zapojeni spalovaku ten spalovak musi bezet v pomerne sirokem pasmu otacek a v nekterych rychlostech i mimo idealni energetickou ucinnost. O vyssich rychlostech uz jsi napsal sam :-)

    Sorento (a obecne Hyundai/Kia) by se ti asi nelibilo. To propojeni spalovaku s sestistupnovou prevodovkou je tezky sok pro nekoho, kdo uz zazil hybridni pohon od Hondy nebo Toyoty, o EV nemluve :-) Zvlast v rezimu "Eko" a nizkych rychlostech ma sklony docela cukat a rozmyslet se, ktery motor zrovna pusti ke slovu.
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 16.12.2021  20:09

      « Re: Hezka recenze!

      Díky! K Sorentu - zajel jsem se letos podívat na auta na náplavce a vlastně se mi tam hodně líbily jen 2 auta. VW Touareg (který je ale cenově už trochu daleko. V6 TDI by se pro můj režim používání nehodil a plug-in je cenově úplně mimo moje možnosti) a právě Sorento. Při přímém srovnání se SantaFe na mě působilo mnohem lépe, luxusněji. Nechal jsem si ho i nacenit (1.6T-GDI HEV 4X4, TOP) a na tu velikost auta a výbavu mi přišla naceněná rozumně. Nakonec jsem ji ale nebyl projet. Po projetí CRV jsem zjistil, že mi dobře vyhovuje a bylo to takové osvobozující zjištění, že nemusím šetřit na Tuareg, ani na Sorento, že CRV úplně vyhovuje. Jak jsi se zmínil o té převodovce - mě překvapilo, a dočetl jsem se to až tady v jedné recenzi, že i plug-in VW v EV režimu řadí přes 6 stupňové DSG. Takže pokud se člověk těší na plynulou EV jízdu, může být trochu zaskočený a zklamaný.

      Toyota vs. Honda - ono se trochu energie ztratí i v té eCVT převodovce, ale je pravda, že účinnost (efektivita) hybridu od Toyoty bude lepší, a kombinovaná spotřeba ve finále nižší. U Hondy se ten pevný převod spíná jen při nízké zátěži - jízda ustálenou rychlostí 70-120, mírné zrychlování. Jakmile přijde potřeba zrychlení, nebo třeba kopec, pohon přepne do režimu elektrocentrály, aby se benzínový motor neptrápil. Člověk to pozná podle grafiky, a pak taky podle zvýšení otáček. V rychlostech nad 120 to také běží v režimu elektrocentrály. Prostě ten pevný převod tam sice je, ale pro vlastnosti auta není úplně určující, kdyby člověk nesledoval toky energií, neví o něm.
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaVejrazka

        JirkaVejrazka 16.12.2021  21:07

        « Re: Re: Hezka recenze!

        Jo, Sorento se za tu cenu velmi povedlo, myslím. Ale taky má spalovák i elektromotor před šestistupňovou převodovkou a s hladkostí eCVT se to prostě nedá srovnávat.

        O tom pevném převodu jen při víceméně konstantní rychlosti vím. Ale konstatní rychlost při sedmdesátce a při stodvacítce při stejném převodu znamená jiné otáčky motoru a jsem přesvědčen, že celý tenhle rozsah otáček nemůže být v ideálním pásmu účinnosti.
        • 10 Reagovat !

          foto sevi

          sevi 17.12.2021  08:12

          « Re: Re: Re: Hezka recenze!

          On ten převod je hodně dlouhý, takže tam zase tak velký rozdíl otáček mezi 70 a 120 není (škoda, že se nedá na přístrojovém štítu vyvolat otáčkoměr, mě by zajímalo, jaké otáčky to točí), ale něco na tom, co píšeš, bude, je fakt, že ta RAVka je zvláště ve vyšších rychlostech (100+) úspornější.
          Díky za postřehy a doplnění!
  • 10 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 16.12.2021  19:49

    Pěkné

    Moc hezky napsaná recenze. Přidej ještě pár fotek, ať si můžeme prohlédnout auto ze všech stran a detailů.

    Ohledně zkusenosti s autem, jen krátká predvadecka před skoro 3 lety, musím si říct o něco delšího trochu a oživit si to.

    U rav4 mi nepřišlo nějaké špatné odhlučnění, ale s rav4 klasikou jsem jel naposledy při uvedení na trh, tedy taky 3 roky a mohlo se to i nějak změnit od té doby, , pak už jen s PHEV a ta byla odhlucnena hodně dobře.

    Určitě v porovnani s corollou je CRV tišší, s rav4 nejsem schopen aktualne říct. A s Highlanderem je to nefér srovnání, stejně jako s tou PHEV rav4, to jsme cenove jinde. Cukani u rav4 jsem si nevšiml, u HL občas jo při specifických podmínkách v nízkých rychlostech při plném rejdu, tak awd-i nějak způsobí ubrání a následném přidání vykonu ne úplně sjednoceně. Možná to bylo u RAV4 stejne, jezdil jsem s klasikou jen s 2wd.

    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 16.12.2021  20:21

      « Re: Pěkné

      Děkuju! Fotky doplním. A díky i za pěknou recenzi na Higlander! Přišlo mi, že v RAV4 člověk docela zaznamená přechod mezi pohony, vnímá, že je tam více režimů. U CRV ne... Samozřejmě v zátěži slyší vytočený motor (to je u obou stejné), ale nastartování spalováku a přechod do EV režimu v CRV člověk běžně pozná jen podle grafiky. Z části je to tím, že i v EV režimu vydává CRV určitý zvuk (pro varování chodců).

      CRV jezdí jako elektromobil. Je to elektromobil na benzín a mě to přijde fakt příjemný.

      RAVka, a obecně hybrid Toyoty, zas asi nemá konkurenci v efektivitě - resp. má konkurenci u Fordu, který Toyotí systém bez okolků okopíroval. Hondí systém se zase chystá okopírovat Nissan (u představení nového Qashqai informoval, že přijde sériový hybrid e-Power, kde bude spalovák fungovat pouze jako zdroje elektřiny pro elektromotor).
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaVejrazka

        JirkaVejrazka 16.12.2021  21:11

        « Re: Re: Pěkné

        Ford to myslím od Toyoty neokopíroval "načerno", v minulosti tam byla nějaká docela úzká spolupráce na poli hybridů a asi to mají licencované nebo tak nějak. Matně se mi to vybavuje, na detaily si nevzpomenu.
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 16.12.2021  22:45

          « Re: Re: Pěkné

          Toyota nějak nabízela i tuhle technologii nějak výhodně.
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 16.12.2021  20:41

      « Re: Pěkné

      Ještě k RAV4 plug-in - zdá se, že každý, kdo s ní jel, tak na něj udělala velký dojem. Podle všeho je to raketa. Tuhle RAVku bych bral :-). Jen je tam otazník nad tou cenou, která je oproti full hybridní RAVce nasazená strašně vysoko...
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaVejrazka

        JirkaVejrazka 16.12.2021  21:13

        « Re: Re: Pěkné

        Jo, ona těží z poměrně velké baterky proti jiným plug-inům (s výjimkou Mercedesu a možná Volva nebo DS?) a dost silného elektromotoru, který je stejně výkonný jako ten spalovák. A když se dají dohromady...
      • 00 Reagovat !

        foto Mikesus

        Mikesus 16.12.2021  22:45

        « Re: Re: Pěkné

        jede hezky v přímce, zatáčky no. Váha je znát. Nicméně i na dálnici se rozjela dost pěkně. Až si člověk říkal, škoda toho omezovače, protože na něm jsi doslova za pár vteřin.
        Já ji měl též v hledáčku, ale upřímně, za stejné peníze RAV4 PHEV nebo Highlander, tak mám jasno, i když je RAV4 mnohem rychlejší a s výhodou EL značek.
  • 00 Reagovat !

    foto Loptos

    Loptos 16.12.2021  22:55

    Toyota vs Honda

    Diky za recenziu. Dlho som premyslal nad CR-V ale nakoniec zvitazila Camry. Ano su to hruska s jablkami ale mal som Civic, chcel som hybrid a Honda ma len CRV. System v Honde fungoval perfektne, dynamika do 120 bola prikladna, ale vadila mi slabsia dynamika nad 130km/h kde Toyota stale leti relativne slusne kde sa pohybujem na dlhych dialnicnych presunoch, tak, ako pises. Vtedy este bola k dispozicii blackline, ktore ma chytila za srdce. nakoniec som sa ale s Camry dostal na o vela lepsie peniaze ako v pripade CRV. nech auticko sluzi, mat potrebu druheho auta do rodiny, je to jasna volba. Oproti RAV je to lepsie auto aj za mna.
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 17.12.2021  08:19

      « Re: Toyota vs Honda

      Díky za comment. Naprostý souhlas, že dálniční raketa CRV rozhodně není, a pokud bych měl v jízdách převahu dálnic, nevybral bych si ji. Ale to asi ani RAVku, na dálnici je pro mě stále nejefektivnějším pohonem diesel, zvláště u vyššího SUV.
      Blackline vypadá výborně, zvenku i uvnitř (hodně se mi líbí, jak jsou všechny lišty laděny do tmavé barvy, interiér vypadá decentněji, luxusněji). Já jsem v autě nechtěl kožené sedačky bez odvětrávání. Ale teď, po čase používání CRV mám pocit, že se k charakteru toho auta kožené sedačky vyloženě hodí -- taková ta americká plavnost podvozku, široká křesla bez výrazného bočního vedení, prostě mi do toho začala kůže pasovat, a možná škoda, že jsem se nad výbavami více nezamyslel. Ale ve chvíli koupě jsem měl jasno - kožené sedačky bez odvětrávání ne = jediná volba, výbava Elegance.
      Ať Camry také dobře slouží!

    • 00 Reagovat !

      foto popet11

      popet11 17.12.2021  15:05

      « Re: Toyota vs Honda

      A nechceš na Camry napsat recenzi? Chtěl jsem ji koupit taky - perfektní auto. Ale pak jsem se svezl s "bráchou" Lexusem ES a bylo vymalováno ;-) S Hondou CR-V se mi to v rodinném vozovém parku bezvadně doplňuje.
  • 21 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 17.12.2021  12:27

    Rodinný ideál

    Pěkně sepsáno. Já CRVčko koupil manželíně. Taky jsem při výběru váhal nad RAV4 a CRV jsem vybral podstatě ze stejných důvodů, plus dalším důvodem pro mne byl lepší pohon 4x4, kdy řešení od Toyoty s dvěma elektromotory není optimální, a taky design, tahle Honda se mi prostě líbí.

    Tohle auto je dokonalý rodinný ideál, úžasně prostorné, přitom to nemá 5 metrů, takže bezvadné i na skákání po městě, po školách, kroužcích a nákupech, kde to navíc je opravdu úsporné. Světlá výška dovolí kde co a auto překvapuje i výkonem, elektromotor za to umí vzít. Papírově podstatně silnější Toyota jede v podstatě stejně, rozdíl se projevuje opravdu až nad 130 kmh.

    Nicméně dojel jsem s tím i 1000 km do Chorvatska, byť mám druhé auto na dálky vhodnější, chtěl jsem Hondu vyzkoušet, a super - křesla parádně pohodlná, autopilot funkční, člověk se jen přidržuje volantu, auto řídí samo. Spotřeba při dálkové cestě na tempomatových 140 km/h byla 7,2 litrů na sto kilometrů, za mne naprosto v pohodě vzhledem k tomu, že to není primární teritorium toho auta.
    • 00 Reagovat !

      foto popet11

      popet11 17.12.2021  15:06

      « Re: Rodinný ideál

      To Chorvatsko s rodinou, pohodlnou a příjemnou jízdu a přesně stejnou spotřebu můžu z letošního léta taky potvrdit.
      Je to prostě pohodový multifunkční auto s minimem chyb!
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 17.12.2021  15:20

      « Re: Rodinný ideál

      Díky. Nevím kdo a za co Ti dal palec dolů, já každopádně děkuju za zkušenost a doplnění :-) 7,2l průměr z rodinné dovolené, tzn. naložené auto, převaha dálnic, sem tam zácpa, to je úplná pohoda.
  • 00 Reagovat !

    foto CTRplus

    CTRplus 18.12.2021  14:46

    Opakované startování

    Hezky sepsaná recenze. Mám stejné, půl roku staré, jen v nižší výbavě. S autem celková spokojenost, jen mívám problémy s opakovaným startem. Jezdím často město a jsou dny kdy během dopoledne startuji i 10x v kratších intervalech a už se mi několikrát stalo že jsem musel volat asistenci aby mě boosterem nahodili. Navíc ráno sednu do auta a někdy čekám 3min než se celé auto "probudí". Dle vyjádření prodejce je to normální. Máte podobný problém? ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 18.12.2021  19:57

      « Re: Opakované startování

      Díky za příspěvek. Ani jeden z těch problémů mě zatím nepotkal. A normální mi to tedy nepřijde. 12V baterka sice nemá velkou kapacitu, ale jak nemusí točit startérem, nemělo by to asi vadit... Já mám auto chvilku, tak jsem zvědavý na příspěvky zkušenějších.
      • 10 Reagovat !

        foto pevec1

        pevec1 18.12.2021  20:49

        « Re: Re: Opakované startování

        Zdravím, taky jsem si udělal podobnou radost, ale jen 2WD, cca 3 měsíce. Za mě super.
        S tím startováním se mi to moc nezdá, zatím žádný problém, a nabíhá téměř okamžitě.
        A to jezdím také dosti po městě. Co se týká spotřeby, zatím mám dlouhodobou 5,8. Dálnici ještě nemám moc vyzkoušenou, uvidím v létě.
        Ještě bych přidal postřeh ohledně asistentů. Systém udržování v jízdních pruzích vypnuto. Při častých jízdách např. po okreskách hrůza.
        • 00 Reagovat !

          foto sevi

          sevi 20.12.2021  11:35

          « Re: Re: Re: Opakované startování

          Díky za comment. Jj, systém udržování v jízdních pruzích jsem také vypnul, zapínám jen na dálnici.
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 18.12.2021  21:00

      « Re: Opakované startování

      To vypadá spíš na vadnou baterku.
      U corolly po 2 letech mi odešla. Bylo to, ze jsem dojel po 609km dlouhé trase zastavil na parkovišti na 10 minut a už nenastartuju.
      Pak u Highlandera 2x, ale protoze mi špatně zapojili palubní kameru, takže vybila baterku, pokud jsem 3 dny nejel. Po prepojeni jak měla být je to už ok.
      Takze pokud nemáš taky špatně zapomenou palubní kameru, tak bych to normálně reklamoval. Tohle se přeci stávat nemá. Nevím tedy jak Honda, ale Toyota ani alternátor nemá a nabíjí 12V z hybridní baterie přes DC-DC převodník. Takze ani krátké trasy ani časté startování by to dělat nemělo.
    • 10 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 18.12.2021  21:02

      « Re: Opakované startování

      Případně si pořiď powebanku s boosterem. Stojí asi 1500 a hybrida s tim nahodis úplně v poho. Buď nabíjí telefon/tablet nebo nastartuješ auto v případě potřeby.
      Ja ji po nenastartovani, než jsem se dostal do servisu na prepojeni, pořídil a jednou i pouzil. I v případě že ji nemáš nabitou, tak si ji doma nabíjes dřív než přijede asistence.
  • 10 Reagovat !

    foto spacesurfer

    spacesurfer 20.12.2021  09:40

    Gratulujem !

    Výborná recenzia, vždy oceňujem takéto info od užívateľov, lebo testy na webe bývajú jednak často hyper-kritické alebo neobsahujú takéto user-info, ktoré sú pre potenciálneho záujemcu dôležitejšie ako plač nad vekom infotainmentu. Mali sme Hondu Civic a vymenili sme ju za Toyotu Corollu Hybrid... aj preto, lebo Honda nemá kompaktný hybrid. Americký Insight je pritom krásne auto s principiálne zhodným pohonom ako má tvoja CR-V. Je to sedan, tak asi preto ho do Európy netačili... škoda :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 21.01.2022  11:40

    Pěkná recenze, ale...

    ... jak píšeš, je to prostě do města a kolem něj.
    Ten zvukový projev a ta spotřeba na dálnici 7,1 je docela nelichotivá hodnota. Osobně jezdím dalnici v zimě za 7,5 a v létě za cca 7 a to mám 3.0 TDI.
    Nevím, ale nějak se mi ten pokrok vytrácí a přemýšlím, jestli to zelené směřování dopravy za každou cenu má skutečný smylsl. Podle mě ne a měly by se prodávat všechny vozy tak aby si každý vybral dle preferencí. Já třeba vím, že protože jezdím hodně dálnice, tak si takové auto, jako máš ty, nikdy nekoupím.Stejně tak jako si asi nikdo nekoupí moje, když chce jezdit po městě.
    • 00 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 21.01.2022  13:47

      « Re: Pěkná recenze, ale...

      To si nejako myslíš - jeho auto bude zakázané tiež. Povolené bude len čisté elektro. Takže hučať ti to nebude, len budeš počítať, či máš ísť 80km/h a urobiť o nabijanie menej ako pri 130km/h ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 22.01.2022  22:43

      « Re: Pěkná recenze, ale...

      to je spíš nelichotivá spotřeba pro to TDI, pokud není v SUV, ale klasickém sedanu/kombíku. 7,1 benzinu na dalnici v SUV, to je naopak podle mého skvělé.
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 24.01.2022  13:08

      « Re: Pěkná recenze, ale...

      Souhlas, každý typ pohonu se hodí pro nějaké užívání, s určitým profilem jízd. Tohle hybridní CRV je podle mě fajn univerzální rodinné auto pro někoho, kdo má převahu městkých a příměstkých tras (kde je velmi pohodlné a efektivní). A ví, že na dovolenou ho to auto taky spolehlivě doveze, byť s horší spotřebou a horším projevem motoru na dálnici, než nafťák.
      Pokud někdo jezdí převážně dálnice, tak tam nic lepšího a efektivnějšího než diesel neexistuje, a asi ani nebude existovat. Dieselové motory dávají smysl a měly by zůstat jako varianta (např. přezbrojit SQ7 z nafty do benzínu a říkat tomu ekologie, to nevím. Stejně, jako je podle mě škoda naftového Kodiaqu RS).

      Jak se neštítím dieselu, nebránil bych se ani čistému EV, jako druhému autu do rodiny. Když má člověk možnost dobíjet doma, proč ne.

      Ta moje spotřeba 7,1 byl mix, ve kterém byly převážně dálnice, ale taky krajské silnice (z ČB až k Freistadtu), obce,... Čistá dálniční spotřeba bude vyšší (7,5l a víc), ale i to mi na benzínové SUV velikosti CRV přijde jako naprosto přijatelná hodnota a mě vlastně příjemně překvapila.

  • 00 Reagovat !

    foto jeremy82

    jeremy82 13.03.2022  11:15

    gratulujem k autu

    Ahoj, tiež som kúpil CRV a výber neľutujem. Mám ju asi 1 mesiac a zatial asi 1000km (jedna nádrž). Vyberal som medzi RAV4 a CRV, v oboch som sedel, ale toyota mala v interieri pár lacných detailov, ktoré sa mi nepáčili. Mimochodom Toyota sa vyrába v Rusku, Honda v Japonsku. Tiež som uprednostnil, ak píšeš Ty, väčší komfort pri cestovaní, lepšie odhlučnenie, plynulejší rozjazd pred mrštnosťou, lepším zrýchlením a o niečo lepšou spotrebou. Inak auto jazdí len po meste a v blízkom okolí a prvá nádrž vyšla na 6,8.
    • 00 Reagovat !

      foto sevi

      sevi 14.03.2022  09:03

      « Re: gratulujem k autu

      Díky, a taky gratuluju k autu, ať dělá radost.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…