Diskuse

Ford Fiesta (2008)

18.5.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "joshuaX". Tohle auto bylo koupeno jako treti do rodiny, jako to nejmensi, na vyjezdy za nakupy a jako…

 

Ford Fiesta (joshuaX)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Konwi

    Konwi 18.05.2008  12:01

    Fiesta

    Tys jí teda dal. Tohle by si asi inženýři z Fordu zarámovat nedali. V podstatě je všechno špatné až debilní, motor nepočítaje. Nevím, s touhle Fiestou zkušenost nemám, i když vlastně ano, protože v rodině máme Fusion (derivát Fiesty), který je však praktičtější a má silnější motor i lepší výbavu. Jezdí se s ním moc pěkně (má ho tady na moje.auto brácha - fusionman) a erogonomie interiéru také nezaostává. Všechno je věc výbavy (taky sis mohl obědnat CD přehrávač a ne starožitnost typu kazeťáku). K tomu motoru. Měl jsem před několika lety fiestu z r. 94 s 1.3 OHV 8V, 44KW a můžu hrdě prohlásit, že motor bylo to nejlepší, co v tom autě bylo. Měla najeto 195tkm a motor šlapal jak hodiny. Musím s tebou souhlasit, že s vyšší spotřebou a hlučností, ale jel a jel a jel. Díky hmotnosti vozu jsem předjížděl i Fóbie 1.4 MPI bez problému. Také jsi říkal, že je to třetí auto do rodiny, jaká jsou ta dvě zbylá? Zajímá mě, s čím porovnáváš. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.05.2008  12:17

      « Re: Fiesta

      Ale ano, v r. 94 byl ten motor jiste skvely, ale mame rok 2008 :-( . Vsechno spatne az debilni neni, to auto je na svou tridu prostorne a podvozek je na svou dobu (sest ci kolik let zpatky) taky vyborny. CD prehravac jsme si objednat mohli taky, ale to uz by byla jina cena (tohle byla skladovka ci co, ja u nakupu nebyl, bohuzel :-| ). Jakoze, porad musim brat v potaz to, ze je to vybehovka a tezko srovnavat s dnesnimi novymi auty B segmentu, ja vim, jen jsem proste chtel dat obrazek lidem uvazujicim o koupi a ze nekdy je lepsi si vzit modernejsi vuz s horsi vybavou, nez slusne vybavenou vybehovku.
      S dvemi zbylymi auty tezko srovnavat, jedno je MB ML 270CDi rv. 2005 a druhe je Focus Trend 1.8 Duratec rv. 2006 kombi.
      • 00 Reagovat !

        foto Konwi

        Konwi 18.05.2008  12:58

        « Re: Re: Fiesta

        No tak to srovnávat opravdu nejde. To musel být asi opravdu ležák. Viděl jsi fotky té nové? To bude něco jiného. Na to, že je to fakt malé auto, tak vypadá skvěle.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.05.2008  13:04

          « Re: Re: Re: Fiesta

          NOvá vypadá dobře, řekl bych že i nová ibiza vypadá k světu, nechápu proč škodovka neudělala fabii trošku jinak... Ale k fiestě, to ani nevím že tam takový mo(to)r ještě dávají :-| Zrovna trojblik si myslím že je užitečná věc ( otec má fabii o půl roku mladší a má ho, já ne :-) ), když vidím řidiče kteří bliknou jednou tak mi vstávají vlasy... Jedno bliknutí můžeš přehlídnout! Už jsem takhle málem sundal cyklistu atd, od toho ty blinkry jsou!!! No zrcátka snad půjdou taky nějak deaktivovat...
          • 00 Reagovat !

            foto Konwi

            Konwi 18.05.2008  20:21

            « Re: Re: Re: Re: Fiesta

            Souhlas. "Při změně směru jízdy dává řidič znamení o změně směru jízdy VČAS A V DOSTATEČNÉ MÍŘE" tolik možná nepřesná citace. Blikat se musí - hlavně u těch chodců a blbejch cyklistů, co lezou na hlavní tahy.
            • 00 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 05.10.2008  21:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fiesta

              Na dialnici, ked predbiehas jeden kamion a siroko daleko nic nejde, je jedne bil dostatocny a tiez mi vtedy vadi trojblik a este viec v noci. Skoda, ze nemam palubny pocitac, inak by som si to prepol a neriesil to.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.05.2008  16:42

          « Re: Re: Re: Fiesta

          Naseru tady asi hodne lidi, ale nova Fiesta ma do krasy nejaky ten kousek...at uz vemu pekne zbabrany zadek auta nebo svetla protazene az nekde k prednim dverim?? A u ostre verze ty dva stribrne ramecky v prednim narazniku maji imitovat prokrista co??
          Na druhou stranu jsem zvedavy na interier v normalnich verzich (predpokladam, ze na vystavach byly ty TOP), pac ten se mi libil a velmi, taky se mi libi modni bocni vylisy karoserie, ktere autum dodavaji na ostrosti...uvidime :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Konwi

            Konwi 18.05.2008  20:23

            « Mě nesereš

            Každý má nárok na názor ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 18.05.2008  21:15

              « Re: Mě nesereš

              No tady mi to obcas tak neprijde, mel jsem tu uz kdysi nase MLko a po jistych zkusenostech jsem ho radeji stahnul...
              • 00 Reagovat !

                foto Konwi

                Konwi 18.05.2008  21:27

                « Re: Re: Mě nesereš

                No, to máš tak, že lidé často špatně snáší kritiku. Konkrétně tady na MA. Každý má svým způsobem pocit, že nad jeho auto není a každý, kdo si myslí opak, je vůl. Taky se často hádám se sousedem, který má Saab a říká, že Ford je sračka, ale ať si říká co chce, já si myslím svoje. Někdo má Fávo a myslí si, že je king of the road a tvrdí, že při spotřebě 6 na sto předjíždí šestiválce na dálnici. Naopak existují lidé, kteří mají vozy, na které mi obyčejní lidé šetříme několik let, tito jsou vyrovnaní a schovívaví. To samé máš na silnici. Kdejaký debílek s izolepou vytuněným křápem na pokraji životnosti se pošle do zatáčky nebo přes horizont, protože "won je ten hustey tuner a má káru ty woe bys čuměl".
                • 00 Reagovat !

                  foto Konwi

                  Konwi 18.05.2008  21:28

                  « Re: Re: Re: Mě nesereš

                  Fuj ta hrubka: My-my všichni, sorry.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 18.05.2008  21:51

                  « Re: Re: Re: Mě nesereš

                  Hehe, tak o problemech se Saabem by mohl kamarad vypravet, to auto bylo casteji v servise nez na silnici :-) . Ono vetsinou veskere hadky tady vznikaji diky zavisti, jako bychom to meli jeste porad zakorenene z dob cerveneho moru, kdy plativalo: chcipla mi koza tak at sousedovi chcipne taky. Nastesti jak se MACZ vyviji a co sleduji potichu diskuze, tak se to tu o dost zlepsilo :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Konwi

                    Konwi 19.05.2008  10:23

                    « Re: Re: Re: Re: Mě nesereš

                    Závist je typicky česká vlastnost. Nemám ji a nezávidím ostatním. Samozřejmě, že si řeknu "to bych taky chtěl mít", ale že bych někomu schválně něco haněl nebo ho urážel, to ne. Dělají to jen duševně malomocní a sociálně frustrovaní jedinci. Máš pravdu v tom, že se úroveň diskuzí lepší, hlavně potom, co zakázali anonymy. Jediné, co mě dokáže naštvat jsou takoví ti samozvaní strážci morálky a pořádku, kteří ti radí, co máš psat, kam a jak. Myslím si, že úkolem diskuze je podávat informace, klást dotazy nebo vyjadřovat své názory, ten který se s prominutím se_re do ostatních, evidentně nepochopil, na kterých je stránkách.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.05.2008  18:23

      « Re: Fiesta

      Zdravim. Nejako mi pripada tvoja Fiesta zvlastne poskladana. Zvonku celkom stylovo vsetko zladene v jednej farbe - listy, narazniky...Vo vybave klima, el. zrkadla a pod. Z vnutra badat neake to farebne obnovenie, ale to radio? Ved to zabera cely stredovy stlpik... a kazetak? ;-\ A do toho 1,3 motor. Napr. ja vo svojej fieste mam priestor na lavu nohu, len nechapem preco ty ju nemas. Tu metalizu mas Ocean Blue?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.05.2008  19:33

        « Re: Re: Fiesta

        No zrejme to neco takoveho bude, ale metalickeho v tom neni ani prd. Nicmene, Focuse mame v modre blazer a tohle je svetlejsi modra. Nevim, uz jsi druhy, co se divi, co je to za paskvil, ale jsi i Slovak, takze u vas na Slovensku ma Ford asi jinou politiku, mno. :-|
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.05.2008  18:12

          « Re: Re: Re: Fiesta

          Cau, podla mna tam priestor na odkladanie lavej nohy mas, ale mas tam akesi divne koberce, ktore tam dobre nepasuju a zakryvaju Ti ten priestor, ktory tam urcite standardne je (po facelifte ho tam dali) - skus sa pozriet pod ten kobercek, alebo si tam kup original fiesta koberceky, ktore vyzeraju takto a su uzamykatelne o podlahu, vidno tu aj tu policku na nohu - [odkaz]
          Inak, velmi pekna fiesticka, ja som s mojou, az na par drobnosti, nadmieru spokojny.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.06.2009  11:07

      « Fiesta

      Máme tohoto forda jako 2 auto v rodině a musím přiznat, že tu beznaděj co tu popisuje autor (skutečnosti ohledně motoru) jsou holá fakta. Auto prostě nejede, ať děláte co děláte. Navíc při posledním měření byla spotřeba okolo 9l (70% ve městě), což se mi zdá také hodně :(. Ale abych jen nekritizoval, auto jako takové se mi designově hodně líbí, palubovka je příjemná a sedačky pohodlné, nebýt toho nevydařeného motoru, bylo by to opravdu dobré auto.
  • 00 Reagovat !

    foto BigFoot007

    BigFoot007 18.05.2008  12:16

    S vela vecami nesuhlasim...

    Ako majitel foiesty s vela vecami co si napisal nesuhlasim...
    Ja som zatuial nadmieru spokojny, len si ma utvrdil v tom ze som dobre spravil a priplatil si za dislak(v meste max 6 litrov nafty, mimo mesta sa okolo 5 a nizsie...
    A vobec, ty mas tam divnu vybavu. motor k vam davaju iba tie blbe 1.3 nie klasiky zetec 1.25(55kW-u nas je len tento motor v ponuke a zrejme aj vedia slovensky fordaci preco je tomu tak), ktore su na tom ovela lepsie, aj co sa tyka spotreby.
    Dalej radio s kazetakom - u nas uz je len klasicke radio s CD.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.05.2008  12:20

      « Re: S vela vecami nesuhlasim...

      No povidam vyse Konwimu, ze to byla asi nejaka skladovka ci co (ja u nakupu fakt nebyl) a myslim si osobne, ze ta 1.25, co se davala i do Mazdy2, by byla lepsi volbou, nez tenhle starecek. A asi mate na Slovensku lepsi zastoupeni Fordu nez my tady u nas :-) , u vas jdou s dobou.
      • 00 Reagovat !

        foto BigFoot007

        BigFoot007 18.05.2008  12:46

        « Re: Re: S vela vecami nesuhlasim...

        Navyse u nas by si mal za 265t KC tu 1.25 v plnej vybave- 6bagov, CD radio s vystupom na aux, metalizu, prednu laktovku...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.05.2008  16:46

          « Re: Re: Re: S vela vecami nesuhlasim...

          Uvidime. V utery ji ceka dalsich 500km a stale verim, ze se ten motor po zajeti krapet probudi k zivotu...
          • 00 Reagovat !

            foto BigFoot007

            BigFoot007 18.05.2008  17:14

            « Re: Re: Re: Re: S vela vecami nesuhlasim...

            prebudit to asi nie- je to osemventil. ale spotreba by ti mala klesnut...Celkom rad by som to inak niekedy doslova porovnal s 1.4 TDCi - papierovo maju rovnaky vykon, ale krzutak je podstatne iny...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 18.05.2008  22:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: S vela vecami nesuhlasim...

              Kurnik, neda mi to a musim se zeptat: pises, ze mas ve Fieste velmi presnou radicku. Muzu se zeptat, jakymi jinymi auty teto tridy jsi uz jel? Protoze pokud mam teda srovnat, tak treba radicka ve stare Fabii ma mnohem presnejsi chod, to same prvni generace Mazdy2, o nove generaci Mazdy2 ani nemluve (tam uz je to skoro joystick >:D ), nebo nova Corsa. A nas Focus po 80tkm ma lepsi a presnejsi chod nez tohle auto...nevim nevim, a nechce se mi verit, ze by byl rozdil kus od kusu tak patrny...
              • 00 Reagovat !

                foto BigFoot007

                BigFoot007 19.05.2008  17:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: S vela vecami nesuhlasim...

                tak mozno ano, uznavam VW je co sa tyka presnosti uplne na spici, ale myslim si ze osobne okrem tuhosti je ta prevodovka v pohode, a jazdil som aj s fabkou...
                ale ber to tak ze po vacsinu casu travim za volantom francuza a ti su teda najmenej presny...Ale mal som aj octavku, tkora mala uz tak znicenu radicku, ze aj francuz bol v porovnani s nim presny jak svajciarske hodinky:-)
  • 00 Reagovat !

    foto lordlord

    lordlord 18.05.2008  17:14

    .

    dojezd na povrch nadrze? spis na objem
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.05.2008  17:25

      « Re: .

      Jaj, pravdu dis. Nadrz sice obsahuje benzin, ale dojizdi se na objem ;-) . Dik.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2008  18:39

    heh

    Cítím...A víš proč? Ten servis, ve kterém pracuju jako přijímací technik je Ford a to co ve své recenzi (za 10 bodů) píšeš, je naprostá pravda, až jsem se chvílema musel smát a měl jsem nutkání poslat tu recenzi kolegům prodejcům :-) Kýčovitá manžeta z Liazky (jak tomu říkáme)na šaltpáce,MC rádio,motor nemotor....
    Fakt jsi to vystih parádně a ty tři body,nejsou jako závist ale jako naprostý souhlas toho,co tady píšeš... Nechci to auto zatracovat,podvozek je skvělý,je to bezporuchový auto(opravdu Fiesta/Fusion nejspolehlivější a bezporuchový vůz od Forda - vim o čem mluvim) ale jsou na něm věci,které nepochopim a v dnešní době jsou skoro až k smíchu...
    Takže nic ve zlém, zdar a hodně šťastných kilometrů. (I když motor skoro nejede,vždy ale dojede ) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.05.2008  19:30

      « Re: heh

      To uz zni lip...nejake tipy, na co si davat bacha? Nebo ze bychom to sli fakt vratit? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.05.2008  20:16

        « Re: Re: heh

        Já myslim,že vrátit ji,je hloupost.Opravdu s Fiestama nejsou vůbec problémy,to auto je v tomhle směru si myslim dost vychytaný. Občas je slyšet klepání zezadu - buďto zámky zadních dveří, nebo západky sedaček - jednoduše vyřešitelné - omotáváme západku zámku obyčejnou páskou a je to pryč.Potom mě napadá ještě jedna věc...Stává se nám,že zákazníci přijedou,svítí kontrolka a škube to...Za to ale inženýři ve Fordu nemůžou. Teda jak se to vezme. Udělali zapalovací kabely z nejakýhpo dobrýho materiálu a náramě to chutná kunám,krysám,potkanům - prostě hlodavcům, co se do aut většinou parkujících u lesa,nebo pole,chodí ohřát a pak tam překousávají kabely...Existuje a prodáváme spej proti hlodavcům,stojí asi 180,- jednou za 3 měsíce se motor vystříká a je klid...
        Jo a při vyšlápnutý spojce je trochu slyšet převodovka,prostě ložiska,soukolí atd. Lidi se na to ptají,ale to neni závada. Je to prostě charakteristický zvuk této (mimochodem taky naprosto spolehlivé) převodovky. Prý se to dá zlepšit nějakou přísadou do převodového oleje co vymezuje ty mikrovůle atd.,ale to vyzkoušené nemám. Každopádně to není závada a ničemu to nevadí. Je to holt levné auto a s takovými "drobnostmi" se musí počítat ;) To jsou asi jediný takový mouchy,když teda neberu ty záležitosti co popisuješ ve své recenzi... Auto je to celkově dobrý,ale záleží na uživateli..Pro ženskou do města,výborný... Pro člověka co by s ní měl jezdit denně 500 km asi nic moc...Ale taky takový znám a v pohodě.Na nic si nestěžujou.
        Takže ať ti šlape a nebuď na ni tak nazlobenej, ona ti to vrátí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.05.2008  21:18

          « Re: Re: Re: heh

          Takze netusis, co by mohl byt ten divny zvuk pri akceleraci :-) (jakoby byla vule v zaveseni ci co, nevim, jak to popsat, ale zaradim jednicku a nejak to v tom pri rozjezdu hrkne..).
          Mno uvidime, takove dlouhe cesty, pri kterych me tak nasrala, se konat casto nebudou, je to hlavne prave do mesta, tak snad si ji oblibime :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 19.05.2008  19:44

            « Re: Re: Re: Re: heh

            Netušim, protože jsem se s tim ještě nesetkal. Samozřejmě je to jen stroj a hromada součástek, takže se nedá vyloučit žádná chybička a závada, je opravdu možný, že se vyskytla nějaká výrobní chybka na čepu,kloubu...Prostě nápravě.Takže s tim zajeď do servisu,předveď závadu,oni kouknou a záručně vyřešej...;) V tom bych neviděl problém...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.10.2008  19:51

      « Re: heh

      V nějakým časáku jsem se dočetl, že ta gumová manžeta je sice pendrek, ale zase o proti kůži vydrží věčnost...že vůbec tahle generace fiesta je dělaná na výdrž...A mám radost z toho co píšeš o poruchovosti atd...Budu mít co nevidět Fiestu ST (2006), doufám, že je na tom stejně ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Deadlift

      Deadlift 16.04.2009  22:57

      « Re: heh

      Jeste rekni, ze Skoda Favorit nebo Felicie a Fabie radi lepe a potrham se smichy, nevim kde si nabral to, ze tato Fiesta spatne radi, radi velmi dobre, srovantelne jako druha generace Focus, krasne lechce lepe nez Focus MKI. Uz te od dealera Fordu vyhodili? ;-) Kdyz neumis ani radit?

      K smíchu je jen ta ucelova FAKE recenze. Jednoho mozna nepovedeneho autora, nez auta. To rikam zcela nezaujate. Jelikos lidi co maji tuto Fiestu je pomerne hodne, je to nejprodavanejsi ceska verze, a svoji praci zastane dobre. Vidim tu takovou prestrelenou recenzi Fiesty 1.3 jen jednou. Tak rikam jasny navrh na FAKE.
  • 00 Reagovat !

    foto Mexican82

    Mexican82 19.05.2008  09:51

    nieco od byvaleho majitela fiesty

    recenziu by som nazval dost rozporuplna - kritizujes co pride, mi ineho aj perfekny trojblik smerovkami za ktory sa u inych aut priplaca aj 2000-3000kc ... samozrejme ze od auta za 250 000 ktory ma 2 roky od faceliftu nemozes cakat kvality novej generacie BMW 5er ... za tie prachy je fiesta perfektna volba.. to radio s kazetou ti tam dali asi ako bonus, v SR sa origo radio dava s CD uz asi 2 roky

    BTW spotrebu mas skutocne divoku, u mna to vychadzalo o 2 litre menej (samozrejme s 1,25 16V Duratecom... ono ked ti to tak motoricky vadi, neviem preco si to kupoval... ved na skusobnej jazde zistis ci to taha alebo nie.. s touto 1,3 to nie je zle auto na dochadzanie do zamestnania alebo k babke na druhy koniec okresu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.05.2008  11:23

      « Re: nieco od byvaleho majitela fiesty

      Uprimne, nevim, zda sis precetl recenzi pozorne, celou a pak take diskuzi tady, ale: ja jsem to auto nekupoval a ja jsem ho ani nevybiral (bohuzel). Kdybych to mohl ovlivnit, tak rozhodne jdu po 1.25 a ne tomhle moturku-horurku.
      Perfektni trojblik je perfektni ve chvili, kdy clovek opravdu bliknout chce. Kdyz nechce a zavadi omylem, tak blika jak idiot a muze tim zmast ostatni ucastniky provozu. A necekam, ze od maleho auta za ctvrt mega chci kvalitu petkoveho bawa, vzdyt ohledne kvality tam hanim maximalne smrad "novoty". Kvalita je jedna vec, uzitne a ergonomicke veci druha vec, NEPLEST!!!! ;-)
      To auto bylo puvodne koupeno pro presuny do obchodu atd., pripadne jako zalozni, kdyz budou mimo ostatni dva. Coz ted byly a na me zbylo tohle, tak jsem jen popsal sve pocity z tohoto auta, tot vsjo :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.05.2008  20:49

      « Re: nieco od byvaleho majitela fiesty

      ja mam 1.25 a motor parada slusny vykon na tak maly objem..ta 1.4 by bola este asi o nieco lepsia ale ked vytocim moju 1.25 16V tak ide od tretieho prevodoveho stupna taha ako diva..mne to staci, zabit sa nechcem:) co by pri silnejsom motore hrozilo:)..a spotreba u mna tiez super, teraz sa ustalila na 6.1 litra..jedine co vytknut fieste je hlucnejsi motor ale zvyka sa na to rychlo..a sem tam zadok ustreli v zakrute na nerovnosti..ale zas netreba to prehanat..gumovu manzetu zo "skody 105" som vymenil, este sa doladi par detajlov a hned je vsetko lepsie.. djtomino neboj zvyknes si po dalsich 2-3 tis. kilakoch na vsetko a nebudes to vnimat..ale pekna fiesta, aspon ti dali lakovane narazniky a ostatne veci my to mame vo fadnom plaste, a to nas sem tam sere, ze "yuray"?:)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.05.2008  21:37

        « Re: Re: nieco od byvaleho majitela fiesty

        veru tak, omnoho radsej by som mal joshuovo radio na kazety (cd ani moc nepouzivam) ako polovicu narazniku v sedom plaste... JoshuaX, nevymenis? moje cdradio a naraznik za tvoj naraznik s hmlovkami >:D zartujem, ale nebol by som ozaj proti ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.05.2008  11:15

        « Re: Re: nieco od byvaleho majitela fiesty

        Fadny plast si muzes nechat nastrikat za par lidovych, motor jen tak nevymenis :-) . Holt 1.25 by byla lepsi volba, ale rikam, ja se o aute dozvedel, az stalo pred barakem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.2008  14:29

    Prostor pro levou nohu

    Jak to dopadlo s tím prostorem na levou nohu? Je tam, nebo fakt není? Jestli ti ho nezakrývá ten kobereček. Za pár dní přijde to samé autíčko a mohl bych právě ještě doobjednat ty koberečky s úchytem.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.05.2008  10:53

      « Re: Prostor pro levou nohu

      Nevim, co by koberecek mel zakryvat, prostor pro levou nohu tak, jak jsem zvykly z jinych (i malych) aut to proste nema :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.10.2008  19:34

    středová konzola

    Čau čau. Můžu se prosím zeptat k čemu že je to divně vypadající místo s vyřezy, ve kterém je u vyšších verzích (S, ST) tlačítko na vypínání ESP? :-)
    Myslím uplně nahoře, vpravo od výstražek.

    Dík moc! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.10.2008  20:43

      « Re: středová konzola

      To je asi lepsi se zeptat servisaka, pac my nad tim laborujeme dodnes, ci je to na mince jako v Italech (ti to ale maji u volantu nebo u rucni brzdy) nebo je to cidlo klimy (coz je blbost, kdyz je manualni >:D )
      • 00 Reagovat !

        foto Bonkers

        Bonkers 07.11.2008  13:26

        « Re: Re: středová konzola

        Kamoš tuhle fiestu má a v tomto "slotu" má mince. Sice je nepoužívá protože s tím skoro nikam nejezdí, ale má je tam :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jeronimo-

    Jeronimo_ 05.12.2008  14:32

    hodnocení

    Ahoj :-) můžu tě požádat o změnu hodnocení na mou x3 ? dal jsi mi tam 2 body než jsem tam začal dávat fotky. je to také má chyba že jsem auto neskryl, ale i tak. u mně máš obdiv, pěkná fiesta a dobrá recenze :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.01.2009  21:47

    Hodnocení

    Ty se teda s tím hodnocením nepářeš >:D .Na všem se pracuje.ale zkus to ještě přehodnotit
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2009  16:27

      « Re: Hodnocení

      Mas pravdu, neparu. Pokud nema clovek hotovo, tak at to auto tady nevystavuje. Auto tu muzes mit registrovano, ale nemusi byt vystaveno, dokud neni hotovo. Pak zbytecne dostavas slaba hodnoceni a po par dnech se tve auto ztrati, protoze zmizi z hlavni stranky s novacky a malokdo sve hodnoceni bez upozorneni prehodnoti.. ;-) Ber to jako radu pro dalsi recenze.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 11.02.2009  13:13

    Tak to je recenze "od srdce"!!!

    To mám rád, když se do toho někdo opře hlava nehlava.... >:D Ne....však i naše Honda Odyssey z r. 2004 měla kazeťák! Taky jsme na to koukali....ale nekup to za ty prachy! ;-) Nás taky překvapilo, když jsme vybírali druhé auto do rodiny, v kolika těhle malých autech se člověk necítí dobře, špatně se mu sedí, mají slabé motory, atd....Prostě jsme naivně doufali, že jsou to jen zmenšená auta 1 ku 2ma a tím je daná i cena dvakrát menší.... >:D Ať vám jezdí! Aspoň ta spolehlivost tam snad bude....

    Mimochodem....ta tvoje přezdívka....jak sis jí vymyslel? Často studuješ Bibli? V USA je moc pěkná rezervace Joshua tree.... [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.02.2009  15:29

      « Re: Tak to je recenze "od srdce"!!!

      Ja uz s ni nejezdim, ted to slouzi svagrum. Nicmene, uvnitr to stale smrdi jak vietnamska trznice (mozna by pomohl tucet vanilkovych stromecku >:D ). Fiesta byla chyba, ponauceni do priste...

      Prezdivka? Vznikla podle alba Joshua Tree od U2 :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 26.02.2009  12:29

        « Re: Re: Tak to je recenze "od srdce"!!!

        Jasně, jasně...U2 bydleli na kraji rezerace v motelu Harmony,taky jsme tam chtěli spát, ale měli volný jen poslední bungalov hned u silnice, tak jsme spali kus vedle....když jsme tam putovali.... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 26.02.2009  12:16

    Joshuo, oprav prosím hodnocení...

    ...u toho pancéřáka. Ať má jako první auto za 10 všude. Díky moc chlape! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.03.2009  10:39

      « Re: Joshuo, oprav prosím hodnocení...

      Tos psal kazdemu, kdo mu dal za tech par nic moc fotek 9b?
  • 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 16.04.2009  22:59

    Jasny navrh na FAKE.

    Vidim tu takovou prestrelenou recenzi Fiesty 1.3 jen jednou. Jasny navrh na FAKE. :no: :'-(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…