Recenze
Technické info
Přezdívka auta Sexy Bitch D Rok výroby 2008 Koupeno nové palivo: nafta počet válců: 5 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2346 výkon [kW]: 154 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.1 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 458 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.1
Popis vozu
Bohužel Otec s tím někam odjel_jako na potvoru) FOTKYY DODAM JAK NEJRYCHLEJI TO PUJDE!!!!!!!!
159 Sportwagon 2.4 JTDM 20V edice Ti , barva černá Carbonio, kola
235/40 R19\"snížený podvozek o 20 mm, černá kožená sedadla, Bi-Xenon, parkovací sensory vzadu, brzdy Brembo, body kit.
-------------------------------------------------
jinak dobředu se omlouvám za případné chyby, jelikoz jsem včera to trochu přehnal(zas) :D doufám, že to půjde nějak přečíst,pozdeji to upravím kdzž tak..
-------------------------------------------------
V prvni rade bych chtel rict, auto neni moje , ale Otce.Ale kdyz je v praci 25 hodin denne,no Djeho chyba......
------------------------------------------
Auto bylo koupeno zde v Ostrave AR centrum; nove
Exterier:
No co rrict, asi staci jedno slovo design:Giugiaro:) Proste dokonalost ,myslim, ze cerna barva karoserie spolu s hlin.lit.koly +cervene brzdy-nejlepsi kombinace. Laska na prvni pohled . Vyzyvavy predek, dokonaly zadek.....ladna linka z boku, presne jako modelka. A i podle toho se k k alfe musite chovat, s nehou, s laskou....
-Pri kazdodenni mestske sedi (audi,bmw,Wv ,Skoda) alfa vzdy prasti primo do oci....:)kdekoliv a kdykoliv,není co dodat
Interiér: sportovní duch
sportovní kožená sedadla s bezchybnym vedenim,
Ty lze elektricky seridit s pameti pro 3 polohy a take v pripade potřeby vyhřívat. Bohuzel zrovna my mame verzi, kde je to mozne pouze manualne.. Přední sedadla vynikají nastavitelnou délkou sedáku . Dokáží podržet tělo díky výrazným bočnicím. Ty však mohou být u sedaku pro mohutnejsi prekazkou . Sportovní multifunkční volant, hlavice řadící páky provedená v kůži a osobité závodní pedály,dodávaji vozu ten spravný šmrnc. Některé části interiéru doplňuje tmavé provedení hliníku.
T.I verze nabizi hodne bohatou vybavu:
automatická dvouzónová klimatizace, automaticky zaclonitelné zrcátko, dešťový, pachový a mlhový senzor, řada bezpečnostních systémů včetně Hill holderu atd. Precizně provedený interiér podtrhuje sportovního ducha s mírnou dávkou luxusního nádechu. V mnoha testech upozorňovali na spatnou ergonomii , co se týče klimatizace + řadící páka, mě osobně to nějak nevadí, jestli musim posunout svuj lenivý prst 0 1.2 cm do leva nebo do prava:) ale chápu, že pro někoho to může být problém...
Motor:
5 valcu v řadě u dieselu není moc obvykle. Ale u Alfy funguje skvele.Agregát se zdvihovým objemem 2387 cm3 produkuje stádo 210 koňských sil dostupných při 4000 otáčkách. Maximum točivého momentu 400 Nm je dosahováno již při 1500 ot./min. Přímé vstřikování s turbokompresorem dokáže Alfu rozjet na 228 km/h a dosáhnout stokilometrové rychlosti za 8,1 sekundy při nemalé hmotnosti. Motor ma parádní zvuk ,maxim je sice v 1500 ,ale moto ozije poradne az po 2000 kdy tahne az ke 4000:), přesto se mi zdá,že o oproti 156 se stejnym motorem r.v.2005; je trochu lenivějši pří vyšších otáčkách, hlavne na 4. převodový stupeň, ale to nejspiš bude vyšší hm. a delší ryhchlostí, motor ma ani ne najeto 9000 , tak možná že se to ješte zlepší:)Spotřeba zatím je průmer 8,3 ....
POdvozek a řízení:
Tak tenhle podvozek se Italům jednoznačně povedl, oproti 156 15 krat lip kryje a absorbuje nerovnosti-kde 156 byl pravý drtič ledvinovych kamenů, hlavně na našich "cestách". přitom neztratil nic ze sve tvrdosti a tuhosti, zda se mi ,že prave naopak, pří vyšší rychlosti jde sice citi vyšší hmotnost -okresky nad 140 ,
žádné přesouvání hmotnosti ale v zatáčkách nečekejte. Řízeni přesné, citlivé, snad o néco tužší než ve 156 , ve vyšších rychlostech je to spiš vyhoda. Po první "zapůjjčení" ,kdy jsem musel jet něco koupit.D, se slovy 10 krat opakovanými:jed pomalu ,bud opatrny bla bla bla. ,se mi po překročeni 100 kmh v menší okrezce vyrysoval pravy nefalsovany usmev:) to z jakou lehkosti ,presnosti se pousti do zatacek me dostalo, ze jsem si prodlouzil trasu jeste o nejakych 10 km:) Proste radost z jizdy :DD No extrém jsem ješstě nezkoušel a asi to tak jednoduche nebude snad někdy na okruhu....
Silné stránky
DESign
Dokonalý DEsign
přední sedadla
bohatá výbava
kvalitní provedení interiéru a použité materiály
rozumná spotřeba při extrémním zatížení
zvukový projev
výkon
přesné řazení s kratkymi dráhami
Slabé stránky
vyšší spotřeba v běžném provozu
hluk od pneumatik pri vyšší rychlosti nad 170 jde znát...
lidská závist
hodně rychle ztráci svou hodnotu
vyšší hmotnost 1810 kg:/
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
zatim žádne -3 roky bezplatny servis
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
dostačující:)
Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo 159 2.4 JTDM T.i, 154 kw
zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat
Další vozy Alfa Romeo 159
-
Alfa Romeo 159 (2006) Majitel: JohnDeere8320R
Přidáno: 13.3.2016 399 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Alfa Romeo 159 (2008) Majitel: Jarda N.
Přidáno: 10.1.2018 58 Majitel 9.47 Uživatelé
-
Alfa Romeo 159 (2007) Majitel: norton323
Přidáno: 23.5.2014 79 Majitel 9.04 Uživatelé
-
Alfa Romeo 159 (2007) Majitel: Silencer
Přidáno: 1.5.2020 19 Majitel 8.13 Uživatelé
-
Alfa Romeo 159 (2005) Majitel: mRKEF
Přidáno: 27.7.2016 08 Majitel 0.00 Uživatelé