Diskuse

Toyota Prius (2016)

18.4.2016

Minulý týždeň som v Toyote objednával dve Aurisy v kombi prevedení a keďže mi nevedeli vyjsť salóny s ponukou v ústrety, nakontaktoval ma importér pre…

 

Toyota Prius (zaso)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 19.04.16  20:28

    « Re: Re: DSG

    A co takto pouzit kickdown...pre okamzite zrychlenie?A jazda v zacpe...staci predsa iba puscat brzdu...a s citom potom pridavat plyn...tak isto pri parkovani...vsetko chce cvik,dotetaz som bol v tom,ze na trhavy rozbeh DSGecka sa stazoval iba kazdy novinar...no vidim,ze trosku cviku by nezaskodilo viacerym... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto zaso

    zaso 19.04.16  18:01

    « Re: DSG

    Dakujem za vysvetlenie panovi o prispevok vyssie. Golfa sme kupovali prave kvoli DSG v nafte kvoli dlhym presunom po SVK. Do mesta mame benzinovu Aurisku, ale manzelka samozrejme radsej automat, takze berie do mesta na skusy Golfa. Riadiaca jednotka DSG vsak motor neskutocne podtaca - 50km/h = 1150 otacok z coho ma motor tendenciu skocit na kolena. Riesenie je jednoduche, manualne zaradit za 4 a ist, lenze pre manzelku je to o ukon navyse - cize problem. Aj na DSG sa da rozbehnut plynule, treba len spravny cit v nohe, tot vse. Pani, viacej v recenzii na Golfa. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Toky1

    Toky1 19.04.16  14:21

    « Re: DSG

    Ja by som povedal že manželka autora recenzie má problém s chovaním sa DSG v golfe v mestskej prevádzke v autorežime, takže jej radšej pomáha manuálnym radením aby nezničila dvojhmotu. Už tak má problém s trhavým prejavom a pomalým zrýchlením. Že to je nelogické? No asi si preto nekupovali auto s DSG ale čo s tým keď už je auto na dvore, vrátiť sa nedá a tento prejav nieje podľa VW vadou zrelou na reklamáciu? Autor tým chce povedať, že eCVT prevodovka sa javí užívateľsky príjemnejšia. Teda až na ten trolejbusový zvukový prejav.
    Osobne mám čosi najazdené s DSG ale v kombinácii s 1,2TSi a niečo mám za sebou s toyotou s 1,6CVT. A musím povedať, že s týmto sa dá len súhlasiť. Na tie posuny v mestských zápchach atď sa aj mne vidí CVT komfortnejšie. Ak povedzme s DSG keď ideš 60 a je zaradená 7čka a potrebuješ prudko zrýchliť tak podradí do 6ky, potom do 5ky, potom do 4ky, potom do 3ky kde sa chytí a zaberie. Každý medzistupeň cítiš, trhne autom. CVT nie. Dupneš na akcelerátor a riadiaca jednotka podľa polohy plynového pedála vyhodnotí aký virtuálny stupeň má zaradiť pre optimálny záber a ten "zaradí" (nie je to celkom presný pojem, konštrukcia CVT prevodovky je z podstaty iná ale to je na dlhšiu debatu). Takže autom nelomcuje. Neradí tak rýchlo medzi dvoma susednými stupňami ako DSG ale trúfam si povedať že zo 7ky zaradí rýchlejšie 3ku ako DSG, bez trhania. A to trhanie sa časom a najazdenými kilometrami možno zvýrazňuje. DSG v 1,2TSi golfe radilo vyšší stupň tuším pri 2000ot. Ak toto robí aj jemu pri 2,0TDi tak ma pomalý rozjazd neprekvapuje, čiastočné riešenie je jazdiť na Sport režim.
    Ale ten vysávačový zvuk CVT fakt ťahá za uši, i keď už konštruktéri popracovali aj na tom, už to nieje typický skútrový rev - vždy pri pridaní plynu na 6000 otáčok až dokiaľ človek nepovolí nohu na akcelerátore.
  • 00 Reagovat !

    foto honza-f

    honza_f 19.04.16  10:16

    « DSG

    Mám první auto s DSG, chtěl jsem ho hlavně proto, abych ve městě nemusel řadit (90% jízd) - takže abych ho neničil, řadit bych měl? Co je to za logiku proboha?
  • « 01 Reagovat !

    foto torotoro

    torotoro 01.08.16  15:37

    « Re: Re: Z praxe

    Radost z jízdy jsem neuvedl, i když ji mám. Problém je v tom, že pocit radosti je evokován různými událostmi. Když sousedovi chcípne koza, u někoho to vyvolá radost, u někoho smutek.
    Design? Nové tvary mají vždy problémy a vzbuzují různé emoce. Ono se to časem okouká. V žádném případě se podle typu auta neurčuje psychiatrická diagnóza jeho majitele.
  • « 01 Reagovat !

    foto Toky1

    Toky1 19.04.16  09:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto které pláče

    Ja idem o taký mesiac do Južnej Kórei, omrknem ako sa tam vyskytujú priusy. Ale pokial viem oni sú tam neskutoční národniari, drvivá väčšina áut tam sú Samsungy. I keď to môže zavádzať, pretože i Renault Fluance sa tam predáva pod značkou Samsung.
  • « 01 Reagovat !

    foto Toky1

    Toky1 19.04.16  08:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: auto které pláče

    To ako fakt sa tak dobre predáva v Španielsku, Taliansku atď aj v USA? Fuha, tak to som v šoku. Ázijci a arabáci sú mi jasní, tam milujú pozlátka, cetky, komplikované tvary a strašne preozdobované veci. Ale nemci? Ejha.
    Pežotíky sú v poslednej dobe celkom pekné, povedzme dizajnovo sa 2008čka či 508 celkom vydarila. Ale s technikou a kvalitou si niesom celkom istý. Citroen je pre mňa out, akurát tak divízia DS. Alebo to už je samostatná značka? No to je jedno. PSA sa mi vidí že veľa predáva v nafte a cestu tadiaľto ja osobne nevidím, naftu nie.
  • « 01 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 19.04.16  08:29

    « Re: Re: Re: Re: auto které pláče

    Kde píšu o Evropě? Diskutují zde CZ a SK. Priusy se dobře prodávají ve Španělsku, Itálii, Německu, Nizozemí, Norsku, Švédsku, Belgii... A to vůbec nechci připomínat USA a asijské (arabské) trhy. Ani to, že v Japonsku jde snad od roku 2004 měsíc co měsíc o nejprodávanější auto.
    Každý jsme nějaký. Až na Renault a Citroën mi evropský design přijde nudný, absolutně nezajímavý. A jak to chodí v testech, která automobilka v ČR platí nejvíc za reklamu, to si nechám pro sebe, ač je to každému jasné. S nadsázkou- pak není divu, že Golf první generace je lepší než třeba nový Mégane... ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Toky1

    Toky1 19.04.16  07:56

    « Re: Re: Re: auto které pláče

    Pre mňa je ten dizajn nepochopiteľný, fakt úlet aký býva obvykle pri konceptoch.
    Dylanove ospravedlňovanie dizajnu tým, že niesme cieľové trhy toyoty u mňa neobstojí, s týmto nielen u nás - ale v celej Európe dieru do sveta nespravia. A mám pocit že ani v USA. Mali by chcieť vyrábať autá, po ktorých ľudia siahnuť chcú a nie za ktorými sa ľudia síce otočia ale pokrútia neveriacky hlavou. Verím, že technika skrytá vo vnútri je výborná ale ten kabát je ustrelený. Keď sa na ten prius pozerám, pomaly začínam chápať VW s ich destaťročia nudným výzorom a štatistikami predaja. Ľudia tuto sú konzervatívni, blbo povedané radšej si kúpime byt v paneláku alebo postavíme kubistický dom, akoby sme mali pozerať na svet z nejakého budhistického chrámu - pagody. A presne toto prius (aj mirai) je, snaží sa svojim dizajnom kopírovať prvky tradičnej japonskej architektúry. Lenže nás európanov tento štýl jednoducho neoslovuje. A Európa celá Toyotu nezaujíma? Trošku krátkozraká politika, nie? Ľudia autá s touto technikou chcú, tak prečo im s ňou vnucovať aj takýto výzor a neurobiť radšej dizajnovú verziu pre nešikmooký svet?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…