Citroën C1 (2005)
29.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tondabendask". Auto bolo kúpené za účelom druhého auta v rodine. Na jeseň 2005 z kolínskych trojičiek…
Citroen C1 (tondabendask)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Pěkný 30.06.2007 08:01
- 1.0 30.06.2007 09:14 jmurjr (H22A7)
- 10b 30.06.2007 12:15 Lubosss1
- Dobrá nákupní taška 30.06.2007 20:52 EricCartman
- praskle zadni svetlo 01.07.2007 01:57
- 9b 01.07.2007 11:25 random
- Pěkný 01.07.2007 15:27
- 10.b 01.07.2007 16:46
- pozor na křižovatky 13.08.2008 14:35 vartin
- Nazdar 12.05.2010 10:56 Chobot
-
-
-
EricCartman 30.06.2007 20:52
Dobrá nákupní taška
Jezdil jsem s Peugeotem 107 a motor mě velice příjemně překvapil. Taky se s tím dá prakticky všude a bez problémů zaparkovat. Jenom mi vadil výhled z auta, hlavně dozadu a zadními bočními okýnky (i díky sedadlům a řešení opěrek hlavy na předních sedadlech) na křižovatce, která není kolmá. Výhled je fakt špatný. Ale jinak dávám za 9 ;-) -
vartin 13.08.2008 14:35
pozor na křižovatky
Zdravim,
Důležitá věc, dávejte si pozor na boční náraz je to jak papír. Měl sem tu možnost vyďet náraz z boku asi v 50 km/h. Řidič nebyl připoutaný a skončil na sedačce spolujezdce. Odvážela ho pak rychlovka na podezření poranění páteře, k tomu měl rozraženou hlavu. Ty dveře zasahovaly až do půlky sedačky řidiče tak si představte kdyby byl připoutanej, normálně by ho to tam snad rozmačkalo. Jinak čelní nárazy vydrží hodně, měl sem tu smůlu že sem vzal asi v 60 km/h značku, kterou sem s autem uplně přerazil a nebýt zlomení značky, která mi ze spodu roztrhla chladič tak na autě nebylo nic znát, protože tito prcci mají hodně pružný nárazníky. Po mé nehodě se vyměníl pouze deformační rám a ten chladič. Na to, že je chladič poškozenej sem přišel asi po půl hodině jízdy když mi začal často spouštět ventilátor, mezi tím proběhlo skoro hodinové čekání na policii a sepsání protokolu jelikož to byl služebák a měl sem zničenou R.Z. Další silnou stránkou jsou nárazy na kolo kolega vzal pravou stranou vozu asi v 80-tce obrubník. Disk se tak zdeformoval, že se zasekl do třmenu a ihned se zablokovalo kolo a následovala asi 30 metrová brzdná čára. Opravu sme provedli rovnou na místě, vyměnou poškozeného kola za rezervu. Vůz nám jezdí dodnes bez seřízení geometrie úplně v pořádku.
No přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů. Kdyby vás něco ohledně těchto prdítek zajímalo, můžete klidně napsat ;-)