Volkswagen Golf (2018)
28.2.2021K výběru ------------ Následovníka svého relativně obyčejného Golfu 6 1.4 TSI DSG Highline jsem vybíral hodně dlouho. Asi i proto, že jsem se…
Volkswagen Golf (maca02)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Rasto 20.05.21 15:27
« Asistenti
A máš tam adaptívny tempomat? Ten znepríjemňuje jazdu po diaľnici mne. Je fajn na jazdu po okreske/dedine za niekym, kto mení rýchlosť, ale na diaľnici skoro nepoužiteľný ak nie je prázdna. Samozrejme prepnúť do hlúpeho módu sa to nedá.
Inak môžem potvrdiť, že predkolízny asistent dáva oveľa viac false alarms ako obdobný systém od toyoty. -
Aspon 17.04.21 09:56
« Re: Re: letní pneu
Tak na štítku je uvedená venkovní hlučnost, ale hlučnost v autě může být jiná. Jinak ty Fuldy jsou vyráběné stejným koncernem Goodyear / Dunlop a pokud hledá člověk opravdu primárně tiché a pohodlné pneu, které i dobře drží, tak jsem nenašel zatím vhodnější. Sám je mám v plánu kupovat na Avensise. -
maca02 16.04.21 21:30
« Re: letní pneu
Já zase na tichou jízdu dám, takže do Dunlopek klidně půjdu, nenašel jsem parametrově nikde tišší gumu. A já zrovna teda nejsem tak moc na to "co patří a co nepatří" na ostrého Golfa. Mně ten hluk dost obtěžuje. Díky v každým případě za potvrzení.
Mimochodem ta Fulda je za dost zajímavou cenu! -
maca02 01.03.21 15:49
« Re: suché DSG
Na DQ200 jsem opravoval spojky ve 40k km a mechatroniku asi v 90 (už se nepamatuju přesně). Jednou mi v tom měnili olej, někdy tuším okolo 70k km, byla na to tenkrát nějaká akce.
Mechatroniku už jsem platil ze svého, zbytek šel ale za VW.
Jezdil jsem mimo město, takže u mýho relativně bez problémů. Při popojíždění bylo ale znát únava toho stroje po důkladném zahřání motoru a převodů. Pak to cukalo víc a chtělo to citlivou nohu na plynu a rozjíždět se určitým způsobem, pokud šlo o to popojíždět opravdu jen v kolonách o 4 m. Zvládal jsem to dobře, ale měničový automat to nikdy nebyl (jistěže).
Převodovka nikdy necukala, pokud jsem dal tak řekněme 25-40 % plynu při rozjezdu a nebo plnej kotel.
I rozjíždění v kopečkách v nákupákách se dá naučit, chce to trochu cviku a určitou míru plynu tak, aby se to rozjelo a ještě neprohráblo. Většinou lidi zazmatkujou a dávaj plynu moc a je to daný většinou i tím (čistě hádám), že s takovými prudkými výjezdy se nesetkáváme nikdo moc často tak to pak v pudu sebezáchovy prošlapáváme víc a ono to pak prohrábne. Pro mě je to spíš sranda, pro někoho spíš trapný moment. Osobně jsem to nikdy moc neřešil.
Měl jsem tu čest se svézt s novým 1.5 TSI + DQ200 a ta převodovka byla dál - byla prostě plynulejší. Auto mělo 40k km a část těch mých problémů tam prostě nebyla. Těžko říct, jestli to bylo jen nájezdem, ale tvrdilo se, že údajně bylo víc updatů hw spojek a že poslední verze jsou lepší. Po mojí zkušenosti bych přisvědčil a uvěřil tomu. Na druhou stranu jsem zase jel se studeným autem ... -
maca02 01.03.21 12:21
« Re: Světla
Hm, tak to dobrá práce, díky! :-)
Vzal jsem je tady do lesa a spadla mi brada - svítí fakt dobře a co je neméně důležité je, že fungujou co se týče všech těch senzorů a natáčení. Aby to svítilo líp, musel bych nejspíš jít o třídu výš a přitlačit tak milion za nějaký Matrixy u Audi či BMW 5er a nebo 3er + lasery. -
iudex 01.03.21 09:32
« Univerzál
Blahoželám k parádnemu autu. Zvlášť v dnešnej dobe šetrenia a emisného škrtenia sa javí predošlé GTI ako super kauf. Sám so ho 4 roky vlastnil a nemôžem povedať jediné krivé slovo. Skutočne auto na každý deň, ja som mal 18ky a z hľadiska komfortu úplne v pohode, aj po meste (na 18" to ani nepotrebovalo DCC). Naopak na to, že to bol univerzál, bolo prekvapivo schopné na okreskách aj na okruhu, pravidelne som chodil na Slovakiaring a najmä po prezutí na lepšie gumy to bolo prekvapivo schopné, viac, než by naznačovali (na prvý pohľad skromnejšie) výkonové parametre (ono je známe, že v reále tam bolo viac koní). Jediné, čo som vylepšil, bol zvuk, ten sa mi zdal v sérii moc nenápadný a dal som ladený výfuk (cat-back), potom to bolo to pravé orechové.
Sám by som teraz silne zvažoval, či kúpiť osmičku, ako píšeš v mnohých ohľadoch je to krok späť a jediné, čo by som bral, je Clubsport (300 koní a ostrejšie naladenie), alebo Rko (320k a sofistikovaná štvorkolka). Aj to by som asi počkal na facelift, či nespravia niečo s tým infotainmentom. Ale zase tie ceny, keď to porovnám s cenami GTI 7, tak je to dramaticky drahšie a pomaly sa nedá hovoriť o "ľudovom vozidle".
Tak nech jazdí a robí radosť. :-)
Na tom tempomatu mi subjektivně vlastně vadí nejvíc jen to, že tlačítka na volantu pro jeho ovládání nemají vůbec žádnou hmatovou odezvu a já mám tendenci koukat pod palec, což jde samozřejmě proti bezpečnosti. G6 měl tlačítka určitě lepší, s výraznějším tvarováním. Už se zase šetřilo ... ach jo.
Nešel by vypnout ten předkolizní asist bez toho aby se vyřadil z provozu adapt tempomat?
Dneska jsem dostal další false alarm. Je to mizerně udělanej krám! Ten zvuk už mi dokonce přestává vadit jak je to často >:D Už u toho leknutím nenadskakuju! >:D