Diskuse

Honda Civic (2007)

16.2.2007

Technologicky propracovaný a elegantní vzhled tvořený dynamickou linií střechy, hladkým, nápadně skloněným čelním sklem a krátkými převisy, které…

 

Honda Civic (pepavasa)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto roubrt37

    roubrt37 17.02.2007  11:27

    Hybrid

    Přestože se mi toto auto příliš nelíbí, oceňuji majitelovo odvahu a průkopnictví koupit si vůz přátelštější k životnímu prostředí. Tudy asi bude směřovat vývoj aut. 9 bodů pro Ekologii. Ale mnoho zábavy za volantem si asi neužije. Není myšleno poslouchání výborného rádia.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 17.02.2007  12:17

      « Re: Hybrid

      Díky za hodnodcení a názor. Záleží na tom co si kdo představuje pod pojmem zábava. Zábavu na kostitřasech mám už za sebou. Hledám pohodlí a nezříkám se svižnosti a to to auto umí. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Pjenkava

    Pjenkava 17.02.2007  12:21

    Poklona

    Líbí se mi, že takový dědek jako vy si ke stáru koupí japonského hybridního elegantního sedana, který je šetrný k přírodě i k majiteli. Líbí se mi tento přístup ke světu. Zvláště u starších lidí, kteří dovedou zacházet s internetem. Máte moje sympatie.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 17.02.2007  12:39

      « Re: Poklona

      Díky za originální poklonu. Já jsem dědek programátor databázových aplikací a webových prezentací pracující v mladém kolektivu. Tam se nestárne !! >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "naftero" [190.16.73.XXX] 17.02.2007  14:20

        « Re: Re: Poklona

        :yes: >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Dute" [217.119.114.XXX] 02.03.2007  18:07

        « Re: Re: Poklona

        tak davam 10 b. Za auto, za jeho prezentaciu a aj za skvelu reakciu na "dedka". Vela stastnych km. :)
      • 00 Reagovat !

        foto jloren

        jloren 06.07.2008  12:31

        « Re: Re: Poklona

        Aby tě ten mladý kolektiv neuhonil... Starší kolektiv je taky dobrá věc. To já jsem s 53 lety v našem kolektivu průměrný: 3 kolegové jsou (o málo) starší a další 3 (o málo) mladší. Jenže my vyvíjíme na mainframech, tam patřím celkově k těm mladším. ...
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 09.07.2008  10:24

          « Re: Re: Re: Poklona

          Neboj, taky to nemají na pořád!! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Romus" [193.165.147.XXX] 17.02.2007  20:15

    Taky poklona...

    Myslím že tohle auto hodně řekne o osobnosti majitele ;-) To auto má styl, a hlavně mě poměrně překvapila i cena!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Kleofáš" [89.102.37.XXX] 18.02.2007  10:39

    reload?

    Koukám, že někam zmizel můj příspěvek, který jsem ti sem psal asi před čtyřmi dny. Vysvětluju si to tím, žes auto smazal a znovu uploadoval. taky řešení, jak se bránit nenávistným "jedničkám" od lidí, co tu válčili o první místo v hodnocení. Jen jsem myslel, že jde takový boj mimo tebe :-) No nic, jen pro připomenutí - vážím si tě, že sis takové auto koupil, přestože jsi mohl mít obdobně výkonný konvenční model o pár set tisíc levněji nebo nadupaného civica za tu stejnou cenu. A ještě se zeptám - je potřeba tomu autu přizpůsobovat jízdní styl? A ještě bych se zeptal na hmotnost...Díky
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 18.02.2007  12:38

      « Re: reload?

      Opravdu jde o reload, byla to emotivní záležitost. Mrzelo mne, ... ále vždyť je to jasné. Po vychladnutí jsem ho vrátil zpátky. To s výkonnějším modelem jsi přesně trefil. Zamiloval jsem se do Civica 8G5D, líbí se i mojí ženě, ale předváděcí jízdu jsme absolvovali ve verzi Sport (17" kola) a to mi neprošlo. Shododou okolností vyšel nový Sedan 4D, šli jsme na předváděčku, ale jako demo měli jen právě přivezeného Hybrida, takž jsme ho hned za tepla zprubli. Zkrátka pragmatická rodinná rada navrhla Hybrida v tomto barevném ladění. Po půlročním zkoumání, hlavně na americkém Internetu, jsme ho v září 06 objednali v Roudnici nad Labem a 5.února 2007 jse si ho přivezli. Jízdní styl je určitě jiný, protože jde o automatickou CVT převodovku. Můžu říct, že jde o zábavu, protože všechno je jinak. Ty různé bláboly v testech o vrtulníku nebo trolejbusu pramení z nepochopení a neumění jezdit s CVT. Ale není to žádný lenoch, akceleruje až příliš ochotně. Jizdní režimy IMA člověk nevnímá, pokud se nedívá na displej. Hmotnost (baterie) vzrostla vůči sedanu 4D s automatem (který jsem původně vybral) o 15 kg a 4D manualem o 45 kg. Maximálka klesla z 200 na 185 km/h.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Betelgeuze" [147.32.122.XXX] 18.02.2007  15:19

    Bursíci

    Nejsem tady u Bursíků? Když si člověk přičte ekozátěž kterou přináší výroba akumulátoru a předpokládanej náběh kilometrů, neni tohle auto o nic ekologičtější než "normální" maloobjemovej benzínovej auťák. Jedinou výhodu kterou si dokážu logicky zdůvodnit je nárůst toč. momentu, tim to ale končí. Majitel zajisté věděl proč nepřidal fotohgrafii zavzadlového prostoru a spotřebu ohodnotil vágně jako "malou" >:D ;-) Ale cenim dvoumetrovýho figuranta, sám mam taky přes dva a tyhle fotky bych ocenil u každýho testu :-) Jinak, přeju šťastný kilometry, kapitáne Pickarde :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 18.02.2007  16:06

      « Re: Bursíci

      Jsem plešatej, ale nejsem zelenej. Netuším nic o výrobě metall-hydridových baterií, jediné co vím, že baterie IMA pracuje s napětím 158 V a je plně recyklovatelná. Záruka na celý systém IMA je 8 let nebo 160 000 ujetých kilometrů. Jinak velikost zavazadlového je uvedena v popisu a je 385 litrů. Pro lepší představu ji tedy vyfotografuji. Jen pro názornost, vejdou se do něj 4 pneumatiky R15/195 a ještě místo zbyde. Větší kufr nepotřebujeme. Nemůžu jinak hodnotit spotřebu u nového auta, než, že dám na výrobce a renomované testery, to je snad pochopitelné. Přičemž malou spotřebu nedělá jen rekuperace energií záporných zrychlení, ale i spalovací motor sám, jehož ventily pracují ve třech režimech a každý válec je vybaven dvěma svíčkami, které pracují v sekvenci. Jinak díky za přání. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Betelgeuze" [147.32.122.XXX] 18.02.2007  20:57

        « Re: Re: Bursíci

        Tleskám Vašemu smyslu pro detail! Záběry jsou přesně střižený(ty staré i ty nové), nezapomněl jste na referenční předmět (dlouhán, petka), a že nejste fantomas už vim taky :-) Prostě stará škola (v dobrym) :yes: Muj první příspěvek možná vyzněl až příliš ofenzivně, určitě sem to tak zle nemyslel, prostě si myslím že u koupě hybridu (skloňuji neživotně, snad vás neurazim :) )jde spíš o ten pocit než o eko (tím ale nepopírám jeho určitý smysl!). Takže přijměte omluvu od "mladýho cucáka" ( ;-) ) ,ať vám auto dělá radost a vždy v pořádku doveze do cílové stanice ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 19.02.2007  09:30

          « Re: Re: Re: Bursíci

          Hehe, na přímou řeč, přišla přímá odpověď. Potěšil jste mne. Děkuju za přání i upřímnost.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.03.2007  22:32

            « Re: Re: Re: Re: Bursíci

            V Hondě oprášili Twin Spark ? :-) Zatím jsem to auto jen viděl v salonu v Brně, na koukání nebyl čas. Nicméně hybridům fandím. Jednou možná tenhle systém taky obuju, protože naftě se hodlám vždy vyhýbat :-! Dávám za 10, odkaz VTEC motorů je nesmrtelný. Zatím mi sedí úplně něco extra neekologického ala průtokáč benzinu. Cuore Sportivo :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto pepavasa

              pepavasa 17.03.2007  20:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bursíci

              Díky. Jsou věci, které se pořizují srdcem a jsou věci, které se pořizují rozumem. Obojí jsou k životu zapotřebí. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "0ndra" [212.158.157.XXX] 18.02.2007  18:00

    spotřeba

    kolik máte reálnou spotřebu?
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 18.02.2007  19:38

      « spotřeba

      Auto mám od 5.2.07 ještě nemůžu mluvit o reálné spotřebě, není co měřit. O reálné spotřebě můžu uvažovat až tak po 1 tisíci kilometrů. U tohoto typu auta, nehovořte o spotřebě auta, protože je silně ovlivněna řidičem. Testeři dokázali i za těch pár kilometrů co s autem najedou, a to se sním jistě nemazlí, dosahnout spotřeby 4,9 l/100 km.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "0ndra" [212.158.157.XXX] 20.02.2007  21:21

        « Re: spotřeba

        aha to jsem nevěděl, že ho máte tak krátce. souhlasím s tím, že záleží na řidiči, ale u auta jako je tohle se dá určitý jízdní styl očekávat a hlavně něco jiného je jízda při testování a něco jiného jízda běžná, nejlépe pak dlouhodobý průměr - dejte vědět, až toho najedete víc...
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 21.02.2007  09:23

          « Re: Re: spotřeba

          Závislé údaje budu průběžně aktualizovat a asi začnu ještě blogovat. Dobrý nápad !! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.2007  21:20

    Fandim

    Jsem velkym priznivcem vozu Alfa Romeo, ale tomuhle fakt fandim, prestoze je to srdcove presny opak, nez alfacke kousky...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [84.242.87.XXX] 18.02.2007  21:49

      « Re: Fandim

      Taky jsem obdivovatel uměleckých děl AR, málem jsem jedno koupil. Ale jako auta mám radši Hondy. Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [217.112.165.XXX] 19.02.2007  09:39

    Správný směr

    …fandím :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.2007  17:34

    dost dobý

    Svezl jsem se v Toyotě Prius, dovedu si tedy představit velmi podobné pocity z Vaší Hondy. Je to super auto, se super motorem a proti Priusu super ceně. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 19.02.2007  18:02

      « Re: dost dobý

      Jo jo, sestra Toyota je dražší, ale sofistikovanější a patří do vyššího segmentu. Díky za hodnocení.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.02.2007  20:27

        « Re: Re: dost dobý

        Četl jsem (AutoTip leden/07), že do ČR byli dovezeny pouze tři kousky. Nějak se mi to sice nezdá, ale pokud je to pravda, tak jste měl docela kliku.
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 21.02.2007  09:17

          « Re: Re: Re: dost dobý

          Díky za zprávu, asi to bude pravda, protože Honda nestíhá a čekací doby jsou circum 4 měsíce, což se dnes zdá jako nesmysl, když můžete mít nové auto hned takřka bez peněz. Dále Honda nedělá žádnou reklamu, takže o tom málokdo ví a to hlavní, největším odběratelm jsou USA. Pro enormní zájem o vůz i v Evropě, Honda od dubna navšuje dovozní kvóty pro Evropu. Můj vůz byl určen pro Skandinávský trh, takže jsem vydělal denní svícení, automticky vypinatelný airbag spolujezdce a ostřikovače světlometů. Vše v základu.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.02.2007  10:58

            « Re: Re: Re: Re: dost dobý

            :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto jloren

        jloren 06.07.2008  12:35

        « Re: Re: dost dobý

        ... ale teď jsme se dožili, že Prius je "v akci" za 649000 Kč, jako byla 2007 ta Honda. To už se asi cenově blíží nové Octavii se srovnatelnými vlastnostmi - s automatikou, tempomatem, koženým volantem atd. a podobnou akcelerací .
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 09.07.2008  10:05

          « Re: Re: Re: dost dobý

          A Honda okamžitě slevnila na 539.000 Kč tedy o 110.000 Kč. :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.2007  18:54

    Kvituji volbu....

    Zdravim.je dobre,ze si dokazete vybrat presne to co chcete a nebojite se novych tehnologii ani benzinovych dogamtiku.Mel bych jen dotaz-CVT prevodovka je to same co variatorova ve skutrech?myslim co se principu tyce....jo,a dik...
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 19.02.2007  20:34

      « Re: Kvituji volbu....

      Nevím přesně co je ve skútrech, ale myslím že CVT v Hondě Civic je velmi podobná Durashiftu CVT ve Fordu C-Max. Jejich pradědeček je variátor DAF Variomatic. Dnes se již nepoužívá řemenů, ale kovových pásů a ke změně vzdálenosti řemenic slouží hydraulický systém. Pěkný čtení najdete i zde [odkaz] . Díky za zájem.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 20.02.2007  10:53

    bumerang

    Škoda že co ty ušetříš, můj tank sežere. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 20.02.2007  11:45

      « Re: bumerang

      Můžem si to občas prohodit !! >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Betelgeuze" [147.32.122.XXX] 20.02.2007  15:46

      « Re: bumerang

      >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [194.212.37.XXX] 23.02.2007  17:23

    Rozdíl mezi co chci X co opravdu potřebuji (?)

    Zdravím, pane! Před časem jsme řešili výměnu auta, a přestože to měl být kombík (jak jinak), rozhodnutí jsme nakonec přehodnotili a máme něco menšího. Vždyť jezdíme většinou stejně jen dva, a kola (bicykly) se tam vejdou, dokonce na výšku. Stejně ale oceňuju vaši rodinnou odvahu! A rád budu sledovat další info. Prima foto!
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 23.02.2007  17:25

    Rozdíl mezi co chci X co opravdu potřebuji (?) 2

    ... jsem odešel od PC a byl automaticky odhlášen, pardón.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 23.02.2007  19:00

      « Re: Rozdíl mezi co chci X co opravdu potřebuji (?) 2

      Díky za hodnocení. Taky mám v rodině pilota.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.2007  20:12

    Fajn

    Hezké auto a kvalitní prezentace :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.2007  09:02

    Pěkné!

    Tohle autíčko se vážně povedlo, světla mi trošku připomínají Acuru a má to celkově skvělý střih karoserie. Prezentace a fotky jsou super. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 25.02.2007  15:28

      « Re: Pěkné!

      Díky za hodnocení. Podobná světla jsem viděl i na spyfoto škodováckého Superbu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "obyvatel" [88.100.160.XXX] 01.03.2007  09:34

    Poslancům

    Zařaďte hybridy do 5% DPH, jak to je v zemích na západ od bolševického Česka !
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 01.03.2007  11:10

      « Re: Poslancům

      Bylo by to milé, ale jsem skeptický. Neprošla ani dálniční známka. :-( Díky za názor.
  • 00 Reagovat !

    foto Skyline

    Skyline 01.03.2007  13:19

    Dvoubarevny interier

    Tahle barevna kombinace je presne to, co beznemu sedanu chybi (krome 20-30 koni). Mozna stesti, ze ji 1.8 nema, docela bych uvazoval. Mam zkusenost jen s Priusem, je to takova zvlastni jizda, kdyz i pri 20 km/h je nejvetsi kraval zvuk od kol. Skoro bych se zeptal, kolik lidi uz jste s tim na parkovisti u hypermarketu srazil :-) Prius nebyl pri jizde pouze na elektriku vubec slyset, takze lidi vubec neuhybali, az jsem se bal :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 01.03.2007  14:30

      « Re: Dvoubarevny interier

      Hehe to je pravda. Oproti Priusu si u Civiku nelze určit, kdy pojede na elektromotor, to vše je ve správě IMA jednotky, ale plazivý rychlosti se dějí elekromotorem. Je fakt, že je to nebezpečně tichý, protože i např. start motoru se děje přes elektromotor. Já měl zpočátku dva problémy. První, odnaučit se používat levou nohu, kolikrát jsem auto zastavil na fleku, naštěstí bez následků. Druhý, manévry ve stísněných podmínkách (hypermarkety), to auto má ohromnou chuť se rozjet, takže buď jízda na plazivou rychlost anebo velmi jemně s pedálem plynu, nejlepší je to jezdit jen v ponožkách. >:D Ale jinak je to zážitek, už nic jinýho nechci. Ta barevná kombinace, to je jeden z mnoha důvodů proč mám Hybrida, prsty v tom má moje žena. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto jloren

        jloren 06.07.2008  12:40

        « Re: Re: Dvoubarevny interier

        Taky jezdím s pravou nohou bez boty. Jinak mám tendenci víc přidávat plyn, než je třeba (zvyk z klasického auta: vytočit-přeřadit). Oni vědí, proč u hybridů s CVT dávají do základní výbavy tempomat. Pro začátečníka je to bez tempomatu těžké, nechtěně nezrychlovat.
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 09.07.2008  10:09

          « Re: Re: Re: Dvoubarevny interier

          Jo to je pravda, pevná vazba mezi otáčkami motoru a zrychlováním je tady na závadu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.2007  20:42

    Jízdní vlastnosti

    Docela by mě zajímaly jízdní vlastnosti kombinovaného motoru. Součet krouťáku benzínu a elektro je tuším někde kolem 230 Nm a to už je zajímavé. Žádný dealer ho bohužel nemá jako předváděcí, ale musí to být úplně jiný zážitek než s klasickým motorem.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 02.03.2007  22:05

      « Re: Jízdní vlastnosti

      Max. krouťák to má 226 Nm a zážitek to je, to je fakt. Např. na tempomatu mám nasetovanou rychlost 90, projedu obcí padesátkou a na konci obce dám tempomatu reset, auťák začne naprosto plynule, bez žádného řazení, velmi svižně zrychlovat až na 90 a po celou tu dobu mě jemně tlačí do sedačky, je to jako start v letadle. Paráda. Opačně je to ve městě, tam pořád někoho dojíždím, takže opatrně brzdit, auto ze začátku brzdí elmotorem a kotouče příjdou do práce později, ale ten nástup je dosti progresívní až logaritmický. Takže zábava. Díky za hodnocení.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.03.2007  23:34

        « Re: Re: Jízdní vlastnosti

        Není zač sedan je fakt super. V době, kdy jsem si autíko objednával ještě nebyl k dispozici, natož hybrid, jinak by to byl asi konkurent k 1.8. To mi tuhle někdo vysvětloval s tou převodovkou, že tam musí být CVT, kvůli elektromotoru, jinak by se při odstavení motoru např. na červenou klasický automat zadřel. Každopádně gratuluju.
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 04.03.2007  21:09

          « Re: Re: Re: Jízdní vlastnosti

          To nevím, ale vím, že by se stupňovou převodovkou nešlo jet rychlostí 100 km/h při 1800 ot/min jako s CVT převodovkou. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "jupo" [71.194.2.XXX] 21.05.2007  05:11

            « Re: Re: Re: Re: Jízdní vlastnosti

            Ale islo a v pohode. Manzelka ma accorda v automate a pri stovke je to v pohode pod 2000 ot. pri 130 toci asi 2300 ot/min.
            • 00 Reagovat !

              foto pepavasa

              pepavasa 21.05.2007  08:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jízdní vlastnosti

              Ho, hó, ale to jsme v jiné třídě, těch auťáků je potom vice. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.03.2007  14:05

    Je nějaká návratnost u hybridu?

    Po jaké době se musí měnit baterie a kolik se musí najet, aby se pořizovací cena začala vracet?
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 20.03.2007  20:41

      « Re: Je nějaká návratnost u hybridu?

        Životnost NiMH baterie systému IMA by se měla krýt se životností vozu. Je na ní záruka buď 8 let nebo proběh 160 000 km.

        Pořizovací cena Hybridu je o 20.000 Kč vyšší než stejně vybavený 4D model Honda Civic Sedan 1.8 ES(AT) nebo je stejná jako u 5D modelu Honda Civic 2.2 i-CTDi Executive. Oproti těmto modelům má nižší režii. Přesná čísla nemám, ale 20.000 zase není tak nepřekonatelná částka. Je tu ovšem i aspekt ekologický, a ten také není zanedbatelný. :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.2007  20:15

    10 bodíků

    Musím dát 10. Jednoznačně zatím nejlepší recenze, aspoň z mého pohledu. Doufám, že budeš průběžně přidávat další zkušenosti, tohle auto mě opravdu zajímá. Ať slouží :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.2007  00:43

    Interier

    Neskutocne krasna palubna doska. Velmi zaujimava technologia hybridu a priestor pre cestujucich vdaka karoserii typu "cab forward" Musel byt drahy... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 25.03.2007  16:44

      « Re: Interier

      Díka za milá slova. :-) Je jen 20.000 Kč dražší než stejně vybavený konvenční model s automatickou převodovkou. Nic dramatického.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.2007  00:59

    davam za 10

    Este chcem dodat ze urcite usporne k zivotnemu prostrediu, jednoznacne hospodarne vozitko. Toto aj ine hybridne auta vnimam skor ako imidzove technicke specialitky, pretoze este stale jazdi na cestach vela aut kt. su nehospodarne a to co taketo hybridy usetria ine auta niekolkonasobne spalia. Zaujimave by bolo keby sa poistovne aj stat zacali inak pozerat na taketo auta a zvyhodnili ich danovovym odpoctom a poistovne znizili poistku. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 25.03.2007  16:48

      « Re: davam za 10

      Bylo by to milé, ale nedovedu si představit, že u nás, v dohledné době, reálné. :-( Zatím tomu nic nenasvědčuje. Díky za hodnocení :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.2007  12:07

    pochvala

    som absolutny fanda hybridov a moje dalsie auto by mal byt hybridny lex. preto som rad ze niekto ma hybrida a ako bonus kvalitnu recenziu, .. budem priebezne sledovat vase postrehy a skusenosti. zelam vela spokojnych km:)))
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 25.03.2007  17:07

      « Re: pochvala

      Děkuji za přání a hodnocení. :-) Jízda s hybridním pohonem je suktečně zábavná. Třeba plynulé zrychlování při výjezdu z obce, kdy po resetu tempomatu, máte stejný pocit jako při startu letadla, jemné vmáčknutí do sedadla po celou dobu zrychlování. To mluvím o pocitech ve voze s 85 kW výkonu, co teprve Lexus, tam to bude paráda. Držím vám palce. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.2007  12:29

    klub civic

    ...najprv k autu - pripajam sa k vacsinovemu nazoru - 10 bodov za odvahu kupit si auto za danu cenu s danym motorom + ohladuplnost k zivotnemu prostrediu...tiez snivam o niecom podobnom, ja som majitelom Civic 7G, velka spokojnost, toto ale posunulo hranice omnoho dalej... ...vdaka aj za odkaz na web klubu civicu, osobne ma mrzi, ze nedali sancu aj majitelom starsich civicov, rad by som prisiel niekedy na zraz a podiskutoval o autach...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [212.158.128.XXX] 27.03.2007  13:21

      « Re: klub civic

      Šance určitě je :-). Zkus www.honda-club.cz nebo www.hondaclub.cz ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 27.03.2007  14:24

      « Re: klub civic

      Děkuji za pěkná slova a hondocení. Hlavní weby komunity majitelů a obdivovatelů značky Honda uvádí přede mnou anonym. já je jen zopakuji www.honda-club.cz a www.hondaclub.cz. Přeju hodně radosti s civikem :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.2007  17:45

    10

    Super recenzia, pomerne pekne auto, niet co dodat. Malokedy dam 10, ale teraz urcite. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 27.03.2007  20:22

      « Re: 10

      Díky za hodnocení. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 30.03.2007  15:47

        « Re: Re: 10

        Dávám 10bodů!!!Opravdu krásná recenze a ještě krásnější auto.Kéž by se takových aut v čr prodávalo víc...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.2007  08:24

    bledy interier

    ...ahoj, chcem sa este spytat na bledy interier, ci zatial nelutujes kompromis "krasny interier/viac cistenia", resp. ci odporucas dat si zvolenu kombinaciu, velakrat som o tom uvazoval dat do auta takto peknu bledu farbu, ale bal som sa jej haklivosti... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 13.04.2007  14:40

      « Re: bledy interier

      Vzhledem k tomu, že už nemáme malé děti a ani psa, tak šance, že někdo sedačky upatlá je malá. Zatím jsme ještě nic neušpinili, takže s čištěním nemám zkušenosti. Ale jinak máš pravdu, ta barva tě sama vybízí k opatrnosti. Ale je to velmi příjemný interiér s nádechem luxusu. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.04.2007  15:12

        « Re: Re: bledy interier

        ..ano, presne ako vravis - nadych luxusu a robi aj auto priestrannejsim...drzim palce nech ostane co najdlhsie taky krasny ako teraz ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 13.04.2007  18:27

          « Re: Re: Re: bledy interier

          Díky za přání a hodnocení.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "tommykk" [83.208.115.XXX] 15.04.2007  12:24

    Super

    K autu se vyjadrovat nebudu, je proste super! Ale ta tvoje prezentace, sakra ty sis vyhral! To se opravdu ceni!! :yes: :yes: 10b Pak dej vedet, jak si na tom se spotrebou, staci treba do clubu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.2007  12:27

    body

    Tak body ti nedam, pac nemam vlastni prezentaci...sorry. Ale o body snad nejde ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 15.04.2007  20:31

      « Re: body

      :-) . Na poslední nádrži mám najeto 445 km (polovina)převážně město a trasy do 70 km s průměrnou spotřebou 5,7 l/km dle PP. Učím se to.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.04.2007  11:55

        « Re: Re: body

        Tak to ti zavidim, me ted ukazuje 8.3 l/100 km. Cesta po dalnici to zvedne dost ;-\ ps: 1,8 i-Vtec
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 15.04.2007  20:33

      « Re: body

      Jsem trubka. > O P R A V A : Na poslední nádrži mám najeto 445 km (polovina dle PP)převážně město a trasy do 70 km s průměrnou spotřebou 5,7 l/100 km dle PP. Učím se to.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.2007  20:55

    Masakr.

    Masakr. :-) 10b co se týče auta i recenze. Mám jen jeden dotaz a to jestli jde samostatně jezdit s elektromotorem (třeba po městě). Škoda, že zatím tuto alternativu nenabízí na trhu víc automobilek...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [84.242.87.XXX] 17.04.2007  23:11

      « Re: Masakr.

      Určit si, že pojedu na elektromotor nemůžu, to si řídí IMA jednotka sama. Civic nemá spojka mezi spalovacím motorem a elektromotorem jako Prius, kde si řidič může určit na který motor pojede. U Civicu je rotor elektromotoru vlastně setrvačník spalovacího motoru, takže jsou spolu pevně spojeni. Čistě na elmotor jede Civic např. při pojezdu po parkovišti supermarketu, nebo popojíždění v koloně, prostě všude tam kde stačí výkon 15 kW a má našetřenou zásobu energie použije čistě elmotor. Přitom se samozřejmě točí i spalovací motor s uzavřenými venily a odpojenými svíčkami. Poznám to tak, že okamžitá spotřeba paliva je nulová a indikátor ukazuje odběr energie z baterie. V kabině to jinak není poznat. Vůbec je zajímavé pozorovat, jak IMA nakládá s výkonem spalovacího motoru, jak si ukládá i nepatrné přebytky do baterky a zase ji po malinkých dávkách odebírá. Markantní je to, když jede Civik na tempomat a řídící jednotka má vše ve své režii. Je to vlastně zdokonalené hospodaření s palivem, které spolu s dalšími vlastnostmi spalovacího motoru, podvozku a karoserie dělá úsporu paliva. A díky za hodnocení! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pepavasa

        pepavasa 17.04.2007  23:18

        « Re: Re: Masakr.

        Sorry, nevšiml jsem si, že nejsem přihlášen.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.2007  22:12

    dík

    dík za jeden bod pri mojom aute
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.2007  22:47

    civic

    koukám, že sem ještě nic nenapsal. tak tedy. nádhernej ekologickej sedánek. strana zelených má z tebe jistě rodost >:D jasně že sem dal za 10 :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 21.04.2007  23:52

      « Re: civic

      To nevím, já s nima nepeču. >:D Díky za hodnocení.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.2007  12:26

    jedničkář

    [odkaz] -mrkněte nahoru do hodnocení vašeho auta tímto uživatelem. zase jeden dobrotivec co rozdává jedničky. myslím že tobě dal pepovaso taky za jedna, když ti kleslo ze včera hodnocení. :-(
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 22.04.2007  20:29

      « Re: jedničkář

      Nojo, máš pravdu. Založil si falešný auto a začal rozdávat jedničky.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.04.2007  20:32

        « Re: Re: jedničkář

        IQ negativních jedinců se nevyvaruješ. Taky 1... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 23.04.2007  10:38

          « Re: Re: Re: jedničkář

          To je pravda, ať se radši vyblbne tady, než na silinici. To je naše pozitivum. :-! pohoda džez :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.04.2007  17:42

            « Re: Re: Re: Re: jedničkář

            už je to ok, mám od něj 10... :-) :-) :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.04.2007  17:53

            « Re: Re: Re: Re: jedničkář

            Tak tak. Džezík ruleš. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [87.244.198.XXX] 23.04.2007  23:03

    Neviem co je na tom ekologicke

    Podla Vas su tie baterie co pohanaju elektomotor ekologicke.Po kolkych rokoch treba menit vsetky clanky? A kolko stoji taka sranda? :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 24.04.2007  08:38

      « Re: Neviem co je na tom ekologicke

      Hlavní efekt je v dokonalosti využití paliva(jakéhokoliv). Jednak sofistikovaným motorem samotným a dále možností ukládat a znovupoužívat momentálně přebytečnou energii. Tedy následně, minimální emise na které jiná dnešní sériová auta bez hybridního pohonu nedosáhnou. Jaká je životnost energopacku nevím. Je na něj záruka osm let, nebo ujetých 160.000 km a má být plně recyklovatelný. Nejsem expert na tyto záležitosti ale vím, že pokrok jde úžasně rychle dopředu a kdyby mě e-pack opustil, hned po záruce, určitě budou recyklační technologie, mnohem dál, než se nám dneska zdá. Nevím jaká je současná cena e-packu, ani mě to nezajímá, zajímá mě jaká bude za 8 až 10 let a to dnes těžko někdo odhadne. Rozhodně si myslím, že cena paliva poroste a cena e-packu půjde dolů. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.2007  20:30

    8b

    Zajímavé auto, futuristický design však koliduje s mým vztahem ke klasickým autům a tvarům ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.04.2007  21:17

    civic

    :-) >:D :yes: Pěkný car. Vcelku hodně dobrý design a hybridní pohon taky odceňuji, takže 10bodů!!! :-) >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.2007  11:14

    hustý

    hustá kára:popis a zkušenosti 10 bodů fotky 10bodů===celkem dávám 10bodů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "pgj§iep§aei" [85.70.235.XXX] 30.04.2007  17:22

    xD video

    To video je super....CITACE: No je to hezky...to je slaby slovo hezky sorry ale tohle me vdycky dokaze strasne rozesmat >:D >:-[] . Ale jinak auto krasny a ta technicka dokonalost... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [84.242.87.XXX] 30.04.2007  18:00

      « Re: xD video

      Taky se mi to líbilo, protože to je bezprostřední reakce náhodných návštěvníků na něco co vidí poprvé. Díky! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [80.188.201.XXX] 30.04.2007  20:05

    honda

    Hondy jsou báječné auta,nemožu si je vynachválit jak designem tak motory no a o pohodlí ani nemluvím...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.2007  10:40

    hodnocení

    pěkný auto, dávám 10b :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ondra" [86.49.62.XXX] 01.05.2007  12:02

    Spotřeba na dálnici

    Zajímalo by mě, jakou spotřebu máte na dálnici při ustálené rychlosti okolo 130 km/h. Tipuju okolo 7 l. Zde se asi moc výhody hybridu neprojevují. Chtělo by to ještě turbosteamer na využití zbytkového tepla motoru:). Ale pro někoho, kdo jezdí často ve městě (nebo prostě jezdí nižšími rychlostmi s častou akcelerací/decelerací), je to dobré.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 01.05.2007  13:57

      « Re: Spotřeba na dálnici

      Zatím jezdím po D8 krátké kousky, tak do 40ti km(Exit 29) a specielně jsem spotřebu ještě neměřil. V současnosti nastavuji, při jízdě po dálnici, tempomat na 120km/h a při udržování této rychlosti ve stoupáních vypomáhá elektromotor. Avšak málokdy těch 120 udržím po celou cestu, většinou musím kvůli provozu ubrat. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.2007  19:53

    díky za jeden bod pri mojom aute

    neviem prečo?..aspoň napíš..dík
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 01.05.2007  21:17

      « Re: díky za jeden bod pri mojom aute

      Promiň PeterM, já jedničky nikomu nedávám, to spíš nehodnotím. Jedině v případě, že ji dá on mne. A od tebe mám za 1. To není žádné hodnocení, ale manipulace.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.05.2007  21:30

        « Re: Re: díky za jeden bod pri mojom aute

        to zato, že si nereagoval na prvýkrát( už som ti písal aj pred tým)...myslel som, že to ignoruješ, ja som ťa najskôr nehodnotil, potom si nereagoval tak som ťa aj ja ohodnotil za jedna, no a teraz som to upravil..tak asi tak
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 01.05.2007  22:22

          « Re: Re: Re: díky za jeden bod pri mojom aute

          O.K. ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 02.05.2007  08:04

    :)

    Při čtení a prohlížení obrázků jsem si sladce zavzpomínal na nedávné (2 roky) doby, kdy jsem na téma elektrických vozidel a hybridů zpracovával diplomku. Obdivuju tě, jako člověka, který si v dnešní době "co největších, nejdravějších a nejsportovnějších" aut, koupí Civic Hybrid. I když uznávám, jízda s ním musí být taky požitek.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 02.05.2007  08:35

      « Re: :)

      Požitkem to opravdu je. Kostitřasů a dravých aut jsem si užíval v mládí. Dodnes mě bublání volnoběhu a decelerační hukot motoru V8/90° dojímá. Ale člověčí vývoj pokračuje dál, takže u mne nastal posun k pohodlnému, tichému a svižnému autu. Hledal jsem rok a našel jsem tohle. Zatím to vypadá jako skvělá volba, zase se těším na chvíle, kdy si sednu za volant. Paráda! Díky.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 02.05.2007  13:27

        « Re: Re: :)

        Je takové autíčko schopné i trošku dynamičtější a sportovní jízdy? Nemyslím jen přímé zrychlení, to je mi vcelku jasné díky točivému momentu motoru a CVT převodovce, ale i třeba průjezdy zatáček, náklony, citlivost na nerovnosti... Hádám, že to je spíše plavný kočár.
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 02.05.2007  15:16

          « Re: Re: Re: :)

          No právě. V rámci rychlostních limitů a bezpečné jízdy si zatáčky vychutnávám, rychlé průjezdy jsou díky přesnému držení stopy lahůdkou. Propadla tomu i moje žena a krouží zatáčky s očividnou chutí a že jich mezi Liběchovem a Českou Lípou je. Co se týče náklonů, pokud jsou, tak malé, odskakování zadní nápravy jsem ještě nezažil, nebo rozvlnění vozu při razantním brždění také ne, a že už mi jednou pomáhali všichni asistenti. Hybrid je ze všech Civiců 8G nejnižší, má delší rozvor a širší oba rozchody, než nádherné UFO 5D. Pocit jistoty ve stopě je prostě ve všech režimech vysoký, stále je to Civic. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 03.05.2007  09:48

            « Re: Re: Re: Re: :)

            To je fajn :) Říkal jsem si tak, co s vlastnostma ufouna udělá batoh na zádech a v něm 50 kilo baterek. Zdá se, že mistři z Japonska to vyřešili k dokonalosti. :)
            • 00 Reagovat !

              foto pepavasa

              pepavasa 03.05.2007  20:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: :)

              Naštěstí neměli takový nápad a postavili 4D jako svébytné auto. Sedan i Hybrid jsou ušity pro americký trh, tam se hatch 5D zatím neprodává.
  • 00 Reagovat !

    foto mirastr

    mirastr 02.05.2007  08:28

    autíčko

    Velice dobrý výběr. Jediné, co se mi nelíbí, je palubvoka. Ale i tak máš 10b :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 02.05.2007  08:45

      « Re: autíčko

      Dvouúrovňová, dvouprostorová a futuristická, ale dokonale ergonomická. Je to i věcí osobního vkusu a vnímání prostoru, mně se na ni líbí netradičnost zpracování velkého prostoru a pořádného kusu hmoty pod silně skloněným sklem. Díky za hodnocení. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.2007  19:47

    auticko

    Krasne napisana recenzia ale strasne skarede auto a pocit v nom ako v elektrickesice som neskusal ale to len moj nazor... :yes: 7b
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 02.05.2007  20:08

      « Re: auticko

      :-O Toho pocitu se zřejmě nezbavíš, protože to těžko vyzkoušíš. To není Audi, BMW nebo Renault, kde něco vyzkoušet není problém, protože jsou jich plné autobazary. Ale já mám pocit, že jsi nečetl ani popis auta. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.2007  21:36

    Dobré!!!

    Pekné fotky + nápad "človek a auto" 9 bodov!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "nico89" [83.208.30.XXX] 02.05.2007  23:56

    Cena???

    Ahoj, zajímala by mě cena, za jakou jsi vůz pořídil. Předem děkuji. PS: Konečně někdo, kdo si pořídí vozidlo jen na ježdění a ne na nahánění si ega velkým, silným autem.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 03.05.2007  07:19

      « Re: Cena???

      Cena auta byla 649.000 Kč, je jen o 20.000 vyšší než stejně vybavený sedan 4D s pětistupňovou automatickou převodovkou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.05.2007  15:08

    !!!HEZKY!!!

    Velmi zajímave Autííí!!!Pěkny popis a Foto no dal to nebudu rozvádět 10b :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Martin" [194.228.161.XXX] 06.05.2007  15:54

    Bíle sedačky?

    To auto je vskutku hezké. Líbí se mi ta vaše Honda. Ale mám k tomu výhradu, že to má bíle sedačky, protože časem se to hned špiní. Neprodává Honda černé nebo tmavé sedačky?
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 06.05.2007  17:45

      « Re: Bíle sedačky?

      Nejsou bílé, ale mají barvu slonoviny(ivory), dá se říci béžové. Vyvolávají pocit prostornosti a luxusu. Barvu auta i potahů jsme si určili sami.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.05.2007  19:04

    10b

    hm...pekné autíčko + recenzia + fotky...takže 10b
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 07.05.2007  09:46

    body

    celkové hodnocení 9B!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.2007  12:05

    muxa

    Za recenzi a super fotky devítka :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  19:15

    hm..:)

    pekné auto, určite veľa vdrží..za 10b :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 21.05.2007  22:54

    Hodnocení

    Koukám že to tu máš teď hodně obsáhlý a docela dobře napsaný. Fotky taky ujdou. Dostals ocenění nejlepší recenze, takže ti měním známku na 10. Jen tak dál :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.2007  14:02

    Hodnocení

    Progresivní a hezké auto, zajímavá recenze a perfektní fotky - 10 bodů.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 28.05.2007  15:53

      « Re: Hodnocení

      Díky! Doufám, že budou na silnicích přibývat. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.2007  10:46

    Hodnocení

    Zajímavý vůz, výborná recenze, hezky jsem si početl a pokochal se obrázky, dávám 10 b. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 30.05.2007  19:30

    Mazec

    Tohle je fakt mazec auto. Vždy když stojím někde na přejezdu nebo v koloně z kopce tak vždy vypínám motor, tohle auto to dělá všude to je super. Zajímalo by mě jak by to bylo se snížením spotřeby třeba u takového turbodieselu, bylo by to zajímavý. Akorát ta elektronika by v případě poruchy byla dost drahá. jian je to super volba věřím že se vyplatí, a i tak to auto musí jezdit dynamicky dobře.
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 11.06.2007  14:07

    spotreba

    gratulujem k druhemu miestu v eko rally. ta spotreba je super. mimochodom ake su tam baterie? NiMH?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [62.209.198.XXX] 11.06.2007  15:03

      « Re: spotreba

      Díky. Ano NiMH. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pepavasa

        pepavasa 11.06.2007  15:11

        « Re: Re: spotreba

        Sakra, nefšimsemsi, že nejsem přilogovaný. Púchovčan?
        • 00 Reagovat !

          foto jmurjr-H22A7-

          jmurjr (H22A7) 11.06.2007  15:17

          « Re: Re: Re: spotreba

          ano, priamo z PU (okresneho mesta. >:D >:D )
          • 00 Reagovat !

            foto pepavasa

            pepavasa 11.06.2007  15:41

            « Re: Re: Re: Re: spotreba

            Můj figurant Luděk je taktéž z Púchova. Hrával tam volejbalovou extraligu. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto jmurjr-H22A7-

              jmurjr (H22A7) 11.06.2007  17:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: spotreba

              uff, ja mam od takychto sportov daleko, ale volejbal v meste uz nie je to co byval.
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 13.06.2007  19:39

    brno

    v brne na autosalone bol celkom pekny rez spraveny tymto autom, teda skor miesto pravych dveri a stredoveho stlpika mal plexisklo a taktiez miesto kapoty bol tento material, rozhodne zaujimave. aj ked radsej mohli ponukat testovacie jazdy aby sa to dalo vyskusat v praxi.
  • 00 Reagovat !

    foto mura11

    mura11 29.06.2007  17:29

    9b

    pěkná recenze a fotky
    zajímavé auto, ať dobře slouží
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.2007  13:53

    civick

    mas velmi pekne auto.len ma zaujma jedna vec ako snim jazdi najme s auto prevodovkou s porovnanim s manualom. Je to velky rozdiel? respektvie nezvyk?a este sa chce spytat ci zistoval ako dlho vydrzi bateria,kedy ju treba vymenit?
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 02.07.2007  15:03

      « Re: civick

      Je to velký rozdíl. Nejdřív se musíš odnaučit používat levou nohu, protože Civic má velmi jedovaté brzdy a sešlápnutí pedálu brzdy s razancí potřebnou pro rychlé vystavení spojky, to je maso. Převodovka má pro jízdu vpřed 3 jízdní režimy D,S a L. Režim D, to je jako když jezdíš s volnoběžkou, velký doběh. Při režimu S je ostřejší akcelerace a brždění motorem , asi jako ty máš při 3°, vhodné pro hustý městský provoz s častými rozjezdy. Režim L je pro kopce anebo zhoršené adhezní podmínky. Ještě jsem ho prakticky nepoužil. Při normální jízdě se otáčky pohybují v rozmezí 1000 - 2500 RPM, takže o motoru ani nevíš. Jízda je absolutně plynulá, paráda.
      Vysokonapěťová baterie by měla mít životnost jako auto. Jinak je na ní záruka 160.000 km nebo 8 let
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "svobvas" [195.113.174.XXX] 02.08.2007  12:32

    Dotaz

    Dobrá recenze. Poctls sem si. Mam dotaz: Proc jste si vybral prave Hondu? Na trhu je také Toyota Prius. Rozhodovala nizsi cena nebo kvalita?
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 02.08.2007  21:21

      « Re: Dotaz

      Rozhodovala cena a image značky. Prius je sofistikovanější, ale dražší o 120.000 Kč. Řešení hybridního pohonu Hondy se mi zdá geniálně jednoduché a funguje to perfektně. Např. moje rekordní průměrná spotřeba je 4,7 l/100km dosažená na trati Slavonice -> Kralupy nad Vltavou se čtyřmi osobami na palubě a plným kufrem. Stačí na to plynulá jízda nepřekračující rychlostní limity.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "JH" [194.108.141.XXX] 07.08.2007  14:05

    Dotaz

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2007  08:38

    6b?

    nazdar,nevim proc si mi dal 6b,aspon priste napis za co dědo ;-\ ...jo a mimochodem to Vase "auto" je hybridni hnusna kosmicka lod. 6b ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 14.08.2007  09:54

      « Re: 6b?

      Nevím co jsi měl za auto, ale hodnotil jsi prvý ty mne, šesti body, tak jsem ti je ze slušnosti vrátil. Jinak bych si tě chlapče ani nevšiml, věř mi.
  • 00 Reagovat !

    foto Midlosek

    Midlosek 13.08.2007  12:03

    Kompenzace - 6b

    Jsem podobně "postižen", co na to říct ;-\ , ale BlackCor už tady nemá ani své auto, tak je těžké k tomu cokoliv dodávat.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 14.08.2007  09:48

      « Re: Kompenzace - 6b

      Ano byla to kompenzace, protože si myslím, že šest bodů není hodnocení, ale manipulace, nebo škodolibost. Myslel si, že je neviditelný.Ó jak se mýlil. BlackCor je se mnou určitě zajedno, proto mi napsal tem milý příspěvek.
      • 00 Reagovat !

        foto Midlosek

        Midlosek 14.08.2007  21:06

        « Re: Re: Kompenzace - 6b

        Přesně totéž u mého auta. Dal šest bodů a ani čárka. Vzhledem k tomu, že měl slušnou recenzi tak dostal víc než dal, ale teď mě taky napadnul, že je to prý jsem mu dal málo.
        Alespoň na mě nebyl takhle drzej.
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 15.08.2007  09:33

          « Re: Re: Re: Kompenzace - 6b

          To dělá ta "bezpečná" anonymita internetu. Někdo to neunese a chová se tak, jak by se v reálu nikdy nechoval. S tím nic nenaděláme. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 30.08.2007  16:47

    Tady

    /okolí Woshingtonu DC/ jezdí docela dost Priusů. Ale tohle je dobrá, dobrá volba! A parádní recenze!
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 30.09.2007  21:47

    pochvala

    musím pochválit majitele za opravdu pěkné auto!!Nejenže dobře vypadá ale určitě i dobře jezdí. Kdybych měl na něho peníze taky bych si ho možná koupil....aspoň má člověk zábavu v dosažení co nejmenší spotřeby. Nemá cenu se na cestě honit. počet mrtvých je toho důkazem. Jinak opravdu nádherné fotky............. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 01.10.2007  08:42

      « Re: pochvala

      Díky za pochvalu, ano jízda s tímto autem je zábava aniž by se člověk musel zříkat svižné jízdy. Chce to jen využívat možností auta a správně vyhodnocovat dopravní situaci, a to je opravdu zábava. Je to prostě ideální hračka pro velké kluky a ,kvůli snadné ovladatelnost, ideální auto pro ženy. Prostě hybrid!! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "JHh" [89.103.148.XXX] 03.10.2007  23:54

    Nový majitel

    Již asi 14 dní mám tento opravdu nádherný automobil, za což musím poděkovat p. Vášovi. Dlouho jsem sledoval všechny i zahraniční fora, měljsem strach hlavně ze spolehlivosti, ale podle různých for, se závady vyskytují opravdu vyjímečně. Svezení tímto autem je opravdu požitek. Spotřebu hodnotit nemůžu, protože mám zatím najeto asi 500 km. Zatím jezdí hlavně má žena a ta je nadšená.

    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 04.10.2007  09:04

      « Re: Nový majitel

      To je nejlepší zpráva jakou jsem v poslední době dostal. Gratuluji k Vašemu rozhodnutí, nekoupil jste si auto, ale nadauto. Mám radost, že jsem Vám alespoň trochu pomohl v rozhodování. Myslím, že nebudete litovat. Já jsem doteď z toho auta tak nadšený(moje žena rovněž, začala po desetileté přestávce zase řídit a užívá si), že se v recenzi vyhýbám, co to jde, osobním pocitům, protože by mně tu čtenáři měli za blázna. Existuje klub Civiků 8.generace, kam patříme. Jsem členem a jsem tam zatím sám, kdyby jste se přihlásil byla by to naše platforma pro diskusi. Adresa je 8g.hondaclub.cz. Doufám, že si tady brzo budeme moci přečíst Vaší recenzi, ve které povolíte uzdu emocím, a prohlédnout Vaše fotky. Hodně hezkých zážitků s krásným nový vozem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.2007  10:28

    ta brzda

    ta brzda je fakt divna :-(
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 04.10.2007  10:58

      « Re: ta brzda

      Souhlasím, soudruzi v Japonsku asi nepředpokládali, že nějaký šílenec chce tahat za ruční brzdu při jízdě a koncipovali ji tak, že madlo je ukryto v prohlubni středového tunelu. Ale na druhou stranu musím říci, že se brzda ovládá velmi lehce, až bych se odvážil tvrdit, že je to dámská brzda. Prostě není zapotřebí žádné hrubé síly. Asi tam přidám fotku brzdy v poloze jízda. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 25.11.2007  01:38

    Pěkný

    Pěkné auto! Myslel jsem, že by to mohlo jezdit i za méně. Pokud má auto rekuperaci energie, je to super, člověk se nemusí bát zpomalovat, což v konvenčních autech je problém. Viděl jsi odkaz na Favorit Hybrid u Silvera? [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 25.11.2007  22:22

      « Re: Pěkný

      Díky za pochvalu. Jistě, že může jezdit za měné, předpoklady na to má, je to jako s jakýkmoliv jiným autem, záleží na řidiči. Civic je tzv. jemný hybrid, jen má vylepšenu účinnost motoru. Záleží na řidiči jak těchto předpokladů využije. Já jezdím normálně, spíše svižně, svádí k tomu výborná akcelerace Civicu, ale v rámci rychlostních limitů, s trvale zapnutou klimatizací a teď mám zapnuté vyhřívání sedaček. Myslím, že na takhle velké auto, je ta spotřeba dobrá, mezi benziňáky ji těžko najdeš. Jo, Silvera jsem četl, skvěle napsaná recenze, moc mě pobavil. Dal jsem mu plné body, zaslouží si to.
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 08.12.2007  13:06

        « Re: Pěkný

        Ta Honda se mi líbí po všech stránkách. Dokonce už je i častěji vidět v ulicích. Viděl jsi ty reklamní spoty zde na auto.cz proti Toyotě? :-) Ten hybrid Škoda Favorit by se asi těžko zařazoval do nějaké kategorie. Zřejmě do první generace hybridů. Mrzí mě na něm, že nemá rekuperaci energie, to je podle mě zásadní vlastnost.
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 08.12.2007  14:23

          « Re: Re: Pěkný

          Ano viděl :-) , ale popravdě si myslím, že by se srovnávat neměli. Prius má odlišnou filozofii. Ano rekuperce je ten základ úspěchu, odložit momentálně nepotřebnou energii do skladu pro pozdější použití.
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 01.12.2007  13:46

    jop

    krásný kousek,hybridy mám rád,a moc pěkné ilustrační fotečky s popiskama,jasná 10
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 01.12.2007  15:52

      « Re: jop

      Díky. Skoro stejnou filozofii jemné hybridizace použil i Porsche Cayene. Paráda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Dom" [83.240.32.XXX] 05.12.2007  00:26

    Zkoušel jsem ho

    Jel jsem s tou Hondou, tady jsou moje postřehy:
    - od 220nM a 85kW jsem čekal daleko víc, je to stejný jako můj C-Max 1,6TDCi. Není to slabý auto, ale tohle mě překvapilo
    - moc se mi líbí zhasnutí motoru při zastavení, než dáte nohu z brzdy, motor běží
    - o spotřebě to není, můj C-max jezdí za míň nebo stejně
    - CVT mě osobně odradila...když jedete po dálnici třeba 120 na tempomat a přijde kopec, motor při potřebě výkonu začne zvedat otáčky klidně až na 4000. Stejně je to všude jinde, tohle zbytečně zvyšuje spotřebu - Ford má CVT s předvolenými 7 stupni, které převodovka využívá i v auto režimu, pouze při prudké akceleraci se využijí výhody proměnného stupně, to je imho lepší, převodovka se chodá více jako manuál a CVT se převážně používá spíš jako fajnové přeřazování
    - velmi dobrý dojem z auta, zpraování, ovládání
    - za obrovskou nevýhodu považuju to, že se elektromotor točí s motorem spalovacím, když jedete na elektriku, doprovází to stejný zvuk jako by jel i motor, nejde to poznat, navíc elektromotor musí točit i tím spalovacím - ten má údajně zavřené všechny ventily, že je to tak lepší....
    Celkově jsem se nechal od tohoto auta odradit, ale musím uznat, že je to parádní hračička...škoda že mám dvě malé děti :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 05.12.2007  19:32

      « Re: Zkoušel jsem ho

      Pěkný příspevěk. Předem se musím omluvit za hodnotu kroutícího momentu. Není 220 Nm, jak jsem původně uváděl, ale 174 Nm při 4300 ot/min. Původně jsem uvedl jen prostý součet(což je nesmysl), protože jsem skutečný neznal. Zjistil jsem ho až později a nedostal jsem se ke změně. Takže to tímto napravuji. Snad potom 1.3 motor ze srovnání se skvělým vznětovým Duratorqem 1.6 vyjde o něco lépe.
      - Vypínání motoru, je skvělá věc, ani si toho člověk nevšimne.
      - 4500 ot/min nic není, nezapomeňte, že je to Honda, tedy vysokootáčkový motor. Jeho maximum sedí kolem 4500 ot/min. Předvolené stupně na CVT, je možná dobrá věc, ale ne u hybridního pohonu. Výkon motoru hybridního pohonu reguluje řídící jednotka a ta si do toho nedá moc povídat, můžete měnit pouze režim jízdy. Pokud chcete velkou dynamiku třeba pro starty stačí zvolit režim S. Já naopak považuju CVT za velice komfortní. Absolutně plynulá jízda, to je to co se mi na ni nejvíce líbí. Nestýská se mi po řadící páce.
      - zpracování a jízdní vlastnosti jsou výborné, to je pravda. Paradoxně má jízdní vlastosti, díky zátěži na zadní nápravě a snížené světlost, lepší než u sedanu 1.8, který má totožný podvozek s vyšší světlostí.
      - Pevné spojení elektromotoru se spalovacím, to je právě ta geniální finta. Je to na větší rozbor, ale jen pár postřehů. Výrobně méně náročné, stejná délka zástavby daná skutečností, že rotor elektrického motoru je vlastně setrvačníkem motoru tedy i méně rotujících dílů, snadné řízení procesu protože otáčky obou motorů jsou trvale synchronní(odpadá nutnost vypnutý spalovací motor znovu roztočit a sesynchromizovat), motor se zavřenými ventily a vypnutým zapalováním klade menší odpor(koná menší práci), atd.
      - Další výhoda hybridizace je, že veškeré nároky na elektrickou energii pokrývá baterie systému IMA, tedy všechno funguje i při vypnutém motoru.
      Když vezmu, že Civica porovnáváte s C-Maxem, tak dopadl skvěle. Chce to více jízd a pochopit ten auťák, protože je fakt vyjímečný. Už jeden majitel a zatím jeden čekatel Hybridu byly u mně(elektronicky) pro reference a taky se nerozhodovali hned. Mně to trvalo půl roku, než padlo rozhodnutí. Dodnes toho nelituji a jen si užívám :-)

    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "nik" [195.128.212.XXX] 07.12.2007  11:12

      « Re: Zkoušel jsem ho

      Dome, co myslíte, že je blíže pravdě:

      1. CVT u Civicu je naprogramována tak, aby při požadavku na akceleraci zbytečným zvýšením otáček neúměrně stoupala spotřeba paliva.

      2. CVT u Fordu je naprogramována tak, aby fixováním otáček (tedy i během akcelerace) i za cenu mírného zvýšení spotřeby přitáhla k používání CVT převodovky i ty řidiče, kteří jsou jinak vyváděni z míry absencí vazby mezi otáčkami motoru a rychlostí jízdy.

      Hádejte které odpovědi dávám přednost já po jedenácti letech s Nissanem Micra s CVT? To, že by Honda Civic Hybrid zbytečně zvyšovala otáčky na úkor spotřeby, je docela úsměvná představa. Plynulá změna převodového poměru naopak umožňuje držet motor v optimálních otáčkách pro dodávání aktuálně požadovaného výkonu. A nejhezčí na jízdě s CVT je právě tato "bezstupňová pohoda" :-) ...
      • 00 Reagovat !

        foto pepavasa

        pepavasa 07.12.2007  16:10

        « Re: Re: Zkoušel jsem ho

        Je to fakt, se kterým jsem původně nepočítal, ale dostal mě. Nikdy bych nevěřil co udělá absolutně plynulá jízda. Je ale pravda co píšete o vazbě otáčky/rychlost. To se musí člověk odnaučit, ale za sebe musím říct, že to šlo rychle. Je úsměvné pozorovat, když se s tím někdo rozjíždí poprvé, tlačí na plyn jako kdyby rozjížděl jedničku a lekne se jak auto prudce zrychluje i přesto, že ho na to upozorním. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto filko

          filko 08.12.2007  13:15

          « Re: Zkoušel jsem ho

          Máte někdo zkušenosti s Mutitronikem? Variátory mají budoucnost. Ideální by byl hybridní wankel s variátorem. A čtyřkolka samozřejmě. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Moik

          Moik 15.08.2008  22:19

          « Re: Re: Re: Zkoušel jsem ho

          (Dom)

          Mrzí mě, že odpovídám až teď:

          Rozhodně platí úměra: vyšší otáčky = vyšší spotřeba. Že malý motor 1,3 potřebuje vyšší otáčky, je celkem logické a mně přijde logické, že za to platí i vyšší spotřebou... Ty otázky byly položené hodně tendenčně, než abych na ně odpovídal.

          1,6TDCi s CVT toto nepotřebuje a proto můžou otáčky zůstat, kde jsou, motor s turbem to zvládne.

          C-MAX a Civic jsou stejná auta (jinak pojatá), Civic není v ničem horší a proto mi přijde srovnání na místě. Malý kufr mají oba ;-) akorát C-MAX více místa nad hlavou, jinde ne. Já jsem se zamiloval do Focusu I a Civic 5D považuju za jeho nástupce.

          Dnešní cenová politika Hondy je dobrý důvod pro Civic hybrid.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.2007  21:07

    Hybrib

    Jednoho hybrida často potkávám před školou - má ho učitel :-) Stejná barva, ale myslím že jiná kola a v manualu. Ať slouží :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 12.12.2007  08:48

      « Re: Hybrib

      Pokud je v manuálu a nemá střešní anténu, tak to není Hybrid, ale Civic 4D. Karoserie je na první pohled totožná. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.12.2007  21:04

        « Re: Re: Hybrib

        :-O Tak tohle jsem nevěděl ;-\ Podívám se hned jak budu mít možnost. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 09.01.2008  17:43

    Aktualizacia hodnotenia

    10. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Premek

    Přemek 08.02.2008  16:52

    Změna hodnocení

    Hodnocení jsem změnil proto že recenze i fotky jsou zpracované tak dobře že si plný počet bodů zaslouží a co se týká auta tak beru že je to pokroková technologie která má budoucnost ;-) ale ten design mi proti 3 a 5 dvéřové verzi připadá tak nepovedený že přebíjí i ostatní jistě dobré vlastnosti tohoto auta
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 08.02.2008  23:44

      « Re: Změna hodnocení

      Je normální, že se každému nemusí líbit, ale srovnávat sedan s hatchem je dost neobvyklé a ohodnotit ho jedním bodem snad nemůže ani batole. Gratuluji vám, vám se to podařilo. V Lysé nad Labem vás za to budou chválit.
      • 00 Reagovat !

        foto Premek

        Přemek 11.02.2008  09:00

        « Re: Re: Změna hodnocení

        Já mám pocit že má každý právo na vlastní názor já vám ten váš neberu ale mám na to jiný jestly se vám nelíbý moje ohodnocení můžete mě klidně vyjedničkovat já s toho vědu dělat nebudu
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 11.02.2008  13:54

          « Re: Re: Re: Změna hodnocení

          Nechápu proč bych to dělal? Protože vyhovíte příteli? To je vaše svobodné rozhodnutí. Jen mě bylo divné, proč jste, oproti původnímu rozhodnutí, udělal takový kotrmelec. Klídek je to jen hra. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Premek

            Přemek 11.02.2008  14:11

            « Re: Re: Re: Re: Změna hodnocení

            Ale zde se opravdu jedná jen o mé rozhohodnutí kolega z práce z tím opravdu nemá co dělat zde na MojeAuto vystupujeme každý za sebe a každý hodnotí podle sebe a já jsem se svoje hodnocení zde snažil vysvětlit jak hodnotil kolega ani nevím to je zase jeho rozhodnutí ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [62.209.198.XXX] 11.02.2008  14:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Změna hodnocení

              I believe in you! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 24.03.2008  03:58

          « Re: Re: Re: Změna hodnocení

          Teda Přemku, ty jsi individualista!!! Takový názor!!! Cha! Ale je to jen hra, jak správně říká pepavasa, tak hezké hrátky přeju....ale stejně mi tu jedničku za auto nějak hlava nebere. Asi jsem se narodil už moc dávno.... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto -Black-Jacket-

    *Black_Jacket* 12.02.2008  06:58

    Hybrid

    Áaa...Máme tu hybrit technology >:D . To tu má teda málokto. PEkná farba, pekný interiér, fotky tiež, recenzia to je best. Nad čím uvažovať? Dávam 10b :yes: :yes: . Kukni moje ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.2008  20:33

    ahoj, pepovaso

    auto pěkný, hybridy jsou zajímavá kategorie, já bych volil buď GS nebo LS 600, ale co proti gustu žádný dišputát, a navíc je to jiná cenová kategorie..ale CIVIC není špatné vozítko, vzhled zajímavý, barva úchvatná ale ty disky se mi moc nelíbí.. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 16.03.2008  22:28

      « Re: ahoj, pepovaso

      Ahoj, díky za chválu. Ty disky se podílejí na zmenšení odporu vzduchu, tedy šetření paliva, jistě jsi si všiml, že tohoto principu se využívá i u vozů F1. LS 600 už se kupuje rovnou s řidičem, zbytečné náklady. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto jloren

        jloren 06.07.2008  11:57

        « Re: Re: ahoj, pepovaso

        Prius má taky divné disky - litá ALU-Kola a na nich ještě plastikové "poklice". Prý ne na ozdobu, ale na snížení odporu vzduchu...
  • 00 Reagovat !

    foto MiG-21

    MiG-21 22.03.2008  17:05

    Dnes

    jsem platil u benzínky obživu týdenního jezdění s bratránkovym BMW 325..takže jsem trošku přehodnotil hodnocení hybrida :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 22.03.2008  21:31

      « Re: Dnes

      Jo, jo. 325 je na pomilování ale ne na ženění! >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.03.2008  21:38

        « Re: Re: Dnes

        Já sem na pomylování ještě malej ale žeknu tátovi ...

        Tej šenskej je 32,5 roku? To je o půl loku stalší jako táta ... ale šíkáš ne na šenění? To je teda ... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.2008  13:36

    Pár dotazů.

    Pořád se chystám, že si skočím do prodejny na Jarově optat se na pár věcí, a pořád ne a ne se tam dostat, takže se nakonec zeptám tady: "Denní svícení" znamená pouze automatické rozsvícení obrysových a potkávacích světel, nebo jde o specializovaná světla pro denní svícení? A ještě bych rád věděl, jak je řešena spojka a zda tedy při zařazené rychlosti auto stojí bez nutnosti šlapat na brzdu (jako moje Micra s elmag. spojkou) nebo zda se plazí (jako se projevují hydrodynamické měniče)? Svoji skoro dvanáctiletou Micru s CVT ošoupanou 120 000 kilometry budu taky muset někdy (dost nerad) nahradit a pořád se snažím mít "připravenou" rozumnou náhradu s CVT, abych mohl absolvovat každodenních 35 km po R10 cestou do práce a zpět, a Civic Hybrid se mi pořád dostává na přední místa výběru - hned za Audi A4/A5 3.2 s Multitronicem a Mercedes B200 Turbo s Autotronicem ;-) ...
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 04.04.2008  16:43

      « Re: Pár dotazů.

      Já mám denní svícení, jen díky tomu, že mám skandinávskou verzi, ale dá se dokoupit asi za 1900 Kč i s montáží. U mně po zapnutí zapalování svítí obrysová a potkávací světla, nejde tedy o specializovaná světla.
      Pokud máte volič v poloze N a motor v chodu, tak auto nejede, při režimech R,D,S a L jede plazivou rychlostí a pokud chcete stát, musíte stát na brzdě.
      Pokud chcete další informace, zamajlujte mi, dám vám odkazy na dva další čerstvé majitele Hybridu, přičemž jeden z nich dojíždí do práce, asi jakéo vy. Mimochodem v USA byl Hybrid vyhodnocen, jako nejvhodnější auto k dojíždění do práce.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.04.2008  20:02

        « Re: Re: Pár dotazů.

        Díky za odpověď. Tu spojku jsem ale nečekal. Ještě mám schovaný popis řešení CVT převodovky Multimatic u Hondy Insight, kde právě byla klasická třecí spojka (samozřejmě automaticky ovládaná), takže auto nemělo plazivé tendence, a tak jsem očekával, že i zde se používá právě toto řešení. Tohle je pro mne důvod k dalšímu většímu rozmýšlení.
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 04.04.2008  20:45

          « Re: Re: Re: Pár dotazů.

          Já v tom nevidím problém. Když chci stát a nechar motor v chodu, tak zařadím neutrál, když musím zastavit, třeba na světelné křižovatce, sešlápnu brzdu a systém si sám odstaví motor, pak jen stačí sundat nohu z brzdy a dát nohu na plyn a jedu. Nezapomeňte, že je to Hybrid, takže žádné klasické startování nečekejte. Motor se prostě roztočí a jedete. Plazivé rychlosti využívám hlavně při manévrování a couvání, protože pedál plynu je velmi citlivý a auto umí ďábelsky zrychlovat. Nemám problém. Proč je pro vás tak důležité, pokud jsem vás dobře pochopil, aby auto vždy na volnoběh stálo, když nastavit volič na N je tak snadné?
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 05.04.2008  09:09

            « Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

            Jsem odporně zhýčkán svojí Microu ;-) - fakt je ten, že mne náramně pobavilo, když jsem srovnal reklamní prospekt mého provedení Micry, v němž bylo za největší přednost vydáváno "a stačí prostě sundat nohu z plynu a Micra stojí jako přibitá", a pozdějšího renaultem "vylepšeného" provedení s pouhým hydrodynamickým měničem, u něhož bylo za největší přednost vydáváno "a stačí prostě sundat nohu z plynu a Micra se pomalu sune vpřed". A včíl mudruj ... Stejně jako u trolejbusu, tramvaje a elektromobilu - pokud nešlapu na plyn, tak auto se nemá nikam sunout. A pokud se chci poposunout, stačí lehce stlačit plynový pedál, takže manévrování mám taky skvělé. Fakt je, že o té elektromagnetické spojce (i když vlastně nejde o elmag. spojku, nýbrž o řešení využívající tuhnutí kapaliny vlivem elektrického pole) u Micry se mluvilo jako o výrobně příliš náročné, ale projevuje se naprosto ideálně - bez plynu auto stojí a rozjezdy jsou měkké jako u hydrodyn. měniče. Pouze od nového výrobku chci vlastnosti lepší a ne horší ...
            • 00 Reagovat !

              foto pepavasa

              pepavasa 05.04.2008  20:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

              Jenže Hybrid má navíc automatické odstavování a spouštění motoru, jehož logika se odvíjí od práce s brzdou. Systém musí vědět, že chcete stát, nebo se rozjet. Pokud při jízdě jen sundáte nohu s plynu, přestaví se vačky na 3 stupeň i-VTEC a motorgenerátor ukládá energii do baterií. Pokud zastavíte, třeba na křižovatce, motor se automaticky zastaví a v momentě odlehčení brzdového pedálu se zase roztočí, aniž byste něco dalšího musel udělat, takže než přendáte nohu na plynový pedál máte vše připraveno k další jízdě. Micra se sice zastavi sama, ale s běžícím motorem. U hybridu je to trochu sofistikovanější. Pokud byste jezdil jen s elmotorem, tak prakticky nepotřebujete spojku, protože elmotor má max. kroutící moment už od 1 ot/min, takže tam stačí motor spustit pod plnou zátěží a pak jen regulovat otáčky.
              • 00 Reagovat !

                foto jloren

                jloren 06.07.2008  12:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

                U Priusu po zastavení "na semaforech" taky zhasne motor (už při dojíždění) ale navíc při rozjíždění hned nenaskočí, rozjíždí se zásadně elektricky. Tím spíš by nebyl problém udělat to tak, aby při stání (a zařazeném "D") auto vůbec netáhlo, jako u tramvaje. ALE: u aut s automatikou je standard, že auto se zařazeným "D" trochu táhne a necouvá v kopci dozadu. Takže je to u Priuse i Hondy takto udělané asi pro kompatibilitu se standardem (že trochu táhne).
                Já osobně na semaforech zařazuju "P" (je to v Priusu velkoplošné tlačíto na přístrojovce vedle řadící páčky), abych nemusel nohou stát na brzdě.
                • 00 Reagovat !

                  foto jloren

                  jloren 06.07.2008  12:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

                  Teď jsem se (níže, "ostravak") dočetl, že Honda může při "D" a stání do kopce trochu couvat - to Prius nedělá, má nějakou blokaci. Tím spíš nevím, proč při stání "na semaforech" nezařazujete "P", jako já.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 06.07.2008  17:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

                    Jenomže to "táhnutí" je konstrukční nedostatek způsobený hydrodynamickým měničem momentu na místě spojky, který nedokáže zcela rozpojit vazbu mezi vstupní a výstupní hřídelí a proto auto má tendenci plazit se vpřed, což při stání do mírného kopce vyrovnává gravitaci. Ovšem také způsobuje zvýšení spotřeby při stání - Nissan Micra měl po zmršení Renaultem nahrazenu elmag. spojku hydrodynamickým měničem a rázem měl spotřebu ve městě asi o litr na 100 větší.
                    • 00 Reagovat !

                      foto JirkaVejrazka

                      JirkaVejrazka 25.06.2009  17:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

                      Sice zhruba po roce, ale zkusim doplnit par postrehu:

                      - Prius pri zvednuti nohy z brzdy v kopci necouva, protoze elektronika ho drzi na miste. V takove situaci byva videt, ze se bere energie z baterek (samozrejme diky velice kratkym casovym usekum to nema znatelny vliv na spotrebu).

                      - To, ze auto na rovine bez nohy na plynu jede pomalu dopradu je ciste obchodni rozhodnuti, ne technicke. Marketing proste chtel, aby Prius (a zrejme i Civic Hybrid) byl co nejpodobnejsi americkym/japonskym automatum, aby se pro zakazniky choval jako automat, na ktery jsou zvykli. Jiste si dokazete predstavit ty recenze, kdyby to bylo jinak ("je to hybrid a jeste se chova jinak nez vase predchozi auto" :-) )
                      Mimochodem, ze stejneho duvodu Prius za jizdy pri zvednuti nohy z plynu mirne zpomaluje, aby simuloval "normalni auto". Ve skutecnosti mirne dobrzduje elektromotorem (a dobiji baterky). Da se naucit drobny trik, kdy velmi lehounce slapnete na plyn a tohle dobrzdovani se vypne, auto pak jede na opravdovy "neutral" a dojede tak prekvapive daleko :-)

                      - ohledne zastavovani na "P" byla docela velka diskuse na priuschat.com a vetsina lidi se klonila k nazoru, ze to neni dobry napad kvuli bezpecnosti (nesviti brzdova svetla). Samozrejme pokud ma clovek za sebou kolonu dalsich aut, je to uz jedno.
                      • 00 Reagovat !

                        foto pepavasa

                        pepavasa 25.06.2009  22:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

                        Dobrý postřehy, Hybrid deceleruje naprosto stejným způsobem, který tu popisujete. Ten trik s jemným tlakem na pedál plynu odzkouším. "P" dávám jen když budu parkovat, jinak nechávám nohu na brzdě.
                      • 00 Reagovat !

                        foto pepavasa

                        pepavasa 28.06.2009  20:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

                        Zkoušel jsem při decelaraci Vámi popsaný trik. Funguje to u Civika naprosto stějně jako u Priuse. Jemný tlak na plynový pedál, pouze tolik aby se vynuloval rekuperační diagram a momentální spotřeba zůstala nulová, velmi prodlužuje dojezd auta. Připomíná mi to režim "vyhozený kvalt" u ručního řazení. Ovšem tady je to daleko bezpečnější, protoýe stačí jemný pohyb plynového pedálu a motor je opět v tahu a auto se nechová jako spalšená krabice od bot! >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto JirkaVejrazka

                          JirkaVejrazka 29.06.2009  14:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár dotazů.

                          Tak to jsem rad, netusil jsem ze nejak prispeju i k Honde, ve ktere jsem v zivote nesedel :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.2008  12:27

    Čerstvý majitel

    Je to můj jubilejní 10.vůz a lepší jsem zatím neměl (aby to vydrželo). Předtím jsem měl jedno auto s klasickým automatem (P,D,R,1,2,3). Perfektní na tom bylo, že i v dosti strmém stoupání auto na zařazném D nikdy necouvlo, stejně tak při zařazeném R nikdy nepopojelo dopředu i při parkování v klesání.Za tuto pohodu jsem však krutě platil spotřebou.
    Civic mne v tomto ohledu zklamal (jediné zklamání) protože i v mírném stoupání auto se zařazeným D couvalo, což jsem nečekal a málem to dopadlo špatně. Takže i zde je nutná spolupráce s ruční brzdou jako např. u Easytronicu a jiných robotizovaných převodovek.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.04.2008  13:26

      « Re: Čerstvý majitel

      Levá noha na brzdu :-!
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 15.04.2008  16:41

      « Re: Čerstvý majitel

      Prává na brzdu, než ji přendáte při rozjezdu na plyn, auto se nehne. Zdravím !!!!
  • 00 Reagovat !

    foto Dave-SK

    Dave SK 26.06.2008  16:43

    perfektny voz 10b

    paci sa mi recenzia foto aj auticko...poprosim pozri a hodnot moje ...dik
  • 00 Reagovat !

    foto jloren

    jloren 06.07.2008  11:54

    Civic-Hybrid a Prius

    Já vidím zajímavé rozdíly tohoto "lehkého" hybridu oproti Priusu:

    1) motor Priusu má větší objem (1.5 oproti 1.4) a přitom menší výkon (57 kW oproti 70 kW Hondy). To je dáno Atkinsonovým principem motoru Priuse - ten má efektivnější spalování, bohužel na úkor "línosti".

    2) podíl elektrického motoru na zrychlení je u Priusu asi větší - i se slabším benzínovým motorem má zrychlení 0-100 pod 11s (Honda nad 12). Ale tohle zrychlení je chvilkové - do dlouhého táhlého kopce když Priusu "dojde baterie", zbyde mu 57 kW motor a pak se projeví "zbylých" 70 kW motoru Hondy asi jako přednost.

    A v čem se například shodují:

    1) Zajímavé je, že ani Prius nemá v PP nemá údaj o průměrné rychlosti (přitom spotřeba je rozpitvána graficky po 5 minutových intervalech). Je to prostě myšlené pro lidi, kteří kladou důraz na spotřebu a nehoní se za vysokou průměrnou rychlostí.

    2) na hybridní část obě auta mají záruku 8 let nebo 160.000 km .

    CVT: to je asi jiný princip, než planetový "PSD" u Priuse. Je někde vidět nějaká demonstrace nebo simulace ? Googlem nic nenacházím...

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.07.2008  17:26

      « Re: Civic-Hybrid a Prius

      Na stránkách Toyoty [odkaz]
      je uvedena u Priusu převodovka CVT a zřejmě půjde o stejný princip (klínový řemen). Planetová převodovka se u Priusu podle mne používá pro rozdělování mezi spalovací a elektrický motor.
      • 00 Reagovat !

        foto pepavasa

        pepavasa 09.07.2008  10:01

        « Re: Re: Civic-Hybrid a Prius

        Princip je asi opravdu stejný, ale nejde o klínový řemen >:D , ale o sofistikovaný metalický pás [odkaz]
        :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 11.07.2008  20:58

        « Re: Re: Civic-Hybrid a Prius

        Na [odkaz] lze nalézt obrázky (textu si asi moc neužijete ;-)) obou typů "klínový řemen" a "toroidní" a na [odkaz] je docela hezky první z nich v akci ...
        • 00 Reagovat !

          foto pepavasa

          pepavasa 11.07.2008  21:42

          « Re: Re: Re: Civic-Hybrid a Prius

          To je jiný princip, vypadá to na kladku.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.07.2008  22:08

          « Re: Re: Re: Civic-Hybrid a Prius

          A na [odkaz] je od času 7:00 docela hezky v činnosti toroidní CVT - a hezký je pak i ten veterán s CVT :-)
      • 00 Reagovat !

        foto jloren

        jloren 15.07.2008  15:35

        « Re: Civic-Hybrid a Prius

        V Priusu není kromě planetového "power split device" žádná další převodovka. Tento planetový převodník sil spolu se software simuluje funkci CVT - to je vše.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 09.07.2008  10:20

      « Civic-Hybrid a Prius

      Jo demonstrace CVT je třeba tady [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Moik

        Moik 15.08.2008  22:21

        « Re: Civic-Hybrid a Prius

        pepavasa: i já jsem se dočetl, že je to lidově řečeno řetěz, zajímavé je, že ten řetez je tlačný, aby zvládl přenést vyšší TM motoru.
  • 00 Reagovat !

    foto Rysguf-

    Rysguf. 21.10.2008  16:24

    Krasne fotky

    Pekne fotky pekneho auta, fakt skvele :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 22.10.2008  08:45

      « Re: Krasne fotky

      Díky za uznání, to vždycky potěší.
  • 00 Reagovat !

    foto MazdaGE

    MazdaGE 10.02.2009  10:25

    Zrychlení na 180Km/hod

    K tomu zrychlení je důležité ještě dodat s jakým autem jsi jezdil dřív a zda-li se tam to auto vůbec doplazilo ( na 180 ), protože jakmile není s čím srovnávat.... S RX400h jsem taky letěl už 210Km/hod ale abych řekl pravdu tak se od 150Km/hod nahoru spíš plazilo když srovnám akceleraci do 150 a po 150Km/hod.
  • 00 Reagovat !

    foto Mandolin

    Mandolin 06.04.2009  08:07

    Zdravím!

    Zdravím, díky moc za tuto skvělou recenzi! Honda Civic Hybrid je výborné auto a můj velký sen. Ať Vám dlouho a dobře slouží! Honza
  • 00 Reagovat !

    foto Matt26

    Matt26 14.04.2009  22:26

    Shell V-Pover

    Dobrá voľba ;-) :yes: . Ja tankujem iba u nich a to Shell V-pover diesel (ten drahší) a aj u mňa platí že aj pri razantnejšej jazde je to +- rozdiel toho pol litra na 100km. A to u nás ma Shelka ešte kvalitnejšie poh. hmoty ako u vás, bol na to minule test. Ale aj tak sú najlepší a V-pover obsahujú aj aditíva, čo udržujú a knzervujú a pomáhajú motoru.
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 14.04.2009  23:29

      « Re: Shell V-Pover

      Právě pro ta aditiva jsem na něj přešel. Plánuju najezdit alespoň 5000 km a pak zkusit Vervu od Benziny, na kterou mám od přátel dobré reference. Uvidím. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mandolin

        Mandolin 31.07.2009  08:11

        « Re: Re: Shell V-Pover

        Zdravím. Ohledně kontroly "čištění" motoru V-Powerem: nešlo by do motoru nahlédnout bez demontáže nalévacím hrdlem oleje? Třeba by to orientačně nějaké změny ukázalo. I když na písty a ventily se člověk opravdu jen tak nepodívá... Honza
  • 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 14.02.2011  23:49

    Krásný hybrid.

    Krásný hybrid >:D , super spotřeba, osobně hybridům fandím, jednou bych si chtěl nabíjet auto sám v garáži elektřinou, nebo vzduchem. Proč vlastně platit hodně peněz za to, že se pohybuji? >:D Jednou t omožná přijde >:D :-!
    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 31.03.2011  17:25

      « Re: Krásný hybrid.

      Určitě, tak jak po koních přišla pára, pak benzín a nafta, tak se lidstvo naučí skladovat a distribuovat energii. Nic jiného nezbývá! Hybrid je takový náznak řešení, co udělat s momentálně nepotřebnou energií. Zatím se energie uschovává v bateriích, ale už se rýsují první prakticky použitelné kapacitory. Prostě vývoj pokračuje.
  • 00 Reagovat !

    foto Karlosbe

    Karlosbe 15.10.2012  12:01

    Poraďte

    Zamiloval jsem se do Civicu Hybrid r.v.2006...mám do toho jít? Najeto cca 72000 km...zjistím nějak jestli je systém v solidním stavu..mám si dát na něco pozor? Dík za rychlou reakci...

    • 00 Reagovat !

      foto pepavasa

      pepavasa 15.10.2012  16:34

      « Re: Poraďte

      Jak jsem psal v mailu auto na to potencál má. Tady bych je doplnil že autu ještě nevypršely záruky na
      Ş PROREZIVĚNÍ - 12 let na blatníky, kapotu,víko zavazadelníku, dveře, podlahu, motorovou přepážku, podběhy, střechu, sloupky, přední a zadní podélné nosníky a prahy
      Ş KOROZE PODVOZKU - 10 let na ramena zavěšení kol, nosníky zavěšení, hnací hřídele, brzdové potrubí, palivové potrubí a nádrž
      Ş IMA 8 let nebo 160.000 km - na stator, rotor, monitorovací modul stavu baterie, modul výkonového měniče, jednotku předřadníku, bateriový modul, elektrnickou řídící jednotku motoru, elektronickou řídící jednotku baterie a usměrňovač
  • 10 Reagovat !

    foto pepavasa

    pepavasa 10.11.2023  15:52

    Nová IMA baterie ....

    Po 13ti letech provozu, kdy už bylo jasné, že IMA baterie končí, rozhodl jsem se proto pro novou IMA baterii. Servisem Honda v RnL mi byl doporučen termín výměny na únor 2020, kdy probíhá každoroční servisní kampaň a dovozce dává 15% slevy na vybrané náhradní díly, Dovozcem jsme také byl ujištěn, že IMA baterie se sleva týká, takže jsem složil zálohu 30.000 a servis objednal novou IMA baterii. 20.02.2020 došlo k výměně IMA baterie a auto se zase začalo chovat jako nové a to doslova, protože tohle auto sestavovali soudruzi v Japonsku, takže dodnes, dnes již 16ti letech, v autě nic nevrže neskřípe, nebouchá a pořád je paráda s ním jezdit.
    Náklady na výměnu:
    Battery set po slevě 15%....49.800 Kč
    Výměna aku IMA .......2h .....1.180 Kč
    Dignostika .....................590 Kč
    Celkem.........................51.580 Kč
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaVejrazka

      JirkaVejrazka 10.11.2023  17:12

      « Re: Nová IMA baterie ....

      Jak se to konceni IMA baterie projevovalo? Ja jsem predloni prodal 13 let stary Prius a baterie tam byla uplne v pohode. Otestovano Toyotou a odkoupeno taky Toyotou.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…