Alfa Romeo Giulietta (2010)
14.7.2010Dva roky s Julií ---------------------- 2.7. 2012 jsou tomu přesně dva roky, kdy došlo k první a zatím jediné registraci mojí Jůlinky. Po celé dva…
Alfa Romeo Giulietta (_balu_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Biest 07.11.10 22:23
« nadhera
V prvom rade by som ti chcel pogratulovat ku nadhernemu auticku, na ktore mam aj ja zalusk. Mam dvoch finalnych favoritov. Rozmyslam medzi najsilnejsou Giuliettou QV 1,8 TBi (173 kW/235 k) v tej krasnej cervenej a Sciroccom R v bielej a nejak sa neviem rozhodnut :-)
Mal som s nou moznost jazdit na okruhu v Brne (ta ista akcia ako mas na fotkach) a taktiez som ju mal v motorizacii 2,0 JTD (125 kW/170 k) pozicanu na vikend. Skvely zazitok, kto nejazdil alfu nepochopi! Bol som prekvapeny ake je auto neskutocne sportove, dynamicke, ako drzi v zakrutach. A to zrychlenie....ufff :-)
Mne osobne ale dost vadilo nedostatocne bocne vedenie sedaciek, nedostatok odkladacich priestorov a volant (nepacil sa mi). Ked sa vsak na Giuliettu pozriete, nastartujete a pohnete sa, vsetky jej nedostatky, ktore ma jej odpustite...proste alfa :-)
Pises, ze Start&Stop sa ti pozdaval. Mne zas vrcholne liezol na nervy a zakazdym som ho vypol. Ja osobne by som ho nechcel ani zadarmo :-)
DNA ... skvela vec :-) ten kopancek v dynamic mode je skvely a zmena jazdnych vlastnosti a dynamiky je zretelna. super.
inak musim suhlasit so vsetkym, co si pisal. Urcite si este musim vyskusat benzinovu verziu predtym ako sa rozhodnem :-)
Kazdopadne prajem vela stastnych km :yes: -
-
_balu_ 03.11.10 23:37
« Re: Dotaz z praxe
Ahoj, boční vedení není tak výrazné jako bývalo v minulé generaci Alf (156/147/GT), to je fakt. Ale kupodivu mi vyhovuje. Mám známého - vyloženě útlíka - a ten říká, že nic moc (ale řídí auto kde není žádné. Třeba sedadla v GT mně osobně přijdou už příliš.
U těch zrcátek nějak nevím co myslíš. Přijde mi to že ten plast v barvě karoserie je nacvaknut/přichycen zepředu... Schválně jsem s tím zkoušel hýbat a drží to tam festovně a fakt se nebojím že tam nateče voda... Ale dám vědět v zimě :-)
To čelní sklo nevím... Jednak není vidět co je pod tou gumou, ta může jen překrývat spoj, pak taky guma je těsnější než plast... Druhá věc je že na levé straně auta je to guma přidělaná křivěji než na druhé... Ale je fakt že se dá rukou oddělat. Ale nějak nevím kam by ta voda mohla natéct a dělat problémy... Osobně si s tím těžkou hlavu nedělám :-) -
JardaK. 02.11.10 13:47
« Prosba na _balu_
Hele, jsi tu zatím jediný "hodnotitel" Giulietty a já bych Tě moc prosil, aby ses znovu ke svému příspěvku vrátil někdy po roce užívání (a spoustě najetých kilometrů), abychom se dověděli, kde se vyskytly "mouchy", s čím jsou problémy a jaké jsou celkové dojmy (to je právě slabina zdejších přispivatelů - nakoupí, hned sem dají super hodnocení a pak už ani nenapíšou, že dali auto kvůli problémům do šrotu). Jsem od dubna majitelem nového vozu (bohužel ne Alfy), chystám se taky po roce dát tady svou recenzi, kdy už budu mít auto snad dobře "přečtené". Jinak Ti hrozně držím palec, Giulietta je nádherné auto a já italům moc přeju, aby se s ním na trhu chytli! -
GeMcz 24.10.10 12:58
« Dotaz z praxe
Ahoj, chtěl bych se zeptat na pár věcí z praxe. Docela důkladně jsem si auto prohlížel a přišel jsem na pár věcí, můžeš mi je osvětlit. Hlavní jsou sedačky, vyhovuje ti boční vedení? Mám AR 147 a tam jsou sedačky daleko užší. Další dotaz je na plastovou krytku u bočních zrcátek. Všiml jsem si plastu, který není vůbec nijak připevněn z přední části. Podle mého v zimě se tam musí dostat sníh nebo voda a kam pak teče? Poslední dotaz je na gumové těsnění mezi kapotou a čelním sklem. Oproti 147 je to guma místo plastu a opět není pevně připevněna. Nebude to dělat právě v zimě problém. Zkrátka voda atd se dostane tam kam by neměla. Díky za postřehy. Jinak po skončení leasingu, jdu na 100% do Giulietty. -
Ronault. 29.08.10 17:16
« Alfina krajana
Gratuluju k Alfičce, je to kočka :yes:
Jinak koukám, že ty lokality dobře znám. Ještě pamatuji, jak se po Darkovském mostě jezdilo autem normálně do Karviné jak jej pak zvedali o nějaký ten metr nahoru :-) Kdyby byla možnost, rozhodně bych byl pro nějaký sraz, Giullietta je sympatické auto :-) -
bono.p 23.07.10 08:02
« Re: Re: Re: turbo
Urcite mas z velkej casti pravdu, atmosfery su aj v prevedeni CVVT podstatne odolnejsie ako turba. Motor 1.2 TSI ma fascinoval ked som o nom cital, ta ekonomicka prevadzka sa neda upriet tomuto motoru, ale predsa si myslim, ze objem 1.4 je pre nizsiu strednu triedu minimum. Ono tu 1.4 TSI po normalnej jazde v meste staci dochladzat mozno par sekund ale pri 1.2 sa to turbo narobi aj v meste. Vsimol som si, ze napriklad Opel tu slabsiu verziu 1.4 turbo (88kW) az tak vyrazne nedopuje turbom a ma moment "len" 175 Nm. Zato do 4800 ot. :-) -
white label 21.07.10 23:32
« Re: Re: :)
Ty jsi nevěděl, že si kupuješ rychlý/ostřejší hatchback, tedy hothatch? Typičtější pro toto označení je sice verze se čtyřlístkem, ale ani s tvou motorizací bych se tohoto označení nebál...
Nejpodobnější Golf (teď nemyslím design, ale hlavně motorizaci), byl Golf V GT s 1,4 TSI, shodně také se 170 PS, ten měl ovšem 170PS z objemu 1,4 už v roce 2005... -
white label 21.07.10 23:13
« Re: Re: :)
Kdybys v Itálii postavil úplně novou Octavii III (hned jak se začne vyrábět) mezi delší řadu samých starších (už poměrně dlouho výráběných) Giuliett, myslíš, že to třeba těm domácím Italům vyzní pro Octavii podobně, jako teď nám Čechům v tomto případě...
:-O :*) ;-)
Jinak co se týče těch odkládacích prostor, tak je to celkem slabé. Už jsem ale přišel na to, jak dát do dveří lahve 0,5l, chce to je správný úhel. V přihrádce před spolujezdcem je držák na 2x 0,5l flašku a jednu plechovku. Je to o tom, kolik s sebou člověk vozí drobností no.
Ad boční vedení... Není tak výrazné jako bývalo ve starších alfách. A asi útlejší postavy budou bědovat. Já mám ale asi * přesně širokou, takže mě třeba jakž takž vyhovuje (třeba sedačky v Alfě GT mi už přišly trochu moc).
A Start&Stop... Mně to fakt přijde fajn. Jo, uznávám, když se na křižovatce začumím do blba a pak se potřebuju bleskově rozjet, trošku to zdržuje. Ale v 99,5% případů ani nevím že byl motor vypnutý, než tam mám rychlost, motor běží... Třeba je to o zvyku na delší dobu.
A taky je možné, že ti po nějakém přemlouvání v Alfě přeprogramujou řídící jednotku, aby se tlačítkem S&S nevypínal, ale zapínal ;-) Nemyslím, že to bude problém...
A každopádně díky za přání štastných kilometrů :-)