Diskuse

Tesla 3 (2019)

14.10.2019

Elektromobil Tesla Model 3 netreba asi zvlast predstavovat. Je to to vozidlo na ktore sa cakalo dlhe roky, ludia (vratane mna) skladali 1000 eur zalohy…

 

Tesla 3 (Peto02)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 30 Reagovat !

    foto PALO-Prius

    PALO-Prius 14.10.2019  09:08

    Prva TM3 na MACZ

    Tak konecne prva Tesla Model 3 tu na serveri, gratulujem a tesime sa na tvoje dalsie skusensoti s tymto uzasnym autom!
    • 10 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 14.10.2019  09:49

      « Re: Prva TM3 na MACZ

      Vskutku zajímavý výběr a také se těším na další zkušeností :-) Upřímně říkám, že na podobný vůz nemám "koule". Teď jezdím hodně pracovně Slovensko a naprosto mi vyhovuje dojezd 1000+ km na nádrž. Většinu času se taky motám doma po okolí, ale jednou za čas přijde podobný projekt a to se prostě s autem na baterky nedá. Tak jsem zvědav, jak se Tesla osvědčí při cestách po Německu a budu se těšit na tyto praktické zkušenosti, které asi zajímají případné zájemce nejvíc. Gratulace a mnoho bezpečně najetých elektrických kilometrů :-)
  • 14 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 14.10.2019  14:19

    Kdyby

    mi někdo zavázal oči a sundal z toho loga a přivedl mě s šátkem na očích a posadil dovnitř, zaklapl dveře a sundal šátek, přísahám mu, že je to studie vozu budoucnosti z autosalonu tak někdy roku 1985-1990 a že to splácal někdo v garáži na koleně >:D
    A volant že je facelit UAZU Patriot.

    Na rok 2019 hodně těžká tragédie :-) Na to za kolik za to chtěj ještě větší tragédie.

    Když k tomu připočteme známou a veřejně odhalenou kvalitu výroby a korozi tak je to prostě hodně úsměvný.

    Je to takový novodobý Citroen 2CV na baterky za šílenou cenu

    :-)
  • 32 Reagovat !

    foto Jerry-Gunman

    Jerry.Gunman 14.10.2019  15:46

    První Tesla model 3 na ACZ

    Peťo, díky za (zdá se, že ) objektivní recenzi. Konečně někdo, kdo o elektromobilitě jenom furt naprázdno neplácá - ale doopravdy si ten elektromobil pořídí. :yes: :yes:

    Z vnějšku to vypadá velmi hezky a nebál bych se říci, že i elegantně.

    Uvnitř... no, uvnitř je to od stávajících aut jiné. HODNĚ jiné.
    Dvoumetrová deska z plastového "švindldřeva" naštorc, uprostřed svisle napojená široká středová konzole, v jejich křížení 15 palcový tablet naležato, volant - a dost. Někdo to bude hanit (že to vypadá fádně a eklhaft), jiný to bude chválit jako puristicky čistý design - rozhodující je, aby se to líbilo majiteli a ten s tím byl spokojený.

    Čekací doba 3,5 roku,
    pořizovací cena +- 48.000 EUR (s daní)
    a teoretický dojezd 400 km na jedno plné nabití (za optimálních podmínek) poměrně dost intentzivně brání tomu, aby se z Tesly 3 stalo skutečně masové auto - ale z druhé strany máš výhodu, že budeš dosti dlouho jedinečný.

    Tak hodně štěstí s vysněným autem, ať vám to spolu dlouho, levně, štastně a vesele jezdí i rekuperuje - a těším se na pravidelné aktualizace a nové zkušenosti se soužití s modrým bleskem.
    :yes: :yes: :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Peto02

      Peto02 14.10.2019  16:16

      « Re: První Tesla model 3 na ACZ

      Dik.

      Ja som minimalista, takze mi interier vyhovuje.

      No ono sa stale vo vychodnej Europe caka, aktualne zaciatok 2020. Toto bola nova Rakuska objednavka, kde pisu 2 mesiace. Povodnu rezervaciu som este nezrusil a zrusim az ked sa bude dat oficialne uplatnit :-)

      • 11 Reagovat !

        foto Jerry-Gunman

        Jerry.Gunman 19.10.2019  20:41

        « Re: Re: První Tesla model 3 na ACZ

        Tož hodně šťastných a spokojených kilometrů s novým autíčkem!
        Budeš-li moci, zkus sem prosím semo tamo hodit nějaké zkušenosti s provozem. Léto, zima, dojezd, startování, nabíjení - reálné zkušenosti z dlouhodobého provozování auta jsou k nezaplacení.

        BTW, možu nejaké dotazy?
        - jmenovitý vs. maximální výkon motoru - proč uvádíš, že v TP máš "jenom" 100 kW a podle čeho se jmenovitý výkon vlastně určuje?
        - kufr 425 litrů (IMHO na takto velké auto to není nic moc, ale Tesla je spíše stylovka, takže tam se to snese) - kufr máš vzadu nebo i něco málo vpředu?
        - gumy - máš nějaké normální a nebo (s ohledem na hmotnost a zrychlení) se doporučují nějaké speciálky? Budeš taky na jaro / podzim přezouvat? Na kolik tak (+-) vyjdou zimní gumy i s kolama?
        - co povinné ručení, alias PZP? Podle objemu motoru ho asi neplatíš >:D A podle maximálního výkonu motoru by to asi bylo taky celkem drahé? Bere se to tedy podle jmenovitého výkonu?
        - podle čeho se Ti počítá havarijní pojištěni?

        Jak jsem zmiňoval výše - piš piš, každá zkušenost se hodí :yes: :yes: :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto -StenLi-

      .StenLi. 15.10.2019  14:31

      « Re: První Tesla model 3 na ACZ

      Neviem ako si prisiel na cenu 48k, DPH je 20% cize 46800e s DPH.
      Tam kde sa pradava sa predava lepsie ako etablovana konkurencia >:D takze ci chces alebo nie, masovka z toho uz je, resp. najvyssie mesacne predaje este len pridu so startom predaja kusov z druhej fabriky.
      • 11 Reagovat !

        foto Jerry-Gunman

        Jerry.Gunman 19.10.2019  20:57

        « Re: Re: První Tesla model 3 na ACZ

        - Cenu uvádím +- 48.000, čili okolo. Nebo těch 39.000 € bez DPH je maximum, kolik se dá za Teslu 3 "růbnout"?
        - auto v pořizovací ceně 35 - 59.000 USD [odkaz] není a rozhodně nikdy nebude "masovkou", leda snad že by se úroveň platů u nás zvedla na dvoj či vícenásobek a ceny by zůstaly nezměněné
        - nehodláš doufám Peťovi 2 ještě více ničit diskusi tím, že tady dál budeš rýt do každého, kdo nesdílí Tvé názory na elektromobilitu, viď že ne? Děkuji
        • 01 Reagovat !

          foto -StenLi-

          .StenLi. 20.10.2019  03:59

          « Re: Re: První Tesla model 3 na ACZ

          Masovost vyroby nema a nikdy nebude mat nic s cenou auta alebo s platmi, dojazdom alebo tlakom v pneumatikach  urcuje sa na zaklade objemu vyroby a skoro 1000 kusov denne je jednozncne masova vyroba B Leaf bol prvym EV pre masy a 3ka nasobne prekonava jeho mesacne predaje, o par mesiacov prekona aj sucet celkovych predajov dvoch generacii Leafu. Taktiez je to najpredavanejsie auto vobec v niektorych krajinach EU, takze jasna masovka. Diskusiu tu otravujes svojou negativitou a lenivostou nastudovat si taky zaklad ako ci ma 3ka kufor v predu  takze si daj pohov a do mojich komentarov sa neser, neriesim nikoho nazor na emobilitu, ale tvoju neschopnost vyratat cenu s DPH bluznenie o 3,5 rocnej cakacke a nepochopenie masovosti vyroby. Diskusia ma byt fakticka a napomocna pre zaujemcov. Diky.
  • 52 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 14.10.2019  16:29

    Rozpaky...

    Na jednej strane moderne auto, s uzasnymi parametrami. A potom sa clovek pozrie na ten kokpit, a vidi cudny volant (ktory mne osobne absolutne nesadol, ale ok, beriem ze kolko ludi tolko chuti).

    Lenze doslova do kolien to zraza prazdna palubna doska s obrovskym displejom pricapenym v strede, ako keby to tam dorobil daky sikmac z Mileticky. To vyzera tak hnusne tuzersky, ze cez toto by som sa nepreniesol. Keby to radsej malo mensi display v strede, a aspon head-up display na celne sklo!

    Ani z pristrojovky modelu "S" nie som zrovna nadseny, ale stredovy displaj je aspon zabudovany tak ze vyzera ze do stredoveho panelu patri. A pred vodicom je este maly pristrojovy display. To je tisic krat lepsie...
    • 21 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 14.10.2019  22:00

      « Re: Rozpaky...

      Do pountíku souhlas, v podstatě si jen jinak řekl to co jsem psal výše :-) :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 16.10.2019  20:29

      « Re: Rozpaky...

      Musim sa ist pozriet nazivo, lebo ten interier nemoze byt taky plastovy, ako na fotkach. Zato exterier to mozu vsetci Japonci od Leafu po Prius len snivat.
  • 13 Reagovat !

    foto erickSK

    erickSK 14.10.2019  20:28

    Tesla do mesta

    kupil si skvelé auto na poskakovanie po meste a okolí, myslím že na to sú momentálne elektromobily najvhodnejšie. Tesly na dialnici vidím vždy v pravom pruhu kde si to prdkaju 110. Ešte ma žiadna Tesla na dialnici nepredbehla, to asi hovorí za všetko. Samozrejme ekonomicky je to nezmysel. Dizajnovo každého vec, ale ten dizajn je taký nijaký, ani neurazí ani neuchváti.
    Hlavne že ty ako majitel máš z toho dobrý pocit a splnil si si sen. O to tu ide.
    • 30 Reagovat !

      foto -StenLi-

      .StenLi. 15.10.2019  14:36

      « Re: Tesla do mesta

      Prevadzka Modelu 3 stoji za 5 rokov menej ako prevadzka neporovnatelne horsej Corolly, takze ekonomicky to samozrejme zmysel dava ;)

      [odkaz]
      • 01 Reagovat !

        foto Mikesus

        Mikesus 16.10.2019  21:02

        « Re: Re: Tesla do mesta

        Čistě provozní náklady bude mít každé elektro nižší než jakýkoli benzin. Horší to je s celkovými náklady.
        • 00 Reagovat !

          foto -StenLi-

          .StenLi. 16.10.2019  22:30

          « Re: Re: Tesla do mesta

          Skus otvorit link. Je to nakupna cena + servis + nabijanie. Ked Corolla nemoze konkurovat Tesle tak jej priamy premiovy konkurenti ekonomicky absolutne nedavaju zmysel.
          • 04 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 17.10.2019  00:44

            « Re: Re: Re: Tesla do mesta

            LPG chlapče, LPG. Taková Lada 1,6 žere 9 litrů LPG v průměru, cenově 4 litry benzínu. Servis nula nula prd. Pořizovací cena 400 táců v plné palbě. Tak dosad místo Corolly :-)
          • 01 Reagovat !

            foto vondry87

            vondry87 17.10.2019  08:02

            « Re: Re: Tesla do mesta

            Hezký, ale bohužel nežijeme v USA. Nějaké relevantní srovnání by nebylo? Tady se žádný 3750 USD bonus od státu nekoná. Hlavně mě pobavilo, jak předpokládají, že se Tesla po 5 letech prodá za polovinu nákupní ceny. Aneb tak to dopadá, když se dělá srovnání a začíná se výsledkem a zbytek se musí udělat na míru tak, aby výsledek vyšel :-)
            • 20 Reagovat !

              foto -StenLi-

              .StenLi. 17.10.2019  09:56

              « Re: Re: Re: Tesla do mesta

              Skus si dostudovat fakty, ze Tesla si drzi zostatkovu hodnotu 2x lepsie ako ICE auta
              [odkaz]
              alebo dotacie ktore su v mnohych statoch vyssie ako v USA kde Tesla uz prekonala 200 tisic predanych kusov a minula plnu dotaciu. Na Slovensku je to momentalne 10 000 eur, takze ano.. vyjde to este lepsie pre Teslu. To ze sa porovnavaju absolutne neporovnatelne auta ti nevadi, alebo ze porvovnatelne ale stale pomalsie BMW 3 je drahsie a prevadzka vyjde 3x drahsie tiez nie.. objektivita nula.. klasicky Tesla hater.
              Takto to dopadne ked niekto bez vedomosti ide do diskusie so zaujatym hate nazorom :-)
              • 00 Reagovat !

                foto vondry87

                vondry87 17.10.2019  21:14

                « Re: Re: Re: Re: Tesla do mesta

                Tohle moc na rozumnou diskusi nevypadá, ale mrknul jsem do toho článku a i podle něj elektromobily ztrácí na hodnotě úplně stejně rychle jako vozy se spalovacími motory. Výjimkou je pravda Tesla S, která tou statistikou pěkně hýbe, ale Tesla S byla průkopníkem a je pořád stylovkou. Je to taková výjimka potvrzujcí pravidlo. Ale zatímco Tesla S je stylovka, 3 je tuctová dostupná masovka. Proto jako základní problém v tom výpočtu vnímám to, že někdo udělal statistiku Tesly S a na základě toto počítá, jak si bude cenu držet Model 3. A já si prostě nemyslím, že si Model 3 bude držet cenu stejně dobře jako S.

                Taky si myslím, že nelze aplikovat nějaké trendy vypozorované v USA na náš trh. My jsme prostě skeptičtí a nedůvěřiví a funguje to tady trochu jnak. Ale jestli Peto koupil za 40k EUR Teslu, 10k EUR mu přispěl stát a nebude mít problém to auto za 5 let za 20K EUR + DPH prodat, samozřejmě přiznám, že jsem se mýlil. Já s tím problém nemám,. žádný hater nejsem. V takovém případě bych si totiž pro jednu trojku došel taky.

                A k tomu porovnání.. nejsi ty tak trochu schizofrenik? Ty sem hodíš nějaké očividně podle tebe nesmyslné srovnání a pak máš problém s tím, že ti to nekritizuju? A začneš mi vyčítat, že nesrovnávám s BMW3? Očividně nepotřebuješ nikoho dalšího do diskuse, ty si vystačíš úplně sám, udělej si další účet, piš si sám se sebou a budeš spokojenej..
                • 00 Reagovat !

                  foto -StenLi-

                  .StenLi. 17.10.2019  21:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Tesla do mesta

                  Nuz, sam vidis ze zosmiesnovat moje tvrdenie podporene praktickym vypoctom cez dotacie alebo hodnotu auta nebolo na mieste. K tej zostatkovej hodnote si dovolim oponovat, 3 ka by mala byt na tom este lepsie ako Model S, kedze cena noveho S casom vyrazne klesla kvoli optimalizovaniu vyrobneho procesu a zvysenim objemu vyroby, co dost poburilo kupcov Modelu S tesne pred zlacnenim, zaroven Model S nie je tak nedostatkovy ako 3, vyroba ani nejde naplno, dalej 3 ma pokrocilejsiu techniku a modernejsi dizajn ako S, nebude moralne a technologicky starnut tak rychlo.
                  Kde v mojom prispevku vidis ze by som si odporoval? :-) Porovnanie s Corollou nie je nezmyselne, ale je robene v neprospech Tesly a napriek tomu vyhra, tu mas porovnanie s primeranejsou aj ked pomalsou a horsie vybavenou konkurenciou, ak ta to zaujima ;)
                  [odkaz]
                  • 01 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 17.10.2019  22:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla do mesta

                    S stála jako nová 2x tolik co trojka a navíc to byl první trošku použitelný elektromobil na delší jízdy. Trojka je proti S těžká tuctovka. Interiér je 4x tak horší. Desing exteriéru velmi diskutabilní a věc osobního vkusu, ale za mě je S rozhodně hezčí.
                  • 00 Reagovat !

                    foto vondry87

                    vondry87 18.10.2019  09:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla do mesta

                    Uvidíme za 5 let, nic víc k tomu teď říct nedokážu.

                    Jinak k té výrobě:

                    "Deliveries for the company’s biggest seller, the Model 3, were 77,550 compared with 74,100 estimated by analysts. Combined deliveries for the Model S sedans and Model X SUVs were 17,650"

                    [odkaz]

                    Takže vše nasvědčuje tomu, že za 5 let bude 5-ti letých ojetin modelu 3 podstatně víc než modelu S. A cena tomu bude odpovídat. Ale třeba máš pravdu ty, uvidíme za 5 let.

                    Nikde nepíšu, že by sis odporoval. Jen se podivuju nad tím, že sem hodíš srovnání Tesla vs Toyota a pak se vztekáš, že nemám připomínky k výběru vozů. Takže s tím výběrem máš asi očividně větší problém než já, tak nechápu, proč jsi sem to srovnání vůbec dával. Mně třeba srovnání modelu 3 a corolly hybrid přijde celkem rozumné.

                    A k tomu srovnání s BMW 330i řeknu jen to, že podle mě je BMW ve všech ohledech podstatně lepší vůz nez Tesla 3. Když si dám vedle sebe fotky Tesly a BMW.. ano, je to subjektivní, ale BMW je prostě o dva levely výš. Ano BMW nedá 0-100 za 5 vteřin. Tesla zase nedojede z Bratislavy do Košic. To nemá smysl tu řešit, to je prostě základní charakteristika obou typů vozů a pro koho je důležitější zrychlení 0-100 (než se poslušně zařadí do pravého pruhu mezi kamiony), bere Teslu. Kdo hodně cestuje, bere BMW. Víc nemá smysl to dál rozebírat..

                    EDIT: Ještě jedna rychlá myšlenka. Tesla S objednaná do roku 2016 měla tuším zdarma dobíjení na Superchargerech. To je dost možná ten důvod, proč v té statistice Tesla tak vyčnívá. Protože každý ví, že když si koupí 5 let starou Teslu S, může ji provozovat zdarma, což drasticky navyšuje zůstatkovou cenu vozu. Jenže tak to u modelu 3 není a je to další důvod, proč si myslím, že cena Tesly 3 bude klesat podobným tempem jako u ostatních elektromobilů tzn. podstatně rychleji než u Tesly S vyrobené před 2016. Uvidíme za 5 let :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto -StenLi-

                      .StenLi. 18.10.2019  13:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla do mesta

                      Jasne uvidme.. Ja som reagoval na to ze ekonomicky Tesla Model 3 nedava zmysel, co je hlupost. K tym sperchargrom.. drviva vacsina nabijania Tesiel je mimo superchargrov, bud ich nevyuzivaju vobec alebo iba par krat za rok. Aj Tesla samotna odporuca priamarne nabijanie doma a drivivu vacsinu supercharger nabijani tvoria flotili taxikov a rentalov ktore v bazaroch spoznas podla rekordnych najzdov ktorym odpoveda aj najnizsia cena na trhu.
                      Pohonne ustrojenstvo Tesiel vyzera po 1,6 milione km ako nove, o com sa ICE ani nesniva. Ak opotrebenie jej techniky spociva iba v degradacii kapacity baterie a po 350tis km nesetrneho rychlonabijana nabijania pride S o menej ako 9% kapacity a Model 3 ma novsie lepsie baterie a bude s velkou pravdepodobnostou nabijana setrnejsie doma, tak po rocnom najazde 20k km by po 5 rokoch mala mat nejakych 96-97% kapacity a spolu s ovela pomalsim starnutim techniky vdaka naddymenzovanemu vypoctovemu HW, programovatelnym tlacitkam a funkciam spolu s OTA update-mi bude vsetko pod 80% povodnej ceny velmi dobrou kupou. To sa ICE autam opat ani nesniva a predpokladam ze za 5 rokov pribudne na cestach dalsich 2,5 miliona Modelov 3 a ceny jazdeniek budu za vyrazne lepsie ceny. Uvidime, zatial vsetky predpovede ohladom Tesly mi vysli :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto vondry87

                        vondry87 18.10.2019  20:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla do mesta

                        Tak to je fajn, že se tak zlepšili. Já si pořád vzpomínám, když jsem před několika lety hodně pracovně cestoval taxíkama po Amsterdamu a dost mě to zajímalo, tak jsem se řidičů ptal a v podstatě mi potvrzovali, že baterka je při intenzivním používání po pár letech na výměnu u každého auta. U některých kusů už prý baterii kvůli ztrátě kapacity měnili dokonce dvakrát, což mě tenkrát docela vyděsilo, ale třeba to už vychytali.

                        Jinak moc nechápu, proč by někdo dával 80 % ceny za 5 let staré auto, když i majitel tohoto vozu píše, že na auto čekal od objednání 3 měsíce? Takže to jde, když se chce. A za 5 let už opadne ten zájem (a budou vyřízené předobjednávky) a bude rozumná čekací doba, tak moc nechápu, kdo by to při takovém nízkém poklesu ceny kupoval z druhé ruky. Každý vážný zájemce si přece radši objedná novou do výroby..

                        BMW nebo Audi se z druhý roky prodává dobře, protože po pár letech stojí zlomek pořizovací ceny, takže si to auto může koupit ten, co na nové nemá. Ale kdo má na 80 % tesly má i na novou, tak moc nerozumím tomu, proč by to někdo dělal..

                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 20.10.2019  19:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla do mesta

                          Hlavně aby se zplešili v kvalitě výroby, zatím je na úrovni činských aut s klasickým motorem v cenové relaci 200 tis kč :-) :-) :-) :-) :-) :-)

                          [odkaz]

                          Tohle může držet cenu někde se 100 tis km a 5 a víc let staří jen u fanatiků
  • 00 Reagovat !

    foto -StenLi-

    .StenLi. 15.10.2019  14:33

    Zavidiim :)

    Ja by som bral tiez SR+ ktorej dojazd staci na cestu krizom cez SR s jedinou WC pauzou, akurat v cervenej farbe, zlozil by som aero puklice a na stredovy panel nalepil rovnaku "drevenu" foliu ako je na palubovke ;) Zavidim a hned ako postavim dom, kupujem ho tiez.

    Inac autopilot ma v buducnosti OTA update-om dost vyrazne navysit zvyskovu hodnotu takze bud rad ze ho mas ;)
    • 00 Reagovat !

      foto Peto02

      Peto02 16.10.2019  06:24

      « Re: Zavidiim :)

      Vdaka.
      Jasne, to cestovanie po SR nebude problem, jazdim 2x za rok do Tatier. Momentalne sa uz stavia Tesla SC pri LM (Demanova) a do konca roka maju pribudnut dalsie 2 (tipujem na vychod).
      Hej, puklice dam dole a budem nahadzovat len pri dlhych jazdach, len som sa k tomu este nedostal...
      • 00 Reagovat !

        foto 99matthew99

        99matthew99 16.10.2019  11:32

        « Re: Re: Zavidiim :)

        Vhodne by bolo ak by jeden SC bol niekde na vychode a jeden niekde v okoli Ziliny. Takto by bolo jazdenie s teslou po SK uplne bez problemov. Auto krasne i ked ja by som volil cervenu. Interier by som ale volil taktiez cierny pretoze by som sa obaval o tu bielu kozu.
        Blahozem k Tesle a vela stastnych km :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto -StenLi-

        .StenLi. 16.10.2019  13:33

        « Re: Re: Zavidiim :)

        Snad sa coskoro otvori konfigurator na SR. Bodaj by v Cine pokryli dopyt cim najskor a zacali by vozit vlakmi lacne Cinske Modely 3 na SR :-) resp. Slovensko je stale v hre o EU Tesla gigafactory. Su to ale silne sci-fi scenare :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 16.10.2019  20:27

          « Re: Re: Re: Zavidiim :)

          No neviem, ci myslis ten Tweet od Muska, ze otovori predajne v HR, SRB a ... Slovakii, ale asi myslel Slovenii.
          • 00 Reagovat !

            foto -StenLi-

            .StenLi. 18.10.2019  13:26

            « Re: Re: Re: Re: Zavidiim :)

            Nemyslim ten Tweet, ale vyjadrenie Tesly ze spusti konfigurator v celej EU. Postupom casu tu bude aj servisne stredisko ale treba pockat, Tesla uz dlhe roky investuje neskutocne ciastky na ktore sa ostatne stare automobilky nechytaju, iba o tom rozpravaju a potom skoncime pri bludoch ako ze Tesla dosahuje stratu a preto skrachuje :-)
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 18.10.2019  14:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zavidiim :)

              Pokial ti má kto tú stratu/investície vykrývať (úvery/akcionári) tak to ide, ale dokedy?
              Teslu som ešte nejazdil, zaujímavé to určite je. Hlavne odpadá časť klasických servisných nákladov, zaujímalo by ma ale ako sú na tom s výdržou nápravy,tlmiče, riadenie.
              • 00 Reagovat !

                foto -StenLi-

                .StenLi. 18.10.2019  16:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zavidiim :)

                Investicie a z toho vyplyvajuce straty nekryju len uvery a akcionari vratane Muska, ale aj Tesla samotna svojimi aktivitami, iba obchod s FCA im vynesie $3,2B co je viac ako vsetky investicie za posledne roky. Stale mensia zavislost na investroch im umoznuje druha najziskovejsia vyroba/predaj aut spomedzi vsetkych automobiliek a najstabilnejsi aktualny aj buduci dopyt a aj pri tomto investovani ktore pomerovo k hodnote a velkosti spolocnosti nema v aut. priemysle obdobu dokaza Tesla hospodarit so ziskom v predchadzajucich kvartaloch. Ak dosiahnu stratu tak ju v pohode vykriju z hotovosti. Zaujimave bude vidiet v stredu financne vysledky za Q3. Ja nevidim dovod preco by nemali byt tentoraz zase v zisku, GF3 nebola az taka draha, ani nove fabriky v US, predaje su rekordne, ale zase absolutne nevidim do financovania nakladneho vyvoja Y, Semi, PLAID, Roadster, solid state baterie a nova generacia aktualnych baterii, autopilot atd. o com ani netusime :-) Nechajme sa prekvapit. Uz dnes je vsak jasne ze Tesla je na tom lepsie ako kedykolvek predtym a uz bude iba lepsie, hlavne ked GF3 zacne coskoro zarabat, aj ked obrovske snahy financnych skupin su uspesne v stlacani hodnoty TSLA akcii ale ani to by sa im nemalo darit dlho.. uvidime co sa dozvieme v stredu.
  • 30 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 17.10.2019  09:29

    Gratuluji

    Nadšenectví a průkopnictví si zaslouží obdiv. A to tím více, pokud člověk investuje své vlastní prostředky do produktu, který po celém světě vzbuzuje nejen nadšení, ale také poměrně řádnou dávku skepse. Osobně jsem začátky značky Tesla sledoval velmi pozorně a s velikým nadšením. S odstupem času se ale přiznávám, že mé nadšení ochablo s přibývajícími informacemi z reálného provozu těchto elektrických vozidel. Dnes už bych si asi nákup EV dvakrát rozmyslel. Důvody si lidé, kteří auty žijí, vybaví velmi rychle. Proto velice vítám, že se zde našel někdo ochotný riskovat velké peníze a současně se podělit o osobní zkušenosti s tak kontroverzním výrobkem. Budu tuhle recenzi průběžně sledovat a těším se na aktualizace. Upřímně vám přeji hodně radosti a žádné strasti. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…