Volkswagen Golf Plus (2012)
8.1.2021Golfa 7 – stodesítky z předchozí recenze jsem se již dostatečně nabažil, tak šel po 2 letech k dalšímu zájemci. Teď byla na řadě manželka. Golfa plus…
Volkswagen Golf Plus (Verny_2013)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 14.02.21 14:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG
Jedná věc je co píšou na netu a manuálu. Druhá zda a za jakých okolností to skutečně vadí či nevadí. Moderní dvouspojky už umí volnobežku, tyhle starší ne. Softwarově je ale určitě na zařazení D za jízdy připravena. Zařazení je plynulé jako při běžném přeřazení. Já to ale dělám zcela výjimečně, když vím že na D1 mě čeká 2 km z kopce. -
Verny_2013 13.02.21 20:21
« Re: Re: Re: Re: Re: DSG
Při vyzvednutí auta po opravě mi servisní technik VW řekl, že vyřazení za jízdy na N není problém. Zpětné zařazení D může být problém. Když už, tak by mělo být bez plynu, aby se nadměrně nenamáhaly spojky. A teprve až bude rychlost zařazená, tak přidat plyn. Nicméně doporučil to dělat co nejméně. -
SCHROJF 14.01.21 15:13
« Re: Re: Re: Re: DSG
Ešte keď mala žena Golfa, som sa to pýtal vo VW technika, a ten mi povedal, že N je tam len nato, keď Ťa počas poruchy niekto ťahá na lane...a nedoporučoval mi vôbec N počas jazdy používať.Keď stojím na semaforoch, stojím na brzde, a keď viem, že budem stáť dlhšie dám P... :-! -
Verny_2013 13.01.21 13:40
« Re: Re: Re: DSG
ahoj, Tak ono asi záleží jestli máš suché spojky DQ200, nebo mokré DQ250. Pak samozřejmě nájezd a údržba. Ale k řazení jako procesu nemám výhrady. Horší je to s logikou dle software. Ale chci se zeptat jak vidíš neutrál za jízdy? Vadí/nevadí. Jinak k čemu tam poloha neutrál vlastně je? Když zastavíš na křižovatce a stojíš na brzdě tak je to vždy v neutrálu automaticky. -
Verny_2013 10.01.21 17:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi dobrý
Jo tomu rozumím. Ale ty automaty jsou všeobecně naladěny aby pracovaly v nejnižších možných otáčkách. A není to problém jen DSG od VW. Ale souhlasím, když na to v otáčkách <1400 šlápneš podřadí o 2 někdy i o 3 stupně. Tím ten motor ochrání od LSPI, jak píšeš. U mého auta bych přivítal, kdyby software začal řadit někde kolem 1600 ot a citlivější kalibraci plynu. Při mírném přidání plynu aby podřazoval jen o 1 stupeň, tak jak je to obvyklé u manuálu. -
Verny_2013 09.01.21 23:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi dobrý
To chceš říct že nahradili 1,5 EB 110Kw s manuálem 1,0 EB 118 Kw a ten větší má problémy s LSPI a ten menší nemá? To snad ne. Spíš jsou za tím papírové emise. Ten 1,5 EB dál má dál Fiesta a Puma ST, Kuga. Má různé naladění ale základ je stejný. -
Verny_2013 09.01.21 22:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Asi dobrý
Zatím nejlepší tříválec co jsem jel byl 1,5 EB ve Focusu. Jel objektivně dost dobře, ale konstrukce se projevovala i u něj. Teď ho dávají jen s automatem, asi aby to lidi kupovali co nejmíň. Buďme rádi za těch pár 4 válců co ještě zbývá. A ty brzo stejně dostanou elektrický doping a +200 Tis. Budoucnost není zrovna zářivá. -
-
Verny_2013 09.01.21 20:21
« Re: Re: Re: Asi dobrý
S CX 3 jsem už jezdil, je to M2 na chůdách. Zvenku velká, uvnitř malá. Podvozek je příliš uskákaný a na dírách mlátí. To spíš bude CX5 v benzínu. Vitaru moc neznám, ale v testech je to chválené auto. Ale jedno mohu říct už teď, nic s 1,0 TSi, ani jakýmkoliv jiným tříválcem to určitě nebude. -
Verny_2013 09.01.21 20:16
« Re: DSG
tak máme najeto ( převážně žena ) nějakých 13 000 Km od koupě. Silnice/dálnice/město tak po třetinách. Jak jsem psal v recenzi, převodovka řadí pěkně, rychle, necuká, popojíždění ji nevadí. Žena je maximálně spokojená. Mě ale otravuje ta tvrdošíjná snaha držet za každou cenu co nejnižší otáčky. Když bude mít DSG dobrý servis a každých 60000 Km dostane nový olej měla by vydržet 250 000 Km. Ale to už bude mít auto někdo jiný. -
Verny_2013 09.01.21 18:37
« Re: Asi dobrý
Merivu moc neznám ale dík za tip. Jak jsem psal v recenzi - je zvyklá na VW nebo Škodu ať z práce nebo doma. Chtěla jít do něčeho co už zná. Tohle je už 4 VW v řadě ta posledních 8 let. Když jí to nebude vyhovovat, tak nejdýl za 2 roky půjde Plus dál. A talent na drobné ťukance má velký. Proto ojetina za 200 Tis a ne nové auto. To by mě mrzelo pak víc. Když jsem jí ty odřená kola vytknul, divila se. Prý tam bylo málo místa a mám je nechat opravit. Nechápe že to nejde.