Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. dnes 11:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Koukám, že se tady v diskuzi nepřestaly kupovat auta, dokonce i někdo jiný než Thomasino >:D
Tak se taky přidám. Již týden nemám GTI :-( :'-( ... příznačné je, že si ho odemne koupil mladý kadeřník >:D ...a čekám na nástupce, který už je rezervovaný a až budu mít chvíli, tak pro něj pojedu.
A nástupcem Pola GTI bude....jestli uhádnete...? Dám pár insignií... Moje tlustá * v sedačkách bude trpět, holky do školky s omezením odvezu a s tímhle autem se dá jezdit rychle jen do levotočivých (nebo pravotočivých) zatáček, protože jinak se může motor zadřít.
Woody ať nehádá, ten mě pro auto veze a White labelovi jsem to říkal ;-)
Jo a Grand Picasso po 10 letech stále zůstává v pozici rodinného otloukánka zůstane. -
Dany 27.03. 15:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Iudex, díky, čítal som. Veľmi prospešná recenzia. Vnímam to tak, že by to bolo nutné skúsiť, ale pravdepodobne by mi to bolo moc tvrdé.
V Mazde som sa bol previezť s tým istým predajcom, fajn pokec. Zrejme sme išli ako cez kopírák. Prierez trhom, zadokolková 6 >:D
Prekvapilo ma, že na predvádzačke M6 2,5 mali takú istú cenovku ako na novom kuse, lepšie vybavenom, v červenej. Vraj ceny určuje importér. Na novú je vyššia zľava, tak predvádzačka vychádza rovnako
Na DSG robia preprogramovanie SW a celkom to funguje. Kolega to dal spraviť na Pasat a je to celkom slušné. -
pradeda777 27.03. 14:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Odjinud.....Z britských dat zveřejněných kolegy z Car Throttlu totiž vyplývá, že takřka polovina zákazníků, kteří si loni pořídili BMW M3, sáhla po kombíku - na jeho konto připadá 690 z celkových 1 495 exemplářů, tedy 46 procent. Automobilka dál uvedla, že modely M3 a M4 dosáhly na britském trhu celkově 4 536 registrací, což ve srovnání s rokem 2022 představuje 19,4procentní posun. Dá se přitom předpokládat, že za tím stojí i možnost objednání verze s manuální převodovkou, kterou třeba u Audi RS4 nebo Mercedesu-AMG C63 nedostanete.
Svědčí o tom ostatně americké registrace, neboť v případě M3 a M4 má trojice pedálů na veškerých prodejích 20procentní zastoupení, jak zjistili lidé z Motor1. Již to je pěkné číslo, uvážíme-li, že ruční řazení koupíte jen s nejslabším motorem a pohonem zadních kol, což část nadšenců chtít nebude. Ještě lépe je na tom tedy model BMW M2, kde jsou manuál i automat k dispozici pro jinak totožný pohon - v tomto případě totiž po manuálu sáhla víc než polovina zákazníků. Něco takového si jistě zaslouží potlesk, už jen proto, že je otázkou, kolikrát ještě bude možné rukama plácat. Politici se totiž snaží utahovat opasek stále více, načež jsou stávající generace možná opravdu těmi posledními, u kterých je ručně řazená převodovka ještě k dispozici.
[odkaz] -
pradeda777 27.03. 12:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Leg....problémem změn je nutná změna s každým novým modelem a v mezičase i u F/L. Někdy je to k lepšímu....jindy k horšímu, ale změna je život... :-! ;-) -
iudex 27.03. 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Leg: jo, bol to ten istý predajca v Mazde. Vyznal sa, o to pokoj, pokecali sme o všeličom vrátane zadokolkovej 6ky s R6, len žiadna snaha predať tam nebola, viacmenej v štýle: CX-5 ide dobre na odbyt, berte alebo nechajte tak.
Ad DSG: ja mám k nej rovnaké výhrady, v normálnom režime podtáča stále a v každom modeli (vrátane RS3, ale proste tam ten výkon a krútiak dokážu potiahnuť aj pri podtočenom motore). Aj preto som zvažoval Tigiho s naftou, proste 2,0 dízel lepšie poberie tie nízke otáčky ako 1,5 benzín. Ale polovička práve povedala, že ona radšej benzín, hlavne kvôli kultivovanosti a tichosti. Tak som pozeral Tigiho a ono papierová dynamika je pri 1,5TSI dokonca o chlp lepšia, ako pri 2.0TDI a podľa prvých testov vraj pomáha ten mildhybrid, ako dynamike tak hladkosti rozjazdu. Ako je mi proti srsti do stredného SUV brať len 1,5ku, ale na 2,0TSI proste nevydá a ten dízel objektívne dynamicky nevyhráva. A napokon Tigi 1,5 má mať DSG s mokrými spojkami (čo inde pri 1,5 nie je).
Proste chcelo by to exteriér Tiguana s interiérom CX-5 a motorom Kugy. >:D -
Leg 27.03. 10:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Děda: je nemám problém infotainment pochopiť, problém mám s tým, že ma ho nútia používať za jazdy, aj keď zrovna u A3 je to celkom v pohode. Skôr mi vadí, že od krásne minimalistického dzajnu prešli ku čudne komplikovanému bez nejakej ústrednej myšlienky. A to platí pre celé Audi od A3 až po etron GT a do značnej miery nielen interiérový ale aj exteriérový dizajn. -
Leg 27.03. 10:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Ja nikde, to rodinný známy odletel na rok do Ameriky a dostal som za úlohu raz za čas vyhnať pavúky z výfuku.
Inak asi znegujem sám seba keď som tvrdil, že jazdne sú tieto autá všetky rovnaké. Práve DSG a ich nastavenie vnímam ako slabinu v mnohých autách VW group. Keď som kedysi vyberal ja SUV, tiež som sa zviezol na Tigi 2.0 TDI a prevodovka držala šialene nízke otáčky, bez problému 1200 ot hore kopcom, alebo sport mode zasa išiel okolo 2000 a to je zasa moc. Manuálne si klikať rýchlosti v podobnom aute odmietam a potom to nemá uspokojivé riešenie. A ďalši vec je, že dvojspojky vo všeobecnosti, hlavne v starších autách sú občas "cukavé" a necitlivé pri rozjazdoch a jemnom manévrovaní pri parkovaní, (skúsenosť nielen s DSG ale aj rodinné Volvo V40). V hothatchi s prioritou rýchleho radenia a odozvy super, do SUV zlatý klasický automat alebo aj CVT.
Inak v Trnave je celkom fajn predajca, nedávno sme kecali o MX-5 a je to evidentne fanúšik áut všeobecne, dá sa pokecať aj o iných autách a nemaže len med okolo huby. Takisto keď som zvažoval CX-5 a povedal som mu, že kandidát je aj Lexus, tak žiadny bullshit, nemal problém priznať kvality konkurencie. Tuším sa volá Miloš, z nejakého dôvodu som si to zapamätal. :-) -
iudex 27.03. 08:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Leg: ďalšie auto z požičovne, na ktorom konci sveta si aktuálne? Pochváľ sa. Inak plne súhlasím, minulá generácia interiérov Audi bola skvelá, to bol pre mňa vrchol interiérovej ergonómie a kvality (inak interiéry Mazdy sa trochu podobajú, plus s kolečkom "idrive") a najnovšie generácie išli kvalitou aj ergonomicky dolu.
A my stále vybrané nemáme, práve včera sme boli skúsiť Kugu a teda nič sa nerozhodlo. Páčil sa pohonný reťazec, ten hybrid je jazdne veľmi príjemný, tichý a hladký. Interiér jednoduchý a oldschoolový v dobrom zmysle (kolečká, ovládateľnosť), ale žiaľ aj v zlom (kvalita materiálov a spracovania sa na Mazdu nechytá), plus trochu vadil uskákaný podvozok (ST-line X na 19"). A prichádzajúci facelift práve dostane megatablet á la Tiguan. Takže polovička nebola predvedčená.
Potom sme sa len naslepo zastavili v Škode pozrieť Kodiaq, ale starý sa nedá objednať a nový ešte nie je na salónoch; podľa cenníka by to vydalo na 1,5ku v základnej výbave, aj to bez jediného príplatku. Plus manželke sa zdal Kodiaq už zbytočne veľký.
Takže furt nič. ;-\
-
pradeda777 27.03. 08:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
Leg....ano, taková přístrojová deska by byla pro mě ideál. Tu v RS3 asi nikdy úplně nepochopím.
Když mají problém s infotaimentem "mladí"....co potom dědkové... >:D >:D >:D
-
Leg 27.03. 01:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
wl: hentaký modrý hatchback som včera videl, aj som mal pokušenie ho odfotiť a pridať sem do pradědovej zbierky, ale bolo mi blbé fotiť cudzie autá. A bolo to v podzemnej garáži, takže aj tak by to nemalo moc vypovedajúcu hodnotu. Taká... modrá, nemastná neslaná, trochu pripomína základnú škodovácku bezpríplatkovú modrú. Ale znova, bolo to v podzemí, vonku by možno pôsobila ináč.
Kolesá sa mi celkom páčia, nie že by som si z nich cvrkol, ale lepšie ako to, čo je na väčšine RS3. Chcelo by to inú povrchovú úpravu, matná tmavosivá tomu fakt nepomáha.
i30N ako investičné auto... >:D >:D >:D Niektorí predajcovia sa fakt snažia.
iudex: za mňa, v tejto kategórii je asi najdôležitejší user interface a praktickosť pre rodinu, všetky aj tak jazdia +- rovnako genericky. Takže ako to sadne manželke. Ale hlavne sa kvôli služobnému autu neochodubňujte o dovolenky. >:D
A čo to teda bude, Kuga či Tigi?
BTW ako tu všetci riešite RS3... práve pár dní sedlám A3 minulej generácie trochu z opačného konca: 1.6 TDI DSG, strieborná, relatívne chudobná výbava. Ak si odmyslíme pohonný reťazec (nechápem ako môže niekto nadávať na ujačané hybridy a potom odfrčať na štvorvalcovom nafťáku v kombinácii s prevodovkou, čo ho vytrvalo drží na 1100 otáčkach - dal som mu pracovný názov dunihlav), tak je to super kára a hlavne interiér minulej generácie je geniálny. Zasúvateľný displej, kolečko MMI, ergonomické ovládanie klimošky s krásne spracovanými gulatými výduchmi, veľký kutáč a elektrická ručná na stredovom tuneli. Och, prečo ste sa v Audi tak opustili... [odkaz] -
pradeda777 26.03. 14:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka
wl....to nevadí....na první pohled vypadají podobně čili "po čem nic" a proto také ty origoš kola nejsou nikde moc vidět. Zrovna tak jako sedany ve Veselé zelené, protože ta barva sedanu moc nesluší. Jo, jsou k vidění v US, jelikož tam SB není v nabídce.