Nissan X-Trail (2009)
15.2.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Adovex". Teraz v januári som kúpil Nissan x trail striebornozlatá metalíza motor 2,0 dci 150 k s…
Nissan X-Trail (Adovex)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Patozzi 18.02.11 04:09
« Aerodynamický hluk
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak je na tom pan X s aerodynamickým hlukem. Jestli třeba jízda rychlostmi 130 km/hod nebo více (třeba v Německu 160 km/h) není už nepříjemná... Ptám se nejen kvůli hranatému tvaru, ale hlavně kvůli tomu Safari nosiči, či jak se to jmenuje...
Mimochodem ta Safari věc vypadá dobře, auto to zmohutní, ale možná mohli vymyslet, jak na to jednoduše nasadit (a zase taky jednoduše sundat) příčníky. Prodejce říkal, že se tam dají přidělat jedině v servisu na pevno, a to je tedy podle mého názoru palec dolů... -
"-- skrytý --" 24.06.09 02:29
« Re: Re: X-Trail
Dobrý den, zajímala by mne reálná spotřeba ve městě s automatem. Také by bylo zajímavé porovnat stejnou trasu Viden-Bratislava-Brno-Ostrava, nebo podobnou u manuálního řazení. Nebo třeba za jakou spotřebu kdo jel oblíbené Chorvatsko.
Díky TOMAS -
Lapin 20.05.09 00:08
« Re: X-Trail
Mam stejne auto, 110kW automat. Funkčnost automatu je slušná, tj. pruzne zrychleni: seslapnes pedal na podlahu, hodi to otacky kolem 4 tis, a pruzne zrychluje :-), kick-down: prodleva nekolik desetin sekundy (dvě ? čtyři ?), pak preradi a zrychluje, manualni razeni: k čemu ? jednou jsem to zkusil a je to defacto k nicemu, automat radi presneji a v okamziku kdy je to optimalni, jeste jsem nezjistil kdy by bylo rucni razeni lepsi nez automat. Je to dobre k tomu, kdyz chces zjistit ktery ze sesti stupnu je prave zarazen, pak klepnes pakou doleva, uvidis cislo, a muzes opet klepnout zpatky :-) Jedina nevyhoda je spotreba, pri jizde Viden-Bratislava-Brno-Ostrava podle predpisu (dalnice 130-135 skutecnych, bezna silnice 100-105km/h) je prumerna spotreba 8.7 litru. I kdyz treba Košice-Ostrava jsem měl 7.3 L, šok :-) -
pepee 27.02.09 13:18
« Re: Záběh motoru
Tak teď máme najeto 10500km 2.0dCi 127kW , byl jsem na výměně oleje,nevím jestli to mělo smysl,alespoň se po záběhu motor vyčistí.Prvních 1000km jsem se snažil jezdit do těch 2.500 ot/min a pak jsem jezdil normálně až sportovně někdy i k 5000 ot/min!!.Motor se krásně sklidnil hlavně po té výměně oleje,spotřeba se umravnila jezdím do 8,5l a rád se svezu i svižněji tak asi tak ;-) -
"-- skrytý --" 26.02.09 23:27
« Záběh motoru
Dneska jsem si pocet v manualu od x-traila a pisou u zabehu diesselu tocit max 2500 ot. Kdyz jsem kupoval kdysi oktavku tdi rekli mi ze staci akorat prvnich par tisic km jezdit normalne, nevytacet do extremu. Hranice 2500 otacek mi prijde dost malo i na bezpecny predjeti. Mate nekdo zkusenost se zabehem motoru? -
"-- skrytý --" 16.02.09 20:49
« X-Trail
Momentálne jazdím na X-Trailu r.v. 2005. Je celkom fajn. Ale vážne uvažujem nad novým trailom v konfigurácii, ktorá tu je prezentovaná. Zaujímala by ma hlavne funkčnosť automatu, pružné zrýchlenie, správanie pri kick-downe, možnosť manuálneho sekvenčného radenia. Celkom by som privítal trochu obsiahlejšie hodnotenie a bohatšiu fotogalériu. Ale na začiatok je to vcelku dobré.
Tak tento model po mechanickej stranku je super.No karoséria je na tom ovela horšie.Koroduju piate dvere,okolo osvetlenia EVC.Ale to je ešte nič.Po demontaži zadneho narazníka zhrozenie.Zadne čelo zkorodované skoro komplet+nosniky.U auta vo veku 1,5-2 rokov.Je to extrém.Dá sa to riešit na záruku.No len majitelia týchto vozidiel ale aj iných nechodia na kontrolu karosérie.Ked je auto v záruke.Ak vám to aj opravia,tak nečakajte že to bude super na dhu dobu.Auto má zlu antikoroznu ochranu už od výrobcu.Piate dvere su zle riešene lišta chromova nad EVC sa pri takejto oprave podlepuje.Preto kupovať japonca alebo korejca EEEEEEEEE. >:-[] Takže vlastníci týchto vozov pozor.dajte si to skontrolovať v servise.A ak mate auto ešte vzaruke.(oprava na naklady predajcu).Ak je po zaruke hold smola bud to odsranite na svoje náklady,nie malé.Alebo ho rýchlo predajte,pokial to nieje extrém.No a ešte perlička na záver.Skontrolujte si tesnenie piatych dverí na kastni,spodok okolo naraznika.To je asi všedko čo ma momentalne napadlo