Diskuse

Toyota Land Cruiser (1999)

13.12.2012

Inu, co vám budu povídat. PROČ? Jednoho dne jsem si jednoduše uvědomil, že když si chci jít zadriftovat Báwem (viz mojeauto.cz garáž), tak musím…

 

Toyota Land Cruiser (!GAS!)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto masO

    masO 22.12.2012  11:24

    najezdovej uhel

    zdar auto skvely, ja bych jeste sundal ten "ochrannej" ram, zvetsis si tak znatelne najezdovej uhel :yes:
    jinak preju hodne zabavy ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto -GAS-

      !GAS! 22.12.2012  20:05

      « Re: najezdovej uhel

      Díky za doporučení a souhlasím, že je tam na 2 věci, ovšem místo jeho pouhé demnotáže se už pomalu ladí pevnostní nárazník s navijákem. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto masO

        masO 27.12.2012  20:53

        « Re: Re: najezdovej uhel

        no jo..vzdyt to tam i pises, nez jsem to docetl do konce, tak se mi to vykourilo z hlavy :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Kolous

        Kolouš 03.01.2013  16:49

        « Re: Re: najezdovej uhel

        Pripojuju se a taky chvalim auto.
        K tomu narazniku - otevre Ti to dalsi dimeneze pouziti auta, to mi ver, jen nezepomen na jednu vec: jakmile na aute zacnes neco "kutit" tak to nebere konce. zacnes naraznikem s navijakem (doporucuji hlinikovej pruvlak + nylonovy lano) a hned potom musis upravit tlumeni na predku. Doporucuju ale udelat vsechny kola naraz, protoze jakmile sahnes na predek, tak do mesice delas zadek...
        Pises ze zacinas s offroadem, coz ti chvalim. Jen si pro svoje radovanku vybirej vhodnej teren. Ted mi ani nejde o auto, jako spis o to, ze mezi nama offroadakama je spousta hovad co lezou kam nemaj, auto nemaj v ruce, sprajcnou se a vyrezou pul lesa. Vysledkem je potom vseobecna nasranost verejnosti na cokoliv co ma 4x4 a hrubsi vzorek gum.
        • 00 Reagovat !

          foto -GAS-

          !GAS! 03.01.2013  19:34

          « Re: Re: Re: najezdovej uhel

          Ano, už jsem k tomu trochu přičichl a začíná mi být jasné, že to bude dražší, než si vydržovat mladou milenku, ovšem věřím, že ty zážitky budou stát za to. Ad podvozek, asi mne jeho upgrade skutečně nemine, ovšem zvyšovat ho nehodlám ze dvou důvodů: a) už bych se nevešel do garáže, již teď to mám s vůlí cca 3cm na výšku... b) pak bych se bál o homokinetické klouby, protože přední náprava není tuhá a při zvýšení by došlo k většímu zalamování poloos mezi difem a nábojem kola.

          Jinak co se týká výletů mimo asfalt, snažím se jezdit s citem a zanechávat za seou co nejméně stop. A především plánuju výlety do míst (Rumunsko, Makedonie, Albánie apod.) kam jsem do nedávna jezdil na motorce, přičemž tam jízda v terénu není zakázána. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto pargi

    pargi 03.01.2013  14:59

    Paráda

    Recenzi jsem zatím nečetl, ale auto a fotky parádní :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto tomtoylc

    tomtoylc 03.01.2013  18:25

    LC 90

    vydarená recenzia
    ... musím ti dať za pravdu, že lepšie si si vybrať nemohol ako začínajúci light offroadista
    ... 90tka je ,,výborná cesta,, na začiatok a vlastne aj na prestavbu do budúcna
    ... ja sám som s mojími Land Cruisermi spokojný :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -GAS-

      !GAS! 03.01.2013  19:35

      « Re: LC 90

      Díky. Zatím jsem moc spokojený a překvapuje mě, kam až se LC dokáže i na AT gumách vyškrábat.
  • 00 Reagovat !

    foto kolmar

    kolmar 03.01.2013  23:45

    Zdravim

    Zdravim, pekna 90-tka. Ja by som sice volil dlhu (aby na vypravy bolo kde nabalit veci a spat) a D-4D pre viac koni za nizsiu spotrebu, no zase servis starej dobrej mechanickej predkomorky je menej nakladny. Auto je kratas, chcem sa spytat nie je v terene pre maly razvor malo stabilne? ne extremnych nerovnostiach pri kolesach vo vzduchu sa auto nekyva?

    Taktiez pozeram, ze jazdis na All terrainkach, ako to ide v tazkom mokrom snehu? Prasan pohoda...no s kratkym Pajerom niekedy na T3-kach je problem do kopca prejst...tak preto ma zaujimaju AT-cka.

    Nech sluzi! prajem vela vysmiatych off roadovych km :-!
    • 00 Reagovat !

      foto -GAS-

      !GAS! 04.01.2013  08:26

      « Re: Zdravim

      Uznávám, že na spaní je lepší dlouhá verze, ovšem v kabině je téměř stejně prostoru jako v kraťasovi a výrazný rozdíl je prakticky jen v zavazadlovém prostoru, přičemž i těch kratších 450 litrů mi zatím stačí. Eventuálně při cestách přihodím zahrádku. V terénu rozdíl nedokážu porovnat, jelikož jsem v něm dlouhou verzi neprovětral, nicméně na zlomech mi krátký rozvor nepřišel nijak nestabilní.

      ATčka mi zatím velmi vyhovují. Na prašanu jsou naprosto v pohodě, nebojí se ani písku kde se narozdíl od T3 hned nezahrabou a přitom na silnici o nich člověk neví ani v rychlostech nad 100km/h. Naopak, kamarádi co jezdí T3 mají výraznou výhodu na mokrém blátě, nebo mokrém = tajícím sněhu, kde se na T3 s AT nečapu (což může být i mým neumem = rukama). I když jak říkají, na silnici pak mají se vzorkem T3 pocit, že je pronásleduje vrtulník, jak moc hučí. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto kolmar

        kolmar 06.01.2013  23:00

        « Re: Re: Zdravim

        Zdravim, tak priestorom 90-tky som bol pravdupovediac trochu sklamany. Pajero a hlavne Patrol je na tom lepsie., no LC ma vyhody uplne inde :-)

        Kamarat ma T3 na Pajeru. Je to "special" podvozok+motor+prevodovka z V20 a na to karoseria L040 (kompletne zrepasovane - 1,5 roka roboty). Doma vyrobeny pevnostny naraznik + navijak do toho. Uz ostala iba vymena napravy - zadok nema uzavierku. Je to cisto len na jazdu lesom a polovacky, cize T3 chcel do nasich podmienok - tazka poda a casto hnusne bahno. Na piesok sa asi nikdy nedostanu a na cestach taktiez stravia len par metrov. Druhy kamarat ma uz tretie V20 long. Na predchadzajucom mal Hankook RT01, na to ze su to MT tak na ceste super, no v terene ich ani poriadne nevyskusal. Auto islo do sveta a prislo nove a teraz riesi zase nakup pneu. RT01 je uz problem zohnat, nukaju RT03 no to ma podla mna trochu blizsie k AT. No za rovnaku cenu su BF Goodrich Mud Terrain. Hoci on s tym do terenu pojde len raz za 100 rokov, pre neho by boli AT optimum, no neda si povedat. Nemas skusenosti s RT 03 vs. BF MT?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Havlíček „superministrem“. Babiš ostře sepsul ČSSD: Je mi jedno, co se jim nelíbí

Havlíček „superministrem“. Babiš ostře sepsul ČSSD:…

Andrej Babiš (ANO) čelí kritice, že svému oblíbenci Karlovi Havlíčkovi (za ANO) „naložil“ příliš. Havlíček se v…

Kulečníková legenda Dick Jaspers (54) v Praze. „Být nejlepším je břemeno a zodpovědnost,“ říká

Kulečníková legenda Dick Jaspers (54) v Praze. „Být…

V jeho sportu nerozhodují ani tak fyzické proporce, jako spíše přesnost, preciznost, svěží mysl. A šikovné ruce.…

 

iSport.cz

Baví nás to, říká Kalvach o drilu pod Guľou. Mluvil i o společném snídání

Baví nás to, říká Kalvach o drilu pod Guľou. Mluvil…

Na podzim patřil Lukáš Kalvach ke klíčovým postavám Viktorie pod trenérem Pavlem Vrbou a to samé by mělo platit…

Dopita ve Sport Magazínu: o triumfech, poškozeném zdraví a proč opustil NHL

Dopita ve Sport Magazínu: o triumfech, poškozeném…

Exkluzivní povídání s někdejším hokejovým titánem Jiřím Dopitou dominuje pátečnímu Sport Magazínu. Šampion…

 

Reflex.cz

Bohumil Pečinka: Žít a nechat žít! To bylo hlavní heslo Jaroslava Kubery a řídil se jím celý život

Bohumil Pečinka: Žít a nechat žít! To bylo hlavní…

Když jste dělali rozhovor s Jaroslavem Kuberou (1947–2020), měli jste pocit, že sedíte u sopky, z níž se místo…

Órčha: Indické město plné opuštěných chrámů a paláců vás uhrane svou mysteriózní atmosférou

Órčha: Indické město plné opuštěných chrámů a paláců…

Poblíž severních hranic indického státu Mahdjapradéš, na cestě z Džhánsí do populárního a turisty hojně…