Toyota Auris (2010)
26.8.2011Zdravím vás, tak jsem se rozhodl, že zkusím napsat krátkou recenzi svého Yotíka, protože Aurisků je tu celkem málo. Jak jsem se k Yotíkovi…
Toyota Auris (-PePe-)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- predajca 26.08.2011 17:24 Brandon Walsh
- Auris 26.08.2011 19:53 pario
- Auris 97kW 26.08.2011 20:20 Myszan
- 1.6 valvematic 26.08.2011 21:48 bicak77
- sestka 26.08.2011 23:03 wikinko
- Dobry vyber 27.08.2011 22:02
- Tempomat 09.06.2012 20:38 Ronault.
- LED denní svícení 03.03.2014 12:19 MartyStep
- Olej 23.01.2015 11:45 Invisible
-
Brandon Walsh 26.08.2011 17:24
predajca
citam ze predajcovia renault su skoro vsade rovnaki, mna taktiez od megana odradil prave predajca >:D -
Myszan 26.08.2011 20:20
Auris 97kW
Moc hezké auto, prostorné, skvělý motor!!! a pěkná recenze. To chválím. Jen prosím přidej fotky, ať je na co koukat. -
bicak77 26.08.2011 21:48
1.6 valvematic
Moc pěkná recenze :yes:
Trošku ti závidím těch 9kw a jednu rychlost navíc oproti mému ;-) Jednašestka z Aurise mě moc zajímá, budu se muset někde povozit, abych mohl porovnat. Zatím jsem měl štěstí jen na 1.3...
Chtěl jsem se zeptat, jestli nepozoruješ v nějakém režimu motoru (při určitých otáčkách při akceleraci) cukání, škubání nebo něco podobného. Mě se děje něco takového mezi 2-3tis.otáček a poslední zpráva ze servisu ve zkratce je: nastavení motoru na EURO 5 může ovlivňovat variabilní časování a v určitém režimu je zblblé a proto to cukání...Tak mě napadlo, jak je na tom konkurence ;-) -
wikinko 26.08.2011 23:03
sestka
snad si robis srandu "Na šestku auris točí při tacho 130 cca 3.400 ot. což příjemně snižuje spotřebu a hluk při cestování na dálnici". golf so zakldnou 1,4kou ma iba 5st. prevodovku, pri 130 otacky 3,100, ta tebou spominana fabia 1,2tsi ma tiez 5st. prevodovku, otacky pri 130 ma tiez 3,100. tych aurisovych 3,400 na sestku je riadny pruser...-
bicak77 27.08.2011 07:32
« Re: sestka
Atmosférické jednašestky s 5tikvaltem točí ve 130 většinou kolem 4tis. Například moje auto konkrétně cca 3800. Věř, že 3400 ot na šestku u Aurise není žádný průser. Jiná situace je u tebou zmiňovaných turbo motorech. Díky točáku v nízkých otáčkách si fábka1.2tsi může dovolit ten luxus 3tis i na pětku...
P.S. v zálkadní golfu 1.4 (59kw) jsem nejel, ale jestli s tímto motorkem točí 3100 ve 130km/h...tak to musí být na dálnici ve stoupáních teprve pořádnej průser ;-)-
miromen 27.08.2011 09:42
« Re: Re: sestka
Pokud s tou 1.4 pojedeš po dalnici tak pojede za rozumnou spotřebu a cestovni komfort bude ještě přijatelny a pokud přijde kopec tak se holt podřadi tak jako to bude muset udělat i ten s motorem ktery toči vic ikdyž ne tak často. Dnes u mnoha aut ještě 6 postrada smysl a u Aurise je to na hraně ale klidně mohla byt 6 ještě delši.
-
-
-
Bully_ 27.08.2011 09:49
« Re: sestka
Na dlouhe dalnicni cestovani se hodi jine vozy nez relativne nizkoobsahove atmosfericke benziny. Potom tech 3400 ot./min vubec nezni tak spatne (muj Type-R toci pri 130 GPS na sestku 4300 ;-) , ale to je zase jina kategorie aut). Na pohodlne dlouhe presuny s rodinou mam velky turbodiesel, kde je tech 3400 ot. pri nejakych 170 km/h a neni ho pritom ani slyset. Edit- dneska jsem jel s nasim Accordem, takze pri 170 je to slabych 3000 ot., tech 3400 tak pri 200 km/h.
Kazde auto je s kazdou motorizaci na neco jineho a univerzalnost je vzdycky svym zpusobem kompromis.
Jinak ty zkusenosti s prodejci Renaultu jsou vazne silnymi zazitky >:-[] -
-PePe- 27.08.2011 14:15
« Re: sestka
No jako průser bych to neviděl a myslim si, že to je jedna z nejnižších hodnot mezi atm. 1.6. Třeba 1.6 v Octavii II točí přes 4 tis. Samozřejmě jak psal bicak77, tak u přeplňovanejch motorů může bejt zpřevodování jiný díky maximu točivýho momentu mnohem níž. Delší šestka by u aurise moc smyslu už nedávala a bylo by potřeba na dálnici podřazovat. Motor ani takhle na dálnici není skoro slyšet.
Jinak by mě zajímalo jak je na tom třeba Ceed s 1.6 cvvt a 6m/t.
-
-
-
-
Ronault. 09.06.2012 22:08
« Re: Re: Tempomat
To je škoda... ale co se dá dělat. Být tebou, tak ještě zkusím zajít na nějaký vrakáč a třeba by se tam dal už i teď najít nějaký originální kryt s dírou na tempomat.
Ale je to vtipné u toyoty a vlastně i jinde. Za tempomat se připlatit nedá, musí se vzít vyšší stupeň výbavy, ale páčku ti prodají za 1600 kč... :-| Ach jo...-
-PePe- 10.06.2012 10:54
« Re: Re: Re: Tempomat
S tim vrakáčem je to dobrej nápad. Vyzkouším :-)
Není to z Toyoty, je to objednaný přímo z Japonska. Když jsem se v Toyotě ptal, jestli jde na Terra Cool dodělat tempomat, tak mi tvrdili, že určitě ne. Taky jsem přemýšlel, proč to nenabízí alespoň za příplatek, když je to takhle jednoduchý. Jediný co mě napadlo, že to bude kvůli marketingu, aby odlišili výbavy a lidi kupovali tu vyšší.-
Ronault. 10.06.2012 13:01
« Re: Re: Re: Re: Tempomat
No ono to tak bude, ale u jiných výrobců, hlavně evropských, se stupně výbav odlišují hlavně potahovými materiály, látkami, tvary sedadel, barevnými odstíny, Asiati k tomu bohužel přidávají i výbavu...
Je tu u Brna jedno docela velké vrakoviště, sice tam teď pro nic nemám důvod jet (musím to odklepat), ale kdybych tma cestu měl, můžu se ti zeptat.-
-PePe- 10.06.2012 14:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Tempomat
Je to tak. Navíc u evropských značek máš širokej výběr příplatkový výbavy a auto si můžeš naspecifikovat podle vlastního gusta. Asiati maj prostě tři výbavy bez možnosti příplatků a vyber si. Trochu škoda..
Tak jsem poserfoval a krytka by měla jít objednat v Toyotě za 80,-Kč, takže to vyřešim asi tímto způsobem. Ale díky :-)
-
-
-
-
-
-
MartyStep 03.03.2014 12:19
LED denní svícení
Ahoj,
chci se zeptat, jak probíhalo to denní svícení dělal sis to sám nebo sis k tomu někoho přizval? byly nějaké komplikace? Díky :-)-
-PePe- 03.03.2014 14:27
« Re: LED denní svícení
Ahoj, hele dělal mi to jeden šikovnej chlapík, ale celou dobu jsem mu koukal pod ruku. Sám bych to nezvládl, protože nemám s elektrikou žádný zkušenosti ani potřebný vybavení.
Žádný komplikace vlastně nebyly, jen je potřeba sundat nárazník. Ten je cca na 8 šroubech a není to žádnej problém. Pak vymyslet uchycení (použili jsme původní záslepky, kterým se vyřízl střed a do toho se světlo usadilo). No a pak jen natáhnout kabeláž, přiletovat a bylo to.
-
-
Invisible 23.01.2015 11:45
Olej
Ahoj, jaký olej sis přinesl na tu výměnu? Mám prakticky stejného Aurise, dokonce ho i servisuji v Tsusho Průhonice a taky bych si raději olej přinesl sám... Ten jejich je dražší než tequila... ;-\ Dík-
-PePe- 23.01.2015 16:21
« Re: Olej
Koupil jsem Castrol Magnatec 5W40. V návodu je sice 0W20 nebo 5W30, ale přímo v Tsushu mi řekli, že oni dávají 5W40 (protože je levnější) a že tam klidně může být. Jinak žádnou bližší specifikaci na olej Toyota nemá (jako třeba koncern, nebo Ford). Jen to prý musí být plná syntetika.
Na tom oleji mají asi největší přirážku. Ušetřil jsem tím přes 1.300,-Kč.
-