Diskuse

Škoda Octavia (2000)

18.2.2010

Jednoho dne ve mě uzrálo přesvědčení, že nám už v domácnosti jakožto druhé auto Peugeot 106tka nestačí a že by to chtělo nějakého většího dělníka. Něco…

 

Škoda Octavia Combi (!GAS!)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto -GAS-

    !GAS! 22.02.10  16:37

    « Re: Pěkný

    To asi jo. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.10  15:49

    « Re: Re: Pěkný

    Dyť jo, tady řikám jen svoje osobní názory :-) Je to furt lepčí než to, co se děje v rubrice "nejdiskutovanější auta" 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto -GAS-

    !GAS! 22.02.10  15:42

    « Re: Pěkný

    Hooonzo, nic ve zlém, ale ty to pořád vztahuješ pořád na sebe. Že od auta očekáváš životnost 250tis km, nebo že 50 tis km pro tebe není zajímavý číslo. Vzhledem k tomu, že přes týden používám služební vozidlo a na výlety mám MX-5, tak naše Octavie najezdí cca 10tiskm ročně. Proto mě bohatě stačí, když 50 tis najezdí. Víc od toho nečekám. Proto jsem taky k tomu chipu přistoupil. No a když vydrží dýl, tak budu jen mile překvapen. V tom je ten rozdíl mezi náma.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.10  12:47

    « Re: Re: Re: Pěkný

    Němci na to přišli - musí se nějak elektricky přemostit ten diferenční manometr. Nicméně ani tady, ani tam toto není zákonem povoleno (nesmíš podniknout nic, co by zhoršilo emise).

    Brzda: Strejc má Espace 2.0 dCi 110 kW s filtrem. Běžně s tím jezdí jeho žena po městě, a teďka si mi stěžoval, že na dálnici to nejelo víc než 110, než se mu ten filtr vypálil :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto d-a-m-

    d.a.m. 22.02.10  12:14

    « Re: Re: Pěkný

    No ono by IMHO stačilo nalézt způsob, jak bez rizika, že se SW urazí a nebude s námi mluvit, elegantně vypreparovat z auta filtr pevných částic.
    To je ta brzda, která nás zlobí :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.10  09:59

    « Re: Re: Re: Re: Pěkný

    50.000 km je pro mě nezajímavé číslo. Já od auta čekám, že mě nenechá stát alespoň 250.000 km ;-)

    Čiplých dvoulitrů (a nejenom dvoulitrů) jezdí plno nejenom v A4kách. U nás je to dost oblíbená zábava. Taky proto bych si jel pro ojeté auto do zahraničí, kde to přecijen tak úplně běžné není. U nás bych jako ojetou koupil akorát tak nějakou předváděčku nebo referentský vůz patřící nějaké rozumné firmě (např. rozprodeje z operativního leasingu Siemensu apod.)
  • « 00 Reagovat !

    foto -GAS-

    !GAS! 22.02.10  09:46

    « Re: Re: Re: Pěkný

    No a, však taky na rozdíl od MTM na to nechci záruku!
    a) když mi motor klekne je to můj boj a nějak se s tím poperu, tohle riziko jsem ochoten podstoupit
    b) jak jsem už víckrát psal, podobně upravenejch aut u nás ve firmě jezdí víc a bez problémů mají najeto přes 50 tis chiplých km
    c) v jedné nejmenované autopůjčovně jezdí podobně chipnutecj 66tek mraky a sloužej
    d) kdybys věděl kolik jezdí chipnutejch dvoulitrů v A4kách, asi by ses divil
    ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.10  09:28

    « Re: Re: Pěkný

    Technická poznámka: 580 -> 750 PS je navýšení o 30% a byly provedeny dodatečné úpravy. Tys navýšil o 45% a žádné dodatečné úpravy jsi neprovedl ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto -GAS-

    !GAS! 22.02.10  09:22

    « Re: Pěkný

    No, on výrobce ten upravený software většinou nenabízí hlavně proto, že z hlediska například emisí nevyhovuje současným normám. S úpravou softu (netvrdím že s každou) motor svobodněji dýchá, ale trpí poněkud neschválenými větry. :-) Nicméně například firma MTM ke které vozíme auta zvedá u Audi RS6 výkon z 580 na 750 koní a přitom na vůz stále platí záruka. Samo, nejedná se jen o upravený soft, ale i pro jiné svody a vlastně celý výfuk, systém, nicméně záruka na auto dál platí. :-! Neobhajuju všek všchny chiptuningy a věřte, že vás budu objektivně informovat jak auto jezdí / nejezdí. Sám jsem na to zvědavý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.10  08:54

    « Re: Pěkný

    Podotýkám, že čip si většinou kupují lidé, kterým stávající konfigurace (tedy výkon motoru) nestačí. Lze tedy oprávněně předpokládat, že čipnutý motor je přetěžován :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto JasteR

    JasteR 22.02.10  08:48

    « Re: CHIP anabolika motoru

    66Kw TDi konkretne AGR motor ma problem, ze pouziva jeste obtokove turbo, sam sem ho mel v octavii MR01, tak vim o cem mluvim, nejvetsi problem u 66Kw TDi oprpti 81Kw verzi jsou slabe trysky, ci spise "kapatka", proto se nedoporucuje chiptunig, jetym tryskam se zvyseny pozadavek na palivo ani trochu nezamlouva, proto je lepsi vymena trysek, na kterych sem taky zacinal, provede se rovnou i udrzba (po 150tkm na ceske nafte je to jiz aktualni), pri pouziti trysek napd. S764 se zvysi vykon na realnych ca85Kw a to bez zvednuti tlaku na turbodmychadlu.. bezny SW pro 66Kw je kolem 85Kw v zadnem pripade nejde udelat na seriovych tryskach 96KW.. toto jsou hodnoty overene na motorove brzde..
    Pokud mate uz 250Tkm tak rozumny-profesionalni upravce by v zadnem pripade nedoporucil upravu SW, ale vymenu trysek + pripadne doladeni SW, ktere ale uz diky obtokovemu turbodmychadlu ktere mate ve vasi Octavii neprinese kyzeny vetsi narust vykonu jako treba u 81Kw, kde je jiz VNT turbo..
  • « 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 21.02.10  22:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný

    zatím vše funguje, o tom se můžem jen dohadovat..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.10  22:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkný

    Mě by docela zajímala hlava tvojeho motoru. Je dost možný, že ty vstřikovače z ní už nepůjdou vymontovat ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 21.02.10  22:08

    « Re: Re: Re: Re: Pěkný

    jasný jasný :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.10  20:57

    « Re: Re: Re: Pěkný

    To je čistě problém úpravce, že se ti za to zaručí. Já bych za to neručil ;-)

    Výrobce nenechává rezervu pro úpravy. Ta rezerva je tam proto, aby byla zajištěna 100% provozní spolehlivost za všech myslitelných podmínek.
  • « 00 Reagovat !

    foto d-a-m-

    d.a.m. 21.02.10  20:56

    « Re: Re: Pěkný

    No tak nějak vystihuješ i můj dosavadní názor na věc - taky si myslím, že pokud by to bylo tak jednoduchý, tak co by v rámci konkurenčního boje bránilo výrobci "načipovat" motor už v sérii, že...vždyť nižší spotřeba a vyšší výkon by jeho auto přeci líp prodávalo.
    Takže myslím, že asi musel výrobce jít cestou určitého kompromisu a parametry by pak měly být tak nějak ideální.

    Ale lidem, kteří se pro čip rozhodli, samozřejmě nepřeju nic špatnýho a věřím, že jim úprava slouží ku spokojenosti! Jak říkám - já mám auto zatím v záruce, ale nevím, jak se pak rozhodnu... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 21.02.10  20:42

    « Re: Re: Pěkný

    a druhou stranu si myslím, že výrobce nechává pro podobné úpravy rezervu..nevím jak by se uživily firmy typu Hartge,ABT,AC šnitzl,Brabus atd.. který nabízejí i jen čip bez dalších úprav a mnozí za to ručí zárukou!
  • « 00 Reagovat !

    foto -GAS-

    !GAS! 21.02.10  20:33

    « Re: Pěkný

    Ona realita bývá mnohokrát jiná než teoretizování v internetových diskusích. Osobobně jsem přesvědčen, že stejně jako chip může užkodit neodborné zacházení s turbomotorem. Když například někdo nedochlazuje turbo po svižné jízdě, nebo když dává za uši studenýmu motoru... Dovolím si tvrdit, že to pak díly "hoří" mnohem víc než při citlivém zacházení s upraveným motorem. Ale zase je fajn, že máme o čem polemizovat. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.10  19:56

    « Re: Pěkný

    Odmysli si zachování trvanlivosti dílů (nikdo ti to nemůže zaručit). Ten motor je v sérii přesně takový, jaký byl zamýšlen.

    Přečti si celý strom diskuze o chipu pod tímto článkem ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto -GAS-

    !GAS! 21.02.10  17:55

    « Re: Pěkný

    Ahoj. Moc děkuju za pochvalu textu v recenzi, udělala mi skutečnou radost. Ad Octavkáři, beru to především ze své negativní zkušenosti získanou v sedle motorek. :-( Ale stejně jako v jiných skupinách lidí, špatní jedinci se najdou všude a ti slušní na jejich pověst potom jen a jen doplácí. Jinak přes týden mě uvidíš spíš ve stříbrný Audi A3 Sportback, takže spíš bliknu já na Tebe. :-) Na tvojí recenzi se jdu hned mrknout. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…