Recenze

romankovarik31 (muž 52 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Renault Mégane RXE 1.6 16V

9,44 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3 Renault Mégane, foto 4 Renault Mégane, foto 5 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 7 Renault Mégane, foto 8
Renault Mégane, foto 9 Renault Mégane, foto 10 Renault Mégane, foto 11 Renault Mégane, foto 12 Renault Mégane, foto 13 Renault Mégane, foto 14 Renault Mégane, foto 15 Renault Mégane, foto 16 Renault Mégane, foto 17 Renault Mégane, foto 18 Renault Mégane, foto 19 Renault Mégane, foto 20 Renault Mégane, foto 21 Renault Mégane, foto 22 Renault Mégane, foto 23 Renault Mégane, foto 24 Renault Mégane, foto 25 Renault Mégane, foto 26 Renault Mégane, foto 27 Renault Mégane, foto 28 Renault Mégane, foto 29 Renault Mégane, foto 30 Renault Mégane, foto 31 Renault Mégane, foto 32 Renault Mégane, foto 33 Renault Mégane, foto 34 Renault Mégane, foto 35 Renault Mégane, foto 36 Renault Mégane, foto 37 Renault Mégane, foto 38 Renault Mégane, foto 39 Renault Mégane, foto 40 Renault Mégane, foto 41 Renault Mégane, foto 42 Renault Mégane, foto 43 Renault Mégane, foto 44 Renault Mégane, foto 45 Renault Mégane, foto 46 Renault Mégane, foto 47 Renault Mégane, foto 48 Renault Mégane, foto 49 Renault Mégane, foto 50 Renault Mégane, foto 51 Renault Mégane, foto 52 Renault Mégane, foto 53 Renault Mégane, foto 54 Renault Mégane, foto 55 Renault Mégane, foto 56 Renault Mégane, foto 57 Renault Mégane, foto 58 Renault Mégane, foto 59
 

Technické info

Přezdívka auta Rendýsek nebo Mégánek Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:95500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 79 kroutící moment [Nm]: 148 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9,8 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 348 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7,1

Popis vozu

Když jsme jezdil s manželkou po bazarech, rozhodoval jsem se mezi Fordem Focus I a Renaultem Mégane I, jednoho dne nám do oka padl tento Mégánek. Nejdříve nás ale trochu potrápil, po ujetí několika desítek km začal jít motor v určitých otáčkách nepravidelně, ale nakonec, při cestě na dálnici začal cukat nesnesitelně, musel jsem sjet z dálnice a doploužit se do Mladé Boleslavi, kde jsem ho musel nechat u příbuzných. V jednom Renault servisu u Mladé Boleslavi zjistili, že jsou cívky i svíčky utopené (že by to s tím mytím motoru v autobazaru přehnali a proto se mnou už nechtěli moc komunikovat?), došlo k výměně všech 4 cívek, svíček, cukání motoru bohužel odnesl první díl výfuku s katalizátorem a lambda sonda, oprava za 25000, v bazaru mě pak samozřejmě někam poslali.Od té doby jsem ale plně spokojen, pouze klasická údržba. Co nás ale na tom voze fascinovalo, v jakém jinak byl stavu, jako by vyjel z bran závodu, nikde známek rzi, vnitřek též jak nový a ta výbava. Stříbrná metalíza, nárazníky, kliky a zrcátka v barvě vozu, prahové lišty s nápisem Mégane, cenrál s dálkovým ovládáním, imobilizér, přední okna a zrcátka v elektrice, výškově seřiditelný volant a sedačka řidiče, 4 aerbegy, klimatizace, interiér v polokůži, autorádio CD s 6 reproduktory (velice dobrý poslech)se zvyšující se hlasitostí při zvyšování rychlosti jízdy a příjemná vychytávka Reanultu, při zastavení vozu se klasicky běžící stěrače přepnou do přerušovaného chodu a po rozjezdu se opět zapnou do předchozího chodu a zadní stěrač, který při zařazení zpátečky stírne sklo. Doopravdy prostorný vůz, který vnějškem tak prostorně nevypadá, pohodlí, solidně sedí na silnici, dobře zrychluje a na dálnici při předepsané rychlosti poměrně tichá jízda. 12.5. 2010 mi na kruháči v Jičíně nedala přednost řidič dodávky a takto Rendýsek dopadl, škoda asi 50000, já naštěstí jen pobouchanej a 3 letou dceru jsem tam už naštěstí neměl.Tak Meganek je opravený, oprava stála pojišťovnu :-) 70000 Kč, tak to bych měl mít auto jak po generálce, to jsem zvědavej.

Silné stránky

prostorný interiér
solidně vybavený interiér
pohodlné sedačky
na svoji třídu komfortní jízda
bohatá výbava
výkonný motor
solidní spotřeba
o její vysoké pasivní bezpečnosti jsem se bohužel přesvědčil na vlastní kůži

Slabé stránky

častější poruchy elektroniky (nemohu ale zase tak srovnávat, před tím jsem měl Felicii kombi a ta moc elektroniky neměla)
hlasitější tlumič výfuku
ne úpně rovnoměrný chod motoru při chodu na volnolběh
na svoji třídu drahé autodíly (nyní již vyřešeno díly Motrio)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Renault servis u Mladé Boleslavi mohu z velké části pochválit, pouze na jednu závadu přišli až na potřetí, jinak objednávací termíny vrámci dnů, ale i hodin, to samé i opravy, vstřícní a ochotní poradit a hledat i pro mě tu cenově schůdnější cestu

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Naprosto nespokojen, krátká seznamovací jízda (jak je výše uvedeno, asi věděli proč), poměrně ochotní do té doby, než vyinkasovali peníze, při dalších jednáních ne moc slušné jednání hlavně majitele tohoto bazaru

 


Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
10
provozní náklady
7
náhradní díly
7
výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
9

Více o modeluRenault Mégane X64/DA (1995-2002)
Dlouhodobý test Renault Mégane 1.2 TCe – Balíme a vyrážíme Dlouhodobý test Renault Mégane 1.2 TCe – Balíme a vyrážíme

Renault Mégane má ve službách Světa motorů najeto 20.000…

Renault Mégane: Třetí karosářskou variantou je sedan Renault Mégane: Třetí karosářskou variantou je sedan

Renault Fluence odejde do historie, tříprostorová…

 






Blesk.cz

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

I letos se na konci března ručičky hodinek posunou o hodinu vpřed z 2:00 na 3:00 a Česko ze zimního času přejde…

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl zřejmě výplaty horníkům

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl…

V odlehlé části Čadu blízko hranice se súdánským Dárfúrem byl ve čtvrtek unesen francouzský občan. K činu se…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…