Recenze

8 Majitel

Škoda Fabia 1.2 HTP 40 kW

8,78 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7 Škoda Fabia, foto 8
Škoda Fabia, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta Haťapka Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:108000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1198 výkon [kW]: 40 kroutící moment [Nm]: 108 zrychlení 0-100 km/h [s]: 18 maximální rychlost [km/h]: 152 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,6

Popis vozu

Pridávam recenziu po druhý krát po po pol roku používanie, lebo sa mi v starej nedá editovať. Auto som kupovla v máji tohto roku v bazári Plush auto. S bazárom absolútne žiaden problém, môžem len odporúčať. Všetko rýchlo vybavené, žiadne zbytočné naťahovačky. Auto sa v bazáre zdalo v dbrom stave (až na pár drobností, veď to nie je nové auto). Motoru som sa bál najviac, ale ako čo sa týka jazdy, tak to stačí. V meste je to živé, mimo mesta kúsok horšie, ale ide to. Zvládne aj predbiehanie, len si to treba dobre premyslieť. Spotreba je tak isto dobrá. Kombinovanú spotrebu mám 6,6 litra (pol mesto, pol okresky) a pritom na spotrebu nejazdím. Ak človek chce, aby to trochu išlo, tak na to treba šliapať. Len tá spoľahlivosť. No za to môže bývalý majiteľ. Je pravda, že konštrukčne ten motor nie je vyriešený najlepšie (Katalizátor blízko olejových kanálikov napríklad), no za zlý stav ventilov pri týchto motoroch múžu majitelia. Podtáčanie motora a nekvalitný olej menený neskoro robia svoje. Takže po dvoch mesiacoch, keď som dal zmerať tlaky, tak boli malé. Motor pritom bežal normálne. Takže repas hlavy a nové rozvody ma vyšli na peknú sumičku. No našťastie som mal práve na takéto veci ešte odložené peniaze, keď som auto kupoval. Tak ale teraz je to už ok, a u mňa má motor a aj celé auto dobrú starostlivosť (o svoje auto sa starám viac, ako o seba :D ), tak klop klop, nech jazdí čo najdlhšie. Výbava je to Junior, čiže tam nie je o čom. Rádio, jeden Airbag a nič. Mne to nevadí, lebo som mal pred tým Feliciu a tá na tom s výbavou bola rovnako. Akurát bývalý majiteľ dal striekať nárazníky a spätné zrkadlá. Vyzerá to lepšie, ako keby boli čierne. Jazdné vlastnosit sú dobré, ale tie "trinástky" s vysokm profilom sú trochu obmedzujúce. Ale proti felicii je to ďalej aj tak.

Silné stránky

spotreba, v meste živý motor, jazdné vlastnosti

Slabé stránky

podpalovanie ventilov (vina aj majiteľov), stiesnenejší priestor (hlavne vzdau), menší kufor

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Takže čo sa týka servisu, ako som povedal. Repas hlavy, nové rozvody, predné brzdové kotúče a obloženia. Ak to číta majiteľ tohto typu motora, dávať kvalitný olej a skrátiť interval výmeny. A nepodtáčať! Minimálne otáčky pre jazdu aspoň 2400. A samozrejme netočiť príliš za studena.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Plush auto absolútne bez problémov. Kúpa bola vybavená rýchlo a hneď mi ho aj poistili. Jednoznačne odporúčam.

 


Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Veci, čo trebalo spraviť sa spravili a auto ide bez problémov

praktičnost
8

menší kufor

prostornost
7
jízdní vlastnosti
7

Ak by boli väčšie kolesá, tak je to určite lepšie

jízdní komfort
8
provozní náklady
7
náhradní díly
10
výkon motoru
7
spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9

mohli by byť trochu pohodlnejšie, ale chrbát ma nebolí

brzdy
9
zavazadlový prostor
6

Více o modeluŠkoda Fabia 6V (1999-2008)
Škoda Fabia Edition R5 – A není to trochu málo? Škoda Fabia Edition R5 – A není to trochu málo?

Mladoboleslavská automobilka oslavuje svůj nejúspěšnější…

Tohle je modernizovaná Škoda Fabia. Má diodová světla a výhradně zážehové motory Tohle je modernizovaná Škoda Fabia. Má diodová světla a výhradně zážehové motory

Fabia se nově spolehne výhradně na zážehové litrové…

 





Blesk.cz

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…