Volkswagen Passat (2015)
1.3.2015Úvod Passat se nekupuje, Passat se fasuje. A tak jsem ho nafasoval i já. Konfigurace a objednávka proběhla koncem srpna a pak nezbývalo než čekat a…
Volkswagen Passat (topesto)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Jetty 23.05.16 20:32
« Mrtvo
Mrtvo je tu už dávno, a ty vyskakovací bannery, nekonečné klikání, než dočteš jeden test to ještě dorazily. Aspoň že existuje AdBlock, ale i tak ta lišta dole je otrava. Navíc admin už víc jak 2 roky nefunguje, takže hodnocení se oplácí, vzhledem webu se taky nikdo nezabývá, atd...dost lidí kvůli tomu odešlo, nebo už sem chodí pouze sporadicky a na MACZ není aktivní. ;-\ -
Beekey 24.02.16 11:40
« Re: Re: Ten začiatok
Ja ti nevim, muj tata je asi ze stare skoly, ale za posledních 10-15 let to byly celkem 4 auta přes pul mega, Rav4 druhé generace, Honda Civic prvni ufo, BMW e92 coupe po facelifu, a CLA... všechno jako soukroma osoba, takze asi se výjimky najdou, je ale fakt, ze by si passata ani skodovku za mega urcite nekoupil... >:D -
topesto 18.07.15 10:03
« Re: Re: Re: Podvozek
Tak ti nevím, pochybuju, že by vyrobili tak výrazně odlišný kusy, takže to asi musí bejt pocitový. Asi když se na to budu soustředit, tak nějaký zvuky na nerovnostech uslyším. Ale nepřijde mi to jiný nebo horší než v jinejch autech. Musíš si pustit víc nahlas rádio :-) A z Prahy nejsem, dostanu se tam tak jednou za měsíc. -
Mikalek123 14.07.15 22:03
« Re: Re: Podvozek
Jojo stejny Biturbo 176 kw. Nevim zda to je jen subjektivni vnimani... Mozna jsem proste cekal neco jineho. Jeste kouknu na tlaky v pneu, ale to by melo byt ok z predprodejniho servisu. Pokud jsi z Prahy, rad ti to ukazu a porovname :-) Psali to v recenzich, ale nebral jsem to v potaz. Byval bych asi vybral neco jineho ale jinak je to super auto se spoustou vychytavek. -
Mikalek123 14.07.15 10:56
« Podvozek
Ahoj, super recenze! Mam od patku stejne auto, vsechno je super az na podvozek, i v comfort nastaveni to boucha na nervnostech, to jsem nejak necekal.. Pri testovacich jizdach jsem si toho nevsimnul jak je to strasne slyset. Jakou mas zkusenost ty? A to mam 17ky kola... -
kesumb 15.03.15 13:17
« apoštol
Ahoj,
měl jsem b6 4motion 103kw CR, teď mám B7 125kw tdi bez 4mot. S B8 jsem se svezl a abych řekl pravdu dost mě překvapilo zlepšení v interiéru. Obecně mi hodně cbybí 4kolka, auto je s ní na silnici daleko jistější.
Jinak já dost dobře nechápu poznámku, že se Passat nekupuje. Já ho mám sice taky na firmu, ale vybral jsem si ho dobrovolně a to přesně proto, že za stejný peníze je oproti prémii daleko líp vybavenej. A než a6 v základu radši tvojí specifikaci ve VW. A6/BMW5 je v plný výbavě pochopitelně jiný auto, ale to stojí dvojnásobek Passatu. Mimochodem,chlazený sedačky v Tuaregu vyjdou včetně příplatku za kůži, interiér a já nevím co na skoro 200tis.
Já jsem ale chvíli jezdil s 3,6 v CC a to auto mě natolik naočkovalo, že v naději pořád čekám na reinkarnaci VR6. :-)
Jinak auto máš super a recenze se dobře četla, ať to jezdí! -
c5III 10.03.15 13:51
« Re: Ten začiatok
No ja ho už skoro mesiac vlastním ako súkromné....biely sedan, výbava HL+biznis paket...a prečo passat...no chcel som nové auto strednej triey, mal som 5 ročného Citroena C5 (už druhého), absolútna spokojnosť, na pružinách, no ale nakoľko nový model neprichádza a vymeniť som chcel...ak som porovnal nemeckú trojku, tak tam by to za podobnú cenu reálne bola predvádzačka v skoro základnej výbave, čo som nechcel. Ďalším kandidátom bola M6, ale pevný konfigurátor, čakacia doba a skoro žiadna zľava ma odradili. Insignia a 508 nie sú moje šálky kávy, a Mondeo som vtedy naživo ani nevidel, nieto v ňom jazdil...Takže najideálneší výber, čo do ceny (lebo konečná cena po zľave bola veľmi zaujímavá a veľký cenový rozdiel medzi ostatnými kandidátmi nebol, dokonca niekde bola nižšia),výbavy a rôznych asistenčných pomocníkov bol passat. Jediné negatívum je už tu raz popisovaný vnútorný hluk. Inak motor mám 110kW diesel, manuál. Odhlučnenie od kolies, aerodynamický hluk, podvozok je na jednotku ...ale to ako keby vedľa mňa štartovalo lietadlo...to nechápem...zo začiatku som myslel, že sú to pneu (sériové ecoconti), ale veru nie. Ak porovnávam s inými autami strednej, alebo vyššej strednej,ktoré som jazdil, hlučný ten motor nie je, meral som hlučnosť pri viacerých rýchlostiach, aj tam je to v pohode...ale ten zvláštny zvuk tam počujem vždy (nie je to sametové HDi). Možno je to tým, že motor má len 1500 km, tz. že je surový, a ostatné časti sú odhlučnené nadpriemerne...Inak, vibrácie necítim, a ani dunenie zadnej nápravy, ale mám štandardné 17. čo sa týka LED svetiel, svietia úžasne...Len ľutujem že som nepriplatil Lane assist a Side assist... -
AndySK 07.03.15 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Ten začiatok
Aha, teraz pozerám, že na Slovensku máme tie balíčky úplne inak poskladané, takže Bezkľúčový prístup+Easy open sa objednáva samostatne od elektrického otvárania/zatvárania kufru (cez tlačítko na diaľkovom+na kufri), tak ja si objednávam len ten elektrický kufor.
Inak je napríklad zaujímavé, že na Slovensku je v Highline napríklad chrómová lišta v spodnej časti dverí, v ČR ju tam nevidím. :-) A napríklad Alarm je u nás už od Comfortline povinný. -
topesto 07.03.15 10:41
« Re: Barva
Díky, pokusím se odpovědět. Tak předně barva - bílou jsem měl na Superbu a chtěl ji i na Passatu, doufaje, že někteří sousedé a náhodní kolemjdoucí si nevšimnou, že mám nový auto :-) Kecám, prostě pro mě jsou důležitější věci uvnitř auta než barva, a i když by se mi metalíza do rozpočtu v pohodě vešla, tak nevidím důvod za ni vyhazovat peníze a pak se klepat o každej drápanec. Když jsem ale dával objednávku, hned po spuštění prodeje, tak ještě nebyla v nabídce, vybral jsem tedy z 5 možností černou. Pak se tam ale za 2 týdny objevila, tak jsem to ještě nechal změnit. Tohle auto ve skutečnosti zvenku vypadá menší než opravdu je. A to i v bílý barvě. Ale větší kola dojmu určitě pomůžou, proto tam chci na léto 18".
DCC v Comfortu na těhle zimních 17" žehlí úplně všechno, teda kromě domácích průšvihů :-) Jak píšu v recenzi, mě to auto celkově přijde při jízdě o dost menší a lehčí než ve skutečnosti je, a to se týče jak akcelerace, tak brzd, i tam jsou podle mě obří rezervy.
Za 6 se s tím jet určitě dá, jen nevím jestli po okreskách, tam to bude svádět k rychlejm výjezdům ze začátek. Ale s tempomatem na 130 jsem se na francouzskejch dálnicích k 6 dostal.
LEDky svítěj jako prase, k tomu není co dodat. A světlo mi přijde ještě bělejší než bylo u xenonů, i když už jsem je měl na Supu možná malinko vysvícený po 4 letech.
Koncovky výfuku jsou fake. Ale hezký ne? :-)
Active Info Display v noci září, ale dá se ztlumit, mám to na 60% nastálo a je to v pohodě. Automatickej noční režim má jen zobrazení mapy, stejně jako když si ji zobrazuješ na displeji rádia, to podle mě stačí.