Kia Ceed (2012)
3.12.2012Mise sehnat kombíka s dvojspojkou do cca 500t s daní se nakonec povedla na výbornou, Cee'du vážně nemám moc co vytknout. Navíc díky faktu, že jde o…
Kia Ceed (wlastimil)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Herbi TSI 06.12.12 20:37
« Re: Re: počáteční nadšení
Mi to spíš příjde jako parodie na něco, co u jiných značek opravdu funguje. To tomu mám rozumět, např. jako, že můžu parkovat komfortně nebo sportovně? >:D Protože za jízdy jsem rozdíl nějak nezaznamenal....Logické mi třeba příjde u některých Fiatů dvojí nastavení intenzity posilovače..., ale tady soudruzi svým systémem mířili asi jinde a netrefili pořádně ani režim normal.Snad další generace... -
wlastimil 06.12.12 14:18
« Re: Re: Re: Kia nebo Hyundai
Souhlasím, je to subjektivní, mě ale naštěstí podpořily i fakta (záruka, převodovka, etc...) a tak nebylo o čem.
Přemýšlel, ale spíše Cruze SW, případně třeba Aircross. Cee'd v naftě jsem pod zadkem nikdy neměl. Nakonec ale benzín jednoznačně vyhrál. Jezdím spíše kratší trasy a motor by se sotva zahřál, nesnáším mít za zadkem černý mrak při akceleraci a nechci jím obtěžovat ostatní, filtr pevných částic je kapitola sama pro sebe, k tomu vstřiky, zamrzání na horách etc. klasika. Druhou věcí je, že SNAD jediný koncern VW dává k naftám dvojspojky, zbytek jen klasické "planety" -
wlastimil 05.12.12 19:05
« Re: Prevodovka
Jo, fotky jsou jen narychlo z cesty do práce, aby tu něco bylo.
Malinké černé tlačítko je na klice u řidiče i spolujezdce a rychle se na tenhle způsob zvyká. U řidiče je taktéž zámek na klíč.
Během cca 2-3 měsíců, co jsem hledal, jsem nabyl dojmu, že "pádla" rozhodně nejsou standardem, v lepším případě jde o příplatek, jako u Škody (koukal jsem i na Superba). Netvrdím, že je Cee'd jediný/á, ale to je asi z recenze zřejmé.
"S" se rozsvítí na displeji v momentě, kdy páku řazení vychílíš doprava na sekvenční řazení. Do té doby, než začneš řadit sám, se to chová jako "sportovní režim", kdy převodovka řadí výrazně později.
Jinak tedy ještě: stisk "pádla" v režimu D přeřadí a na displeji se zobrazí př. stupeň, ale pokud se nic neděje, tak se za nějakou chvíli (je proměnlivá a nevím ještě, na čem záleží) vrátí na D. Jakmile přeřadíš v S režimu, už se nic nikam nevrátí a motor se nechá točit až k limitu, než sám zařadí výš.
Díky, ale vážně to nebyla žádná velká odvaha :-). Vím, co jsem chtěl, mám to a jsem velmi spokojen :yes: -
wlastimil 05.12.12 18:51
« Re: Kia nebo Hyundai
Hyundai je údajně velmi podobný i technologiemi, ale roli sehrály především:
1) Hyundai nemá dvojspojku (nebo se to ke mně nedoneslo)
2) subjektivní názory na kvalitu od majitelů Hyundai (ix35 a SanteFe)
3) 7mi letá záruka
4) design
Komfort byl pro mě opravdu příjemným překvapením, rozhodně pohodlnější a lépe odhlučněný vůz než FoFo II. Příčné prahy jsou, řekl bych, o 40% méně znatelné, díry na silnicích tak o 20. Lépe to popsat neumím ;-) Každopádně je příjemné, že i když vletím do baterie děr (ty klasické do hloubky cca 3cm) tak jsou cítit, ale v autě si nic ani nevrzne. -
SCHROJF 05.12.12 18:05
« Prevodovka
Chcem sa opytat na jedno,v clanku hovoris o S rezime automatickej prevodovky,ale na kulise radenia rezim S vobec nevidim?A kto nema,alebo neponuka u automatiky padla pod volantom?Ved padla,respektive tlacitka mam aj ja v G VI...A zaujima ma este jedna vec,z fotiek to vobec nieje vidiet,ale kamos ma na Hi30 tiez bezklucovy vstup a startovanie...no aj tak ma na dverach vodica zamok na kluc s miniaturnym tlacitkom na otvaranie a zatvaranie...je to tak aj u tvojho auta?Dik za odpoved...prajem vela stastnych kilometrov bez nehody...a mas moj obdiv,ze si bez akychkolvek predoslych skusenosti isiel do automatiky!Ale casom uvidis,ze si zvolil spravne! -
dadasada 05.12.12 11:52
« Kia nebo Hyundai
Ahoj, také se přidávám ke gratulantům k novému vozu. Přeji též spoustu šťastných kilometrů. Chtěl jsem se zeptat, zda i uvažoval i o Hyundai? přeci jen ta i30 je hodně podobná Ceedu, nemyslím tedy vzhledově, ale ostatními prvky.
A ještě bych se zeptal, jak je to s comfortem ježdění? je to pohodlné? zvlášť na našich cestách? tlumí to nerovnosti apod.
-
wlastimil 05.12.12 10:46
« Díky
Děkuju všem za zanechané ohlasy.
Budu postupně doplňovat poznatky, ale pokud Vás zajímá něco konkrétního, prosím ptejte se, třeba to zajímá víc lidí a já na to zapomněl ve své krátké recenzi.
Jinak jsem mile překvapen tímto serverem, kde se všichni zdají rozumní a co jsem tak četl články a diskuse, tak mi příjde, že je tu prima atmosféra. To mi bohužel nepřijde zrovna běžné pro toto zaměření webu.
Mnoho pohodových km všem! -
wlastimil 05.12.12 10:39
« Re: počáteční nadšení
Souhlasím, 99kW jsem si také představoval jinak. Je to nejspíš tím, že max. výkon je k mání až těsně pod červenými čísly otáčkoměru a tam já se zas tak často nepodívám. Upřímně, ideální motor by byl 1.4 nebo 1.6 TSI, ale to už bych chtěl vážně moc :-) Útěchou mi může být snad jen fakt, že atmosférické motory mají (prý) stabilnější spotřebu... Postřehy doplním, jen se musím sžít více s autem, i ovládáním editace článku ;-) -
Herbi TSI 04.12.12 21:05
« počáteční nadšení
Zdravím. Předem chci popřát mnoho spokojených kilometrů s pěkným autem a pokud možno žadné důvody k uplatňování dlouhé záruky. Mnoho poteciálních kupců by v pročítání teto recenze ocenilo víc ůdajů o autě samotném, ikdyž chápů, že tvé zaměření na automat je opodstatněné svou výjímečností, vzhledm k většině prodaných Ceedů. Díky mé spolupráci s jedním salónem Kia, mám čas od času možnost se s některými modely svézt. Stalo se tak detailně i u tohoto auta, akorát v manuálu. Mé dojmy jsou veskrze kladné, ale rozhodně jsem vystřízlivěl z nadšení po uvedení modelu. 1,6 GDI je svým vlažným projevem velice podobná motoru třevba v Elantře (údajně konstrukčně starší agregát). Nevidím v nich pro uživatele žádný rozdíl a chtěl bych vědět, kde jsou ty udávané Kw? To stejné se dá říct o řízení, které u Ceedu dostalo "kouzelné" tlačítko nastavení. Mezi třemi stupni jsem nenašel žádný rozdíl. Myslím, že budeš souhlasit i vzhledem k tvému předešlému řiďičsky zábavnému autu.Těch postřehů bych našel víc, určitě i hodně kladných, ale to by se postupem mělo objevit v tvé recenzi. Touhle připomínkou jsem určitě nechtěl narušit nadšení z nového auta, ale mé dojmy jsou celkem čerstvé a snad i objektivní.