Ford Kuga (2013)
27.12.2015Jak jsem k autu přišel? Zase to bude trošku delší story, takže těm, které to nezajímá, doporučuji rovnou přeskočit o dvě stránky níže. Již delší dobu…
Ford Kuga (tesnav)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ozzman 31.12.15 11:50
« Re: Re: Super recenze
Ani vyhřívané přední sklo nemá? To je deviza Evropských Fordů, to tě lituji, skvělá věc :-)
Ovládání z volantu PP a rádia lze stejne i u Fokusu z volantu, měl jsem půjčený Fokus v Irsku v základní výbavě nějaký econetic a také to fungovalo. Telefon v Kuze nemáme, ale v Mondeu lze buď z Convers+ nebo páčkou pod volantem :-) -
tesnav 30.12.15 17:44
« Re: Super recenze
Přiznám se, že rozdíly americké a evropské Kugy jsem vůbec nezkoumal, šel jsem čistě po tomto motoru, na výbavu mne moc neužije. Tempomat a klimu to má, škoda jen vyhřívaného čelního skla. Zadní senzory pořeším dodatečně a vyhřívaný sedák jsem dnes koupil za 350 ... ;-)
To ovládání na volantu má možná souvislost s těmito globálními modely (?) a protože druhé auto je Focus, tak mi to nevadí. U tohodle jde navíc z volantu kompletně ovládat centrální displej s rádiem a telefonem, což aspoň můj Focus nemá. -
Ozzman 30.12.15 10:40
« Super recenze
Stejný dojem z jízdy jsem měl také, když jsem poprvé Kugou jel. V tu chvíly se rozplynuly pochyby o tom, jestli koupit jiné SUV v této třídě :-)
Koukám, že tvůj kus nemá střešní ližiny, vypadá to zvláštně, ještě jsem takovou Kugu II. generace snad neviděl :-) Barva je také panther černá? Vítej do klubu, mám i Mondeo ve stejné >:D
Ještě bych podotkl, že máš jiné sedačky, než Evropské verze :-) Zkoušels porovnání?
Tempomat - mne tedy komplikovaný přijde, protože celkové ovládání Fokusu III je na volantu přeházeno oproti Mondeu. Nejen tempomat, ale i palubní počítač a rádio jsou prohozeny. To je trochu matoucí. -
tesnav 28.12.15 23:56
« Re: Re: Re: Petrolhead
Tak auto jsem kupoval v bazaru, který mimo jiné vozí ze Států a prodává různé na evropské poměry velkoobjemové benzínové Dogde nebo Chryslery, takže předpokládám, že povědomí o zájmu trhu mají. Tenhle Ford byl údajně součástí takového "balíku" a objemem nebo reálnou spotřebou rozhodně nejde o nic extrémního. O auto byli během pár dnů 3 vážní zájemci a když jsem se po těchto raritních motorizacích díval i po okolních státech, tak 2 vyhlédnuté kousky byly pryč do týdne ... -
iudex 28.12.15 10:07
« Petrolhead
Človeče Ty si fakt petrolhead telom i dušou. :yes: Mnohí z nás išli do výkonného benzínu: v nižšej strednej, strednej, výnimočne vo vyššej strednej, ale takmer nikto nedal silný benzín do SUV (okrem Dinara o nikom neviem). Už len za to palec hore, plus samozrejme pochvala za obsiahlu a kvalitnú recenziu. -
-
Ptk 27.12.15 12:21
« Pochvala
Hneď na úvod musím pochváliť za skutočne pekne napísaný text aj za dostatočný počet fotiek, dokázal som sa do toho vcítiť, akoby som stál pred tým autom alebo sedel vo vnútri a obzeral som si ho naživo :-) Na macz je záplava krátkych, nudných alebo bezduchých recenzií, tých skvelých je ako šafránu.
Druhá pochvala je za benzínový motor, keď som si všimol tabuľku a v nej benzín, 179 kW, s chuťou som sa do toho pustil. Popravde - keby to bola nafta, ani to nečítam ;-)
Ja som rovnako "benzínový", pri mojom km nájazde nafta nemá šancu. Volvo V70 i XC70 sú pre mňa krásky, z fordu by som bral mondeo, S-max alebo galaxy 2.0 T (149 alebo 176 kW - ale myslím že tieto motory už neponúkajú) ale keďže nemám veľkú rodinu je pre mňa ideál focus 1.5 ecoboost :yes: .
Mal by som 2 otázky: v technickej tabuľke je písané ako nové auto, v texte je zmienka o inzeráte na auto z roku 2013 a interiéri na ktorom nebadať nejaké opotrebovanie ani po 70 000 km. Tak je to kupované ako jazdené, nie ? Neber to ako výčitku, len neviem či si kupoval nové v 2013, najazdil 70 000 km a recenziu píšeš teraz po 2 rokoch skúseností alebo si kúpil teraz (pred pár mesiacmi).
2 otázka: k čomu slúži ten číselník na dverách vodiča ? Fakt to neviem.
Třeba XC60/70 v nejsilnější, tzn. vůči 2.0 EB stále o něco slabší, naftě jezdí běžně za 8,5 (a to zřejmě bavíme o mimo prémii/vyšší rozměrovou třídu o těch nej D-motorech). Takže tady těch +/- 10 je naprosto v pohodě a rozhodně to stojí za tu akustickou pohodu a lineární zátah.