Ford C-Max (2008)
2.9.2009Takže maxe jsem koupil jako ročního, na tachometru měl nějakých 17 500tis. km a stav vlastně jako nový. Je to říman i se serviskou a vlastně se na něm…
Ford C-Max (štíreček1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 13.10.09 15:13
« Re: Jasně
Airbagy ve většině aut fungují od 30 kmh, ale pokud je náraz dostatečně silný (vyhodnotí údaje z čidel na deformačních zónách), vystřelí snad i pod touto hodnotou.
Já se poutám úplně pokaždý. Jednou eště s Peugeotem 205 se mi pás řidiče zasekl, tak jsem si řekl, že to odjedu domů nezapnutej... Po 50 metrech jsem musel zastavit a s pomocí všeho možnýho, co se mi dostalo pod ruku, ten pás uvolnit, protože jsem se prostě nedokázal soustředit na jízdu. Naštěstí se povedlo.
Je to pocit asi jako jít na konferenci s trenýrkama přetaženýma přes hlavu...
Když třeba jen vyjíždím ze dvora, abych udělal místo na úklid listí, tak se připoutám stejně. Stal se z toho takovej druh reflexu. -
Vampix(Diesel Power) 13.10.09 14:39
« Re: Re: Re: Všem
nevím jak kde ale mám pocit, že airbagy by se neměly aktivovat pokud jsou pásy nezapnuty právě kvůli takovým, případům.
Připoutat je otázka sekundy...Naučit se znova mluvit, jíst, chodit....nebudu to nikomu vnucovat jenom mi to připadá jak ruská ruleta...minimum co pro své bezpečí můžu udělat...A pojíždění v městě je jenom výmluva. Nikoho těch maximalně 5 sekund nezabije :-) zato proletět sklem nebo jak na videu propíchnout si plíce žebrem už možná jo...
Add auto: hezký, fotky taky a recenze taky byla dobrá než jsem se dostal k těm pásům...Nevyčítám ti to ale nějak se mi to prostě zprotivilo. O bodování budu uvažovat protože bych ti nerád zkazil hodnocení ;-)
Přeji mnoho kilometrů bez nehod -
štíreček1 28.09.09 21:42
« maxík
Dík za hodnocení. Ten motor je vážně skvělý, testoval jsem výkonější 1,8 tdci v kombíku 85kw, ale kde se hrabe na šestnáctiventil. Původně jsem chtěl jít do 1,8čky a teď jsem rád, že jsem vzal tenhle motor. Prostoru vzadu je nadmíru, když si sednu za sebe, tak mám před koleny ještě nějakých 20cm místa a když řídí moje paní, tak ještě víc >:D Akorát se mi zdálo, že vzadu to víc háže sem a tam, seděl jsem vzadu sice jen asi tři km, ale bylo to asi tím, jak žena točí volantem sem a tam a snaží se jet, tam kde nechce >:D >:D Maximálku jsem zatím nezkoušel, na čtyřku jel 170, pak jsem musel brzdit a jindy jsem zkoušel jen tak lehce na pět 190 a ještě byl při chuti, ale nemám ve předu ocelový rám, tak jsem zase musel brzdit. Předešlému focusovi 1,8tddi 66kw se ale chtělo do vyšších rychlostí víc, měl kratší lehčí převody a po rovince jel 210.
Jinak ty poklice jsem viděl u forda, kde jsem byl obhlížet nového maxe, taky jsem si myslel, že to jsou lité kola, ale ona mi pořád tvrdila, že ty jsou za příplatek a že tohle jsou poklice. Bylo mi to divné, strkal jsem tam prsty a kolo nikde :-O -
KubikCv 28.09.09 20:53
« Maxík
Moc pěkný auto a hlavně motor,jeli jsme s kamarádovo maxíkem (předfaceliftovej model) skoro 1000km na IAA do Frankfurtu a nevěřil jsem mu,že je to 1,6 v ropě...ten motor má opravdu slušnej zátah i v pěti lidech,vystřídal jsem všechna místa v autě a paradoxně nejpohodlnější je to vzadu uprostřed a u spolujezdce.Podvozek a brzdy jsou 1A....nechápavě jsme koukali na německé dálnici na navi,že to auto chvílema svištělo kolem 180 dle GPS.A naletěl jsem na "poklotrony",říkám..pěkný kola...ale to nejsou alu..jen šikovný poklice...jeden člověk takhle koupil auto,v domění,že má alu,jenže to byly jen perfektně padnoucí poklice >:D -
štíreček1 03.09.09 21:16
« Jasně
ale pás spolujezdce to neřeší, poněvadž mně osobně to pípání až tak nevadí a když mám spolujezdce, tak ten je uvázaný ve svém:-) já svůj za sebe uvázat nemůžu, poněvadž když vidím hlídku, jak bych ho pak navlekl na sebe? :-) No řekněte sami? kdo z vás se uvazuje na pár metrů? A airbagy pokud vím fungují jen od určité rychlosti, kterou na popojížďky stejně nedosáhnu. Jinak deaktivovat se to dá tak, že po nastartování se pás zapne a do tří vteřin vypne a je klid, jenže když už se uvážu, tak už jedu uvázaný, že jo... >:D -
Prase 03.09.09 20:09
« Re: Re: Všem
zas to s tou bezpecnosti tak nezer :-) ve vysledku muzes zemrit v aute s x airbagy a zadnou kolizi nezavinit :P jo muze ti to pomoct prezit to je jasne :-) ja se poutam malokdy nicmene u auta s vice airbagy se poutam vzdy nerad bych zemrel se zlomenym vazem :-) ale kazdemu jak chce ;-) -
štíreček1 03.09.09 19:28
« Všem
díky za desítky. Postupně to doplňuju jak je čas. Dnes jsem ho odvezl na výměnu oleje plus těch filtrů a kdo ví, co tam ještě najdou, zítra to bude hotové. Pásy samozřejmě používám, v manuálu jsem se sice dočetl, že po osmi minutách to přestane, ale po městě nejezdím osm minut v kuse, to jsou jen takové trckačky od obchodu k obchodu nebo do práce a z práce. Mimo obec nejsem hazardér. >:-[]
Prostě rituál: Nasednout, připoutat, nastartovat, rozsvítit.
Pak z toho nastávají ty situace kdy člověk rozsvěcí světla při popojíždění po dvoře, poutá se když potřebuje s autem jen cuknout 2 metry atd....ale proč ne, nikomu to neublíží.