Diskuse

BMW M3 (2016)

13.12.2016

Je jedna z těch květnových nedělí, které vás přímo nutí vstávat brzy a vnímat všemi smysly nádheru jarní přírody. Vstal jsem ještě za tmy a šel si…

 

BMW M3 (stealth01)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 20 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 13.12.2016  19:59

    Recenzia

    Precitane na jeden nadych :yes: Paradne auto, pekne napisana recenzia a k tomu krasne fotky krasneho auta. Neda sa inak ako 3x10 bodov :yes: ;-)

    BTW nemas niekde fotku koze na zadnych sedadlach pred vymenou?
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 14.12.2016  18:58

      « Re: Recenzia

      Ahoj, moc díky. No, ony ty fotky vznikly, ale dělali to v servisu. Napíšu svému prodejci, jestli by mi je neposlal.
  • 00 Reagovat !

    foto MrBeranek

    MrBeranek 13.12.2016  22:20

    F80

    Nádherná. Nádherná. Nádherná. :yes: Recenzi jsem ještě nečetl (musím si na to chvilku najít), ale auto je snové. Dělat ji ve čtyřkolce, tak už je Alpina dávno z domu a jako rodinné auto mám tohle.

    V Performance řadě jsi se, koukám, taky slušně vyřádil. :-) A co nějaký výfuk? Nebude? Třeba Eisenmann s těmi dekatovanými středy zní pěkně. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 14.12.2016  18:59

      « Re: F80

      Moc díky :-)
      Uvažuji o výfuku, ale chtěl bych koupit takový, který by nějak neohrozil plnou záruku na auto.
      • 00 Reagovat !

        foto MrBeranek

        MrBeranek 14.12.2016  21:16

        « Re: Re: F80

        Toho bych se neobával. Nedovedu si představit argumentaci, kterou by se BMW mohlo zprostit odpovědnosti za vady s odkazem na to, že jsi instaloval aftermarketový tlumič výfuku. Ostatně BMW to samé nabízí v rámci Performance řady. Totéž by platilo pro středy bez sekundárních katů. Nejsem sice automechanik, ale nevidím prakticky žádnou souvislost s ničím, co by se mohlo pokazit instalací těchto dílů, přičemž prodávající takovou souvislost vždy prokázat musí. Nemůže se odpovědnosti zprostit jen odkazem na to, že si "myslí", že to je z důvodu té instalace, ale musel by tu souvislost prokazovat.

        U výměny svodů za ty dekatované a/nebo přehrání mapy motoru (chip) už by to mohlo být složitější, protože to už je přece jen větší zásah, ale výměna tlumiče a/nebo středů mi přijde sotva použitelná jako argument proti zákazníkovi ohledně odpovědnosti za vady. Těmto věcem se profesně věnuju a nikdy jsem se s podobnou argumentací, která by měla úspěch ze strany prodávajícího, nesetkal. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 14.12.2016  12:37

    Moc pěkný!

    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 14.12.2016  19:01

      « Re: Moc pěkný!

      Děkuji, kdyby tak byla nějaká kočka na test do mých blogů... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 15.12.2016  03:19

        « Re: Re: Moc pěkný!

        Vím a stále platí. Jen hektický podzim a nástup zimy. XES dostává kosmetickou kůru a pak velmi rád. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto MariAchi

    MariAchi 14.12.2016  13:31

    Parada...

    ...coz je u tebe klasika :yes:

    Jen se zeptam k tomu videu: Proc radis saltrou a ne padly..?
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 14.12.2016  19:09

      « Re: Parada...

      Haha >:D No já ani nevím. Ta celá jízda nemá moc stylu, ani techniky. V podstatě jsem zkoušel, co udělá ten mikrofon a upravoval jsem pak zvuk (proto mám příposlech ve sluchátkách). Takže i řazení, stopa a celkové vedení auta je takové dost rozpačité :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mato979

    Mato979 14.12.2016  13:40

    3x10

    Krásna recenzia, ten začiatok akoby vystrihnutý z knihy, pre mňa kandidát do top 10 recenzií :-)
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 14.12.2016  19:12

      « Re: 3x10

      Děkuji, kdoví, třeba se to povede, ale jak psal níže JaWohl. To auto je o prožitku a ne o bodech... Ale samosebou mě moc těší, když někomu udělá recenze radost třeba při krácení cesty ve vlaku atd... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 14.12.2016  20:01

        « Re: Re: 3x10

        Zdravím, Stealthe. Recenze je opravdu parádní, četl jsem ji už třikrát od rychlého "přeletu" až po podrobné hnípání se v textu, fotkách i videu. A výsledek ?
        [odkaz] >:-[]

        Jenom už nejezdím ve Fordu, takže to nebylo ve vlaku... ;-)
        Ne, ve vší vážnosti, krása v závoji je to. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto stealth01

          stealth01 14.12.2016  20:50

          « Re: Re: Re: 3x10

          No když Ti nebudu muset nahlas odříkat verš 25 z bible, tak je to ještě OK, odkaz pobavil... >:D :yes:
          Jinak moc díky, psal jsem to za svitu Luny a kolem mě padaly vločky sněhu, přičemž některé se zastavily na kus řeči s mým teplým laptopem... Pozn.: jsem střízlivý >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 15.12.2016  12:32

      « Re: 3x10

      přidávám se, Mato přede mnou již napsal vše potřebné.
  • 00 Reagovat !

    foto JaWohl

    JaWohl 14.12.2016  16:27

    Paráda!

    Dávám 3x10, ale o body u tohoto auta nejde. Hezká recenze, hezké video...a vycizelovaný stroj:-) ať dělá radost!
  • 20 Reagovat !

    foto Pincek-122210

    Pincek 122210 15.12.2016  10:02

    Náhled na majitele BMW

    Díky že jsi minimálně u mě zlepšil náhled na majitele vozů BMW. Bohužel by to chtělo více takových jako jsi Ty a méně takových, jako potkávám každý den na silnici... Je vidět, že máš auto moc rád a že dokážeš ocenit co nabízí. Pro mě je to nejkrásnější BMW co je "běžně" dostupné. Bohužel je pro mě je to snad jen momentálně cenově nedosažitelné auto a tak jsem si alespon rád přečetl hodně povedenou recenzi i s parádní fotogalerii. Ikdyž bych uvítal ještě více fotek, na takové auto jich ale nebude nikdy dost :-) Přeju hodně emočně užitých kilometrů a doufám, že budeš své zážitky i doplňovat! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 19.12.2016  16:21

      « Re: Náhled na majitele BMW

      Já jsem si přestal dělat starosti o typ aut, značku a jakési vzorce chování. Hodně lidí tak nějak předpokládá, že když máš BMW nebo Audi, tak musíš na silnici prasit. Mám někdy pocit, že úplně čekají ve vláčku aut, kdy začneš (rozumně, efektivně a bezpečně pochopitelně) předjíždět. Uděláš to a jsi prase, které jezdí jako každý druhý v bavoráku. Jinými slovy, jsme pod drobnohledem... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto removed

    removed 15.12.2016  11:02

    Gratuluji BMW, že má toho správného majitele

    Gratuluji bílému BMW, že má toho správného majitele...
    Přiznám se, že mě BMW tak nějak celý život míjí, ale po přečtení tvého příspěvku jsem cítil takovou tu nesnadno sdělitelnou řidičskou radost a vášeň.
    Užívej!
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 19.12.2016  16:21

      « Re: Gratuluji BMW, že má toho správného majitele

      Moc díky za krásný a originální komentář. Slibuju, že budu užívat plnými doušky přesně podle příbalového letáku. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.12.2016  12:38

    Top recenzia

    Tak takáto špičková recenzia tu už dávno nebola. Informačne obsiahla, avšak nie suchopárne faktografická, ale až s literárnymi ambíciami a hlavne cítiť nadšenie majiteľa, ktorý si našiel to správne auto.
    Rovnako plný počet za auto, podľa mňa asi to najlepšie z portfólia BMW, naviac patrične vyšperkované vhodnými príplatkami.
    A napokon solídne fotky, od celku cez polodetail k detailom, slušná technická kvalita (zrejme slušný foťák).
    Skrátka 3x10. Nech auto robí len radosť (po minulých skúsenostiach si to zaslúžiš dvojnásobne). :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 19.12.2016  16:22

      « Re: Top recenzia

      Děkuji moc iudexi. Hlavně ať máme všichni radost z jízdy a chováme se k sobě na silnici jako gentlemani!
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 11.03.2018  15:32

      « Re: Top recenzia

      iudex...Jen tak náhodou jsem sem zabloudil a uvědomil si, jak rychle se časy mění..........píšeš tady, že stealth našel to správné auto a nakonec jak víme to nebylo to správné auto. I já jsem byl v tu dobu ještě unešen mojí M140i, ale krátce na to se potvrdilo, že oba vozy M3 i M140i jsou přemotorované střely. (Věřím, že M3 s xDrive v automatě by byla ok zrovna tak jako M140i, která s xDrive v automatě ok je). Stealth se M3 už zbavil a já čekám na silnější X2 nebo to může nakonec být i X3M40i. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 11.03.2018  19:44

        « Re: Re: Top recenzia

        ....ale no !
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 11.03.2018  22:34

          « Re: Re: Re: Top recenzia

          Nazdar brácho... ;-) Co se ti nezdá? Jo, může to být i X4 M40i...... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Tommino

    Tommino 16.12.2016  13:18

    Hodnocení

    Super bomba čtení. Já mám teď tak trochu vysněnou právě Giulii QV, M3ka byla taky kandidát, ale abych pravdu řekl, jsem po dlouhé době už z té německé ''dokonalosti'' trochu znuděný. Recenze i auto krásné, dávám všude 10. Jinak...rád bych se potkal třeba někde na obědě a probral tvoje zkušenosti QV vs. M3. Co ty na to? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 19.12.2016  16:24

      « Re: Hodnocení

      No já nejsem proti, ale M3 je teďka v garáži "zazimovaná" na letních gumách (jenom sem tam vyjedu na nějaký nákup v rámci Prahy, když je sucho a tepleji). Můžu přijet na Moravu klidně Pendolinem a všechno rozebereme ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Tommino

        Tommino 19.12.2016  16:47

        « Re: Re: Hodnocení

        Ok, mně nedělá problém taky přijet...tak zkusíme nějak domluvit, jak vyjde čas. Posílám ti tel do zprávy
  • 00 Reagovat !

    foto NSA

    NSA 17.12.2016  11:58

    Skvělé - 3x 10

    Není co dodat - bomba.
    P.S. Nechceš se přihlásit do redakce auto.cz :-! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 19.12.2016  16:25

      « Re: Skvělé - 3x 10

      Děkuji... Nechci se přihlásit, protože pak už bych recenze vyráběl sériově, na počítacím stroji po stovkách prapodivných kusů. Neužil bych si auta, která bych si prostě nikdy nekoupil. Tady toto je pramen vášně spletený do copu radosti...
  • 00 Reagovat !

    foto Machyrek

    Machýrek 19.12.2016  08:30

    Konecne neco ke cteni ;-)

    Parada. Preji mnoho zabavy a km.
  • 00 Reagovat !

    foto MrBeranek

    MrBeranek 20.12.2016  22:47

    Recenze

    Konečně jsem si našel chvilku klidu na přečtení recenze a dávám 3x10. :yes: Co mne zajímalo, je, proč jsi dal přednost M3ce před B3kou. ;-) Ne snad proto, že bych s výběrem nesouhlasil, protože pokud jsi nehledal auto ve čtyřkolce, tak dle mého názoru B3ka nedává oproti M3ce smysl, neboť s důvody lze souhlasit:

    - cena - klidně se přiznám, že jsem naftovou D3 zvolil oproti B3 i kvůli ceně, protože rozdíl 250 tisíc si ten benzín s "jen" 60 koni navrch u mne nemohl obhájit

    - možnosti individualizace - na Alpinu se prakticky nedá sáhnout, protože na ni nikdo nic nedělá; žádná nabídka tuningových dílů, žádná nabídka výfuků, žádná nabídka na chiptuning, prostě nic; a k tomu ten tragický volant, který nejde vyměnit z M3kový nebo alespoň Mpaketový. Když to člověk srovná s tím, co vše se dá pořídit na M3ku...

    Snad jen jediné, co lze objednat, je samosvor. Alpina ho nabízí v rámci příplatkové výbavy.

    Tak užívej. Na jaře bych vzal 1Mko a někdě se sešel. Mineral White je parádní barva. :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 22.12.2016  21:12

    Recenze

    Narazil jsem na tento "gem" až dnes. Moc povedená recenze, spíš bych řekl téměř literární dílo....
    Jak dobře víš i já jsem měl M3 jednu chvíli v merku. To bylo ale jen do té chvíle než jsem se s ní svezl........v mém případě se jednalo o manuál. A protože jsem musel mít 4 dveře, manuál, rozumně pohodlný a ne moc velký vůz, tak jsem "prošel" M2 a skončil u M140i 5dr.
    M140i však není můj vůz snů. Je to spíš vzdání úcty k odcházející kapitole historie motorismu. Poslední kompakt s šestiválcem a RWD. A navíc v manuálu. Tato kombinace se již nebude v životě této planety opakovat. Chtěl jsem být u toho......

    Enjoy M3 while you can...........All The Best!
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 30.12.2016  11:10

      « Re: Recenze

      aj vďaka tebe "pradeda" som skončil ja s 235i ,keď som počúval "usmrkaný 4hrnek za milión" a podobne. Dík patrí aj Mig-ovi ktorý ma usmernil kde mám hľadať.
      K recenzii: prebehol som to len tak narýchlo,ale už sa teším na večer keď si to prečítam v kľude a budem prežívať jazdu s majiteľom. Za mňa radšej kupé,ale aj toto vypadá fantasticky!!
  • 00 Reagovat !

    foto jb

    jb 06.01.2017  20:26

    Harman Kardon

    Naprosto s tebou souhlasím s popisem systému Harman Kardon. Mám BMW řady 3 2016 s tímto "rádiem" a jako audioprofesionál musím vše potvrdit. Všechny pokusy např. tady na německých BMW-fórech s ekvalizací tohoto systému jsou neúčinné. Nejlépe hraje v továrním nastavení, jakékoliv vypínání Surround nebo nastavení ekvalizéru vše jen zhorší. Víc se z toho vytřískat nedá, tento systém má strop v továrním nastavení a nenabízí žádný prostor pro zlepšení. Pro mně je to důvod k výměne auta. Naprosto rozumím tvému rozčarování. Já osobně ale BMW 5 nechci, proto musím čekat na novou trojku... v r. 2018 nebo kdy...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 06.01.2017  20:46

      « Re: Harman Kardon

      A není to pro HaKa v BMW docela typické (myslím dlouhodobě)?
      Mám podobnou zkušenost s HaKa v 5er a to byl modelový rok 2000(e39)!
      • 00 Reagovat !

        foto boost-

        boost. 07.01.2017  13:16

        « Re: Harman Kardon

        Jak je to ve starších modelech nevím. Já si s tím v autě trochu hrál, audiofil nejsem, ale mé nastavení HK se mi zdá lepší než to defaultní.

        Příplatek za lepší audio je u bmw podle mě nutností, když člověk poslouchá něco lepšího než jen fm rádio.
    • 00 Reagovat !

      foto -Rambousek-

      .Rambousek. 18.05.2020  17:53

      « Re: Harman Kardon

      HK v BMW je obecně šrot (nižší audia ani nezmiňovat) a v F30 a příbuzných je to i v rámci BMW z nejhorších. Je to ostuda.

      Pro další, kteří to budou řešit, auto kvůli tomu netřeba měnit, zde pár rad:
      - odkódujte/odpojte ASD, to samo o sobě zlepší zvuk
      - překódujte HU na Bang&Olufsen, dostanete víc výkonu a širší frekvenční spektrum
      - poté standardní repro nestíhají ještě víc - vyměňte výšky a středy (za cokoliv, co je vám libo - např. Bang&Olufsen z F10, nebo Morel, Audison, Focal, Rockford Fosgate, DLS, MTX,... výběr je obrovský. Všechna BMW posledních dvou generací používají naprosto kompatibilní středy a výšky, můžete si do své F80 dát klidně Bespoke repra z Rolls-Royce, chcete-li)
      - vyměňte woofery pod sedačkami za co nejschopnější (např. Audio Development, Jehnert nebo German Maestro)
      - vytlumte všechny dveře a podlahu kolem wooferů

      V případě všeho nahoře a volby kvalitních komponent dostanete za jednotky desítek tisíc zvuk lepší, než cokoliv, co můžete od BMW koupit. Celé to zvládnete udělat doma v garáži.

      Nebo si dejte audio předělat, typicky Audison bitDMI + Audison F8.9 + kompletní repro a woofery Audison, k tomu opět ASD pryč, vytlumení. Přijdete o prostorový zvuk a výsledek je jiný, ale vynikající.

      V obou případech máte za 1-2 dny auto hrající líp a za podstatně míň, než vám prodá BMW.
  • 10 Reagovat !

    foto pirata-della-strada

    pirata.della.strada 14.01.2017  12:56

    Harman Kardon

    Vole co řešíte...Buďto tam máte obyč repro, ktery je v kategorii "auto-obyč repro" nadprůměrný. A nebo tam máte super Harman Kardon, který je pecka. Nic víc tam není..Jestli si chcete vychutnávat a vymlaskávat "žesťové nástroje" a slyšet kdo stojí vedle zpěváka a kde je přesně bubeník, tak si pořiďte B&O hifi system za 250k do obyvaku, a tam si pusťte nějakou symfonii, zapalte si doutník a dejte si Zacapu...blahopřeju :yes:
    • 12 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 15.01.2017  18:53

      « Re: Harman Kardon

      Sorry, mně nějak nejde dohromady slovní spojení BMW - nadprůměrný - HiFi.
      Prostě mám dva bavoráky, oba dva mají HK a ani v jednom to nehraje tak, jak by mělo u prémiové automobilky. To je realita. Já neřeším, že to tak nehraje, já řeším, že v Audi A3 stojí BO 14 tisíc (tady 29) a výsledek je, že za poloviční cenu u jiné automobilky a v jiné třídě hraje ten systém podstatně lépe.
      • 00 Reagovat !

        foto gresini

        gresini 16.10.2018  15:33

        « Re: Re: Harman Kardon

        Zdravím Stealthe,reaguji na Tvůj perfektní popis vozu BMW M3 F80 a rád bych se s Tebou spojil a pokecal o tomto voze. Mám o M3 zájem a tak sbírám postřehy a zkušenosti. Prosím ozvi se. Zdraví Gresini :-)Mail - gresini@seznam.cz
    • 02 Reagovat !

      foto white-label

      white label 15.01.2017  19:23

      « Re: Harman Kardon

      Jde o to, že třeba už Bose v A6 mi hraje lépe, než HK v 5er, a přitom Bose v A6 nestálo víc, než HK v 5er.
      • 00 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 29.01.2017  02:02

        « Re: Re: Harman Kardon

        Tak jestli Bose hraje lip, tak to musi to HK byt pekna sunka... :-O
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 29.01.2017  02:07

          « Re: Re: Re: Harman Kardon

          Bose v A6/C6 nehraje vůbec špatně, poměr cena výkon zcela OK.
          • 00 Reagovat !

            foto MariAchi

            MariAchi 29.01.2017  11:51

            « Re: Re: Re: Re: Harman Kardon

            Ja nevim, s Bose mam zkusenost jen z Alf, a tam ten zvuk byl zahuhnany, basovy az hruza. Stredy zadne a vysky tak aby se nereklo. Na duc-duc dobre, na cokoliv jineho to bylo nepouzitelne. U Audi nevim, jen me prekvapuje, ze by Bose hralo lip, nez HK... Musel bych si to asi poslechnout a zhodnotit sam :-)
            • 00 Reagovat !

              foto jb

              jb 02.02.2017  10:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Harman Kardon

              Dokonce mám pocit, že mi HK teď hraje ještě hůř než předtím, zvášť v mrazech. A to se jedná o nový vůz 10/2016...
      • 01 Reagovat !

        foto Ted

        Ted 20.05.2017  17:45

        « Re: Re: Harman Kardon

        Tak ty ses vazne odbornik... Bose v a6 hraje desive, spodky a dynamiku zcela postrada. Hk v 5er je podstatne lepsi a jak spravne rikas, stoji stejne. Takze asi tak....
        Poripade se muzem bavit o tom jakou mas referencni soustavu. ;)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 21.05.2017  01:11

          « Re: Re: Re: Harman Kardon

          Já snad někde tvrdil, že jsem odborník? Bose v konkrétním A6 (C6/allroad) spodky ani dynamiku nepostrádá, na rozdíl od HK v konkrétní 5er (E39 sedan).
          Ale pokud jsi odborník na slovo vzatý (ideálně s patentem na rozum), tak samozřejmě netrvám na tom, aby se tvůj objektivní sluch shodoval s mým "sluchem" ryze subjektivním.
          • 00 Reagovat !

            foto Ted

            Ted 17.07.2017  16:04

            « Re: Re: Re: Re: Harman Kardon

            ne netvrdil a nejsi.
            mel jsem obe auta vedle sebe stokrát a dynamiku a basy Bose v A6 allroad vůbec nezna. ty basaky, který jsou u 5er v podlaze totiž delaji svou praci.
            Netvrdim, ze HK v 5er je spicka spicek, ale vynášet tu do nebe o hodne horsi systém je smesne.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 17.07.2017  19:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Harman Kardon

              "Vynášet tu do nebe..."??? Děláš si pr.del??? Můžeš mi laskavě to údajné vynášení do nebe citovat!?!
              Jinak viz závěr mé předchozí reakce...
              • 00 Reagovat !

                foto Ted

                Ted 14.09.2017  12:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harman Kardon

                schopnost reprodukce určitého zvukového spektra je objektivne meritelna a prokazatelna. Nakonec i naprosta většina nezabedněných lidi dokaze bezprostredne porovnat dva systémy.
                někdo k tomu potřebuje vysvětlit, na co ma davat pozor a když to tam proste není, tak to tam není.
                muzeme se bavit o vyzneni určitých nastroju apod, ale v této kategorii se spise bavime o tom, co jsou vůbec schopny reprodukovat a co ne.

                Bose v A6 je proste systém neschopny reprodukovat nizke frekvence s dostatečnou dynamikou, navíc se zahuhlava a ani ve vyssich frekvencích neexceluje.

                sezenu obe auta a porovnáme?

                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 14.09.2017  14:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harman Kardon

                  Píšeš o Bose v A6/C6 a o HK v 5er/E39?
                  V autě poslouchám pop, rock..., takže "vyznění určitých nástrojů" apod. při tom nějak nezkoumám.
                  Klidně se stav, já ti pustím na Bose v A6/C6 konkrétní mnou vybraný kousek (na CD), a ty mi řekneš, kde slyší/neslyšíš tebou vzpomínané problémy.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ted

                    Ted 29.09.2017  14:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harman Kardon

                    Proc E39?? F11...
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 29.09.2017  16:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harman Kardon

                      Protože v f10/f11 jsem HK neslyšel, možná tam hraje líp.
                      Vím, že třeba u e39 byl u stejné varianty audia (zástavba/konfigurace) rozdíl i mezi sedanem a kombíkem.
  • 00 Reagovat !

    foto bestie

    bestie 16.02.2017  12:47

    M3

    Právě parkuje před Hellou v Mohelnici.. Nádhera :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 22.02.2017  14:10

    Podvozek

    Přečetl jsem si recenzi znovu a všiml jsem si, že v části týkající se podvozku mě chybí víc informací popisující chování se vozu při různém nastavení na různém povrchu a kvalitě vozovky. Sám jsem M3 testoval, ale jen na poměrně kvalitním a hladkém povrchu v comfort nastavení, takže dojem byl podle očekávání dobrý. Tož jak se vůz chová, když se vydá mimo "růžovou zahradu"?
  • 00 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 23.03.2017  21:15

    Dotaz?

    Někdy, relativně dávno, běžela na jakémsi serveru o autech velmi čtivá povídka na pokračování s názvem 911 Životů. Bylo to pochopitelně o Porsche. Nejedná se o stejného autora?
  • 00 Reagovat !

    foto JiRkA997CZ

    JiRkA997CZ 06.01.2018  20:47

    Spisovatel

    Sakra chlape, začněte psát knihy. Určitě byste psal kvalitnější novodobé knihy než ty životy youtubera atd :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 17.10.2018  00:58

    silnice č.11

    Řekl bych, že trochu opomínaná trasa. Jel jsem jí 2x v opačném směru a vždy brzo v neděli ráno, takže i když s třetinovým výkonem (130 k) a řádově "slabším" podvozkem, příjemné svezení.
    Od Červené vody k Jablonnému mě to až tak super nepřišlo, jsou to prostě jendoduché serpentýny. Daleko více jsem si užíval o Štítů do Olšan. Série těch zatáček je méně předvidatelná a jsou každá jiná, jsem měl úsměv od ucha k uchu.
    I docela zábavné je stoupání od Šumperka na Bludov, jak jsou tam ty dva pruhy a upozornění na úsek častých dopravních nehod >:-[] Což chápu, provoz je tam velký a svádí to tam a je tam taková vynášející zatáčka.

    Jak už za Šumperkem odbočím v Rapotíně vpravo směr Ostrava, cesta už má takovou rychlou příchuť, kvalitní povrch, pěkné zatáčky... a pak série ve stoupání u Klepáčova, tam bych i ocenil více výkonu :-) Mock krásné výhledy a rychlé úseky jsou i mezi Rýmařovem a Bruntálem a za Bruntálem je pár takových dlouhých táhlých zatáček s dlouhými stoupáními, hezky se tam předjíždí >:D Za Opavou už pak nuda a za Ostravou ještě větší, ale vede až před barák ;-)

    Každopádně máš pravdu, že stojí za svezení, ale jen někdy v neděli ráno, kdy je malý provoz a těch pár důchodcích v Tháliích jedoucích do kostela se dá lehce předjet. ;-)

    Jo a pěkná recenze ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Baron-de-Maxim-Fratzek

    Baron de Maxim-Fratzek 27.03.2019  19:21

    Zvuk v interieru

    Já na své M4 nenávidím ten umělý zvuk v interieru - active sound. Auto bez toho je tišší a velmi přirozené. Vypnul jsem si to sám, pokud chceš a budeš mít cestu do Prahy, vypnu ti to zadarmo...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…