Diskuse

Mazda 3 (2017)

17.7.2017

Keďže sa tu nachádza len jediná recenzia Mazdy 3 po FL, tak som sa rozhodol aj ja prispieť svojimi skúsenosťami s týmto autom, aj keď zatiaľ mám…

 

Mazda 3 (marguc)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 17.07.2017  23:59

    Gratulujem

    k voľbe auta.Aj u mňa bolo vo finále,(v červenej metalíze)no nakoniec som skončil inde.[odkaz] Je pre mňa záhadou,že si sa zmestil za seba na zadné sedadlo a mal si tam ešte toľko miesta.Mne sa to nepodarilo.To bol pre mňa najväčší problém prečo M3 nakoniec prehrala.Tiež aj kufor bol o dosť menší.No musím ešte úprimne priznať ,že aj cenová ponuka ma nakoniec posunula inam.
    P.S.Doplň fotky,lebo ti zle ohodnotia tvoju recenziu,čo by bola škoda.Je zaujímavá.
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 18.07.2017  01:27

      « Re: Gratulujem

      Ahoj, hyundai elantra vyzera tiež veľmi dynamicky a verím že robí radosť. Fotky ešte nie sú všetky approvnute systémom a nejaké potom doplnim ked bude cas. Ale myslím že ich je aj tu na auto.cz dosť. Veď nedávno bol test mazdy 3
    • 00 Reagovat !

      foto palix

      palix 12.01.2018  13:02

      « Re: Gratulujem

      Kufor má Mazda 3 dostačujúci. Je síce trochu nižší, ale má veľkú plochu = preto nemá toľko litrov. Ja si za seba sadnem pri pohodlnom nastavení predného sedadla úplne v pohode, ale 10 cm pred kolenami nemám (výška 182 cm). Cez 10 cm miesta som mal len v Corolle :).
      Elantra je super auto (cenovo výhodné, pekné, veľké - no nekúp to) - ale nemá vzadu viacprvok. Keďže som chcel skvelo jazdiace auto (tak trochu dosť auto snov), skúšal som u Hyundaia len i30, ktoré bolo praktickejšie ako Mazda... ale nebolo zďaleka pocitovo tak odladené = malo motor 1,4T a upútala ma jeho motora - okrem zrýchlenia na 1. stupeň (to bola u predvádzačky bieda). U Mazdy ma upútalo auto ako celok = to ako jazdí, vtedy som si povedal, že to auto chcem. Na moje šťastie som absolvoval asi 30 km skúšobnej jazdy, keďže mi to predajca dožičil, nakoľko som čakal asi hodinu v predajni (mali sme dohodnutý termím), lebo on mal zákazníka. Ale aspoň som si popozeral Mazdy (všetky detaily) - skoro som sa rozhodol pre sedan... U Mazdy sa mi zo začiatku zdal slabý motor. Predvádzačka mala cca 50 km a bola totálne surová (trochu chyba predajcu - keby mala 1500 km, išla by o dosť lepšie). To som nakoniec pocítil aj u mojej Mazdy. Do cca 300 km bolo auto totálne surové a išlo veľmi slabo (pomaly som ľutoval kúpu), ale každým kilometrom sa to zlepšovalo. A ešte strašne smrdelo od motora. Predajca povedal, že je to štandard u Mazdy a prejde to, vraj mam jazdiť so zapnutým vnútorným okruhom ventilácie. Mal pravdu, prešlo to a teraz auto vonia len za novotou. Vonia doslovne, lebo niektoré autá smrdia za lepidlami a chémiou.
      • 00 Reagovat !

        foto marguc

        marguc 17.01.2018  22:18

        « Re: Re: Gratulujem

        Kufor je tak akurat, zatial som nemal problem vsetko don zmestit a co sa nezmestilo islo na zadne sedadla ale verim ze pri dvoch malych detoch uz to moze byt limitujuci prvok, hlavne ked sa vozi kocik a vela veci pre deti. Ohladne smradu z motoru. Ten som citil len ked som zastal napriklad na semafore. Je to sposobene odparovanim ci skor sublimovanim vosku, ktorym je podvozok vystriekany. U mna to trvalo snad 5000 km aj teraz to obcas zacitim ale uz len vonku.
        • 00 Reagovat !

          foto palix

          palix 24.01.2018  09:53

          « Re: Re: Re: Gratulujem

          Ja už kočíky dávno nevozím. Práve kočík je limitujúcim faktorom :). Našťastie ho vozíme len krátko. Na druhej strane je to jedno z najkrajších období :).
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 18.07.2017  07:20

    loketní opěrka

    Jezdil jsem M3 jen tu před fL a ta měla takovou blbou nepohodlnou vykousnutou loketní opěrku. Vidím z fotek že už to změnili. Je ta loketka posuvná, přijde mi totiž dost vzadu na pohodlné opření ruky. Jinak pěkná recenze, jen škoda těch fotek. Určitě snižují ohodnocení recenze a to je škoda.
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 18.07.2017  08:32

      « Re: loketní opěrka

      Laktova operka je pevna, nie je polohovatelna ale to nevadi kedze ruku mam bud polozenu na polstrovanom okraji tunela alebo trosku dozadu na opierke. Nic netlaci a je pohodlna. Fotky system drzal na overenie, tak pridal len niektore. Teraz by to uz malo byt fajn aj ked nie je ich tam vela. Auto by trebalo umyt rucne a potom nafotit len nato nemam cas. MOzno raz.
  • 00 Reagovat !

    foto removed

    removed 19.07.2017  14:11

    :)

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto borist

    borist 19.07.2017  22:59

    Pěkná recenze

    Já jsem měl trojku před faceliftem, ta loketní opěrka vypadala opravdu šíleně, ale funkčně mi nevadila. Měl jsem silnější motor, zpřevodování je myslím trochu jiné, ale při předjíždění jsem většinou raději podřadil. Mimo město jsem jezdil vlastně jen na šestku, na předjíždění jsem tam hodil čtverku, dokončil pohodlně manévr a zase dal šestku. Ten motor byl při podřazení vždycky pěkně slyšet. Auto jinak splnilo, co jsem od něj čekal, po padesáti tisících jsem ho vyměnil za větší, během té doby žádná závada. Přeji hodně spokojených kilometrů.
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 20.07.2017  14:41

      « Re: Pěkná recenze

      Ked som skusal predFL verziu tiez mi nevadila laktova operka ale tu mi ten stredovy tunel pride este ergonomickejsie spraveny a elegantnejsi. U slabsieho 2-litra je staly prevod vacsi, takze ked chcem predbiehat na okreske podradujem do 3. Šiesty prevodovy stupen radim okolo 95-100 tj pri rovnejsej okreske. A ano podradenie je pocut ale ten zvuk je prijemny nie je to 3valcove chrastitko.
      • 00 Reagovat !

        foto palix

        palix 12.01.2018  13:05

        « Re: Re: Pěkná recenze

        Mne sa páči po facelifte hlavne nový volant. Kolega má predfaceliftovú trojku a nová je lepšia. Má aj viac odkladacích priestorov. Myslím, že to bol zmysluplný facelift.
        • 00 Reagovat !

          foto marguc

          marguc 17.01.2018  22:22

          « Re: Re: Re: Pěkná recenze

          Podla mna facelift poriesil par neduhov co to auto malo hlavne po praktickej stranke. Ci uz to je krajsi volant - ergonomickejsi, lepsi stredovy panel, oplastovanie pantov kufra, vyhrievany volant, automaticke dotahovane a stahovanie vsetkych okien atd. Co ja som este uvital tak su LED svetla.
  • 01 Reagovat !

    foto Kiki

    Kiki 21.07.2017  20:12

    Gratuluji

    Dobre si vybral. Preji hodně šťastných kilometru. Ja som tiež mal ve výběru astru.dokonce sem si objednal ale nestihli mi ho dodat včas. Nastesti. Ale přístup Opelu je hrozny a kvalita taky nic moc. Japonec je podle mě lepší cesta. Tam ještě drží kvalitu.
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 23.07.2017  12:04

      « Re: Gratuluji

      Tak uvidíme casom ci to bola dobrá voľba. Ja som spokojný teraz. Podľa už aj u japoncov sa šetrí ako všade. Nik už nechce vyrábať auta na 20 rokov. Treba sa o auto starať a tak sa dá predĺžiť jeho životnosť. Ale všetko s mierou. 
  • 00 Reagovat !

    foto Invisible

    Invisible 26.07.2017  21:57

    LED

    Můžeš prosím tě trochu popsat (případně je vyfotit nebo napsat, kdes je koupil) ty LEDky do zpětných zrcadel? Do jednoho z předchozích aut jsem si taky dodělával kameru, ale žádnou s LED jsem nikde neviděl...
    Jinak auto se mi moc líbí (dvě parkují každý den kousek vedle mě), akorát bych tam musel mít silnější motor. Tak ať hezky jezdí.
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 28.07.2017  18:44

      « Re: LED

      Ahoj kedze sa jednalo o spatne svetla tak som zvolil cinsku LED z Aliexpresu. V pripade zeby som daval do inych svetiel tak by som volil znackove. Mazda sedan ma dve W16W ziarovky v cuvacich svetlach. Pridal som aj fotky z kamery pred a po vymene za LED.
      Kameru som vybral taku, ktora bola odporucana na fore ale videl som v Ali, ze predavali aj kamery spojene so svetlom nad SPZ. Ja som stavil na odskusanu a nelutujem.
      Dakujem za prianie a verim, ze na tvojom Lexuse sa isto super vozi :-).
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 30.07.2017  14:05

        « Re: Re: LED

        Ty Ledky svítí fakt pěkně. Je pak vidět že máš v garáži trochu bordel. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto marguc

          marguc 31.07.2017  09:34

          « Re: Re: Re: LED

          Tak to poznas.. druhe meno pre garaz je skladisko :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Invisible

        Invisible 30.07.2017  16:56

        « Re: Re: LED

        Tak já četl do zpětných zrcadel, takže jsem asi slepý, nebo bych se měl naučit číst... ;-)
        Něco podobného taky z Aliexpressu jsem měl kdysi v Aurisu a taky to bylo v pohodě...
        • 00 Reagovat !

          foto marguc

          marguc 31.07.2017  09:33

          « Re: Re: LED

          Ja som zatial tiez spokojny. Za tie peniaze to svieti nepomerne lepsie tak snad aj vydrzia. Pri zadnych svetlach sa mi nechcelo ivestovat 30-40 euro do znackovych led.
      • 00 Reagovat !

        foto palix

        palix 12.01.2018  13:08

        « Re: Re: LED

        Svietia LEDky oveľa lepšie? Oplatí sa to tam dať?
        Ja som mal kedysi ešte v Astre LED vnútorné osvetlenie a stále sa to pokazilo = jemne to svietilo pri vypnutom motore. Na začiatku to ale bolo v pohode. Nakoniec som po 3 vymenených LED prešiel späť na žiarovku.
        • 00 Reagovat !

          foto marguc

          marguc 17.01.2018  22:24

          « Re: Re: Re: LED

          Svietia lepsie ale po roku mi uz jedna blika - vidno ze je to z ciny. Zatial sa mi to nechce riesit ked bude cas tak ju vymenim.
          • 00 Reagovat !

            foto palix

            palix 24.01.2018  09:55

            « Re: Re: Re: Re: LED

            Trvanlivosť LED je otázna. Ja som to ako som písal nakoniec vzdal. Možno keby boli nejaké značkové (OSRAM...). Chystal som sa nejaké kúpiť do cúvacích svetiel, ale tento príspevok ma celkom odradil.
            • 00 Reagovat !

              foto marguc

              marguc 24.01.2018  10:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: LED

              Podla mna ked kupis lepsie LED tak to bude v pohode mna vysli asi po 1.5 eura som chcel vyskusat. Najblizsie mozno kupim od renomovaneho vyrobcu a tam uz bude zaruka...
  • 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 31.07.2017  20:26

    Mazda

    Ahoj, máš pěkné auto a je fajn, že zase někdo koupil atmosféru. :yes: Jinak je zajímavé to srovnání hlučnosti, které jsi do recenze dal. Astru jsem taky zkoušel (1,4T), zrychlení to má, ale jak píšeš, tak cena je nic moc. Navíc to řízení bylo velice odtažité. Ale nevím, jak to má Mazda. Spotřeba jak píšeš je tedy super. To se mi líbí. Pěkný sportovní vůz a dvoulitr určitě " něco" vydrží.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 31.07.2017  22:10

      « Re: Mazda

      Mne pri Astre vadila spojka a jej zaber ale s riadenim som nemal nejaky problem. Pri mazde je riadenie skor prijemne tuhe ale stale lahko ovladatelne aj v meste a pri parkovani. Spotreba stupla ako som poslednu dobu jazdil po horach a mestach. Teraz mam 5.8.
      • 00 Reagovat !

        foto Bud

        Bud 04.08.2017  11:58

        « Re: Re: Mazda

        To je pořád super spotřeba. Někde jsem dokonce četl, že si víc pohráli s antikorozní ochranou, takže by to mělo i více vydržet, než ty starší typy. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto marguc

          marguc 04.08.2017  14:01

          « Re: Re: Re: Mazda

          Ahoj, ja verim ze spotreba po 10000 km zas trosku klesne. Ohladne antikooroznej ochrany sa neviem vyjadrit to ukaze len cas. Podla mna uz vsetky automobilky su natom rovnako. Podvozok je v mazde vytriekany voskom celkom statocne len nemam jamu takze neviem pozriet ci je vosk vsade. Ale mam v plane to dat natriekat niecim na baze gumoasfaltu.
          • 00 Reagovat !

            foto Bud

            Bud 05.08.2017  22:29

            « Re: Re: Re: Re: Mazda

            Jó, někteří to doporučují nechat vystříkat tím černým maglajzem co nejdřív, ale je třeba se zeptat, jestli by pak nemumlal prodejce kdyby bylo třeba uplatnit záruku. I když to nemá žádný negativní vliv, že?.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto romeus

    romeus 15.09.2017  20:30

    Dík,tahle recka se mi hodí.

    Řešim úplně stejnou volbu,tedˇ mám Fluence, jsem s ním spokojenej až na tu 5-kvaltovou převodovku a proto až skončí záruka tak půjde pryč a řeším co místo něj. Preferuju sedan atmosféru. Zkoušel jsi i tu Corollu? Mazda mi přijde lepší motorově, Toyota zas je osvědčená kvalita, Renault má u mně plus za design a cenu. Ale každopádně dík za recku, je to pro mně těžký rozhodování.
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 13.10.2017  15:58

      « Re: Dík,tahle recka se mi hodí.

      Osobne som auto nesoferoval, ale ma ho kolega a zviezol som sa s nim. Ja som tiez dlho rozmyslal ale nakoniec som sa priklonil k mazde. Motoricky je to auto super. Hodi sa skor na dlshie trasy kde spotreba dokaze zakazdym prekvapit - vcera z Bystrice do Spisskej za 5.3l a to po dialnici som isiel 125-130 km/h.
    • 00 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 14.10.2017  22:35

      « Re: Dík,tahle recka se mi hodí.

      Renault má atmosféru so 5-stupňovou prevodovkou. :no: Mazda je super,no vnútry je to dosť zlé.Corolla vyhovuje,mne nesedel dizajn.Keď hladáš atmosféru,Hyundai si neskúšal.Celkom vie prekvapiť. ;-)
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto marguc

        marguc 16.10.2017  15:28

        « Re: Re: Dík,tahle recka se mi hodí.

        Mne mazda nepride vnutri mala. Verim ze dvaja dvojmetrovi chlapi si za seba sadnu len s obtiazami a vzadu bude kolenami tlacit do sedadla pred sebou. Ja mam 180 a za seba si sadnem aj s 10cm rezervou na kolena. Interier vyzera z mojho pohladu premiovo ale spracovanie uz premiove nie je. Novy huyndai i30 fastback sa mi paci z vonku ale interier nie je moja salka kavy. Ten stredovy nalepeny display to je dost zle. Preto si myslim ze treba aby si kazdy isiel odskusat a rozhonut sa podla toho co komu najviac sedi.
        • 00 Reagovat !

          foto idam-i

          idam.i 16.10.2017  20:55

          « Re: Re: Re: Dík,tahle recka se mi hodí.

          Pokiaľ ti vyhovuje vnútorný priestor,tak to máš v poho. :yes: Ten displey v novej i30 tiež ťažšie trávim,ale zdá sa,že to je momentálny trend. :-(
      • 00 Reagovat !

        foto palix

        palix 12.01.2018  13:43

        « Re: Re: Dík,tahle recka se mi hodí.

        Ahoj. Síce neskôr, ale aj ja gratulujem k autu a prajem veľa šťastných km. Mám teraz trochu voľnejšie, tak si pozerám, recenzie... Tá tvoja je celkom super :).
        Chel by som sa vyjadtiť k recenzii...
        - nová Mazda po facelifte je určite lepšia. Možno mi trochu vadí, že nemá klasickú ručnú brzdu, ale zvykám si. S elektrickou je stredový panel o dosť konzistentnejší. Po facelifte má Mazda dokonalý volant, starý je proti nemu neforemný a škaredý :).
        Ja som zatiaľ pazvuky nepočul. Moja stará Astra G vŕzala od novoty - stále nejaký klepot - bol som na to alergický - a stále som skúmal, hľadal, podkladal, lepil, montoval... Bolo to potom lepšie, ale nikdy sa to nestratilo. Pazvuky sa odstraňujú veľmi ťažko - bez pazvukov je auto hneď akoby o triedu vyššie. Našťastie Mazda je zatiaľ v pohode.

        - Astry 1,4 Turbo majú (mali?) vraj nejaký problém s motormi, niekde som to videl napísané. Ja som napr Astru neskúšal vôbec, aj keď ma predajca lámal už 3 roky. To som ale ešte ani netušil, že kúpim tak skoro nové auto (situácia sa zmenila a ja som si splnil sen). Opla som už ale nechcel. Nebol zlý, ale chcel som dobre jazdiaceho "Japonca" - nakoniec to ale je taká mexická Japonka....

        - Toyota Corolla je vo vnútri obrovská, palubnú dosku má otrasnú, z vonku je super - hlavne predok súčasného modelu (r.v. 2017 -pre tých, ktorí to budú čítať v budúcnosti). Jazdné vlastnosti sú vraj nie najdokonalejšie. Neskúšal som ju (bola mimo mojích požiadaviek), ale už z konštrukcie podvozka je jasné, že Corolla nemôže konkurovať Mazde. Recenzie ju označujú ako také obyčajné auto - pohodlné, bez náznaku "športových ambícii" a veľkých emócii. To nie je auto snov.

        - Mazda je moje 2. nové auto (iné ako nové som predtým vlastne ani nemal, ak nepočítam otcovú Škodu 100, ktorá jazdila ako z praveku), ale z Astry som sa kedysi tešil akosi viac - lebo bola prvá. Mazda je oproti Astre dokonalá a viac si ju užívam = privstanem si a idem dlhšou trasou, aby som sa zviezol :). Astra sa mi vždy páčila (od jej predstavenia v roku 1998), ale bola to kúpa z rozumu. V roku 2007 - bola už predávaná ako súbežne predávaný starší model Classic a na tú dobu bola dosť zastaralá a málo vybavená, ale pre rodinu dostatočne veľká a nie drahá. Mazda bol splnený sen o dobrom aute, navyše som o nej sníval od uvedenia na trh. Nebola to celkom kúpa z rozumu (jedine že je akože kvalitná), lebo nie je taká praktická ako iné autá (nemá sieťky, háčiky, dvojité dno...), nie je práve cenovo výhodná... Takže povedzme, že to bola kúpa z lásky :). A som rád, že mám ročník 2017 po facelifte. Pozn: skoro som ale kúpil Hyundai i30 1,4T - keby...

        - k motoru: Mazda s 88 kW motorom zrýchľuje nádherne (poznáme hlavne my, ktorí sme prešli zo slabších áut) a hlavne nenásilne až jemne - je to taký plynulý záťah, z ktorého cítiť silu (bez kopancov a podobných divočín). Hlavne ide už od voľnobehu a úbytok výkonu pri zapnutej klíme nie je vôbec cítiť (ako na menej výkonných motoroch / vraj aj na malých turbo-benzínoch pri rozjazde). Už nemusím vypínať klímu pri ostrejšom rozjazde ako na Astre :). Zároveň klíma nebrzdí dole kopcom auto ako to bolo citeľné u mojej Astry 1,4. Ak si vezmeme pred 20 rokmi by bolo auto s týmto motor s danými parametrami skoro ako "hothatch". Zrýchlenie 8,9 s na 100-vku je aj teraz v pohode. Octávie TDi v "dragrace" na semafóre nemajú šancu (okrem tých najnovších a najsilnejších motorizácii) - sem tam sa chcú pretekať a ukázať, že to nejakej 2 výfukovej Mazde naložia, lebo majú TDi so super turbokopancom... Nenaložia... Pozn.: moje zrýchľovanie končí v obci na 50 km/h ;). Pozn 2 - nikdy nie som iniciátorom :).
        Nevýhoda 2,0 l motora je, že v niektorých poisťovniach berú PZP podľa objemu. Našťastie máme aj také, ktoré to robia podľa výkonu. Rozdiel v PZP je cez 50%.

        -6 stupeň je presne to, čo som na aute chcel = auto nejako nezrýchľuje a ide hlavne "na spotrebu". Nie je problém podradiť tou nádhernou mazďáckou pákou kombinovanou hliníkom :). Ináč asistenta radenia veľmi nepočúvam - hlavne pri 50 nechávam vždy 4-ku. Rozdiel v spotrebe je zanedbateľný (pri 50-ke). Aspoň sda človek vyhne predčasnému zakarbonovaniu motora.

        V predu sa naozaj sedí dosť nízko (sedadlo mám v spodnej polohe). Mohlo by ísť ešte nižšie - niekedy mám pocit, že som aj tak vysoko. Ale keď presadnem do iného auta (napr prvá generácia Kie Ceed), tak tam sedím ako na stoličke a potom si uvedomím super posed v Mazde ;). Navyše Mazda je riadne široká. Keď som sa lúčil s Astrou G a viezol ju umyť, aby vyzerala perfektne, tak som mal na Mazde už nejaký ten km spravený. Posed v Astre sa mi zdal ako v traktore :), hluk vysoký, jazdné vlastnosti mizerné. A to som to auto mal rád a prešiel s ním 1/2 Európy.

        Aj mne sa páči, že nie je potrebné rúčkovať po volante, pekne sa dá povytáčať sprava doľava :). Ani pri akože ideálnom nastavení si človek nešuchne do nohy rukou, keď pretáča volant skoro o 180° a prekrižuje ruky. U starého auta sa to stávalo - sedadlo nižšie nešlo, volant som vyššie nechcel.

        Rádio prijíma signál podľa mňa dobre - je to vec pohľadu, prípadne lokality. Na Astre som mal domontovaný Panasonic a kde ten už strácal signál Mazda hraje bez šumu. Dokonca aj v podzemnom parkovisku hraje pomerne dlho. Zvuk sa mi na začiatku zdal slabý, teraz sa to nejako rozohralo (alebo som si zvykol) a celkom mi to vyhovuje. Dokonca sa mi to zdá veľmi dobre v porovnaní s autami, ktoré bežne stretávam = občas sedím dnu. Všimol si niekto, že najlepší zvuk audia je na vodičovom sedadle? Síce inde nesedávam často, ale keď si presadnem, tak mám ten pocit. Bolo to tak v Astre, je to tak aj v Mazde.

        Mazda má ešte jednu vlastnosť. Nie je to auto, ktoré si niekto kúpi preto ,že je cenovo výhodné, alebo že ho má každý, tak ho chcem aj ja. Je drahšie a kupuje sa kvôli jazdným vlastnostiam, motoru (atmosfére) a v dobe KODO ak kvôli dizajnu. Potom sa občas stane, že mi zakýve iný majiteľ Mazdy, alebo sa pri stretnutí na parkovisku porozprávame :).

        Na fotkách som si všimol, že máš originálny gumový koberček od Mazdy - mám ho tiež - je podľa mňa nanič. Kedysi som mal u starého auta na mieru z netu a mal gumu aj na opierke na ľavú nohu. Na Mazde som to nejako dorobil, aby aj prípadna voda stekala na gumený koberec (nie pod) - nie je to dokonalé, ale účinné. Bez toho je to nanič. Pozerám, že máš hliníkové kryty na pedáloch a opierke na ľavú nohu. Nebojíš sa, že v zime Ti tam padne sneh, roztopí sa a pôjde pod koberec = potom po 10 rokoch budeš mať pod kobercom koróziu...

        Tiež sa na jazdu Mazdou vždy teším a pred spaním sa na ňu ešte pozriem z okna a poviem si, že krajšie auto (za dané peniaze) som nemohol kúpiť. V duchu poviem čau Mazdo a idem spokojne spať ;). Prípadne keď idem večer vyniesť smeti, tak sa občas len tak pokochám jej krivkami. Musím však povedať, že nie z každého pohľadu je dokonalá...

        Ešte by som mal nejaké otázky k vykonaným vylepšeniam:
        A) Ide zvuk navigácie pri použití Smart MZD zez Bluetooth? Ak áno, tak pre mňa je to asi nepoužiteľné (používam navigáciu IGO a to si nejako s Bluetooth nerozumie na 100%). Je Smart MZD bezpečná apka vzhľadom na systém auta / záruku? Tuším sa niečo inštaluje aj do systému - minimálne po nabehnutí sa niečo "bootuje"?

        B) U kamery od číňana si neriešil stratu záruky? Predsa len je to zásah do elektriky vozidla. Čítal som o tom, chcem tú kameru dorobiť, ale bojím sa neuznania záruky v prípade nejakej poruchy. Síce je to podľa návodov veľmi jednoduché a pripája sa to priamo konektorom, ale predsa - je to zásah. Ja mám výbavu Challenge a nemám senzory - zatiaľ sa parkuje dobre :).

        Ešte raz prajem veľa šťastných km a radosti na cestách s Mazdou :).
        • 00 Reagovat !

          foto marguc

          marguc 17.01.2018  22:38

          « Re: Re: Re: Dík,tahle recka se mi hodí.

          Ahoj tak odpovede na tvoje otazky:
          A) Myslim ze zvuk z navigacie ide cez bluetooth do reproduktorov ale nie som si 100% isty ked sa vratim zo sluzobky tak to zistim a dam ti vediet. Ohladom bezpecnosti je to asi taka stredna cesta. Nic sa neinstaluje do GUI len pri nastartovani sa spusta script co mas na kluci. Ked to vyberes tak nik nic nezisti. Ale funguje to len po verziu 59.00.502.
          B) Pri kamere som radsej prikupil ten konektorovy medzikus aby som sa vyhol pajkovaniu, do ktoreho sa mi nechcelo. V pripade nejakej poruchy by som kameru odobral a potom riesil so servisom. Z konektoru je vyvedeny len video a napajaci kabel. Chlapi ju uz maju niektori zo 2-3 roky a zatial nehlasili ziadny problem.
          Ohladne hlinikovych pedalov a operky na nohu tu som tam dal hlavne z estetickeho hladiska. Nie som zvyknuty si tam vykladat nohu skor ju mam na gumenom koberci takze sa nebojim zeby nejaka voda tam zatiekla. Ked si ju tam davam tak zvacsa az pri dlhych jazdach ked uz chcem zmenit polohu. Ale to uz je podrazka sucha.
          • 00 Reagovat !

            foto palix

            palix 24.01.2018  09:59

            « Re: Re: Re: Re: Dík,tahle recka se mi hodí.

            Kamera je lákavá vec a inštalácia je úplne jednoduchá s káblom s konektormi. Už len kliknúť na link v ali... Ešte otázka - ak by si tam už kameru mal a išiel by si na garančnú prehliadku -nechal by si ju tam, alebo odmontoval? V podstate by asi stačilo vymeniť svetlo na osvetlenie značky a kameru nechať visieť v priestore 5. kufra. Ak by to nerozoberali, tak na to neprídu :).
            • 00 Reagovat !

              foto marguc

              marguc 24.01.2018  10:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dík,tahle recka se mi hodí.

              ja idem na servisnu za par dni a teda nemienim ju davat dole ved je tam nalepena - Nie zeby nesla lahko dole ale neche sa mi to potom zas tam lepit. Na servisnej nik nebude skumat ci je to original alebo nie a podla mna nik si ani nevsimne ze tam ta kamera je. Ta kamera nie je miesto osvetlenia znacky. v Sedane je samostatne pre nu miesto. Ked tam nie je tak je tam plastova zaslepka.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 12.02.2019  18:19

    Souhlasím s těmi asistenty

    Mám jich teď plnou nálož, ale ty dva co jsi jmenoval v aktualizaci - mrtvý úhel a pre-crush jsou skvělí. To by mělo mít každé auto. Ale řidiči by měli mít na paměti že to jsou jen asistenti od slova asistovat, nikoliv se na ně spoléhat.
    • 00 Reagovat !

      foto marguc

      marguc 12.02.2019  20:16

      « Re: Souhlasím s těmi asistenty

      Presne tak nespoliehať sa na ne, ale aby zasiahli v kritickej situácii ked vodič nestihne zareagovať. Mne auto autonomne zabrzdilo keď som schádzal z dialnice ale zjazd bol zároveň aj pripájacim pruhom - križujú sa tam 2 dialnice - čiže bol problém sa vôbec zaradiť do pruhu pre zjazd a kým som v späťáku kontroloval auta za sebou v pripajacom, auto predo mnou prudko zabrzdilo. Ja som len periferne zaregistroval ako sa rýchlo približujem k nemu ale skôr ako som zareagoval, auto zabrzdilo...našťastie
  • 00 Reagovat !

    foto Polsonside

    Polsonside 15.02.2022  22:32

    Moje zkušenost s Mazdou 3 BN

    Ahoj, tvá recenze potěšila. Mám už druhý rok Mazdu 3 BN po faceliftu z roku 2018 ve výbavě Takumi, takže prakticky plná výbava. Auto mám dodatečně komplet odhlučněné a je to o dost lepší, ale bohužel od 18 kol je slyšet odvalování na hrubém asfaltu. Pro větší účinnost ještě odhlučním vnitřní strany zadních podběhů. Dále mám motor odemčený na G165 a stage1 což mi dává cca 129kW výkonu a 220Nm momentu už od 3500otáček. Auto jede fakt neskutečně a doporučuji tankovat 100oktan. Já dokázal dát 0-100 za 7,9s.Auto je jako celek úžasně zabavné na okreskách. Je to jako s autíčkem autodromu, chcete další jízdu nebo tu aktuální uměle prodloužit. Perfektní reakce a skvělá odezva na plyn. Podvozek nemá chybu a i na 18 kolech je velmi pohodlný a perfektně sedí. Ve své třídě nemá konkurenci. LED světla jsou skvělý, je to jeden z největších technologických pokroků, který vás upoutá při přechodu na nové auto.To, jak svítí proti halogenu je prostě nepopsatelné. Mám HB, který byl pro mě hezčí a praktičtější. Kufr je praktický, nemá žádné hrany a celý prostor je mělký a do široka. Vejde se i kočárek. Chybí mi tu jen háčky. Mám 187 cm a 105kg fitness. Přední prostor fajn a sedí se velmi příjemně nízko. Snad jen to pravé koleno by mohlo mít větší prostor do široka a sedadla bych snesl trochu širší. Zadní místa nejsou viditelně dominantou Mazd. Místa je méně a materiály kolem už nesjou tak kvalitní, jako v první řadě. Nicméně 4 dospělé to odveze s přehledem i na delší cesty.Z vyšší výbavy je návykové bezklíčové odemykání/startování. Už to chci v každém dalším autě. HUD je zde promítán na plastovou plochu a je velmi praktický jako ukazatel navigace/mrtvého úhlu nebo rychlostních značek. Bohužel nelze ho vnímat tak přirozeně jako promítání na čelní sklo, tady je velký rozdíl ale jsem rád, že ho mám. Ve vyšší výbavě mám uprostřed analogový otáčkoměr a v něm digitální tachoměr, je to bomba a lepší provedení těžko hledat. Hlavně auto s prioritou otáčkoměru působí velmi sporotvně. Dodatečně mám celé auto v ledkách včetně blinkrů. Jezdím ostřejí a na vyšší otáčky a spotřeba cca 6,5 litrů, tak naprostá spokojenost. Tohle auto je skvěle odladěno. Nová verze Mazdy 3 BP mě tolik neoslovila po najetí testovacích jízd. Co bych vytkl jsou jenom prkotiny. Chybějící ukazatel teploty oleje a vody, chybějící upozornění na ostřikovače nebo docházející benzín nějakým zvukem, výhřev sedaček především v sedáku,CD mechanika ubírá praktickou přihrádku,užší sedadla pro vrostlé chlapy, zatmavuje pouze vnitřní zrcátko, nelze dotáhnout okna dalkovým ovladačem, chybí háčky v kufru a chybí Android auto v základu. Opravdu jen takové prkotiny. Tak štastné kilometry i po letech.
    • 00 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 16.02.2022  13:48

      « Re: Moje zkušenost s Mazdou 3 BN

      Neuvažoval si z tohoto textu urobiť svoju recenziu?
      Niečo doplň pridaj foto a máš to. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…