Diskuse

Ford Mondeo (2007)

26.9.2007

Mondeo 1.8TDCi disponuje 125 koňskými silami a má kroutící moment 320Nm při 1800 otáčkách za minutu. Při funkci OVERBOOST je kroutící moment 340Nm. Toť…

 

Ford Mondeo (tomask22)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 26.09.2007  15:35

    tak....

    ....na tohle auto jsem tu cekal :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  15:39

    10

    oooooooo, nadhera, v poslednej dobe su fordy tie najkrajsie auta, davam 10b, ani sa nedivim ze si toto auto vybral james bond namiesto bavoraka alebo jaguara
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  15:41

    znacka

    inac este dobra znacka
    6S6 6666 ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 26.09.2007  15:43

      « Re: znacka

      Znacka vznikla ve photoshopu...tolik sestek tam nemam... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.09.2007  18:33

        « Re: Re: znacka

        Myslel jsem si to...máš za 10B
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 27.09.2007  12:13

        « Re: Re: znacka

        uz jsem se te chtel zeptat kolik takova spztka kostuje >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto tomask22

          tomask22 10.10.2007  20:07

          « Re: Re: Re: znacka

          taky by me zajimalo jak to vlastne funguje s tema prominentnima znackama...ale machrovat s peknou znackou nepotrebuju..
      • 00 Reagovat !

        foto dRudi

        dRudi 21.09.2008  22:11

        « Re: Re: znacka

        už jsem si řikal že máš ale štígro >:D ikdyž znam lidi co takové dost podobné mají :-)
  • 00 Reagovat !

    foto mehturt

    mehturt 26.09.2007  15:54

    krasne

    krasne
    krasne
    krasne :-) kebyze mam prachy, kupim aj ja Mondeo.. ale bolo by uz dost velke na mna..
  • 00 Reagovat !

    foto Aischylos

    Aischylos 26.09.2007  15:58

    jedním slovem krasavec

    Ty kola mu fakt dooost sluší... :-) jasných 10b...krasavec....mrkni na mě...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  16:00

    Ford

    Ještě nedávno jsem nadával na Fordy, když jsem měl tu smůlu a dvakrát jsem je vyfasoval v půjčovně. Hnus fialovej.
    Ale nová generace Mondea a potom také Fokus ST znamená dozajista protržení smůly. Automobilky se vzájemně ovlivňují (myslím teď třeba na Mazdu), ale nevím, kdo ovlivnil v tomto případě koho. Prostě kéž by to vytáhlo Ford zase nahoru.
    Ať ti slouží (ale je to tedy veleloď) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 26.09.2007  16:05

    hodnoceni...

    ...mas tam 10-8-10 celkem to dela 9bodu jak doplnis foto tak se ozvi a podivej se na mou karu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto STi-Modo-Team-

    STi (Modo Team) 26.09.2007  16:14

    Zajímavý výběr

    Máš hezky rozepsané,jak ses k auto propracoval a chápu,že kritérium rychlého dodání může nakonec značně výběr ovlivnit.Mě osobně nové Mondeo trochu zklamalo - na fotkách vypadá dynamicky a verze kombi ještě lépe,ale v reálu je už moc monstrózní.Z aut,které si měl ve výběru je A4 Avant nejzajímavější,ale cenově asi jinde.Jinak by mě zajímalo,jak v cenovém porovnání vycházela OII RS TDI.To auto znám dobře a ikdyž je v Mondeu pocit Luxusu ještě větší,je 170koní přece jen zajímavějších než 125...
    Jinak zcela sdílím tvůj názor na mříž N1 - dost překáží a dělá kravál.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  16:16

    10b

    krasne auticko, nove mondeho sa tym amikom fakt podarilo...
  • 00 Reagovat !

    foto Lubosss1

    Lubosss1 26.09.2007  16:30

    10b

    dostatocna recenzia, pekne auto. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  16:44

    Krasavec TEDAAAA

    Krasne auto fakt PARADA vybava super nemam slov
    :-)
  • 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 26.09.2007  16:45

    divné

    nerozumím tvému bodovému vyjádření spokojenosti ;-\ vše máš za 1 b a celkově za 10 b ale ode mě máš 10 b
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 26.09.2007  16:59

      « Re: divné

      Taky mě to zarazilo....a tyky pohon zadních kol??Myslím si že má pohon předních ne??A taky nechápu prč tady nedal celou recenzi ze stránek na kterou má odkaz,jinak auto je to parádní takže 10b
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 27.09.2007  13:01

      « Re: divné

      No ja to tam vkladal na rychlo, a jeste jsem nevedel jestli to je pocet bodu a nebo znamka...jiz jsem to opravil...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  17:00

    krasny fordik

    ktery se mi po dlouhy dobe libi. Teda jeste predtim byl S-Max:) perfektni barva, jen skoda, ty znacky, ze vznikla ve Photoshopu, kdyby jsi ji mel, tak se asi jen tak nezbavis udivu od kolemjdoucich a ostatnich ridicu.
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 01.10.2007  09:59

      « Re: krasny fordik

      Pěkné, ale pokud bych bral Forda tak S-Max nebo C-MAX. Mondeo je na mě moc mohutné. Ale blahopřeji. Piš zkušenosti. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 26.09.2007  17:51

    Super

    Ahoj, som rad ze si to sem dal to auto. Ja som ten co ti pisal na autorevue.cz aby si sem dal tu recenziu. Davam jasnych 10b. Mondeo je moje oblubene, hlavne v kombiku.
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 26.09.2007  18:02

    super

    super.. 10b. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  18:29

    Pneu

    Ty pneu tam byly origos?? Mam za to, ze Ford osazuje Continentaly..7tis za Dunlop Sport maxx je celkem dost. Myslim, ze by se dala sehnat pod 5tis. Za 7 bych koupil Micheliny PS2, ktere aspon neco vydrzi.Tohle bude za 15tis dole
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 27.09.2007  12:32

      « Re: Pneu

      ford tam dava pirelli zero nero, ale gumy jsem si nakonec shanel jinde...a vysla nakonec na 5300,- ale oficialni cena je nekde kolem sedmi...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.09.2007  12:55

        « Re: Re: Pneu

        Co to je oficialni cena??
        • 00 Reagovat !

          foto tomask22

          tomask22 27.09.2007  13:02

          « Re: Re: Re: Pneu

          No proste cena normalni a pak cena po sleve...vsude vzdy nabizeji nejakou tu cenu s doporucene ceny
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 27.09.2007  13:53

            « Re: Re: Re: Re: Pneu

            Jo uz tomu rozumim- to je takova ta preskrtnuta cena..Za tu to ale nikdy nikdo nekupuje.
            • 00 Reagovat !

              foto tomask22

              tomask22 10.10.2007  20:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pneu

              No primo ve fordu mi prave nabizeli PIRELLI ZERO NERO 235x40 R18 za cca 7 tisic..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  20:33

    Perada

    Gratulujem. Parada. Nech jazdi k spokojnosti.
  • 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 26.09.2007  21:11

    Fajnotka

    Krásne auto, ak bude rodinka určite nahradí moj focus.
    10 b. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  21:57

    gratulujem

    k peknemu kusku :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Rysguf-

      Rysguf. 26.09.2007  23:41

      « Perfektne auto

      Pripajam sa ku gratulacii.
      Tento Ford vyzera neskutocne skvelo. Passat zomrel :-! Vazne uvazujem nad Mondeom sedan s tym istym motorom, len nizsiou vybavou (kvoli cene). Mam teraz Citroen C4 a necitim sa v nej moc bezpecne (len 2 airbagy, nema ESP). Tesim sa na rozsirovanie recenzie a skusenoti s tvojim Mondeom. Potesilo by aj co najviac foto ;-) Davam 10b :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto tomask22

        tomask22 10.10.2007  20:10

        « Perfektne auto

        Diky za gratulaci, kazdopadne fotky i pokracovani recenze bude..jinak v aute se citim opravdu dost bezpecne, ze vsech stran je masa materialu..tak doufam ze kdyby to do me nahodou nekdo napasoval, ze me to auto zachrani..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.2007  13:05

    Krasavec

    Krásné auto a dobrá recenze. Mondeo se opravdu povedlo. Hodně šťastných kilometrů - jednoznačně 10b. Koukni na moje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.2007  14:10

    Moc hezký

    Mondea byly vždy super a tohle konečně vypadá, tak jak si vždy zasloužilo. Trochu sem váhla jestli mám dát 10b abych se přiznal, to kvůli málo fotkám a špatný kvalitě. Ale moc hezká recenze, auto a ty si prostě stejně nic jinýho než 10ku nezasloužíte, tak je tam :-)
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 27.09.2007  14:51

      « Re: Moc hezký

      fotky jsou nejaky zmrseny, dam je tam ve vetsim rozliseni
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 27.09.2007  14:15

    Porovnání Mondeo x Oktávka II

    Mám Mondeo 2.2TDCI a Oktávka II s 2.0TDI mi v pohodě ujede. Mondeo je obrovský a těžký koráb který by si zasloužíl silnější motor. Motor 1.8TDCI je hezký, ale moment 320Nm jde rychle dolů. Je to na pohodové ježdění v rámci předpisů. Pro bezpečné předjíždění to moc není. Doplň reálnou spotřebu přes www.spritmonitor.de :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.09.2007  14:36

      « Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

      Nutno podotknout, ze Oktavka II "v pohode" ujede jen tobe, stejne jako Mazda6 a dalsi motoricky slabsi auta. Nikdo z osatatnich co maji 2.2TDCi tenhle fenomen nezaziva.
      Pokud tedy zverejnujes podobne vyroky, bylo by koser priznat, ze nekde v motoru (aute) mas chybu, coz dle prispevku v diskuzi Mondeo 2.2 ocividne mas..
      • 00 Reagovat !

        foto superkutil

        superkutil 01.10.2007  10:02

        « Re: Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

        No nevím, ale kamarád co má Lagunu 2.2dCi, tak má s tou Mazdou 6 stejnou zkušenost. Taky mu v pohodě ujela. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "fikus" [89.176.206.XXX] 28.09.2007  14:43

      « Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

      podivej se octavia ma skoro o sekundu horsi zrychleni mas to rozbity hochu:)

      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Pepis" [84.42.198.XXX] 30.09.2007  20:34

        « Re: Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

        Nebo je problem nekde jinde...
      • 00 Reagovat !

        foto superkutil

        superkutil 01.10.2007  09:40

        « Re: Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

        Mondeo 2.2TDCI má zrychlení 9,2 a Oktávka 2.TDI 9,7 takže rozdíl není sekunda ale 0,5sec a nezáleží jen na zrychlení, ale i na průběhu momentu motoru a zpřevodování. Pokud by se měřilo zrychlení 0-100km/h tak vyhraje Mondeo 2.2TDCI, ale já mluvím o běžné jízdě. Samozřejmě je ale možné, že mám ještě syrový motor, protože začal pořádně zabírat až po najetí 20tis km.

        O vikendu jsem měl možnost porovnat moje Mondeo s Renault Scenic Grand 2.0 benzín. A i když má Scenic zrychlení o 1,7sec horší, tak byl schopný mi stačit v běžném provozu, jen se muselo více řadit. Tím chci jen říct, že v běžném provozu a ve vyšších rychlostech už rozdíl výkonů není tak znatelný a že hlavně záleží na pružném zrychlení, které ale mnoho výrobců neuvádí.

        V každém případě bude Mondeo 1.8TDCI pomalejší jak Oktávka 2.0 TDI. Mondeo 1.8TDCI je prostě auto s malou spotřebou pro jízdu povolenými rychlostmi ale bez výkonu pro bezpečné předjíždění. Je to pro předjíždění nejslabší motor z celkové nabídky pro Mondea.

        Měl jsem možnost motor 1.8TDCI vyzkoušet v S-MAXu a z toho vycházím. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto STi-Modo-Team-

          STi (Modo Team) 01.10.2007  09:46

          « Re: Re: Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

          No a jen tak mimochodem,majitel Mondea se rozhodoval mezi Octávií II RS TDI a ta už je i oficiálně rychlejší než Mondeo 2.2TDCI... ovšem tím nechci nijak tento motor hanit, neboť 2.0TDI v RS mi jako zdařilý nepřipadá.Výkon slušný,ale zpřevodování 1. a 2. stupně přehnaně krátké a hlavně ten zvuk... hrůza.
          • 00 Reagovat !

            foto OS

            OS 01.10.2007  10:37

            « Re: Re: Re: Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

            Zrovna vcera sem tohle Mondeo videl ve stejne barve a vypada mnohem robusneji a luxusnenji nez Octavka. Jen ten interier mi neprijde moc podareny. Jinak to auto bude minimalne o tridu lepsi nez Octavie uz kvuli vsem testum kde porazi i BMW 3.
            • 00 Reagovat !

              foto Bart

              Bárt 10.12.2007  16:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

              Jen tak mimochodem - Mondeo je opravdu o třídu výš, než Octávka. A otázka na konec: kde porazilo Mondeo BMW 3? V německým Auto-motor-sportu porazilo (s přehledem) novou C-Klasse, ale srovnávačku s baworákem jsem ještě nikde nenašel...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [194.212.173.XXX] 01.02.2008  15:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Porovnání Mondeo x Oktávka II

              Hlavně je to tím, že Oktávka je o třídu níž, tedy porovnáváš jabka s hruškama
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.2007  21:09

    Hodnocení

    Moc pěkný.Těšil jsem se, až ho sem někdo dá.Můžeš přidat ještě víc fotek vnitřku? Dík. Přiznávám bez mučení, že naprosto zaujatě >:D dávám 10b.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.207.81.XXX] 27.09.2007  21:15

    Krasavec

    Luxusní kára.....fakt parádní......super výběr...!!! (a nic na tom nemění to, že dělám na finančáku ;-) )
    Přeju hodně příjemných kilometrů bez nehod....!!
  • 00 Reagovat !

    foto Konwi

    Konwi 28.09.2007  08:49

    Stalo se...

    ...to, čeho jsem se obával. Někdo sem dal úplně nové Mondeo :-). To je pochopitelně legrace. Vůz je to přenádherný a oproti všem těm, které jsi uvažoval koupit vyniká krásou i užitnou hodnotou. Ve výčtu potencionálních aut mě zarazila Octavia. Vždyť to je nižší střední....tzn.trochu nafouklý Focus... Octavia se nedá s Mondeem srovnávat (žádný ročník - ani ten můj 96). Chtělo by to daleko víc fotek. Každopádně přeji mnoho šťastných kilometrů.
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 28.09.2007  09:14

      « Re: Stalo se...

      Fotky budou, nebojte, kdyz jsem to auto fotil, tak jsem vubec nepremyslel ze napisu nejakou recenzi..jakmile bude pocasi tak to trochu umeju a vyfotim to poradne..
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 01.10.2007  16:13

      « Re: Stalo se...

      Mnoho lidí když vybrá vůz, tak nehledí jen na rozměry ale i na účelnost, pohodlí, ovladatelnost, praktičnost a vzhled interiéru atd. A proto lze zvažovat i Oktávku, neboť rozdíl mezi Mondeem a Focusem není zas tak velký a ta Oktávka je jak jsi psal přerostlý Focus. Ne každý chce obrovskou krávu typu Mondea. Neboť velký vůz jsou vysoké náklady, malá mrštnost, velké odstředivé síly, velká hmotnost, vysoká spotřeba a ne všude s ním zaparkuješ. Ono rozměrově je nástupcem Mondea do roku 1999 spíše Focus nebo C-MAX než Mondeo. A pro plno lidí má Oktávka Scout 2.0TDI 4x4 mnohem vyšší užitnou hodnotu než Mondeo. Letos v zimě jsem viděl S-MAX zapadlý ve sněhu kde Oktávka (i bez 4x4) bez problémů projela. nové Mondeo je krásné pro reprezantaci ale pro běžný život není.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.10.2007  11:15

        « Re: Re: Stalo se...

        "nové Mondeo je krásné pro reprezantaci ale pro běžný život není"

        tak to je vazne dobra hlaska :-)
        Bezny zivot je presne co?? BTW: pokud chce nekdo "reprezentovat" tak si nekoupi Mondeo, rekl bych..
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 02.10.2007  11:55

          « Re: Re: Re: Stalo se...

          Běžný život je když nemáš auto na parádu, ale když potřebuješ odvézt z jednoho místa do druhého, za jakékoliv situace a počasí, pokud možno levně a se vším co máš. Přitom bys neměl být po cestě unavený, rozlámaný nebo zpocený. Běžný život znamená denně auto používat a ne vyjet 2x za týden. Běžný život je auto, které pro tebe maká do roztrhání těla, žiješ v něm a ono se ti odvděčí pohodlím, nízkými náklady, spolehlivostí a bezpečností. Auto pro běžný život nemusí být krásné a ani vytuněné.

          Na auto pro běžný život si nebudeš dávat 18" disky v kombinaci s motorem 1.8TDCI, protože motor 1.8TDCI je nejslabší motorizace a té stačí 16" disky (větší pohodlí, menší spotřeba). Naopak pokud chci jezdit živě, tak si dám motor 2.5 benzín a 18" kola aby to sedělo. Ale takový motor se do aut pro běžný život moc nedává. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [88.117.85.XXX] 02.10.2007  16:13

            « Re: Stalo se...

            Me "Auto pro bezny zivot" ma taky 18" a pokud vim, tak tve ma 17" tak si troufam tvrdit, ze tvoje definice rozdilu mezi autem pro bezny/nebezny zivot spocivajici ve velikosti kol, je mylna.

            Uz treba jenom kvuli faktu ze definici "Bezny zivot" ma kazdy clovek jinou, neni-liz pravda.

            Nekdo si radsi priplaci za veci prakticke (xenony, lepsi sedacky, vyhrivani skla atd.) a nekomu je milejsi vrazit ty penize do zlepseni jizdnich vlastnosti nebo klidne do zlepseni vzhledu auta. Po tom co ho k tomu vede nam vsem muze byt uplny sumak..
            • 00 Reagovat !

              foto tomask22

              tomask22 02.10.2007  18:12

              « Re: Re: Stalo se...

              Kazdy ma jine predstavy o aute...takze nelze definovat predstavu o auto pro bezny zivote...motor 1.8TDCi neni nejsilnejsi, ale zase me nesezere..a 18ky kola nedelaji autu problem...Jasne ze bych si taky predstavoval 2.5litr v benzinu, ale to je motor jenom pro radost...ale ne na kazdodenni jezdeni do prace..
              • 00 Reagovat !

                foto superkutil

                superkutil 02.10.2007  22:29

                « Re: Re: Re: Stalo se...

                OK, pokud ti to jede 210km/h tak i ty 18" mají smysl. Já mám 17" ale s nejsilnějším TDCI motorem, který Ford nabízel a to jenom proto, že auto bylo skladové. Ale už ty 17" jsou kostitřas, tak by mě zajímmaly ty 18" protože jsou nižší a širší. Ale máš lepší sedačky, tak to asi lépe snášíš. Z předchozího Mondea mám špatnou zkušnosts širokými a nízkými pneu, na českých silnicích jsem ničil ráfky.

                Dříve jsem auto vybavoval doplňkama, ale dnes je pro mě více důležité pohodlí, bezpečnost a výkon. Vnější vzhled nechávám původní.

                Ta rychlost 210km/h je fakt úžasná protože já z 2.2TDCI ji horkotěžko dostanu. A to máš při takové rychhlosti spotřebu jen 7 litrů?

                Uznávám, že mám asi jinou představu o autě pro život. Tím je nějaké vyšší kombi 4x4 v dieselu (Oktávka Scout 2.0TDI 4x4 nebo Subaru Forester). Hodně jezdím a v zimě mám s předokolkou problémy na sněhu a ledu.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Rudla xyz" [85.160.82.XXX] 04.10.2007  13:26

                  « Re: Re: Re: Re: Stalo se... 210 KMH LOL

                  1.8 125 ps taková krabice nepojede 210 kmh, tak možná z kopce...
                  změřte si to GPSkou, tachometr dost kecá

                  sem mrknul na www.ford.cz a technická specifikace mondea je celkem bomba, nepíšou tam totiž vůbec nic.. :no:
                  • 00 Reagovat !

                    foto tomask22

                    tomask22 04.10.2007  21:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Stalo se... 210 KMH LOL

                    v tech. prukazu je max. rychlost 195km-h, gpska zrovna v te dobe nemela signal, takze jsem to nemohl zmerit presne, kazdopadne je jasne ze tacho keca...to je normalni vec...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "MaCe" [83.208.58.XXX] 09.10.2007  16:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Stalo se... 210 KMH LOL

                    Mám 2001 - kombi 1.8 Duratec benzin 92kW a podle tachometru to 200 jede, proměření 5% takže reálně 190. Ale kdo by tak rychle jezdil, že? :-))))
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 02.10.2007  16:14

            « Re: Stalo se...

            ...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Smoother" [89.203.133.XXX] 29.10.2007  22:43

            « Re: Re: Re: Re: Stalo se...

            Můj běžný život je Mondeo 3.0 V6 / 4/2007 na osmnáctkách... Pro někoho zase RS6 na devatenáctkách... Superkutil: raději definuj běžný život jen sobě... :no:
            • 00 Reagovat !

              foto superkutil

              superkutil 31.10.2007  08:26

              « Re: Stalo se...

              Ok, tak ne běžný život ale nejčastější použití auta. A to je pro přepravu z místa na místo. Pro někoho přitom auto vydělává, jiný se jen tak vozí. Někdo si kupuje auto aby se dostal do práce nebo aby mohl pracovat, někdo aby mohl jezdit na víkendy a někdo aby se jen tak frajeřil, aby ukázal ostatním, že na to má. Je to jako když si ženská koupí šperk. A tyhle auta jsou většinou vytuněné, ty ostatní, které člověk opravdu potřebuje aby se někam dopravil, jsou většinou neupravované a fádní a majitel hledí víc na pohodlnost a ekonomiku provozu než na vzhled. Takže to auto pro život chápej jako auto pro běžný standardní život, který samozřejmě někomu může připadat fádní. Ale pokud budeš rád, že uživíš rodinu, tak si asi 3.0 V6 kupovat nebudeš.

              Úplně samostatnou skupinou jsou podnikatelé, kteří si kupují auto proto aby snížili daňové zatížení a využili odpočtu DPH a tak si kupují auta, na které by jako zaměstnanci neměli a protože chtějí umořit velkou část daně, tak si koupí něco drahého. Pak jsou vidět takové nesmysly jako např. sportovní vůz s úpravou na N1 do kterého se ale žádné zboží nevejde. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Konwi

        Konwi 04.10.2007  14:04

        « Re: Re: Stalo se...

        No tak tady hrubě nesouhlasím. Mondeo je právě auto pro každý den. Je to auto do práce, na nákup, do divadla nebo na dovolenou. Není pravda, že je to velká nepohyblivá kráva. Také nesouhlasím s přirovnáním Mondea 99 k Focusu. Měl jsem možnost před nedávnem jezdit dva týdny právě s nejnovějším Focusem (mám postřehy v recenzi) a i ten je o něco kratší než moje Mondeo. Mondeo má větší kufr a více místa vzadu. Mondeo je auto pro lidi, kteří chtějí jezdit pohodlně a spolehnout se na to, že je to auto nezklame. Na reprezentaci to není. Na tu je MB,BMW,AUDI,LEXUS apod...
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 04.10.2007  21:16

          « Re: Stalo se...

          To Konwi: Přečetl jsem si tvoji recenzi a sám píšeš, že Focus je ve všem lepší ale že Mondeo je pohodlnější a větší. Ono má ale jen větší kufr, v ostatním je větší Focus (šířka, výška i délka prostoru pro posádku).

          Měl jsem úplně stejné Mondeo jako ty z roku 1999 v kombi. Bohužel jsem ho neuváženě dal pryč. Bylo skvělé, motor byl dostatečný a byl to prostě americký koráb. Pohodlný, technicky zastaralý ale přítulný a vděčný. Motor byl výborně zpřevodovaný, na 5ku točil ve 160km/h jen 4000ot tedy otáčky s největším momentem. Mělo to ale i vedlejší efekt, i na dálnici bylo nutné občas řadit 4ku. Ta 5ka prostě neměla dostatečnou sílu. Takže dávat 6ku by asi bylo nanic.

          Teď mám Mondeo 2.2TDCI, je to úplně něco jiného než máš ty. Výborně sedí, výborně táhne, ale už to není ten pohodlný americký Ford. Podvozek je tvrdý, sedačky jsou úzké a tvrdé. Nelíbilo by se ti.

          Mám 6rychlostí a byl jsem zklamán zpřevodováním. Myslel jsem, že 6ti kvalt bude mít 6ku přidanou k 5ti kvaltu. Ale to je omyl. 6ka je zpřevodovaná tak aby v maximální rychlosti točil motor otáčky maximálního výkonu (tak jako 5ka u 5ti kvaltu). To že máš 6ti kvalt znamená akorát víc řadit. Pro klasický benzín 6ti kvalt nemá smysl. Má smysl jen pro přímý vstřik a diesel.

          Tvoje Mondeo je opravdu auto pro život, ale Mondea od roku 2000 už tak univerzální nejsou a nová Mondea jsou opravdu více na reprezentaci. Interiér má působit luxusem a přepychem, ale je náchylný na znečištění a vnitřní prostor je výrazně menší. Chybí odkládací poličky a prostory. Má plno vnitřních serepetiček, ale velikost kufru je menší a jeho ergonomie je horší. Sedačky nesklopíš jednoduše jen opěradlo, ale musíš sklopit i sedák a tím ztratíš délku kufru. Pokud bych dnes mohl volit mezi Mondeem z roku 1999 a z roku 2006, tak volím to starší. Jedna věc je jak auto vypadá, druhá je jak se s ním jezdí a jak se v něm žije. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Konwi

            Konwi 05.10.2007  07:22

            « Re: Re: Stalo se...

            Tak tak. Máme v rodině i Mondeo 04 (nebo 05 - nevím) a to je přece jenom trošku těžkopádné, nicméně dovedu si představit používat ho denně do práce, pro jízdu po městě apod. S odstupem času bych svoje auto za Focus nevyměnil, bylo by mi líto peněz. Radši bych dal daleko víc za Mondeo, to je přece jenom větší kus auta. Pořád platí, že čím víc plechu máš kolem sebe, tím větší je bezpečnost - navzdory všem airbagům a jiným prvkům bezpečnosti. Kdybych si kupoval auto srdcem, počkám si na Fiat nuova 500 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.09.2007  12:48

    body

    davam plnou desitku!!:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.09.2007  20:57

    značka

    sice teda pěkná,ale neni u Mondea první číslo 6 trochu blbost?Vždyť se prodává pár tejdnů a tohle je ve stč.kraji značka z loňska.
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 30.09.2007  13:58

      « Re: značka

      přečti si příspěvky na začátku....ta značka je udělaná ve photoshopu... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "bub" [88.103.55.XXX] 30.09.2007  19:52

    nemám slov...

    parádní kousek... Bych taky už nejradši vyměnil své staré dvoulitrové mondeo za nové, třeba za 2,5 Duratec :-). ale holt jsem jenom chudý student. Jednoznačná desítka.. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto biker7

    biker7 01.10.2007  21:53

    hodnocení 10b

    Perfekní auto, sem na fordy páč málo která automobilka se fordu vyrovná, jak motorem tak designem. Tvoje Mondeo je důkazem...přidej ještě foto jinak za 10b :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 02.10.2007  09:19

      « Re: hodnocení 10b

      Sem taky na Fordy, ale americké. To co se vyrábí v EU už není Ford, ale nějaký americko-německý hybrid. To už nemá prvky Forda. Klasický Ford je dnes snad už jen Maverick.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "ondras12" [194.212.22.XXX] 05.10.2007  19:22

        « Re: Re: hodnocení 10b

        Což je oproti evropskému nechuť pohledět, stejně jako poslední Scorpio.. Evropskému Fordu se jen tak btw. daří daleko lépe než americkému, což něco vypovídá o tom, kdo svou práci a situaci zvládá lépe. Americký Ford začíná dokonca slaďovat s evropským, ne naopak...
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.10.2007  09:17

    Porovnání 1.8TDCI a 2.0TDCI

    Jak na tebe působily tyto 2 motory? Papírově by spotřeba obou dvou měla být stejná. Praxe je zřejmě jiná. Kolik máš s 1.8TDCI spotřebu?
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 02.10.2007  18:08

      « Re: Porovnání 1.8TDCI a 2.0TDCI

      2.0TDCI jsem nekočíroval...nicméně i 1.8TDCi se da slušně rozjet, minulý týden jsem "na dálnici v německu" jel tachometrových 210km/h...co se týká spotřeby, tak se zatím blíží sedmi litrům...ale teď jsem již nasadil klidnější jízdní režim, takže očekávam pokles...uz jsem nandal nejaka data do Spritmonitoru, takze to sem pak dam, az to doladim...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [91.127.16.XXX] 14.02.2008  00:46

        « Re: Re: Porovnání 1.8TDCI a 2.0TDCI

        MONDEO KOMBI je super, ale 1.8TDCI pokial nie je chipnute, tak 210 nemoze ist ani omylom pri tej vahe auta. Jedine tak pri aspon 2 stupnovom klesani cesty
  • 00 Reagovat !

    foto tomask22

    tomask22 02.10.2007  18:05

    Bahno

    Tak jsem díky přítelkyni okusil zabahněnou polní cestu...A přidal jsem tak do galerie i fotky nenaleštěného a zabahněného auta..
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "martin23" [85.160.65.XXX] 03.10.2007  01:12

    Díky za recenzi

    Dobrý den.Díky za super recenzi. :-) Já jsem Fordem Mondeo 1,8i R.V.2004 najezdil za 2roky 110000KM a ST22O kou asi 1200KM a je to opravdu skvělé auto.
    Kdo ho haní,tak mu jeho názor neberu,ale již jsem pár aut měl a FORDA MONDEO co máte VY,bych moc chtěl.
    Přeji Vám mnoho kilometrů bez nehod a mám motivaci zapracovat na tom,abych si ho mohl také řídit.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.10.2007  09:32

    Zkušenosti s motorem.

    Ahoj, zajímalo by mě jak motor zabírá, od kolika táhne, zda je tam nějaká díra nebo přechod, do kolika táhne atd. Ten motor je moc zajímavý a i když je to starý motor, tak má úplně nové piezo vstřikování od Siemensu a parametry má fakt úctyhodné. Těch 320Nm je fakt hodně na 1.8! Jak se motor ohřívá a jaká je spotřeba ve městě?

    Jezdil jsem s S-MAXem s tímhle motorem a nebyl špatný, ale při sešlápnutí plynu mi připadal hlučný a nechtěl moc zrychlovat. S-MAX s ním má horší zrychlení jak C-MAX s 1.6TDCI 80kW. Ale je pravda, že po dobu co jsem s ním jezdil byla spotřeba 6,5litru což bylo krásné.
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 10.10.2007  20:05

      « Re: Zkušenosti s motorem.

      No motor zacne opravdu hodne tahnout nekde kolem 1700 otacek, a tento tah mu vydrzi tak cca do 3000...pak je nutne preradit..jinak rychlosti jsou dost kratke, obvzlaste jednicka, co se tyka ohrivani, tak bych rekl ze se ohriva pomerne dost rychle...uvidime ale jak na tom bude v zime...
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 04.10.2007  11:20

    Kvalita reprodukce hudby

    Píšeš, že je super reprodukce basů na maximální hlasitost. Mám rádio Ford Sony MP3 a basy mám zkreslené už ve 2/3 hlasitosti. Reprodukce je mizerná, basy to nezvládá a to jak výkonový stupeň rádia tak reproduktory. Pro výšky jsem musel dodělávat výškáče. To ti to opravdu hraje ty basy na maximální hlasitost bez zkreslení?
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 10.10.2007  20:06

      « Re: Kvalita reprodukce hudby

      maximalni hlasitost jsem jeste nezkousel...nicmene na hlasitost urovne kolem 13-15 (stupnice audio systemu sony) to hraje opravdu hodne nahlas a basy jsou nezkreslene...
  • 00 Reagovat !

    foto Marker

    Marker 05.10.2007  16:33

    Nádhera

    Opravdu krásný Fordík. Dávám 10b za vše ! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "patamat" [83.217.153.XXX] 06.10.2007  15:41

    convers+

    Pekny auto, taky o nem uvazuju, protoze nas fikus kombik zacina byt trochu maly - hlavne kufr. Mel bych dva dotazy:
    1. Jak se jezdi s palubkou convers v noci? Nepali to moc do oci?
    2. Jak se vam pozdava motor 1.8, mam ve focusu II 85kW verzi stejneho a nemuzu si ho vynachvalit, ale neni to na tezsi mondeo malo? Jezdim dost casto dlouhe dalnicni cesty.
    Diky zy info.
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 07.10.2007  10:16

      « Re: convers+

      add 1) jas displeje lze velmi dobre regulovat, takze v noci ho lze nastavit na prijemnou intensitu...takze v tom nevidim problem, a naopak pres den je velmi dobre citelny i pri velmi intensivnim slunecnim svitu

      add 2) s motorem nemam problem, je velmi pruzny diky velkemu krouticimu momentu..a velmi prijemna je i spotreba, ktera je pri rozumnem jizdnim stylu 6,5 litru..ikdyz sel bych radeji do dvoulitru, ktery ma i filtr pevnych castic
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "patamat" [83.217.153.XXX] 07.10.2007  12:01

        « Re: Re: convers+

        Diky za odpoved. No jo, s motorem to je dilema, 1.8 plni emisni limity i bez filtru (coz je podle me vyhoda) zato o trosku silnejsi dvoulitr uz se bez nej neobejde. Filtr zase ukousne cast vyssiho vykonu, takze nakonec to asi vyjde nastejno.
      • 00 Reagovat !

        foto superkutil

        superkutil 07.10.2007  20:05

        « Re: convers+

        To tomask22: Lepší je když nemáš filtr pevných částic, jsou s ním jenom problémy. :-) Co se týče spotřeby, tak já mám 2.2TDCI a spotřebu mám taky 6,5 litru. Takže u 1.8TDCI 6,5 litru není žádná sláva. To měl i S-MAX 1.8TDCI se kterým jsem chvíli jezdil. U Mondea bych čekal spotřebu 6litrů. Tak doufej, že o to po 20tis.km klesne.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [195.113.176.XXX] 08.10.2007  13:51

          « Re: Re: convers+

          No filtr pevnych castic nijak nepotrebuji, ale v predchozim aute jsem ho mel, a jeho vymena/cisteni bylo pekne drahe...avsak co se tyka ekologie, tak z vyfuku nevyletla zadna cernota ani pri razantnim proslapnuti plynu...
          • 00 Reagovat !

            foto tomask22

            tomask22 08.10.2007  13:53

            « Re: Re: Re: convers+

            predchozi prispevek jsem psal ja...jinak co se tyka te spotreby zatim je asi prilis brzo ji hodnotit...uvidime, po 20 tis....coz bude tak do vanoc >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.212.22.XXX] 06.10.2007  21:00

    PODARENA UPRAVA ZNACKY

    CELKOM PEKNE UPRAVENA ZNACKA
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 09.10.2007  21:57

    krasa za 10b.

    super recenzia super avetka !! gratulujem ! ;-) :yes:
    PS: chcelo by to este nejake fotky z vacsej dialky. ta seda je fajn, tiez by som ju asi zvolil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Leila38" [82.100.60.XXX] 13.10.2007  12:07

    A co benzín???

    Pánové,zdravím! Taky si hodlám splnit sen koupí právě tohodle krasavce ;-) Jen váhám,jaký zvolit motor. sama bych se přikláněla spíš k benzínu...mám s ním výbornou zkušenost z Fokusu kombi ...PORADÍTE MI????? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 15.10.2007  23:48

      « Re: A co benzín???

      Kolik ročně najedeš a co od auta očekáváš? :-) TDCI je o velkém zátahu v nízkých otáčkách, méně hluku na dálnici, ale musíš jezdit delší cesty, ne popojíždění po městě. Déle se ohřívá a míň žere. Ale víc stojí. Benzín míŇ stojí, motor se musí více točit a na dálnici je motor hlušnější. Ale rychleji se ohřívá a mužeš s ním brouzdat po městě. Návratnost nafty je při ježdění mimo město tak 30tis.km/ročně a ve městě tak 50tis.km/ročně. Mondeo je ale těžké a tak to chce benzín minimálně 2litr. Mám 2.2TDCI a když přelezu do benzínu, tak mám pocit že nejede a jen řve. TDCI můžeš jezdit mezo 1800-2500ot. Benzín mezi 2000-6000ot a většinou okolo 3000ot. Ale když chceš předjet, tak u benzínu podřadíš a motor vytočíš na 6500ot. U TDCI většinou podřadit nepomůže. Kup si 1.8SCi a budeš spokojená.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.70.86.XXX] 16.10.2007  12:02

        « Re: A co benzín???

        Kutile moc kecas, 1.8SCi sicel byla dobra dobra lae uz se do Mondea nedava a davat nebude, nahradila ji 1,6.
        Studeny diesel zere stejne jako benzin na kratke trasy se vubec nevyplati, diesel se hodi na dlouhe trasy po dalnicich. Po pojizdeni se sudenym motorem 15 km po meste se vubec ale vubec nehodi.
        Dale 1,6 je paradoxne v novem Mondeu dobre pouzitelna na nejbeznejsi jezdeni staci ma stejny vykon jako 1,8 Sci.
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 16.10.2007  13:25

          « Re: A co benzín???

          To anonym: Napsal jsem to nejasně. Píšu ale, že se diesel nehodí pro popojíždění ve městě. Studený na volnoběh žere víc jak benzín. To že míň žere bylo myšleno při jízdě mimo město. Jezdím denně 100km a spotřebu mám o 2litry nižší jak s benzínem. Ale při ceně benzínového a naftového auta se do 25tis.km ročně vyplatí benzínový motor. Akorát se musí na dálnici víc točit a má o cca 2litry vyšší spotřebu.

          Ta 1.6 má zrychlení 0-100km/h za 12,4sec, já měl kombi 1.8 a zrychlení 10,8sec. Takže ta 1.6 je hodně slabá na tak velké auto a v reálu bude mít větší spotřebu jak 2.0. Sežen grafy motorů a můžeme se bavit. Ta 1.6 má 81kW a 1.8SCi měla 96kW. To mi stejné nepřipadá.
          • 00 Reagovat !

            foto Hanss-MoDo-Team-

            Hanss (MoDo Team) 16.10.2007  13:36

            « Re: Re: A co benzín???

            Tak chlapi nevim, nejsem žádnej auto-profesionál, ale nechápu (pomineme-li investici při nákupu auta) proč by se naftovej motor neměl vyplatit?!? Diesel žere podstatně méně ve všech režimech, ať mi vykládá kdo chce co chce, mám vlastní zkušenost!! Pak přeci je jedno jestli člověk najezdí ročně 1000 km nebo třeba 50.000 km...... Tak díky za reakce ....... Zdravim
            • 00 Reagovat !

              foto superkutil

              superkutil 17.10.2007  00:39

              « Re: Re: Re: A co benzín???

              Do auta cpeš peníze při koupi, při pravidelných prohlídkách a při opravách. No a prohlídky jsou po ujetých km nebo po nějaké době (např. 1rok). Takže i když ujedeš za rok 1000km, tak musíš na prohlídku za 8000,-Kč. Pak za každý km zaplatíš 8Kč + za palivo 2Kč. Celkem tedy 10,-Kč/km. A když za auto zaplatíš třeba 600tis. a za 5 let ho prodáš za 100tis. tak tě rok stojí 100tis. tak že tě pak ujetí 1km stojí 110,-Kč. Pokud ujedeš 50000km ročně, tak tě 1km stojí 4,-Kč (2opotřebení a 2palivo). Pokud máš benzín, který tě stojí 500tis a prodáš ho za 100tis, tak tě rok stojí 80tis a při ujetí 1000km ročně te 1km vyjde na 80Kč + 3kč za benzín, takže na 83Kč/km, to jest o 27Kč míň jak diesel (ročně o 27000Kč). Pokud ujedeš 50tis km tak tě 1km vyjde na 4,60Kč a tak je na 50tis km diesel levnější o 60hal/km a ročně o 30000,-Kč.
              • 00 Reagovat !

                foto Vasik1

                Vasik1 17.10.2007  08:51

                « Re: Re: Re: Re: A co benzín???

                Kutile, ve chvíli kdy máš auto ale z bazaru, kde ceny jsou naprosto stejné, jak jsi psal, po 5 letech je to u obou 100000, tak můžeš zvolit motor jaký chceš, dle tvé chuti. Jezdím taky převážně po městě+ okrsky, v zimě pak na hory, v létě na dovolenou a po modelářských sletech, přes léto jsem najel 5000 km, teď přes zimu to bude slabší.roční nájezd vidím max na 20000, ale ropák mě prostě oslovil,nadchl, teď jsem jel zase po dlouhé době v benzínu a říkám si co to sakra je. Výpočet zakládáš na novém autě, ale zajímalo by mě, jak je to tedy u starého, dejme tomu že pořizovačka stejná, a teď tedy ten provoz, myslím že co se týče spotřeby to nebude na 100% víc jak studený dvoulitr benzín, to si myslím že spotřeba může být klidně někde kolem 14L, cestu do práce mám cca 5km, to se nezahřeje ani benzín. Stále slyším dokola jen, diesel do města ne!!!je to z důvodu toho že se to pouze nevyplatí? Nebo taky z toho že motor tímhle stylem do 10000km odkrágluju? ps: vstřiky neřešme, to je spotřební zboží, na které už spořím >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Hanss-MoDo-Team-

                  Hanss (MoDo Team) 17.10.2007  13:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: A co benzín???

                  :yes: :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto superkutil

                  superkutil 17.10.2007  23:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: A co benzín???

                  Nezdá se mi, že by jsi sehnal Mondeo benzín a TDCI se stejnými km a stářím za stejnou cenu. Pokud bereš auto ojeté s cca 150tis.km, tak u benzínu většinou nehrozí žádná větší investice mimo rozvody ve 150tis.km a možná chladič klima a kompresor. U TDCI mohou odejít vstřiky, mohl to mít někdo s čipem (motor + spojka), mohl do toho lít mizernou naftu (vstřiky), mohl to honit studený a nedojíždět (turbo). Takže u TDCI je to sázka do loterie. TDCI je mnohem složitější a nadupaný jak starý diesel bez turba. Životnost TDCI už není tak velká. Navíc ve městě TDCI dlouho ohříváš a mrzneš (Benzín mi hřál po 300metrech, TDCI po 1km ale musí jet, ne stát). Některé mají sice elektrický ohřev chladící kapaliny nebo přídavné topení, ale takových Mondeí je pomálu. Pokud ale jezdíš dlouhé trasy a s citlivou nohou, tak se TDCI odmění nízkou spotřebou a úžasným zátahem kolem 2000ot. Osobně bych TDCI jako ojetinu nekupoval, pokud bych neznal kompletní historii vozu a všechny majitele. U benzínu bych tenhle strach neměl.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Vasik1

                    Vasik1 18.10.2007  08:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co benzín???

                    Neřekl bych že mondea od roku 2004, jsou až takové loterie. Já své kupoval se 130000 km. Motoru jako takovému se nikdy nic nestane, stále to budou jen vstřiky,turbo, možná nějaké čidlo, když nepůjde o opravy u fordu (kromě vstřikování) zase takové pálky to nejsou, jak říkám o topení nejde, a to že ti benzín topí po 300m? To bych byl ještě mezi garáží a bránou a už bych se ohříval >:-[] no nevím nevím. Co se týče pořizovací ceny, je opravdu stejná, řek bych možná i že TDCi je lacnější než benzín, TDCiček je jako blech, a benzínu po málu, probrozuzdej bazary uvidíš. Benzín už prostě nikdy nechci, jen to na mě křičí, vytáčí se, žere a nejede, ja zlehka sešlápnu, ropák si zabrumlá a už letím při 2000ot jako raketa, tohle taky hovoří ve prospěch TDCi, lebo benzín se ti musí více vrtět aby byl výsledek jízdy stejný. Ropáka bych nevyměnil, už je to můj ropák, se kterým zažíváme nová dobrodružství a až chytne zápal plic, nasadíme léčbu pane doktore >:-[]Jinak dneska je po dešti, vlhko, to se mému TDCi moc moc líbí :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto superkutil

                      superkutil 18.10.2007  08:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co benzín???

                      Taky se přikláním k dieselu :-) protože táhne a neřve. Pořídil jsem nový TDCI levně, ale pokud bych bral nový TDCI za plnou cenu, tak se rozdíl benzín TDCI nikdy nevrátí. TDCI jezdí super, akorát mám problém při předjíždění ve vyšších rychlostech. U benzínu podřadím, u TDCI pokud to netáhne, tak se nedá nic dělat. Pro benzín ve městě mluví tišší chod motoru na volnoběh, možnost častého startování, menší hlučnost motoru do 3000ot. Také do hybridů se dávají většinou benzíny. Benzín je prostě konstrukčně jednodušší a tím spolehlivější motor.
              • 00 Reagovat !

                foto Hanss-MoDo-Team-

                Hanss (MoDo Team) 17.10.2007  13:50

                « Re: Re: Re: Re: A co benzín???

                Díky napsal jsi to pěkně a máš 100% pravdu, aĺe jak tady píšu, neuvažoval jsem o vstupní investici (čili mluvim o ojetém autě). Tím co jsi popsal jsi mě utvrdil v tom, že je správně, že i já mám diesel ač najedu 16.000 km za rok. A teď to vysvětlim: Auto jsem koupil od kamaráda, za cenu, která se k tržní ceně ani nepřibližovala! Do servisu samozřejmě jezdim, ale do menšího nedaleko mého bydliště, kterému věřím a jezdím tam již přeš 10 let. Posl. sevis byl pouze výměna oleje a filtu + nějaké žárovky za celkem cca 1500,- Kč. V podstatě za rok!! Každý ráno vozim holku do školky - dle budíku 1,2 km a to samé zpět, pak auto hoďku stojí a pak jedu do práce cca přes 20 km - to je standard + různý jiný vyjížďky a celková dlouhodobá spotřeba něco přes 5l!! Nevěřim na ty řeči, že studenej diesel žere víc než benz :-). Dle PC tomu tak NENí..... i kdyby kecalo, tak o kolik??
                Tak asi tolik, díky, zatim........
                • 00 Reagovat !

                  foto Vasik1

                  Vasik1 17.10.2007  15:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: A co benzín???

                  Co by to bylo za mondíka bez ropákového motoru, to by nebyl mondík >:-[] Jinak ta spotřeba tedy vyšší je, uvidím tenhle měsíc nebude žádná delší vyjížďka, takže výhradně z práce do práce na stavbu, na letiště, k přítelkyni, od neděle plná nádrž, uvidíme kolik toho na ni nahrkám :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [85.70.86.XXX] 17.10.2007  02:27

              « Re: A co benzín???

              Diesel prave zere vice za studena zahriva se treba v zimne i 15 km.
              Tak do mesta je to uplne naprd pohon.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [85.70.86.XXX] 17.10.2007  02:29

              « Re: A co benzín???

              Nevic oprava treba vstrikovani neni levna u zadne znacky.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [85.70.86.XXX] 17.10.2007  02:33

            « Re: A co benzín???

            Mas pravdu SCi ma o 15 koni vice, a nove Modneo je tezsi nez starsi, ok ale pokud nepotrebuejs zavodit tak nakych 15 koni ani nepoznas, 2s ve zrychleni te taky nezabiji.
            Jiste 2,5 by byla jine cafe ale nekdo to fakt nepotrebuje.
            • 00 Reagovat !

              foto superkutil

              superkutil 18.10.2007  08:46

              « Re: Re: A co benzín???

              No to zrychlení není o tom že je to +- 2sec. To je o tom, že když máš 0-100km/h za 14sec. a jiný auto za 12sec, tak to druhý je o 14% rychlejší. Pokud ale máš auto s 12sec a druhý s 10sec, tak to druhý je o 16% rychlejší. A když máš auto s 10sec a s 8sec, tak to druhý už je o 20% rychlejší.

              Měl jsem auto se zrychlením 11sec a nyní mám 9sec. Rozdíl je obrovský. A třeba klima si bere 6kW a je sakra znát když běží nebo neběží.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.70.86.XXX] 16.10.2007  11:53

      « Re: A co benzín???

      Zalezi kolik toho najedes, pokud malo, a kratke trasy tak benzin pokud dluhe treba 300 km dene tak diesel, pokud chces benzin ktery mne je take prijemnejsi, tak zalezi kolik mas na to penez, pokud hodne tak 2,5 Duratec 220k, pokud malo staci i 1,6 Duratec 110koni nebo prumer 2,0 Duratec 145koni. Ale neznam tve potreby .
      >:D Napis jak jezdis co potrebujes rad poradim!
  • 00 Reagovat !

    foto tomask22

    tomask22 15.10.2007  14:15

    folie

    Tak jsem dal na predni skla folie, jak to vypada muzete videt na konci fotogalerie...
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 15.10.2007  23:51

      « Re: folie

      Fólie na předních sklech jsou vo hubu. Pochopíš až v šeru neuvidíš auto a vjedeš do křižovatky. A fólie vpředu = mafián. Lidi to mají už tak zažité.
      • 00 Reagovat !

        foto tomask22

        tomask22 16.10.2007  07:35

        « Re: Re: folie

        Moc dobre vim jak folie funguji, na predchozich autech jsem je mel taky. Maji spousty vyhod a proto jsem nevahal je tam dat.

        1) bezpecnost - neni jednoduche rozbit cihlou okno
        2) neni videt do interieru, takze kdyz tam nahodou neco zapomenu, nelaka to kolemjdouci zlodeje
        3) interier se min ohriva, takze neni potreba tolik poustet klimatizaci
        4) nemusim resit znacne neprijemne slunicko, ktere mi pere z boku do tvare

        A nevyhody ?? Snad jenom za sera se hur couva podle zrcatek...
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 16.10.2007  08:46

          « Re: Re: Re: folie

          Mám taky fólie, ale ne na bočních oknech vpředu. Hlavně kvůli viditelnosti za šera a v noci. Navíc zákon nedovoluje tmavé fólie na těchto oknech. Musí být víc propustné. Jde totiž o to aby ostatní řidiči viděli co děláš, jestli je vidíš, koukají skrz tvé auto dopředu i do strany. Jinak máš v ostatním pravdu. Ale je to jako když si lidi kolem domu stavějí 3metrové zdi když chtějí více soukromí.
          • 00 Reagovat !

            foto tomask22

            tomask22 16.10.2007  14:52

            « Re: Re: Re: Re: folie

            Jasne ze jsou folie take o soukromi....nemusi kazdy videt kdo jede. Co se tyka zakona, tak ten znam velice dobre..je povolena 70-ti procentni propustnost svetla na bocnich prednich oknech. No ale neznam nikoho kdo by si tam dal takove folie, jsou skoro uplne cire...ja mam propustnost 20%, coz jeste neni extrem, pak se dela jeste 7%ti propustnost ale to je jiz opravdu velmi hodne a vyhled z auta je za sera opravdu dost spatny...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "_Teddy_" [80.123.6.XXX] 19.10.2007  17:54

    Nezrovnalosti...

    Hm, tak v prvom rade: oprav si ten pocet ventilov na valec (8 ich nema ani nahodou). A dalsia vec: dako mi nesedi tato tvoja verzia:

    Ono totiz "Titanium" sa vobec nedodava s motorom 1.8 TDCi (aspon podla ford.cz, ford.at, ford.de). Tento motor je v ponuke len s vybavou "Trend". Tak ako je potom mozne, ze ty mas Titanium/1.8TDCi???
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 19.10.2007  20:44

      « Re: Nezrovnalosti...

      Jasne, chybka, 8 ventilu ma auto celkem ;-)
      Co se tyka vybavy TITANIUM, tak se opravdu nyni jiz nedodava s 1.8TDCi, kazdopadne mondeo se zacalo oficialne prodavat az v zari, a ja ho kupoval v srpnu, mam jedno z prvnich vyrobenych kusu, kde jeste tato kombinace vybavy a motoru byla mozna
  • 00 Reagovat !

    foto tomask22

    tomask22 24.10.2007  21:18

    cras test

    Tak jsem pridal k recenzi vyborne video z crash testu mondea...jen pro uplnost, nove mondeo ziskalo plny pocet hvezdicek
    • 00 Reagovat !

      foto Jozef0351

      Jozef0351 25.10.2007  09:12

      « Kapota

      Prosím Ťa čím to máš podopretú tú kapotu? Hádam sa Ford nezbláznil a nedal tam namiesto plynových vzpier tyčku ako na Favorite. Hlavne vo verzii Titanium.
      Ináč je to pekné auto. Bol som ho vyskúšať s týmto motorom. Výkonovo podľa mňa super. Jediné čo mi vadilo je ten traktorový zvuk. Myslel som že už to bude lepšie. Dúfam že kým dolízujem terajšie Mondeo tak Ford stihne zachytiť unikajúci vlak a tiež vymyslí nejaký cenovo prijateľný maloobjemový prepĺňaný benzín.
      Vnútri je to auto fakt priestranné. Ale dúfam že pri prvom facelifte vyriešia tú schránku pred spolujazdcom. Podobne ako v S-Maxe je to najslabšie miesto interiéru. Tak hlboko podpriemernú schránku nemajú ani o 2 triedy menšie autá.
      • 00 Reagovat !

        foto tomask22

        tomask22 25.10.2007  17:33

        « Re: Kapota

        no bohuzel plynovou vzperu to nema.. ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 25.10.2007  17:48

          « Re: Kapota

          No to je síla, plynovou vzpěru má už moje Mondeo z roku 2006. Asi Ford přišel na to, že do toho motoru stejně nemá cenu lézt a tak ušetřili za plynovou vzpěru. A máš taky to stupidní otevírání motoru klíčkem? To které se při lehkém ťuknutí láme a pak neotevřeš motor? To kvůli kterýmu když chceš do motoru ho musíš vypnout. :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Jozef0351

            Jozef0351 25.10.2007  20:07

            « Re: Re: Kapota

            Veď to. Ja mám iba Trend plus a vzpery mám. Je to bežná výbava aj lacnejších áut. Nechápem čo k takej inovácii Ford viedlo.
            Otváranie kapoty kľúčom mi nevadí. Ale nové Mondeo ktoré som skúšal nemalo kľúč. Štartovalo sa tlačítkom. Takže tam sa asi kapota neotvára vôbec >:D
          • 00 Reagovat !

            foto tomask22

            tomask22 25.10.2007  20:54

            « Re: Re: Kapota

            nene, motor se otvira normalne packou pod pristrojovkou...na klickach je akorat tlacitko na otevreni 5 dveri, coz se obcas hodi, kdyz chce clovek akorat dat neco do kufru...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tomáš" [195.47.45.XXX] 27.10.2007  21:26

    Je užitečný Ford Convers + ?

    Zdravím,
    dobrá volba, šťastné kilometry. Plánuji většího bratříčka (Galaxy) - už ty děti přeci jen máme.
    Rád bych se zeptal na 2 věci:
    1) Jak v praxi vnímáš Ford Convers + ? Je to praktické nebo jenom hezká hračka. Líbí se mi, ale nevímm, jestli to je skutečně k něčemu užitečné (u Galaxy je vždy za příplatek, nemá variantu Titanium)
    2) Dá se s podvozkem na polní cesty? Vím, je to silniční auto ale chalupu nemáme u silnice a musíme se vyhrabat po polňačce (zatím to řeší přizvednutá oktávka, takže žádný velký terén, ale už tam pár známých nechalo plastové kryty.)
    Díky
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 28.10.2007  18:52

      « Re: Je užitečný Ford Convers + ?

      add 1) displej Ford Convers + beru jako velky prehledny displej predevsim na ovladani radia a listovani v seznamu empetrojek v cd menici, na takovemto displeji je radost radio ladit. Dale se v nem dobre listuje v telefonnim seznamu telefonu pripojeneho pres bluetooth, samozrejme i zobrazeni dat s palubniho pocitace je velmi efektni, takze velky centralni displej je vzdy velke plus v jakemkoliv aute a navic ford ma vybornou grafiku, jejiz barevne schema lze i zmenit za jine

      add 2) s mondeem jsem byl i na polni ceste a trochu jsem obcas chytal rameny na zadni naprave...ale lze projet i tezsim terenem bez utrhnuti cehokoliv na polni ceste..podvozek je totiz docela vysoko od zeme...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Tomáš" [195.47.45.XXX] 28.10.2007  21:43

        « Re: Re: Je užitečný Ford Convers + ?

        Díky,
        ať jsem hledal jakkoli, nikde jsem výšku podvozku trojlístku Mondeo, S-Max, Galaxy nenašel. A měl jsem strach, že podvozek bude stavěn vysloveně na silnice, tedy co nejníž.

        Ať dobře slouží - na případné aktualizace se těším. Nová auta tu zas tak moc nejsou.
        • 00 Reagovat !

          foto superkutil

          superkutil 29.10.2007  15:08

          « Re: Je užitečný Ford Convers + ?

          U Mondea bych se bál o spodek, mám chatu taky mimo silnici a u předchozího Mondea jsem na lesní cestě prohnul výfuk u motoru a obral spodek. Dnes po 6měsících s Mondeem bych raději volil S-MAX (Galaxy je taky pěkné, ale na mě už moc drahé) a nebo raději nějakou 4x4 kvůli průchodnosti terénu. Zajímavým řešením je Oktávka 2.0TDI, 4x4 ale já už bych do nízkého auta kvůli výhledu a pohodlí nešel. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Tomáš" [195.47.45.XXX] 31.10.2007  14:17

            « Re: Re: Je užitečný Ford Convers + ?

            Oktávkou jezdím teď - nemám sice čtyřkolku, ale paket pro špatné cesty a je to skvělá volba. O 2 cm vyšší podvozek ale především všude solidní železo - pod motorem i přes hadičky k brzdám. Spotřeba přitom dobrá. Z bláta se vyhrabeme a ve sněhu bychom neprojeli ani se 4x4. Bohužel, se 4 dětmi se do ní nevejdeme. A popravdě řečeno už bych si ji taky nekoupil - poměr cena/užitná hodnota není nic moc.

            Teď jsem to našel: Mondeo (a tedy asi i S-Max a Galaxy) mají podvozek 10,2cm nad zemí :-((((( To i normální oktávka má 16cm. Už tuším, kde je úspěch jízdních vlastností fordů.
            • 00 Reagovat !

              foto superkutil

              superkutil 21.11.2007  14:01

              « Re: Je užitečný Ford Convers + ?

              O užitné hodnotě Oktávek 4x4 hovoří i to, že je používá i rakouská policie, která předtím používala Golfy 4x4 a Passaty 4x4. A taková Oktávia Scout 2.0TDI 4x4 není k zahození a i pro průměrně velkou rodinu má dostatek místa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.2007  17:37

    Otazka

    Ahoj TO MONDEO je krasne ale mam jednu otazku.Ma Mondeo vyduch klimatizacie aj vzadu?(ak ano kde) DAKUJEM :-)
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 02.11.2007  19:31

      « Re: Otazka

      Ano ma, je to videt na teto fotce v galerii
      [odkaz]

      Vydechy jsou umistene na sloupcich...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.11.2007  16:37

    10b

    Fuuj, az mi zle prislo pri niektorych prispevkoch 8-s 8-s 8-s
    Niektori ludia su schopni porovnavat Octaviu hadam aj s Lexusom LS ci Maybachom, sa zobudte... Ale skoda reci, radsej k autu...
    To co po dizajnovej stranke Ford s Mondeom doviezol a v kombi duplom, ho u mna stavia do pozicie najkrajsieho auta v strednej triede...
    Recenzia dobra, fotky pekne, 10b
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ford_bv" [80.87.180.XXX] 20.11.2007  10:09

    jdu si pro nové

    v pátek tentotýdensijdu pro 2.0 Tdci titanium. Natěšený z hodnocení majitele se už těším........
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 26.11.2007  22:45

      « Re: jdu si pro nové

      Tak to gratuluji a určitě se máš na co těšit, mě už Mondík tší cca 12000 km...jiste sem pak hod nejakou recenzi, at tu má nové Mondeo taky nějaké bratříčky... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "ford_bv" [217.66.172.XXX] 22.12.2007  23:06

        « Re: Re: jdu si pro nové

        Tak už mám krasavce doma. Auto sevyrábělo na zakázku,tak jsem si vybral i výbavu. Mám najeto 2.600km a první dojmy? Oproti minulé generaci 2.0 96kW se motor 2.0 103kW musí víc vytáčet. Rozdíl je cca 500ot. NA předchozím modelu jsem měl 5-ti kvalt, tadyje samozřejmě 6ti. Auto je velmi tiché. Ze začátku jsem měl trochu obavy z výhledu dozadu,ale velmi rychle jsem si zvykl. Jezdím sice nazim,ních kolech,ale požitek a pocit z toho jak auto sedí je bombastický. Oproti předchůdci se výrazně zlepšila kulisa řazení. Řadit jde velmi lehce. Co bych vytknul: opěvovaný Ford Convers i při nejnižší jasnosti v noci oslňuje. Bohužel již nejde více stáhnout podsvícení. Jinak auto doposud bezchyb. ....
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Juraj25" [81.242.239.XXX] 24.11.2007  11:17

    Mondeo Ghia X

    Ahoj. Veľmi dobrá recenzia. Prajem Ti mnoho šťastných km. Ja som si pred dvoma týždňami bol prebrať nové Mondeo Ghia X 1,8 TDCi (farba Thunder, tmavý interiér - imitácia tmavého dreva)a môžem len potvrdiť Tvoje skúsenosti. Keď budem mať viac nabehaných km, tak tiež hodím recenziu. Auto som si vyberal kvôli priestrannosti (mám dve už skoro veľké decká - stredoškolákov) a jeho celkovej užitkovosti ako rodinného auta. Ja mám radšej skôr športovejší vzhľad a tak som volil 5 dverový liftback. V súvislosti s možným chladením nápojov...píšeš,že to nie je možné...neviem, ako v tvojom titaniu ale v odkladacej schránke pred spolujazdcom by mal byť nastaviteľný otvor, ktorým môžeš vpustiť vzduch z klímy. Skús sa tam pozrieť. Ešte raz veľa Km bez nehody.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Lubos" [78.99.175.XXX] 12.01.2008  02:04

      « Re: Mondeo Ghia X

      Ja tiez uvazujem o liftbacku, chcel by som ist do N1, ty to mas bez prepazky? ako je to s priestorom? coskoro sa nam narodi dcerka, tak nechcem, aby to nebolo neprakticke pre rodinu, liftback mi pride ako kompromis.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "juraj25" [81.242.232.XXX] 06.02.2008  19:53

        « Re: Re: Mondeo Ghia X

        Mozem Ti ho len odporucit. piate dvere su dostatocne velke a poskytuju ti velmi pohodlny pristup do batozinoveho priestoru.Priestor na zadnych sedadlach je viac nez kralovsky. Moje decka si to nevedia vynachvalit a nemenili by to za nic.Predtym som jazdil lagunu, takze boli rozmanznane priestorom aj pohodlim ale nove mondeo je omnoho lepsie. Tolko priestoru na nohy neposkytuju ani niektore auta o triedu vyssie. Taktiez tam mas system ISOFIX, ktory Ti umozni velmi rychlo pripnut detsku autosedacku. Prestavbu na N1 nemam takze nemam s tym skusenosti.Plne odporucam ako rodinne auto.
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 28.11.2007  17:28

    nádherný

    tohle auto nemá chybu,recenze byla vyčerpávající,víc takových kousků,10b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Forester

    Forester 03.12.2007  11:32

    Kola

    Chtěl bych se zeptat, jakej je rozdíl v ukazování tachometru když změníš velikost kol z 18 na 16, nedělá to problémy?
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 14.12.2007  15:50

      « Re: Kola

      No myslim ze to keca porad stejne, pri rychlosti do 100km/h je to rozdil cca 5km/h, a nad sto je to cca 10km/h
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "b abo" [91.127.16.XXX] 14.02.2008  00:59

      « Re: Kola

      Nechapem, ako sa niekto, kto ma zalubu auta a da si sem recenziu, moze opytat taku vec. Ked si vypocitas obvod pneumatiky 215/55/R16 a 235/40/R18, tak Ti vide rozdiel asi 7mm a percento tak 0.35%. Cize rozdiel na tacho medzei 16 a 18 je zanedbatelny. Keby ten rozdiel nebol zanedbatelny, znamenalo by to, ze kola maju vyrazne iny obvod, tym padom aj priemer a nesmeli by sa navzajom zamienat.

      Ze kazdy tacho ukazuje viacej, ako je skutocna rychlost, to je ina vec...
      • 00 Reagovat !

        foto Forester

        Forester 14.02.2008  07:54

        « Re: Re: Kola

        Proste jsem se zeptal, je na tom něco trestného?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.12.2007  11:25

    10b

    velmi krasne auto mas :-) toto nove mondeo sa mi velmi paci. Keby sa rozhodujem o novom aute urcite by som ho bral :-) ale nastastie moj civic mi staci lebo nemam deti >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Jenda S." [78.151.138.XXX] 09.12.2007  13:35

    Mazda CX-7

    ten Ford je hezkej, ale ta mazda Cx-7 me laka vic. A nesouhlasim ze ma nesmyslnej motor. Me by vykon 1.8 TDCI na takhle velky auto nestacil, musi to byt pekny louda.
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 14.12.2007  15:40

      « Re: Mazda CX-7

      no na kazdodeni jezdeni do prace to moc neni...ale na radost z jizdy ma CX-7 vyborny motor...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "b abo" [91.127.16.XXX] 14.02.2008  01:04

        « Re: Re: Mazda CX-7

        No ten motor v CX-7 bude mat slusnu spotrebu, ale nazvat to nezmyselny motor je fakt slina kava, pretoze je paradny
  • 00 Reagovat !

    foto Dave-SK

    Dave SK 16.12.2007  15:19

    NADHERA ZAVIDIM TI 10b

    Keby som nato mal aj ja chcem to auto !!! Nic krajsie som nikdy nevidel.Zavidim ti!Myslim si ze si si vybral skvele a prajem vela stastnych kilometrov .Recenzia perfektna,fotky super! pozri na moje ... keby som mohol dam ti 11b
  • 00 Reagovat !

    foto romaario

    romaario 26.12.2007  09:33

    666

    To je peklo za 666 bodů!!! >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto multinka

    multinka 27.12.2007  15:46

    Hmm:...

    Bohužel musím přiznat, že Neu Mondeo je prostě pecka. A to jsem Fiaťák. Takže za 10b.
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 28.01.2008  10:41

      « Re: Hmm:...

      Nove Bravo s nejakym ostrejsim moterem je taky mnam... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.2008  11:28

    Nádhera

    Už som si párkrát išiel krk vykrútiť keď išlo nové Mondeo okolo, je to fakt pecka. Keby som nebol mal nejaký finančný strop na kúpu súčasného auta, išiel by som po ňom "jak mucha po údzeném". Otcovi sa tiež páči a pokukuje po ňom do firmy. On skôr obzerá sedan alebo liftback. Ale je to jedno. Nové Mondeo je skvelé s akoukoľvek karosériou :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.69.XXX] 08.01.2008  22:47

      « Re: Nádhera

      Je pravda ze nove mondeo stale budi na silnicich velkou pozornost a kolemjdouci si mohou ukroutit krky >:D kazdopadne jsem videl novou mazdu 6, ktera ma s novym mondeem mnoho spolecneho, a to bude take velka krasavice..
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.01.2008  13:59

        « Re: Re: Nádhera

        Nová Mazda 6 je tiež v "užšom výbere" spolu s Mondeom :-)
        • 00 Reagovat !

          foto tomask22

          tomask22 28.01.2008  10:39

          « Re: Re: Re: Nádhera

          Podvozek bude stejny a do toho japonska technika...uvidime jak si sestka povede oproti mondeu...nicmene mazda 6 se mi libi, a to dost...
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.01.2008  12:13

    Co používáš za ty NOKIAN pneu, jaký typ?

    Ten motor 1.8TDCI je asi fakt úsporný. Jak je citlivý na větší sešlápnutí plynu? V jakých otáčkách se dá s motorem jezdit (v jakých má ještě zátah)? Co 18" kola, ještě je nemáš bouchlé z českých silnic? A co výhled z vozu, nikde se skla nemlží? Interiér vypadá fakt super!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.69.XXX] 08.01.2008  22:43

      « Re: Co používáš za ty NOKIAN pneu, jaký typ?

      Co se tyka motoru, tak tahne opravdu hodne od cca 1800-2200 otacek, prestava to vyrazne tahnout tak nekde kolem 3000...jinak v pohode jde pri 80km/h hodit sestka, coz je cca 1500 otacek a pri seslapnuti plynu motor plynule bez trapeni zrychluje...co se tyka 18tek, tak jsem je jeste nestihl nikde bouchnout...ted ale prez zimu spinkaji ve sklepe, ale uz se na ne moc tesim, na nich vypada mondeo opravdu fantasticky...jaky mam nokiany to ted z hlavy nevim, ale na ledu i snehu opravdu max. spokojenost, ostatni ridici se ledu vlecou a ja v pohode a jiste predjizdim..samo ze nesmim dupat plyn na podlahu, to ale hned zasahuje stabilizacni system a kroti prokluz, pripadne smyk..
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.160.69.XXX] 08.01.2008  22:45

        « Re: Re: Co používáš za ty NOKIAN pneu, jaký typ?

        jinak co se tyka spotreby, tak ted to krotim a neprekracuji moc dovolenou rychlost a jedzim na beznych silnicich max. 100-110 a spotreba je delsi dobu kolem 6,2l...pokud ale jezdim narazove 150-180km/h, tak to leze k 7 litrum
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.2008  13:45

    Krásné auto

    Super, super, super...moc hezké auto. To muselo být štěstí, stát ve frontě na magistrátu zrovna na šest šestek. K takovýmu autu to ale neodmyslitelně patří. >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 28.01.2008  10:38

      « Re: Krásné auto

      Stesti ve fronte na magistratu neexistuje ;-) Ale 5 minut prace ve photoshopu to spravilo...
  • 00 Reagovat !

    foto Hory

    Hory 23.01.2008  15:25

    Pěkná to dodávka

    Tak musím říct, že nový mondeo se povedlo. Gratuluju, design a celková "camuflage" auta je o dost výraznější než VW nebo Škoda. A o tom, že Audina je nehorázně předražená, tak o tom žádná...

    Ty válce místo kol jsou luxusní, vypadaj fakt hodně dobře. Jak si na tom s tím chipem? Kolik modneo asi váží a jak to ty koně zvládaj?

    Já mám auto 1,5 t a benzína 1.8 se 150 koněma a nějak mi to nestačí. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 28.01.2008  10:37

      « Re: Pěkná to dodávka

      Vykonu neni nikdy dost, auto je tezke, kolik presne, to ted z hlavy nevim, ale co vim, ze na jare nejake ty koniky pridam...chip z 125 koni na 150 existuje..tak to zkusime, a uvidime co to udela s celkovou pruznosti motoru...cim ma clovek auto dele, tim se mu samozrejme zda, ze auto slabne...
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 31.01.2008  23:52

    Spotřeba

    Koukám, že ti žere jak nezřízené. Spotřeba 7,55 je teda sakra hodně. Já s 2.2TDCI mám spotřebu 7,2 a o 2sec lepší zrychlení.

    Je tady jeden S-MAX 1.8TDCI a ten tvrdí, že jezdí za 5,9litru.

    Jak to, že se tak lišíte? S touhle spotřebou jsi si měl koupit 2.0TDCI. Asi ho moc honíš. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [213.151.218.XXX] 01.02.2008  13:27

    Prepáška na odpocet DPH

    Ahoj. Ja mám Octaviu Combi a kvôli odpočtu DPH som si tam dal tu prepážku.Ako 19% z ceny auta poteši, ale tie pazvuky a zhoršená variabilita auta nie.Vyriešil som to pragmaticky, teraz podľa výrobcu neoddeliteľná súčasť vozu stojí v garáži a ja mám opäť klasický variabilný kombík.aj keď sem tam musím podporiť tvorivosť zelených mužíkov, aby si vedeli predstaviť že tá prepáška tam imaginárne je :)))) Inak krásne auto,škoda že keď som kupoval ja nové ešte sa nepredávalo.Bol by to asi jediný vážny konkurent.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.02.2008  16:02

    Motor a auto

    Tak jsem měl možnost jezdilt a tvým Mondeem ale s motorem 2.0TDCI a motor je super, auto má hodně zajímavých věcí jako třeba přisvíceni do boku při zatáčení, přesné řazení a úžasnou snahu motoru zrychlovat a reagovat na plyn. Vadil mi posilovač řízení, je moc citlivý a vadil mi teda interiér. Byl ve dřevě a byl hnusný. Také knoflíky od klimatizace jsou hnus. Ale moc si nedokážu představit motor 1.8TDCI při předjíždění. Ta 2.0 se dá vytočit, ale ta 1.8 táhne jen v nízkých otáčkách.

    Po dni ježdění s novým Mondeem jsem rád, že mám starší model. Akorát to přisvětlování do zatáček se mi líbí, to asi do auta přidám. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 12.02.2008  19:13

      « Re: Motor a auto

      Souhlasim s tim ze ma motor uzasnou snahu zrychlovat a reagovat na plyn...neprijde mi ale ze by to netahlo...ono to zase o tolik slabsi nebude...rozdil mezi 1.8TDCI a 2.0TDCI bude podle me v ofous lepsi akceleraci...
      • 00 Reagovat !

        foto superkutil

        superkutil 24.06.2008  12:00

        « Re: Re: Motor a auto

        2.0TDCI oproti 1.8TDCI táhne i nad 3000ot, to je jedinný rozdíl. O té 1.8TDCI všude pějí ódu, že žere málo a že se s ní dá jezdit za 5litrů. Ale když se podívám na testy, tak má 1.8TDCI i 2.0TDCI stejnou spotřebu. Takže by se asi vyplatilo vzít 2.0TDCI? V Německu se např. 1.8TDCI vůbec neprodává.

        Klesla ti po zajetí spotřeba?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jeden_z_davu" [62.168.125.XXX] 04.03.2008  01:21

    rozdiel medzi motorizaciou mondeo focus 2008

    Ahoj,

    aky je rozdiel medzi motormi Mondeom 1.8 TDCI a tym istym oznacenim motora na focuse. Viem ze je vykonovy slabsi.
    115k 280nm tocivy moment. Je to technologicky to iste_?
    Alebo uplne iny motor.
    Dakujem
    • 00 Reagovat !

      foto superkutil

      superkutil 24.06.2008  12:04

      « Re: rozdiel medzi motorizaciou mondeo focus 2008

      Měl by to být stejný motor, ale jiné vstřikování (výrobce Siemens), jiné tlaky, jiný princip. Ale i tu 1.8 z Focusu můžeš přečipovat na Výkon: 141 Hp / 3790 rpm a točivý moment: 348 Nm / 1800 rpm
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.2008  12:15

    Mondeo....2,nebo 4 ventilova technika?

    Ahoj,krasny to vuz.Nove Mondeo je ozdobou silnic.Ma motor 2,nebo 4 ventilovou techniku?V technickych udajich mas uvedeno pocet ventilu na valec 8...zrejme ses asi prepsal.Kazdopdne davam 10 bodu.
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 21.05.2008  08:06

      « Re: Mondeo....2,nebo 4 ventilova technika?

      samozrejme 2 ventily na válec ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.2008  12:47

    Pekný...

    ...výber farby výbavy a typu. Naozaj pekné auto. dal som typ na kvalitnú...bla bla bla ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Filip-

    Filip . 31.07.2008  14:00

    Aktualizacia

    Ahoj trebalo by zaktualizovat... Inac krasne auto parada nech sluzi vela stastnych km :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 09.08.2008  23:29

    MOndeo

    Ahoj, ako zatial auto slape? Si s nim stale spokojny?
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 10.08.2008  09:39

      « Re: MOndeo

      uz mam cca 40 tisic a stale je s autem velka spokojenost...navis jsem vyhodil pryc tu debilni prepazku na N1 a konecne me na tom aute nic nestve...
      • 00 Reagovat !

        foto Vette

        Vette 10.08.2008  12:52

        « Re: Re: MOndeo

        super, ja som radsej upil rovno auto bez prepazky :-) Mal som take jedno a bolo tomoc otravne. Jazdit bez nej by som neriskoval. Vraj v poslednom case davaju na to policajti velky pozor. Zvazoval som rovnaku farbu ako mas ty, s tymi Y diskami je super. Nakoniec som vybral ciernu a som rad. Ked ma cierne okna vyzera super. Najviac ma tesiten 2,2l motor.
        • 00 Reagovat !

          foto tomask22

          tomask22 20.08.2008  20:26

          « Re: Re: Re: MOndeo

          tak ay ho budes mit, tak ho sem hod...zatim je tu nove mondeo akorat jedno - to moje... :-O
          • 00 Reagovat !

            foto Vette

            Vette 20.08.2008  20:49

            « Re: Re: Re: Re: MOndeo

            uz ho tu mam. To cierne
  • 00 Reagovat !

    foto peter934

    peter934 16.08.2008  17:36

    otazka

    Super auticko. Znamy teraz ma ponuku z Nemecka na Mondeo 2,0 diesel rok 5/2007, 13000km, 713000 Sk, referencne auto. Kolko rokov ma nondeo zaruku? Je teraz aj akcia na avensis takze sa nevie rozhodnut.
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 16.08.2008  22:28

      « Re: otazka

      Na Mondeo je 2 roky alebo 80.000km. Ide o starsi model alebo ten novy? Za tie peniaze by sa dal zohnat novy, ale bral by som nieco z konca roku 2007. Aj ja som to zvazoval, ale bal som sa prvych kusov vo vyrobe. Ak by mu stacial vybava Trend, za tie peniaze mozno zozenie nove alebo malo jazdene z roku 2008. Avensis sa da kupit novy v BA za 749.000Sk (kombi), D-Cat 180ps s navigaciou. Sedan je este lacnejsi. Pozri www.leto2007.sk .
      • 00 Reagovat !

        foto peter934

        peter934 17.08.2008  12:54

        « Re: Re: otazka

        No islo by urcite o ten novsi model (ako mas ty).Tiez by som sa trosku obaval toho skoreho datumu. Na avensis je oficialna akcia (740000 full s navigaciou). Mne ale ten avensis trosku nesadol. Nic by mi na nom tak nevadilo, ale ma otrasne sedacky, su prilis makke. Osobne by som isiel do mondea, len kolega sa trosku boji dovozu. Ale ked je to v zaruke....tak neviem.
        • 00 Reagovat !

          foto Vette

          Vette 17.08.2008  20:33

          « Re: otazka

          zaruka plati pocelej EU. Dovoz noveho je este jednoduchsi ako jazdeneho. Nepotrebujes STK, kontrolu originality. JA som to mal na znackach za 3 dni. Len som to musel nahanat. Bez problemov to ide za tyzden. Poplatky len preklad, 2000SK rec. fond a 2150 za vydaie technickeho preukazu, Potom uz len zaplatil znacky.
    • 00 Reagovat !

      foto tomask22

      tomask22 20.08.2008  20:23

      « Re: otazka

      Na mondeo je zaruka 2 roky, a behem tech dvou let lze prikoupit zaruku na dalsi dva roky..nicmene, jestli je to mondeo 5/2007 tak to novy model dle meho nazoru jeste nebude..
  • 00 Reagovat !

    foto tomask22

    tomask22 18.10.2008  14:23

    chip tuning

    Mate s tim nekdo zkusenost?? Po uprave by mohl mit motor 155 koní, občas hlavně při předjíždění mi chybí výkon, takže o tom začínám vážně uvažovat
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 31.10.2008  21:20

      « Re: chip tuning

      na Autorevue je majitel co ma 2,2TDCI 175PS a dal tam chip. Zatial si to len chvali. Vykon ma teraz 210PS a krutak 460NM.Znie to lakavo, aj mna to laka.
      • 00 Reagovat !

        foto tomask22

        tomask22 03.11.2008  18:49

        « Re: Re: chip tuning

        No krutak by se u te 1.8 mel zvednout s 320 na 410Nm..nemas nekde na toho cloveka kontakt?? chtel bych se ho zeptat na par veci...jinak ten chip mi nabidli na [odkaz] za 8490,-..
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 12.02.2010  09:18

    SPZ

    Zdravím tě kolego ;-) , co ta SPZ, ta je skutečná??? Já mám pouze 7666....Jestli jo tak je to brutál >:-[] :yes: Šestky jsou ďáblovo čslo >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto peter934

    peter934 29.03.2010  15:49

    ot

    Cau. Mna by docela zaujimalo aka je turbodiera u noveho mondea 1,8 tdci 92kW. Hlavne v porovnani s 2,0 tdci 103kW. Je tam citit mensi rozsah otacok? aj ked podla grafu to nie je velky rozdiel.

    Naposledy co som jazdil s passatom 1,9 tdi 96kW, tak tam bola ta turbodiera dooost poznat. Dost neprijemne to kopalo.
    Zase co ma znami avensis 2,0 d4-D tak tam ani nie je citit kedy zacne zaberat turbo.

    Dakujem za odpoved.
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 19.05.2010  23:22

    Ty jezdíš za ...

    ... 4,6litru nafty na 100km? Ty bláho, tolik tekutiny já vypiji za den ...

    No to je na to auto neuvěřitelná spotřeba. Já nyní v Altee jsem někde kolem 7,2litru ... ;-\ A máš nastartováno vůbec? Nebo tě někdo vleče na laně? >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Wiii

      Wiii 19.05.2010  23:24

      « Re: Ty jezdíš za ...

      FRPE:
      Tahá ho kamarád s tédéíčkem od lidového vozítka a tahle spotřeba je vypočítaná z rozdílu spotřeby před tažením a po tažení >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto jurkoboss

      jurkoboss 22.05.2010  23:55

      « Re: Ty jezdíš za ...

      Nazdar,

      dobrý postreh, :-) .

      Ja mám Mondeo 2008, 2.0 TDCI a ked sa chce, tak sa da naozaj jazdit pod 5 litrov. Ide to vsak len, ak sa na auto netlaci, najlepsie okresky a rychlost do 100 kmh. Cez zimu som isiel na lyzovacku a trasa Trencin - Jasna spotreba priemerna 4,7 l/100km. Trasa naspäť 4,8 l/100km. Naozaj sa to dá. Ale ked clovek vybehne na dialnicu, tak uz to prekracuje 6 litrov.

      Dlhodobu spotrebu mam 6,2 l/100km.
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 23.05.2010  00:18

        « Re: Re: Ty jezdíš za ...

        Wii-jay = ;-) >:D >:D :yes:

        Jurkoboss - no těch 6,2 je již stravitelných. Já když jedu z kopce a mám zařazenu šestku a nešlapu na plyn, jedu v ten moment za 0,0 litřínku, což je dobrý né? >:D

        Těch tebou udávaných 4,7 mě fakt zarazilo ... v Cupře jsem jezdil taky za 4,7 + 10 litrů ještě k tomu ... :-! 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto jurkoboss

          jurkoboss 23.05.2010  20:24

          « Re: Ty jezdíš za ...

          Nazdar,

          ešte k tej spotrebe.

          Kamarát urobil túto trasu Jasná - Trenčín za 3,7 l/100km. Má Octáviu I 1,9 TDI.

          Bolo to tiež v zime. Vtedy bola veľká hmla a snežilo. Vravel že na diaľnici išiel najviac 60 km/h. Približne rovnaká rýchlosť počas celej cesty. Rozbehol sa, a potom na 5. prevodovom stupni, konštantnou rýchlosťou. Takže je to naozaj o spôsobe jazdy. Nie že teraz bude niekto takto jazdiť na úkor bezpečnosti, tým, že bude spomaľovať okolie.
          :no: :no: :no: :no:

          Len vtedy boli také podmienky aké boli.
  • 00 Reagovat !

    foto tomask22

    tomask22 08.06.2010  17:27

    4,7

    Ano, da se jezdit za 4,7 litru...ale je to o plynulosti jizdy, o nejezdeni rychlosti nad 100km/h...vetsinou jezdim sam a po rovine... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto prof-opa-key

      prof.opa-key 05.11.2012  17:59

      « Re: 4,7

      Kolik si to vezme při 130km/h na dálnici při tempomatu? Otec má 2,0TDCI to jede za 5,6L/100KM, já teď budu kupovat taky a mám nabídku na 1,8TDCI a jelikož jezdím denně 140km do práce po dálnici tak mě zajímá rozdíl, jestli jít do 1,8 nebo si vyhlídnout 2,0 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto romahrnc

    romahrnc 20.06.2013  11:31

    "Lupání" při točení volantem na místě

    Ahoj, mám dotaz ohledně toho lupání. Dělá mi to při točení volantem na místě, dost nepravidelně. Někdy po dlouhé jízdě rovně, jak přijdou zatáčky, tak to lupe. Pože většinou otočení do maximálního úhlu na obě strany. Jak se projevovala tobě, ta špatná ložiska?! Moc díky
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…