Škoda Yeti (2010)
26.7.2010Myslím, že o Yetim už bylo napsáno dost informací od ostatních majitelů. Tento vůz jsme si objednávali již 9.4., ale z důvodu velké poptávky po…
Škoda Yeti (xerxes)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
strogas 26.01.11 21:19
« registračky
Zdravím tě,hlavně jsem rád,že jsi s 1,2 TSI spokojen,byla to původně i moje volba,ještě jsem neslyšel od majitele tohoto motoru,že by litoval své volby.Švagr má 1,2 63kw ve fabii ,než ji objednal měl z toho strach,ale dnes by ji nedal ani za nic.Když jel s ní prvně do Holandska (pracuje tam) ptal se mě jestli to ujede na jednu nádrž (cca 900km/45 l).Zhluboka jsem se rozesmál a zaťukal si na čelo,málem mě omejvali ,když mi poslal fotku ukazatele paliva ,když dorazil a měl tam půlku rezervy!!!!!!!!!! Proč hlavně píšu.Všiml jsem si ,že na fotkách (stejně jako mnozí jiní)máš vymazanou registračku.Vzledem k tomu,že na jednom fotu je, to považuji za zbytečnost,ale zajímá mě důvod,vždyť jí všichni na silnici vidí,tak proč ji tady mazat,když se tu stejně neuvádí žádný kontakt?Řeším to,až budu dopňovat foto ke svému Yetikovi,jestli je mám mazat či ne ?Žádný důvod mě nenapadá,tak si nechám poradit.Dík Radek -
"-- skrytý --" 08.09.10 07:59
« Re: Kufr
No neviem, ale myslím so, že s tým objemom kufru je to v poriadku.
1. Ak boli robené rozmery s medzipodlahou alebo rezervným kolesom, tak to môže byť tých 327 litrov. Ak berieme kufor, bez zvýšenej podlahy tak to tých cca 405 mať bude. Sám som si vzal meter a premeral si čistý kufor v autosalóne a je to tak. 100 cm x 80 cm x 62 cm mínus cca 85 l sklon zadných operadiel a výsledok nám tých 400 l naozaj dá. Takže Škodovka neklame.
2. Sám sa o Yetiho zaujímam a objem kufru ma zaujíma na prvom mieste. Mám Fabiu I kombi a som s objemom kufra spokojný. U Yetiho som spočiatku objemom kufra bol sklamaný, ale keď som si to začal všímať podrobnejšie, zistil som, že Yeti je na tom lepšie ako Fábia I a II a to vďaka tomu, že objem môžem meniť vďaka variabilite posunu a sklonu sedadiel (nie stále potrebujem maximálny objem) a lepšie ho využiť vďaka kolmému zadnému sklu pre naloženie nákladu napr. až po strop, čo u Fabie nie je možné.
Prevážal som napr. zabalenú elektrickú rúru. Objem kufra som mal oveľa väčší, ale pre sklon zadného okna som krabicu naložil len s ťažkosťami a musel som uvoľniť zadné operadlá. -
OndraAAA 25.08.10 20:25
« Kufr
Na začátek musím říci, že se mi Yeti velmi líbí, jak z venku, tak uvnitř. Rozhodně si myslím, že je to kvalitní a dobré auto. Silně zvažuji, že ho ženě koupím jako druhé auto do rodiny. Rozhodně nejsem typický Čech, který hrozně dá na velikost kufru. Nemám chatu, ani nejezdím s rodinou pořád naložený, takže velikost kufru není jedním ze zásadnich priorit. Co ale nemohu překousnout, je LEŽ jakou Škodovka balamutí zákazníky. Uváděných 416 litrů obsahu zavazadlového prostoru je výmysl jako prase. Stačí se podívat a porovnat s jinými auty, které uvádějí podobný objem. Když jsem uvažoval o tomto autu pro sebe, v době když se začalo prodávat, ale ještě nebylo na salonech, tak jsem mluvil s prodejce s Porsche Olomouc, který byl na polygonu na testech s Yetim a měl na prodejně interní materiály, kde sama Škodovka uváděla 326 litrů (meteriál jsem viděl osobně). Škodovka někdy uvádí 405, někdy 416 l, při tom velikostně je ale o něco větší než kufr krátké nové Fabie. V posledním čísle Světa motorů (č. 34/2010), jsou rozměry kufru Fabie, Roomsteru a Yetiho. Když vynásobíte tyto rozměry, tak vám vyjdou u Fabie a Roomsteru téměř přesné tabulkové čísla (F - 500 l, R - 494 l), ale u Yetiho vám vyjde 327 litrů, ale v SM uvádějí 405 l. To potrvzuje, že Škodovka lže jak tiskne a vylepšuje Yetimu velikost kufru, jak může. Chápu, že většině i cca 320 litrů v kufru bude stačit, ale uváděných 416 litrů je prostě fraška. -
Vojtěchíno 27.07.10 19:17
« Re: Re: Re: Vítej
jj, jediná asi nevýhoda motoru 1,2 - extrémní závislost na jízdním stylu.
Přiznám se, umím s autem i za 10 - 11 litrů, ale to jsem zkusil jednou >:D
Jinak se pohybuji tak okolo 7 - 7,5 l/100 km.
Jsou i světlejší chvíle - 6,1 ; 6,8 ; 6,4 - závisí na stylu, ale limity si plním >:D
(limit jsem si dal 7,5 na sto :-D) -
Mira328i 27.07.10 18:51
« Re: Re: Re: Re: za 400tisíc auto bez rádia, s 1,2 a předním nahonem?
proč??
protože sem to bral jako porovnání v rámci třídy a cenové kategorie.
Mě tyhle auta, ať už SUV a SAV nic neříkají-ať je to jakákoliv značka.
To že se ti můj vozový park nelíbí je tvoje věc-mě ten tvůj taky ne:-).
-
Vojtěchíno 27.07.10 18:47
« Re: Re: Re: Nedodělek
stejně se musím smát, jakmile někoho potkám, ptá se mě, co mám pod kapotou, když řeknu, že 1,2 Tsi, tak mi nevaří a pomalu chce spáchat na to auto výsměch, ale párkrát jsem takhle kamarády hodně rychle probral z omylu, když se posadili vedle mě a měli možnost s tím chvilku jet - mluvili pak jinak - já osobně motor 1,2 TSi musím doporučovat kde chodím, ne kvůli tomu, že jsem Škodovák, ale kvůli tomu, že to mám pod kapotou a vím, jak a co ten motor umí - já osobně jsem po 6 000 km s touto motorizací náramně spokojen a nemohu si vynachválit :-) -
Vojtěchíno 27.07.10 18:42
« Vítej
Vítám nového majitele Yetíka mezi námi :-)
Koukám, že 1,2 TSI hýbe světem a dost se tu začíná objevovat :-)
Doufám, že budeš také tak spokojen, jako já, jsem jen zvdav, jestli do recenze postupně doplníš své postřehy, klady, zápory auta apod. :-)
Hlavní, co mě zajímá je spotřeba - po 6 odjetých km 6,4 ?? :-)
Co vím z vlastní zkušenosti, tak totálně syrový motůrek bere tak prvních 600 km okolo 8 - 8,7 l/100 km - poté to jde rapidně dolů :-)
Každopádně ještě jednou vítej a těším se v budoucnu na dobré počteníčko ;-) -
Vojtěchíno 27.07.10 18:38
« Re: Re: Re: Re: Re: A koukas i na konkurenci, nebo yeti byl puvodni sen?
Souhlas, mě osobně se Qashqai líbí, ale vidím zásadní nedostatek: dozadu si někdo sednout - tak to je jako sednout si tam za trest - zvenku mohutný auto, ale vevnitř se pohodlně posadíš jen na přední sedačky.
Když Nissana porovnám s Yetíkem - tak jasné, co volím - do Yetiho si dozadu sedne i člověk s 2 metry a sedí se mu pohodlně, i když jsou zadní sedáky alá Roomster a jsou krapet kratší, ale Yeti je zvenčí mohutný auto, zevnitř hodně prostorný a v porovnání zavazadlového místa dává Qashqaiovi řádně na * :-)
Ale dát mi zadara někdo Qashqaie, bral bych >:D -
Vojtěchíno 27.07.10 18:34
« Re: Re: Re: Re: za 400tisíc auto bez rádia, s 1,2 a předním nahonem?
Nedá mi to a musím reagovat - jako majitel Yetiho se stejnou motorizací, stejnou výbavou )nepočítám to, co jsem za příplatek doplnil) jsem se setkal i se stavy, kdy se lidi za Yetíkem otočí, či ukazují zdvižené palce. Osobně zastávám jedno, pokud se ti to auto nelíbí, tak ho nemusíš pomlouvat, osobně já považuju výše zmíněného Hyundaie IX 35 za pořádnou šunku, kde se místy nehorázně šetří (měl jsem možnost v práci na to auto kouknout a vím tedy, co píšu).
Závěrem: pokud ti Yeti nevoní, proč si tedy toto auto prohlížíš a pomlouváš to, s čím je někdo jiný spokojený a co se mu líbí ??
Neříkám, že někdo nemůže písnout třeba nedostatky, ale sorry, porovnat Yetiho s Fábií, to je jako bys porovnával psa s kaprem a děsil se toho, že kapr neumí štěkat.
Fabia je auto, které má být "dostupné nižším přijmovým skupinám, či rodinám", Yeti je auto, který na rodinu není, ale pro dva lidi, či tři je to super vozítko - a to, že pod kapotou je 1,2 TSI - dokud se s motorem neprojedeš, nesuď, pač tenhle motor se hodně nezdá a hodně mile překvapí. Ze známých každej tomu motoru nevěřil, každej se svezl a jak si ho pochvalují .... -
strýček BOB 27.07.10 17:00
« Nedodělek
Ta recenze je trošku nedodělaná, málo informací z provozu, málo fotek... Za auto :yes:
Z oslů, co hodnotí auto podle absence rádia, a oslů, co na každém kroku doporučují korejce slovy "To Huynday bych bral, je levné...", tak z těch si nic nedělej, to je tady normální :-)
čau[odkaz]