Hyundai i30 (2014)
8.11.2015Můj Hyundai i30 combi je malý rodinný kombík s atmosféricky plněným motorem 1.6 GDI, který dává maximální výkon 99 kW. Kompaktnost celého vozu dotváří…
Hyundai i30 (vorlajz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
vorlajz 28.12.15 08:21
« Re: Re: Re: Díky za pěknou recenzi!
ahoj Rosi... dlouho jsem tu nebyl... takže moje odpověď bude už asi pase... ale přesto písnu... :-) já osobně zástěrky nemám a ani o nich neuvažuji... přiznám se, že se mi nelíbí ... ani nemám pocit, že by se mi auto nějak zvlášť špinilo..., ale nemám tedy zkušenosti se zástěrkami na autě... nej je mrknout někde v salonu, jak to vypadá a pak se rozhodnout... ;) -
dal 01.12.15 09:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Recenze
Nevím čím to je, mám stejný motor jako ty, nedávno jsem jezdil s tou silnější 81KW verzí 1,2TSI a připadala mi naopak slabší než ta moje 77KW. Ptal jsem se v servisu ale sami nevědí, technik mi řekl, že mají služební ve starší verzi a má stejný pocit jako já. -
dal 01.12.15 09:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Recenze
Těch 30 tis. km ber orientačně. Mám zkušenosti s více motory od Hyundai i s 1,6Gdi a opravdu se zajíždí déle. U Crdi mi spotřeba po 50tis. oproti novému klesla o 1,5l u Gdi o 1l po 30 tis. km.
Jinak se ztotožňuji z většinou toho co jsi napsal. Pěkné auto, pěkná recenze, přeji hodně bezproblémových km. -
Rosi 30.11.15 20:20
« Re: Re: Díky za pěknou recenzi!
Ahoj, nevím, jak založit nové vlákno, tak píši sem.
Rád bych se zeptal (jedu si pro novou i30 kombi v pátek :-) , jestli se vyplatí zástěrky- uvažuji hlavně o předních (zašpinění vozidla od sněhu, bláta, soli a v létě odlétávající kamínky). Díky za názor. Rosi -
vorlajz 12.11.15 12:48
« Re: Díky za pěknou recenzi!
Bobanusi... díky za pochvalu... toho si moc cením... vůbec by mě nenapadlo, že se bude moje amatérská recenze tak líbit... ještě jsem psal recenzi na první i30, F III TSI, Hyundai i20 a taky na Hyundai Tucson... :-) ale ty jsem nikam nedával... jenom na fóra Hyundai a Škoda...
co se týče motoru, tak s tebou souhlasím... při výběru auta to byla jedna z podmínek... nechtěl jsem žádný litrový turbo apod. věřím, že mi bude GDI sloužit dlouho a dobře... ;) -
zetr007 08.11.15 22:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Recenze
Právě podle toho Světa motorů psali to tam že to není vhodný míchat s už aditiv. benzíny, ale jestli to ublíží to nevím. Každopádně moje zkušenost je, že jsem to párkrát smíchal a ve čtyřech případech jsem měl problémy se startováním ( motor naskočil až na druhej pokus), od tý doby co tankuju u Globusu kde by to neměli aditivovat, je to bez problémů. Nevěděl jsem že by to mohlo mít souvislost, ale poradil mi to servisní technik, já myslel že mam v háji baterku kvůli elektronické ruční brzdě.
. A jak píšeš je to i logický, proč si kupovat aditivum a pak ještě tankovat adit. benzín ( ještě oprava né OMO, ale ONO).
To zajetí motoru je složitější, nejsem odborník, můžu psát je n svojí zkušenost : Mám 1.2 TSI 77KW nová generace, oproti 81KW se liší normou euro 5 (ta 81KW má euro 6). Prvních 1000km jsem jezdil opravdu opatrně od 1000km do 5000km jsem mu přidával a snažil jsem se měnit jízdní režimy. V cca 6000km jsem vyměnil olej a od tý doby jezdím tak, že občas mu dám pořádně za uši má to rád >:-[] . V cca 15000km jsem znovu vyměnil olej a budu ho měnit každých 15000km. Ted mám najeto něco přes 20000km a myslím že auto je zajetý. Nedávno jsem byl zkusit kolik to má na brzdě a má to místo 77 KW - 89KW a krouták místo 175 ot. - 192 ot. smál jsem se že to mám čipnutý, ale prej to tak má většina motorů od VW. -