Diskuse

Ford C-Max (2008)

2.9.2009

Takže maxe jsem koupil jako ročního, na tachometru měl nějakých 17 500tis. km a stav vlastně jako nový. Je to říman i se serviskou a vlastně se na něm…

 

Ford C-Max (štíreček1)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 22.12.09  19:35

    « Re: Hodnocení

    Psal jsem ti, že jsem s C-Maxem s úplně stejným motorem jel, jsou ty novější CR samozřejmě o kus lepší.. Stejně tak jsou ale o kus lepší nové benzínové turbomotory.. Vyzkoušej, uvidíš.. Třeba se ti to zalíbí, třeba ne.. Ale chápu, že někomu do rodinného auta ten diesel sedí.. Zvláště, pokud se jezdí více.. Na kratší trasy po městě nemá diesel smysl, protože než se po 20ti minutách zahřeje, tak jsi tam.. A do té doby má nepěkný zvuk, nemá tak nízkou spotřebu a mimo to je to trápení motoru.. O pozdějším topení nemluvě..
  • 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 22.12.09  18:58

    « Ropák

    Jeden můj známý dělá v hospodě a každému říká - dáš si desítku nebo pivo? >:D Tak já jsem asi na to pivo ;-) Ještě jsi zapomněl zmínit osmiválec bmw m3, ten se dá točit až za 8tisíc. Mám pocit, že se bavíme každý o něčem jiném, u mě při nákupu rozhodovaly tři kritéria - rodinný, úsporný a prostorný vůz. Pokud bych to bral z tvého hlediska, tak jednoznačně a nekompromisně focus rs! Bohužel na dvě auta nemám, ale zase na druhou stranu mám za sebou cca milion km a už jsem řídil snad vše co má kola a benzín bych snesl jedině ve sporťáku, ne v rodinném voze. Jeden známý je na tom podobně jako ty, koupil starší vw sharan 1,8T a pořád mi ukazoval, kolik má kilowat a maximálku. Prý turbo u dísla odchází, ale už nechtěl slyšet, že u benzínu odchází dřív. Když ho někde vidím, tak to jen lechtá a do práce jezdí kolmo, protože to je zadarmo. Dodnes se nepochválil, kolik mu to žere. Motoricky řešíme dvě rozdílné technologie, diesel není o tom, že po 4500ot přestává táhnout, to dá rozum, když je za maximem výkonu, ale na druhou stranu výkon a otáčky jasně vypovídají, jak je motor pružný v celém spektru otáček. Taky nemůžeš srovnávat chrochtání TDI nebo TDCI z roku 03 s novým commonrailem, několika vstřiky během cyklu, protože tyhle motory jsou úplně někde jinde. Nedávno jsem kousek vezl bývalého kolegu, jezdili jsme spolu u jedné firmy a nechápavě kroutil hlavou, proč jsem si koupil benzín >:-[] když naftu nekupuju. Mimo jiné, dost lidí si do benzínu pořizuje různé sportovní filtry a výfuky, aby jim to víc řvalo, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 21.12.09  21:47

    « Re: Hodnocení

    No vidím, že jsi ztracený případ "ropáka" >:D Samozřejmě jsem měl v Mondeu TDCi motor, bylo to nový Mondeo r.v.2003, mělo to 130 koní a 6-ti kvalt Getrag (mimochodem výborný, lepší než 5-ti kvalt v C-Maxu). Měl by ses jít projet s nějakým benzínem s turbem, např. s "obyčejnou" Oktávkou RS (ikdyž do sportovního auta má daleko kvůli podvozku a dlouhým převisům, ale motor celkem ujde, ikdyž GTI má již novější s menší turbodírou), nebo ještě lépe s nějakým předváděcím Sciroccem 2,0 TSI s 211 koníky (stejný motor jako mám v GTI), nebo i s Oktávkou 1,8 turbo apod. Pak teprve poznáš, jak má vypadat slušnější motor ;-) Diesel přestane od 4500 otáček táhnout, pak už se nic neděje. Musíš rychle řadit. O tom chrochtání nemluvím... O něco lépe je na tom třeba BMW 330d, šestiválec, který umí točit více, nebo nové 320d 170 koníků.. To jsou celkem slušné diesely, ale stále to není tak zajímavé, jako benzíny... Ale i BMW 330i nemá sice turbo, ale má celkem slušný zátah už odspodu a nahoře krásně zní a ještě více táhne. Tam je to právě o těch otáčkách a tom, že si to musíš "zasloužit" ;-) Ale to pro tebe koukám asi nebude.. Dej si pár testovacích jízd s různými auty a uvidíš ;-) :-)
    Každopádně TDíčka od VW, které ještě byly čerpadlo-tryska, to byla katastrofa!! Měli jsme ho i ve služebním Passatu a Oktávce, zvukově strašný. Pouze spotřebu to má o něco lepší než TDCi, ale ty vibrace a zvuk bylo fakt síla.. To jsem raději ani nezmiňoval..
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 21.12.09  20:26

    « Re: Hodnocení

    Benzín je benzín a je vhodný spíš do sporťáků než do rodinných aut. Navíc jsem měl tři auta a vždy jen naftu, s benzínem jsem se prostě nesrostl, jezdil jsem s benzínovými oktávkami, fordy nebo dokonce i třílitovým benzínovým šestiválcem u nás ve firmě a dost jsem se s tím "nadřel". Odspodu žádný tah, takže pořád jen řadit a řadit. Úsporně se dalo jet, ale žádná radost z jízdy a když si člověk dopřál radosti, tak zas ta spotřeba. Bylo mi to vcelku jedno, palivo jsem nekupoval, ale jako rodinný vůz jednoznačně naftu. Jinat s tím podvozkem už jsem to popisoval v mé recenzi, kde jsem srovnával focus a max, takže tam se dočteš i o těžkém předku ve focusu. Nevím, s čím jsi jezdil, max má více motorů - 1,8tdci od forda - litina, 1,6tdci je celohliníkový a váží jen 120kg, tedy o pár kilo víc než benzínový motor a tento jev jak popisuješ jsem žádný nepocítil. Samo že ze začátku jsem měl obavy, ale ukázalo se, že zbytečné. Focus měl parádní podvozek, ale tím těžkým motorem dost trpěl, na druhou stranu bylo řízení fakt čitelné, protože jsem cítil každičký hrbol a přesně jsem věděl, co se pod koly děje. U maxe se mi zdálo, že se spíš vznáší, ale při trošku ostřejší jízdě je čitelný taky, ale člověk si na to musí zvyknout. Těžký předek fakt nepociťuju, ten motor není těžký, navíc má k tomu uzpůsobené tlumiče. Jinak motor je kapitola sama o sobě, není to nafťák jako tdi, ale commonrail, piezovstřiky a ten má s tdi společné jenom palivo, takže žádný chrochták to není. Zvuk ale se mi líbil víc v mém předchozím focusu tddi, to mu dodávalo takový pocit síly, takže kdybych si mohl vybrat zvuk, tak klasický díslový :-) ale sílu commnrailu. Motor se nádherně točí až do maxima, klidně si nechá líbit pět tis otáček a co je na tom zvláští, táhne pořád odspodu bez žádné prodlevy, plynule a okamžitě reaguje na pedál plynu, pořád je cítit ten tah v jakýchkoliv otáčkách a to se nedá s klasickým díslem vůbec srovnávat. A právě tohle mi vždy u benzínu chybělo. Škoda že už maxíka nemáš, mohli jsme porovnávat. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.12.09  19:15

    « Hodnocení

    Koukám ale, že už jsem ti tady psal a nějakou diskuzi jsme vedli. O něco slabší hodnocení ode mě je za ten diesel, nemám nějak nafťáky rád a k tomuto autu se skvělým podvozkem se podle mě moc nehodí. Jezdil jsem se stejným motorem v C-Maxovi jeden den a při trochu ostřejší jízdě je to hrozně "těžký na čumák", příď se potápí dolů a zvětšuje se s tímto motorem nedotáčivost. Benzínový motor je přece jen o poznání lehčí a už tím, že je uchycen relativně vysoko není ideální pro rozložení hmotnosti a ten diesel to výrazně zhoršuje. Na mě byla i ta jednaosma "nedostatečná", bohužel nikdo ze značkových úpravců (Wolf, Montune..) nedělá na tento motor turbo, aby to trochu jelo :-) Podvozek je standardně vynikající a po namontování pružin Eibach to bylo mnohem lepší, příd se při intenzivním brždění tak nepotápěla a snížila se nedotáčivost. V zatáčce to neskutečně sedělo.. Samozřejmě GTI je uplně někde jinde a mohu říct, že po tom co jsem vyzkoušel jak celkem slušný diesel v Mondeu, tak benzín v předchozích autech a v C-Maxu, že benzín s turbem je uplně nejlepší kombinace. Okamžitý zátah a reakce motoru jako v dieselu, ale nemusíš hned řadit, krásně to jde do otáček a přitom to ještě pěkně zní.. Prostě paráda. Někde vyzkoušej a nebudeš chtít jinak. Přitom spotřebu mám zatím překvapivě nižší než u Maxe, ale zatím to zajíždím a není počasí, takže na jaře to určitě stoupne :-)

    edit: jo a ten zvuk dieselu je také nepříjemný.. Zvláště studený volnoběh :-(
    Každopádně jsi v C-MAXech na prvním místě, takže by jsi mohl být v pohodě, ne?? A dokonce i s dieselem, což na webu pro nadšence do aut, kteří většinou mají rádi benzín, je docela slušný úspěch :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 17.11.09  17:11

    « Re: C-Max

    Ty taky a ty držáky na kola to je fakt bomba, to jsem ještě neviděl :-O
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 16.11.09  19:49

    « C-Max

    Pěkné to máš, ať slouží!
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 25.10.09  12:32

    « Re: Pekny

    Díky ;-) V autorenově jsem viděl pěkného eS maxe, ale za půl mega, rok 08, barva tmavě šedá, tmavé skla, no paráda. Ještě ale nemají aktualizované stránky, tak Ti ho neukážu. Fakt jako nový, nádhera, kde se hrabe Céčko :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 25.10.09  12:15

    « Re: DPF

    Výměna auta byl nápad mojí paní, já jsem byl spokojený s focusem 1,8tddi 66kw. Na druhou stranu je ale pravda, že se blížila hranice 120tis a to už znamená pro většinu součástek konec životnosti. Jinak za celou dobu spokojenost a nic si nežádal krom nafty, ale jako profesionální šofér jsem ani s naftou neměl problémy >:-[] A dlohodobá spotřeba v průměru 5,8l a to jsem ho nešetřil. Pokud jsem jel úsporně do cca 100 kmh, tak klidně za 3,8!!! Měl lehčí převody, takže byl svižný, ale na dálnici točil 3000ot. To bylo dost, ale já jsem po dálnici nejezdil, takže mi to nevadilo. Kamarád se rozmýšlel mezi tddi a 1,6 benzín a nakonec dal přednost benzínu v 1,6 protože měl 74kw a já jen 66kw, ale pak mi dal za pravdu a říkal, že mi to jede daleko líp. Ve městě mu to papá skoro desítku a když to chce protáhnout tak taky. 1,8 benzín má sice vyšší výkon, ale pocitově jede jako ta 1,6, protože je použitá jiná převodovka, takže část většího výkonu stejně pohltí těžší převody.

    Strašák DPF - takže auto si vybírala moje paní, na barvě jsme se shodli, kromě stříbrné a tmavě modré vše v metalíze. Raděj bych opět černou, ale když jsme uviděli tmavě šedou, tak jsme se oba shodli! Výběr motoru byl na mě, benzíny šly bokem a vše nad obsah 1,8 taky skrz pojistku. Takže jsme projeli většinu kombíků ve II i III modelech. Všude vychvalovaný motor 1,8tdci 85kw mi ale nepřipadal o moc svižnější než ten můj slabší, takže jsme nic nevybrali až na to moje paní, že si zkusíme maxe 1,6 80kw....Ale co to!!!! ono to jede!!! Jen ten filtr!!! Po třech týdnech jsme se nakonec dohodli, že ho veznem a teď ani nelituju (zatím), že jsme vzali motor od PSA a ne forďácký.

    S tou regenerací to je těžké v tom, že to nepoznáš. Pokud jednou za čas jedeš delší trasu, tak se pasivně filtr vypaluje po dosažení určité teploty, aktivní vypalování přichází na řadu v případě, že je filtr zanesený a na tu teplotu motor nedosáhne, například při jízdě ve městě. Podle toho se tak děje zhruba po 1000km, někdy míň někdy víc, záleží na palivu atd. Od toho k tomu slouží to přídavné aditivum, které by mělo vydržet na 60-80tis km a které se vstřikuje před filtr k dosažení vyšší teploty. Pokud tento proces přerušíš, regenerace pokračuje při příštím spuštění motoru. Výhoda je v tom, že jezdíš ekologicky >:D ale tento motor je u nás dražší než jinde ve světě, kde se chováš ekologicky. Údajná životnost filtru je 120tis km, do té doby snad prodám. Dvouhmoťák může odejít i za rok, uvidíme. Na netu se většinou dočteš negativní stránky od lidí, kterým se to prostě kazí, člověk který problémy nemá, nepotřebuje chodit na net pro rady. Já zatím klepu na dřevo, jednou dvakrát za měsíc přes zimu jedu delší trasu, přes léto často, tak snad filtr nebude dělat potíže. Nové auta už ho mají všechny aby dodržely normu euro IV a slabší 1,6 do těžšího auta jsem nechtěl. Tento motor mě fakt překvapil na rozdíl od fordí 1,8tdci.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 25.10.09  11:04

    « Re: Pěkný auto, až na ten motor :-)

    Přesně tuto barvu jsem chtěl, černá je na údržbu otřesná, ale vypadá pěkně, akorát max se dost špiní od předních kol a moje paní zástěrky nechce. Jinak jsem rodilý ropák, escort byl v naftě, stejně jako focus a příští auto bude opět ropák. Commonrail už není pověstný s chrochtáním, to escort byl traktor, focus malinko lepší, ale tenhle motor je na tom podstatně líp, záleží ale na vkusu. V práci jsem jezdil se služebními benzíny 1,6 1,8 a i třílitr opel a prostě v tom neumím jezdit. Od třílitru jsem čekal dynamiku, ale na sešlápnutí plynu neragoval, vyžadoval neustále řadit a ostatní motory taky. Na stejné trase se slabším focusem to nebylo potřeba ani před kopcem ani za zatáčkou a je jasné, že tyhle auta nejsou na vyloženě sportovní vyžití. Mám rád reakci na plynový pedál v jakýchkoliv otáčkách a hlavně zátah. Tento motor se dělá ještě ve slabší verzi 66kw bez geometrie lopatek turba, tak možná proto se ti jeví pomalý ve vyšších otáčkách, ale musím souhlasit, že ve městě s ním není žádná sranda, on chce jet, ale nemůže, zato mimo město je to mazec. Focus měl podvozek lepší, ale ne tak komfortní, motoricky ale za třemi tisíci nemělo cenu točit, max táhne pořád. Jinak pokud by to nebylo rodinné auto, tak bych bral RS nebo ST, ale k mému využití potřebuju občas velký kufr, tedy více praktické auto. Jestli jsem nebo nejsem šílenec do aut musí jít stranou a RSko se ve verzi kombi nedělá :-( Užij si toho nového rudého volswagna ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 23.10.09  20:43

    « DPF

    Pred rokom by som sa tomuto motoru vyhol na 100 krokov. Strasil ma DPF - ze po 100.000km je nutna vymena za repasovany (14.000) alebo novy (23.000) a tiez ma strasila predstava, ze pri mojom jazdeni 6000km rocne mestom by sa furt zanasal a musel by som ho chodit vypalovat do servisu.
    Pozeram ale, ze ty s tym chodis par km do prace po meste (Brno?). DPF sa vypaluje v pohode? Alebo uz si videl, ze by sa spustila regeneracia, pripadne spusta sa castejsie a stiha sa dokoncit?

    Takze ja som sa bal dieselu, rodina ma odhovarala, ze sa to kazi, ale vlastne sme ani nikdy ropaka nemali (okrem firmnej atmosferickej siery a avie ;-) ), takze sme posudzovali iba od skusenosti inych. Takze mam benzin 1.6/74, ale je to taky motor ani macka ani pes. Vzdy mam o 1,5-2L vyssiu spotrebu ako diesel 1.6, takze chlasta trochu viac a ani ktovieako netaha. 180kmh da, ale so spotrebou 10L. 130kmh toci 3900ot a pyta 7-8L. Chyba mu 6ka.

    Tak po roku som zistil, ze vysoke otacky bezninu mi vyslovene nesedia a moj strach z poruchovosti dieselu prebilo zistenie, ze pre nizsiu spotrebu urobim cokolvek, aj som ochotny pretrpiet pripadne poruchy.
    Tieto PSA/F motory 1.6 do 100tkm v podstate vydrzia, jedine moze odist dvojhmotak uz napr po 40tkm. Inak turbo sa moze dozit aj cez 130tkm, ale zalezi na nafte a spravani sa.
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 22.10.09  22:36

    « Pěkný auto, až na ten motor :-)

    Pěkný auto, pěkná barva :-) - měl jsem Maxe ve stejné šedé. Jen ten motor není pro mě to pravé ořechové. Jezdil jsem s ním po Brně asi hodinu než jsem Maxe kupoval (a byl už zajetý), ale přišel mi slabý a samozřejmě nějak nemám rád to chrochtání dieselu ;-)
    Ale zase chápu spoustu lidí, kteří nejsou žádný šílenci do aut jako spousta lidí tady na MACZ, že jim slabší diesel vyhovuje. Pokud se jezdí uvolněně a pomalu, asi to taky dostačuje. Na mě byla nakonec slabá i ta jednaosmička benzín v C-Maxu a po roce a půl jsem ho prodal. Každopádně ve své třídě má ale zdaleka nejlepší podvozek a kvalitu jízdy, o citlivém a komunikativním řízení nemluvě! :-) Tak si ho užívej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.09  18:13

    « Pekny

    Mas to za 10 nemam Stirecku co dodat super recenze,Hlavne ty posledni fotky
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 13.10.09  20:12

    « Re: Re: Re: Jasně

    No jasně, zvyk je železná košile, už si pomalu zvykám i na ty světla. Deset let jezdím s náklaďákem bez pásů, tak to nejde hned. U focuse jsem měl diody, které se sami rozsvítili s nastartováním a s maxem jednou zapomenu na světla a hned mě lapli, říkám jako naschvál!!! Zrovna jsem odjížděl od obchodu ještě rozespalý, za to ale jsem byl uvázaný.
  • « 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 13.10.09  15:21

    « Re: Re: Jasně

    Nápodobně. Už jsem to tu někde psal. Prostě nasednu a připoutam se, ani o tom většinou nevim, že jsem to udělal. Stejně jako zapínam a vypínam světla. Ne protože vim, že mam svítit, ale protože to tak je.
    Prostě rituál: Nasednout, připoutat, nastartovat, rozsvítit.
    Pak z toho nastávají ty situace kdy člověk rozsvěcí světla při popojíždění po dvoře, poutá se když potřebuje s autem jen cuknout 2 metry atd....ale proč ne, nikomu to neublíží.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.10.09  15:13

    « Re: Jasně

    Airbagy ve většině aut fungují od 30 kmh, ale pokud je náraz dostatečně silný (vyhodnotí údaje z čidel na deformačních zónách), vystřelí snad i pod touto hodnotou.

    Já se poutám úplně pokaždý. Jednou eště s Peugeotem 205 se mi pás řidiče zasekl, tak jsem si řekl, že to odjedu domů nezapnutej... Po 50 metrech jsem musel zastavit a s pomocí všeho možnýho, co se mi dostalo pod ruku, ten pás uvolnit, protože jsem se prostě nedokázal soustředit na jízdu. Naštěstí se povedlo.
    Je to pocit asi jako jít na konferenci s trenýrkama přetaženýma přes hlavu...

    Když třeba jen vyjíždím ze dvora, abych udělal místo na úklid listí, tak se připoutám stejně. Stal se z toho takovej druh reflexu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Vampix-Diesel-Power-

    Vampix(Diesel Power) 13.10.09  14:39

    « Re: Re: Re: Všem

    nevím jak kde ale mám pocit, že airbagy by se neměly aktivovat pokud jsou pásy nezapnuty právě kvůli takovým, případům.
    Připoutat je otázka sekundy...Naučit se znova mluvit, jíst, chodit....nebudu to nikomu vnucovat jenom mi to připadá jak ruská ruleta...minimum co pro své bezpečí můžu udělat...A pojíždění v městě je jenom výmluva. Nikoho těch maximalně 5 sekund nezabije :-) zato proletět sklem nebo jak na videu propíchnout si plíce žebrem už možná jo...

    Add auto: hezký, fotky taky a recenze taky byla dobrá než jsem se dostal k těm pásům...Nevyčítám ti to ale nějak se mi to prostě zprotivilo. O bodování budu uvažovat protože bych ti nerád zkazil hodnocení ;-)
    Přeji mnoho kilometrů bez nehod
  • 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 05.10.09  20:46

    « Pípání nezapnutého pásu

    Dnes deaktivace signalizace nezapnutého pásu. Konečně nic nepípá, nesvítí a tak si můžu v klidu vychutnávat zvuk commonrailu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 28.09.09  21:42

    « maxík

    Dík za hodnocení. Ten motor je vážně skvělý, testoval jsem výkonější 1,8 tdci v kombíku 85kw, ale kde se hrabe na šestnáctiventil. Původně jsem chtěl jít do 1,8čky a teď jsem rád, že jsem vzal tenhle motor. Prostoru vzadu je nadmíru, když si sednu za sebe, tak mám před koleny ještě nějakých 20cm místa a když řídí moje paní, tak ještě víc >:D Akorát se mi zdálo, že vzadu to víc háže sem a tam, seděl jsem vzadu sice jen asi tři km, ale bylo to asi tím, jak žena točí volantem sem a tam a snaží se jet, tam kde nechce >:D >:D Maximálku jsem zatím nezkoušel, na čtyřku jel 170, pak jsem musel brzdit a jindy jsem zkoušel jen tak lehce na pět 190 a ještě byl při chuti, ale nemám ve předu ocelový rám, tak jsem zase musel brzdit. Předešlému focusovi 1,8tddi 66kw se ale chtělo do vyšších rychlostí víc, měl kratší lehčí převody a po rovince jel 210.
    Jinak ty poklice jsem viděl u forda, kde jsem byl obhlížet nového maxe, taky jsem si myslel, že to jsou lité kola, ale ona mi pořád tvrdila, že ty jsou za příplatek a že tohle jsou poklice. Bylo mi to divné, strkal jsem tam prsty a kolo nikde :-O
  • 00 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 28.09.09  20:53

    « Maxík

    Moc pěkný auto a hlavně motor,jeli jsme s kamarádovo maxíkem (předfaceliftovej model) skoro 1000km na IAA do Frankfurtu a nevěřil jsem mu,že je to 1,6 v ropě...ten motor má opravdu slušnej zátah i v pěti lidech,vystřídal jsem všechna místa v autě a paradoxně nejpohodlnější je to vzadu uprostřed a u spolujezdce.Podvozek a brzdy jsou 1A....nechápavě jsme koukali na německé dálnici na navi,že to auto chvílema svištělo kolem 180 dle GPS.A naletěl jsem na "poklotrony",říkám..pěkný kola...ale to nejsou alu..jen šikovný poklice...jeden člověk takhle koupil auto,v domění,že má alu,jenže to byly jen perfektně padnoucí poklice >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…