reklama


Recenze

speedih (muž 26 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Volkswagen Polo 86c PO SMRTI CHUDINKA

9,72 Uživatelé

Hodnoceno: 54× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Polo, foto 1 Volkswagen Polo, foto 2 Volkswagen Polo, foto 3 Volkswagen Polo, foto 4 Volkswagen Polo, foto 5 Volkswagen Polo, foto 6 Volkswagen Polo, foto 7 Volkswagen Polo, foto 8
Volkswagen Polo, foto 9 Volkswagen Polo, foto 10 Volkswagen Polo, foto 11 Volkswagen Polo, foto 12 Volkswagen Polo, foto 13 Volkswagen Polo, foto 14 Volkswagen Polo, foto 15 Volkswagen Polo, foto 16 Volkswagen Polo, foto 17 Volkswagen Polo, foto 18 Volkswagen Polo, foto 19 Volkswagen Polo, foto 20 Volkswagen Polo, foto 21 Volkswagen Polo, foto 22 Volkswagen Polo, foto 23 Volkswagen Polo, foto 24 Volkswagen Polo, foto 25 Volkswagen Polo, foto 26 Volkswagen Polo, foto 27 Volkswagen Polo, foto 28 Volkswagen Polo, foto 29 Volkswagen Polo, foto 30 Volkswagen Polo, foto 31 Volkswagen Polo, foto 32 Volkswagen Polo, foto 33 Volkswagen Polo, foto 34 Volkswagen Polo, foto 35 Volkswagen Polo, foto 36 Volkswagen Polo, foto 37 Volkswagen Polo, foto 38 Volkswagen Polo, foto 41 Volkswagen Polo, foto 42 Volkswagen Polo, foto 43 Volkswagen Polo, foto 44 Volkswagen Polo, foto 45 Volkswagen Polo, foto 46 Volkswagen Polo, foto 47 Volkswagen Polo, foto 48 Volkswagen Polo, foto 49 Volkswagen Polo, foto 50 Volkswagen Polo, foto 51 Volkswagen Polo, foto 52 Volkswagen Polo, foto 53 Volkswagen Polo, foto 54 Volkswagen Polo, foto 55 Volkswagen Polo, foto 56 Volkswagen Polo, foto 57 Volkswagen Polo, foto 58 Volkswagen Polo, foto 59
 

Technické info

Přezdívka auta drak :-) Rok výroby 1984 Koupeno ojeté najeto [km]:170000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1035 výkon [kW]: 29 zrychlení 0-100 km/h [s]: 20 maximální rychlost [km/h]: 145 počet rychlostí: 4 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,5

Popis vozu

Nejdřív trochu historie modelu:

VW Polo 2 | Derby 2 typ 86C

Začátkem 80 nastupuje nový typ VW Polo,který navazuje stylisticky na svého předchůdce, ale je to nový automobil vyhovující plně požadavkům 80 let. Nabídka motorů je stejná 0.9, 1.1 a 1.3. V karosářské nabídce verzí je kromě coupé a sedanu, nově vyráběna i varianta combi. Kromě modernizovaných motorů se nabídka rozšiřuje i o 5 stupňovou převodovku. V roce 1988 se objevuje technická lahůdka - Polo Coupé GT G40, jehož motor přeplňovaný G-dmychadlem disponoval výkonem 85 kW/115 k a dokázal jej rozjet až na téměř 200 km/h. Ke konci 80 se již nabízí i elektronické jedno i více bodové vstřikování paliva a katalyzátory. Nabídka motorů je 1.1, 1.3, 1.3-G40, a také 1.3 diesel a 4 a 5 stupňové převodovky. Na podzim roku 1984 převzal štafetu základního modelu Volkswagen Polo Fox poháněný novým motorem o výkonu 33 kW/45 k, jehož cena 11 490 DM byla o tisícovku marek nižší než cena standardního modelu Polo C. V roce 1986 se pod kapotou Volkswagenu Polo zabydlel vznětový motor o výkonu 33 kW/45 k, který stačil na dosažení nejvyšší rychlosti 140 km/h a přitom si v průměru řekl jenom o 6 l nafty na 100 km jízdy. Podzim roku 1990 přinesl významnou modernizaci: Škála motorů nyní zahrnovala zážehové agregáty o výkonech 33 kW/45 k, 40 kW/55 k, 55 kW/75 k a 83 kW/113 k a vznětový motor o výkonu 36 kW/48 k. Pozměnil se i vnější vzhled, nejzřetelnější změnou bylo použití větších světlometů. Významnou novinkou byla nabídka airbagů.rozměry automobilu:Délka/šířka/výška (mm) 3760/1580/1345 | Hmotnost: 1225 kg | Nádrž: 42 ltr.

Čtyřdobý řadový čtyřválec 1043cm3, 29kW, rozvod OHC. Čtyřstupňová převodovka, pohon předních kol. Vpředu zavěšení McPherson, vzadu náprava s proměnnou tuhostí. Vinuté pružiny s teleskopickými tlumiči. Největší rychlost 135km/h, spotřeba 7l/ 100km.


Produkce od 09/1981 do 09/1990


Moje polo je vyrobené roku 1984 a v roce 1993 bylo přivezeno z německo sem do republiky. nyní jsem jeho třetím majitelem tady v čr, kolik předchozích lidívlastnilo auto v německu netuším. Jelikož mi je teprve 18, todle auto je mym prvním a dostal jsem ho k narozkám od babičky, která si na důchod koupila po pěti letech ještě jedno auto. Před ní měl polo nějakej chlápek, kterej s nim jezdil po stavbách,takže tu a tam to má nějakej šrám, no například na levej roh kapoty jim spadlo kolečko a pískem,což opravil ale ne nějak extra...Jelikož studuju,nemám tolik peněz na provoz a opravy auta,kterých je naštěstí docela i málo,njn poctivej němec:D:D.Co se týče tech provozních nákladů,tak i po praze je spotřeba vyhovující,hlavně je to naprosto učelový vozítko po městě.Mít támhle nějaýho baworáka e34 tak na sídlišti budu hledat místo tejden,zato na takhle maý auto se najde místo všude.Je z něj i perfektně vidět díky slabejm sloupkům,ale na druhou stranu si nechci vubec představit bouračku protože by to mělo zřejmě fatální následky díky již zminovaným sloupkům a karoserii,která nepatří mezi pevné ale neni ani jak ,,papír,,.Co se týče těch oprav tak Zadní lemy by teda potřebovali opravu,ale po novém roce pujdou ke známému vyvařit ,jinak nevim o něčem co by bylo potřeba dál,doufám že nic ani nepřijde ale poroučet tomu nemůžu,jinak by mělo být vše vcelku OK.Mám tam motor 1,0 a k tomu celých 29 kw :-D a pouze 4- stupňová převodovka,což teda neni žádnej závodník ....Ač se to teda nezdá a ve slabejch stránkách motor zrovna nechválim tak na semafoech je nejlepší když stojim v pravim pruhu a do levýho přijede otuzená felicie s pytlíkářem(teda hip-hoperem) za volantem a čeká na tu zelenou až mě ,,natře,, a ono najednou nic,sice 29kw je 29 kw ale přecejen i těch 400 kilo rozdíl a znát a tak stačí pouze dobře zareagovat a frk,felda je zamnou:D,ale jinak jezdim vcelku v klidu..a výbava?? tak třeba vyhřejvaný zadní okno :),dodatečně dodávané digitální hodiny made in čajna na palubce:D,na zimu gumový rohože a na léto hadrový koberečky,no co ještě???...to je asi všechno z výbavy....auto nemá ani zapalovač,pouze záslepku.Ted už tam je i Autorádio který sem naštěstí vyměnil,páč ta puvdní ,,krystalka,, hrála opravdu na h..)) no a o jednom repráku v prostřed palubky výkonem tak asi 1 watt:D to taky moc nehrálo....ted teda nechci aby to vypadalo jakože potřebuju samý duc duc to zas ne ale tak nějak to hrát musí.Ted tam teda mam rádio původem z koncernu vw,značka je myslim VDO či jak a zatim v palubce dva X-PLODY takže ozvučení naprosto ge....teda dostačující....

Silné stránky

Polo je lehký,má sotva 800kg,takže vcelku dobrá ovladatelnost,je z něj suprově vidět,levné náhradní díly,jednoduchá konstrukce,jednoduché opravy,dobrá antikorozní ochrana-opravdu to může znít bláznivě,ale i když je na autě pár šrámů způsobených teda lidským faktorem(mnou zatím ne:-D)auto by mělo minimum kosmetických vad...Na tak starý a malý auto široký přední sedačky s docela dobrým náznakem bočního vedení.Mám tam potahy origo na š. fabii a měl jsem co dělat abych je tam vubec natách...spotřeba je taky dobrá....

Slabé stránky

Motor,je to pouze čtyřkvalt takže po rovince jednička a dvojka je do zrychlen (teda to zrychlení by mělo bejt v uvozovkách,zas takovej ďábel to neni:D)a trojka a čtyrka do rychlosti(opět uvozovky),ale přijde první kopec nebo předjíždění a už je podřazování a trochu toho vytáčení motoru aby se pořádně rozeběch...což dvakrát nevoní karburátoru a občas si lokne trochu víc aje to znát na ručičce palivoměru)),další blbý jsou zadní sedačky,demontáž možná pouze po odšroubování asi osmi šroubů...další docela silnou slabostí jsou brzdy-jako snad u každýho starýho vw je pedál jednou měkej,jednou tvrdej :),auto sice zabrzdí,ale brzdit třeba tak metr za někym,nic moc,auto naprosto nedostatečně svítí,sice jsou tam ted H4 od OSRAMu a 90% svítivostí navíc,což je mimochodem mimořádně znát ale i tak to svítí na prd....další slabosti mě zatím nenapadaj a dyštak je doplnim...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Opravy jsou opravdu jednoduché,navíc mam strejdu v autodílech takže se nakupujou díly hned lépe a podstatně levněji,ale třeba v létě odešla benzínová pumpa a sehnali jsme ji jako poslední kus v evropě,dále se bude vyrábět jen pokud bude opravdu zájem,taky polo v létě začalo chcípat při podřazování.Nejdřím to bylo jen ze trojky na dvokju a pak už ale kdykoliv,nedrželo ani volnoběh.Zkontrolovali sem podtalk,nikde to nepřisávalo,poladili na karburátoru avolnoběha bohatost ale furt to samý. Po vyčištění a rozebrání karburátoru to bylo furt stejný.Tak jsem vyměnili kabely,svíčky,kladívko,palec uhlíky a víčko rozdělovače,trochu opět poladili na šroubkách a bylo vystaráno. Od té doby paráda...toto byla jedinná závada za těch pět let co je auto v rodině. Jo měnil jsem na něm asi před dvěma lety akorát ramena..

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Babíčka řekla že chce nový auto a jestli todle chci nebo jestli se vyhodí....Samozřejmě jsem si to vzal,původně sem si o autě myslel nevím co ale od doby kdy mi říká pane si ho užívím víc a víc....

lehký upravy...

Ze strejcovýho golfa jsem si tam dal menší volant,průměr asi 35 cm, pod přední nárazník přicestovali mlhovky a to je zat včechno,na jaře budu mít nový 14-ti palcový kola,ale musim nejdřív nechat vyvařit ty lemy,jinak to trochu škrtá...

 
reklama

Novinky v recenzi

2.7.2009 13:38

Spojka....

Tak dnes po usilovném boji odchází do věčných lovišť spojka a brzdovej spínač.....a všechno se to pos*alo najednou....:-/

25.4.2009 23:15

Porucha

Je tomu asi 14 dní co mě polo poprvé někde nechalo....Téměř celou sobotu jsem se snažil auto tak trochu ,,doladit,,.Auto škubalo,nasledně se začínalo dusit a nešlo za plynem,po chvíli začalochcípat a nešlo nastartovat.Původně sem myslel že na karburátoru pustim trochu více vzduchu,vypadalo to jako bohatá směs,ale se vzdušníkem sem kroutil jak sem moch a furt nic.A tak jsem se vydal za strejdou,se kterym bysme to doladili.Ovšem ke strejdovi jsem už nedojel.Když jsem jel na 4-ku,chtěl sem trochu zrychlit,ale auto se začalo dusit a zpomalovat,dal jsem tedy 3-ku a auto se dusilo ještě víc,nasledně vyšli tři rány do vejfuku,auto se zastavilo a byl konec.Tak mě teda strejda musel odtáhnout,což nepochopitelně odneslo zdravé přední čelo(viz. foto),ano klasickým autolanem se rozřízlo zdravé plechové čelo.No a zpět k závadě,teda k ,,závadě,,.Když jsem vyčistili karburátor,zjistili že auto pálí jak má,maže a že rozvody jsou taky v pořádku,tak sme nevěděli co stim,vše v pořádku ale auto nechytlo.Nakonec musel přijít známej,kterej chvíli koukal a nasledně nám říká: A co votrh kluci??...ha..votrh,věc kterou jsme na tomto autě já i strejc dělali nejmín stokrát a vubec sme si na ní nevzpoměli.Známej tedy vyńdal rozdělovač a se slovy: No jo,vy tu máte ho*no a ne votrh!!,nam bylo jasný kde je zakopanej pes!!takže se udělal vtrh a auto zas šlape jak má....

25.4.2009 22:57

Letní sezóna

Tak jsem přezul na letňáky a teď chodim kolem auta a po zimě vylezla drobná rez snad všude,eště že má antirezin skoro stejnou barvu!!:D

18.2.2009 22:13

snííííh....

No že bY mě každej den bavilo ometat a škrábat auto,to se říct nedá,ale bohužel to čeká téměř každýho...pevný nervy :-D

15.12.2008 00:00

Tak jsem o něco málo rozšířil recenzi,snad to nebude uplně trapný:D...Jo a ty fota snad co nejrachlejc přibidou....

16.11.2008 00:00

Přidal jsem pár fotek,opět ale z telefonu :-(ˇ
Pod nárazník přibil novej spoiler,je to z favorita r.v. 93-94. po trošě nastříhání a rozšíření tam vcelku padne dobře.Už jsem taky zapojil mlhovky a dal nový autorádio se dvěma reprákama,takže staré krystalce:-D sem dal sbohem..ale sloužila taky dobře:)

11.11.2008 00:00

omlouvám se za kvalitu fotek,jsou z telefonu,po víkendu pudou lepčí...


Další vozy Volkswagen Polo


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

spokojenost...

praktičnost
8
prostornost
9

polo je sice malý ale když jsem z toho vytěhoval zadní sedačky,sám sem koukal s otevřenou pusou co se tam všecko vejde

jízdní vlastnosti
8

na letních kolech kdy byli kola zároveň s lemem tak super ale na zimácích nic moc..

jízdní komfort
6

klepe se a trochu hlučí no))

provozní náklady
10

akorát benzín...

náhradní díly
10

díky strejcovi dostupnost super..

výkon motoru
5

no aspon deset kilowat navrch by neškodilo:)

spotřeba
10

bez připomínek...

hlučnost motoru
5

no hlučí ale tak až nad 100 km/h

kvalita sedadel
9

dobrý,široký a pohodlný

brzdy
4

tak to je slabá strámka vozu

zavazadlový prostor
9

na moje potřeby bohatě stačí...


Více o modeluVolkswagen Polo Mk.1 (1975–1981)
Volkswagen CrossPolo – Malý, ale dospělý skaut Volkswagen CrossPolo – Malý, ale dospělý skaut

Volkswagenu v nabídce zatím chybí malé SUV, místo…

VW Golf IV VW Golf IV

Už je to tady, představujeme Vám horkou novinku tohoto…

 

reklama





Blesk.cz

Sexy děda hvězdou přehlídek: Módní molo dobyl v 80 letech

Sexy děda hvězdou přehlídek: Módní molo dobyl v 80 letech

Vrátit se z krmení holubů, nazout papuče a vyluštit křížovku? Kdepak, životní styl Wang Te-šuna (80) z Pekingu…

Opuštěné sídlo výstředního milionáře: Kdysi se tu pořádaly bujaré večírky, teď chátrá

Opuštěné sídlo výstředního milionáře: Kdysi se tu…

Kdysi to bylo honosné sídlo výstředního milionáře a vlastníka Coca-Coly, kde se pořádaly okázalé večírky, na…

 

iSport.cz

Polanský nese přesunutí na tribunu těžce: Myslím, že to je na osobní rovině

Polanský nese přesunutí na tribunu těžce: Myslím, že…

V historii třineckého klubu odehrál nejvíc zápasů, patří k ikonám klubu. Útočník Jiří Polanský je ovšem aktuálně…

SESTŘIHY: Pražská S dotahují lídra, duel Plzně odložen, Příbram vydřela bod

SESTŘIHY: Pražská S dotahují lídra, duel Plzně…

Fotbalisté Sparty přezimují v ePojisteni.cz lize na třetím místě. Rozhodlo o tom jejich vítězství nad Teplicemi…

 

Reflex.cz

Budou žít Češi na Měsíci? Evropská kosmická agentura tam chce postavit vesnici

Budou žít Češi na Měsíci? Evropská kosmická agentura…

Když loni v červenci nastoupil Němec Johann-Dietrich Wörner na místo generálního ředitele Evropské kosmické…

Týdenní dekomprese: Znásilnil Marlon Brando herečku Schneiderovou kostkou másla?

Týdenní dekomprese: Znásilnil Marlon Brando herečku…

Digitální herci budou super, protože nebudou remcat a bonzovat na úchylné režiséry. Vítejte u Týdenní…

 
 
reklama