Recenze

zaluky (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Honda Accord Honda Accord Tourer 2.2i-CTDi Sport

6,67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Accord, foto 1 Honda Accord, foto 2 Honda Accord, foto 3 Honda Accord, foto 3 Honda Accord, foto 3 Honda Accord, foto 4 Honda Accord, foto 4 Honda Accord, foto 4
Honda Accord, foto 5 Honda Accord, foto 6 Honda Accord, foto 6 Honda Accord, foto 7 Honda Accord, foto 8 Honda Accord, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta Ronda Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:105000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2204 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 340 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 600 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7,2

Popis vozu

Koupě proběhla zcela náhodně, měl jsem vyhlídlého Accorda 6g v automatu z Prahy, ráno voláme majiteli a ten nám oznamuje že je automat v čudu, ale že by dal slevu, tuto variantu jsme zavrhli. Na to pravé auto jsem čekal přes půl roku, takže jsem byl mírně nervózní. Napadla nás jedna věc, zajet k místnímu dealerovi Hondy v České Lípě - Lipex plus, s. r. o. Zeptali jsme se majitele co nám může nabídnout. Nejdřív jsme uvažovali o pronájmu Civicu 8g, ale ta cena za kterou byl pronájem se vůbec nevyplatila. Potom jsme přešli na věc koupě. Já byl trochu skeptický ale nakonec nám ukázal 2 Hondy. První byla Honda Jazz, kterou jsem automaticky zavrhnul, ale druhá pro mě lákavější nabídka byla Accord 7g, tourer ve sport paketu. Odrazovalo mě akorát to že to byl diesel. Říkal jsem si, že pokud budu chtít hondu, tak jedině benzín. Ale to byla chyba. Po zkušební projížďce jsem měl jasno. Musím ho mít. Během půl hodiny jsme koupili Accorda s úplnou servisní historií, o kterého se staral autorizovaný servis a s minimem ověřených najetých kilometrů (105 000), což je na dieselový agregát málo. A já se tak rázem, pro mě velice neočekávaně, stal majitelem této Hondy Accord. Moje jízda domů byla s nadšením, ale to jsem ještě netušil, v čem doopravdy jedu. Nevýhoda byla, že jsem auto přebíral se skoro prázdnou nádrží. Natankoval jsem plnou, a řekl si že tahle nádrž prostě proletí komínem. A taky že jo. Druhý den jsem měl ples, a ani jsem nemohl dospat, až nasednu do svého autíčka. Projížďka byla super ale ta spotřeba si řekl trošku víc, stoupla na 9,5 l /100km, ale mě to bylo úplně jedno, protože jsem měl úsměv na tváři. Nyní jezdím za 6,5 až 7,5 l na 100 km. Až s postupem času mi došlo, jaké jsem měl štěstí na koupi vozidla. Motor na kterém japonci dělali 13 let, mimochodem první dieselový motor od Hondy, se opravdu povedl. Nejel jsem v lepším dieselu než v tomto. Ve vyšších otáčkách se z něj stává pravá Honda a vyrazí kupředu. Nemá symbol klasického traktoru. Naopak vyšší otáčky mu vyhovují, a na oplátku si poručí více nafty. To auto se mi prostě líbí, neříkám to ze subjektivního názoru, ale prostě hezčího tourera jsem neviděl. Někdo říká, že je to pohřebák nebo krabice, ale já v něm vidím elegána. Chápu, že se ostatním třeba tourer nelíbí, mě se třeba taky každý nelíbí, ale ten můj je výjimka, s novýma kolama AEZ je to nejhezčí Acco, co jsem viděl, chybí akorát to snížení. Po každé, když nasednu do svého auto, tak se v něm cítím jako doma. Což mi ostatně říká více lidí. Do sedaček člověk zapadne, že se necítí nijak stísněně. Muziku tvrděj mé nové kola AEZ. Potřeboval jsem nové, protože k vozu byly pouze nové zimáky. Koukal jsem na internetu, ale tam to bylo hodně složité na to přijít, zda není kolo bouchlé, tak jsem nakonec zajel do místního pneuservisu. Vybral jsem si AEZ, které jsem nikdy předtím neviděl a zdálo se mi že se na Hondu hodí. Druhý den jsem si pro ně přijel a vyřešil jsem rovnou i gumy takže jsem odjížděl s novýma pneumatikama. Koupil jsem nejlevnější co tam byly a to Sebring 225/45 R17. Ideální velikost. Na 2 sezony to s mým stylem vystačí úplně hravě. V techničáku u originálních kol je ET 55 ale AEZ mají ET 35, takže slušně roztáhly auto, ve přede malinko vyčuhují. Ale za to drží jako kráva. Nevýhoda levných kol je, že trochu hučí, a tak trochu ničí požitek z tiché jízdy.

Silné stránky

Motor (chod motoru, tichost, většina lidí ho připrovnává k benzínu)
Interiér (bezkonkurenční budíky a krásnej volant, nemluvě o polokožených sedačkách)
Praktičnost (sklápění zadních sedadel) - poprvé jsem vyzkoušel přespání v autě, a nemohu si ztěžovat, mimochodem na HONDAy. A luxusně se spalo.
Kvalitní reproduktory

Slabé stránky

Při mém stylu jízdy na kratší vzdálenosti větší spotřeba, než je u takovýchto vozů obvyklé. Ale já na spotřebu nekoukám, jezdím pro radost z jízdy. Jinak o žádných slabinách nevím, někdo by možná podotknul tvrdší podvozek, ale pro mě je to výhodou.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

1. Já zatím v servisu nebyl, ale předchozí majitel pravidelně jezdill do autorizáku.
2. Žádné závady zatím.
3. Zatím žádné nehody.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Honda Lipex Plus Česká Lípa, bez problémů

 


Další vozy Honda Accord



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím výborná

praktičnost
10

výhodou je sklápění zadních sedaček, které zvládne i slabá žena, po sklopení se v autě dá i spát

prostornost
10

víc než dobrá, méně místa na zadních sedačkách

jízdní vlastnosti
10

při jízdě je cítit každá díra, osobně mě to vyhovuje protože mám kontakt s vozovkou

jízdní komfort
10

ovládání radia na volantu je luxus

provozní náklady
8

nemám zkušenost

náhradní díly
9

nemám zkušenost

výkon motoru
10

víc než dobrý, pojede hodně aut co má podobný výkon a jsou lehčí

spotřeba
8

od 5 až do 9 litrů, podle stylu jízdy sportovní jízda si vezme víc, dlouhodobá 7,2

hlučnost motoru
10

uvnitř není slyšet, zvenku podobný benzínu

kvalita sedadel
10

skvělá, polokůže nezklame

brzdy
9

na to jak je auto těžké brzdí dobře

zavazadlový prostor
10

dostatek místa, dobrý přístup, dvojité dno


Více o modeluHonda Accord CL/CM/CN (2003-2008)
Honda CR-V 2.0 Honda CR-V 2.0

Automobilka Honda představila Hondu CR-V v říjnu 1995. U…

Honda S2000 Honda S2000

HONDA S2000 je atraktivní roadster s motorem vpředu a s…

 





Blesk.cz

Po Valince (6) pátrá oddělení vražd: Měla natržený ret, monokl a páchla močí, vypověděla zdrcená babička

Po Valince (6) pátrá oddělení vražd: Měla natržený…

Šestiletou Valerii policie hledá už dva měsíce, nezvěstná je ovšem mnohem déle. Co se s holčičkou, o kterou se…

Prsa v katedrále sv. Víta: Mši kardinála Duky narušila polonahá aktivistka s trnovou korunou!

Prsa v katedrále sv. Víta: Mši kardinála Duky…

Takový rozruch chrám sv. Víta nepamatuje! Úterní večerní mši kardinála Dominika Duky totiž narušila aktivistka…

 

iSport.cz

Pravidlo o testosteronu jde proti Semenyaové. Přijde o příští sezonu?

Pravidlo o testosteronu jde proti Semenyaové. Přijde…

Jihoafrické běžkyni Caster Semenyaové hrozí, že přijde o většinu příští atletické sezony. Mezinárodní atletická…

Nečas má konečně první gól v NHL, Sobotka úvodní trefu za Buffalo

Nečas má konečně první gól v NHL, Sobotka úvodní…

SOUHRN | Útočník Martin Nečas premiérovým gólem v NHL nezabránil prohře Caroliny na ledě Tampy Bay 2:4. Brankář…

 

Reflex.cz

Lucemburské volby nevyhrál Juncker, ale Gambie. Co má teď lucemburská politika společné s tou českou?

Lucemburské volby nevyhrál Juncker, ale Gambie. Co…

Ve stínu českých senátních a bavorských zemských voleb u nás o víkendu zůstaly volby v nejbohatší zemi Evropské…

Voliči SPD umírají na následky odznáčků SPD. Musíme na ně uvést varování, aby se neužívaly vnitřně, tvrdí Okamura

Voliči SPD umírají na následky odznáčků SPD. Musíme…

Poměrně neobvyklý problém musí v těchto dnech řešit SPD, respektive Tomio Okamura. Odznáčky mohou být pro…