Diskuse

Alfa Romeo GTV (1999)

22.10.2011

Jestli platí, že ze všech aut na světě mají největší švih ta italská a že mezi nimi jsou v popředí kupátka od Alfy, pak lze tohle auto prohlásit za…

 

Alfa Romeo GTV (pivrnec)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Sonny-Crockett

    Sonny Crockett 22.10.2011  20:28

    Hele ho

    Hele ho, Pivrnce, jak si umí vybrat!! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pivrnec

      pivrnec 22.10.2011  20:50

      « Re: Hele ho

      V\bírám jen auta s potenciálem do budoucna:-).
  • 00 Reagovat !

    foto blowik

    blowik 23.10.2011  02:10

    hm

    "Je to řekl bych jedno z posledních aut,kde tvar nenarušují požadavky na bezpečnost chodců a jiné havěti... " ... no tyvole
    EDIT: no alespoň, že si tam dodělal ty smajlíky
  • 00 Reagovat !

    foto vijo

    vijo 25.10.2011  15:07

    Zdravím!

    Samozrejme chválim výber, je to veľmi dobré auto pre radosť. :yes: Za auto máš plný, ale článok a obrázky trocha zaostávajú... Doplň nejaké fotky, nech vidíme lepšie pekný interiér a detaily auta - GTV je vďačný objekt na fotenie! Brembo brzdy z 3.0 budú určite dobrý upgrade ako funkčný, tak aj vzhľadový. S tým postrehom o designe, chodcoch, a podobne s tebou úplne súhlasím (veď koľko Álf GTV už zrazilo chodcov? Možno jedna-dve. :-) Pri autách tohto charakteru by myslím výrobcovia nemali na tento aspekt klásť až taký dôraz...)
    Pozri sa aj na moju Alficu... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pivrnec

      pivrnec 25.10.2011  20:59

      « Re: Zdravím!

      Ahoj,tvoje milenka je luxusní!!! Líbí se mi to křídlo co bylo na 3.0v6... Uvidíme...:-). Ale pořád se nemohu zbavit toho dojmu že 156 se řídí mnohem lehčeji a její reakce jsou mnohem brisknější.... Nemluvě o mé milované 75ce.... Váha na předních kolech je opravdu znát,ale je pravda že i tak je to rychlé auto... Jak se díváč na jízdní vlastnosti GTV v porovnání se 156kou??? Taky si měl možnost srovnání koukám:-).
      • 00 Reagovat !

        foto vijo

        vijo 25.10.2011  21:24

        « Re: Re: Zdravím!

        Fotky, čo si teraz pridal sú špica, hlave to double so 75! >:D
        Porovnanie so 156kou, asi takto: 156 bola sedan, ktorý mal veľmi športové jazdné vlastnosti, na hrane pretáčavé, ale vďaka inému rozloženiu hmotnosti, inému rázvoru bolo celkové chovanie istejšie. Nehovoriac o tom, že to bol o čosi ľahší 4-valec. GTV je naproti tomu auto, ktoré treba aj pri troche športovej jazdy naozaj šoférovať... čo to som už s ním prešiel, ale stále si nie som dostatočne istý, kedy presne prejde s nedotáčavosti do pretáčavosti. Inak pretáčavosť na GTV ide veľmi dobre vyvolať jedoduchým ubratím plynu keď už sa auto nachádza v zákrute... ale to asi vieš. :-) V priamke je ale GTV rýchlejšie (aj keď odmyslíme výhodu motora) a je s ním viac srandy. Neviem do akej miery spôsobuje tento rozdiel vyspelejšia predná náprava v 156 a do akej celková koncepcia auta, pretože zadné sú +- zhodné.
        75 musí byť nebíčko šoférovať... motor vpredu, prevodovka a pohon vzadu, podstatne ľahšie auto. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto pivrnec

          pivrnec 25.10.2011  22:26

          « Re: Re: Re: Zdravím!

          S GTV sem toho zatím moc nenajezdil,tam šla přetáčívost jednoše vyvolat prudkým ubráním plynu,nebo tuknutim do brzdy.. Tam to je super,ale nejak si nemohu zvyknout na váhu GTV... Ale máš rozhodně pravdu že je třeba se více soustředit na jízdu a véce,,řídito mám ´´... O což v podstatě jde... Ale rychlost v zatáčkách je podle mne možná stejná::-). Uvidíme jestli pomůže výměna ramen atd... 75je uplně jiná liga:-). Je to jako po kolejích... Všeprostupující zvuk,je to prostě paráda... Vyzkoušel sem u 75tek snad všechny běžné motorizace,a co se týče mně,tak vyhrává TS motor,a jsem rád že ho mam doma... Nedávne jsme s kamarádem kupovali 75 3.0 Amerika,a měl sem tu možnost mu ji cca400km odvézt domů... Hezké svezení,pěkný zvuk i dynamika... Ale co se týče TSka,tak rozdíl je jen minimální,a naléhavost motoru v 7100ot. min. je neuvěřitelná:-).
  • 00 Reagovat !

    foto Ladi

    Ladi 26.10.2011  21:34

    GTV

    Ty už taky nevíš, co si od teho hada koupit >:D . Co dodat, je to krasavec. Doufám, že mě na nějakém srazu povozíš :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pivrnec

      pivrnec 26.10.2011  22:21

      « GTV

      Utekla mi 164 QV,jako objekt restaurovani... No a pak sem si vzpomněl že chci něco s turbem.. Delta HF v rozumnem stavu uz neexistuje,integrale je trochu mimo rozpočet... A tohle byla fakt dobrá nabídka...:-).
  • 00 Reagovat !

    foto chegue

    chegue 04.11.2011  08:46

    V6 Busso

    Ahoj, Jak je to s rodinou motoru V6 Busso? Busso konstrukce jsou tedy vsechny Alfa V6 od 70.let az po asi posledni generaci V6 ve 156, 147, GT , 166? Tzn. 2.0T 2.5 3.0 3.2? Predpokladam ze vsechny vychazeji ze stejneho zakladu. Trochu ale vycniva prave jen "oturbeny" 2.0 TB.. Dalo by se nekde docist jake jsou mezi jednotlivymi motory rozdily v jednotlivych autech?:) Treba ve 154 ma V6TB jeste o neco vetsi vykon nez prave ve tvem GTV. Asi kvuli emisnim normam...
    • 00 Reagovat !

      foto pivrnec

      pivrnec 04.11.2011  21:25

      « Re: V6 Busso

      Ahoj,
      všechny bussa vycházejí ze motoru který p. Busso zkonstruoval pro Alfu 6,v té době to mělo 6karburátorů atd... Z tohoto základu se vyvinul motor V6 2.5 který se montoval do GTVčka,takové to starší s kterým jezdil Bond:-). Jen pro zajímavost,tento motor je pro mě jeden z nejlepe znějicích,měl sem tu možnost se s ním pár km svézt a bylo to úžasné... Obsah se časem zvedl na 3.0,montoval se třeba do Alfy 75.... Perfektní auto,výkon tak akorát,ale dlouhé převody... I když se to ktomu hodí... Na dálnici to točí ve 140cca 3000tis.ot-nedávno jsem s ní jel z Karviné,a docela sem si ji užil:-). To byla vlastně poslední evoluce podélně montované verze,po přepracování,tak aby je bylo možné montovat příčně do vozů jako 164,155 a později GTV... Zde se objevila 3.0 24V verze která dosahovala u 164 QV,Q4 až 232koní... Můj 2.0TB byl vyvinut pro italský trh,kde se za vyšší obsahy než 2.0 platily šílené daně... I dnes se jedná o zajímavou alternativu k 3.0 24V,ale musí se vybrat zachovalý kousek,o který se majitelé staraly... Kombinace turba(dochlazování po jízdě) a manuálně seřizovaných ventilů si žádá své každých 20tis.km... U tohoto motoru se mi líbí jak jeho tah v nízkých otáčkách,i přes svůj malý objem,ale nejlepší přijde po 3tis.otáčkách,kdy se brutálně nadechne turbo a auto začne velmi příjemně zatahovat... S nadsázkou si výkonů,ale abvždy vzpomenu na video kde May testoval F40 a když na to šlápnul,tak ho to pěkně koplo:-). Možná vzniklo i více verzí a výkonů ale ta moje je ještě euro 2-poslední norma kde motory mohly dýchat.... Je to cítit i při porávnání TS motorů EU2 a 3...Poslední evoluce tohoto motoru je známa jako 2.5 V6 190koní,3.0 24V 220koní a 3.2 V6 jako 240koňí nebo GTA 3.2 250... Bohužel musel zemřít kvůli emisním normám,asi nebylo v silách italů ho přepracovat do podoby aby nezabily jeho charakter... Děkujeme EU......
      • 00 Reagovat !

        foto chegue

        chegue 09.11.2011  14:54

        « Re: Re: V6 Busso

        njn tech normach si muzeme myslet co chceme.. ale bohuzel uz to lepsi nebude. Ono nutit automobilky potazmo tahat penize z kapes obyc. lidi je jednodusi nez si doslapnout na tech par firem ktere provozujici nekolik desitek nejvetsich prepravnich lodi sveta.viz
        [odkaz] ale to sem odbocil...

        Dik za osvetu.
        • 00 Reagovat !

          foto pivrnec

          pivrnec 09.11.2011  15:45

          « Re: Re: Re: V6 Busso

          Dokavaď nepřestanou prďet krávy,tak se to nezlepší:-). Podle mně jsou ata jen kapka v moři... Možná i s těma továrnama a letadlama to nebude tak horký....
  • 00 Reagovat !

    foto pivrnec

    pivrnec 15.11.2011  17:18

    79500km přeskočené rozvody...

    11.11.2011 objednané rozvody,aby se pro jistotu vyměnili...
    12.11.2011 stojím u krajnice s otevřenou kapotou mezi Mělníkem a Dubou... Ortel je nemilosrdný... Řemen to nevydržel,asi přeskočil u vaček,ty se zastavily a na klice se vymámaly zuby... Takže proběhne generálka...
    • 00 Reagovat !

      foto pivrnec

      pivrnec 18.11.2011  21:31

      « Re: 79500km přeskočené rozvody...

      Motor rozebranej,ventily na kaši... Nevadí,hlavně když to není nic horšího.. Stejně za to mužu jen a jen já....
      • 00 Reagovat !

        foto pivrnec

        pivrnec 27.01.2012  08:21

        « Re: Re: 79500km přeskočené rozvody...

        Tak auto už je v kupě.. Jen se objevili jakési problémy s vačkama,takže sháním:-). Jak sem za ty roky neměl s Alfama žádné problémy,tak tady si to užívám... Ale co,dělám si ji pro sebe...
        • 00 Reagovat !

          foto pivrnec

          pivrnec 18.02.2012  11:52

          « Re: Re: Re: 79500km přeskočené rozvody...

          Tak po skoro 3měsících a min.60tiskč sem u konce... Vačky mám,příští úterý se tam napáchají a snad už to bude OK:-) Držte mi palce:-).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte doma nábytek zajištěný?

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte…

Švédský nábytkářský řetězec IKEA stahuje ve Spojených státech a Kanadě z trhu 29 milionů prádelníků a komod,…

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý sesadit ministra vnitra

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý…

Ozbrojenci v úterý obklíčili centrum Luhanska, jednoho z center proruských separatistů v Donbasu na východě…

 

iSport.cz

Kodeš: Novotná mi řekla, ať nebrečím, že Wimbledon stejně vyhraje

Kodeš: Novotná mi řekla, ať nebrečím, že Wimbledon…

Zpráva o úmrtí Jany Novotné (†49) ho velmi zasáhla. Jan Kodeš na českou tenisovou legendu vzpomíná jako na…

Řepka znovu o kase ze Sparty: Peníze šly na motivaci pro jiný tým

Řepka znovu o kase ze Sparty: Peníze šly na motivaci…

O této kauze se už mluví pět let. Nyní Tomáš Řepka přináší údajně konečnou verzi příběhu o tom, kam zmizely…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…