Honda Accord (1999)
13.8.2007Honda Accord TypeR je moja druha Honda, druhe auto v poradi. Ako prve som mal CRX III. generacie (resp. DelSol) VTi - male, velmi sikovne targa auticko…
Honda Accord (pepO77sk)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pepO77sk 14.08.07 12:05
« Re: Gratulace napůl
Nie - mam ho uz cez tri roky a chcem zmenu. ATR uz mi nedava zaidne vyzvy, dost ho uz poznam. Ak by to financie dovolili tak si ho necham ako druhe auto (no neviem kde ho budem potom garazovat).
Urcite pri 149 a osmich rokoch to nie je nove auto. Urcite v kratkej dobe bude treba menit vyfuk (osobne by som nedaval ziaden ladeni a ziadne priame sanie!) to som dal na CRX VTi a to bola palba az usi boleli.
Vyhoda Honda TypeR je, ze tieto auta nieco znesu; nie je to ziaden lekvar - a TypeR je na to aby sa s nim jazdilo. Cele auto k tomu vola - to sa neda odolat. -
pepO77sk 14.08.07 12:02
« Re: Gratulace napůl
Nie - mam ho uz cez tri roky a chcem zmenu. ATR uz mi nedava zaidne vyzvy, dost ho uz poznam. Ak by to financie dovolili tak si ho necham ako druhe auto (no neviem kde ho budem potom garazovat).
Urcite pri 149 a osmich rokoch to nie je nove auto. Urcite v kratkej dobe bude treba menit vyfuk (osobne by som nedaval ziaden ladeni a ziadne priame sanie!) to som dal na CRX VTi a to bola palba az usi boleli.
Vyhoda TypeR + Honda je auta nieco znesu; nie je to ziaden lekvar - a TypeR je na to aby sa s nim jazdilo. Cele auto k tomu vola - to sa neda odolat. -
pepO77sk 14.08.07 11:57
« Re: gratulace
Ahoj.
Nuz - bude to uz viac rodinne a usadnute auto. Po CRX a ATR chcem automaticku prevodovku, pohodlny podvozok - a ticho aj pri vyssich rychlostiach. Rozmyslam o druhom aute - na vikendy a okruhy.
Moja doterajsia volba pada na Lexus IS250 - Accord 2.4 nema presne to co ocakavam. Legend je prilis velky a tazky. -
STi (Modo Team) 14.08.07 09:06
« Gratulace napůl
Zdravim,tohle je pro mě kultovní auto,bylo to první,co sem měl možnost řídit jako rychlejší auto a tenkrát nám ho nabízeli za hodně výhodnou cenu nový.Jízda s nim byla fakt návyková,pravý opak dnešních dieslových časů.Ale nechápu,proč ho prodáváš?Asi se na něm něco už víc sype,co?Viděl sem jich pár na prodej a většina byla už dost "zhuntovanejch",což je škoda (tim nemyslim to tvoje).Jinak super auto :yes: -
neregistrovaný: "Donald" [195.47.5.XXX] 14.08.07 08:18
« gratulace
Gratulace k supr autu. Hondy jsem měl vždycky rád a konkrátně u ATR se mi líbí, že 90% lidí netuší co je to za auto. Asi občas zažiješ docela komické situace s nějakými "pseudo" závodníky. >:D Před rokem jsem taky uvažoval o type-R, ať už ITR nebo ATR, ale ATR mi přišel celkem nesehnatelnej a ITR nesmyslně předražený, takže jsem skončil o level výš, ale ne u Hondy. Na Hondu ale s láskou vzpomínám - první auto Civic coupe. To auto bylo naprosto perfektně ovladatelný. Po čem koukáš dál až ATR prodáš? -
pepO77sk 14.08.07 07:35
« Re: Toto auto tu chybalo
Som rad, ze sa Ti TypeR paci. Ano - tocit na uzkych, prazdnych (suchych) cestach k 8.000, tocit to v zatackach - to je nieco preco TypeR existuje. Nie su stavane na max rychlost. Mimochom - nesiel som este rychlejsie ako ~160km/h; malo kto veri ale je to pravda (nie je umenie ist rychlo, dat pedal plynu na podlahu).
Vo Svajc. som videl TypeS - neprisli sme o vela. Je to "iba" trosku viac ospojlerovane auto oproti standardu.
To typicke TypeR kridlo som chcel - vyzera to opticky lespie. I ked pochybujem o nejakej funkcnosti - az na to, ako som pisal, ze dobre tieni v noci svetla aut :o)
Sedacky v novom CTR mi pridu velmi uzke (skoro som S2000) - su uz mozno trochu viac sportove. Vyhoida ATR Recaro je, ze telo nie je ani po dlhej jazde unavene - prave naopak - je odpocinute. Kedze sedacka opiera a drzi cele telo, clovek sa instiktivne nezapiera pri prejazdoch v zatackach.
Na druhej strane musim pocedat, ze dost aj najnovsi Accord je pkeny. Z vonku je novy a velmi sexi. Bohuzial interier je "skoro" totozny. Ako vravela moja priatelka "Novy Accord si nemozme kupit, lebo to vlastne nie je nove auto". Radenie v novom Acc sa mi zdalo lepsie. -
pepO77sk 14.08.07 07:26
« Re: Type-R
Ahoj.
Dost casto chodim v oblasti Novych Butovic, minimalne raz tyzdenne. Mas pravdu, ze je to dost rarita. No najviac ich je v cervenej a bielej farbe. Ja som chcel ciernu - a to som este na vlastne oci nevidel.
Poznamka: momentalne je na predaj, ak mas stale zaujem ([odkaz] -
"-- skrytý --" 14.08.07 01:10
« Toto auto tu chybalo
Na toto, ako verny fanusik HONDA nemam ani slov. Velmi som chcel mat ATR, nedarilo sa ale dost dlho zohnat ziaden v slusnom stave. Nebol som mozno ani dost trpezlivy, to je pravda. Mne sa v serii starsi ACCO nepacil (ten predosly mol o moc krajsi) a v serii sa mi aj moc viacej paci, zo seriovych ho pokladam za jednozcnacne najkrajsi. Ale Tvoj v uprave ATR, to je nieco uplne ine!!!! :-) Tazko rozdychvavam, ze siedma generacia ACCORD nema TYPE-R a ze k nam sa nedovaza ani len ten TYPE-S. Som moc moc spokojny so svojim, ale Tvoje je jedno zmala aut strednej triedy, za ktore by som svoje mozno vymenil.
Honda sa dost orientuje v poslednom case na co najlepsie emsisie a ide za tym trvrdo, preto postupne upusta od VTi a podonych verzii. To je skoda. Urcite by z mojej 2.4 vedeli kludne "vyzmykat" 220k. Ako ja beriem, znizovat emisie treba, ale BMW ma dobre emisie a pri tom motor 2.5i s 218k. Som zvedavy, ake agregaty bude mat novy ACCORD 8G, hlavne europska verzia, samozrejme.
Tvoj motor 2.2 s 212k je pojem, obmedzovac az pri 8000, no parada, raz pocut a umriet :). Ma to LSD (samosvorny diferencial), slusne sedadla (aj ked ja by som povedat, ze tie v novom CTR su este lepsie). Dokonca aj to kridlo sa mi tam paci (a to nie som fanusik velkych kridel).
-
hadXR 14.08.07 00:44
« Type-R
Jo tak tohle je moc pekný autíčko a taky unikatní u nas sem ho videl jen párkrat a zrovna nedavno sem koukal po německejch inzeratech a našel snad jen jednoho. Řítit se po okresce s ručičkou otáčkoměru letící k osmi tisícům to musí bejt něco:)
Mimochodem nepohybuješ se nekde kolem Novejch Butovic v Praze? Asi před měsícem sem tam jedno Type-R potkal a myslim že zrovna červený...