Diskuse

Mitsubishi ASX (2016)

20.5.2019

--------- aktualizace k 17.7.2023 ---------- ASX je v pohodě, na klidnou jízdu ve dvou je prima. Průměrná spotřeba 5,7 litrů, dálková jízda letní…

 

Mitsubishi ASX (superkutil)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto palix

    palix 21.05.2019  11:20

    Skvelé hodnotenie

    Skvelé hodnotenie od Vás dostalo ASX ;).
    Osobne si myslím, že ASX si kupujú ľudia, ktorí nemajú nejaké extra nároky na auto. Predsa len ASX je jedným z najlacnejších SUV na trhu.
    Každý ale máme iné požiadavky, ktoré sú ovplyvnené aj tým, na čom sme jazdili skôr. Úplne ináč by hodnotil ASX človek, ktorý jazdil pred ASX na Felícii, alebo možno na Suzuki SX4...
    Každopádne prajem ešte veľa šťastných km.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 21.05.2019  20:19

      « Re: Skvelé hodnotenie

      A po právu. Je to jedno z nejhorších aut na trhu. Nehezké zvenku, nemoderní uvnitř, hlučné uskákané. Chápu že si někdo koupí pěkné auto které jízdně a motorově není nic moc. Ale ASX nemá ani to. Jediným lákadlem cena a ani to už neplatí. Duster s 1,3TCI je lepší snad ve všem a navíc i levnější.
      • 10 Reagovat !

        foto RADEK1

        RADEK1 28.05.2019  21:23

        « Re: Re: Skvelé hodnotenie

        Po autech co jsi měl ( mondea) koupíš takový křáp?
        Nicméně každý nechť si koupí co mu vyhovuje ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 31.05.2019  00:16

          « Re: Re: Re: Skvelé hodnotenie

          Uznávám, že ASX byl špatný krok. Prostě jsem nevěřil, že Mitsubishi je schopné a ochotné vyrobit takovou plechovku. Teď jen doufám, že nic na autě neodejde a že bude sloužit. Ale zrovna to Mondeo nebyla žádná sláva. Nejlepší z těch aut byla KIA Sportage. Hlavně provedením na tom byla mnohem líp jak Mondeo. Sportage jsem měl skoro 8 let, za tu dobu najel 150tis.km., provozní náklady byly mnohem nižší jak u Mondea a také v servisu byla Sportage mnohem méně jak Mondeo.
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 27.12.2019  17:35

          « Re: Re: Re: Skvelé hodnotenie

          Máš pravdu, nevím co me to napadlo. ASX je polotovar, který se musí dodělat, takové DO-DO. Nevěřil jsem, že Mitsubishi může vyrábět takový základ. Auto je možná bezpečné a spolehlivé, ale určitě není moderní a uživatelsky přívětivé. Už na zvuku dveří je slyšet plechovku, když usednu, tak zavrže, při nastartování motor vydá divný zvuk, po nastartování hlučný, špatně se řadí, když otočíme volantem, tak zavrže a po rozjetí po kostkách drnčí, na retarderu vrže. Na nové silnici v pohodě.
      • 00 Reagovat !

        foto superkutil

        superkutil 14.06.2019  15:32

        « Re: Re: Skvelé hodnotenie

        Většinou uživatelé ASX vylepí auto izolací a vystříkají dutiny. A pak jim slouží. S Dusterem jsem měl možnost jezdit a ASX je mnohem prostornější a lépe mají udělané zpřevodování i výbavu. S Dusterem na dálnici je to utrpení. Ale do terénu je dobrý. ASX je pohodlné a příjemné auto, ale potřebuje kvalitní silnice.
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 31.05.2019  00:20

      « Re: Skvelé hodnotenie

      ASX by nebylo tak špatné, kdyby mělo lepší plechy a kdyby bylo lépe zatlumené. Zrovna motor 1.6DI-D považuji za to nejlepší na ASX. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto RADEK1

        RADEK1 02.06.2019  16:46

        « Re: Re: Skvelé hodnotenie

        Tak nechť slouží :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 01.07.2019  14:32

    Hodnocení

    po doplnění fotek i aktualizace jsem tvé ASX ohodnotil. Vzhledem k pravdivé recenzi myslím slušně. První známku běžně dávám autům 10 ale na ASX jsem prostě alergickej. Tak aspoň doufám že využiješ jednu z hlavních předností auta - vzhledem k relativní jednoduchosti techniky, bezporuchovost a minimální nároky na údržbu. Tak ať slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 01.07.2019  16:45

      « Re: Hodnocení

      Čo je to vlastne za motor 1,6HDI od PSA?
      • 00 Reagovat !

        foto superkutil

        superkutil 02.07.2019  10:23

        « Re: Re: Hodnocení

        Ano, je to nějaký klon 1.6HDI. Vše vypadá tak jednoduše, čistě a snadně. Starty bez žhavení, motor klidný a bez vibrací. Při lehké noze do 2200ot tichý, táhne už od 1200ot. Žádné vibrace pod 2000ot, které jsou u 4 válců běžné. Když se na to šlápne, tak zaduní a do 4500ot jede. Liberec - Praha za 4,7 litru/100km. Výměna oleje po 30000km.
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 02.07.2019  10:35

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Jen poznámka - všude na fórech se kvůli životnosti a snížení zakarbonování doporučuje měnit olej u tohoto motoru po 15 000 Km.
          • 00 Reagovat !

            foto idam-i

            idam.i 02.07.2019  19:52

            « Re: Re: Re: Re: Hodnocení

            Ja to robím na každom aute.Bezohĺadu či mám,alebo nemám priame vstrekovanie.
  • 00 Reagovat !

    foto p1234

    p1234 16.08.2019  16:47

    hmm...

    kolega to kupil(benz), odviezol som sa raz ako pasazer.
    exterier sice ok, no negativne prekvapenie vnutri.
    interier- to na vas kuka palubka z 90-tych. sedacky standard.
    manipulacia s dvermi zvlastny pocit, nie su pevne ale ohybaju/trasu sa.
    hlucnost motoru nad 2000 intenzivna, odhadovali by ste omnoho vyssie otacky.
    to sme isli len cez mesto. na dialnici si to nedokazem predstavit.
    davam plne body za foto a recenziu..

    nuz chcel velke auto za male prachy. ;-) porovnat s dusterom zatial nebola prilezitost, prave to by mohlo byt zaujimave (mozno v prospech dacie)
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 19.08.2019  10:20

      « Re: hmm...

      Já chtěl 4x4, které bude mít menší spotřebu. Motor 1.6DI-D jsem vybral proto, že ostatní motory jsou problémové. ASX je neskutečně forove, tenké plechy a chybí zatlumeni, je tam to nejnutnější. Duster je určitě bytelnejsi, ale design dost hrozný. Ale po posledním faceliftu je to prý paráda. ASX odpovídá autu za cca 350tis a ne za 690tis.
  • 10 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 30.09.2019  09:01

    Kedy to predáš?

    Naozaj to neplánuješ predať? >:D Asi si v nespokojnosti s autom tromfol aj Tomonga s jeho PassatomCC a Levorgom. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 16.10.2019  13:00

      « Re: Kedy to predáš?

      Až najdu čím to nahradit. ASX byla opravdu špatná volba. Snaha o levnou výrobu je vidět úplně všude. A i jízdní vlastnosti jsou šílený! To je návrat o 30 let zpět. Já se v tom autě bojím a ostatní, co ho řídí se boji taky. Je necitelne.
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 01.12.2019  16:31

      « Re: Kedy to predáš?

      Tak ho zatím neprodávám a snažím se si zvyknout. Ale stále mě auto negativně překvapuje. Kdybych měl říct nějaká pozitiva, tak snad že v něm jde všechno zlehka a hodně brzdí. Ale stále převládají negativa, z nich některá mohou být stavem vozu, ale většina jsou způsobena konstrukcí.
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 03.12.2019  20:55

        « Re: Re: Kedy to predáš?

        Karoq? Duster? Jina kia? Asx je 10 let stare auto a ani nove nebylo buh vi jake. Ale si z suv vybere snad kazdy
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 20.02.2020  11:07

          « Re: Re: Re: Kedy to predáš?

          Problém je v tom že třeba nová Sportage už není SUV, ale CROSSOVER. Chtěl bych něco jako byla stará KIA, ale nechci kupovat 10 let staré auto (to jsem si mel nechat to stare). SUV v podstatě zmizely, to co se vyrábí jsou hračky na prezentaci, ale ne na práci.
          • 00 Reagovat !

            foto Rasto

            Rasto 20.02.2020  14:30

            « Re: Re: Re: Re: Kedy to predáš?

            A ASX je posledné SUV podľa teba? Veď ti vadí, že to auto je pomalé, uskákané, zle odhlučnené, so zlými jazdnými vlastnosťami na ceste a chváliš spotrebu... Nikde nespomínaš, slabú brodivosť, malé nájazdové uhly, málo Kg na guli, 4x4 ktoré nezvládne prekríženie náprav...

            Auto na prácu v teréne je Hilux, Jimmy... Ale to bueš mať vyššiu spotrebu, horšie jazdné vlastnosti všetko na čom ti záleží bude horšie :).

            A technicky v čom sa líši starý Sporage od nového? Zadok sa pripája cez spojku, nemá to rám, veľkosť asi šla časom do plusu... Má o nejaký cm nižší podvook možno? O koľko?
            • 00 Reagovat !

              foto superkutil

              superkutil 08.03.2020  22:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kedy to predáš?

              Ano, nájezdové úhly jsou velký problém. Také člověk sedí v autě moc utopeny, není vidět kolem auta. Chtěl bych hranatou bednu, něco jak starý Nisan X-TRAIL. V tom ta stará Sportage byla úžasná. Ale nova auta jsou zabijáci prostoru, všude zakulacene, nic se tam nevejde. Opravdu nevím, čím moji starou Sportage 2007 nahradit.
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 14.01.2021  11:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kedy to predáš?

                Jestli chceš hranatou bednu, kup si americké SUV, hod to na LPG a budeš v pohodě :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 04.12.2019  11:43

    Ventilace

    Ahoj, k Tvému poslednímu příspěvku. Auta s naftovými motory obecně hůř vytápějí kabinu, než auta s benzínovými motory, to je holý fakt. Proto spousty majitelů investují do nezávislého topení.
    Nicméně, píšeš, že ventilátor málo fouká. Zkusil bych se kouknout na tzv. kabinový filtr, tipl bych, že ho máš již zanesený. Z vlastní zkušenosti vím, že "nepřežije" rok, proto ho v každém autě preventivně radši vyměním (a desinfikuji ventilaci).
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 14.12.2019  22:46

      « Re: Ventilace

      Filtr byl vyměněný, klimatizace 2x desinfikovaná, ale občas stále smrdí. ASX je mé 15té auto a tolik rozporů jsem u žádného neměl. Ten hluk ventilace je o tom, že u ASX šetřili na zatlumení a izolaci.
  • 00 Reagovat !

    foto stodic

    stodic 04.12.2019  15:20

    Reakce na recenzi

    Po přečtení Vašich negativních příspěvků(jiné tu skoro nejsou) se opravdu divím, že auto stále máte?! Kdyby mi na autě vadilo tolik věcí, jako Vám, tak by bylo už z domu. Beru sice auto jako užitkovou věc denní potřeby, ale aspoň trošku by z něho člověk mohl mít radost, kór pokud ho člověk kupuje jako nové, či zánovní. A s tou "velkou" spotřebou to nějak nekoresponduje s Vaším odkazem na spritmonitor?! Jinak přeji, ať máte příště šťastnější výběr při koupi vozidla! ;-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 14.12.2019  22:54

      « Re: Reakce na recenzi

      Auto používám skoro denně, auto se vždy vylepším a tak se spíš snažím pochopit, kde je chyba. Když všichni ASX chválí a pro mne je takovým zklamáním. A tak postupně zapomínám na Sportage a zvykám si na ASX, na tempomat, na automatickou klimatizaci. Prostě se snažím na autě najít pozitivní věci. Doufám, že už mě ničím nevyděsí a že si prostě zvyknu. Nemám sílu na to auto měnit a navíc je na úvěr. Navíc dobrých a méně poruchových aut 4x4 v tomto segmentu zas tak moc není. Pokud jde o spotřebu, byla v létě v pohodě, ale jak se ochladilo, začala spotřeba stoupat, ale celkový průměr to zatím neovlivnilo. Přidám graf spotřeby.
  • 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 10.06.2020  09:35

    Díky za recenzi...

    ... vždy jsem koukal k japonským autům s obdivem. Kdysi jsem měl Nissan Sunny a pak Almeru. Byla to skvělá auta. Ale se zkušeností se Subaru Levorg mě to přešlo. A tady je další příklad toho, že není všechno u Japonců dokonaklé. Alespoň vím, jakému autu se vyhnout. Budu potřebovat jednou auto pro manželku a ASX jsem měl v hledáčku.
    Jinak co se týče 1.6 dieselu, tak u Škodovky to není jiné. Ten motor taky naptří na dálnici. Do 90-110km/h se to dá a je to neuvěřitelně úsporný motor, ale na dálnici, krom toho že nejede, začíná i pěkně žrát.
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 20.09.2020  13:41

      « Re: Díky za recenzi...

      1.6 diesel se dnes cpe do všeho, dokonce Renault Traffic má 1.6dCi. Svět se zbláznil. Ten motor pri klidně jízdě jede pod 5 litrů, ale malý kopecek a spotřeba je přes 6 litrů. A při ostřejší jízdě za 7 litrů a hlavně nad 3000ot už to nejede, tedy nad 130km/h. Řešení je přečipování, kdy se max. moment posune nahoru o cca 700ot a tak rychle neklesa.
  • 10 Reagovat !

    foto Zetti

    Zetti 16.12.2020  06:23

    Uz ty tvoje prispevky nejsou ani smesny

    Uz to zacina byt trapny cpat tyhle nenovinky do novinek. Proste to auto se asi nepovedlo a s tim nic neudelas. Ironii je, ze si tema prispevkama intenzivne snizujes hodnotu svyho auta az se ho budes chtit zbavit. Ten kdo si precte co o nem pises se mu vyhne obloukem.

    Mimochodem, na netu je mraky doporuceni dieslove ASX nekupovat, kdyz ses tak moudrej proc ses s nima neridil?
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 12.01.2021  02:04

      « Re: Uz ty tvoje prispevky nejsou ani smesny

      Zrovna ta 1.6DI-D je celkem doporučovaná a potřeboval jsem 4x4 a v té době to byla jediná možnost. Ale tak 80% problémů není motorem, prostě jsem od Mitsubishi očekával víc. Ale v popisu se snažím být hodně objektivní.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 19.02.2021  19:48

    Rada

    Jak čtu tvé příspěvky, tak začínám mít dojem že ASX se stává členem rodiny. Bacha na to, je to jak píšeš "uživatelsky nepřívětivá nepohodlná PLECHOVKA."
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 26.02.2021  13:03

      « Re: Rada

      Časem si člověk zvykne na všechno. >:D A navíc člověk časem zapomene na předchozí auto. Budu muset recenzi přepsat. >:D Navíc mám pocit, že se auto stále zlepšuje, takže buď si na něj zvykám nebo se fakt zlepšuje. V podstatě už mám výhrady jen k tomu zatlumení a hluku, ale stále auto vylepuju izolací a je to znát.
  • 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 30.08.2021  17:42

    Poposkakování...

    ... co takhle ufouknout kola ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 08.09.2021  11:01

      « Re: Poposkakování...

      Kola mám na 2.2 až 2.3 což je předpis. Zkoušel jsem i méně, ale to zase řvou čidla tlaku. Děje se to hlavně na nerovnostech. Auto jakoby běhá po silnici.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…