Jaguar F-Type (2015)
18.3.2016Asi není nevhodnější začínat recenzi auta prohlášením „nejsem typický petrolhead“ či „řidičský průkaz vlastním až od 27 let“, ale jsou to prostě fakta.…
Jaguar F-Type (ress.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Londonbridge 24.10.16 16:01
« Pekny JAG...
Velmi pekna recenzia. Mi sme si kupili pre seba do firmy XF S limited edition , 3 L naftu a druhe auto MB E 350 d , Absolvovali sme s Jagom dlhsiu trasu do FR. lyzovacka v Meribel. Vyrazali sme z Londyna a bolo to nej 12 h. v aute. Aj ked F ko je ina liga tie jagy maju perfektne podvozky a jazdia uplne super. Ano MB ma lepsi interier tie materiali su lepsie spracovane a ten celkovy dojem z interieru je u Nemcov lepsi ale tam to asi konci....zatial v Jagu nic nevrza ale mame na tom nabehnutych len 25 000 km.JAG je ovela krajsi ako BMW, Audi a MB a budes s tym trosku viac vycnievat na parkoviskach co je dobre...Je to jednoducho velky fesak... -
lukasmartinek 16.05.16 15:50
« Re: Re: Brzdy + vrzání interiéru
Ahoj, rozumím, to jsi mě trochu uklidnil. Přemýšlím o pořízení F-Type a toto vrzání ve videu mě dost vyděsilo. Jinak dorazila ti ode mě zpráva? Jestli jsi z Prahy, tak jestli bychom se mohli někdy potkat na rychlý pokec, pokud by jsi měl chvíli čas. Zajímaly by mě ještě nějaké informace z praxe. Předem díky. Lukáš -
ress.cz 16.05.16 15:46
« Re: Brzdy + vrzání interiéru
Ahoj, takové vrzání určitě nepozoruji, to bych nesnesl ani já, a to jsem poměrně tolerantní. Jinak si ale nemyslím, že interiér Jaguaru bude 1. třída v odolnosti proti rozvrzání. Mám najeto 9000 km a na nerovnostech slyším takové "tikání" ze zavazadlového prostoru. Možná to dělá kryt zavazadelníku, nevím. Není to nijak otravující. Asi dvakrát se mi stalo, že hluk výfuku při akceleraci způsobil rezonanci dveří řidiče, alespoň takový byl můj dojem. Jak jsem psal v recenzi - konkurence umí lepší interiéry. -
lukasmartinek 16.05.16 13:38
« Brzdy + vrzání interiéru
Zdravím, skvělá recenze, chtěl bych se zeptat, jestli máš s tímto vrzáním viz. 8:38 min - www.youtube.com/watch?v=b9B03kUxghE také problém? Případně jak by jsi hodnotil zpracování interiéru? Jsem dost detailista a háklivý na jakékoliv zvuky v interiéru a od auta očekávám, že napříkad do 30.000 - 50.000 km by v interiéru nemělo nic vrzat. Jak je na tom Jaguar? Předem díky za odpověď. Lukáš PS. máš ode mě soukromou zprávu -
martin_MPS 21.04.16 23:11
« Skvělá volba
Opravdu super recenze, gratuluju ! Četl jsem to s hodně zvláštním pocitem, protože moc nescházelo a recenzovali jsme oba naprosto to stejné auto ! A to doslova, protože přesně tuhle specifikaci (silnější šestiválec s automatem) dokonce ve stejné barvě i se stejnými koly jsem si nechával na podzim nacenit. Asi máme podobný vkus :-) . Auto jsem zkoušel, prodejce byl velmi vstřícný a zapůjčil mi ho na celé dopoledne. Nakonec to nedopadlo, malinko vázla komunikace ohledně konečné ceny a výbavy. Hlavním důvodem ale bylo to, že jsem vždycky chtěl atmosferický osmiválec a navíc mám rád japonská auta. Takže až něco najedu (zatím jen 2000km), bude tu místo recenze na F-Type recenze na RC-F.
Za mě pro tebe :yes: :yes: :yes: -
iudex 12.04.16 17:13
« Kočka
Krásna kára, mal som tú česť dvakrát sa s eFkom zviesť (vďaka webpajovi) a dodnes mám z toho zážitok. Pravda, časť zážitku robil aj ultrapotentný a hlučný V8, ale V6 v silnejšom prevedení je racionálnejšia voľba, ktorá stále znie výborne.
Keby som v situácii, že kupujem výkonné kupé (čo nie som), silne by som uvažoval medzi F-type a 911kou: pre Porsche hovorí legendárne meno, dlhoročné cizelovanie detailov, precíznejšie jazdné vlastnosti, naopak pre Jag jeho neopozeranosť, väčšia emocionalita a zábavnosť (a zrejme aj nižšia cena). Ešteže sa s takouto dilemou nemusím trápiť. >:D