Fiat Freemont (2015)
15.10.2015Může být americký SUV v italském obleku ve stejné skupině jako německé lidové vozidlo? Zdá se to divný, ale překvapivě může :-). Když si takhle vyrazíte…
Fiat Freemont (roox)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bully_ 29.10.15 16:00
« Re: vysoká hrana?
Pojem "vysoka hrana kufru" se nepouziva v souvislosti s vyskou podlahy v kufru nad zemi, ale s vyskou nakladaci hrany prave nad tou podlahou, at uz je vysoko jakkoliv. Pak je vysoka nakladaci hrana vzdycky spatne, protoze je proste opakem zarovnane plochy, kde je vlastne vyska nakladaci hrany nulova- je zaroven s loznou plochou. Coz je idealni stav, nemusis se s nakladem prehybat pres zadnou vysokou hranu, abys ho za ni polozil nekam dolu ;-) -
roox 23.10.15 09:01
« Re: 3,6 benzin
jojo, na tu tvou červenou bestii jsem samozřejmě koukal... je to prostě něco trochu vyjímečnýho, co se na našich cestách hned tak nevidí a toho si teda já cením ;-)
PS: kde je to zamykací tlačítko na kufru? Já jej za celej týden nenašel a že se dá auto zamykat tlačítkem na klice jsem přišel až 3. den :-) -
Barrichello 23.10.15 08:52
« Re: Re: Freemont
Jde spíš o záruku, než že by to něuměl někdo opravit. Stejný motor měla i thema (přelepené 300C) a je i v Jeepu GrandChreokee, takže pokud si ted dovezeš nový Journey z Kanady, rozhodně nehrozí, že by to neuměl někdo opravit. Jde pouze o záruku, o nic jiného. -
roox 20.10.15 12:20
« Re: Freemont
Díky za perfektní komentář.... souhlasím na 100% :-)
S tím 3.6 Pentastárem to musí být raketa a podle mýho si americká převodovka bude asi líp rozumět s americkým motorem. Ale i s 2.0 dýzlem to lítá, já s tím v Německu po dálnici letěl 180 bez sebemenších problémů a pocitu strachu. No a pecka na konec, když jsem už ve svý káře jel domů z vídeňskýho letiště, tak mě za Poysdorfem předehnal Freemont... úplně stejnej jako jsem měl půjčenej, jen s českou značkou ze středočeskýho kraje... a rubal to teda statně, jeli jsme spolu až do Brna, kde pokračoval dál a já se odpojil :-).
Taky souhlas s dešťovým senzorem a xenony... auto dost dobře funguje i bez těchto "radostí", ale kdo jednou měl, chce znovu.. a já to na svý tuctový Oktávce mám a tak mi to docela i chybělo - měl jsem tu možnost jezdit v noci a za dost slušnýho deště (ještě fotky dodám :-)
Add to koupení.. přesně jak říkáš, novej se dá sehnat už jen asi ze skladovek, ale podle mýho to má cenu koupit i jako ojetinu. Je to taková trochu specialitka, takže z 2. ruky to nebude nechutně předražený, jako třeba Toyota, Landrover nebo cokoliv jinýho. A výhoda ameriky přestrojený za Fiat je přesně jak říkáš, případná pomoc (servis) na každým rohu :-) -
bubulak 20.10.15 11:23
« Freemont
Koupil, koupil, to už je bohužel historie, protože se už pouze prodává poslední pár vozů ze skladových zásob, jinak je s Freemontem konec. V Americe bude nová generace Dodge Journey, jestli se to dostane do Evropy je otázka. Nicméně je to jedna z mála Amerik, které se docela dobře prodávaly v Evropě a tak odpadá opruz s individuálním dovozem a servisem - servis Fiatu je na každým rohu.
Já jsem si ho nakonec koupil s tím Pentastarem a rozhodně nelituju, ten automat je na to mnohem líp dělanej a zase tolik toho nenajedu, aby mi ta spotřeba nějak extra vadila. Odměnou je naprosto nevídaný komfort jízdy a charakter motoru, který se dneska už nevidí. Navíc s tou 3,6 je to docela raketa, je zajímavý to občas na dálnici prošlápnout a koukat se, jak nějakej Oktavián, co se vám se svým TDI tlačil na zadek a považoval tohle auto za línou krabici, jen bezmocně mizí daleko za vámi :-)
K plusům auta bych přidal ještě dost schopný rádio, naopak k minusům absenci dešťového senzoru a pro někoho možná i xenonů (což mně třeba naopak netrápí).