Mazda 3 (2008)
20.4.2008Mazda3 MPS je klasické "5-ti dvířko" jako třeba Golf, Focus ... a přiznám se na rovinu, že mě osobně běžná Mazda3 co se týká tvaru a stylingu karoserie…
Mazda 3 MPS (- Radek -)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- hmm 20.04.2008 17:44
- Děkujeme 20.04.2008 17:53 Hanss (MoDo Team)
- Mazda 20.04.2008 17:56
- "Lucky 13" 20.04.2008 18:01 Dadánek (AlkoholixXx)
- pěkné 20.04.2008 18:39 Mari pilot
- 10b kvalitna recenzia ai auto 20.04.2008 19:10 Dave SK
- MPS 20.04.2008 19:20 TiRa
- Kraska 20.04.2008 19:31 LuboshGT (RS Kaa)
- Zimní ALU 20.04.2008 20:03 Kubyyyk
- MPS 20.04.2008 20:07 Fingl
- Pekelná dáma 20.04.2008 20:15
- Radek 13 20.04.2008 20:39 mate59
- 210km/h 20.04.2008 20:50
- Cervena dracica 20.04.2008 20:54 2.0VTEC
- Mazda MPS 20.04.2008 21:17 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Velice dobrý výběr!!! 20.04.2008 21:21
- Paráda 20.04.2008 21:25
- nadhera 20.04.2008 22:00 Marcelino
- Poděkování 20.04.2008 22:12 - Radek -
- Nádhera jménem MPS 20.04.2008 22:29 PeT-a (RSKa)
- Japonec na konec... 20.04.2008 22:48 Sienn
- samosvor 20.04.2008 23:16 jpor (RSKa)
- 10b 21.04.2008 00:02 wikinko
- hmmm 21.04.2008 01:02
- kola a palubni PC 21.04.2008 10:54 Enthusiastic.driver
- 10b 21.04.2008 11:13
- 10b 21.04.2008 12:41 majki
- Kruciš 21.04.2008 15:32 Chobot
- Servis 21.04.2008 15:56 radhro
- Výfuk 21.04.2008 16:46 - Radek -
- Nesouhlasím ... 21.04.2008 17:19
- Recenze 21.04.2008 17:49
- Výběr 21.04.2008 18:23
- Auto snů ! 21.04.2008 18:25
- Vymena :D 21.04.2008 18:48
- Vidím, že v Auto Palace 21.04.2008 19:56 Shr3k
- pekne... 21.04.2008 20:17
- Mazda rulezz! 22.04.2008 03:16 riderhenry
- krasna hracka 22.04.2008 10:12 pe3k
- rozmer zimnich kol 22.04.2008 11:32 werewolfMH
- cauko, gratulujem :) 23.04.2008 00:36 ZonixX
- Re: Re: rozmer zimnich kol 23.04.2008 19:07 Shr3k
-
Tlumic 24.04.2008 14:30
kaaRS
-
Re: Tlumic 24.04.2008 14:53
- Radek -
- Re: Re: Tlumic 24.04.2008 22:19 jpor (RSKa)
-
Re: Tlumic 24.04.2008 14:53
- Radek -
- Úprava hodnocení 01.05.2008 17:37 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Super sportak 03.05.2008 19:40 MazdaGE
- ok 06.05.2008 21:28
- Žádný nový fotky?!? 08.05.2008 13:02 Hanss (MoDo Team)
- foto 08.05.2008 13:54 David Silver
- špéra 10.05.2008 09:58
- Sraz 11.05.2008 14:28 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Samosvorný diferenciál 14.05.2008 11:18 - Radek -
- spotreba 15.05.2008 14:36 tomikadze
- spotreba 16.05.2008 14:47 tomikadze
- hodnotenie 19.05.2008 19:16 GuitarsHero
- tatra 22.05.2008 15:05
- OFICIÁLNY ZRAZ MOJE AUTO ! ! ! ! 23.05.2008 11:17 ZiP2150
- Dalsi cervena MPS brazdi silnice............... 24.05.2008 17:48 praděda7
- výfuk 26.05.2008 11:15
- Dneska... 28.05.2008 18:16 Hawke
- Je to zde treba trosku ozivit.......... 12.06.2008 09:35 praděda7
- Neusnul jsi Radku ... 19.06.2008 19:55
- kolesa 21.06.2008 23:16
- Testovaci jizda s 3MPS 23.06.2008 14:26
- auto snů 25.06.2008 08:32
- MPS 28.06.2008 20:09 princ
- sedacky 01.07.2008 22:47 princ
- 98 05.07.2008 22:50 princ
- Zkušenost s autopalace Spořilov 11.07.2008 09:54 superkutil
- folie 13.07.2008 14:04
- zdravicko Rado 18.07.2008 11:36 Ronnyp (RSKa)
- Jo, jeste ziju....... 20.07.2008 18:59 praděda7
- krasa 11.08.2008 22:54
- pecka 20.08.2008 17:52 AnGeor
- Bolístka 24.08.2008 10:44 - Radek -
- Re: Re: Bolístka 24.08.2008 13:21 - Radek -
- Dvojčata 26.08.2008 11:43 - Radek -
- Zkušenosti s MPS 09.09.2008 08:50
-
Pozdravy 17.09.2008 08:51
zip2016
- Re: Pozdravy 18.09.2008 10:52 - Radek -
- MPS vs 350Z 19.09.2008 10:45 - Radek -
-
MPS vs STI vs 350Z 19.09.2008 10:51
- Radek -
-
Re: MPS vs STI vs 350Z 19.09.2008 11:00
- Re: Re: MPS vs STI vs 350Z 19.09.2008 11:03 Poustnik
- MPS vs STI vs 350Z 19.09.2008 20:36
-
Re: MPS vs STI vs 350Z 19.09.2008 11:00
- Autocar.. 22.09.2008 08:51 kaaRS
-
míca je už domááá 23.09.2008 09:01
- Re: míca je už domááá 23.09.2008 09:41
- Re: míca je už domááá 23.09.2008 09:57 David Silver
- Re: míca je už domááá 23.09.2008 22:14
-
Re: míca je už domááá 23.09.2008 23:19
Poustnik
-
Re: míca je už domááá 24.09.2008 07:57
- Re: Re: míca je už domááá 24.09.2008 11:14 Poustnik
- Re: míca je už domááá 24.09.2008 11:25 Hanss (MoDo Team)
-
Re: míca je už domááá 24.09.2008 07:57
- Potkávám jí téměř denně 30.09.2008 21:27
- prodám originál podvozek MPS 13.10.2008 12:38
- Re: Re: prodám originál podvozek MPS 13.10.2008 15:22 Asphalte MoDo
- 10 18.10.2008 23:23
- No to je dost ... 06.11.2008 22:19 FRPE
- Tuning :) 17.11.2008 14:10 mustafa
-
Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na to koukám! 01.12.2008 15:14
Poustnik
-
Re: Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na to koukám! 01.12.2008 16:10
- Radek -
-
Re: Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na to kouká… 01.12.2008 16:24
Poustnik
- Re: Re: Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na t… 01.12.2008 16:25 Dadánek (AlkoholixXx)
-
Re: Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na to kouká… 01.12.2008 16:24
Poustnik
-
Re: Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na to koukám! 01.12.2008 16:10
- Radek -
- video 02.12.2008 14:25 talio2
- Svody - výfuk 07.12.2008 22:47 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- na to neexistují slova!! 23.12.2008 16:08 Vaflička
- Krásné vánoce! 24.12.2008 17:01 - Radek -
- FOTO 29.01.2009 10:06
- Gratulace 01.02.2009 20:39
- Tak tohle je opravdu zajímavý auto!!! 02.02.2009 20:41
- nesouhlas 15.02.2009 14:14
- Spotřeba 16.02.2009 17:53 nasťa (RSKa)
-
Helemese, heleme! Jakmile zmizelo hodnocení od Paula, 17.02.2009 18:40
Poustnik
- Re: Helemese, heleme! Jakmile zmizelo hodnocení od Paula, 17.02.2009 18:54 kaaRS
- Re: Helemese, heleme! Jakmile zmizelo hodnocení od Paula, 18.02.2009 13:18 - Radek -
- Pěkná recenze a pěkné auto 18.02.2009 13:48 Thomasino
- pěkné 21.02.2009 00:58 vysoxx
- MPS 04.03.2009 16:00 nasťa (RSKa)
- BOV 09.03.2009 13:14 nasťa (RSKa)
- Športová vložka vzduchového filtru K and N 16.03.2009 18:22 sportivo
- toto 19.03.2009 21:34 McVladin
- Sportacek 21.03.2009 09:39
- 21,3, 21.03.2009 09:59 David Silver
- výfuk 21.03.2009 22:50
- ALU disky na tvojej mazde 22.03.2009 15:07 sportivo
- Supeer 25.03.2009 18:01
- Original kolesa 07.04.2009 14:20
- Pěkný 18.04.2009 18:35
- supersprint 21.04.2009 10:11
- Autocar 08.05.2009 22:55
-
"zadokolky nebrat!" 09.06.2009 12:57
tomm123
- Re: "zadokolky nebrat!" 09.06.2009 13:09 Asphalte MoDo
- Re: "zadokolky nebrat!" 09.06.2009 13:37 Poustnik
-
Re: "zadokolky nebrat!" 09.06.2009 14:19
v3jc3
- Re: Re: "zadokolky nebrat!" 09.06.2009 14:22 Asphalte MoDo
- Re: Re: "zadokolky nebrat!" 09.06.2009 20:14 tomm123
- Re: "zadokolky nebrat!" 26.06.2009 19:51
- Radku.. 18.06.2009 12:45 Asphalte MoDo
- Ahoj 13.07.2009 13:23
- Motto 18.07.2009 17:50 Petr408
- Moc pěkný bráška 19.08.2009 08:00 STi (Modo Team)
- Zdar 25.08.2009 21:51 Polda_cz
- :) 25.08.2009 21:57 Polda_cz
- Nazdárek 12.09.2009 09:35
- prekvapko MPS 22.09.2009 12:20 tomikadze
-
OC FUTURUM 08.10.2009 10:59
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: OC FUTURUM 08.10.2009 12:12
- blbci 08.10.2009 11:18 David Silver
- Supr Kára 08.10.2009 21:40 olsztyn
- to bol moj brat 09.10.2009 10:29 Bender B. Rodriguez
- čas řekne víííc! 12.10.2009 19:17
- k-summit 19.10.2009 08:22 mehturt
- Nadhera... 26.11.2009 18:49
- Tak jsem tě ohodnotil Radku 13.12.2009 18:46 FRPE
- Hodnocení 17.01.2010 23:41 berustina
- Novinka... 20.05.2010 11:35 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- shell * 23.05.2010 11:44 burnfly
- Parte 04.06.2010 11:50 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- 3 MPS 06.08.2011 16:05 Hanss (MoDo Team)
- hodnocení 28.10.2011 08:10 MysakCZ
- Tomu říkám HotHatch 24.06.2013 20:56 jiný pohled
- Test 11.05.2016 15:07 janpww
-
Hanss (MoDo Team) 20.04.2008 17:53
Děkujeme
celý jsem si to přečetl a to se přiznávám většinu recenze nečtu vůbec, ale protože mi MPS hooodně zajímá, jako popravdě velmi slušnej "sporťáček" za nej. cenu na trhu, tak jsem si čas našel :-) Dost se tady o tom autě s klukama bavíme, ale chybí odvaha zbavit se auta co mám a pořídit 3MPS - ale ještě pár takovejch recenzí a budu dalšim majitelem >:D !! Tak díky za recenzi, ať Ti kára slouží a nenech se odradit takovym nějakym bl.bem, co má Clio a hned dal blbý známky na začátek......... :yes: :yes:-
-
Hanss (MoDo Team) 20.04.2008 18:07
« Re: Re: Děkujeme
Počkej za chvíli se tu ještě objeví uživatel Asphalte a bude psát - nebo spíš slintat....... :-) :-) :-) .........
Jinak panu Dospíkovi s Cliem už jsem napsal... :-!-
- Radek - 20.04.2008 18:21
« Re: Re: Re: Děkujeme
Za pana Dospíka děkuju, asi je naštvanej že má jen jeden příspěvek, ale já ani moje auto mu za to opravdu nemůžeme. Navíc já jsem tu recenzi nepsal proto abych za ní dostával desetibodová hodnocení - a za ta všem co mi je dali děkuji, jen jsem se snažil pokud možno nezaujatě popsat auto, které si to myslím zaslouží. -
Asphalte MoDo 20.04.2008 18:30
« Re: Děkujeme
Jo auto pěkné, ale kluci by mě ukamenovali vzdát se zadního náhonu. Slyšel jsem že to 100% samosvor není pouze nějaká elektronika. Když už něco jiného než BMW tak STI. Fakt pěkná, ale už mě to přešlo, ale nikdy neříkej nikdy.
-
-
-
Dadánek (AlkoholixXx) 20.04.2008 18:01
"Lucky 13"
Moooc pěkné autí... a to vše doplňujou ty kola, přesně takový barvy mám rád a k autu se perfektně hodí - ostatně mám je nyní podobné :yes: :yes: 10b. -
-
Dave SK 20.04.2008 19:10
10b kvalitna recenzia ai auto
super auticko ...moc ti zavidim! aj super recenzia a hlavne kolesa !!! Ohodnot moje dik -
TiRa 20.04.2008 19:20
MPS
Pěkná recenze a nádherné autíčko. Jen teda škoda toho tlumiče, který toho moc nevydržel.
Kladně hodnotím i to, že s takovým kilometrovým nájezdem jsi nešel do nafty :-) To si kupuješ co dva roky nové auto, ne? :-)-
"-- skrytý --" 20.04.2008 19:39
« Re: MPS
Supr čtivá recenze a samozřejmě autíčko :yes:
Když se dívám na auto z profilu na origo kolech tak mi trošičku připomíná novou imprezu :-! -
- Radek - 21.04.2008 16:38
« Re: MPS
No o tom není pochyb že diesel by se mi vyplatil, jenže jsou jen dva motory baštící naftu co by se mi líbily - 3,0 od audi - ten jde chiptuningem hodně zlepšít oproti sérii a pak můj největší dieselový milášek - 2x přeplňovaný třílitr od BMW ... Jenže ceny nových aut s těmito motory jsou momentálně nad rámec mých možností :-)-
Hanss (MoDo Team) 21.04.2008 21:49
« Re: MPS
Tak vidim, že v oblasti aut uvažujeme dost podobně, taky bych v tuhle chvíli asi bral V6 diesel z německa........ !! Ale asi by to taky spíš bylo "jen" na mazdu 3mps >:D >:D No tak uvidim, kam se dopracuju ;-\
Jinak koukám, že už se pan Dospík rozmyslel a hodnocení trochu upravil - a vida - je z toho TOP_TEN!! TAk gratulace a jen tak dál - zdraví Hans
-
-
-
LuboshGT (RS Kaa) 20.04.2008 19:31
Kraska
Japonska technika v nenapandom hatchbacku :yes: Perfektne, gratulujem ku kupe... Ten vyfuk - neplanujes riesit vymenu za komplet nerez? Mohlo by to okrem este lepsieho (sportovejsieho) zvuku pridat aj par konikov ;-) -
mate59 20.04.2008 20:39
Radek 13
Nie je čo dodať.Perfektná recenzia,bezchybné fotky a auto jak delo.
Ale s tým prístupom servisu, tak to je teda sila.Normálne si mi vzal vietor z plachiet,pretože o.i. pomýšľam nad M6-tkou.Ale s takým servisom by som ....a propo,u nás predajca hovoril,že v záruke v prípade poruchy je poskytované náhradné vozidlo počas celej jeho nepojazdnosti.Dávam 3x10. -
"-- skrytý --" 20.04.2008 20:50
210km/h
moc pěkný auto a recenze, dávám 10b.
akorát jsem nepochopil tu větu "maximálka cca 210 a při představě našich rychlých dálničních přesunů" k čemu ti je 210 na našich silnicích....-
- Radek - 20.04.2008 22:08
« Re: 210km/h
Děkuji za pochvalu autíka a recenze. S tou maximálku je to jednoduchý - Při 160 km/h bude mít zkrátka WRXo větší otáčky motoru než moje Mazda a tudíž pochopitelně bude daleko víc baštit. No a vezmeme-li v úvahu že najedeme měsíčně cca 5000 kilometrů, pak je spotřeba ne nepodstatný argument :-)
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.04.2008 21:17
Mazda MPS
Po delší době super japonec.Kola jsou fakt moc ,,cool,,a MPSku vyloženě sluší.S těmi problémy v servisu si nic nedělej,hold si měl pech.Úpravy co plánuješ zní velice zajímavě a já bych udělal asi to stejný (možná bych nelakoval).Recenze je výborná fotky slušný i když by mohli být některé ostřejší (s fotkama našeho Zetka jsem si na MA docela užil,než byly přijaty).Až to spravíš,dej mi info pod Zetko a velmi rád upravím hodnocení.MPS si zaslouží 3 x 10,tomu věř! -
- Radek - 20.04.2008 22:12
Poděkování
Všem chci poděkovat za vaše názory a hodnocení mé recenze. Přiznám se, že takový ohlas jsem nečekal a jsem šťastnej doslova jak malej kluk, že se vám moje autíko tak líbí. Omlouvám se za kvalitu fotek - ale jsou z mobilu. Digifoto není - bylo odcizeno :-( -
PeT-a (RSKa) 20.04.2008 22:29
Nádhera jménem MPS
Fakt super! :-) :yes: Ty kola jsou krásné........
Motor pecka....ten "hrb" na kapotě nemá chybu. -
Sienn 20.04.2008 22:48
Japonec na konec...
...ale jen proto, že je nejrychlejší a všechny fofrem dojede >:-[]
(MPS určitě)
Jak jsem to přečet hned se mi začla líbit ještě víc. Sice jsem jí nikdy nevyhledával, ale když narazím třeba na test o ní tak si ho rád přečtu.
Třeba jednou zradím IT a rozjedu to v Japoncovi.
Přitom máma má Mazdu 323 1,5 16V a nejspíš už bude čas a půjde do M3. Rád se s ní občas projedu, protože Mazda podvozky umí. A i ten motor je hodně točivej. Mě se ale Mazdy celkově nějak "celý" život vyhýbají. No nic, máš za 10b a gratulaci a já se vracím k italům >:D -
jpor (RSKa) 20.04.2008 23:16
samosvor
Takéto autá sú podľa môjho gusta: nenápadný priemer s raketou v zadku: na pohľad spoznajú len tí čo sa vyznajú, ale keď pridáš plyn, spoznajú to všetci >:-[]
Naozaj pekná recenzia, musím priznať že si ma inšpiroval k doplneniu tej mojej - hlavne k detailom jazdných vlastností. Ten samosvor som zvažoval tiež, záber mojej zadokolky je na mokre (na plný plyn aj na suchu), prachu a nebodaj snehu občas menší ako by som chcel / čakal.
Nebol som celkom rozhodnutý ale ako si opisoval záber na štrku v zákrute do kopca, tak to ma dostalo - je rozhodnuté: 30% samosvor AMG originál dozadu pôjde! A to mi tvrdil pán čo sa vážne vyzná že LSD na AMG netreba, je to len málo poznať a trakciu majú tie autá dobrú...no hrabanie na štrku poznám až príliš dobre, takže - ešte raz vďaka za dobrú a detailnú recenziu dobrého nenápadného (tak to mám rád) dravca!-
- Radek - 21.04.2008 12:17
« samosvor
Nazdárek, máš fakt auto snů - nádhera a jednoznačně 3x10 bodů. Kdysi jsem měl "Céčko" W203 - koupil jsem jej jeté v autobazaru autorizovaného prodejce MB - tvrdili jak je v perfektnmím stavu a když jsem s ním přijel na servis do MB do Ostravy, tak mi řekli, že je v háji převodka řízení, turbo před smrtí a prosakuje palivové čerpadlo. Auto mělo najeto 140 tkm a řádně vedenou servisní knížku - přiznám se,že jsem dal auto do pořádku a rychle jej prodal. Dost mě tenkrát mrzelo, že Mercedes už není takový držák co býval a hlavně tedy to považuji za chybu MB že prodaj zákazníkovi auto v "perfektním stavu" a za dva měsíce do toho nasypeš desítky tisíc. Dobřes udělal, že sis koupil nový. Bude se Ti jednou dobře prodávat a hlavně je to fakt pecka auto - především ten zvuk V8 ... Samsosvor určitě dořeš - já tenkrát na tom štěrku pozoroval jak se všem před náma protočily při rozjezdu kola a mě nic. Samozřejmě kdybych hamtal na plyn tak by to hrabalo, ale když seš opravdu v kritických adhezních podmínkách a máš pro auto cit, tak je samosvor hodně znát. S plynem na podlaze tam můžeš mít samosvory třeba 3 a nebudou Ti k ničemu. K autu gratuluju a jsem rád, že si tyhle auta kupujou nejen lidi co na to mají a berou to jako otázku prestiže, ale taky takoví jako seš ty - baví Tě to po technické stránce, jak to mají vymakaný a tak. A naproasto s Tebou souhlasím, že v autosalonech dělají někdy naprostý nemehla co nemají u aut co pohledávat - na cokoli se zeptáš, tak musej zjistit v počítači, prospeku anebu u vedoucího ...-
Asphalte MoDo 21.04.2008 12:28
« Re: samosvor
A jak se prodává W203? když 2002 stojí jako rok stará ostavia?-
- Radek - 21.04.2008 13:45
« Re: Re: samosvor
No prodával se docela blbě - bylo to 270 CDI s manuálem. Řadící páka v něm byla taky řádně ošoupaná a volant jakbysmet - když jsem jej kupoval, chtěl jsem si jej taky vyšperkovat jako máš Ty - fakt hezký autíko si z toho udělal, jenže pak jsem do něj hodně nasypal a nějak jsem k němu ztratil vztah ... Rameno jsem u W203 měnil pravé přední - spodní a vyšlo mě asi na 3200 tuším. Jinak to všemožné nastavování na palubním počítači se mi v MB moc líbilo ;-) Taky píšeš že máš interier bez pazvuků - gratuluji - to se o mém céčku rozhodně říct nedalo. :'-(-
jpor (RSKa) 21.04.2008 23:15
« Re: Re: Re: samosvor
tak ja som napr. kupoval W203 C220 CDI hneď po facelifte 11/2004 za 1,25 mil Sk a presne po 3 rokoch a 101500 km som predal za 655 tis. Sk
Celkom dobrá zostatková hodnota, aj ke%d v cene ešte boli zimáky na diskoch. Ale jasná história + max. poctivý prístup z OBOCH strán: kupujúcim som povedal všetko do puntíku, vrátane jedného stredného ťukesu zozadu atd.
AMG asi tak dobre nepredám, takže ho možno nebudem predávať vôbec, ktovie...zatiaľ som ním taký nadšený, že mám pocit, že nič iné nepotrebujem. No ktovie po pár rokoch...-
- Radek - 22.04.2008 15:26
« Re: Re: Re: Re: samosvor
Máš pravdu, Mercedes dává rok záruku - ale jen na motor a převodovku. A pravdu máš taky v tom, že si to prodával jako první majitel - to dělá hodně moc. Navíc modely po faceliftu byly vychytanější, měly vychytané mouchy a hlavně díky čiré optice vypadaly mooooooc hezky. Jinak vizuálně je podle mě C - W203 snad nejhezčí mercedes
-
-
-
-
jpor (RSKa) 21.04.2008 23:55
« Re: samosvor
ďakujem za uznanie, to fakt poteší :yes: >:D
Ako som tak čítal Tvoje skúsenosti s Mazda servisom, tak ma obchádzali mdloby. To aspoň tí Mercedesáci majú natlačené v hlavách, že musia svojím prístupom reprezentovať značku, tak sa celkom snažia, aj keď odborná stránka veci už nemusí byť vždy tak super.
Ako opisuješ kúpu jazdeného auta u MB priamo, tak tam dávajú (aspoň v BA) 1 rok záruku. Ale priznám sa, keby to bolo auto v stave ako píšeš, tak radšej ďakujem, neprosím...z toho by sa možno vykľul taký trvalý inventár miestneho servisu a jazdiť by som musel taxíkom :no:
S tým samosvorom som veľmi zvedavý, ako to bude fungovať. Každopádne budem informovať verejnosť >:D
Inak som čítal, že Tvoja Mazda má softvérovo obmedzený točák na 1. a 2. stupni tuším pri natočení predných kolies do strany. Pozoruješ niečo také pri vytočení volantu?-
- Radek - 22.04.2008 14:49
« Re: Re: samosvor
No přiznám se, že to jsem nezkoumal a ani nezaznamenal - ale zkusím to a dám věděět. Nejhorší je, že různé zdroje poskytují různé informace o samosvoru v MPS. Každopádně není to jen nějaká softwarová úprava, je to skutečně jiný diferák než v klasické trojkové Mazdě. Když tomu naložíš v zatáčce, tak se ti vnitřní kolo neprotáčí - ale cítíš, jak to chce rovnat volant a musíš jej pevně držet - ne křečovitě svírat, jen zkrátka držet otěže a to je na tom super :-)-
jpor (RSKa) 22.04.2008 23:36
« Re: Re: Re: samosvor
tak chce to naozaj riadenie od človeka, to sa mi páči :yes:
A ten samosvor - nebude to niečo ako Quaife ATB? To je elektronicky riadený diferák, nie síce klasický LSD ale vraj je ľahší a tá elektronika sa dosť blíži mechanickému LSD, navyše to má svoje výhody, asi že stále nenamáha karosériu lebo zaberie len keď fakt treba...
-
-
-
-
-
Enthusiastic.driver 21.04.2008 10:54
kola a palubni PC
Tak vidím, že na kola tu jsou různé názory - mi se teda určitě víc líbí ty letní 18", ale je to tvoje auto, utvářej si ho k obrazu svému :yes: A ten palubní PC, 10% je docela hodně, ale ona tam bude nějaká tolerance, zkus přečíst manuál, myslím že s tím nic nenaděláš. Jinak samozřejmě moooooc chválím výběr auta - zas je na Českých cestách víc o jedno auto, za kterým se znalec otočí :-) :yes: -
majki 21.04.2008 12:41
10b
No krasna Mazda s pohodove psanou a dobre ctivou recenzi, parada... Hele, jsem se chtel zeptat, prozrad mi ten servis, kde te takhle odrbavaji, at si muzeme opet postezovat :-) u pana generalniho. Prece jen, za tu dobu, co existujeme (mazdaklub.eu), tak nejake ty konexe mame ;-)-
- Radek - 21.04.2008 13:56
« Re: 10b
Dík za nabídku pomoci, ale doufám, že někdo ze zainteresovaných si mou recenzi přečte a zamyslí se nad celou situací. Jsou to samozřejmě jen drobné věci, ale když má člověk nabitý program a do servisu 60 km, tak by ho vzal čert s takovým přístupem. kdo tam má pořád jezdit a s někým se dohadovat? Jinak si prohlídni fotky mého auta a adresu a jméno servisu snadno odhalíš ... ;-)
-
-
radhro 21.04.2008 15:56
Servis
mám podobné zkušenosti se servisem , takže přeji pevné nervy do konce záruky a pak spokojnost u nějakého svého dvorního mechanika , který má auta jako koníček a né jako "nutné zlo za které dostávám jednou za měsíc plat" jinak auto i recenze super. přeji hodně bezproblémových km a hodně vzdalujících se floutků v rezavých kadetech ve zpětných zrcátkách >:D >:D :yes: -
- Radek - 21.04.2008 16:46
Výfuk
Zítra jedu do Chlumce pro nový výfuk - ve středu dodám fotky a povídání ;-) -
"-- skrytý --" 21.04.2008 17:19
Nesouhlasím ...
... cituji tě : V obci předjíždí jen ubožáci a Ti, jimž to za obcí již jaksi "netáhne" ...
Mě to táhne i za obcí a když jede přede mnou lenoch 40km/h tak ho předjedu ... :-O
No a teď vážně : recenze docela zdařilá, auto tady chybělo, je pěkný, červenou moc nemusím ale nahrazuje to výkon ... :yes:
Takže buď vítán a užij si Topténku ... >:D-
- Radek - 21.04.2008 22:02
« Re: Nesouhlasím ...
No já ty ubožáky v obci myslel hlavně na mistry, kteří tam předjíždí hlava nehlava, protijedoucí řidiči aby kvůli nim pomalu sjížděli do příkopu a nechci domyslet jak by to dopadlo, kdyby se z otevřené branky najednou vykutálel míč a za ním bezhlavě vyběhlo dítě ... Jsou to zkrátka piloti kteří jezdí 80 - v obci i za ní. Jinak bílá Cupra je podle mě ta nejhezčí - kdybych kupoval Cupru, chtěl bych jednoznačně stejnou barvu jakou máš ty. A ta černá kola k ní jsou super :yes:
-
-
"-- skrytý --" 21.04.2008 18:48
Vymena :D
Tak pocuj vymenime ja ti dam svoju M5 a ty MPS co ty na to >:D no radsej berem spat ale super mazda :yes: -
Shr3k 21.04.2008 19:56
Vidím, že v Auto Palace
se toho za čtyři roky moc nezměnilo. :-)
BTW co se týče BOSE v Mazdě 3, nedělej si iluze. Stále stejné rádio s CD od Ford-Mazda-Sanyo, pouze přes reproduktorové vstupy napojené na malý zesilovač pod sedačkou. Žádná "hitparáda"... :-(-
- Radek - 21.04.2008 22:09
« Re: Vidím, že v Auto Palace
Ještě jsi zapoměl na zesilovač pod druhým sedadlem :- Jinak samozřejmě oproti aparatuře kterou si do auta dal Ty nemá ta moje seriová Bose šanci - ale mě to stačí (zatím) - >:D Podstatnější je pro mě to, co je pod kapotou a proto jsem si tohle auto koupil především. Takže Ty máš super muziku - já motor ;-)-
Shr3k 21.04.2008 22:19
« Re: Re: Vidím, že v Auto Palace
Já už trojku půl roku nemám. :-) Byla mi už pak malá. Ale jinak samozřejmě skvělý výběr (ten Tvůj)... a kdybys sháněl japonský rámeček na 2DIN navi (třeba na Kenwooda DNX nebo Pioneeer AVIC-D3), jeden mi tu z trojky zbyl.
V MPS vypadá takto: [odkaz]
-
-
-
riderhenry 22.04.2008 03:16
Mazda rulezz!
No jo, krasavice, vpodstate souhlasim, ikdyz jsem v aute nejel, ale jen sedel - interier neni z nejlepsich, ale technika v aute a auto jako celek je super! Musi byt zabava krotit 260 kobyl na prednich kolech! ;-) Co se tyce servisu, tak u nas v Brne zadnej problem. No tak hodne stastnych kilometru, dobra volba! :no: -
pe3k 22.04.2008 10:12
krasna hracka
krasne auto, len trocha asi neverim prednemu nahonu predsa je to dost konikov na predne kolesa :))) mozno by som bral focus a k tomu maly chip to docela o dost zvysi vykon... inak krasne auto.. :)))-
"-- skrytý --" 11.06.2008 19:51
« Re: krasna hracka
Len by som chcel dodat ze aj Mazda 6 MPS aj CX-7 maju nahon na predne kolesa( len vo vynimocnych pripadoch sa aktivuje zadny pohon) a musim povedat ze to zvladaju bravurne-konkretne u takehoto typu auta urcite lepsie ako zadny nahon...
-
-
werewolfMH 22.04.2008 11:32
rozmer zimnich kol
Zdravim, mam MPS skoro rok a rozhoduji se ze koupim nove rafky na leto, problem je ze v rozmeru podobnem puvodnim kolum, se neda tady nic sehnat. Muzes mi prosim te napsat jaky mas presne rozmer tech zimnich kol (hlavne ET) a pokud jsi uz neshanel nejake 18'' v alternativnim rozmeru.
Diky, Milda-
- Radek - 22.04.2008 14:28
« rozmer zimnich kol
Nazdárek, už jsem si Tvou černou MPSku prohlížel :-) Na zimu mám pneu 205/50/17 Dunlop winter sport M3 - šípový vzorek a podle mě jsou super. Kupuji si na zimu jen tyhle. Kola jsou s ET 35 - nedoporučuji - při naloženém autě a propérování až na dorazy, se pneu slyšitelně otřou o kraj podběhu. Kup si ET aspoň 45 a nebudeš mít problém ;-) Jinak v origo rozměru 215/45/18 kola seženeš taky - myslím Bridgestone a ještě nějaký japonský výrobce dodává zimáky tohoto rozměru-
werewolfMH 22.04.2008 20:18
« Re: rozmer zimnich kol
Diky, spis mi slo o rozmer rafku, jelikoz ty originaly jsou 7x18 ET52 a podobne se nedaji u nas sehnat. Nekde na nemeckem portalu doporucovali ET nejmene 48. Jeste mam jeden dotaz mas k tem kolum certifikat, ze je muzes zapsat do technicaku jako alternativni, z duvodu pojisteni? A druhy kdyz jsi je kupoval potvrdili ti ze jsou urceny pro dany vykon. Dik.-
- Radek - 23.04.2008 16:11
« Re: Re: rozmer zimnich kol
No je spousta e-shopů kde koupiš ráfky, ale ne všechny jsou solidní - ale když k nim budeš mít fakturu, jsi z obliga - oni jsou přeci odborníci a měli by Ti prodat jen takový ráfek, který je vhodný pro Tvé auto - nemusí to být uvedeno v TP - tam jsou většinou jen rozměry ráfků, které prodává výrobce auta samotný jako origo příslušenství. Je spousta jiných ráfků které jsou homologovány pro daný typ auta - jám mám na zimu třeba 8,17 a pneu o šířce 205 na ně jdou úplně perfektně a funguje i ochrana ráfku. Pokud jde o výkon, měl bys splňovat rychlostní limit pneu - to je třeba T - do 190 km/h, H je do 210 km/h ... já mám na zimu rychlostní kategorii H - zkrátka nesmím jezdit víc jak 210 a takovou rychlost u nás předpisy stejně ani nedovolují :-)
-
-
-
-
kaaRS 24.04.2008 14:30
Tlumic
Zdarvim super auto super recenze a asi i super svezeni. :-) Ale k te uprave tlumicu: urcite to prospele vzhledu zvuk ale jak se na to tvari v Mazde a zaruka? Jinak za 10b at slouzi. :yes:-
- Radek - 24.04.2008 14:53
« Re: Tlumic
No myslíš, že mi kvůli tomu neopraví ten zámek bezepčnostního pásu jo? >:D Jinak samozřejmě nebudu v budoucnu reklamovat výfuk když jsem do něj zasahoval. Jinak si myslím, že na ostatní věci to nemůže mít vliv. Jak by třeba souvisela výměna zadního dílu tlumiče výfuku s prasklým těsněním pod hlavou, nebo párající se sedačkou? Je to i v záručních podmínkách že pokud namontuješ neorigo příslušenství, tak musíš prokázat, respektive z povahy příslušenství musí být jasné, že to nemá vliv na věc kterou reklamuješ. No a myslím, že výfuk na nic jiného vliv mít nebude ;-)-
jpor (RSKa) 24.04.2008 22:19
« Re: Re: Tlumic
ak to máš takto v zmluve tak OK. Keď som jazdil Vectru, predajca ma upozorňoval, že akýkoľvek zásah do vozidla je zásah do celku a záruka nemusí byť uznaná, aj keď porucha nemusí súvisieť so zásahom...alibisti... :no:-
-
- Radek - 25.04.2008 09:29
« Re: Re: Re: Re: Tlumic
Jste mě s tou zárukou docela vystrašili, ale je pravda, že kamarád měl novou Astru a nechtěl si objednávat centrál z výroby - tenkrát za něj chtěli 15000 a řekl prodejci že si ho nechá někde namontovat dodatečně. Prodejce jej tenkrát taky upozornil, že příjde o záruku. Je to teda už nějakých 12 let zpátky. Myslím, že dnes je situace poněkud jiná a i výrobci aut se musí chovat hodně hodně tržně aby prodali. A to nejen v oblasti ceny ...-
petrzel1 02.05.2008 12:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Tlumic
Tak to máš smůlu, chlope. Pokud se Ti něco stane s motorem a v servisu zjistí neorigovýfuk, máš po záruce. Jakýkoliv zásah do výfukové soustavy má vliv na chod a výkon motoru! To Tě ve škole neučili? Jinak superrecenze, superfotky, ale my "bavoráci" říkáme - Japonec na konec! Nesmí překročit práh zahrádky!!!! Ale neboj, to auto si 10 zaslouží!!!! Takže jasná celková 10! Ať jezdí!!!-
- Radek - 02.05.2008 16:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlumic
No já nepopírám, že výfuk má vliv na výkon a chod motoru - proto jsem se taky s jeho úpravou obrátil na firmu, která je v oboru již dlouho a má zkušenosti. A proto myslím, že ten vliv na chod a výkon motoru bude v mém připadě jen a jen pozitivní :-) Jinak si myslím, že třeba takový velmi rozšířený čiptuning má na motor daleko větší vliv než upravený výfuk a netroufám si ani odhadnout, kolik načipovaných TDI v záruce jezdí po našich silnicích... -
"-- skrytý --" 11.06.2008 19:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlumic
Ako nic prtoi ale mas starucke BMW... A k tomu japonec na konec... Japonci su v tabulkach spolahlivosti bezkonkurencne v predu ale asi by si mal pozriet ako je to napr. s baworakmi... ;-)-
- Radek - 12.06.2008 10:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlumic
No kámo nevím nevím, ale na tabulky spolehlivosti já rozhodně nekoukám! Stav auta je podle mě pouze obrazem toho, jak se o něj majitel stará. Na BMW nedám dopustit - jsou to propracovaný autáky s perfektním dílenským zpracováním a dokáží řidiči nabídnout pocit bezprostředního splynutí s autem, takže třeba takové projíždění ostrých zatáček je s ním fakt požitek. Co se týká spolehlivosti, až někdo nebude hodnotit podle roku výroby, ale podle počtu najetých kilometrů, tak to bude dle mě možná objektivnější. :-)
-
-
"-- skrytý --" 27.08.2008 15:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlumic
u nás je Mazda servis spolu Mitsubishi. Manžel tam servisuje Evo a ač u Evíka není kámen na kameni tak není problém s čímkoliv i měnit věci v záruce. Je pořizovaný stejně jako MPS fungl nový z Německa a pánové jsou hodně ochotní. Servisovala jsem tam i Opla a byla jsem moc spokojená. U MPS už počítají, že se taky bude upravovat a těší se, že ho budou servisovat. Věřim, že je to o lidech, tak máme prostě štěstí
-
-
-
-
-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.05.2008 17:37
Úprava hodnocení
Předtím ty fotky nic moc,teď je to o.k.,takže to máš 3x10,k trojce co napsat?...,,špica,,auto-blahopřeji k výběru :yes:-
- Radek - 02.05.2008 16:49
« Re: Úprava hodnocení
Díky za úpravu hodnocení - ale nejsem si vědom, že bych fotky v galerii nějak upravoval ... Jen jsem přidával další z montáže výfuku. Uznávám že nejsou z nejkvalitnějších, ale fotím to telefonem, protože foťák si někdo "půjčil" a zapoměl na navrátila. No a nový se mi momentálně kupovat nehce - beztak by si jej zas někdo půjčil ... >:D
-
-
MazdaGE 03.05.2008 19:40
Super sportak
Perfektni auto, nejen to, ze je to MAZDA, ale hlavne to, ze je oznacovane za NEJ ve sve tride, pred vsim co je okolo, GOLF - okoukana hadra. Proste rychle auto ktere vypada.-
- Radek - 04.05.2008 14:06
« Re: Super sportak
Děkuji za uznání - to vždy potěší ;-) MPSo je bezpochyby super kára, ale myslím, že GTI, Focus ST, nebo Imprezza WRX jsou taky dobrá auta. Mě osobně se na Mazdě nejvíc líbí to, jak dokonale klame tělem - takový výkon a pružné zrychlení od ní na silnici nikdo nečeká a pak se jen hodně diví >:D
-
-
"-- skrytý --" 06.05.2008 21:28
ok
ciao.. jen mala opravicka mas hnana predni nikoliv zadni kola.... ale to je asi jen preklep. Btw: ten palubni pocitac opravdu u prumerne spotreby muze mit toleranci nevim jestli az 10% ale 5% bezne, to ma kazde auto. ona ta metodika a hlavne technika mereni, tedy snimani akutalni spotreby je po urcitych casovy intervalech, proto ta odchylka. jinak prima auto, jezdil jsem s nim a pokud bych mel pouze jeden autak tak to bude prave 3 MPS.-
- Radek - 07.05.2008 11:25
« Re: ok
:-O jsem napsal že mám zadokolku jo? To jsem teda pěknej trouba - musím to projít a dát do pořádku! Děkuju za pochvalu auta, jen ještě ten interiér kdyby byl útulnější a z kvalitnějších plastů... Co se týká palubního počítače, tak třeba koncernová auta podle mě počítají daleko přesněji - jezdil jsem s Passatem VR6, Oktávkou TDI 96KW a Audi A4 TDI 103KW a odchylka byla největší u VR6 - skoro celé 2 dcl ... ;-)
-
-
Hanss (MoDo Team) 08.05.2008 13:02
Žádný nový fotky?!?
:-( :'-(
jsem nějaký čekal a on "jen" pejsek........... :-) :-)
Jaký tam máš teď kola, myslim rozměr a přihoď i nějaký aktuální foto, jestli můžeš....... Tak Zdravim :yes: :yes:-
-
Hanss (MoDo Team) 08.05.2008 13:31
« Re: Re: Žádný nový fotky?!?
No tak teda jóóó, ještě kdyby se ti synku podařilo do konce školního roku opravit ten pohon a zlepšil jsi to na ten přední - to by pak byly prázdniny........ !! >:D >:D
Jinak já když tady uvažuju o mazdě 3mps, tak si představuůju, že bych jí naopak nechal tak, jak je - ještě bych vzadu sundal ty tři písmena - pak by to opravdu nikdo nepoznal - to mě láká!! Velký kola, širokou koncovku vejfuku a xenony si může dát každej tuner třeba na felicii, takže podle toho nikdo nepozná, že se jedná o takovýhle peklo s 260 koňmi...... !! Ale na druhou stranu věřim, že ten vejfuk cos dal tomu hodně pomohl a ten zvuk za to stojí....... :yes: :yes: :-)-
- Radek - 08.05.2008 14:18
« Re: Re: Re: Žádný nový fotky?!?
Tak s tím náhonem už to snad bude vpořádku - takže jsem v očekávání prázdnin :*) Naprosto s Tebou souhlasím že tím jak se MPS civilně maskuje je fakt dobrá, jenže já jsem takovej "pacient" co pořád musí na autě něco "ladit". Tak snad jsem tomu s těmi dvěma koncovkami nedal moc na * - jedna roura už tam byla z fabriky, tak jsem přidal druhou aby jí nebylo smutno. No a člověk kterej se v autech moc neorientuje si stejně tak jako tak bude myslet, že je to nějaká tuctovka s "jednašvestkou" pod kapotou :-)
-
-
-
-
-
- Radek - 08.05.2008 14:09
« Re: foto
Nééééééééé - i když na kůžičce by se jim asi dobře hajalo :*) Bernouš je u rodičů v beskydech - ten už se do auta podíval - nesl jsem domů nákup a nechal otevřený kufr. Vrátím se ven a kokám kde je pes. Jen ocas mu visel z kufru dolů a spokojeně si hověl(a) - je to fenka. Tak jsem pak asi 20 minut v autě luxoval >:D No a to druhý není Doga ale Boxer. Přišel jsem v Chlumci do Laityngu, zatukám na kancelář, otevřu dveře a ouha ... Šéfová bude asi vostrá si říkám :-)
-
-
"-- skrytý --" 10.05.2008 09:58
špéra
Ahoj,jakou má prosímtě svornost ten diferenciál? Díky Jinak chválím krásné auto a ješte lepší recenzi ;-) -
Novic (Porsche team/GT-R team) 11.05.2008 14:28
Sraz
Ostravsky mini sraz.25.5 15:00 parkoviste uměstské sportovní haly.Ahoj zvu te na sraz ktery je urcen pro moravsky kraj!spise pro ostravaky protoze ti zatim nemeli sraz tak jsme ho uskutecnili a zbirame lidi kteri by prijeli i z vetsi dalky nez ostravy![odkaz] tam se doctes vic,muzes se i na neco zeptat nebo mne muzes kontaktovat na icq 427-444-579. -
tomikadze 15.05.2008 14:36
spotreba
Ahoj, v prvom rade ti chcem zagratulovat hlavne k tomu ze si nekupil dalsiu otrepanu modlu GTI ale poriadne auto a nie koncernovy zlepenec.
Nevravim ze je zly ale skratka aby si bol celu noc z brokovnicou na okne kto ti ho ukradne takto to mas v suchu.
Stale viac sa priklanam k novej mazde 6 MPS udajne sa bude vyrabat asi cca za rok aj nieco takze akurat ked budem menit afto. Chcel som vediet aka je realna vyuzitelnost tohto vozitka ci sa s tym da skratka chodit "nakupovat" bez toho aby si poskakoval na krizovatke a auto chrochtalo pri 50km/h ako WRX STi a aku spotrebu mas pri roznych styloch jazdy po meste, mimo mesta, prepdisovo, mierne nadpredpisovo a na vodicak >:D-
- Radek - 16.05.2008 12:16
« Re: spotreba
Servus! No se spotřebou je to tak, že pokud se budeš opravdu hodně snažit o ekonomickou jízdu, nepouštět zbytečně klimu a jezdit i mimo obec podle předpisů atd ... budeš jezdit v reálu za 7,5 - palubní počítač sice bude hlásit 6,9 ale nedá se mu tak úplně věřit. Ale to už je opravdu extrém dosažitelný jen za ideálních podmínek jako je minimální provoz, žádný protivítr a tak. Když se jede "normálně" jako jezdíme my - tak 9 litrů není problém - a to se klidně můžeš sem-tam pokochat mocným zátahem motoru. Rychlé dálniční tempo okolo 200 km/h pak znamená spotřebu na dálku okolo 10-ti litrů. No a jednou jsme MPSo protáhli opravdu ostře co to šlo s plynem neustále na podlaze... Vunuloval jsem počítač a pak cca 10 minut jezdil tímto brutálním způsobem - výsledek byl docela trystní - 16,9 ... :-( No ale takhle opravdu s autem nezacházíme - byla to jen zkouška. Takže jezdit s M3 MPS za 9 litrů není nejmenší problém a na rozdíl od CTR, STI apod, táhne MPS hezky odspoda, takže síla motoru je znát téměř v celém spektru otáčkoměru a člověk si díky přívalu točivého momentu už "odspoda" někdy připadá, že jezdí s dieselem ... >:D Pokud jde o novou M6 MPS, tak podle toho co jsem slyšel, bude za základ použit původní motor 2,3 který do nové M6 "převrtali" na obsah 2,5. Pokud to bude 4-kolka jako ta stará M6 MPS tak to bude paráda. Jen doufám, že jí budou dělat i v jiných karosářských variantách než sedan jako tomu bylo u předešlé generace. Je mi jasné, že sedan má určitě vyšší torzní tuhost karoserie nežli liftback, ale využitelnost zavazadelníku u sedanu je přece jen omezenější a tím víc, když ještě nejdou ani sklápět zadní opěradla ... Spotřeba u nové M6 MPS bude podle mě při klidné jizdě někde okolo 10 - 11 litrů. Auto bude těžší a 4x4ka je na spotřebe pochopitelně taky znát ... Na druhou stranu pokrok nezastavíš a tak nás nový motor spotřebou třeba příjemně překvapí ;-)
-
-
tomikadze 16.05.2008 14:47
spotreba
Dakujem za odpoved no ked si zoberiem ze santa fe mi zerie v meste cca 11-12l tak je to jedno jediny rozdiel je ze 6MPS bude mat o 100k viac a 500kg menej. Jednak bude asi menej narocnejsie na udrzbu co sa tyka naplni a tak dalej len ma zaujimala ta spotreba, myslel som ze so 6MPS sa pod 15l nedostanem ani omylom. Je pravda ze jazdim dost mesto a keby som tam bol do 12l tak som spokojny. Je fakt ze vonku viem ist aj za 7-8l co je pri takom hovade a 275/45/19 pneu plus automat super ale nuda, skratka velky korab na pohodu, ale ked mu pritlacim tak ide na 10l. Najhorsie je mesto to je najdolezitejsi udaj, vsetci vieme ze mimo mesta to klesa, myslel som vsak ze MPS v meste pod 15l nepojde.-
- Radek - 16.05.2008 15:27
« Re: spotreba
No včera jsem byl v Praze - hodinu a pů v totální zácpě přes Náměstí míru dolů na Karlák a pak směr Plzen. Když jsem do Prahy vjížděl, spotřeba dle počítače byla 8,3 a když jsem po průjezdu zácpou Prahu opouštěl, tak tam bylo 8,9 a klima běžela pořád. Pravda je, že nuluju počítač po každém natankování nádrže a než jsem přijel do Prahy, tak jsem měl najeto už přes 300 km s nízkou spotřebou - což mi asi snížilo i ten celkový průměr za průjezd Prahou. Ale kdybych jezdil jen a jen město, tak by ten průměr asi byl někde jinde - počítám takových 11 - 12-
Hanss (MoDo Team) 19.05.2008 19:31
« Re: Re: spotreba
Ale i to všechno co píšeš je nádherná spotřeba i za předpokladu, že by ten japonskej klučina co to tam počitá odčítal tak 0,5l v průměru...... :-) :-) OBecně tak počitám, že pal. PC trochu proměřuje........ :yes: :yes:-
- Radek - 20.05.2008 10:26
« Re: Re: Re: spotreba
No to se obávám, že ten japonskej klučina co to tam počítá, odčítá spíš tak 0,7 - 0,8 litru ... >:D Ale i tak si myslím, že je ta spotřeba hezká. Jen se člověk musí krotit, poněvadž kdyobych se měl neustále kochat mocným zátahem motoru, tak by to pod 10 nešlo ... :-! V tomhle je zlatý TDI - s "Odstávkou" 96KW kterou jsem měl načipovanou na 122KW jsem měl průměr do 6-ti litrů a taky to jezdilo moc moc hezky.
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 22.05.2008 15:05
tatra
Ta 613 je nádherná,co tu na ni hodit recenzi :-) Kámoš ma doma stejnou jako je takle,jenom je to už verze3 a ještě má tatru 613-4 Long,a to je taky paráda. ;-) -
ZiP2150 23.05.2008 11:17
OFICIÁLNY ZRAZ MOJE AUTO ! ! ! !
Páni, poďte... aj súdruhovia z diskusie... poďte sa registrovať ak môžete.
Ďakujem. -
praděda7 24.05.2008 17:48
Dalsi cervena MPS brazdi silnice...............
tentokrat Jizni Moravy.........135km ujeto.
Predchazejici vozy:
Mini Cooper S
Ford Capri GT 1.6
BMW 2002Ti
Honda Civic 1.5 5D
Toyota Celica GT 2.0 DOHC Coupe
Toyota Celica ST 162
Honda Integra VTi-R
Honda Integra Type R
MPS Prvni dojmy - bodovani 0-10
Objednavka a predani vozu 10 bodu
Motor 10 bodu
Prevodovka 9 bodu
Podvozek 9 bodu
Rizeni 7 bodu
Brzdy 9 bodu
Pohodli 9 bodu
Vybaveni 9 bodu
Hlucnost 8 bodu
Planovane upravy: zatim zadne
-
"-- skrytý --" 26.05.2008 11:15
výfuk
Ahoj, M6 je protě úžasnej stroj... ale chtěl sem se zeptat na kolik tě přišel celej ten výfuk. Byl jsi tam několikrát, dolaďování atd.. to je hodin a hodin. Jak moc si Laityng cenní takovýho díla?-
- Radek - 26.05.2008 12:41
« Re: výfuk
Zdar! No nemám sice M6 - nýbrž M3 ale pravda je, že motor mají stejný. Komplet výfuk mě vyšel na 11000 včetně DPH. Byl jsem tam s autem 2x - poprvé koncový tlumič s rozdvojením, cca 8 hodin práce no a podruhé na instalaci středního dílu - ten už byl dopředu připravený, našopovaný hliníkem a to jsem tam byl necelé 4 hodiny. Na doladění bylo asi nejpracnější ustavit výfuk tak, aby obě koncovky koukaly z auta stejně, aby se nezavíraly či neotvíraly od osy vozu a byly od ní také stejně vzdáleny. Potíž je v tom, že vedení výfuku je pod autem směřováno na levou stranu, takže když je výfuk hodně rozpálený, vykukuje levá koncovkaccao o 2 milimetry víc než ta pravá :-( Ale to je jen detail a pokud jsem na to vysloveně neupozornil, tak si toho zatím nikdo nevšiml.-
"-- skrytý --" 26.05.2008 20:08
« Re: Re: výfuk
Jasně, že M3...asi sem se zrovna zamyslel :-) Nebuď smutnej, pokud je to jenom 2 mm a né 2cm, tak je to naprosto nepostřehnutelný. Ale dobrá práce, vypadá to líp a oceňuju, že sis nebastlil roury na koleni a nechal to i přes 11000 na profesionálech.
-
-
-
-
praděda7 12.06.2008 09:35
Je to zde treba trosku ozivit..........
..........tak zatim zadna velka recenze nebude, protoze MPSka travi vetsinu sveho casu v garazi. V patek bude instalovany "Medved" a potom se jiz budu citit lepe, kdyz od ni budu venku odchazet. V pondeli odjizdime na dovolenou na Slovensko, takze po navratu, bude jiz o cem psat. Zatim jedinna vec, ktera by se "ji" dala vytknout, vlastne 2 veci. Prvni je razeni 4 - 5. Mohlo by v kazdem pripade byt "cistejsi". No a ta druha vec, coz neni "jeji chyba", je zatah motoru. Je tak silny, ze casto si nejsem jisty, v kterem prevodovem stupni se prave nachazim. Co se uprav tyce, plan je si poridit K&N filtr, znacka se kterou mam dlouholete dobre zkusenosti. :yes:-
-
- Radek - 12.06.2008 11:40
« Re: Je to zde treba trosku ozivit..........
No na ten zátah motoru si tak zvykneš, že časem začneš přemýšlet o tom, co si koupíš příště, aby to jelo ještě líp ... ;-) Jinak pravda je, že to řazení by mohlo být lepčejší ... :-! KN filtr mám objednaný, tak až bude na autě, dám vědět.
-
-
"-- skrytý --" 19.06.2008 19:55
Neusnul jsi Radku ...
... na vavřínech? Teda chtěl jsem napsat na diskuzích? Trochu to rozhýbeme ju? Hele to červený jak o tom píšeš v tvý recenzi, to je Velorex? >:D >:D-
- Radek - 20.06.2008 13:06
« Re: Neusnul jsi Radku ...
Nene, neusnul, jen toho mám momentálně nějak moc - ale dění tady po očku sleduju. Docela si mě čoveče naštval - poněvadž si mě odhalil!!! Testuju pro Velorex nový model - bude to v "hardtopu" jak vidíš a dokonce už jsme vychytali i tu zpátečku - motor se už nemusí startovat obráceně protože oproti stávajícímu modelu má převodovka (a nejen ta) nyní o kolečko navíc ... >:D >:D >:D
-
-
"-- skrytý --" 23.06.2008 14:26
Testovaci jizda s 3MPS
Zdravim vsech tady.Tak zacnu tim ze chci podekovad Radek-13 za to ze jsem mel moznost se svezt z jeho Mazdou 3MPS. A byl to vskutku nadhernej zazitek ridit tenhle skvost,proste radost z jizdy,co dodat,nejde to popsat slovy,ale skusim to:silenej zatah na kazdej prevodovej stupen,na 6 jsem se ani nedostal(jizda v okreskach),volant se musi pevne drzet,ma tendence uskakovat(to ma na svedomi samosvorny diferencial),ale zase tim lip citite ze ridite stado 260 koni,v zatackach to sedi krasne,moc se nenaklani,nastup brzd je okamzity,no proste paradni svezeni!Davam 3x10,to auto si to zaslouzi
:yes: -
"-- skrytý --" 25.06.2008 08:32
auto snů
na podzim si chci MPS kupovat. Byla jsem na předváděcí jízdě a byla jsem z ní nadšená! Řídí se úžasně, máme doma EvoIX, tak po vyladění, bude MPS druhým miláčkem doma-
-
"-- skrytý --" 27.08.2008 08:24
« Re: Re: auto snů
zítra se pro níííí jedééé juchůůůů! Bude černá, ale hned se bude lakovat do hodně křiklavé vínové, takže černá zůstane střed kapoty, střecha a víko kufru:) Snad do čtrnácti dnů bude vše ready a budu jezdit:)-
-
"-- skrytý --" 27.08.2008 15:12
« Re: Re: Re: Re: auto snů
kdepááák, sháním teď nějáký co nejlehčí :-) asi tmavý-
-
"-- skrytý --" 28.08.2008 12:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto snů
Ultry máme na evíkovi, tak už je mám takové okoukané. Líbí se mi moc Tenzo, jsou lehké, v černým matu a mají červenou proužku na límci. Jsem říkala, že už úpravy na auto nikdy, žila jsem tuning srazama a tak a přestalo mě to naprosto bavit, ale ten vejfuček, kolečka,.... to je povinost:)-
-
"-- skrytý --" 28.08.2008 14:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto snů
koukala jsem, že ty si dal Chlumečáky, jednou jsem u nich byla, dostkrát viděla jejich práci a vůůůbec jsem z nich nebyla nadšená.... Mno já budu mít vše od [odkaz] pán ladí sice Eva, ale sežene mi i věcičky na MPS. Blow off se mi moooc líbí, ááále problém je prý ten, že to moc koní nepřidááá...-
- Radek - 28.08.2008 16:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto snů
No já myslím, že jsou v poho. Výfuk udělali tak jak jsem chtěl a práci odvedli myslím poctivě. Já zas z toho auta nechci mít bůhví jak přetuněnou káru. Taky jej budu chtít jednou prodat a nechci, aby si lidi mysleli, že to je auto po nějakým závodníkovi - volítaný, vytlučený, namáhaný a tak. Mám svoje auto rád, chovám se k němu slušně a doufám, že mi to vrátí :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
princ 28.06.2008 20:09
MPS
Radku, nejezdis na Moravu nebo neznas nekoho kdo M3 MPS ma. Zkousel jsem si domluvit predvadeci jizdu, ale ani ve Zline nebo v Brne ji bohuzel nemaji. A objednat si auto, ve kterem jsem nemel tu moznost se svezt je nesmysl.
Byl bych ti moc vdecny, at uz bys to byl ty osobne nebo nekdo jiny.
Predem diky.-
- Radek - 29.06.2008 10:27
« Re: MPS
No věc se má tak, že na moravu jezdím pravidelně. Ovšem moje auto pochopitelně není žádná "předváděčka" - na taková auta dává prodejce výrazné slevy a samozřejmě ví proč. Jinými slovy, auto půjčuji jen lidem které znám, anebo o kterých vím, že to s auty umí a mají pro ně cit. U tebe jsem ovšem jaksi žádné auto na stránkách MACZ nenalezl. Předběžně mám v plánu minisraz s "Ronnypem" na první víkend v srpnu. Takže sleduj diskusi a pokud to "dopadne", tak se třeba setkáme ;-)-
princ 29.06.2008 11:34
« Re: MPS
Me ani tak neslo o to, abych videl a zkusil co auto opravdu umi, ale slo me spise o pocit z jizdy, jak moc hlucny a tvrdy je podvozek, jake jsou sedacky...
Neslo o zadny extrem.
Ted mam prave docela zajimavou nabidku na uplne novou MPS, zadnou predvadecku, a tak bych to stejne potreboval resit v jinem casovem horizontu nez pises.
Zkousel jsi M6 MPS, da se to aspon castecne srovnat, predevsim me zajima tvrdost podvozku, motoricky by to melo byt temer totozne(az na 4*4) :-)-
- Radek - 29.06.2008 12:09
« Re: Re: MPS
No mě osobně příjde M3 podstatně útulnější než M6. M3 je "HotHatch" a tak se to těžko porovnává. Každopádně 4x4 je v M6 stálý pohon a tak při přeřazování - resp. vyřazení rychlosti dost kopal kardan. Co se týká hluku od podvozku, tak na kvalitním povrchu je to tichonké, pokud ale vjedeš na drsný asfalt nebo nedej bože panelovku, je to o dost hlučnějsí. Až budu mít někdy aspon chvíli času navíc, tak auto zvednu, sundám plastové podběhy a vylepím je zevnitř samolepícím mirelonem - snad to pak bude lepší. Dále by zvuk motoru mohl být výraznější - já jsem udělal rozdvojení výfuku a ted je to dle mého gusta. Jak se to v nizkých otáčkách dělí na 2 strany, tak to za výfukem vyvolává dojem, že je pod kapotou víc než 6 válců, no a v otáčkách to zas "harje na sportovní notečku" ... >:D
-
-
-
princ 01.07.2008 22:47
sedacky
Radku, muzes srovnat normalni sedacky v M3 a ty sportovni v MPS. Zajima me jestli je tam rozdil ve vysce nastaveni(od sedacky ke stropu), ne v tuhosti, bocnim vedeni a kuzi.-
- Radek - 02.07.2008 18:28
« Re: sedacky
No v klasické M3 jsem seděl jen krátce - takže bych nechtěl podávat mylné informace. Sedačka řidiče v MPS je stavitelná výškově a má i stavitelnou bederní opěru. Spolujezdec je v tomto ohledu chudák - může si výškově stavět akorát tak opěrku hlavy a šoupat sedačku dopředu a dozadu ... :-! jinak rozsah nastavení řidičova sedadla je myslím dostatečný a sedačky celkově jsou dle mě příjemné, dostatečně vysoké a v zatáčkách dobře drží.
-
-
princ 05.07.2008 22:50
98
Radku, je nutny tankovat 98 benzin nebo je 98 pouze doporucena, ale muzes tankovat i natural 95?-
- Radek - 08.07.2008 11:40
« Re: 98
No podle mě pokud jezdíš "piánko" lehkou nohou příměstský provoz, tak 95-ka stačí. Pokud to chceš ovšem kulit po dálníci, nebo se sportovně vozit, je lepší tam dávat 98-ku. Má to na ní hezčí zvuk, lépe to tahá v nízkých otáčkách a má to i menší spotřebu. Já jsem prvních 5000 km jezdil jen na 98-ku a potom co mě po první servisní prohlídce ujistili, že 85-ka tomu neublíží, jsem začal občas tankovat i 95-ku. Podle mých zkušeností je rozdíl ve spotřebě cca 10% při svižnější jízdě. No a pokud tankuješ VP100 u Shellu kde stojí cca 36,30 anebo vezmeš v úvahu aletrnativu, že nebudeš jezdit s plynem na podlaze a budeš tankovat 95-ku za 32,- tak je asi jasné co se vyplatí. Ale každopádně to střídám zhruba v poměru 1:1 a benzín mě stojí cca 3,-Kč / km. Ale jsou lidi, kteří jezdí jen na 95. oktanový benzín a žádný problém s motorem nemají. Já mám MPSo rád a tak mu dopřávám pravidelně i VP100 od Shellu aby se motor hezky čistil ;-)
-
-
superkutil 11.07.2008 09:54
Zkušenost s autopalace Spořilov
Byl jsem tam s kamarádkou pro nový Fusion. Byla objednaná na přesnou hodinu, ale když jsme tam v danný čas dojeli, tak auto nebylo připravené, papíry nebyly hotové, nejdřív vůbec nemohli najít kde je auto, pak zjistili, že ještě není vše připravené a čekalo se na odpovídající osoby atd. Takže převzetí vozu trvalo přes 4hodiny. Obsluha byla milá ale bez zájmu, takové leklé ryby. Osobně bych u této společnosti nekoupil žádné auto. Je to obrovský moloch, kde osobní přístup vyměnily za zvyšování zisku.-
Dylan McKay 11.07.2008 11:18
« Re: Zkušenost s autopalace Spořilov
Tak nezbývá než souhlasit. Často si někam zajdu, často si někde půjčuju auta pro předváděcí jízdu. A tak nemám problém si na dva dny půjčit Range Rover, na několik hodin Porsche Cayenne nebo třeba Mercedes GL...
A tak jsem si chtěl projet i Mazdu 6, právě v Autopalace Spořilov. Přišlo mi to, že žebrám, že žádám o obrovský úvěr, že prosím o holý život. Vstal jsem od stolu, zavrtěl jsem hlavou, a beze slova odešel.
Superkutil- ten výraz "leklá ryba" je na místě, nevidím důvod proč chodit právě tam- leda tam vlítnout s klackem, namlátit je do hlavy, aby se probudili...-
- Radek - 11.07.2008 16:16
« Re: Re: Zkušenost s autopalace Spořilov
No já měl prodejce fakt v poho, termín předání jsme asi 2x měnili a vše bylo perfekntě připravneo a dokonce ještě o 2 hodiny dříve. Jinak ale pánové s tím "Molochem" nelze než souhlasit. Co se týká zkušebních jízd u MB, jednou si tam známý půjčoval "G" klasse a prodejce jej pouze úpěnlivě prosil, aby se nezapoměl připoutat. Nějaký zákazník v minulosti totiž zkoušel co "Géčko" svede v terénu, zapoměl se připoutat a trochu to přehnal... Výsledkem byla rozbitá hlava a pár pomačkaných plechů. Auto prý vem čert, je pojištěné, ale hlavně zákazníkovi aby se nic nestalo. Tomu říkám přístup k zákazníkům panečku!
-
-
-
"-- skrytý --" 13.07.2008 14:04
folie
Nazdar.Mas velmi pekne auto.V skutocnosti vyzera este lepsie.Uz som ta parkrat vychytal pri ebanke v Koline,len skoda ze si nebol v pohybe rad by som pocul ten zvuk.Ale teraz k veci tie folie mas s atestom?Nemal si uz koli nim problemy?Pytam sa lebo si planujem dat na mojho tatosa.-
- Radek - 18.07.2008 09:55
« Re: folie
No přiznám se, že než jsem si folie dal na auto poprvé, tak jsem taky zvažoval, jak tmavé až mohou být … Je to tak, že od „B“sloupku dozadu už je to jedno. Na předních sklech by nemělo být tónování vyšší jak 30%. Na všech oknech kromě těch předních mám tedy pod folii ještě štítek s číslem atestu a dostal jsem taky takovou malou kartičku kterou vozím v dokladech od auta a na té je vyznačeno, že na autě je 5x bezpečnostně-tónovací folie Bruxafol s atestem. Každopádně já jsem s tím nikdy žádný problém neměl ani s policií a ani na hranicích. Jinak každopádně děkuji za pochvalu auta J
-
-
Ronnyp (RSKa) 18.07.2008 11:36
zdravicko Rado
jak to s tebou vypada?kdy se chystas teda na tu moravu?nebo to jeste nemas stale rozhodnute??? :-! jinac auto je stale peknejsi je videt za na nem pracujes :yes: -
praděda7 20.07.2008 18:59
Jo, jeste ziju.......
....takze po 1000km jsem si nechal v me cervene M3 MPS vymenit olej.
Zadny ubytek oleje jsem nazaznamenal a barva byla tez OK. Taktez po absolvovani dalsich 1000km barva oleje zustava cista a je stale na horni rysce.
Momentalne si uzivam pozorovanim "dlouhych tvari" vsech "rivalu" (vcetne sportovnich Mercedesu a rychlych dalnicnich Audin) na dalnicich i na dalsich dobrych silnicich po tom, co se jim "nejaka" cervena Mazda s velkym vyfukem zacne v uvolnenem levem pruhu pri plne akceleraci vzdalovat. I ruzne superbiky me po kratke "akceleracni zkousce" sledovaly a zjistovaly, co ze je to za auto, co jim "dela potize" a jeden z nich za mnou jel skoro az domu do garaze. S pribyvajicimi kilometry a Shell 100 oct. benzinem, se s MPS'ky stava opravdova delova koule. Akcelerace na 4tku po 2.5k ot. je primo orgasmicka, ale take vyzaduje znacnou davku koncentrace a pevnou ruku na volantu. Take se potvrdily obavy s pomale a trochu temperamentni prevodovky. Rychle prerazeni me (i prevodovce) stale dela potize, takze s vytacenim motoru k cervene zone otackomeru mam respekt. (Snad by pomohla zkracena radici paka). Vytocenim jednicky a prerazeni na dvojku se MPS'ka chova jako nezkroceny mustang. Kdyby mohla, tak by se postavila na zadni.
Uz jsi namontoval ten K&N filter? Vysledek?-
- Radek - 21.07.2008 11:48
« Re: Jo, jeste ziju.......
Filtr jsem tam "fouknul" v pátek večer. No u auta s tímhle výkonovým potenciálem asi nikdo nečeká, že pozná nějakou razantní změnu v dynamických vlastnostech k lepšímu po výměně standrdního filtru za KN. Navíc už i ten standarvní v MPSu vypadá hodně solidně - má plastový rám a filtr je z nějaké tkaniny a ne nějaká obyčejná papírová filtrační vložka... Jinak zvukově je to trochu znát - motor má hrubší akustický projev a při brždění motorem to hezky bublá. Mám taky dojem, že když pustíš plyn, tak to do volnoběžných otáček padá trochu pomaleji. Co se týká řazení - je to zkrátka auto se sportovním duchem a když se naučíš řadit takovým grifem vycházejícím z předloktí - a nejen pohybem zápěstí - tak tomu příjdeš na chuť a navíc řadička i hezky sportovně cvaká ;-)
-
-
-
- Radek - 24.08.2008 10:44
Bolístka
Někdo nám odřel našeho mazlíka. Stalo se tak na parkovišti u hypermarketu. Auto stálo levou stranou k chodníku pro pěší, takže opravdu nechápu, jak se mohlo někomu podařit to takhle odřít … Zkusím to opravit lakovou tužkou a v případě nezdaru nechám nalakovat u odborníků.-
praděda7 24.08.2008 12:36
« Re: Bolístka
citim s Tebou.......take ja jsem na me MPS obdrzel v zapadnich Cechach prvni souvenyr. Mijici kamion na me z cerstve zalatane silnice poslal sprsku sterku a pri umyvani jsem (samozrejme bez vetsiho prekvapeni) na kapote objevil poskozeny lak na 3 mistech. Pri 5000km(3500)servisu me to tuzkou jakz takz opravili, ale "panenstvi" je nezavratne v cudu!
Jinak se s MPS szivam a ikdyz jsem zatim najel pouhych 3500km, mohu rici, ze si s jejim charakterem zacinam rozumet. Razeni mam tak z 90% vyresene. Pri predjizdeni (mimo dalnice) tocim 4ku dele, takze radit do 5ky pri predjizdeni vetsinou nemusim. Take jsem zacal pouzivat pri razeni predlokti a je to lepsi, ikdyz do 5ky to casto neni ono. Dost viny na tom ma fakt, ze s autem jezdim nepravidelne, nekdy uplyne i tyden bez pouziti. Takze rutina zakonite chybi.
Na ceste po Cechach jsem pouzival prenosnou navigaci "nacuclou" na predni okno. Velka pomoc na cestach po neznamem kraji.
Dale.
Stresni okno. Behem dovolene mi velmi casto chybelo. V mych predchozich vozech jsem jej mel a vzdy jsem ocenil jeji ventilacni a chladici schopnosti. Tentokrat jsem byl plne zavisly na klimatizaci, kterou "jaksi nemusim". Takze dalsi investment bude smerovat timto smerem. Jakou znacku a ktereho dodavatele zatim nevim.
Dale.
K&N filter. Diky za zpravu! Neochota motoru se po ubrani plynu vratit zpet do nizsich otacek; to neni dobra zprava. To naznacuje, ze pocitacova jednotka ve voze o tom novem filtru "nevi" a klapka uzaveru smesi se vraci jako s originalnim filtrem. ikdyz jde do motoru vice smesi. To by take vysvetlovalo to pobublavani do vyfuku, coz je ta extra smes.
Spotreba.
Abych pravdu rekl, tuto vec jsem zatim neresil a asi nebudu. Jednak proto, ze vim, ze auto, kdyz si ho budu "uzivat", tak si ho budu muset take "dobre krmit" a take proto, ze jsem vedel, ze ho moc pouzivat nebudu, takze se nic nedeje a hlavne proto, ze by me mohlo nejake to pocitani pripravit o pozitek z jizdy. A to bych potom mohl MPSu hned prodat a koupit si Audi 4ku.
Jinak jsem si nechal namontovat Medved Lock a poctive ho pouzivam, ikdyz obsluha na str. tunelu z prave strany je osemetna. Trenuji ted manzelku a celkem se ji dari.
Take jsem byl v kontaktu s vyrobcem vyfuku REMUS a planuji si jej koupit, hned jak ho vyvinou. Zatim pro M3 MPS produkt nemaji, pouze pro M6 MPS.
-
-
-
- Radek - 24.08.2008 13:21
Re: Re: Bolístka
ono to s tím filtrem není tak horké - ten rozdíl v poklesu otáček je jen nepatrný - tak 10% maximálně a to pouze pokud pustíš plyn pod cca 1800 otáček když to zkoušíš bez zatížení třeba v garáži. V běžném provozu nepozorovatelný jev. Jinak prosím, které auto po namontování KN filtru o něm ví? To jsou nějkaké řídící jednotky které to rozpoznají? Mám najeto cca 17000 a po druhé garančce v 15-ti tisícíh auto jako by "zesametovělo" a motor má ve vysokých otáčkách nádherný sportovní zvuk - fakt paráda!!! :-)-
praděda7 26.08.2008 10:41
« Re: Bolístka
........jiste ze vi, ridici jednotka ECU ma cidlo objemu vzduchu vstupujiciho do saciho potrubi a upravuje pomer palivo:vzduch, tak, aby mohlo dojit k dokonalemu spalovani smesi. Takze, kdyz K&N filtr ma vetsi prostupnost vzduchu (jako ze ma), ECU to vyhodnoti a pak da povel palivove jednotce aby pridala palivo a srovnala tim pomer palivo:vzduch.
Jeste jednu otazku. K&N filtr, co pouzivas, je nahradou za originalni filtr, stejneho tvaru a namontovan v originalni pozici? Jestli ano, je to dobre. Ale nesmis zapomenout ho vzdy vymenit za original, kdyz vezes MPSu do servisu. Nekteri dealeri by Ti mohli pozdeji "delat potize", kdyby doslo k nejake garancni reklamaci s motorem.-
- Radek - 26.08.2008 11:28
« Re: Re: Bolístka
Tak se obávám, že teď si trochu protiřečíš:
24.08. 12:36Autor: deda2
K&N filter. Diky za zpravu! Neochota motoru se po ubrani plynu vratit zpet do nizsich otacek; to neni dobra zprava. To naznacuje, ze pocitacova jednotka ve voze o tom novem filtru "nevi" a klapka uzaveru smesi se vraci jako s originalnim filtrem. ikdyz jde do motoru vice smesi. To by take vysvetlovalo to pobublavani do vyfuku, coz je ta extra smes.
dnes 10:41Autor: deda2
........jiste ze vi, ridici jednotka ECU ma cidlo objemu vzduchu vstupujiciho do saciho potrubi a upravuje pomer palivo:vzduch, tak, aby mohlo dojit k dokonalemu spalovani smesi. Takze, kdyz K&N filtr ma vetsi prostupnost vzduchu (jako ze ma), ECU to vyhodnoti a pak da povel palivove jednotce aby pridala palivo a srovnala tim pomer palivo:vzduch.
-
praděda7 26.08.2008 21:02
« Re: Bolístka
Jo, souhlasim. Kdyz se ty dve veci postavi vedle sebe, tak to urcite tak vypada. Je to bohuzel vytrhnuto z kontextu. Kdyz jsem Ti totiz odpovidal na ten dotaz "To jsou nejake ridici jednotky ktere to rozpoznaji?" Tim jsem chtel naznacit, ze by u Tveho vozu mohlo jit o nejakou poruchu. Proto jsem take mluvil o spatne zprave. V tom dalsim pripade jsem mel napsat "jiste, ze by o tom mela ridici jednotka ECU vedet" asi tak, takze se omlouvam.
Dluzis mi vsak odpoved na muj dotaz ohledne toho noveho filtru a jeho montaze. Diky predem za odpoved.
Ja na tu lakovou tuzku take 3 tydny cekal. Asi nic zvlastniho.
Dale.
V poslednim cisle SM je zprava, ze Mazda 3 byla v zebricku euroNCAP, TUV a J.D. Power vyhodnocena coby nejspolehlivejsi auto roku. Na obrazku vedle je cervena MPSka.
Dale.
Predvadecka za 599K nemusi byt draha, pokud ma nizke Km, datum vyroby 2008 a je v dobrem stavu. Nova MPS ma totiz doporucenou cenu 749K plus DPH.
-
- Radek - 27.08.2008 09:22
« Re: Re: Bolístka
Tak to vemu hezky popořádku ;-)
Filtr mám ve standardním airboxu a je stejně velký, jako ten púvodní. je to podle mě nejlepší řešení, protože si saje vzduch odkud má a nepřisává teplý vzduch z motorového prostoru jako ty efektně vypadající filtry konické. Na spořilově jsem byl s KN filtrem i na garanční prohlídce a rozhodně neříkali nic o rušení záruky na motor ani z dúvodu jiného vzduchového filtru či duplex výfuku.
Pokud jde o probublávání do výfuku, tak si nemyslím, že je to bohatou směsí nebo jinou chybou ŘJ - je to jev který MPSko má, stejně jako takové prskání motoru okolo asi 3 - 3500 ot/min pokud není v plném tahu. Jen po instalaci filtru motor "lépe dýchá" a tak některé jeho zvukové projevy jsou výraznější.
Pokud jde o cenu předváděčky, tak máš pravdu, že ceníková cena MPSky je 749, ale já jsem jí bez většího smlouvání měl za 649 a na počítadle km bylo číslo 0. Sice jsem příplácel asi 37000 za hračičky jako parkovací senzory vpředu i vzadu, černý dekor madel dveří, výdechů ventilace a madla ruční brzdy. koberce, defend-lock ... Ale to jsem si vymyslel navíc, takže to neřeším. Takže kterou bys raději, předváděčku - bůhví jak zajetou, anebo funglici za 649? Já mám tedy jasno ;-)-
praděda7 31.08.2008 15:30
« Re: Bolístka
Diky za odpovedi. Mas samozrejme pravdu. S hlediska vykonu motoru, hlavne pri popojizdeni ve meste, je lepsi mit filtr v airboxu. Avsak co se tyce nasavani vzduchu a zvukoveho doprovodu, je konicky filtr o hodne lepsi. Konicky filtr se da take umistit (pokud je prostor) i za predni naraznik, kde neni vystaven horkemu vzduchu kolem motoru. Dobre ladena saci roura take prida vykon motoru. To me privedlo k Tvemu upravenemu dvojtemu vyfuku. Vizualne - pohled ze zadu - perfekt! Funkcne???
Nevim, nevim. Soude s fotografii, firma mela ocividne zajem Ti ty dva vyfuky "zmaknout", ale ze by se zabyvali o co nejefektivnejsi odvod vyfukovych plynu z motoru to se rict neda. Skoda, ze jsi nemel vuz na brzde a proto neexistuje zaznam o "pred a potom", aby jsi mohl porovnat vykonove krivky motoru pred a po uprave vyfuku. bylo by to zajimave.
Cena, kterou jsi zaplatil za Tvou MPSu je az neuveritelne nizka. Ja jsem platil za moji 695k a mela najeto 81km. Dostal jsem zadarmo navigaci a zadni couvaci cidla. Vybava byla tez neco nadstandartni.-
- Radek - 01.09.2008 19:20
« Re: Re: Bolístka
Ty hele dědku >:D , tak mám takovej pocit, že nacokoliv Ti odpovím, tak to odsouhlasíš, nicméně hned přidáš nějaké to ALE, AVŠAK ... Ty kdybys snad mohl, tak budeš zpochybňovat i cenu kterou jsem za auto dal ... :-! Podívej, chtěl jsem na autě mít duplex výfuk, tak jej tam mám, nikde není psáno, že za rok tam nebudu mít komplet nerez včetně svodů. Pokud narážíš na skutečnost, že pravá větev výfuku se vrací kousek zpět podél zadní osy auta a má tak delší vedení než levá strana, máš pravdu. Ale obě strany tlakují stejně a jelikož je výfuk uvnitř "průchodnější" nežli sériový, nemám pocit, že by nějak motor dusil. Nepopírám, že komplet nerez svody, sportovní katalyzátor apod. by nebyly lepší ;-) Nicméně na brzdu mohu dojet i ted - není problém dát na auto starý výfuk - jen se přeříznou sváry a místo nových dílů se dají staré. Každopádně měření výkonu na brzdě stojí 2000 a navíc je tu jeden problém. MPS má mezichladič stlačeného vzduchu nad motorem a ten se chladí náporem vzduchu za jízdy - proto je ta boule na kapotě oproti seriové MPS jak sis jistě všiml. Při měření výkonu auto na brzdě stojí a postavit před auto větrák je mezichladiči platný asi jako mrtvýmu zimník víš ... Takže celé měření výkonu by bylo tak trochu neobjektivní - zkrátka na nic! Jistě, rozdíl mezi seriovým výfukem a duplexem by nějaký byl, ale skutečný výkon bychom se stejně nedozvěděli se obávám.
Pokud jde o vzduchový filtr - já pořád víc důvěřuji vložce KN ve standardním airboxu víc, než konickému filtru. Jasně , konickej líp vypadá, a při práci i víc "funí" - ale "zatím" ;-) o něm neuvažuji.
-
-
-
-
-
-
-
- Radek - 26.08.2008 11:43
Dvojčata
Včera jsem byl na Spořilově pro lakovou tužku - kterou mimochodem neměli skladem, což fakt nechápu! No ale co mě tam potěšilo, bylo jedno jediné volné místo na parkovišti a podívejte do galerie vedle čeho ... >:D >:D >:D-
Hanss (MoDo Team) 26.08.2008 12:03
« Re: Dvojčata
jj, myslim, že jsi parkoval vedle té jejich předváděčky nebo co to je - každopádně myslim, že je k prodeji přes jejich salon...... nebo se pletu ?!? :-) :-)
Hodíš nějaké info ze včerejška alespoň sem nebo to necháš tak ?!? :-) :yes:-
-
"-- skrytý --" 08.09.2008 22:03
« Re: Re: Re: Dvojčata
Občas tam taky parkuju, mám naprosto stejné, ale tohle nebylo moje :-) Jinak jsem s Mazdou maximálně spokojen a hlučnost je menší než u mé předchozí Mazda 3 1.6, takže paráda.-
Hanss (MoDo Team) 08.09.2008 22:24
« Re: Re: Re: Re: Dvojčata
Ahoj,
stále to tu sleduješ ?!?
od doby co jsi nás s Edgarem svezl, tak už myslím jen na MPS >:D . Tady Radek by ti o tom mohl vyprávět! furt ho s něčim otravuju a kecáme dokola o mazdě....... A doufám, že neprozradim moc, když tu napíšu, že už jsme se předběžně domluvili, že jeho "extra kousek" bude do roka můůůůj !! :-) :yes: Tak Zdravim a někdy se ozvi - na Modu jsem stále...... :-!-
"-- skrytý --" 08.09.2008 23:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Dvojčata
Občas se sem mrknu. To auto je fakt ďábel a hrozne svádí na to šlápnout :-) Dokonce přemýšlím, že kdybych měl nějaký diesel, jezdil bych o dost pomaleji. Ještě že mám auto našlapaný antiradarama, jinak bych na tom byl s bodama bídně. Co se týká zrychlení auta, musím přiznat, že i po půl roce mě to vždycky dostane - prostě to zrychlení je neskutečně adrenalinové :-)
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 09.09.2008 08:50
Zkušenosti s MPS
Za 6 měsíců jsem neměl nejmenší problém s autem, ostatně ani u všech aut Mazda 3 (mám třetí auto za 4 roky) jsem neměl nejmenší závadu, takže maximální spokojenost. Jezdím zásadně na Shell Power Racing (vymímečně na jiný 100oct benzín). Průměrnou spotřebu mám 10.6l/100km. Před převzetím vozidla mě strašili, že to žere hrozne olej - nesmysl. Za 15 tisíc km neubylo prakticky nic. Co se týká jízdního komfortu, ideální cestovní rychlost je kolem 160km/h kde si motor přede kolem 3.5 tis ot. Po sešlápnutí plynu i na 6 stupni vás motor zatlačí do sedačky a během pár sekund auto jede přes 200. V Německu jsem zkoušel, kolik to auto jede, ale v 265km/h jsem pustil plyn, protože auto stále zrychlovalo. Myslím, že by se dostalo na 270, ale už jsem na to neměl nervy :D. Jinak každý kdo se tím sveze, je nadšený a motor tomuhle autu opravdu sedí. CX-7 už je na tom o poznání hůře a Mazda 3 ji zrychlením hravě porazí. Jinak s tímto motorem má malou šanci i BMW 330i. Takže jsem maximálně spokojen a uvidíme v následujícím období, zda bude auto naplňovat dál mé představy o spolehlivosti a komfortu jízdy.-
- Radek - 09.09.2008 11:30
« Re: Zkušenosti s MPS
Tak pod všechno co jsi zde napsal, se klidně podepíšu! ;-) Taky mě to vždycky dostává, co to auto předvádí, když se zadupne plyn do podlahy. Je to relativně malé auto, ale člověk v něm tu rychlost ani nevnímá - jen to jak jej sedačka tlačí do zad a auta ve zpětném zrcátku se rapidně zmenšují >:D >:D >:D-
"-- skrytý --" 09.09.2008 18:43
« Re: Re: Zkušenosti s MPS
Mimochodem, dnes jsem jezdil s náhradním autem Mazda 6 1.8 a když jsem sešlápnul plyn, tak se nestalo vůbec nic, chvíli jsem myslel, že něco odešlo, než jsem si všimnul, že auto přece jenom začíná zrychlovat, to je už vážná závislost na MPS >:D-
- Radek - 10.09.2008 14:20
« Re: Re: Re: Zkušenosti s MPS
Jo to máš asi pravdu - o víkendu byl u mě známý co má "Odstávku" první generace - 1,8 turbo-benzín vypiplanou asi na 140 KW. Svezl se s Mazdou a když se pak s oktávkou vrátil domů tak mi volal, že celou cestu přemýšlel, co se mu stalo s motorem, že mu to vůbec nejede ... >:D >:D >:D
-
-
-
zip2016 17.09.2008 08:51
Pozdravy
Zdravím všechny na MODO!! Doufám že se mi jednou poštěstí se tam objevit, abych to mohl Hanssovi zase natřít. :-)
PS: Díky za hodnocení!! :yes:-
-
Hanss (MoDo Team) 18.09.2008 11:02
« Re: Pozdravy
A díky, díky pánové, koukám, že se tu o mně mluví..... >:D
No je fakt, že zipův focus si mojí audinu dal kdykoliv :no:
Ale pravdu má Radek - brzy, už brzy - - - - pak NIKDO :-) >:D-
STi (Modo Team) 18.09.2008 11:15
« Re: Re: Pozdravy
Teda Hanssi netušil sem,že už to máš tak brzo v plánu!Tak doufám,že mě pak taky necháš svézt a uznám,že už to budeš mít o trošku rychlejší no ;-)
PS:jinak by mě zajímalo,jak bych se s tim Focusem popral já..-
Hanss (MoDo Team) 18.09.2008 11:50
« Re: Pozdravy
Anebo Lukáši, jak jsem psal - stav se na Modu - dostaneš krabičku a uvidí se, když na ní vytlačíš 8,22s jsi nastejno - líp teda asi těžko ?!? Já osobně si myslim těch 8,6 - 8,8s - ten Beltronics fakt může suplovat přímé srovnání, těžko tvrdit, že když bys jel vedle něj, dokázal bys z fabči dostat víc......... prostě do 4 tis. a další........ a další........- ale on jen jednou........ !! :-) :yes:-
-
"-- skrytý --" 18.09.2008 17:50
« Re: Re: Re: Pozdravy
U Mazdy MPS je to správně použité slovo "pořádným turbodmychadlem" >:D ,protože ze současných hothatchů vévodí nejvyšším výkonem. Tím pádem i zrychlením. :yes:-
- Radek - 19.09.2008 10:06
« Re: Re: Re: Re: Pozdravy
Díky za lichotku, ale obávám se, že taková STi Imprezza by si mě ve srpintu vychutnala levou zadní ... MPS jezdí fakt jak divá - já už si to jako řidič bohužel nevychutnám, protože stejně jak už sposta z Vás ví, kvůli zrakové vadě nemohu řídit a tak se už jen vozím na místě spolujezdce. Každopádně mě hrozně baví, sledovat ve zpětném zrcátku, jak se prudilové co se nám pokoušejí nacpat ve vesnici a potažmo hned za ní do kufru, začnou rapidně zmenšovat... >:D Každopádně "nafasuju" na MoDu krabičku pravdy a uvidíme. Ale já osobně si u MPSky spíš vychutnávám pružné zrychlení než třeba akceleraci z O na 100 apod.-
"-- skrytý --" 19.09.2008 10:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Pozdravy
Špatně jsem to napsal. Měl jsem na mysli ty hothach dostupnější. Do miliónu. >:D :yes: Jinak STi, 135i, 350Z to už je cenově trochu jinde.
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 19.09.2008 11:00
« Re: MPS vs STI vs 350Z
Ok díky. No každopádně když to srovnáš tak MPS má pořád větší krouták i než nové 350Z 221kw. Máš ICQ ? Pošlu Ti moje přes SZ ať se líp dorozumíme.-
-
"-- skrytý --" 19.09.2008 11:10
« Re: Re: Re: MPS vs STI vs 350Z
Vypadá to, že jsou to seriovky i kdyz to Ztko je potuněný z venku. Jinak MPS má prostě Nm.-
-
"-- skrytý --" 19.09.2008 11:22
« Re: Re: Re: Re: Re: MPS vs STI vs 350Z
No já přemýšlím na jaro obměnit opět vozový park a nejspíš to bude něco takového. Líbí se mi GTi (nejraději bych R32) nebo MPS, Focus ST. Uvidíme jenže nemám garáž a nechávat auto před domem se bojím. Už mi někdo lezl před měsícem do Golfa. Mám v plánu koupit dům, ale ještě je brzy.-
- Radek - 19.09.2008 11:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: MPS vs STI vs 350Z
No já jsem po R32 taky toužil a líbí si mi stále, ale ve vyššich rychlostech má MPS větší sílu díky turbodmychadlu a spotřebu bych s ním asi taky neudržel tak nízkou jako s MPSkou. Ale jinak má R32 něco do sebe ;-)
P.S. poslal jsem Ti SZ s ICQ numberem na mě.-
-
-
Poustnik 19.09.2008 14:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MPS vs STI vs 350Z
Tak ona pětka ani teď neodpovídá spotřebou mým snům, ale za ty prachy....nekup to!!!! >:D A jezdím s ní hodně po městě.... :no: ...alespoň ta vysoká bezpečnost mě uklidňuje, snad to nikdy v praxi nevyzkouším. A můžu si snít dál..... :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 19.09.2008 20:36
« MPS vs STI vs 350Z
zdravim opet po dlouhe dobe...:-) Radku, kdyby si jel nekdy na sraz do Prahy tak dej vedet, kdyz by byl cas, tak bych rad na MPSko taky kouknul, nejakou kreskou bysme auta protahli...bohuzel jsem jeste nemel tu cest Mazdu prolednout:-(
V SZ Ti posilam tel. cislo, pac na MACZ ted nejak nemam cas...
-
-
kaaRS 22.09.2008 08:51
Autocar..
zdravim te neposilal jsi do casopisu Autocar dopis. Nejaky Radek psal ze mu vyhovuje cervena MPS3. Nebyl jsi to ty? ;-)-
- Radek - 22.09.2008 09:40
« Re: Autocar..
Nazdárek, ne-ne Já to klucíííí nebyl :-) Ale MPS mi taky vyhovuje. Vždycky mě nadzvedne ze židle, jak se do ní někdo začne obouvat, že je rychlá jen v přímce apod. Jasně, při prudké akceleraci má tendence tahat za volant, ale díky samosvornému diferenciálu je na výjezdu ze zatáčky daleko rychlejší než třeba do nebes vynášený Focus-ST.-
kaaRS 22.09.2008 16:57
« Re: Autocar..
Tak to je docela slusna nahoda. Jeste jsem to necetl tak ale dnes si to prectu a jetli tak pisnu co tam psal. ;-)
No hodne ctu tyto casaky a nebo testy aut a nejak mi Mps3 prijde nedocenena protoze kdyz slysim lidi kteri meli tu cest si s ni zajezdit tak ji chvali do nebes. ;-)-
"-- skrytý --" 22.09.2008 22:26
« Re: Re: Autocar..
Ono to je tím, že skoro vypadá jako obyčejná Mazda 3, ale na silnici to dělá hrozný věci, všichni co projdou zrychlením 0-200 a cití že je i šestka boří do sedačky, pak teprve zjistí v čem to vlastně sedí ;-)-
- Radek - 24.09.2008 10:06
« Re: Re: Re: Autocar..
Přesně tak, kdo nezkusil, jen těžko uvěří. Třeba při najíždění na dálnici je problém v tom, že už v připojovacím pruhu nabere MPS rychlost než jakou má většina těch, co se "*" v levém pruhu a řadit z pětky na šestku ve 200 km/h je dá e říct "volnější dálniční tempo" ... >:D Na druhou stranu je pravda, že při razantním průjezdu zatáčkou kde jsou příčné nerovnosti je to trochu jak sedět na kozlíku - auto najednou strašně "ztvrdne" . Je to dáno tím, že ve střední poloze zdvihu má píst tlumiče širší prostor a v krajních polohách se vnitřní obvod tlumiče zúží - takže píst musí překonat vyšší odpor a tím pádem tlumiče jakoby ztvrdnou. S tímhle systémem přišla tuším firma "Monroe" pod názvem "Senzatruck"
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 23.09.2008 09:41
« Re: míca je už domááá
Zdravím, koukám, že si z Hradce Králové. Stejně jako já, takže až na tebe bude troubit zlatej Golf tak to budu já. Jinak MPS vypadá dost zajímavě. Chtělo by to vidět naživo. Přeju ať slouží. :yes: -
-
-
"-- skrytý --" 24.09.2008 07:57
« Re: míca je už domááá
jj, nechávala se hned stříkat...:) nemám ráda černou, ale byla to barva co mi vadila nejmíň:) vůbec se mi nelíbí tá modrá ani červená ani šedá.... manžel mi dal úžasná dárek a nechal jí přestříkat v lakovně co stříká mazdy, rozkládala a skládala se taky přímo v mazdě...-
Hanss (MoDo Team) 24.09.2008 11:25
« Re: míca je už domááá
No vida
tak asi bych se s tebou měl kamarádit, mám totiž stejné úmysli co se týká dovozu auta, tak se jen ne úvod zeptám odkud tato pochází a jestli jste dovezli individuelně nebo přes nějakou firmu ?!?
Jinak teda ať jezdí a já zatím tiše závidim......... :-) :yes:
P.S. jestli přidáš recenzi, tak slibuju, že budu furt otravovat nějakejma dotazama...... >:D >:D-
"-- skrytý --" 24.09.2008 11:58
« Re: míca je už domááá
tak se nad sebou zamyslím a třeba recenzi napíšu, až se budu nudit:) teď spamuju u Radka dokud mě nevyhodí:) Mazdu jsme dovezli přes manžela, občas to má jako koníčka, jeho jeden kolega má autodopravu a hlavně podvál, druhý kolega umí perfektně německy a manžel je obchodník:) přivezl právě i novou šestku a v pondělí byl pro Golfa GTi rv. 2005 jen tak na prodej... jinak jelikož má sám EVO IX tak si ujíždí na sledování Evíků:) shání nové v akcích i starší-
Hanss (MoDo Team) 24.09.2008 12:14
« Re: míca je už domááá
paráda, tak to musíš recenzi určo přidat, už jenom proto, abych Tě měl kde kontaktovat, až se konečně rozhoupu pro to MPSo!! :-)
No a jak to tak čtu, tak manžel by taky mohl napsat pár řádek - EVO tu ještě není !! No uvidíš, tak at jezdí a zůstaň v kontaktu, občas máme celkem fajnový srazíky, tak myslim, že by sis Ty i Tvůj muž přišli na své (viz fotky a videa u Dadánka - Range Rover) :yes:-
"-- skrytý --" 24.09.2008 12:40
« Re: míca je už domááá
manžel moc všechny ty fóra a diskuze nemusí, bych mu to musela napsat já:) Hlavně on už nemá s normálním Evem nic společného:) jeho má 370koní a mimo kastle není kamen na kameni:) když se rozhoupeš, můžeš kontaktovat na dytuska@centrum.cz nebo icq 244628897. Nemám ráda kritiku, takže by mi v mé recenzi někdo něco skritizoval a byla bych sprostá:)-
Hanss (MoDo Team) 24.09.2008 12:59
« Re: míca je už domááá
jasně, děkuju za kontakt přidám si hned :-)
vidim, že už to tu trochu znáš - myslim tu kritiku recenzí... :no:
Tak EVO asi pojede - měli jsme tu čest nedavno mít na srzíku STI, které mělo přes 400 koní - svezl jsem se za volantem a pak jsem byl vysmátej ještě večer v ložnici...... >:D >:D fakt nářez tyhle auta!!
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 30.09.2008 21:27
Potkávám jí téměř denně
Hezký den,
Vaše autíčko potkávám téměř denně v NBK. Konkrétní místo psát nebudu kvůli nenechavcům. Pokaždé ho okoukávám a přešto, že ho nevidím prvně se pokaždé otáčím (červená jí sluší) ;-)Takže ho vlastně i hlídám :-) Bohužel zde parkuje také spousta exotů, kterým je jedno, že má někdo rád hezká auta a klidně vedle zaparkují otřískanou plechovku.(v lepším případě do auta nefláknou dveřmi) Musím uznat, že Mazda je pokaždé napucovaná a tak to má být. Zlaté BMW si také dobře pamatuji...tam jsem obdivoval hezká kola. Přeji mnoho šťastných kilometrů a co nejméně starostí se servisem :-(-
- Radek - 02.10.2008 10:41
« Re: Potkávám jí téměř denně
Děkuju za hezký příspěvek, pochvalu a především za hlídání ;) Jinak na onom nejmenovaném místě jsem taky přišel k bolístce na zadním nárazníku - samozřejmě už jsem to dal dopořádku. Auto se snažím udržovat čisté a vpořádku. Jiné než ruční mytí nepoznalo. Bohužel mám na něj čas jen tak jednou za měsíc, ale jinak tak 3x do roka dostává vosk, čištění motoru, pantů atd... Jsem na to zkrátka takový "pacient" :-!
-
-
"-- skrytý --" 13.10.2008 12:38
prodám originál podvozek MPS
Prodám svůj podvozek z MPSka, najeto na něm pod 1000km, mám nový- sportovní. kontakt dytuska@centrum.cz-
Poustnik 13.10.2008 14:16
« Re: prodám originál podvozek MPS
Kurnik šopa! Než jsem dopsal svůj dlouhý příspěvek ke tvé Mazdě, aby na tebe byli kluci hodní, že jsi tady spoustu z těch informací už prozradila u Radka v diskuzi, i o barvě auta jsme se bavili....tak skryješ recenzi!!!! Teď abych to psal znovu!!!! Tak doufám, že se zase brzy objevíš Dytusko! Ať ti jezdí! Hoj! :-)
-
-
-
-
-
Asphalte MoDo 13.10.2008 17:12
« Re: Re: Re: Re: Re: prodám originál podvozek MPS
ale ja nerad, ja jen zkoumal kolik rat to auto jelo po strese kdyz bylo po laku. a proc tam davala takovej podvozek racemanka kdyz uz jenimu divokemu tempu ten puvodni nestacil. Pritom rikala ze s tim jeste moc nejela.... Zato jsem se dozvedel ze jsem jeste v nicem rychlem nejel a ze ta fijesta to nezlepsi >:D ze jsem takovej automobilovej panic :-|-
- Radek - 13.10.2008 17:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: prodám originál podvozek MPS
No tak přes střechu jí to asi opravdu nešlo, protože o tom dvoubarevném lakování jsme diskutovali sotva to přitáhli z německa. Co se týká podvozku, tak myslím, že to nebude jediná úprava kterou plánuje. Její manžel má hezky vypiplaný EVO - takže to upravování mají takříkajíc v rodině :-) Dále zde mohu zodpovědně prohlásit, že Asphalte nemá s automobilovým panictvím rozhodně nic společného - naopak, je to zdatný "Modo-driver" ;-)
-
-
-
Poustnik 13.10.2008 17:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: prodám originál podvozek MPS
Však ti to v diskuzi 24.9. napsala - Nemám ráda kritiku, takže by mi v mé recenzi někdo něco skritizoval a byla bych sprostá:)- Tož splnila slib, recenzi sem dala, ale život měla vpravdě jepičí. A tím bych to uzavřel, macz duchovně vede, macz vede k sebeovládání, krátkou mantru prosím, lotosový květ a se mnou.....óóóóóóóómmmmmmmmmmmmmmmmmm.....… -
"-- skrytý --" 14.10.2008 16:40
« Re: prodám originál podvozek MPS
neboooj o nic si nepřišel:) všechno víš ;-) jo a jinak - dva prstíčky stačí, jinak by byla moc vytahaná :-!
-
-
-
-
-
-
- Radek - 20.11.2008 10:46
« Re: Tuning :)
Sice jsem psal, že Tuning nene, ale je tam tolik krásných věcí a mám okolo sebe taky pár "jedinců" >:-[] , kteří mi na ně neustále posílají odkazy spoulu s našeoptávačskými frázičkami typu: "Ty jo, víš jak by to s tím jelo", "No to bys pak tutově ve zrychlení 0 - 200 udělal i M3 E46", apod ... >:D Takže se obávám, že už to dlouho nevydržím :*)
-
-
Poustnik 01.12.2008 15:14
Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na to koukám!
Ty jsi tam možná už od víkendu, ale já jsem nevšímavý!!! Tak to jsi tam nenápadně proklouznul kolem nápadnějších aut, než tě zase někdo odsune....Tak vše nejlepší k bramborové medaili. :-)-
- Radek - 01.12.2008 16:10
« Re: Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na to koukám!
O děkuji Ti poustníče za gratulaci - a koukám, jsem už dokonce na bronzové pozici :*) To dlouho nevydrží :'-( Nu což, jsme tu přeci kvůli autům a ne kvuli "TOPténce" - takže až mě zas sestřelej, pujdu se k Tobě kouknout na video jak soutěžej MPVéčka a zas bude zpět úsměv na tváři :-)-
-
Dadánek (AlkoholixXx) 01.12.2008 16:25
« Re: Re: Čéče Radku!!! Ty jsi na čtvrtém místě, teď na to koukám!
Tak já to screenuju >:D :yes: -
-
-
-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 07.12.2008 22:47
Svody - výfuk
(manžel Fefe) : chci se jen zeptat na kolik tě vyšly svody vyfuku?Vážně přemýšlím,že by to možná byla jediná úprava na mém budoucím autě (popř.jak dlouho to trvalo než ti to tam ,,implantovali,,).Taky mě zajímá,co vše se tím dosáhlo (lepší zvuk i výkon?).-
- Radek - 09.12.2008 10:32
« Re: Svody - výfuk
Nazdárek, já nemám svody - šel jsem na to od konce :*) Mám tam jen středový a koncový tlumič - takže výkonový nárůst tam asi velký nebude, zvukově určitě lepší nežli série - ale to je pochopitelně věc názoru. Výfuk jsem dělal, když jsem měl auto měsíc a neměl jsem to srdce dělat velké zásahy - dnes to vidím tak, že to chce překopat komplet sání a hodně otevřený výfuk. Třeba od HKS, GHL a sání určitě cold air od KN, AEM popřípadě Injenu. Tak uvidíme co ještě s mazdou provedu :*)
-
-
Vaflička 23.12.2008 16:08
na to neexistují slova!!
Ahoj Radku,
máš neuvěřitelně pěkně napsanou recenzi, seriózně, rozumně a přece se od toho nedá odtrhnout a novinky - aktualizace, ty jsou stejného rázu (promiň, novinky jsem nepřečetl celé, na to jich je tam až dost, to už člověk nemá sílu.... ;-) )
Jinak tvoje auto je nádhera na n-tou....Mazda je u mě snad hned pod BMW celým svým stylem a např. sportovním designem, prostě celkově....zoom-zoom :-) Jak jsi psal o výběru auta, mluvil jsi mi z duše, asi bych dospěl k tomu samému i když Focus ST v oranžové metalce no to je taky nářez ale zas ten samosvor to je velký argument pro Mazdičku jak vyplývá z recenze... 3 MPS bych bral, ani bych nemrkl, jenže naše finanční možnosti bohužel velí jinak.... :no: Ani ojetá nejde najít kolem čtvrt milionu.... Hele a ta spotřeba pod 9 litrů -> 191 kW!!! to je naprostý šok, ale v pozitivním smyslu!! .... čtvrt melounku to jsou zhruba naše možnosti, ale ještě čas....konečné rozhodnutí přijde na přelomu ledna a února....
A fotky máš naprosto krásné, vypadají ještě daleko líp, když je pěkné počasí, což teď bohužel není...to kterémukoliv autu ještě hodně přidá....
Video je krátké, ale všeříkající ;-) :yes: :yes: :yes:
Na semaforech bych tě určitě dal člověče..s tím naším fáčkem... >:D >:D >:D
btw jestli se chceš trochu pobavit přečti si k němu recenze tj. k našemu fáčku....stojí za to podle toho, jak to lidi hodnotí, taky jsem se patřičně snažil...sranda musí bejt.. ;-)
Takže shrnutí - podle mě bys zasloužil být s MPS ještě daleko výš v top ten, fakt geniální volba, okamžitě bych měnil...
zvlášť ti musím pochválit ještě ty úpravy na autě..ty kola ne od Mazdy..ty první..no to je hotová pastva pro oči!!!!
Prostě celá tvá stránka o tvé káře je úúúúžasná, jak jinak než samozřejmě 3x10, nemám už slov jak to dál popsat..... ;-)
Ať ti slouží dál bez poruch např. u těch pásů....ten servis Mazdy no to bylo dost silné kafe to číst, to bych nečekal.... :-O
Ale každopádně auto si užívej, od toho se přece kupuje když má skoro 300 koníčků, jen tak dál, takhle má přesně vypadat bombastické auto na MACZ tak bych to shrnul...a zcela zaslouženě v top ten žebříčku!!! :yes: :yes:
nj lidi tady už vědí že rád píšu..já už jsem holt takovej když mě něco vezme.. ;-)-
-
Vaflička 28.12.2008 23:24
« Re: na to neexistují slova!!
No ono to nejde jinak než chválit...njn krása :yes: :-) tyyyy brďo no tak to už je pekelná síla!! >:D Tolik by žralo naše fávo kdybych jel kompletně na hraně.... >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[] A ještě na 17-kách no to mě po*er >:D To jsou dneska fajnový motůrky koukám..skoro 300 koníků a žere to jak Favorit no to je dokonalý!! :yes: >:D
-
-
-
- Radek - 24.12.2008 17:01
Krásné vánoce!
Všem na "MA" přeji bohatého ježíčka, hodně dobrot do bříška. Hodně zdraví, štěstíčka a láskyplná srdíčka. Jo a taky ceny bumbání pro naše plechové miláčky nechť se ještě hooooodně dlouho drží proklatě nízko. KRÁSNÉ VÁNOCE VÁM VŠEM !!! -
"-- skrytý --" 29.01.2009 10:06
FOTO
To jsi fotil celé parkoviště nebo jedno auto. :-O-
Hanss (MoDo Team) 29.01.2009 11:25
« Re: FOTO
Pavlíku ty diletante - seš vážně chudák a jím i zůstaneš - navždy - s tímto přístupem to ani jinak dopadnout nemůže. Ale co, zánoví astra v kombíku - skoro českej sen!! Myslíš, že jsem tady zvědaví na nějakýho amatéra, kterej nám sem přijde říct něco vo autech...... Takovejch už tu bylo a všichni byli velmi oblíbení, nejlíp bys udělal, kdyby sis tady zase zbalil svůj výčet výbavy pod obrázkama astry a šel jinam - pokud ne a seš dost hrdej - přijeď nám tvé názory na prasení aut říct osobně - třeba na MoDo!! :-!-
scifi 29.01.2009 11:46
« Re: FOTO
Hanssi - ty ses už zase dlouho nepopral, co?? A to ještě nemáš zplacené to bolestné od posledně... ;-)
Paule - poslechni Hansse, svejma moudrostma můžeš oblbovat tak akorát hluché a slepé, nás těžko. Takovej deb.ilů už tu bylo a všichni se nakonec vzali a vypadli tam odkud přišli... -
- Radek - 30.01.2009 09:47
« Re: FOTO
Já bych to vůbec neřešil. O inteligenci uživatele "Paul" svědčí už jen výroky o inplantaci vypouklých světel do Lotusu apod ... Že moje auto hodnotil tak jak hodnotil - no proč ne, kam se přeci hrabe MPS na jeho Astru H že? >:D Kdyby mi napsal, že moje fotky nestojej za nic kvalitou,
- jasný, souhlasím, jsou pod psa - není tu žádným tajemstvím, že moje oči už nepatří k nejlepším, takže pohrát si s detaily fotek není mou silnou stránkou, ale dát 4 body za to, že jsem nafotil i svá minulá auta ... Asi jesm měl lépe rozepsat výbavu ... >:D
Ale teď vážně, mám z toho p.r.d.e.l. a myslím že MACZ je fajn. Dá se tu najít spousta zajímavých inforamcí, dlouhodobé zkušenosti majitelů a pokud má člověk čas, dají se tu vést i zajímavé diskuse >:D Drtí mě akorát skutečnost, že si nemohu už sednout za volant a vyrazit s Vámi na srázek, na okruh ... :'-(
-
-
"-- skrytý --" 01.02.2009 20:39
Gratulace
Gratuluji k autíčku, mám to samé, po najetí 31 tis. km jsem maximálně spokojen a to zrychlení a zátah motoru mě i po roce nepřestává fascinovat :-) -
"-- skrytý --" 02.02.2009 20:41
Tak tohle je opravdu zajímavý auto!!!
Nevím čím to je, ale nějak jsem na Mazdu 3 zapomněl ;-\
Vůbec mi nedošlo, že ji dělají MPS.
Ale zajímá mě asi i proto, že jsem byl hrdý majitel Mazdy 323 GTX 1,8 turbo 4x4. Sice je to pravěk, ale jedna z největších "mini" střel, co jsem kdy řídil. Přečetl jsem recenzi, mrknul na fotky a tak nějak nostalgicky dávám tři desítky! Doufám, že jsi spokojenej a dlouho budeš. Mazda jako japonec, by měla držet dlouho bez závady. Měl bych kupovat nový auto a tímhle jsi mi hodně otevřel oči. Měj se!-
"-- skrytý --" 07.02.2009 11:24
« Re: Tak tohle je opravdu zajímavý auto!!!
Tu Mazdu 323 GTX jsme měli společnou, střela to byla, to máš pravdu. Dlouho jsem nejel ničím, co by mě tolik dostalo zrychlením, až včera. Čirou náhodou jsem se svezl ve známého Mazdě 3 MPS a zanechala ve mně stopu.. >:D To zrychlení prostě vyrazí dech a v podstatě nezáleží na tom, jestli jedeš 50 nebo 150... :-!
-
"-- skrytý --" 15.02.2009 14:14
nesouhlas
cau.jsem tady novy tak te zdravim.mas bez debat nadherne a vykone auto.ale co me na prvni pohled zaujmulo je tvoje motto.ja v obci treba predjizdim.kolikrat kdyz jedes za dedulou kterej ridi jednou za dva mesice tak to je gol.urcite v obci nejezdim kilem ale taky to zas nejak neprehanim s opatrnosti.ja se zase drzim motta kazdej at jede jak uzna za vhodne. ;-)-
- Radek - 15.02.2009 16:34
« nesouhlas
Už jsem to tu s někým rozebíral, uznávám, že to moje motto nevypadá nijak řečnicky a není nijak vypilované - nicméně, když jede někdo 30, je jasný, že se za ním nepotáhnu. Na druhou stranu, zažil jsem situaci, kdy se jeden starý pán přecházel silnici a bohužel nepřešel ... ten mistr volantu jel ve vesnici 90 a ještě se rozčiloval, co tam ten dědek v noci dělal. Takže asi tak :-! Jinak máš hezký auto, tak si ho užij a dodržuj rychlost v obcích >:D -
David Silver 15.02.2009 16:59
« Re: nesouhlas
Já si myslím, že Radkovo Motto vystihuje situaci. Většinou když člověk jede v obci na limitu, tak ho předjede nějakej křáp, kterýho za vesnicí člověk dojede a on jede 70kmh... -
-
Poustnik 15.02.2009 18:53
« nesouhlas
Hmmmm.....tak Radan se nám trochu odkopal, přestože je tu nový.... :-) No......přiznám se, že jsem párkrát jel po obci nad limit, to jo, ale vesnice patří lidem, myslím si.....ne autům...a když ti skočí před auto nějaké zviřátko hloupoučké a ty jedeš 50, nebo dle tvého bezpečných dejme tomu 70km/hod, to už je sakra rozdíl...no a pak je zviřátko na maděru nebo ty někde na obrubníku....Ale jseš ještě hóódně mladej, tak to stejně pochopíš až za dlouho.....Hoj! :-)-
-
"-- skrytý --" 15.02.2009 22:31
« Re: Re: nesouhlas
v necem mate pravdu v necem nesouhlasim.srazit cloveka a nedej boze dite to je hozna predstava.ale srazit ho muzes i v 50.-
Dylan McKay 15.02.2009 22:44
« Re: Re: Re: nesouhlas
Tak snad nejezdíš 50 za každou cenu, ne? Když se v okolí silnice v blízkosti přechodu pohybujou lidi, tak zpomalím- co kdyby náhodou...
Ale tohle si člověk uvědomí, až když ho ve vězení šuká tlustej smradlavej cigán. Mezi bolestnými steny možná zazní: "Proč jsem toho dědu přejel, proč mě tady 3 roky budou šukat?!" Pozdě...
-
-
-
-
-
nasťa (RSKa) 16.02.2009 17:53
Spotřeba
koukal sem pár příspěvků zpátky a zarazil mě jeden, teda spíš že mě přímo kopl do očí, že máš teď v zimě na 17kách spotřebu 7,7 litru, není to trošku moc přehnaný? Já ať dělám, co dělám, tak i teď v zimě na 17kách mám pořád spotřebu tak kolem těch 9-ti-dle palubního počítače... -
Poustnik 17.02.2009 18:40
Helemese, heleme! Jakmile zmizelo hodnocení od Paula,
hópsnul jsi nám zpět do top 10! Ale ta ženská na titulní fotce se mi vůbec nelíbí, mám-li se přiznat....ale jestli se tobě líbí, tak už mlčim....Ať ti jezdí. Hoj! :-) -
Thomasino 18.02.2009 13:48
Pěkná recenze a pěkné auto
Moc pěkná recenze a zajímavý auto. Také přemýšlím o něčem takovém, ale od doby co jsem jel ve Focusu ST mám asi vybráno. Sice to nemá samosvor, ale má to skvělě naladěný podvozek, který samosvor asi ani nepotřebuje a do hor moc nejezdím. U Mazdy MPS mi jen trošku vadí ta zadní část z bočního pohledu, přijde mi taková "težkopádná". Ale motor to má opravdu super... Ještě uvidím jaká bude nová Mazda 2 MPS a Fiesta ST, mluví se o motoru 1,6 turbo co je v MINI Cooperu S, tak uvidíme. Stačí mě i menší auto a navíc se mi líbí myšlenka závodů lehkých aut do 1000 kg :-)
Tak si toho ďáblíka hezky užívej!!-
- Radek - 18.02.2009 13:59
« Re: Pěkná recenze a pěkné auto
sice už jen ze sedadla spolujezdce ale užívám - hlavně ted v zimě je to super, když se objeví kousek pěkné, suché, prázdné silnice a pravá noha dá turbu povel roztočit se naplno :*) To je fakt pocit, jak na dělové kouli - musí se to zažít ... >:-[]
-
-
-
nasťa (RSKa) 04.03.2009 16:00
MPS
koukals na novou mpsku? co na to říkáš? nějak mi nejde přes pysky ;-\
[odkaz]-
- Radek - 04.03.2009 16:40
« Re: MPS
No ty naše jsou podle mě hezčí - agresivnější zadní difuzor a tak nějak ostřejší vzhled mám pocit. Ale těžko říct, chce to vidět naživo. Jediný co té nové trochu závidím, je to nasávání na kapotě. Jinak podle mě žádné revoluční změny - motor, podvozek stejný, ale má být kultivovanější - tišší v interiéru. Každopádně já kdybych šel dnes pro nové auto, jedno vím jistě - pokud bych chtěl "Hot-Hatch", šel bych znovu do MPS !!!-
nasťa (RSKa) 09.03.2009 13:13
« Re: Re: MPS
jj, přesně to, co jsem měl na mysli! však ale není problém objednat karbonovou kapotu aj se sáním ze su.com >:-[] Jak píšeš, že má být tišší, chtěl bys ho vůbec, aby nebylo nic slyšet? :-) naprosto mě už vyhovuje a zvykl jsem si, že jsem jakýmsi způsobem spojen se světem okolo a ne jen izolovanej v autě. Tak když jiný auto, tak jasan že mazdu, ale focus RS nevypadá vůbec zle ;-)
-
-
-
Tohle auto - za ty peníze - asi nabízí nejvíc použitelnýho výkonu a dynamiky na trhu,mezi novými auty.
Jinak máš výbornou recenzi i fotky,takže 10. :yes: